Kogo reprezentuje osoba

Szymczak Stefan Tadeusz

w KRS

Stefan Tadeusz Szymczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stefan
Drugie imię:Tadeusz
Nazwisko:Szymczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1950 r., wiek 67 lat
Miejscowości:Włocławek (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:104 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banachowski Wojciech, Czajkowska Grażyna Stanisława, Czajkowski Stefan Szczepan, Jabłoński Mariusz Zygmunt, Jakubowski Tomasz, Kowalczyk Jakub, Murawska Irena, Nowakowska Grażyna Józefa, Piastowski Ireneusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowska Anna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamkowski Edward, Bączykowski Tomasz, Bieńkowski Mirosław Jan, Hofman Kupisz Joanna, Jankowski Karol, Napieraj Krzysztof, Orliński Grzegorz, Sarnowski Sławomir, Sartanowicz Violetta Elżbieta, Skrzypek Dariusz, Wawrzonkoski Stanisław, Zawadzka Elżbieta, Ziemski Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pułanecki Jarosław Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączykowski Tomasz, Chajowski Jerzy Piotr, Drawert Stefan, Rybiński Piotr Jan, Wolski Zbigniew Stefan, Zaborowicz Janusz Kazimierz, Łuczak Krystian Wa-lery

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Możdżyński Jarosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aero Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000450276
  2. Aeroklub Włocławski Im. Stanisława Skarżyńskiego, Lotnisko Kruszyn − KRS 0000037666
  3. Akademicki Klub Badań Podwodnych Arius, Bydgoszcz − KRS 0000081244
  4. Anwil Dla Włocławka, Włocławek − KRS 0000511071
  5. B.j.o.robert Surówka Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000451644
  6. Baza Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000050342
  7. Bezpieczne i Zdrowe Nasiegniewo, Nasiegniewo − KRS 0000538773
  8. Brzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Brześć Kujawski − KRS 0000243285
  9. Euro-bud Firma Inżynieryjna K.s. Sarnowscy Sp. J., Włocławek − KRS 0000375990
  10. Expol P.rybiński, J.dąbek Sp. J., Włocławek − KRS 0000019999
  11. Firma Inżynieryjno-drogowa Drogtom Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000213348
  12. Fundacja Na Rzecz Zdrowia Mężczyzn Pro Viro, Włocławek − KRS 0000157603
  13. Klub Europejski, Toruń − KRS 0000144647
  14. Klub Koszykówki Włocławek S.A., Włocławek − KRS 0000207305
  15. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Włocławek Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000533665
  16. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000048441
  17. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja W Bydgoszczy - Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000051276
  18. Nmg S.A., Bydgoszcz − KRS 0000615020
  19. Office Line Peter Boue Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000064601
  20. Ośrodek Wypoczynkowy Karolinka, Warząchewka − KRS 0000163925
  21. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Bydgoszczy Polskie Radio Pomorza i Kujaw S.A., Bydgoszcz − KRS 0000183992
  22. Polskie Towarzystwo Urologiczne, Warszawa − KRS 0000128783
  23. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000095781
  24. Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. Z O.O., Gniewkowo − KRS 0000293932
  25. Remedia Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000172337
  26. Stowarzyszenie Hodowców Polskiego Konia Gorącokrwistego, Probostwo Górne − KRS 0000082053
  27. Stowarzyszenie Instytut Promocji Nauczycieli Solidarność W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000101333
  28. Stowarzyszenie Na Rzecz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej We Włocławku, Włocławek − KRS 0000072686
  29. Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Rozwoju Urologii Klinicznejetos Przy Klinice Urologii Szpitala Uniwersyteckiego Im. Dr A.jurasza, Bydgoszcz − KRS 0000010791
  30. Stowarzyszenie Wsparcia Społecznego Aditus, Włocławek − KRS 0000347675
  31. Toruński Ruch Samorządowy, Toruń − KRS 0000216239
  32. Uzdrowisko Wieniec Sp. Z O.O., Wieniec-zdrój − KRS 0000055528
  33. Włocławska Wspólnota Samorządowa, Włocławek − KRS 0000187474
  34. Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-zakaźny Im. Tadeusza Browicza, Bydgoszcz − KRS 0000063531
  35. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Im. Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki We Włocławku, Włocławek − KRS 0000457089
  36. Zakład Remontowo-produkcyjny Metalpur Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000158472
  37. Związek Miast Nadwiślańskich W Toruniu, Toruń − KRS 0000062847

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  2. Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil S.A., Bydgoszcz − KRS 0000070851
  3. Ctrl System Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000251686
  4. Dalkia Północ Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000127332
  5. Dom Wczasowo-sanatoryjny Perła W Ustce Sp. Z O.O., Ustka − KRS 0000096403
  6. Elektrociepłownia Gorlice Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000035405
  7. Fundacja Centrum Nadziei, Brześć Kujawski − KRS 0000618889
  8. Itarget S.A., Warszawa − KRS 0000507172
  9. Kolejowe Zakłady Łączności Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000157565
  10. Lot Magazynowanie Paliw i Smarów Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000036812
  11. Lubaczowskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. Z O.O., Oleszyce − KRS 0000032263
  12. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Drogbud Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000276644
  13. Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000180178
  14. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000034210
  15. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000031648
  16. Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000145626
  17. Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296965
  18. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa, Toruń − KRS 0000116913
  19. Polchem Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000121835
  20. Pracownia Sztuk Plastycznych Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000131378
  21. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Grudziądz − KRS 0000036668
  22. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Włocławek − KRS 0000062233
  23. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Stalowa Wola − KRS 0000048229
  24. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spec-dróg Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000049755
  25. Rafineria Nafty Glimar S.A., Strzyżów − KRS 0000069432
  26. Spółdzielcze Zakłady Usług Rolniczych, Kowal − KRS 0000144643
  27. Spółdzielnia Mieszkaniowa Południe, Włocławek − KRS 0000064540
  28. Spółdzielnia Socjalna Nova, Wrocław − KRS 0000531463
  29. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział We Włocławku, Włocławek − KRS 0000161476
  30. Synergetix S.A., Warszawa − KRS 0000498255
  31. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Chodecz − KRS 0000536312
  32. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe W Kcyni Sp. Z O.O., Kcynia − KRS 0000373820
  33. Zakład Mechaniczny Azomet Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Włocławek − KRS 0000037467
  34. Zakład Robót Drogowych Sp. Z O.O., Siewierz − KRS 0000262679
  35. Zakłady Sprzętu Motoryzacyjnego Polmo S.A., Brodnica − KRS 0000012664
  36. Zieleń Miejska We Włocławku Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000074940

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Przebudowa chodników
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy chodników w ciągu wybranych ulic we Włocławku wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi - zgodnie z załącznikiem nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, naziemnej wraz z wymianą elementów, roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu.
