Kogo reprezentuje osoba

Telichowska Aleksandra Marta

w KRS

Aleksandra Marta Telichowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Aleksandra
Drugie imię:Marta
Nazwisko:Telichowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1984 r., wiek 30 lat
Miejscowości:Boszkowo (Wielkopolskie), Dąbrowa (Wielkopolskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach, 92 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sorbian Irena, Sorbian Katarzyna, Strugarek Andrzej, Strugarek Krzysztof, Strugarek Maria Joanna, Śniatała Leszek Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbaniak Maciej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Andrzej, Strugarek Krzysztof, Strugarek Maria Joanna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Krzysztof Andrzej
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Krzysztof Andrzej
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śniatała Leszek Tadeusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Andrzej
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ołtarzewski Robert Jakub
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stachowska Małgorzata, Stachowski Artur, Strugarek Andrzej, Strugarek Krzysztof
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamela Sowińska Aldona Maria, Kaszyński Piotr Antoni, Kaźmierczak Maria, Kołodziński Rafał Daniel, Miłkowski Karol, Pawlak Zbyszko Krzysztof, Sorbian Irena, Sorbian Katarzyna, Strugarek Andrzej, Strugarek Krzysztof, Strugarek Maria Joanna, Zientarski Szymon

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tvrdy Miroslav
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Krzysztof Andrzej, Strugarek Maria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3r Studio Mobile Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000461976
  2. 3r Studio Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000364683
  3. Abc Holding Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000458192
  4. Age Group Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000441020
  5. Asystent Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000399621
  6. Biuro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000428332
  7. Bmc Hotels Sp. Z O.O., Boszkowo − KRS 0000122066
  8. Bmc Hotels Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000328600
  9. Centrum Badawczo-wdrożeniowe Chemus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000259183
  10. Clar Serwis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000441001
  11. Clar System S.A., Poznań − KRS 0000189335
  12. Clar System Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000411842
  13. Eureka Group S.A., Dąbrowa − KRS 0000441421
  14. Eureka Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000090047
  15. Eureka Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000316507
  16. Eureka Technology Park Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000346436
  17. Eureka Technology Park Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000337975
  18. Eurobooking Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000342331
  19. Everest Finanse Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000282343
  20. Fidben Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000276197
  21. Fintrade Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000101603
  22. Fitness Partner S.A., Poznań − KRS 0000355343
  23. Fundacja Edukacji, Innowacji i Wdrażania Nowoczesnych Technologii, Poznań − KRS 0000217140
  24. Fundacja Inteligentny Rozwój, Dąbrowa − KRS 0000470865
  25. Galaxy Venture Capital S.A., Poznań − KRS 0000396917
  26. Global System Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343714
  27. Golden Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378996
  28. Grupa Prawna Iv Filar Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000330424
  29. Guaranty Group Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000365406
  30. Icron Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346330
  31. Interplastik Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000351064
  32. Interplastik Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Świdwin − KRS 0000355519
  33. Inwestycje Finansowe Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000458199
  34. Kadry - Księgowość Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000343328
  35. Klub4fun Straburzyński i Ptak Sp. J., Poznań − KRS 0000447623
  36. Konsorcjum Fundacji Własności Prywatnej Sami Sobie i Stowarzyszenia Księgowych W Polsce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000109168
  37. Learning Solutions Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000366202
  38. Leviteo Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000453311
  39. Logic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304730
  40. Logic Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000319414
  41. Platforma Wiedzy Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000469720
  42. Poczta Zdrowia Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000445450
  43. Praca - Kariera Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000341880
  44. Praca-kariera Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000360110
  45. Solcom-bayard Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000057572
  46. Spółdzielnia Turystyczno-usługowa Syrena, Poznań − KRS 0000077856
  47. Stowarzyszenie Lech Business Club, Poznań − KRS 0000221791
  48. Vea International Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000483162
  49. Żyrafa Pożyczki Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000446259

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aplusa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000275982
  2. As Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000121680
  3. Auto Alarm Center Clifford Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022513
  4. Benchmark Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295167
