Kogo reprezentuje osoba

Tomaszewski Artur Hieronim

w KRS

Artur Hieronim Tomaszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Artur
Drugie imię:Hieronim
Nazwisko:Tomaszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1967 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie), Żary (Lubuskie)
Przetargi:73 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cembrzyński Krzysztof Bogumił, Chytła Bartosz Tomasz, Czachowicz Przemysław Jan, Dyk Wojciech, Gębal Krzysztof, Grabczan Wojciech Waldemar, Grześkiewicz Adam, Jagiełło Włodzimierz, Karwowski Zbigniew, Kuliszewski Grzegorz, Markowski Michał Zbigniew, Miłachowski Krzysztof, Seidel Olof, Sztandera Przemysław, Wiszniewska Oraczewska Izabella Lidia, Wójcik Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szyll Urszula
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Szymon Piotr, Allerkamp Juergen, Andersen Vidar, Bergvoll Geir, Burkle Thomas Stephan, Carlsson Peter Henry, Chytła Bartosz Tomasz, Czachowicz Przemysław Jan, Czerski Tomasz, Dąbrowski Jarosław Dariusz, Dramiński Adam Jacek, Driessen Klaus Gunther, Drzensla Irenaus Peter, Dunkel Gunter, Dyk Wojciech, Dziemba Marianna, Filipiak Janusz, Forst Eckhard, Fredriksen Arild, Gardiner De Villiers Alistair Brian, Gębal Krzysztof, Glapa Maciej, Grudziński Włodzimierz, Grześkiewicz Adam, Hagen Torstein, Hahndel Andreas, Hansen Leif Rene, Henriksen Berit Ledel, Herlyn Sven, Holm Hinrich, Jęczeń Konrad, Jensen Soren, Juśkiewicz Piotr, Kaczmarczyk Robert, Kalinowski Wiesław, Kallenfors Roland Adam, Karwowski Zbigniew, Koesters Juergen, Kowalczuk Tomasz Włodzimierz, Kowalewski Paweł, Kuć Łukasz Marcin, Kuhnel Jan, Kuliszewski Grzegorz, Kuźmierz Tomasz, Kłos Arkadiusz, Laegreid Anders, Laegreid Andres, Landmark Ola, Langeland Peter, Leszczyńska Julia, Loe Trine, Melbye Gronn Margrethe, Meyer Cord, Michel Lelental Anita Magdalena, Mitukiewicz Beata Marta, Miłachowski Krzysztof, Ovesen Jan, Ozolins Andris, Porębska Burczyn Agnieszka, Prusak Marcin Filip, Riegler Johannes Jorg, Rzączyńska Karolina Małgorzata, Samuelsen Tony, Schmidt Peter Juergen, Seidel Olof Stefan, Skramstad Eline, Sture Edlbjorg, Sus Maciej, Sztandera Przemysław Jan, Szyller Wójcik Jolanta Barbara, Szymańska Alicja, Tiegland Bard, Titarenko Jekaterina, Turnes Terje, Wardzińska Joanna, Waszak Wojciech Edward, Wilch Eckard, Zawadzki Edmund Łucjan, Żelezik Adam, Łaganowski Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Scholl Herbert

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Paweł, Dąbrowski Michał Mateusz, Dubaniewicz Mirosław, Franc Michał Piotr, Gębal Krzysztof, Grabczan Wojciech Waldemar, Grześkiewicz Adam, Indra Monika Małgorzata, Karwowski Zbigniew, Kucharski Marek, Kwiatkowski Krzysztof Kazimierz, Markowski Michał Zbigniew, Miłachowski Krzysztof, Pietraszek Brygida Honorata, Seidel Olof, Sztandera Przemysław, Wardzińska Joanna Teresa, Wiszniewska Oraczewska Izabella Lidia, Wójcik Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielińska Małgorzata
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chytła Bartosz Tomasz, Dąbrowski Jarosław Dariusz, Glapa Maciej Mirosław, Grabczan Wojciech Waldemar, Jagiełło Włodzimierz, Jóźwiak Wojciech, Karwowski Zbigniew, Kasprzak Jarosław, Kędzierska Agnieszka Elżbieta, Miłachowski Krzysztof, Pachuta Kamil Jerzy, Seidel Olof, Sukiennik Marzena, Sztandera Przemysław Jan, Wardzińska Joanna Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zięba Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bardan Maciej Stanisław, Biegańska Agnieszka Małgorzata, Bieniek Piotr, Brown Martin Robert, Cader Marek, Chrzanowski Grzegorz, Czajkowski Paweł, Czarnecki Piotr, Dąbrowski Jan, Dąbrowski Jarosław Dariusz, Dalba Tomasz Sylwester, Davis Christo-pher, Dulczewska Magdalena, Dworzańska Alicja Barbara, Federowicz Janina, Folta Jadwiga, Fortuna Piotr Adam, Gajewski Maciej, Gajewski Paweł, Gałecki Edward Paweł, Glapa Maciej Mirosław, Gliwny Marek Grzegorz, Górecka Dorota Izabela, Gołębiewski Władysław, Gromko Anna Krystyna, Guliński Łukasz Piotr, Hanlon Michael Robert, Heimel Roman, Helak Roman, Helicka Dzieciuch Daria, Hodowańska Alina Bożena, Hoedl Heinz, Hołod Ewa, Iglewski Jacek, Jagielski Michał, Janasiak Dariusz, Jankowski Paweł, Kachniarz Teresa, Kalinowski Paweł, Kamińska Anna, Karwowski Zbigniew, Kasztelan Grażyna Irena, Klimasek Katarzyna, Knap Michał Piotr, Kolewczyńska Katarzyna, Konatkowska Dorota Jadwiga, Kotowska Marta, Kowalczyk Ryszard, Kryj