Kogo reprezentuje osoba

Telega Krzysztof Wojciech

w KRS

Krzysztof Wojciech Telega

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Wojciech
Nazwisko:Telega
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:500 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusz Lucyna Zofia, Carelli Giacomo, Casiraghi Franco, Matta Luigi, Modras Agnieszka Joanna, Mościcki Cezary, Nevretdinov Marta, Portas Grażyna Agnieszka, Szczerba Stanisław Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wienema Christian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dybcio Paweł Michał, Figaszewski Zbigniew, Mikosik Piotr Janusz, Musiał Danuta, Schulz Maciej, Walewska Justyna, Wawrzynkiewicz Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocki Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chełmikowski Piotr Andrzej, Grabowski Bogusław Janusz, Głuchowski Marek Kazimierz, Jakubowski Mirosław, Juszczak Rafał Marcin, Konopka Jerzy Robert, Kreczmańska Gigol Katarzyna Zofia, Kupecka Krystyna, Kuraszkiewicz Robert, Kwiatkowski Wojciech, Meronk Hubert Marek, Mosz Marcin Tadeusz, Nawara Magdalena Maria, Pacuła Magdalena, Pęk Bogdan Marek, Podsiadło Andrzej Antoni, Pruski Jerzy Marek, Skrzypek Sławomir Stanisław, Stopa Ryszard Adam, Sypniewski Przemysław Marek, Słupiński Jakub Michał, Wałach Szymon, Zawadzki Sławomir Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zuber Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajorek Jacek Maciej, Białowąs Bogusław Adam, Blennow Arvid, Daniluk Dariusz, Figarski Przemysław Lech, Grzebieluch Adam Zbigniew, Kaczyński Piotr Bogdan, Klimczak Mariusz, Kolasiński Stanisław, Kozioł Józef, Kraszewski Andrzej Kazimierz, Likierski Marcin, Machlejd Michał Juliusz, Malicki Marian, Milewska Anna Stanisława, Ochwat Ryszard, Pierzyński Jacek, Pietrewicz Jerzy Witold, Pigan Marian Adam, Pitera Paweł Adam, Raczkowski Konrad, Rogala Krzysztof Władysław, Serafiński Marek Kazimierz, Thorell Per Erik, Topolski Janusz Marek, Wasiak Adam Grzegorz, Wojtaś Adam Aleksander, Wysocki Michał Jacek, Zawadzki Sławomir Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żółtkowski Wiesław Tadeusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryx Sołtysik Ewa, Błaszczyk Barbara Maria, Chwiałkowski Jerzy, Cieślińska Anna Janina, Golinowska Stanisława, Grabowski Bogusław Janusz, Kostrzewa Wojciech Julian, Rachelski Stanisław Stefan, Rucińska Romana Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zatryb Grzegorz Jacek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chełmińska Jolanta, Działak Robert, Formański Maciej Jan, Grajda Mariusz Robert, Grandys Bogusław, Gromek Daniel Paweł, Grzelak Elżbieta, Głusek Gabriel, Juszczak Rafał Marcin, Kamiński Michał Marian, Klimczak Mariusz, Kołatkowski Andrzej, Krysik Andrzej, Marszałek Witold Piotr, Maszczyk Roman Aleksander, Melon Jarosław Kazimierz, Modlewski Witold Gerard, Mosz Marcin, Myjak Jarosław, Młodkowski Adam Zygmunt, Nowotny Michał Mirosław, Rutkiewicz Hubert Józef, Ryczek Małgorzata Iwona, Sitko Adam Stanisław, Skowroński Adam, Watrakiewicz Zagórska Bożena, Wiśniewski Benedykt Józef, Wosztak Dariusz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łach Marek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bijak Jacek Stanisław, Bossak Jan Wincenty, Czapiewski Maciej Tomasz, Demianiuk Danuta Marianna, Drabikowski Bartosz Remigiusz, Dresler Krzysztof, Duda Uhryn Berenika Joanna, Działak Robert Andrzej, Gajderowicz Sylwia Joanna, Galbarczyk Justyna Maria, Głuchowski Marek Kazimierz, Głusek Gabriel, Handzlik Michał Marek, Jaworska Grażyna Elżbieta, Juszczak Rafał Marcin, Kaczyński Piotr, Kierc Barbara, Kilian Krzysztof Piotr, Klimczak Mariusz, Kolasiński Stanisław, Kołatkowski Andrzej Waldemar, Krześniak Eligiusz Jerzy, Kulewicz Zbigniew Ryszard, Kupecka Krystyna Izabella, Kuźma Jan, Kwiatkowski Wojciech, Lewandowski Tomasz Mikołaj, Majka Przemysław, Maszczyk Roman Aleksander, Małecki Kazimierz, Meronk Hubert Marek, Michalak Aldona Maria, Michałowski Jerzy Piotr, Mironczuk Tomasz, Myjak Jarosław Stanisław, Obłękowski Jacek Władysław, Osiatyński Epaminondas Jerzy, Pałaszek Urszula Iwona, Petruczeńko Tadeusz Wacław, Piszczek Marzena Rozalia, Podsiadło Andrzej Antoni, Pruski Jerzy Marek, Rapcia Jacek Marek, Siemiątkowski Tomasz Eugeniusz, Skowroński Adam, Skrzypek Sławomir Stanisław, Sobiecki Roman, Sokal Zdzisław, Świątkowski Stefan Maria, Szewczyk Krystyna, Szymańska Danuta Beata, Wasilewski Grzegorz Henryk, Wieczorkiewicz Marek Wojciech, Wierzba Ryszard Jan, Winnik Kalemba Agnieszka Izabela, Wojtczak Aldona, Wołyniec Ilona Zofia, Zarzycki Mariusz Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zyśko Tomasz Michał
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babiarz Roman, Białowąs Bogusław Adam, Bielarczyk Piotr Wojciech, Daniluk Dariusz, Duszak Krzysztof, Figarski Przemysław Lech, Galus Katarzyna Anna, Gonera Przemysław Stanisław, Grzebieluch Adam Zbigniew, Kolasiński Stanisław, Kozioł Józef, Markowska Maja, Milewska Anna, Miszczuk Tomasz Piotr, Mortas Paweł, Mucha Krzysztof Andrzej, Mucha Maciej, Nowak Agnieszka, Nowicki Maciej, Olszewski Radosław, Piasecka Szczepańska Joanna Monika, Pokrywka Marek, Rączka Jan Światosław, Raczkowski Konrad, Serafiński Marek, Skrzypek Sławomir, Sobotowski Przemysław, Szczepaniak Grzegorz, Urbańska Elżbieta, Wędrychowski Marek, Wojciechowski Michał Krzysztof, Wyszomirska Agnieszka Teresa, Zapadka Piotr, Zawadzki Sławomir Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Arkadiusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Królikowski Tomasz Zbigniew, Popiołek Michał Paweł, Przybylski Piotr Tadeusz, Sopa Augustyn, Świgoń Hanna, Zapart Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żbikowski Andrzej Marian