  5. Clar System Maria Strugarek Sp. J., Poznań − KRS 0000076943
  6. Cleancarbon Energy S.A., Koszewko − KRS 0000079667
  7. Ctl Chemkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000028727
  8. Ctl Kargo Sp. Z O.O., Police − KRS 0000035340
  9. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  10. Ctl Południe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108568
  11. Ctl Północ Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000110891
  12. Ctl Tankpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000104810
  13. E - Pik Usługi Ekologiczne Sp. Z O.O., Środa Wielkopolska − KRS 0000200567
  14. Edukacja Dla Bezpieczeństwa, Poznań − KRS 0000269731
  15. Eureka Business Design Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000357213
  16. Eurobox Polska Sp. Z O.O., Przesiadłów − KRS 0000031057
  17. Fabryka Formy S.A., Poznań − KRS 0000355926
  18. Fundacja Własności Prywatnej Sami Sobie, Poznań − KRS 0000025600
  19. Hospital System Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000398239
  20. Inicjatywa Dla Polski, Poznań − KRS 0000152797
  21. Intelligence Technology Park Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000363820
  22. Inturi Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000355727
  23. Jamauto Sp. Z O.O., Puławy − KRS 0000063601
  24. Lanua Investments Poland Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000267610
  25. M.pastuszko Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000134801
  26. Meritum Bank Icb S.A., Gdańsk − KRS 0000005245
  27. Orange Polska S.A., Warszawa − KRS 0000010681
  28. Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000009831
  29. Praca - Serwis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000335426
  30. Proekoplast S.A., Wola Łaska − KRS 0000025412
  31. Przedsiębiorstwo Handlowe Jubiler Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000207559
  32. Remes Sp. Z O.O., Opalenica − KRS 0000119528
  33. Star Fitness S.A., Poznań − KRS 0000396009
  34. Stowarzyszenie Księgowych W Polsce, Warszawa − KRS 0000101063

Powiązane przetargi (96 szt.):
  1. Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2013 w powiecie Leszno lub powiecie Wolsztyn (woj. wielkopolskie) w ramach projektu Pn. Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
    Zamawiający: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, Olsztyn-Kortowo
    Termin planowanej konferencji: od 04-09-2013 (od godziny 12:00) do 06-09-2013 (do godziny 16:00 po obiedzie) Planowana liczba uczestników konferencji: 120 osób 1. Miejsce: powiat Leszno lub powiat Wolsztyn (woj. wielkopolskie). 2. Standard
    zakwaterowania: hotele, pensjonaty, centra szkoleniowo-wypoczynkowe (spełniające standardy obiektów trzygwiazdkowych według Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku Nr
    22, poz. 169), zapewniające nocleg i wyżywienie dla 120 uczestników. 3. Transport uczestników: zapewnienie transportu z miejsca zakwaterowania do miejsca planowanej wycieczki tematycznej. 4. Baza noclegowa: dwa noclegi dla 120 osób, pokoje 1- lub 2-osobowe z łazienką (w tym, co najmniej 6 pokoi 1-osobowych). 5.
    Wyżywienie dla 120 osób, obejmujące: a. kolacja grillowa w dniu 04.09.2013 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, b. uroczysta kolacja (serwowana do stolika) w dniu 05.09.2013 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, c. 2 śniadania w dniach
    05.09.2013 i 06.09.2013 - standard, w formie bufetu, 2 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, d. 2 obiady serwowane do stolika w dniach 05.09.2013 i 06.09.2013 - 2 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, e. 2 przerwy kawowe w dniach 05.09.2013 i 06.09.2013 (jedna dziennie) w trakcie 20 minutowych przerw w sesjach plenarnych konferencji. 6. Sala konferencyjna na potrzeby obrad plenarnych - dostępna 05.09.2013 w godzinach 8:00-16:00 oraz 06.09.2013 w godzinach 8:00-16:00, mieszcząca minimum 120 osób. 7. Wyposażenie sali konferencyjnej: klimatyzacja, projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie sali, zaciemnienie sali, obsługa techniczna przed i w trakcie trwania sesji referatowych. 8. Dodatkowe atrakcje dla uczestników konferencji proponowane przez oferenta (np. SPA, kręgielnia, bilard, fitness). 9. Zapewnienie sali na przeprowadzenie sesji posterowej, w tym miejsca na umieszczenie posterów o maksymalnych wymiarach 80×100 cm (około 30 szt.), oraz miejsca na umieszczenie standów reklamowych, materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu. 10. Kalkulacja ceny ofertowej (cena netto i brutto) - przygotowanie kalkulacji według wyżej ymienionej
    specyfikacji, przy założeniu uczestnictwa 120 osób. 11. Ostateczne rozliczenie kosztów ww. usług będzie dokonane na podstawie faktycznej liczby uczestników, biorących udział w konferencji
  2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, części wspólnych i terenu przyległego do budynku położonego w Poznaniu przy ul. Matejki 57
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, Poznań
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych, części wspólnych i terenu przyległego do budynku położonego w Poznaniu przy ul. Matejki 57