    Szacowane wielkości wskazane są w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego opisu.
    Wszelkie inne roboty niewymienione w załączonym kosztorysie i wynikające z nich koszty oraz wszelkie pozostałe koszty związane z prawidłowym wykonaniem zadania są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty.
    Przewiduje się kosztorysowe rozliczenie robót, wartość rozliczenia stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych jednostek i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym.
    Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Protokoły odbioru podpisane przez inspektora nadzoru są traktowane jako protokoły częściowe, protokołem końcowym będzie protokół dla ostatniej z wykonanych ulic. Protokół ostateczny zostanie podpisany po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości podanych w kosztorysie w zakresie ogólnej kwoty wynikającej z zawartej umowy.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności ulic / odcinków ulic przeznaczonych do przebudowy nawierzchni.
    Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego - nie ulegają zmianie w stosunku do zamówienia podstawowego.
  2. Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic / odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach ulic gminnych na terenie miasta Włocławka w następującym zakresie:
    1) wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 6 cm, a na połączeniach z istniejącymi ulicami o nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm,
    2) rozbiórka nawierzchni asfaltowej o grubości 6 cm z odwozem
    3) oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją bitumiczną,
    4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm,
    5) skropienie warstwy wiążącej emulsją bitumiczną,
    6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm.
    7) wykonanie korytowania pod opaskę o średniej grubości 6 cm
    8) wykonanie opasek z destruktu bitumicznego grubości 10 cm i szerokości 0,5m
    9) uporządkowanie terenu budowy potwierdzone protokolarnie przez Zamawiającego
    Zamawiający planuje przebudowę nawierzchni na łącznej powierzchni 5 675 m2.

    Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, naziemnej wraz z wymianą elementów, roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu.
    Szacowane wielkości wskazane są w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego opisu.
    Wszelkie inne roboty niewymienione w załączonym kosztorysie i wynikające z nich koszty oraz wszelkie pozostałe koszty związane z prawidłowym wykonaniem zadania są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty.
    Destrukt bitumiczny potrzebny do wykonania opasek zapewni Zamawiający. Koszt załadunku destruktu oraz jego dowozu do miejsca wbudowania na odległość do 15km leży po stronie Wykonawcy.

    Przewiduje się kosztorysowe rozliczenie robót, wartość rozliczenia stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych jednostek i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym.
    Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Protokoły odbioru podpisane przez inspektora nadzoru są traktowane jako protokoły częściowe. Protokół końcowy zostanie podpisany po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości podanych w kosztorysie w zakresie ogólnej kwoty wynikającej z zawartej umowy.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności ulic / odcinków ulic przeznaczonych do przebudowy nawierzchni.

    Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
    Dla nawierzchni jezdni:
    -warstwa wiążąca z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami.
    -warstwa ścieralna z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami.
    Recepty masy BA muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem.
    UWAGA: do składu masy bitumicznej warstwy ścieralnej dopuszcza się stosowanie wyłącznie kruszywa twardego wg normy WT-1.

    Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego:
    -należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna.

    Wszystkie elementy pochodzące z rozbiórek stanowią własność Wykonawcy.

    Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania)
    i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty.

    Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409).

    Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy
    i Zamawiającego - nie ulegają zmianie w stosunku do zamówienia podstawowego.
    Kosztorys ofertowy stanowi załącznik do niniejszego wniosku.
  3. Przebudowa chodników
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: -wykonanie przebudowy chodników w ciągu wybranych ulic we Włocławku wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi obejmującymi w swoim zakresie m.in. rozbiórki, wywóz gruzu, wykopy wraz z odwiezieniem urobku, profilowanie podłoża wraz z niezbędnym dowiezieniem gruntu oraz wykonanie nawierzchni zgodnie z SST. -wykonanie robót wykończeniowych (w tym uporządkowanie terenu po wykonaniu prac bud.) -wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych. -wykonanie robót budowlanych wg niżej podanych rozwiązań projektowych. konstrukcja chodnika: -kostka betonowa drobnowymiarowa koloru szarego o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm, -sprofilowanie i zagęszczone podłoże gruntowe, -wykonanie warstwy odsączającej o gr.10 cm, -obrzeże betonowe (wymiar 100x30x8). konstrukcja zjazdów: -kostka betonowa drobnowymiarowa koloru szarego o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3-5 cm, -podbudowa betonowa z betonu C - 12/15 o grubości 15 cm, -warstwa odsączająca o grubości 10 cm, -sprofilowanie i zagęszczone podłoże gruntowe, -obrzeże betonowe (wymiar 100x30x8). -krawężnik wjazdowy. Szacowana powierzchnia nawierzchni chodników do przebudowy - 1225m2, Szacowana powierzchnia nawierzchni zjazdów - 70m2, Szacowana powierzchnia objęta humusowaniem wraz z obsianiem trawą - 500m2. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi (SST), obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w SST. 3.Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy (1 kpl) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku pamięci -karta micro-sd, lub pendrive (rysunek przed oddaniem do zasobu - w układzie numerycznym, w państwowym układzie współrzędnych 2000 - zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). W)w. dokumentacja powykonawcza stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego. Podpisanie protokołu odbioru ostatecznego może nastąpić po akceptacji w)w dokumentacji. 4.Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 5.Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót, przewidziane zapisami Specyfikacji Technicznych będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru planowane wykonanie robót zanikających (ulegające zakryciu). 