Zbigniew, Kubikowski Zbigniew, Kyrcz Arkadiusz, Laskowski Andrzej, Ledzińska Justyna Julita, Lewandowska Minkiewicz Irena, Lewandowski Włodzimierz Tomasz, Maliszewski Artur Krzysztof, Milde Artur, Millikan Jeffrey, Miszczyk Magdalena Joanna, Mróz Ryszard, Pawlicka Hanna Barbara, Pawłowska Małgorzata, Piekarczyk Bożena, Piotrowska Wioletta, Pisiak Elżbieta Magdalena, Przyłuska Anna, Pytkowski Paweł Bogdan, Raczyński Tomasz, Raniszewska Dorota Iwona, Sevelda Karl, Sidor Zbigniew Marek, Sitnik Konrad Arkadiusz, Smoliński Jacek, Sobieraj Dariusz, Sołtyk Grażyna, Stankowska Grabowska Maja Olga, Stefański Krzysztof Piotr, Stempniewski Adam, Stepic Herbert, Sytar Wojciech Marek, Szmal Jolanta Ewa, Sznajder Wojciech Marian, Szymański Jarosław Ireneusz, Szymański Witold, Targalski Piotr, Tomasiak Tomasz Dariusz, Traczyk Joanna, Trayner Albert, Vogt Gerhard, Wasilewski Marek Andrzej, Wdowiak Mariusz Tadeusz, Wereski Andrzej Janusz, Wiedner Heinz, Wiklik Agnieszka Joanna, Winkelbauer Eberhard, Wódz Krzysztof Janusz, Wojtan Dariusz, Zając Anna Małgorzata, Zając Krzysztof, Zduniak Anna Renata, Zielińska Halina Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zenik Rychlik Patrycja Agnieszka
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarz Wiesław, Jurkowska Maślak Róża, Kowalewski Edward, Kowalewski Witold, Prucnal Krzysztof, Skowroński Andrzej Marian, Stawowski Piotr Wawrzyniec, Wróbel Mariusz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Zygmunt
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Jerzy Stanisław, Jurkowska Maślak Róża Jolanta, Kowalewski Edward, Mizerka Maciej Ryszard, Piotrowski Zbigniew Jan, Prucnal Krzysztof Zbigniew, Sprzączkowska Ewa, Tęcza Robert, Wróbel Mariusz Andrzej, Łoboda Waldemar Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łopuszko Artur Sebastian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 23 Rs Quanti Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374118
  2. All Money S.A., Warszawa − KRS 0000432609
  3. Allianz Edukacja S.A., Warszawa − KRS 0000013146
  4. Alternatywa Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000406650
  5. Amethyst Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254573
  6. Arkamedic Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000358676
  7. Artom Development Kraków Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000723981
  8. Artom Development Mokotów Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000675100
  9. Artom Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271214
  10. Artom Development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000561899
  11. Artom Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282242
  12. Artom Properties Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276586
  13. Artom Properties Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000625952
  14. Artom Residence Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338366
  15. As Express Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000712787
  16. Auto-gryf Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000067680
  17. Autodirect S.A., Warszawa − KRS 0000357123
  18. Aviation Asset Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000624591
  19. Axa Polska S.A., Warszawa − KRS 0000294038
  20. Axa Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000329866
  21. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  22. Axa Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000041216
  23. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  24. Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000040238
  25. Bestmobi Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000418324
  26. Bgż Bnp Paribas Faktoring Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225155
  27. Biuro Rachunkowe Jmk Buchhalter Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000397363
  28. Ca Consulting S.A., Warszawa − KRS 0000255669
  29. Camp4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000581763
  30. Casa Management And Consulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000333618
  31. Cdi 5 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000409084
  32. Comarch Healthcare S.A., Kraków − KRS 0000303079
  33. Comarch Management Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000290948
  34. Comarch Pointshub S.A., Kraków − KRS 0000316077
  35. Comarch Polska S.A., Kraków − KRS 0000307263
  36. Comarch S.A., Kraków − KRS 0000057567