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziewicz Anna, Bryx Sołtysik Ewa, Duraj Elżbieta, Ernest Jarosław, Fries Helmut, Groszek Mieczysław, Hahn Hans Joachim, Jaszowska Małgorzata, Jeziorski Radosław, Kokot Krzysztof, Kowalski Marek Maciej, Kulawik Zbigniew, Malinowski Sylwester Marek, Mallach Hanna, Martin Veit, Nafalska Marta, Okrzeja Henryk, Pelec Hanna, Pietrzak Paweł, Potthast Roland, Reszke Sławomir, Rozkrut Teresa, Rychter Ryszard Mirosław, Sugajski Andrzej, Surowski Adam, Szablewski Jan, Walkowiak Dariusz, Wójcik Andrzej, Ziemiński Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Jacek
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartnicka Jodko Anna Maria, Fiegl Monika, Hibler Theo, Kokot Krzysztof Zygmunt, Maciejewicz Janusz Tomasz, Okrzeja Henryk, Paris Helmut, Rynio Roman, Schreiber Monika, Steć Dariusz, Urbańska Elżbieta Joanna, Zawłocka Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaremba Elżbieta
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Martin Veit, Reszke Sławomir, Sugajski Andrzej Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Jacek
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anyszewski Paweł, Bechta Ewa Bożena, Bodzenta Sebastian, Błąd Jarocki Witold, Darmetko Teresa, Galus Katarzyna Anna, Grzebieluch Adam Zbigniew, Kolasiński Stanisław, Kulczycki Władysław, Kłys Michał Marcin, Lizak Romualda, Markiewicz Adrian, Nowak Agnieszka Krystyna, Okoński Paweł Krzysztof, Olszewski Radosław, Pawlak Bartłomiej Waldemar, Pieniek Radosław Wojciech, Pitera Paweł Adam, Pyra Eryk Zbigniew, Sobotowski Przemysław Jerzy, Vytlacil Bartłomiej, Wojciechowska Filipek Sylwia
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Guzman Robert, Konopka Jerzy Robert, Kuraszkiewicz Robert, Meronk Hubert Marek, Moskalik Michał, Nawara Magdalena Maria, Sieradzki Przemysław, Słupiński Jakub Michał, Tworus Krzysztof Mariusz, Zawadzki Sławomir Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefaniak Monika Katarzyna
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczewski Piotr Jarosław, Domaradzki Piotr Stanisław, Guzman Robert, Konopka Jerzy Robert, Kuraszkiewicz Robert, Meronk Hubert Marek, Narożny Maciej Andrzej, Nawara Magdalena Maria, Sencio Witold Dobrosław, Urbaczewski Tomasz, Zawadzki Sławomir Wojciech, Ławecka Blanka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szymczyk Aleksandra Leokadia
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dresler Krzysztof, Kołatkowski Andrzej, Podsiadło Andrzej Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pałac Agnieszka Olga

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4 Kolory Idea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000392075
  2. Acs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312312
  3. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  4. Agencja Monitoringu Wywłaszczeń S.A., Poznań − KRS 0000172716
  5. Agra Nord Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000517100
  6. Agroidea Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000147055
  7. Aldabra Sobotowski Sp. J., Warszawa − KRS 0000572586
  8. Alledo Express Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000694117
  9. Alledo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541114
  10. Alternator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000513393
  11. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  12. Ame Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000516236
  13. Apartamenty Plus Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000405651
  14. Apmbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638676
  15. Arenda Sp. J. H.sz.p.wałach A.r.zawada, Katowice − KRS 0000075820
  16. Artemis Investment Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000254301
  17. Atj Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000334093
  18. Atm Next S.A., Warszawa − KRS 0000608661
  19. Axen Bio Group Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000553172
  20. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  21. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  22. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  23. Bankowe Towarzystwo Kapitałowe S.A., Warszawa − KRS 0000042764
  24. Bdh Development Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000233473
  25. Billon Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000682897
  26. Biometryczne Systemy Zabezpieczeń Sp. Z O.O., Truskaw − KRS 0000316640
  27. Biprocemwap S.A., Kraków − KRS 0000171886
  28. Biuro Analiz Aplikacji Kredytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411700
  29. Biuro Analiz Aplikacji Kredytowych Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000500813
  30. Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej, Sękocin Stary − KRS 0000012221
  31. Biznesnet S.A., Warszawa − KRS 0000210818
  32. Bizon Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000545343
  33. Bja House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000622186
  34. Blue Projekt Sp. Z O.O., Krzywopłoty − KRS 0000479747
  35. Boś Eko Profit S.A., Warszawa − KRS 0000336182
  36. Bp Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000352671
  37. Bps Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000368784
  38. British Automotive Holding S.A., Warszawa − KRS 0000250733
  39. Capitalia Real Estate Gęsia Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000650237
  40. Capitalia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415747
  41. Capitalia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000497852
  42. Case - Centrum Analiz Społeczno-ekonomicznych - Fundacja Naukowa, Warszawa − KRS 0000167095
  43. Caspar Asset Management S.A., Poznań − KRS 0000335440
  44. Caspar Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Poznań − KRS 0000387202
  45. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  46. Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych Eservice Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490970
  47. Centrum Finansowe S.A., Warszawa − KRS 0000366338
  48. Centrum Haffnera Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000029111
  49. Centrum Medyczne Małgorzata Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000331194