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 9.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu opłaconą Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 10.Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenie i urządzenia zaplecza dla potrzeb własnych, 11.Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 12.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia zieleni - krzewów i drzew rosnących w pasie drogowym - przed uszkodzeniem przez sprzęt budowlany używany podczas prowadzenia robót. Ewentualne uszkodzone konary drzew należy usunąć i dokonać zabezpieczenia cięcia zgodnie z obowiązującymi regułami. W przypadku konieczności usunięcia w całości drzewa lub krzewu, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nowych nasadzeń i odtworzenia trawników. 13.Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego oraz naprawy budowli znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót (uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót z jego winy lub na skutek niedbalstwa). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej wszystkich budowli sąsiadujących z pasem drogowym zlokalizowanych w strefie, w której narażone są na ewentualne uszkodzenia związane z pracami budowlanymi. 14.W przypadku zaistnienia konieczności przebudowy mediów, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia placu budowy gestorom sieci. 15.Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt tablice informacyjne budowy i ogrodzenie placu budowy. 16.Wykonawca wykona na własny koszt pełną dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów robót od początku do zakończenia robót. Przedmiotowa dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktur częściowych za wykonane roboty oraz do dokumentacji powykonawczej.(fakturę częściową rozumie się jako rozliczenie robót dotyczących poszczególnej ulicy). 17.Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie opracowanego we własnym zakresie, zaopiniowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu oraz konserwować i utrzymywać oznakowanie tymczasowe przez cały czas prowadzenia robót. W przypadku niewłaściwego oznakowania, Zamawiający wykona je we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 18.Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu, w szczególności powiadomi Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska Urzędu Miasta Włocławek min. na 7 dni przed wprowadzeniem takiej zmiany. Udokumentowaniem takiego zgłoszenia, winno być pismo przesłane do wiadomości MZD. 19.Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu dane osób lub podmiotów odpowiedzialnych za: a)opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego, b)całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telefonu komórkowego, pod którym dane osoby lub podmioty są dostępne. 20.Wykonawca do 3 dni po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji Plan Zapewnienia Jakości, zawierający niezbędne informacje dotyczące organizacji prac i technologii z uwzględnieniem przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska. 21.Wykonawca, w przypadku zaistnienia konieczności wskazanej pisemnie przez Zamawiającego, w szczególności zagrożenia niedotrzymania terminu wykonania robót, będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy, przy czym taki rozkład dni pracy nie obciąża Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Wykonawcę z w/w rozwiązania pozbawia go możliwości przedłużenia terminu na wykonanie robót z wyjątkiem okoliczności wskazanych w (SIWZ - część dotycząca zmian umowy). 22.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby do min. ograniczyć czas zamknięcia przebudowanego odcinka drogi dla ruchu pieszego. 23.Po wykonaniu robót należy uporządkować teren wzdłuż przedmiotowej ulicy, w maksymalnym stopniu przywracając stan sprzed rozpoczęcia robót budowlanych w terminie ustalonym na odbiór robót. 24.Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. 25.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt utylizacji materiałów z rozbiórki, z wyjątkiem elementów wskazanych przez inspektora nadzoru takich jak: (betonowe płytki chodnikowe, kostki betonowe, krawężniki uliczne, obrzeża chodnikowe w ilości nie większej niż 50% materiałów rozbiórkowych) stanowiących własność Zamawiającego. Wskazane przez inspektora materiały z rozbiórki należy odwieźć we wskazane przez niego miejsce, nie dalej jednak niż na odległość 10km. W odniesieniu do pozostałego materiału rozbiórkowego - Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia..
  4. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa drogi gminnej Chełmica Mała - Uniechowo
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
    W zakres robót będzie wchodziło przedłużenie odcinka drogi przewidzianej do przebudowy w zamówieniu podstawowym
  5. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2014r z podziałem na 2 części.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
    1.Przedmiotem zamówienia jest Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2014r. z podziałem na 2 części. 2. Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem a także trudności w przypadku przemieszczania się sprzętu - całe zamówienie podzielono na 2 części. 2.1 w części nr 1 objęto drogi wojewódzkie: Nr 252 Inowrocław -Rózinowo od km 29+213 do km 54+744=25,531 km Nr 265 Brześć Kuj- Gostynin od km 0+000 do km 34+027=34,027 km Nr 266 Ciechocinek - Sompolno od km 0+000 do km 24+562=24,562 km Nr 267 Ujma Duża- Piotrków Kuj od km 0+000 do km 31+148=31,148 km Nr 268 Brzezie - Brześć Kuj od km 0+000 do km 0+883=10,883 km Nr 269 Szczerkowo -Kowal od km 12+170 do km 28+898=16,728 km od km 33+622 do km 59+194=25,572 km Nr 270 Brześć Kuj- Koło od km 0+000 do km 29+023=29,023 km Nr 301 Lubanie - Osięciny od km 0 +000 do km 19+226=19,226 km Łącznie długość dróg -216,700 km 2.2 w części nr 2 objęto drogi wojewódzkie: Nr 539 Blinno - Ligowo- Tłuchowo od km 15+381do km 20+589= 5,208 km Nr 541 Sierpc- Tłuchowo- Dobrzyń od km 105+613 do km122+771=17,158 km Nr 557 Rypin - Lipno od km0+000 do km 30+563=30,563 km Nr 558 Lipno- Dyblin od km 0+000 do km 22+392 =22,392 km Nr 559 Lipno -Brudzeń D.- Płock od km 0+000 do km 23+600= 23,600 km Nr 562 Szpetal G. -Dobrzyn - Płock od km 0+000 do km 25+739= 25,739 km Łącznie długość dróg - 124,660 km 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 i dla części nr 2 : 3.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową z otaczarki,- frezowanie nawierzchni,- oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie,- ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy 4 cm - nakładki, - regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.5. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..