  3. Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie mieszczących się przy Al. 1 Maja 9 oraz przy ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie mieszczących się na Al. 1 Maja 9 oraz na ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków. Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystości, konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystości w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia wykładzin podłogowych, powierzchni szklanych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta-wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji. Sprzątanie powierzchni biurowej odbywać się będzie w godz. 16.00-20.00. Ponadto Wykonawca zapewni jednoosobową stałą obsługę serwisu dziennego w budynku przy Al.1Maja 9 w godz.8.30-16.30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystości oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Sprzątanie powierzchni biurowych odbywać się będzie: 1.w budynku na Al. 1 Maja 9: a)wewnątrz budynku - od godz. 16.00 do 20.00 oraz w części pomieszczeń w godzinach pracy serwisu dziennego, we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku), w godz. od 8.30 do 16.30; b)na zewnątrz - w godzinach od 6.00 do 9.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); 2. w budynku na ulicy Hurtowej 1 a) wewnątrz budynku - w godzinach 16.00-20.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); b) na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 9.00 we wszystkie dni pracy Starostwa od poniedziałku do piątku) 3. Czynności odśnieżania oraz usuwania zanieczyszczeń wokół budynku, określone zostały w pkt. 18 załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zapewni 1) nie mniej niż 1 osoba do serwisu dziennego w godzinach 8.30-16.30 do sprzątania pomieszczeń, w tym zabezpieczonych systemem alarmowym. 2) nie mniej niż 5 osób sprzątających wewnątrz obiektu w godzinach 16:00 - 21:00 ( w tym 4 osoby w bud. na Al. 1 Maja 9 i 1 osoba w bud. na ulicy Hurtowej 1). Oznaczenie wg CPV- 90911200-8, 90919200-4, 90630000-2, 90620000-9..
  4. Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, Elbląg
    1. Pełny zakres usługi został określony w Specyfikacji Technicznej Usługi stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Usługi sprzątania określone w Specyfikacji Technicznej Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy; 3. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie profesjonalne urządzenia i narzędzia niezbędne do utrzymania czystości, przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych, w tym froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące, a także środki czystości, w tym worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek (pojemność koszy 60 l i 35 l); 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wykonując usługę, stosował środki chemiczneprzeznaczone do profesjonalnego utrzymania czystości, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i dopuszczone są do stosowania w Polsce w budynkach użyteczności publicznej; 5. Wykonawca zapewni stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń; 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 7. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiekcie i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z obiektami podlegającymi usłudze, wielkością powierzchni, umożliwiające prawidłowe przygotowanie oferty
  5. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    Pakiet 1 - sprzątanie pomieszczeń oddziałów
    Pakiet 2 - sprzątanie administracji i pozostałych pomieszczeń
  6. usługi sprzątania oddziałów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    usługi sprzątania oddziałów szpitala
  7. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH SPZOZ W ŚRODZIE WLKP.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Środa Wielkopolska
    SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH SPZOZ W ŚRODZIE WLKP. PRZEZ 12 M-CY.
  8. usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5.
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5, polegająca na:
    -codziennym sprzątaniu ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni 15 m2
    -codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet, o łącznej powierzchni 95,00 m2
    -sprzątaniu interwencyjnym
    -czyszczeniu urządzeniem typu karcherem dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
    Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług sprzątania od poniedziałku do piątku, w godzinach określonych we wzorze umowy.
  9. Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku.Szczegółowe zestawienie rodzajów powierzchni do sprzątania zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Wymagana częstotliwość sprzątania:
    1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych:
    a) czynności codzienne:
    - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych,
    - mycie powierzchni twardych podłóg,
    - odkurzanie wykładzin lub dywanów,
    - ścieranie kurzu z mebli i parapetów wewnętrznych,
    b) czynności okresowe:
    - czyszczenie okładzin drewnianych mebli z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych,
    - mycie drzwi i parapetów wewnętrznych,
    - mycie kaloryferów,
    - odkurzanie mebli tapicerowanych,
    - mycie opraw oświetleniowych,
    - czyszczenie aparatów telefonicznych i dezynfekcja słuchawek z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych,
    - usuwanie pajęczyn w razie potrzeby
    2) sprzątanie ciągów komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe)
    a) czynności codzienne:
    - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych,
    - mycie twardych powierzchni podłóg,
    - odkurzanie chodników,
    - mycie schodów
    b) czynności okresowe:
    - mycie poręczy,
    - mycie opraw oświetleniowych,
    - usuwanie pajęczyn w razie potrzeby,
    - mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń,
    - utrzymanie w czystości elementów szklanych (przeszklone drzwi, gabloty, ścianki działowe itp.),
    3) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych
    a) czynności codzienne:
    - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych,
    - mycie armatury sanitarnej preparatem dezynfekcyjnym,
    - mycie szczotek do muszli klozetowych i pojemników na szczotki,
    - mycie podłóg,
    - uzupełnianie mydła w płynie, ręczników, papieru toaletowego i środków zapachowych,
    b) czynności okresowe:
    - mycie ścian (płytki ceramiczne),
    - mycie luster,
    4) sprzątanie archiwów i innych pomieszczeń pomocniczych (magazyn, kotłownia itp.) polegające na zamiataniu, myciu powierzchni twardych, usuwaniu pajęczyn, myciu grzejników itp. - 2 razy w roku,
    5) obustronne mycie okien wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi (okna otwierane do wewnątrz pomieszczeń) - 2 razy w roku.