  37. Comarch Technologies Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000224455
  38. Cop Security Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000180523
  39. Dato Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000673673
  40. Dialtech Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000335514
  41. Dnb Assets Holdco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000000743
  42. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  43. Dnb Investment Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008234
  44. Dobry Czas Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000342005
  45. Dolnośląskie Centrum Psychoonkologii i Rehabilitacji, Wrocław − KRS 0000350577
  46. Doradztwo i Finansowanie Inwestycji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000111290
  47. E. Finanse Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000343668
  48. Econ Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271306
  49. Eec Magenta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000615766
  50. Eec Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000471423

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. A Vista Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213744
  2. A.blikle Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152100
  3. Abc Data S.A., Warszawa − KRS 0000287132
  4. Abc Data Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039090
  5. Abercromby Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000291891
  6. Abn Amro Leasing (polska)Sp. Z O.O.., Warszwa − KRS 0000044247
  7. Acura Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000490905
  8. Adrian Baum i Wspólnicy Sp. J., Mosina − KRS 0000407699
  9. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  10. Agencja Media Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000123100
  11. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  12. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  13. Allfordogs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000433259
  14. Allfordogs Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000435218
  15. Apator Powogaz S.A., Poznań − KRS 0000028129
  16. Apator S.A., Toruń − KRS 0000056456
  17. Apator Telemetria Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000290726
  18. Apator-kfap Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000203801
  19. Api Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000024406
  20. Artisan Spirits Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000413393
  21. Aton-ht S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000240980
  22. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  23. Bank Inicjatyw Społeczno-ekonomicznych S.A., Warszawa − KRS 0000031319
  24. Bank Rozwoju Cukrownictwa S.A., Poznań − KRS 0000007876
  25. Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędnościowo - Pożyczkowe Pa-co-bank W Pabianicach, Pabianice − KRS 0000034927
  26. Bank Spółdzielczy W Nadarzynie, Nadarzyn − KRS 0000088670
  27. Bankier.pl S.A., Warszawa − KRS 0000007720
  28. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  29. Bbk Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055830
  30. Becomo S.A., Kraków − KRS 0000039518
  31. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  32. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
  33. Bnp Paribas Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045093
  34. Bnp Paribas Polska S.A., Warszawa − KRS 0000009600
  35. Bnp Paribas Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000515965
  36. Bractwo Strzeleckie W Żorach, Żory − KRS 0000002177
  37. Campbell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293915
  38. Cassus Giro Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000379578
  39. Cee Property Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000284634
  40. Certis Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000433460
  41. Cf Kapitańska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274023
  42. Cleantech Venture Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319582
  43. Comarch Infrastruktura S.A., Kraków − KRS 0000319227
  44. Comarch Kraków S.A., Kraków − KRS 0000016330
  45. Comarch Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040461
  46. Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Poznań − KRS 0000083521
  47. Core Capital Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000371883