  6. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic / odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w zakresie wykonania frezowania istniejącej nawierzchni i ułożenia dywanika bitumicznego na całej powierzchni jezdni na wybranych odcinkach ulic na terenie miasta Włocławka. -Szacowana powierzchnia nawierzchni do przebudowy - ok. 5 300 m2, KR4 -Szacowana powierzchnia oznakowania poziomego do wykonania - ok. 170 m2. -Szacowana liczba urządzeń infrastruktury podziemnej do regulacji: -zasuwy, hydranty, itp. - ok. 18 szt. wraz z wymianą elementów -wpusty uliczne - ok. 40 szt., należy przewidzieć wymianę elementu żeliwnego -włazy studni, komór, itp. - ok. 31 szt., należy przewidzieć wymianę włazu i wymianę płyty żelbetowej nastudziennej oraz montaż pierścienia odciążającego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o średniej głębokości 6 cm, 2) Odwiezienie frezowin (frezowiny są odpadem o kodzie 170302 w rozumieniu rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112, poz. 1206). 3) Wykonanie mechanicznego oczyszczenia podbudowy. 4) Wykonanie skropienia podbudowy emulsją bitumiczną. 5) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 6) Wykonanie skropienia warstwy wiążącej emulsją bitumiczną, 7) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 8) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych tj. włazów studni i komór (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych wraz z wymianą elementów, 9) Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej. 10) Uprzątnięcie placu budowy wymagające protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, utrzymania przejezdności w trakcie robót, itp. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego - nie ulegają zmianie w stosunku do zamówienia podstawowego.
  7. Przebudowa drogi gminnej Chełmica Mała - Uniechowo
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
    Droga Chełmica Mała - Uniechowo - 0,420 km wykonaniu nawierzchni asfaltowej
  8. Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Radziejów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych: makulatura, plastik, szkło, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 3 w Radziejowie w ilości ok. 2 236,80 m3 w okresie 48 miesięcy, obejmujących: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, obsługa pojemników do odpadów komunalnych w okresie trwania umowy, odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych, obsługa pojemników do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych. Zakres. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 2) wydzierżawienie i obsługa pojemników na czas obowiązywania umowy, 3) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych, 4) wydzierżawienie i obsługa pojemników do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych. 2. Wyposażenie Zamawiającego w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych zmieszanych odpadów opakowaniowych w następujących miejscach i ilościach: 1) boks - 2 pojemników o pojemności 7,0 m3 , 2) boks - 1 pojemnik o pojemności 1100 l. 3. Przewidywana ilość odpadów do wywiezienia w okresie 1 miesiąca - ok.46,6 m3 Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) usuwanie zgromadzonych w pojemnikach odpadów: a) boks - 2 pojemników o pojemności 7,0 m3 z czego jeden jest opróżniany co 7 dni a drugi co 14 dni, b) boks - 1 pojemnik o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) - 1 raz w miesiącu. 2) wystawianie pojemników z odpadami oraz ich wstawianie po opróżnieniu, 3) wymiana podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 4) utrzymywanie podstawionych pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, w tym ich oczyszczenie wnętrz z pozostałości odpadów komunalnych i dezynfekcja po każdorazowym opróżnieniu, 2. Realizacja zamówienia. 1) z chwilą realizacji przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciąży obowiązek i odpowiedzialność w zakresie zagospodarowania odpadów wynikających z przepisów: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. , poz.1232 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. - o odpadach (Dz.U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2) każdorazowe wykonanie usługi będzie realizowane zgodnie z warunkami realizacji zamówienia pkt 1 ppkt 1lit.: a i b siwz. 3. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 5. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zał. nr 5 do siwz zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  9. Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic / odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach ulic gminnych na terenie miasta Włocławka w następującym zakresie: 1) wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 6 cm, a na połączeniach z istniejącymi ulicami o nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm, 2) rozbiórka nawierzchni asfaltowej o grubości 6 cm z odwozem 3) oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją bitumiczną, 4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm, 5) skropienie warstwy wiążącej emulsją bitumiczną, 6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm. 7) wykonanie korytowania pod opaskę o średniej grubości 6 cm 8) wykonanie opasek z destruktu bitumicznego grubości 10 cm i szerokości 0,5m 9) uporządkowanie terenu budowy potwierdzone protokolarnie przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, naziemnej wraz z wymianą elementów, roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Szacowane wielkości wskazane są w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego opisu. Wszelkie inne roboty niewymienione w załączonym kosztorysie i wynikające z nich koszty oraz wszelkie pozostałe koszty związane z prawidłowym wykonaniem zadania są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Destrukt bitumiczny potrzebny do wykonania opasek zapewni Zamawiający. Koszt załadunku destruktu oraz jego dowozu do miejsca wbudowania na odległość do 15km leży po stronie Wykonawcy. Przewiduje się kosztorysowe rozliczenie robót, wartość rozliczenia stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych jednostek i cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym. Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Protokoły odbioru podpisane przez inspektora nadzoru są traktowane jako protokoły częściowe. Protokół końcowy zostanie podpisany po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości podanych w kosztorysie w zakresie ogólnej kwoty wynikającej z zawartej umowy. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności ulic / odcinków ulic przeznaczonych do przebudowy nawierzchni. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Dla nawierzchni jezdni: -warstwa wiążąca z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. -warstwa ścieralna z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. Recepty masy BA muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: do składu masy bitumicznej warstwy ścieralnej dopuszcza się stosowanie wyłącznie kruszywa twardego wg normy WT-1. Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego: -należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Wszystkie elementy pochodzące z rozbiórek stanowią własność Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia.
  10. Przebudowa-odbudowa drogi gminnej Nr 191308 C relacji Sobiczewy -Brzyszewo długości 1520 mb
    Zamawiający: Miasto i Gmina Chodecz, Chodecz
    Długość-1520.powierzchnia 6874,3 m2.Szerokość jezdni 3,5 mb
  11. przebudowa -odbudowa drogi gminnej Nr 191301 relacji Wola Adamowa-Nowiny długości 1410 mb gmina Chodecz
    Zamawiający: Miasto i Gmina Chodecz, Chodecz
    Długość -1410 mb.Powierzchnia -6181,5 m2,szerokość jezdni-3,6 mb
  12. Remont nawierzchni drogi gminnej nr 160701 C Łowiczek-Bądkowo od km 0+000,00 do km 1+054, 00
    Zamawiający: Gmina Bądkowo, Bądkowo
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej II standardu grubości 4cm na oczyszczonej i skropionej emulsją asfaltową zniszczonej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 160701 C Łowiczek - Bądkowo, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+054,00.