  50. Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych - Stowarzyszenie Europa Nasz Dom, Tarnów − KRS 0000038263

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 99rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307047
  2. Aca S.A., Warszawa − KRS 0000144785
  3. Aci Polska Stowarzyszenie Rynków Finansowych, Warszawa − KRS 0000192423
  4. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000012318
  5. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  6. Aforti Holding S.A., Warszawa − KRS 0000330108
  7. Agencja Kapitałowo Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000055912
  8. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  9. Ajg Securita Ochrona Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000232163
  10. Akf Leasing Polska S.A., Warszawa − KRS 0000288472
  11. Albion Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000462930
  12. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  13. Alior Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411576
  14. Alior Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000350402
  15. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  16. Ama Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215049
  17. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  18. Amw Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003772
  19. Annacond Enterprises Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000198134
  20. Antrapat Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000570704
  21. Apartamenty Wilanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248949
  22. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  23. Archicom Polska S.A., Łódź − KRS 0000291818
  24. Aspiro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000240238
  25. Atmoterm S.A., Opole − KRS 0000064312
  26. Aurora Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000026339
  27. Aviva Investors Poland S.A., Warszawa − KRS 0000021359
  28. Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000011017
  29. Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Santander S.A., Warszawa − KRS 0000005940
  30. Aviva Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043360
  31. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000002561
  32. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Warszawa − KRS 0000009857
  33. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  34. Axen Biotech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000388169
  35. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  36. Ballinger Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025858
  37. Baltic Invest Center Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000307704
  38. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  39. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  40. Bank Przemysłowy S.A., Łódź − KRS 0000004106
  41. Bankowe Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Telbank S.A., Warszawa − KRS 0000037921
  42. Bazy i Systemy Bankowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000168197
  43. Bdc Development Ii Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000629506
  44. Bdc Development S.A., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000699158
  45. Best Leasing Sp. Z O.O., Tczew − KRS 0000091137
  46. Best Luna Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000196086
  47. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  48. Bestbet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000627848
  49. Bestbet24 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000696252
  50. Bff Polska S.A., Łódź − KRS 0000263422

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W RUDNIKU ETAP II w ramach projektu pn. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I.
    Zamawiający: Gmina Sułkowice, Sułkowice
    Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W RUDNIKU ETAP II w ramach projektu pn. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I. Wnioskowana kwota: 1.295.478,59 zł
  2. Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sułkowicach etap V wraz z przebudową sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I.
    Zamawiający: Gmina Sułkowice, Sułkowice
    Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sułkowicach etap V wraz z przebudową sieci wodociągowej w ramach projektu pn.Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I. Wnioskowana kwota: 586.394,43 zł.
  3. Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY POWIERZCHNIOWEJ W M. HARBUTOWICE w ramach projektu pn.Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I.
    Zamawiający: Gmina Sułkowice, Sułkowice
    Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY POWIERZCHNIOWEJ W M. HARBUTOWICE w ramach projektu pn.Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I. Wnioskowana kwota: 496.524,59
  4. Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: ROZBUDOWA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH w ramach projektu pn. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice-część I
    Zamawiający: Gmina Sułkowice, Sułkowice
    Sfinansowanie udziału gminy Sułkowice przypadającego na rok 2014 na realizację zadania: ROZBUDOWA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH w ramach projektu pn. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I. Wnioskowana kwota:671.602,39
  5. Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1000000 zł przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014r.
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Przeworska, Przeworsk
    Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1000000 zł , przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytubudżetu w 2014r. Zamawiający wymaga udzielenia kredytu w dwóch transzach po 500000 zł każda. Uruchamianie kredytuna pisemny wniosek Zamawiającego. Okres karencji w spłacie rat kredytu do dnia 10 kwietnia 2023r. Spłata kredytu w latach 2023-2028. Odsetki płatne będą w ratach miesięcznychi liczone od faktycznie wykorzystanych środków.