  48. Creamfinance Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000453034
  49. Credit Agricole Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000039887
  50. Crismo Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000369784

Powiązane przetargi (73 szt.):
  1. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
    Zamawiający: Powiat Górowski, Góra
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności i świadczeń usług: Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy celowych Powiatu Górowskiego, Starostwa oraz jednostek organizacyjnych, na których gromadzone są wpłaty i z których dokonywane są wypłaty środków. Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek Powiatu, Starostwa oraz jednostek organizacyjnych. Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego Realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) i systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFT, SEPA i innych) - Bank zapewni czas transferu środków finansowych według zasad obowiązujących w tych systemach, w tym w szczególności przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych) Bezpłatne wydawanie i użytkowanie kart płatniczych. Udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach poprzedniego dnia, jeżeli jednostka nie wdroży systemu elektronicznego; Przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych. Oprocentowanie zgromadzonych środków następować będzie według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym wyliczonej według formuły WIBID dla okresu 1 - miesięcznego pomniejszonego/powiększonego o marżę banku (z oferty). Zmiana oprocentowania następować będzie w miesięcznych okresach kalendarzowych i obowiązywać od pierwszego roboczego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. Do ustalenia stopy oprocentowania stosowana będzie stawka WIBID 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca poprzedzającego zmianę, Przyjmowanie środków na lokaty terminowe Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień oraz operacji w zakresie poszczególnych wpływów i wypływów na prowadzonych rachunkach bankowych Naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; Usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących Starostwa, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących Starostwa; Zapewnienie w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem, umożliwiającym zastosowanie podpisu elektronicznego, w tym: udostępnienie systemu, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, który umożliwi bezpieczne wdrożenie systemu i zapewni jego sprawne funkcjonowanie od pierwszego dnia obowiązywania umowy jak również szkolenia w przypadku aktualizacji programu, zapewnienie wsparcia/pomocy technicznej w godzinach pracy Zamawiającego, zapewnienie dostępu do infolinii Banku, autoryzację transakcji przez osoby uprawnione poprzez urządzenia kryptograficzne USB lub kody SMS, autoryzację dodawania/edycji danych kontrahentów przez osoby uprawnione poprzez urządzenia kryptograficzne USB lub kody SMS, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system wielostanowiskowy), dokonywanie przelewów krajowych i zagranicznych - także z datą przyszłą, pozwalając na jednorazowe wysłanie grupy przelewów w okresie rozliczeniowym (np. płatności wobec ZUS, US), usuwanie, przeglądanie i modyfikację przelewów przed wysłaniem ich do Banku, umożliwienie grupowania przelewów w paczki przy korzystaniu z usług aktywnych (np. podpisanie zestawu przelewów przed wysyłką ich do Banku), tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, w szczególności funkcjonalność jednej bazy kontrahentów dla wszystkich użytkowników systemu w ramach jednego podmiotu, umożliwienie nadawania przez administratora Zamawiającego poszczególnym użytkownikom systemu zróżnicowanego poziomu uprawnień; to jest, co najmniej, do ściśle określonych rachunków oraz do ściśle określonych operacji na nich (podgląd, tworzenie, aktualizacja, kasowanie, autoryzacja i wysyłanie), zapewnienie automatycznego blokowania konta użytkownika po trzech nieudanych próbach logowania i jego odblokowania przez administratora Banku na telefon lub służbowy adres mailowy wskazany w umowie prowadzenia rachunku i bankowości elektronicznej, informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem poprzez komunikaty na stronie startowej systemu bankowości internetowej (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji); Bank zapewni generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wygenerowanie