Kogo reprezentuje osoba

Tercjak Marcin

w KRS

Marcin Tercjak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marcin
Nazwisko:Tercjak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1969 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymek Błażej Beniamin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Markowicz Aleksandra Agnieszka

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Werk Maciej Sebastian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Art Industry, Łódź − KRS 0000316147
  2. Fundacja Dla Kultury Lightcraft Kemyd, Warszawa − KRS 0000306984
  3. Sen Record Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354587

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Lightcraft Advertising Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376550
  2. Phoenix Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000369768

Powiązane przetargi (2 szt.):
  1. Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego 3.2. Założenia : Ideą tego projektu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu podstaw kreacji wizerunku oraz zwrócenie uwagi na istotę oddziaływania wizualnego i jego wpływu na pojawienie się nowych trendów w modzie, nowych koncepcji stylistycznych i oryginalnych rozwiązań projektowych. Seminarium dotyczyć będzie zarówno zasad projektowych - wytycznych stylistycznych w kreacji artystycznej wizerunku jednostki lub grupy oraz analizy wyglądu i stosowanej estetyki przez poszczególne jednostki lub grupę - ikony popkultury, które swoim wyglądem, sposobem bycia, oryginalnością przyczyniły się do wykreowania trendów w modzie. Wiedza przekazana studentom podczas seminarium ma udowodnić siłę przekazu i wpływu jednostki medialnej, traktowanej w tym przypadku zarówno w liczbie pojedynczej lub mnogiej, na masę. Kreacja wizerunkowa staje się w tym przypadku jednym z narzędzi jakimi może dysponować projektant w kwestii promocji swoich koncepcji projektowych ale i budowania własnej marki. Zadaniem seminarium będzie także umożliwienie adaptacji wiedzy teoretycznej na działania czysto praktyczne. Będzie to próba konfrontacji własnych koncepcji artystyczno - projektowych z potrzebami wizerunkowymi rzeczywistego odbiorcy. W tym celu nawiązana zostanie współpraca z jednym z łódzkich zespołów muzycznych, wchodzących na rynek, posiadających już pewne sukcesy na swoim koncie jednak nie wyróżniających się na tym etapie kariery w pełni zdefiniowaną estetyką. Studentom zostanie przedstawione zadanie projektowe, którego celem będzie wykreowanie wizerunku scenicznego, stanowiącego swego rodzaju identyfikację zespołu, jednak uwzględniającego potrzeby estetyczno- użytkowe odbiorcy a także korespondującego z uprawianym gatunkiem muzycznym i proponowanym repertuarem. Efekty pracy projektowej studentów zostaną udokumentowane. Zakres seminarium: - Moda w muzyce, muzyka w modzie- wykład poświęcony ikonom popkultury na przestrzeni XX i XXIw, które swoim wizerunkiem przyczyniły się do powstania i wykreowania stylów w modzie oraz zapisały się w historii ubioru i muzyki. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który zrealizowany powinien być przez minimum dwóch opiniotwórczych dziennikarzy muzycznych, zarządzających programowaniem muzyki w wiodących stacjach radiowych (regionalnych lub ogólnopolskich), prowadzących autorskie audycje radiowe w tematyce trendów w muzyce, posiadających na swoim koncie programowanie międzynarodowych festiwali muzycznych wykazujących się doświadczeniem jako dyrektor festiwalu lub osoba programująca festiwal - ilość godzin: 3 - stylizacja w kreacji wizerunku scenicznego - seminarium poświęcone tematowi stylizacji wizerunkowej, jej sposobom, zasadom i metodom wykorzystywanym w kreowaniu wizerunku scenicznego gwiazd muzyki i popkultury na przestrzeni ostatnich dwóch dekad z uwzględnieniem współczesnych kanałów medialnych. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który przeprowadzony powinien być przez osobę pracującą czynnie w branży mody z udokumentowanym doświadczeniem dziennikarskim w postaci redaktora naczelnego lub wydawcy , mającego doświadczenie w realizacji modowych prasowych sesji fotograficznych - ilość godzin: 2 - mini recitale zespołu muzycznego - (prezentacja zadania seminarium - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zespołu o składzie min 5 osób , w który występuje min jedna kobieta. Zespół o stażu nie krótszym niż dwa lata z udokumentowanym dorobkiem artystycznym w postaci wydanego min jednego wydawnictwa muzycznego, i udokumentowanym dorobkiem w postaci min jednej nagrody na muzycznym festiwalu ogólnopolskim) - Seminarium z zakresu kreowania trendów w modzie za pomocą wizerunku gwiazd, znanych osobowości mody i muzyki. Etap a) zapoznanie studentów z przykładami różnych wizerunków scenicznych, podanie przykładów wykreowanych trendów mody - ilość godzin: 2 Etap b) otwarta dyskusja z uczestnikami seminarium i próba ustalenia zasad i możliwości zaistnienia autorskich koncepcji projektowych w ogólnodostępnej modzie - ilość godzin: 2 Etap c) realizacja zadania projektowego seminarium: Sceniczny wizerunek zespołu muzycznego - ilość godzin: 3 dni / 21 godzin - Analiza odbiorcy projektu - zespołu muzycznego oraz pojedynczych jego członków. - Ustalenie założeń projektowych i koncepcji stylistycznej zadania. - realizacja projektów w postaci rysunków żurnalowych - korekta prac, wybór projektów, profesjonalne opracowanie portfolio - oferty wizerunkowej zespołu muzycznego - podsumowanie zadanie, wnioski, ocena i dyskusja Zamawiający wymaga, aby seminarium prowadzone powinno było przez uznanego polskiego projektanta mody, który zrealizował min 5 indywidualnych autorskich pokazów mody odnotowanych w branżowej modowej prasie ogólnopolskiej, zajmującego się m.in. kreacją wizerunku scenicznego, kostiumami teatralno - operowymi, specjalizującego się zarówno w modzie damskiej jak i męskiej, posiadającego doświadczenie zawodowe minimum 15 letnie
  2. współorganizacja imprezy kulturalno-artystycznej Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych SOUNDEDIT
    Zamawiający: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Łódź
    współorganizacja imprezy kulturalno-artystycznej Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych SOUNDEDIT w ramach promocji Miasta jako Łódź Miasto Festiwali w dn. 11-12.09.2009 w Łodzi