  6. przetarg z wolnej reki na udzielenie i obsługę kredytu na sfinansowanie kosztów niekwalifikowanych zadania pn. uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Błędów
    Zamawiający: Urząd Gminy w Błędowie, Błędów
    udzielenie kredytu w wysokości:777.444,40 zł i związaną z tym obsługą bankową. Kredyt przeznaczony zostanie na sfinansowanie kosztów niekwalifikowanych zadania pn. Uregulowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie gminy Błędów które obejmuje swym zakresem :
    1. Przebudowę Stacji uzdatniania wody w Błędowie : 295.987,94
    2. Zakup wozu asenizacyjnego: 85.240,89
    3. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków - 372.305,40
    4. nadzór inwestorski nad przebudowa SUW - 6.221,73
    5. Nadzór inwestorski nad budowa przydomowych oczyszczalni - 5.956,89
    6. Obsługa geodezyjna - 11.731,55
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację zadania pn. Budowa zespołowych biologicznych oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej rozdzielczej oraz przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Czernic Borowe
    Zamawiający: Gmina Czernice Borowe, Czernice Borowe
    Uzyskanie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizacje zadania pn. Budowa zespołowych biologicznych oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej rozdzielczej oraz przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Czernic Borowe, do wysokości 531 972,80 zł w ramach linii kredytowej Banku Rozwoju Rady Europy i Europejskiego Banku Inwestycyjnego
  8. Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Czernice Borowe
    Zamawiający: Gmina Czernice Borowe, Czernice Borowe
    Uzyskanie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizacje zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Czernice Borowe, do wysokości 201 254,77 zł w ramach linii kredytowej Banku Rozwoju Rady Europy i Europejskiego Banku Inwestycyjnego
  9. Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację zadania pn. Adaptacja budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Borkowo Falenta oraz zagospodarowanie terenu na potrzeby kulturalno-sportowe
    Zamawiający: Gmina Czernice Borowe, Czernice Borowe
    Uzyskanie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizacje zadania pn. Adaptacja budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Borkowo Falenta oraz zagospodarowanie terenu na potrzeby kulturalno-sportowe, do wysokości 228 976,84 zł w ramach linii kredytowej Banku Rozwoju Rady Europy i Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
  10. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Nowy Targ
    Zamawiający: Gmina Nowy Targ, Nowy Targ
    Prowadzenie kont, lokat w zakresie określonym przez SIWZ
  11. Udzielenie kredytu inwestycyjnego na zadania pn.: 1. Budowa Domu Ludowego w Rakowie, 2. Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej przy ulicy Piotrkowskiej w Babach
    Zamawiający: Gmina Moszczenica, Moszczenica
    1. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego na realizację zadań:
    1) Budowa Domu Ludowego w Rakowie
    2) Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej na dz. ewid. nr 129/1 obr. Baby przy ul. Piotrkowskiej
    w Babach w wysokości 924 000,00 zł na okres spłaty 2014r. - 2023r.
    2. Okres karencji w spłacie kredytu do końca 2013 roku.
    3. Uruchomienie kredytu - jednorazowo w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy
    4. Waluta - PLN 5. Oprocentowanie kredytu .
    Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej według stawki oprocentowania dla depozytów międzybankowych - WIBOR 3M.
    Wibor 3M od 25 marca 2014 do 20 listopada 2023r.
    Marża Banku nie ulegnie zmianie w całym okresie kredytowania. 6. Naliczanie i płatność odsetek.
    Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu, kredytodawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu
    Odsetki i rata kapitału płatne 25-ego każdego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata kredytu zostanie zapłacona do dnia 25-ego stycznia 2014 roku, a odsetki będą pobierane od m-ca następnego po m-cu uruchomienia kredytu.
    W przypadku, gdy spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego, odsetki za okres od dnia ostatecznego naliczania do dnia ostatecznej spłaty kredytu pobierane są łącznie ze spłatą ostatniej raty kredytu. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek bankowy wybranego banku. Jeżeli termin płatności odsetek przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu..
    7. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
    8. Zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami i innymi należnościami ubocznymi stanowi weksel własny in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika Gminy Moszczenica.
    9. Marża oraz prowizja od przyznanego kredytu stanowią jedyne koszty obciążające Zamawiającego. Od niespłaconego w terminie zadłużenia z tytułu zaciągniętego kredytu pobiera się odsetki w wysokości odsetek ustawowych.
    10. Nie przewiduje się ustalenia innego dodatkowego zabezpieczenia kredytu.
    11. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu wykorzystanego a nie postawionego do dyspozycji.
    12. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej.
    13. Prowizja banku będzie obliczona od wypłaconej kwoty kredytu.
    14. W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat.
    15. Na wniosek Kredytobiorcy dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu bez wydłużania okresu kredytowania oraz możliwość wcześniejszej spłaty kredytu.
  12. Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Wójt Gminy Uchanie, Uchanie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych w kwocie 2 100 000,00 zł Okres kredytowania będzie wynosił 7 lat (2015- 2021)
    Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 2,59 % z dnia 18 października 2013r. oraz przyjąć stałą marżę dla całego okresu kredytowania
  13. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000 złotych
    Zamawiający: Gmina Sędziszów, Sędziszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Sędziszów na 2013 rok. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 2.500.000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych). 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do momentu uruchomienia kredytu, 3) Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego do 10.08.2013r. 4) Odsetki płatne na bieżąco od uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni dzień miesiąca 5) Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni i rzeczywistą liczbę dni w każdym miesiącu. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na dzień ogłoszenia przetargu) ewentualnie powiększone o marżę Banku, 7) Spłata kapitału kredytu nastąpi w 36 ratach nieregularnych, począwszy od 31.03.2016 r. 1 rata w wysokości 50.000,00 a 35 rat po 70.000,00, ostatnia w dniu 31.12.2024 r. 8) Pozostałe warunki: a) w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie; b) bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu; c) bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; d) bank nie będzie pobierał prowizji od udzielonego kredytu; e) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty - załącznik nr 5: a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za I kwartał 2013 r. b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych (zbiorczo) za I kwartał 2013r. c) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za I kwartał 2013r. d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za I kwartał 2013 r. e) sprawozdanie Rb -N o należnościach za I kwartał 2013 r. f) opinia RIO o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Sędziszów za 2012 rok. g) opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Sędziszów. h) na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o możliwości zaciągnięcia kredytu, 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytów..
  14. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego ze środków Banku Rozwoju Rady Europy oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu finansowanego łącznie z linii Banku Rozwoju Rady Europy (CEB) oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) na realizację zadania pod nazwą Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2.Wielkość kredytu: 1 600 000 PLN. Całkowity planowany koszt realizacji zadania wynosi 7 311 070 PLN. 3.Okres kredytowania od miesiąca podpisania umowy kredytowej do grudnia 2020 roku.