  10. Usługa sprzątania budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i jego delegatur w Pile, Koninie, Kaliszu i Lesznie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:

    Sprzątania budynków

    Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna i Załącznik 4a - Specyfikacja techniczna - szczegółowe zestawienie powierzchni
  11. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM I LABORATORIUM DROGOWYM W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług polegających na codziennym sprzątaniu (w dni powszednie) pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym i Laboratorium Drogowym w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku na łącznej powierzchni 2 029,74 m2 oraz wykonywaniem okresowo czynności polegających na: maszynowym czyszczeniu wykładzin o powierzchni 668 m2; czyszczeniu tapicerowanych krzeseł i forteli 298 szt.; czyszczeniu kratek i okapów wentylacyjnych 72 szt.; myciu opraw oświetleniowych 229 szt.; myciu okien 337 m2; myciu żaluzji poziomych 347,52 m2; praniu żaluzji pionowych 58,55 m2; praniu firan 15 kg oraz wykonywaniu 3-warstwowej polimeryzacji wykładziny z tarrketu 720,40 m2.
  12. Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Koninie, Konin
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych: a)Prokuratury Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, b)Prokuratury Rejonowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Zakładowa 7, c)Prokuratury Rejonowej w Turku, 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 10, d)Prokuratury Rejonowej w Kole, 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23, e)Prokuratury Rejonowej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 14.i terenów zewnętrznych: a)Prokuratury Okręgowej w Koninie b)Prokuratury Rejonowej w Koninie c)Prokuratury Rejonowej w Turku d)Prokuratury Rejonowej w Słupcy Powierzchnia sprzątania: Prokuratura Okręgowa w Koninie: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1.112,00 m2 dywany, wykładziny dywanowe 20,92 m2 okna 191,08 m2 tarket 608,36 m2 terakota 508,13 m2 glazura 151,80 m2 panele podłogowe, deski 63,02 m2 miski ustępowe 10 szt. umywalki 15 szt. pisuary 4 szt. dozowniki do mydła w płynie 10 szt. podajniki na papier toaletowy 10 szt. podajniki na ręczniki składane 6 szt. powierzchnie szklana przy drzwiach balustrady 69,00 m2 płyty meblowe 16,85 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 284,00 Powierzchnia terenów zielonych - 196,00 Prokuratura Rejonowa w Koninie: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1443,87 okna 526,00 m2 miski ustępowe 13 szt. umywalki 13 szt. dozowniki do mydła w płynie 11 szt. podajniki na papier toaletowy 13 szt. podajniki na ręczniki składane 11 szt. panele 790,30 m2 terakota 440,18 m2 płytka ścienna 300,00 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00 Prokuratura Rejonowa w Kole: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 260,60 dywany, wykładziny dywanowe 12,80 m2 okna 61,00 m2 terakota 86,00 m2 glazura 46,70 m2 panele podłogowe, deski 45,60 m2 miski ustępowe 2 szt. umywalki 1 szt. dozowniki do mydła w płynie 1 szt. podajniki na papier toaletowy 2 szt. podajniki na ręczniki składane 1 szt. wykładziny PCV 152,90 m2 lastriko 30,00 m2 powierzchnia szklana przy drzwiach 16,00 m2 gemalit 180,00 m2 Prokuratura Rejonowa w Turku: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 456,00 terakota 259,18 m2 okna 64,36 m2 glazura 78,00 m2 parkiet, deski 237,71 m2 miski ustępowe 6 szt. umywalki 5 szt. pisuary 2 szt. dozowniki do mydła w płynie 5 szt. podajniki na papier toaletowy 6 szt. podajniki na ręczniki składane 4 szt. powierzchnie szklana przy drzwiach luksfery 2,50 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00 Powierzchnia terenów zielonych - 142,80 Prokuratura Rejonowa w Słupcy: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 500,61 okna 46,77 m2 terakota, gres 80,23 m2 glazura 51,14 m2 panele podłogowe, deski 172,74 m2 miski ustępowe 3 szt. umywalki, zlewozmywaki 5 szt. dozowniki do mydła w płynie 3 szt. podajniki na papier toaletowy 3 szt. podajniki na ręczniki składane 3 szt. lastriko 33,78 m2 powierzchnia szklana przy drzwiach luksfery 37,12 m2 posadzka 57,13 m2 kabina 1 szt. lustra 3 szt. kostka brukowa 10,14 m2 wykładziny PCV 113,67 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 363,69 Powierzchnia terenów zielonych - 175,89 Częstotliwość sprzątania: Prokuratura Okręgowa w Koninie: Pow. biurowa 571,53 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 182,72 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 54,71 m2- 5 razy w tygodniu Pow. kuchni 16,80 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. pomieszczeń socjalnych 77,85 m2 - 5 razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 140,87 m2 - archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury). Pomieszczenia pomocnicze 67,52 m2 (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) (raz na kwartał) Prokuratura Rejonowa w Koninie Pow. biurowa 692,52 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 361,29 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 55,16 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 36,44 m2 pięć razy w tygodniu Pow. pomieszczeń socjalnych 28,23 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 173,69 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiąc Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury. Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 96,54 m2 raz na kwartał Prokuratura Rejonowa w Kole Pow. biurowa 133,65m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 52,95 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 10,20 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 13,90 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum) i serwerowni 13,90 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 36,00 m2 raz na kwartał Prokuratura Rejonowa w Turku Pow. biurowa 221,57 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 82,65 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 23,94 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 8,71 m2 pięć razy w tygodniu Pow. salki konferencyjnej 36,81 m2 raz na kwartał Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż) 26,63 m2 Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 55,69 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury. Prokuratura Rejonowa w Słupcy Pow. biurowa 219,30 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 77,04 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 12,20 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 23,94 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 64,97 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż, piwniczne korytarze ) 103,16 m2 raz na kwartał 2. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych w/w jednostkach wchodzi: -utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, -odkurzanie wykładzin dywanowych, z tworzyw sztucznych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych, -wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, -wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych oraz ich wykładanie workami foliowymi, -mycie zlewozmywaków lub podobnych urządzeń do tego przystosowanych, -wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie, -utrzymywanie w czystości WC - w tym mycie ich całego wyposażenia. 3. Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje: a) Prace porządkowe: - zamiatanie chodników, schodów i parkingów, (codziennie) - mycie schodów (w razie potrzeby), - wyrzucanie śmieci z koszy (codziennie), - zbieranie śmieci oraz niedopałków (codziennie), - usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń (w razie potrzeby) , - zamiatanie liści (w razie potrzeby) , - składowanie liści oraz ich wywóz (w razie potrzeby) , - odśnieżanie schodów, chodników, parkingów (w razie potrzeby) , - wywóz śniegu (w razie potrzeby) , - posypywanie solą lub piaskiem śliskich i zmrożonych nawierzchni (w razie potrzeby), - usuwanie oblodzeń (w razie potrzeby), b) Prace konserwacyjne terenów zielonych obejmują: - grabienie i koszenie trawników, - urządzanie i pielęgnacja zieleńców, - przycinanie i formowanie roślin, - nawożenie ziemi, - sadzenie roślin, - pielenie klombów i zieleńców, - opryskiwanie krzewów i kwiatów. 4. Usługi winny być świadczone w sposób i częstotliwością określoną w załączniku nr 1- harmonogram wykonywania robót do projektu umowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole. Czas sprzątania uzgodniony zostanie w formie pisemnej z kierownikami jednostek wymienionych w § 3 pkt 1. 5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. 6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego (dwuwarstwowy, gramatura min. 30g/m2, białość min. 70%, rola o średnicy 19 cm, średnica tulei 6 cm, szerokość 10 cm, długość do 160 m, ) i ręczników papierowych(składane w Z w kolorze zielonym lub szarym o wymiarach 25x23 cm). Ilość osób korzystających z pomieszczeń sanitarnych: - Prokuratura Okręgowa w Koninie - 45 osób, - Prokuratura Rejonowa w Koninie - 27 osób, - Prokuratura Rejonowa w Kole - 14 osób, - Prokuratura Rejonowa w Turku - 13 osób, - Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 10 osób. 8. Przy pracach związanych z pielęgnacją terenów zielonych Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania własnych środków ochrony i pielęgnacji roślin. W przypadku dosadzania roślin Zamawiający zakupuje je we własnym zakresie i na swój koszt. 9. Wykonawca sam wyznacza osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług sprzątania, co udokumentuje przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w poszczególnych jednostkach. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy. 10. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: - na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac, - na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby.