    Projekt zakłada wykonanie następujących robót:
    1. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej.
    2. Skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową.
    3. Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej II standardu.
  13. Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic ) odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w zakresie wykonania frezowania istniejącej nawierzchni i ułożenia dywanika bitumicznego na całej powierzchni jezdni na wybranych odcinkach ulic na terenie miasta Włocławka. -Szacowana powierzchnia nawierzchni do przebudowy - ok. 8 350 m2, KR4 -Szacowana powierzchnia oznakowania poziomego do wykonania - ok. 400 m2. -Szacowana liczba urządzeń infrastruktury podziemnej do regulacji: -zasuwy, hydranty, itp. - ok. 32 szt. wraz z wymianą elementów -wpusty uliczne - ok. 86 szt., należy przewidzieć wymianę elementu żeliwnego -włazy studni, komór, itp. - ok. 54 szt., należy przewidzieć wymianę włazu i wymianę płyty żelbetowej nastudziennej oraz montaż pierścienia odciążającego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: A. dla KR 4 1) Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o średniej głębokości 6 cm, 2) Odwiezienie frezowin (frezowiny są odpadem o kodzie 170302 w rozumieniu rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112, poz. 1206). 3) Wykonanie mechanicznego oczyszczenia podbudowy. 4) Wykonanie skropienia podbudowy emulsją bitumiczną. 5) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 6) Wykonanie skropienia warstwy wiążącej emulsją bitumiczną, 7) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 8) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych tj. włazów studni i komór (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych wraz z wymianą elementów, 9) Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej. 10) Uprzątnięcie placu budowy wymagające protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, utrzymania przejezdności w trakcie robót, itp. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności ulic / odcinków ulic przeznaczonych do przebudowy nawierzchni. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 j.t.). Rozliczenie robót: Kosztorysowe, wartość rozliczenia stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych jednostek i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie. Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Protokoły odbioru podpisane przez inspektora nadzoru są traktowane jako protokoły częściowe. Protokół końcowy zostanie podpisany po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, protokół ostateczny po akceptacji przekazanych materiałów i usunięciu ewentualnych usterek. Rozwiązania projektowe Dla nawierzchni jezdni pod KR4: -warstwa wiążąca z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. -warstwa ścieralna z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. Recepty masy muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: nie dopuszcza się stosowania do składu masy bitumicznej (dla warstwy wiążącej i ścieralnej) grysów wapiennych i destruktu. Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego: -należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Oznakowanie poziome: -grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. SST: a) D.00.00.00 b) D.01.01.01 c) D-05.03.11c d) D-05.03.05b e) D-05.03.05a f) U-03.02.01a g) U-07.01.02 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz związane z prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego nawierzchni. 2. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo ustalać z Zamawiającym wielkości frezów przewidzianych do prac. 3. Roboty należy wykonać wg Wymagań Technicznych WT-1 i WT-2, obowiązujących Polskich Norm i Ogólnych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca musi dostarczyć atesty lub aprobaty techniczne IBDiM na stosowane materiały drogowe. 4. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w wymaganiach technicznych WT-1 i WT-2 oraz normatywach. 6. Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 7. Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku pamięci karta micro-sd (rysunek przed oddaniem do zasobu bądź zestawienie współrzędnych - nxyh - w pliku tekstowym wraz z kopiami szkiców polowych). Dokumentacja ta stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego odbioru robót. 8. Na wykonawcy spoczywa obowiązek odtworzenia uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót punktów osnowy geodezyjnej. 9. Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany zgłaszać inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru wykonane roboty zanikające (ulegające zakryciu). 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 13. Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywanych robót budowlanych i montażowych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, w okresie od rozpoczęcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania, musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy; ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonym robotami, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych; ubezpieczenie od zniszczenia robót objętych umową, materiałów, sprzętu i innego mienia w czasie realizacji zadania. Polisę ubezpieczeniową Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 14. Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenie i urządzenia zaplecza dla potrzeb własnych, 15. Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 16. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia zieleni - krzewów i drzew rosnących w pasie drogowym - przed uszkodzeniem przez sprzęt budowlany używany podczas prowadzenia robót. Ewentualne uszkodzone konary drzew należy usunąć i dokonać zabezpieczenia cięcia zgodnie z obowiązującymi regułami. W przypadku konieczności usunięcia w całości drzewa lub krzewu, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nowych nasadzeń. 17. Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego oraz naprawy budowli znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót (uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót z jego winy lub na skutek niedbalstwa). W przypadku roszczenia odszkodowawczego odnoszącego się do naprawy budowli - Wykonawca ma obowiązek udokumentować stan budowli przed przystąpieniem przez niego do prac. Brak takiej dokumentacji jest równoznaczne z przyjęciem takiego zobowiązania przez Wykonawcę. 18. Jeśli przy realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność przebudowy bądź usunięcia awarii mediów wykonawca jest zobowiązany każdorazowo udostępnić plac budowy właściwemu gestorowi sieci. 19. Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt tablice informacyjne budowy i zabezpieczenie placu budowy. 20. Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie opracowanego we własnym zakresie, zaopiniowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu oraz konserwować i utrzymywać oznakowanie tymczasowe przez cały czas prowadzenia robót. W przypadku niewłaściwego oznakowania, Zamawiający wykona je we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę 21. Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W szczególności, nie później niż 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmiany w organizacji ruchu, powiadomi Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Włocławek. 22. Najpóźniej 3 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego. 23. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt utylizacji materiałów z rozbiórki. W związku z powyższym Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. 24. Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu do oceny: odcinek drogi, podlegający fakturowaniu - celem uzyskania pozytywnej opinii dotyczącej uprzątnięcia terenu. Pozostałe ustalenia: Okres gwarancji wynosi: dla robót bitumicznych 3 lata, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 2 lata od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia usterek i wad określonych w protokole odbioru końcowego. Okres rękojmi wynosi: dla robót bitumicznych 3 lata, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 2 lata od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia usterek i wad określonych w protokole odbioru końcowego. UWAGA! Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..