  15. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 w walucie PLN (słownie : Jeden milion pięćset tysięcy zł. 00/100)
    Zamawiający: Urząd Gminy, Szaflary
    Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 Prawa zamówień publicznych
    1. Kredyt inwestycyjny ze środków: Council of Europe Development Bank (CEB) z siedzibą w Paryżu, Francja oraz European Investment Bank (EIB) z siedzibą w Luksemburgu, Luksemburg w ramach Programu Municipal Finance Facility wspieranego przez Komisję Europejską w kwocie 1 500 000,00 w walucie PLN (słownie: Jeden milion pięćset tysięcy zł., 00/100 ),
    zwanego dalej kredytem, na okres od 01 grudnia 2013r. do 30 września 2023r. z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji pn: Przebudowa (modernizacja), nadbudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej przedszkole gminne w Szaflarach, wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastruktury technicznej., której planowany koszt wynosi 1 355 031,55 zł brutto (słownie: Jeden milion trzysta pięćdziesiąt pięć tysięcy trzydzieści jeden zł., 55/100).
  16. KREDYT INWESTYCYJNY
    Zamawiający: Gmina Kobyla Góra, Kobyla Góra
    UZYSKANIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 620.000,00 REFINANSOWANIE PONIESIONYCH NAKŁADÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJA PRZEBUDDOWY DRÓG
    1. NR 843588P - MOSTKI, NR 843550 - MOSTKI, IGNACÓW, KOBYLA GÓRA,
    2. NR 843549P - KOBYLA GÓRA, UL. WŁ. ORKANA,
    3. NR 843602P - KOBYLA GÓRA, UL. KS. J. MARKULA,
    4. NR 843586P - MAKOSZYCE - WIOSKA
  17. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 739.500 zł.
    Zamawiający: Gmina Lipsk, Lipsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 739.500zł, przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 739.500zł (słownie: siedemset trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset złotych) na warunkach określonych w SIWZ i umowie kredytu. 2) Termin spłaty kredytu: od dnia 31.01.2015r. do 30.12.2020r. 3) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy w dniu wykorzystania I raty kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 4) Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. 5) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30.12.2013r. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek, oraz stałej marży Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. 7) Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, a ich spłata następować będzie do 10 dnia następnego miesiąca. 8) Marża Wykonawcy obejmująca wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe jest stała w umownym okresie kredytowania. 9) Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 31 maja 2013r t.j. 3,01%. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu, zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu oraz do odroczenia terminu spłaty ustalonych rat kredytu i odsetek w sytuacji trudności w dotrzymaniu terminów spłat rat bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. 11) W przypadku niepełnego wykorzystania kredytu zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat. 12) Spłata kredytu nastąpi w 72 ratach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia miesiąca, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi 31.01.2015r. , a ostatniej 31.12.2020r. 13) Jeżeli data spłaty kredytu przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w poprzedzającym dniu roboczym przed terminem określonym w umowie kredytu. 14) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową..
  18. Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Wyryki, Wyryki
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
    1. Kwota kredytu 736 000,00 zł;
    2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
    3. Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w 2 transzach miesięcznych:
    300.000 zł w listopadzie i 436 000,00 zł w grudniu 2013 r. Do wyliczenia kosztów kredytu
    należy przyjmować uruchomienie każdej z transz drugiego dnia kalendarzowego danego
    miesiąca. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu i wysokości transz bez pobrania od tej
    czynności prowizji lub opłat przez bank.
    4. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała miesięcznie do końca
    każdego miesiąca, z karencją do grudnia 2014r.
    Spłata pierwszej raty w styczniu 2015 r., a ostatniej raty w grudniu 2020 r., z możliwością
    wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat
    przez bank.
    Harmonogram spłaty rat kapitałowych

    31.01.2015r. - 4 166,67 zł. 31.01.2018r. - 12 500,00 zł.
    28.02.2015r. - 4 166,67 zł. 28.02.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.03.2015r. - 4 166,67 zł. 31.03.2018r. - 12 500,00 zł.
    30.04.2015r. - 4 166,67 zł. 30.04.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.05.2015r. - 4 166,67 zł. 31.05.2018r. - 12 500,00 zł.
    30.06.2015r. - 4 166,67 zł. 30.06.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.07.2015r. - 4 166,67 zł. 31.07.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.08.2015r. - 4 166,67 zł. 31.08.2018r. - 12 500,00 zł.
    30.09.2015r. - 4 166,67 zł. 30.09.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.10.2015r. - 4 166,67 zł. 31.10.2018r. - 12 500,00 zł.
    30.11.2015r. - 4 166,67 zł. 30.11.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.12.2015r. - 4 166,63 zł. 31.12.2018r. - 12 500,00 zł.
    31.01.2016r. - 8 000,00 zł. 31.01.2019r. - 12 500,00 zł.
    28.02.2016r. - 8 000,00 zł. 28.02.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.03.2016r. - 8 000,00 zł. 31.03.2019r. - 12 500,00 zł.
    30.04.2016r. - 8 000,00 zł. 30.04.2019r. -12 500,00 zł.
    31.05.2016r. - 8 000,00 zł. 31.05.2019r. - 12 500,00 zł.
    30.06.2016r. - 8 000,00 zł. 30.06.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.07.2016r. - 8 000,00 zł. 31.07.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.08.2016r. - 8 000,00 zł. 31.08.2019r. - 12 500,00 zł.
    30.09.2016r. - 8 000,00 zł. 30.09.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.10.2016r. - 8 000,00 zł. 31.10.2019r. -12 500,00 zł.
    30.11.2016r. - 8 000,00 zł. 30.11.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.12.2016r. - 8 000,00 zł. 31.12.2019r. - 12 500,00 zł.
    31.01.2017r. - 12 500,00 zł. 31.01.2020r. - 12 500,00 zł.
    28.02.2017r. - 12 500,00 zł. 28.02.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.03.2017r. - 12 500,00 zł. 31.03.2020r. - 12 500,00 zł.
    30.04.2017r. - 12 500,00 zł. 30.04.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.05.2017r. - 12 500,00 zł. 31.05.2020r. - 12 500,00 zł.