  13. Kompleksowe świadczenie usług w zakresie całodobowego utrzymania czystości w SPZOZ w Kole
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Koło
    świadczenie usług w zakresie całodobowego urztmania czystości w SPZOZ w Kole przy zachowaniu reżimu sanitarno-epidemiologicznego oddziałów szpitalnych, pracowni diagnostycznych oraz pomieszczeń administracyjnych
  14. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach w budynku przy ul. Rzeźniczej nr 11, w Krakowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, Kraków
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach w budynku przy ul. Rzeźniczej nr 11, w Krakowie
  15. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: utrzymania czystości obiektów, utrzymania terenów zielonych oraz czyszczenie terenów utwardzonych w kompleksach administrowanych przez JW. 5701 (45 WOG) w m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: utrzymania czystości obiektów, utrzymania terenów zielonych oraz czyszczenie terenów utwardzonych w kompleksach administrowanych przez JW. 5701 (45 WOG) w m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części (zadania): Zadanie nr 1 - Świadczenie usług: utrzymania czystości obiektów, utrzymania terenów zielonych oraz czyszczenie i odśnieżanie terenów utwardzonych w Jednostce Wojskowej 5700 położonej w Międzyrzecz przy ul Wojska Polskiego 17, Zadanie nr 2 - Świadczenie usług: kompleksowego utrzymania czystości obiektów, utrzymania terenów zielonych oraz czyszczenie i odśnieżanie terenów utwardzonych w Jednostce Wojskowej 3949 i 4229 położonej w Skwierzyna przy ul. Waszkiewicza 1, Zadanie nr 3 - Świadczenie usług: kompleksowego utrzymania czystości obiektów, utrzymania terenów zielonych oraz czyszczenie i odśnieżanie terenów utwardzonych w Jednostce Wojskowej 5701 w Wędrzyn i Wojskowej Komendzie Uzupełnień przy ul. Wyspiańskiego 10 w Gorzowie Wlkp. oraz w Przychodni przy ul. Sienkiewicza 10/11 w Gorzowie Wlkp
  16. KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE AQUAPARKU W WĄGROWCU
    Zamawiający: AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o., Wągrowiec
    USŁUGI SPRZĄTANIA
  17. sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku oraz mycie naczyń laboratoryjnych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie, Kraków
    sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynku oraz mycie naczyń laboratoryjnych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu
  18. Kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Raciborzu, Racibórz
    Kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 w Raciborzu
  19. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie oraz pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Koninie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Koninie, Konin
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 oraz pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Koninie przy Placu Niepodległości 1. 2. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Sądu Okręgowego i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostek (7.30 - 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej. 3. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynku związanych z: a. utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach socjalnych, korytarzach b. uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników z mydłem, c. niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez zamawiającego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 12.30. 4. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie świadczona będzie przez co najmniej 3 pracowników, usługa sprzątania pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Koninie świadczona będzie przez 1 pracownika, zaś usługa sprzątania terenów zewnętrznych i wykonywania bieżących czynności porządkowych w budynku świadczona będzie przez co najmniej 1 pracownika. 5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Sądu Okręgowego i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno -Konsultacyjnego w Koninie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu
  20. Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości obiektów Izby Skarbowej w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach i w Bielsku-Białej oraz dostarczenie środków czystości do lokalizacji Częstochowa - ZKP-10/11
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Katowicach, Katowice
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: Zadanie nr 1 Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Izby Skarbowej zlokalizowanych w Katowicach, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na podjeździe i chodniku przed budynkiem. Zadanie nr 2 Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynku Izby Skarbowej zlokalizowanym w Bielsku-Białej, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na terenie przynależącym do obiektu. Zadanie nr 3 Dostarczenie środków czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie) do budynku Izby Skarbowej zlokalizowanego w Częstochowie.
  21. Wykonywanie usług sprzątania w pomieszczeniach wynajmowanych przez Spółkę Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o. o
    Zamawiający: Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
  22. Wykonanie pełnienia ochrony obiektów przy ul. Juraszów 7/19, ul. Uzdrowiskowej 2 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu ul. Dojazd 32
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  23. Świadczenie usług utrzymania czystości w nowopowstałych Oddziałach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie, Kościan
  24. świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w delegaturach: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
  25. 4/2012
    Zamawiający: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, Katowice
  26. Usługa utrzymania czystości w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  27. KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO 2012r..