  14. Przebudowa drogi gminnej (II etap) o długości 890 mb w miejscowości Augustynowo, na działkach o nr ewid. 247, 21/1, 23, 24, 215, 50, 51, 52, 53, 48, 54, 55, 200, 196, 195, 194, 193, 197/2, 181, 163, 180/2, 165/2, w obrębie ewidencyjnym Augustynowo, gm. Izbica Kujawska.
    Zamawiający: Gmina Izbica Kujawska, Izbica Kujawska
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej (II etap) o długości 890 mb w miejscowości Augustynowo, na działkach o nr ewid. 247, 21/1, 23, 24, 215, 50, 51, 52, 53, 48, 54, 55, 200, 196, 195, 194, 193, 197/2, 181, 163, 180/2, 165/2, w obrębie ewidencyjnym Augustynowo, gm. Izbica Kujawska. Zakres prac obejmuje: - wykonanie robót ziemnych - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie od 0-31,5 mm; - wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstwa wiążąca gr. 4 cm); - wykonanie poboczy umocnionych częściowo masą mineralno-bitumiczną i kruszywem łamanym; - wykonanie konserwacji rowów przydrożnych; - wykonanie remontów istniejących przepustów drogowych. Odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Szczegółowy zakres zadań zawiera: 1) przedmiar robót 2) Opis techniczny (projekt budowlany) 3) Rysunki 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne.
  15. Przebudowa drogi gminnej Nr 191214C w miejscowości Grochowiska etap II gmina Izbica Kujawska według projektu budowlanego na działkach o nr ewidencyjnym: 383/2, 332 na odcinku L=750,8 mb, tj. od km 0+573 do km 1+323,8.
    Zamawiający: Gmina Izbica Kujawska, Izbica Kujawska
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 191214C w miejscowości Grochowiska etap II gmina Izbica Kujawska według projektu budowlanego na działkach o nr ewidencyjnym: 383/2, 332 na odcinku L=750,8 mb, tj. od km 0+573 do km 1+323,8. Zakres prac obejmuje: - wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstwa wiążąca gr. 4 cm); - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr. 20 cm; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm; - sprofilowanie podłoża do G1 - odwodnienie jezdni za pomocną spadków podłużnych i poprzecznych. Szczegółowy zakres zadań zawiera: 1) przedmiar robót 2) Opis techniczny (projekt budowlany) 3) Rysunki 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne.
  16. Remonty odcinków dróg powiatowych i chodników
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontów odcinków dróg powiatowych oraz chodników w ciągach tych dróg. 2. Zakres zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących remontów odcinków dróg powiatowych - ułożenie masy ścieralnej oraz chodników w ciągach tych dróg, zgodnie z dokumentacją projektową (projektami budowlano-wykonawczymi), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki nr 9, 10 i 11 do specyfikacji. Uwaga! Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej są Projekty budowlano-wykonawcze. Zakres remontowych robót budowlanych obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 2918C Baruchowo - Goreń Duży - Patrowo od km 0+004 do km 1+795; Remont drogi powiatowej nr 2910C Nowa Wieś - Smólsk - Kruszyn od km 2+549 do km 3+172; Remont drogi powiatowej nr 2939C Huta Chodecka - Zbijewo - gr. woj. (Nowa Wieś) od km 0+004 do km 1+047; Remont drogi powiatowej nr 2942C Brześć Kujawski - ul. Targowa od km 0+019 do km 0+180; Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 2934C Lubień Kujawski - Dziankowo - gr. woj. (Białotarsk) od km 0+013 do km 0+285. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umów do złożenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu drogownictwa. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikacje pozwalające na ich stosowanie w drogownictwie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt i materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Po wykonaniu przez wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przy uwzględnieniu faktycznie wykonanych robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót wykonawca przedstawia zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek nienadający się do ponownego wykorzystania pozostaje do dyspozycji inwestora. Rodzaj materiałów oraz ich ilość nienadającej się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do ponownego wbudowania, zgodnie z decyzją inspektora nadzoru, są własnością zamawiającego
  17. Przebudowy i remonty odcinków dróg powiatowych
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy i remontu odcinków dróg powiatowych, z podziałem na 5 części.
    2. Zakres zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy i remontu odcinków dróg powiatowych, zgodnie z dokumentacją projektową (projektami budowlano-wykonawczymi), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki nr 9, 10 i 11 do specyfikacji.
    Uwaga! Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej są Projekty budowlano-wykonawcze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części:
    Część nr 1 - /zadanie nr 1/ - Przebudowa drogi powiatowej nr 2930C Rzeżewo - Kaliska - Kamienna od km 4+107 do km 5+087;
    Część nr 2 - /zadanie nr 2/ - Przebudowa drogi powiatowej nr 2917C Szatki - Wola Nakonowska - Kowal od km 4+043 do km 5+013;
    Część nr 3 - /zadanie nr 3/ - Przebudowa drogi powiatowej nr 2937C Chodeczek - Zalesie - Kamienna od km 5+604 do km 6+545;
    Część nr 4 - /zadanie nr 4/ - Przebudowa drogi powiatowej nr 2044C Czernikowo - Bobrowniki - Włocławek od km 3+000 do km 3+950;
    Część nr 5 - /zadanie nr 5/ - Remont drogi powiatowej nr 2918C Baruchowo - Goreń Duży - Patrowo od km 5+200 do km 6+085.
    Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umów do złożenia kosztorysów ofertowych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu drogownictwa. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikacje pozwalające na ich stosowanie w drogownictwie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt i materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Po wykonaniu przez wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przy uwzględnieniu faktycznie wykonanych robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót wykonawca przedstawia zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek nienadający się do ponownego wykorzystania pozostaje do dyspozycji inwestora. Rodzaj materiałów oraz ich ilość nienadającej się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do ponownego wbudowania, zgodnie z decyzją inspektora nadzoru, są własnością zamawiającego
  18. Przebudowa dróg gminnych
    Zamawiający: Gmina Lubraniec, Lubraniec
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych
    2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
    Część pierwsza zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Czajno-Dęby Janiszewskie
    - wykonanie robót przygotowawczych,
    - wykonanie robót ziemnych,
    - wykonanie podbudowy drogi,
    - wykonanie nawierzchni jezdni,
    - utwardzenie poboczy,
    - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
    Część druga zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Kolonia Łódź-Koniec
    - wykonanie robót przygotowawczych,
    - jednokrotne powierzchniowe grysowanie na emulsji asfaltowej
  19. Remont dróg gminnych :Przebudowa i remont drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Otmianowo , Remont odcinków dróg gminnych.