    30.06.2017r. - 12 500,00 zł. 30.06.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.07.2017r. - 12 500,00 zł. 31.07.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.08.2017r. - 12 500,00 zł. 31.08.2020r. - 12 500,00 zł.
    30.09.2017r. - 12 500,00 zł. 30.09.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.10.2017r. - 12 500,00 zł. 31.10.2020r. - 12 500,00 zł.
    30.11.2017r. - 12 500,00 zł. 30.11.2020r. - 12 500,00 zł.
    31.12.2017r. - 12 500,00 zł. 31.12.2020r. - 2 500,00 zł.
    5. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca
    każdego miesiąca, bez okresu karencji. 6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 2,60% (z dnia 11.10.2013r), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą
    będą odrzucone. Zamówienie bez prowizji i opłat. 8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku.
    10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania
    kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego.
    11.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić : oprocentowanie kredytu : zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
    12.Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2013 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 13. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2013 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach. 14. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu.
    15. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją
    wekslową.
  19. Uzyskanie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację zadania p.n. Budowa dróg i ulic na terenie gminy Wolsztyn.
    Zamawiający: Gmina Wolsztyn, Wolsztyn
    Uzyskanie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację zadania p.n. Budowa dróg i ulic na terenie gminy Wolsztyn, do wysokości 1 500 000,00 zł w ramach linii kredytowej Banku Rozwoju Rady Europy i Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
    Okres kredytowania - 7 lat i 3 m-ce.
    Planowane terminy wypłat i wysokości transz:
    - 1 500 000,00 zł -nie później niż do 20 grudnia 2013r
    Okres karencji przy spłacie kredytu - 1 rok
    Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych .
    Planowane terminy i wysokości rat spłat kapitału - termin spłaty pierwszej raty kapitału - grudzień 2014r., ostatniej - marzec 2022r.
    Raty kapitałowe spłacane w okresach kwartalnych.
    Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę bazową WIBOR dla depozytów 3M plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
    Forma zabezpieczenia kredytu - weksel In blanco.
  20. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu preferencyjnego - przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji - z dwóch międzynarodowych instytucji finansowych równocześnie z Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) oraz Banku Rozwoju Rady Europy (CEB)
    Zamawiający: Gmina Czerwonak, Czerwonak
    1) Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje udzielenie i obsługę kredytu preferencyjnego z dwóch międzynarodowych instytucji finansowych równocześnie z Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) oraz Banku Rozwoju Rady Europy (CEB) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji:
    a) Ul. Szkolna w Czerwonaku na odcinku 0,9 km (kanalizacja deszczowa, separator, nawierzchnia jezdni asfaltowa, chodnik i zjazdy z kostki betonowej),
    b) Promnice ul. Leśna i Obornicka dług.0,955 km (kanalizacja deszczowa, przepompownia ścieków deszczowych, wodociąg, kanalizacja sanitarna oświetlenie, zjazdy, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej, nawierzchnia jezdni z kostki betonowej ),
    c) Koziegłowy ul. Polna i Podgórna długość 0,257 km (kanalizacja deszczowa, nawierzchnia jezdni asfaltowa, chodnik z kostki betonowej)
    d) Czerwonak ul. Nowa dług. 0,396 km (przykanaliki i wpusty deszczowe, jezdnia i chodnik z kostki betonowej)
    e) Koziegłowy ul. Piłsudskiego dług.0,580 km (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, jezdnia asfaltowa, ciąg pieszorowerowy oraz chodnik z kostki betonowej)
    f) Czerwonak ul. Zagórze dług.0,610 km (kanalizacja deszczowa,jezdnia asfaltowa, gabiony, chodnik, schody terenowe, zjazdy z kostki betonowej)
    g) Bolechowo Osiedle ul.Obornicka dlug. Nawierzchnia jezdnia asfaltowa, chodnik z kostki betonowej
    h) Oświetlenia drogowe - oprawy LED:
    - Bolechowo Osiedle Ul. Obornicka dług.0,68 km
    - Mielno Ul. Polna i Łąkowa 0,84 km
    - Owińska ul. Parkowa 0,715 km
    - Dębogórza ul. Karłowicka dług.0,215 km
    - Czerwonak ul. Morenowa dług.0,145 km
    - Czerwonak ul. Leśna zieleniec dlug.0,150 km
    - Kicin ul. Wodna i park 0,292 km.
    - Kanalizacja sanitarna ul. Źródlana Czerwonak 0,169 km
    2) Przedmiot zamówienia obejmuje refinansowanie nakładów poniesionych z budżetu na rok 2013 na inwestycje rozpoczęte w roku bieżącym lub poprzednim (ostateczny termin dokonania wydatków, w przypadku ustalenia wykazu wydatków niewygasających, zaliczenia w ich poczet zadań finansowanych przedmiotowym kredytem, upływa 30 czerwca roku następnego).
    3) Kwota kredytu PLN: 4 000 000 (słownie PLN: cztery miliony złotych 00/100).
    4) Okres kredytowania - 10 lat.
    5) Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej
    przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych powiększonej o stałą marżę.
  21. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Osiedlu Niewiadów
    Zamawiający: Wójt Gminy Ujazd, Ujazd
  22. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymanki w wysokości 500.000,00zł od 01.12.2014 rok do 30.11.2021 roku.
    Zamawiający: Gmina Wielbark, Wielbark
  23. Udzielenie kredytów inwestycyjnych długoterminowych
    Zamawiający: Powiat Łukowski, Łuków
  24. Zaciągnięcie kredytu bankowego o wartości 1 300 000,00 (jeden milion trzysta tysięcy) PLN na sfinansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów, głównie na budowę infrastruktury gminnej.