    Zamawiający: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, Pobiedziska
  28. Usługi sprzątania dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
    Zamawiający: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, Poznań
  29. Świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych na terenie obiektów wojskowych w miejscowościach: Międzyrzecz, Wędrzyn, Gorzów Wlkp.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, Zielona Góra
  30. Świadczenie usług: a) sprzątania pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet w następującym budynku Urzędu Miasta Poznania: pl. Kolegiacki 17, o łącznej powierzchni 410,74 m2 (codzienne sprzątanie) b) czyszczenia gruntowego i impregnacji raz w roku powierzchni granitowej położonej w części korytarza, holu głównego na parterze budynku przy pl. Kolegiackim 17 oraz klatce schodowej (wejście od strony holu głównego) o łącznej powierzchni 335,35 m2 (raz w roku w sierpniu)
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  31. Świadczenie usług sprzątania, polegających na: - sprzątaniu ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a, b, o łącznej powierzchni 63,50 m2 (codzienne) - sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a, b, o łącznej powierzchni 65,00 m2 (codzienne) - sprzątaniu raz na tydzień pomieszczenia archiwum (na tablice rejestracyjne nr 2) w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a,b, o powierzchni 11,00 m2. (cotygodniowe).
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  32. Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  33. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKU URZĘDU
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
  34. Świadczenie usług z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibach Biur Powiatowych oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  35. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach POSUM
    Zamawiający: Poznański Ośrodek Specjalistyczny Usług Medycznych, Poznań
  36. Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Toruń
  37. Usługi Porządkowe dla Oddziałów UDT w Zielonej Górze i Wałbrzychu
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  38. Usługa sprzatania budynku Urzędu Skarbowego w Lesznie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Lesznie, Leszno
  39. świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Powiatowym we Wrześni
    Zamawiający: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., Września
  40. Kompleksowe sprzatanie budynku UKS w Gdańsku
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Gdańsk
  41. Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena oraz terenu przyległego.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, Szczecin
  42. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH GŁOGOWSKICH OBIEKTÓW SPORTOWYCH SP.Z.O.O W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B I UL. WITA STWOSZA 1, 3
    Zamawiający: Głogowskie Obiekty Sportowe sp. z o.o., Głogów
  43. Usługa sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  44. Świadczenie usług z zakresu kompleksowego sprzątania w Biurze Powiatowym ARiMR w Chodzieży z siedzibą w Margoninie przy ul. Kościelnej 17
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  45. Utrzymanie czystości w budynkach realizowane w ramach 5 zadań
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
  46. Przetarg na sprzątanie
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa, Chodzież
  47. SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE I CAŁODOBOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALNYCH I ADMINISTRACYJNYCH ORAZ TRANSPORT ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH NA TERENIE SZPITALA
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Międzychód
  48. Sprzątanie i utrzymanie w porządku i czystości pomieszczeń biurowych, części wspólnych oraz terenu zewnętrznego budynku ul. Matejki 57
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, Poznań
  49. Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Gdańsk
  50. -monitorowanie i ochrona doraźna biurowców Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. i siedzib Biur Obsługi Klienta w Wałbrzychu oraz konserwacja systemów sygnalizacji włamania, - ochrona mienia i obiektów położonych przy ul. Gen. Andersa 36,40,48 i 48a, -sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibach Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu..
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, Wałbrzych
  51. Sprzątanie obiektów Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej
    Zamawiający: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Polityki Społecznej, Gorzów Wielkopolski
  52. Sprzątanie budynku hali sportowej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.
    Zamawiający: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  53. Świadczenie usług utrzymania czystości w nowopowstałych Oddziałach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie, Kościan
  54. sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego i 26 biur powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Jeleniej Górze, Jaworze, Lubaniu, Lwówku Śl. z siedzibą w Uboczu i Ząbkowicach Śl.
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
  55. usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A., Wrocław
  56. Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
  57. Ochrona obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Juraszów 7/19, przy ul. Uzdrowiskowej 2 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego przy ul. Dojazdu 32.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  58. Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości obiektów Izby Skarbowej w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach i w Bielsku-Białej - ZKP-251/14/PNI/10.