    Zamawiający: Gmina Boniewo, Boniewo
    Przebudowa i remont drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Otmianowo , Remont odcinków dróg gminnych W zakresie Przebudowa i remont drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Otmianowo na dł. 1100 mb. - Przebudowę i remont konstrukcji nawierzchni jezdni,, - Odwodnienie - Uzupełnienie poboczy - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Remont odcinków dróg gminnych: Na odcinkach Arciszewo- Bierzyn - dł 1600 mb, Arciszewo-Osiecz wielki na dł. 2400 mb, - remont konstrukcji nawierzchni jezdni,, - Odwodnienie, - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową Projekt budowlany oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ, będących integralną częścią SIWZ. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się do wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia ujętego w dokumentacji projektowej, przedmiarach.
  20. Przebudowa ciągu komunikacyjnego Bierzyn -Osiecz Wielki- Anielin - Sarnowo
    Zamawiający: Gmina Boniewo, Boniewo
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego Bierzyn-Osiecz Wielki-Anielin-Sarnowo W zakresie Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę dróg powiatowych : Lubraniec-Boniewo-Cetty na dł. od 11+330 do 17+010 km, OsieczWielki-Chodecz na dł. 0+000 do 1+956 km 2. Przebudowa dojazdowych dróg gminnych : Miejscowość Bierzyn na dł. 0+000 do 2+917 km, Miejscowość Anielin na dł. 0+000 do 2+034 km, Miejscowość Sarnowo na dł. 0+000 do 2+320 km i od 0+000 do 0+620 km - rozbudowę konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowę i przebudowę chodników, przejścia dla pieszych , - budowę i przebudowę zjazdów do gospodarstw , zjazdy polne , - skrzyżowania , - zatoka autobusowa, - odwodnienie, - przebudowę przepustów, - poręcze stalowe , ochronne - oznakowanie poziome i pionowe, - budowę sygnalizacji świetlnej, oświetlenie solarne - pobocza , - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową -Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się do wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w/w dokumentami. W przypadku ewentualnych rozbieżności pomiędzy Projektem budowlanym, a Projektem wykonawczym wiążący jest Projekt wykonawczy.
  21. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE BITUMICZNE NA TERENIE GMINY CHOCEŃ W ROKU 2014
    Zamawiający: Gmina Choceń, Choceń
  22. Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 269 na odcinku od km 58+900 do km 59+190 w m. Kowal, ul. Wojska Polskiego o długości 290 mb
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  23. Przebudowa drogi powiatowej nr 2911C Brześć Kujawski - Humlin od km 0+000 do km 6+901 odc. dł. 6901 mb
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
  24. Przebudowa 3 odcinków dróg gminnych
    Zamawiający: Gmina Dobre, Dobre
  25. Przebudowa dróg gminnych
    Zamawiający: Gmina Lubraniec, Lubraniec
  26. Remont odcinków dróg powiatowych - ułożenie masy ścieralnej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
  27. Przebudowa drogi powiatowej nr 2931C Izbica Kujawska - Boniewo - Borzymie od km 9+615 do km 19+0000 - odcinek od km 9+613 do km 14+474,09 etap I
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
  28. Przebudowa drogi gminnej w Redczu Wielkim
    Zamawiający: Gmina Lubraniec, Lubraniec
  29. Remont odcinków dróg powiatowych - ułożenie mieszanki mineralno - asfaltowej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
  30. Remont drogi gminnej nr 160702 C Słupy Duże-Kryńsk od km 6+362,00 do km 7+730,00
    Zamawiający: Gmina Bądkowo, Bądkowo
  31. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic / odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  32. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic/odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  33. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2011 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  34. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2013 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  35. Przebudowa dróg gminnych
    Zamawiający: Gmina Lubraniec, Lubraniec
  36. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic / odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek.
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  37. Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Krzewent, gmina Kowal, dz. nr 134..
    Zamawiający: Urząd Gminy Kowal, Kowal
  38. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic/odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  39. Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  40. Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2013 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  41. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz władających nieruchomością z terenu Gminy Kowal
    Zamawiający: Urząd Gminy Kowal, Kowal
  42. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osięciny.
    Zamawiający: Gmina Osięciny, Osięciny
  43. Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Toruniu.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, Toruń
  44. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, a także podmiotów władających nieruchomością z terenu Gminy Włocławek.
    Zamawiający: Gmina Włocławek, Włocławek
  45. Remont odcinków dróg powiatowych - ułożenie mieszanki mineralno - asfaltowej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Choceń
  46. ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MIASTO KOWAL
    Zamawiający: Gmina Miasto Kowal, Kowal
  47. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic/odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  48. Roboty nawierzchniowe bitumiczne na terenie Gminy Choceń.
    Zamawiający: Gmina Choceń, Choceń
  49. Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn: Roboty w zakresie remontów nawierzchni, oznakowania poziomego i praca brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010-2013, z podziałem na części. Część nr 6 - Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  50. Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pod nazwą: Roboty w zakresie remontów nawierzchni, oznakowania poziomego i praca brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010-2013, z podziałem na części. Część nr 6 - Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  51. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dóg gminnych w gminie Fabianki - 2012 r. - II etap
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  52. Odnowa drogi wojewódzkiej nr 301 Lubanie- Osięciny w m. Krotoszyn od km 12+882 do km 13+170, i od km 13+256 do km 13+826, o łącznej długości 0,858 km.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  53. Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego realizowanego na: Roboty w zakresie remontów nawierzchni, oznakowania poziomego i praca brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010-2013, z podziałem na części. Część nr 6 - Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  54. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2012 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  55. Przebudowa chodników i zjazdów na wybranych ulicach w obrębie Gminy Miasta Włocławek
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  56. Przebudowa nawierzchni ul. Łąkowej w Ciechocinku