    Zamawiający: Gmina Wojcieszków, Wojcieszków
  25. UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO KONSOLIDACYJNEGO NA OKRES 21 LAT
    Zamawiający: Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Drawno
  26. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego.
    Zamawiający: Gmina Potok Górny, Potok Górny
  27. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.300.000,00zł z przeznaczeniem na spłatę w 2013 roku przez Gminę Siepraw wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Siepraw, Siepraw
  28. Zamówienie nr ZP.272.21.2013, na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego, w kwocie 4 000 000 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów z lat ubiegłych oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu
    Zamawiający: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Nowy Sącz
  29. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 2 039 515,36 zł, na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów spłata w latach 2015-2025.
    Zamawiający: Urząd Gminy Iłowo-Osada, Iłowo-Osada
  30. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2013 r.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mordy, Mordy
  31. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000 zł.
    Zamawiający: Gmina Imielno, Imielno
  32. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Oleszyce, Oleszyce
  33. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego, złotówkowego w kwocie 1 600 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu w ramach budżetu gminy na 2013 r. uruchamianego w dwóch transzach
    Zamawiający: Gmina Pawłosiów, Jarosław
  34. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 800 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tytułem kredytów długoterminowych, który będzie spłacany w latach 2017 - 2019
    Zamawiający: Gmina Pacyna, Pacyna
  35. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 700 000,00 w walucie PLN (słownie : Jeden milion siedemset tysięcy zł. 00/100) na sfinansowanie inwestycji pn. Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Szaflarach, Rozbudowa budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Skrzypnem.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Szaflary
  36. Obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Bielsk Podlaski
    Zamawiający: Gmina Bielsk Podlaski, Bielsk Podlaski
  37. Udzielenie kredytu długotermionowego w kwocie 500000,00 PLN na budowę żłobka w Rawie Mazowieckiej przy ul. Murarskiej.
    Zamawiający: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, Rawa Mazowiecka
  38. Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1.300.000,00 złotych na sfinansowanie inwestycji p.n. Budowa ogólnodostępnej Sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Słupi
    Zamawiający: Gmina Baranów, Baranów
  39. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn. : Remont dróg gminnych nr 41436 i 41438 Pokrzywno - Nicwałd od km 2+540 km do km 3+540 i odcinka drogi o długości 0,260 km w wysokości 400.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Gruta, Mełno
  40. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 976 671,07 w walucie PLN (słownie : jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy sześćset siedemdziesiąt jeden zł. 07/100) na sfinansowanie inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej nr K 364795 - ul. Augustyna Suskiego odcinek od skrzyżowania z ul. Szkolną i 75-lecia Ruchu Ludowego na potoku Biały Dunajec
    Zamawiający: Urząd Gminy, Szaflary
  41. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 477.000,00 zł na zadanie Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Drzewocinach.
    Zamawiający: Gmina Dłutów, Dłutów
  42. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego.
    Zamawiający: Gmina Besko, Besko
  43. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Czarne, Czarne
  44. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 860.000,00 ZŁOTYCH
    Zamawiający: Gmina Chełmża, Chełmża
  45. Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Wisznice, Wisznice
  46. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.472.000,00zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Małym Płocku, Mały Płock
  47. Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 1.266.518 złotych z przeznaczeniem na spłatę kredytów zaciągniętych w latach poprzednich
    Zamawiający: Gmina Podedwórze, Podedwórze
  48. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI MAKSYMALNEJ 1,425 MLN ZŁ NA POTRZEBY GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
    Zamawiający: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  49. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE 550 000 ZŁ
    Zamawiający: Gmina Kolbuszowa, Kolbuszowa
  50. Udzielenie kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2013
    Zamawiający: Gmina Zatory, Zatory
  51. Udzielenie kredytu długoterminowego dla GMINY SITNO
    Zamawiający: Urząd Gminy Sitno, Sitno
  52. Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 1500000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Horyniec-Zdrój, Horyniec-Zdrój
  53. UZYSKANIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO NA REALIZACJĘ ZADAŃ PN.: 1)PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH UL. RÓŻANA, JAŚMINOWA, WRZOSOWA W GUŁTOWACH, 2) PRZEBUDOWA UL. PRZEMYSŁAWA W KOSTRZYNIE (OD UL. POWSTAŃCÓW DO UL. KRZYWOUSTEGO), W ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 1 400 000,00 ZŁ NA OKRES SPŁATY OD 30.06.2015 R. DO 31.12.2017 R.
    Zamawiający: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, Kostrzyn
  54. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tereszpol
    Zamawiający: Gmina Tereszpol, Tereszpol
  55. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 394 842,00 złotych
    Zamawiający: Gmina Młynary, Młynary
  56. Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Adamów, Adamów
  57. Usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego dla Gminy - Miasto Mszana Dolna (nominowanego w PLN) w wysokości 1.000.000,00 z przeznaczeniem na : spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    Zamawiający: Urząd Miasta Mszana Dolna, Mszana Dolna
  58. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.065.905,00 złotych na wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach 2013 roku
    Zamawiający: Urząd Gminy w Niedźwiedziu, Niedźwiedź
  59. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 900.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy, Gnojnik
  60. Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 10.226.392,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
    Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży, Brudzeń Duży
  61. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na zadanie pn.: Rozbudowa drogi w Kosowie ul. Główna
    Zamawiający: Gmina Moszczenica, Moszczenica
  62. Udzielenie kredytu inwestycyjnego na zadanie pn.: Budowa dróg w Babach i Kiełczówce: ul. Sieradzka, Rzemieślnicza, Szkolna, Sosnowa, Budowa dróg w Srocku ul. Słoneczna, ul. Spacerowa, ul. Zielona.
    Zamawiający: Gmina Moszczenica, Moszczenica
  63. Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Urząd Gminy Kolno, Kolno
  64. Zaciągnięcie kredytu w wysokości 1 400 000 PLN
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta, Bisztynek
  65. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 000 000,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Czchów, Czchów
  66. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne realizowane przez Gminę Szczytniki.