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Katowicach, Katowice
  59. Usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych i socjalnych nieruchomości należących do GDDKiA O/Szczecin - 10 zadań
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Szczecin
  60. Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Chorzowie, Chorzów
  61. Usługa sprzątania pomieszczeń, posesji, parkingów i terenów zielonych w obiektach Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, Wrocław
  62. Usługa sprzątania Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Krobia
  63. Czyszczenie wykładzin podłogowych oraz żaluzji pionowych na terenach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, Zielona Góra
  64. Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz udostępnienie sal konferencyjnych w związku z organizacją okręgowej narady dyrektorów zakładów dla nieletnich
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Poznań
  65. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Jarocinie
    Zamawiający: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie, Jarocin
  66. świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Powiatowym we Wrześni
    Zamawiający: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., Września
  67. Świadczenie usług z zakresu sprzątania w Biurach Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR - 30 Zadań
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  68. Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych, jak również udostępnienie sali konferencyjnej w związku z organizowaną konferencją z okazji 40-lecia RODK w Poznaniu
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Poznań
  69. Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby ARiMR Łódzkiego Oddziału Regionalnego i 21 Biur powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego oraz utrzymanie czystości na zewnątrz na terenie wybranych Biur powiatowych
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, Łódź
  70. Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Powiatowym we Wrześni.
    Zamawiający: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., Września
  71. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń budynków administracyjnych Urzędu Miasta Legnica Plac Słowiański 7 i 8, pomieszczeń Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności ul. Zielona13 of., pomieszczeń archiwum Urzędu Miasta Legnica ul. Szkolna 7 oraz pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego ul. Chojnowska 2
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  72. Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2010-2012.
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych, Wałbrzych
  73. ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTÓW OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGOI PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, Opole
  74. Organizacja konferencji Sędziów Sądów Apelacyjnych w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Szczecinie w terminie 9-12 maja 2010 r.
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Poznań
  75. Przedmiotem zamówienia jest sługa sprzątania oraz obsługa szatni w budynkach Politechniki Poznańskiej na terenie: Campusu przy ul. Nieszawskiej oraz Centrum Wykładowo- Konferencyjnym przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, przez okres 12 miesięcy.
    Zamawiający: Politechnika Poznańska, Poznań
  76. Kompleksowe sprzątanie szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Godziesze Małe
  77. 1.monitoring i ochrona doraźna biurowców Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. i siedzib biur obsługi klienta w Wałbrzychu oraz konserwacja systemów sygnalizacji włamania; 2. ochrona mienia i obiektów połozonych przy ul.gen.andersa 36,40,48 i 48a; 3. sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibach Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, Wałbrzych
  78. usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. [ozn. ref. SPRZĄTANIE-10]
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A., Wrocław
  79. kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we wrocławiu i 26 biur powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół BP w bolesławcu, Jeleniej Górze, Jaworze, Lubaniu, Lwówku Śl. z/s w Uboczu, Zabkowicach Śl.
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
  80. Świadczenie usługi sprzątania szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie
    Zamawiający: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., Pleszew
  81. Usługi utrzymania czystości
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  82. Utrzymanie czystości w budynkach UMT oraz wokół nich i wykonywanie drobnych napraw konserwatorskich ślusarskich, stolarskich, hydraulicznych itp..
    Zamawiający: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, Toruń
  83. Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, Łódź
  84. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Zielonej 8
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
  85. Wykonywanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnetrzntch i zewnętrznych na terenie obiektów administrowanych przez WAK w Skwierzynie, Żaganiu i Wędrzynie - zamówienie uzupełniające. Spr. nr 24/WR/2009
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, Zielona Góra
  86. Przetarg na utrzymanie porządku i czystości oraz transport wewnętrzny szpitala w Chodzieży
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa, Chodzież
  87. ochrona obiektów przy ul. Juraszów 7/19; ul. Uzdrowiskowej 2; ul. Gąsiorowskich 7/8 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  88. Świadczenie usług z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych w Biurach Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR - 28 Zadań
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  89. Świadczenie usług z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych w Biurach Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR - 28 Zadań
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  90. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K.Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  91. Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Toruń
  92. całodobowa obsługa centrali telefonicznej szpitala we wszystkie dni tygodnia oraz niedziele i święta - centrala położona - Gniezno, ul. Poznańska 15
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  93. Świadczenie usług w zakresie sprzątania na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuratur Rejonowych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Koninie, Konin
  94. sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym ARiMR we Wrocłąwiu i w 26 Biurach Powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Jeleniej Górze, Jaworze, Lubaniu, Lwówku Śląskim/Uboczu i Ząbkowicach Śl.
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
  95. Usługi w zakresie sprzątania
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Gniezno
  96. Ochrona obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań

Inne osoby dla Telichowska (1 osoba):