    Zamawiający: Gmina Miejska Ciechocinek, Ciechocinek
  57. Przebudowa dróg- przebudowa nawierzchni wybranych ulic/odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek.
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  58. Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Wykonanie robót w zakresie remontów nawierzchni, oznakowania poziomego i pracy brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013, z podziałem na części, część 6 - Rejon we Włocławku
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  59. Ścinka poboczy i pogłębianie rowów na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW Bydgoszcz w 2012 r. z podziałem na 6 części
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  60. Przebudowa drogi gminnej nr 191227 C Mchówek - Pustki od km 0+000 do km 0+ 955 gmina Izbica Kujawska
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, Izbica Kujawska
  61. Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2012 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  62. Świadczenie kompleksowych usług transportowych w zakresie wywozu nieczystości stałych z pojemników znajdujących się na terenie obiektów pocztowych zlokalizowanych na terenie działania WOI Włocławek
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, Gdańsk
  63. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  64. Przebudowa ulicy Szosa Brzeska w ramach inwestycji pn. Przebudowa dróg
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Włocławek
  65. Budowa i przebudowa dróg gminnych.
    Zamawiający: Gmina i Miasto Lubraniec, Lubraniec
  66. Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Wykonanie robót w zakresie remontów nawierzchni, oznakowania poziomego i pracy brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013, z podziałem na części, część 6 - Rejon we Włocławku
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  67. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2011 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  68. Świadczenie usług usuwania i pozbycia sie nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych dla M.P.K. Spółka z o.o. we Włocławku.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., Włocławek
  69. Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Remonty nawierzchni, oznakowania poziomego i praca brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części. Część nr VI - Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  70. Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2011 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  71. Remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewodzkich na odcinkach przełomowych w RDW Włoclawek
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  72. Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Remonty nawierzchni, oznakowania poziomego i praca brygady interwencyjnej na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części. Część nr VI - Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  73. Przebudowa drogi gminnej nr 180821 C na odcinku od km 0+003,00 do km 1+948,30 Dębianki - Sarnowo w miejscowości Czamaninek gm. Topólka
    Zamawiający: Urząd Gminy Topólka, Topólka
  74. DIZ-56 Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalnych w ilości 11724 m3 przez okres 36 miesięcy.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki, Włocławek
  75. Modernizacja i remont drogi gminnej w miejscowości Siutkówek od km 0+000 do km 0+645 gmina Lubanie
    Zamawiający: Gmina Lubanie, Lubanie
  76. Roboty uzupełniające : Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2010r.- drugi etap
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  77. Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki 2010 r. - drugi etap.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  78. Przebudowa drogi gminnej Nr 190151C Mikorzyn - Włoszyca od km 0+000 do km 0+886, gmina Lubanie
    Zamawiający: Gmina Lubanie, Lubanie
  79. Roboty uzupełniające do inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  80. Przebudowa drog gminnych w gminie Fabianki-2010 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  81. Modernizacja i remont drogi gminnej Probostwo Dolne - Kucerz od km 0+000 do km 1+101 oraz modernizacja i remont drogi gminnej Lubanie - Krzyżówki od km 0+000 do km 1+370
    Zamawiający: Gmina Lubanie, Lubanie
  82. Roboty nawierzchniowe bitumiczne na terenie Gminy Choceń.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Choceniu, Choceń
  83. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Brześć Kujawski - Smólsk
    Zamawiający: Urząd Miejski, Brześć Kujawski
  84. Wywóz nieczystości stałych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  85. Przebudowa drogi gminnej wraz z budową ścieżki ekologicznej o długości 885 mb w m. Dąb Polski - nawierzchnia asfaltowa
    Zamawiający: Gmina Włocławek, Włocławek
  86. Zamówienie uzupełniające na wykonanie nakładek na odcinkach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części: Część nr 1-Rejon Włocławek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  87. Likwidacja zaniżeń na istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg wojewódzkich : nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin , nr 266 Ciechocinek-Sompolno,nr 270 Brześć Kujawski - Koło , nr 562 Szpetal Górny- Dobrzyń-Płock
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  88. Wykonanie nakładek na odcinkach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  89. Remont nawierzchni odcinka ul. Słońsk Górny (od ul. Traugutta do ul Mickiewicza) w Ciechocinku
    Zamawiający: Gmina Miejska Ciechocinek, Ciechocinek
  90. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Poddębice - nawierzchnia asfaltowa od km 0+ 000 do km 0 + 790 o długości 790 m.
    Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek, Włocławek
  91. Wykonanie robót dodatkowych na realizowanym remoncie drogi wojewódzkiej nr 558 Lipno - Dyblin km 12+938 do km 13+830 w m. Wielgie
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz
  92. Roboty uzupełniające do inwestycji : Przebudowa drogi gminnej Chełmica Duża-Chełmica Mała - Skórzno od km 1+012 do km 1+542 oraz od km 1+843 do km 2+270
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  93. Przebudowa - modernizacja drogi gminnej Siutkówek - Janowice od km 0+630 do km 1+1929 w miejscowości Zapomnianowo Gmina Lubanie
    Zamawiający: Gmina Lubanie, Lubanie
  94. Przebudowa drogi gminnej o długości 1600 m w miejscowości Ładne- Józefowo - nawierzchnia asfaltowa od km 2+100 do km 3 +700
    Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek, Włocławek
  95. remont dróg powiatowych w obrębie skrzyżowań w m. Byczyna
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Radziejów
  96. Roboty uzupełniające - Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2009 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  97. Budowa drogi gminnej Dąbie Kujawskie - Agnieszkowo
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta Lubraniec, Lubraniec
  98. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Janowice od km 0+000 do km 0+700 oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gąbinek od km 0+000 do km 1+1415 Gmina Lubanie
    Zamawiający: Gmina Lubanie, Lubanie
  99. Przebudowa drogi gminnej Chełmica Duża-Chełmica Mała - Skórzno od km 1+012 do km 1+542 oraz od km 1+843 do km 2+270
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  100. Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2009 r.
    Zamawiający: Gmina Fabianki, Fabianki
  101. Budowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki- Warząchewka Nowa
    Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek, Włocławek