    Zamawiający: Gmina Szczytniki, Szczytniki
  67. Udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
  68. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.030.620,66 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego na rok 2013 oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - spłata w latach 2019-2021
    Zamawiający: Urząd Gminy Iłowo-Osada, Iłowo-Osada
  69. Usługa udzielenia kredytu bankowego w kwocie 1618528 zł
    Zamawiający: Gmina Krzeszów, Krzeszów
  70. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2013 roku związanego z wydatkami inwestycyjnymi.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
  71. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Masłów do wysokości 2.000.000,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy Masłów, Masłów
  72. Udzielenie Gminie Siedliszcze długoterminowego kredytu w kwocie 1.610.000,00 zł na okres 8 lat
    Zamawiający: Urząd Gminy w Siedliszczu, Siedliszcze
  73. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY ROSSOSZ
    Zamawiający: Wójt Gminy Rossosz, Rossosz
  74. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn Przebudowa drogi powiatowej nr 1604 C Brzozowo-Nawra
    Zamawiający: Powiat Chełmiński, Chełmno
  75. UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO W WYSOKOŚCI 2.003.200 PLN NETTO Z PRZEZNACZENIEM NA WYDATKI MAJĄTKOWE, ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW
    Zamawiający: Gmina Dobrzyca, Dobrzyca
  76. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn Przebudowa drogi powiatowej nr 1621 C Chełmno-Mniszek
    Zamawiający: Powiat Chełmiński, Chełmno
  77. Udzielenie kredytu w wysokości 2 836 661 zł z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2013 r
    Zamawiający: Urząd Miejski w Choroszczy, Choroszcz
  78. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego (z połączonej linii kredytowej Europejskiego Banku Inwestycyjnego oraz Banku Rozwoju Rady Europy) na realizację w roku 2013 następujących inwestycji: Zagospodarowanie Centrum Żelechlinka, Zagospodarowanie terenu parkowo-rekreacyjnego przy kompleksie sportowym Orlik 2012 w Gminie Żelechlinek oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Ignatów, Karolinów, Żelechlin, Czechowice, Żelechlinek ul. Rawska, Targowa, Zakątna
    Zamawiający: Gmina Żelechlinek, Żelechlinek
  79. UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.155.026,00 PLN NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU W KWOCIE 1.163.000,00 PLN ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW POŻYCZEK PODLEGAJĄCYCH SPŁACIE w 2013r. W KWOCIE 992.026,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Repki, Repki
  80. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych)
    Zamawiający: Powiat Suwalski, Suwałki
  81. Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1946658,31 PLN
    Zamawiający: Urząd Gminy Czernichów, Czernichów
  82. Udzielenie długoterminowego kredytu-pożyczki wysokości 1 500.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań przez Miasto i Gminę Sieniawa
    Zamawiający: Gmina Sieniawa, Sieniawa
  83. Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 800 000 zł z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2013 r. - 301 592 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu - 498 408 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy Korycin, Korycin
  84. Uzyskanie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn. Modernizacja z rozbudową oczyszczalni ścieków, w wysokości 730 000zł. na okres spłaty od 30.06.2014 do 30.06.2023
    Zamawiający: Gmina Wielbark, Wielbark
  85. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, Małogoszcz
  86. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 310 000,00 PLN (słownie: dwa miliony trzysta dziesięć tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek dla Gminy Raniżów
    Zamawiający: Gmina Raniżów, Raniżów
  87. Udzielenie Gminie Dywity długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań .
    Zamawiający: Urząd Gminy w Dywitach, Dywity
  88. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2013 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.606.719,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Zakliczyn, Zakliczyn
  89. Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 6 516 191,- PLN (słownie: sześć milionów, pięćset szesnaście tysięcy, sto dziewięćdziesiąt jeden złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Tuchów, Tuchów
  90. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 941 387 zł na pokrycie deficytu Gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
    Zamawiający: Gmina Rajgród, Rajgród
  91. Udzielenie kredytu w kwocie 2 500 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tokarnia
    Zamawiający: Wójt Gminy Tokarnia, Tokarnia
  92. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 PLN dla Lubskiego Domu Kultury na realizację zadania pn. Modernizacja Lubskiego Domu Kultury dla potrzeb spotkań polsko-niemieckich.
    Zamawiający: Lubski Dom Kultury w Lubsku, Lubsko
  93. Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na zadania inwestycyjne realizowane przez Gminę Czerniejewo
    Zamawiający: Gmina Czerniejewo, Czerniejewo
  94. Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Czernice Borowe, Czernice Borowe
  95. Sfinansowanie udziału Gminy Sułkowice przypadające na rok 2013 na realizację projektu p.n. Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w gminie Sułkowice - część I. Zadania: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Biertowicach, Budowa sieci kanalizacyjnej w Sułkowicach etap V wraz z przebudową sieci wodociągowej, Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody powierzchniowej w miejscowości Harbutowice.
    Zamawiający: Gmina Sułkowice, Sułkowice
  96. DZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI - 500.000,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Miedzna, Miedzna
  97. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 739.500 zł
    Zamawiający: Wójt Gminy Krypno, Krypno Kościelne
  98. Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 2.500.000 zł na sfinansowanie w 2013 roku planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Gietrzwałd
  99. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 270700,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Karczmiska - Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku - etap II (budowa ogrodzenia wewnętrznego w parku); - Kontynuacja odnowy centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze - (odbudowa i remont ogrodzenia zewnętrznego zespołu dworsko - parkowego murowane z cegły).
    Zamawiający: Gmina Karczmiska, Karczmiska
  100. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    Zamawiający: Gmina Borek Wlkp., Borek Wielkopolski
  101. Udzielenie kredytu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice

Inne osoby dla Telega (55 osób):