wyciągów w formie pliku elektronicznego w formacie PDF z opcją do wydruku oraz w formacie MT940 lub w postaci pliku tekstowego o innym formacie uzgodnionym z Zamawiającym najpóźniej do godziny 10.00 następnego dnia roboczego: wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności, przekazane wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie, wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacz rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę realizacji transakcji, kurs jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek, na żądanie Zamawiającego poprzez złożenie drogą elektroniczną zlecenia, Bank zobowiązany będzie przekazać w terminie dwóch dni od dały przekazania zlecenia informację z dokładnością co do godziny i minuty dokonania wpłaty przez kontrahenta. Wpłaty gotówkowe Zapewnienie przez cały okres obowiązywania umowy możliwości dokonywania wpłat gotówkowych w miejscowościach Góra oraz Wąsosz, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji wpłat gotówkowych w miejscowościach Góra oraz Wąsosz przez podwykonawcę. Realizacja wpłat gotówki uregulowana zostanie jednak w umowie, jaką Zamawiający podpisze z Wykonawcą. Zgodnie z art. 474 kodeksu cywilnego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania podwykonawców wobec Zamawiającego tak, jak za własne działania i zaniechania. Wypłaty gotówkowe Zapewnienie przez cały okres obowiązywania umowy możliwości dokonywania wypłat gotówkowych w miejscowościach Góra oraz Wąsosz, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji wypłat gotówkowych przez podwykonawcę. Realizacja wypłat gotówki uregulowana zostanie jednak w umowie, jaką Zamawiający podpisze z Wykonawcą. Zgodnie z art. 474 kodeksu cywilnego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania podwykonawców wobec Zamawiającego tak, jak za własne działania i zaniechania. Obsługa płatności masowych: zapewnienie dostępności usługi identyfikacji kontrahentów poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku o charakterze wirtualnym związanym z numerem rachunku rzeczywistego określonego przez zamawiającego, zastosowany system identyfikacji musi być zgodny ze standardem NRB - identyfikacja zawierać powinna Numer Identyfikacyjny wpłacającego (składający się z co najmniej 8 znaków), przypisany numerowi ewidencyjnemu nadanemu w systemie wewnętrznym Zamawiającego, a także minimum 4-znakowy identyfikator syntetycznego grupowania transakcji w ramach danego konta bankowego, udostępnienie Zamawiającemu wyciągu elektronicznego z płatności masowych w postaci pliku tekstowego o innym formacie (uzgodnionym). Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale budżetowej Powiatu Górowskiego na każdy rok budżetowy Udzielenie Powiatowi Górowskiemu na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej Powiatu Górowskiego na dany rok, w kwocie nie wyższej niż 1.500.000 złotych, o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem, będzie oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 777 par 1 pkt 5 Kodeksu postępowania cywilnego sporządzone w formie aktu notarialnego (koszty ustanowienia wszystkich prawnych zabezpieczeń związanych z realizacją Zamówienia ponosi Zamawiający) W roku 2016 udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym nastąpi najpóźniej w dniu 5 lipca, w kolejnych latach będzie nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego i po przedstawieniu stosownej Uchwały Rady Powiatu Górowskiego, podpisaniu umowy o kredyt krótkoterminowy oraz ustanowieniu zabezpieczeń (oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 777 par 1 pkt 5 Kodeksu postępowania cywilnego). Kredyt oprocentowany wg. zmiennej stopy procentowej WIBOR 1 M powiększony o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy. Odsetki naliczane będą od dziennych sald zadłużenia w Walucie Produktu Kredytowego od daty pierwszej Wypłaty Kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej Spłatę. Odsetki będą płatne w następnym dniu po zakończeniu Okresu Odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest Dniem Roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim Dniu Roboczym, a w przypadku ostatniego Okresu Odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go Dniu Roboczym. Okresy Odsetkowe będą jednomiesięczne. Pierwszy Okres Odsetkowy - od dnia pierwszego Wykorzystania Kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne Okresy Odsetkowe - od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni Okres Odsetkowy - do dnia poprzedzającego Dzień Całkowitej Spłaty (włącznie). Do naliczania odsetek założono, iż miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 360 dni; Wysokość Stopy Zmiennej ustala się według notowań Stopy Bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego Okresu Odsetkowego. Zmiana wysokości Stopy Bazowej nie stanowi zmiany Umowy. Spłata kredytu Każdy wpływ środków na Rachunek Bieżący zmniejsza saldo debetowe z tytułu wykorzystanego Kredytu w Rachunku Bieżącym ewidencjonowanego na tym Rachunku Bieżącym. Ostateczny termin spłaty kredytu nastąpi najpóźniej ostatniego dnia roboczego danego roku kalendarzowego. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za: wydawanie i użytkowanie kart płatniczych, złożone depozyty, zaświadczenia i opinie bankowe, szkolenie, eksploatację i serwis elektronicznej obsługi rachunków typu Home Banking, przelewy dokonywane na rachunkach prowadzonych dla Zamawiającego i jednostek mu podległych wewnątrz banku Wykonawcy, wyciągi bankowe w formie elektronicznej, niewykorzystany limit kredytu obrotowego krótkoterminowego w rachunku bieżącym; Zamawiający informuje, że korzysta z programu księgowego RADIX. Wymagane jest aby system banku współpracował z programem księgowym w zakresie importu danych przelewów
  2. Usługa udzielenia kredytu obrotowego, krótkoterminowego, w wysokości 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na okres jednego roku
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługa udzielenia kredytu obrotowego, krótkoterminowego, w wysokości 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na okres jednego roku.
    Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w kwocie 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych).
    Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na bieżąca działalność .
    Kredyt udzielony będzie na okres 12 miesięcy od dnia wypłaty środków z kredytu.
  3. Obsługa bankowa rachunku bieżącego i pomocniczych na okres 3 lat z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 PLN
    Zamawiający: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, Sochaczew
    Obsługa bankowa rachunku bieżącego i pomocniczych na okres 3 lat z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 PLN
  4. Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia kredytu długoterminowego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach, Ropczyce
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
  5. USŁUGA FINANSOWANIA W FORMIE KREDYTU LUB POŻYCZKI DŁUGOTERMINOWEJ W KWOCIE 3.500.000,00 ZŁ
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi, Nowy Tomyśl
    Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowania w formie pożyczki lub kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3.500.000,00 zł na okres 4 lat (48 miesięcy) z przeznaczeniem na restrukturyzację zobowiązań. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) kwota pożyczki lub kredytu bankowego: 3.500.000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100); waluta pożyczki/kredytu: złoty (PLN); 2) Gotowość do udzielenia kredytu/pożyczki 28.07.2014r. (jest to data, którą należy przyjąć do wyliczenia ceny kredytu lub pożyczki), 3) przekazanie środków finansowych w pełnej wysokości na konto Zamawiającego nastąpi w terminie max. 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykorzystanie kredytu/pożyczki nastąpi jednorazowo na podstawie dyspozycji Zamawiającego (w formie polecenia przelewu na konto Zamawiającego) 4) okres spłaty kredytu/pożyczki: 4 lata (48 miesięcy) od miesiąca uruchomienia środków, w tym karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 31.12.2014r.; Wykonawca udzieli karencji w spłacie kapitału do dnia 31.12.2014r. Spłata kapitału pożyczki/kredytu w złotych polskich nastąpi w równych miesięcznych ratach kapitałowych (ostatnia rata kapitałowa wyrównująca), płatnych na ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca po upływie okresu karencji, tj. pierwsza rata kapitałowa płatna na dzień 31.01.2015r. ostatnia wg harmonogramu; 5) odsetki naliczane będą od dnia uruchomienia środków finansowych - spłata rat odsetkowych w złotych polskich następować będzie od miesiąca uruchomienia kredytu/pożyczki w ratach płatnych na koniec każdego miesiąca kalendarzowego - w przypadku uruchomienia środków zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego w miesiącu lipcu 2014r. pierwsza rata odsetkowa płatna będzie na 31.07.2014; ostatnia - wraz ze spłatą ostatniej raty kapitałowej; 6) odsetki będą płatne od bieżącego zadłużenia. Termin spłaty odsetek przez Zamawiającego będzie następował wg dołączonego przez Wykonawcę harmonogramu spłaty: -do grudnia 2014r. miesięcznie na koniec każdego miesiąca kalendarzowego -od stycznia 2015r. miesięcznie wraz z ratami kapitałowymi na koniec miesiąca kalendarzowego, 7) W przypadku gdy termin spłaty rat przez Zamawiającego przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, wierzytelność Wykonawcy spłacona będzie w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, 8) koszty usługi finansowania (cena ofertowa) stanowią wyłącznie: łączna wartość odsetek od kapitału zgodnie z zaoferowanym oprocentowaniem pożyczki lub kredytu oraz stała marża Wykonawcy i ewentualna jednorazowa prowizja Wykonawcy za uruchomienie środków finansowych; 9) pożyczka lub kredyt nie mogą być obciążone innymi opłatami niż określone w ppkt 8) kosztami usługi finansowania; 10) Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu/pożyczki przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu/pożyczki), 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przyznanych środków w pełnej wysokości bez ponoszenia jakichkolwiek opłat z tego tytułu. W przypadku niewykorzystania kwoty kredytu /pożyczki w pełnej wysokości dopuszcza się zmianę harmonogramu spłat bez dodatkowych kosztów, 12) jako formę zabezpieczenia kredytu lub pożyczki Zamawiający przewiduje wystawienie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający jako formę zabezpieczenia dopuszcza również ustanowienie cesji kontraktu z NFZ. 13) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR 1M + stała marża banku, Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 14) Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno zostać wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na 7 lipca 2014r. 15) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie niżej wymienionych stawek w następujący sposób: - Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na 7 lipca 2014r. ogłoszonej w Rzeczypospolitej z dnia 8 lipca 2014r.) - marża stała (w całym okresie kredytowania). - ewentualna (jednorazowa) prowizja Wykonawcy 16) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 17) Zamawiający będzie dokonywał spłat zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem spłaty oraz informacją o naliczonych odsetkach. 18) Dla obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu/pożyczki w stosunku do 365 dni w roku, a każdy miesiąc faktyczną liczbę dni kalendarzowych występujących w danym miesiącu. 19) Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 20) Zamawiający zobowiązuje się do przedstawiania Wykonawcy rocznych danych finansowych tj. bilans, rachunek zysków i strat. 21) Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć symulację Harmonogram spłat kredytu/pożyczki sporządzony zgodnie z wymaganiami SIWZ. 22) Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, w związku z powyższym muszą znaleźć się w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę projekcie umowy pożyczkowej/kredytowej.
  6. Usługa udzielenia kredytu obrotowego- krótkoterminowego w wysokości 7 000 000.00 zł na okres 1 roku.
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    1)Przedmiotem zamówienia jest usługa; udzielenie kredytu obrotowego- krótkoterminowego w wysokości 7 000 000.00 zł na okres 1 roku.
    2) Warunki realizacji zamówienia:
    2.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w kwocie 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych).
    2.2 Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na bieżąca działalność .
    2.3 Kredyt udzielony będzie na okres 12miesięcy od dnia wypłaty środków z kredytu.
    2.4 Wykonawca otworzy rachunek bieżący (z dostępem do bankowości elektronicznej) najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania.
    2.5 Wykonawca otworzy subkonto do rachunku kredytowego najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić je będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy kredytowej.
    2.6 Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w ciągu dwóch dni od dnia ustanowienia prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu ( zgoda NFZ na cesję wierzytelności).
    2.7 Od kwoty udzielonego kredytu Wykonawca pobierze wyłącznie prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1,0 % wartości kredytu.
    2.8 Wykonawca dokona uruchomienia kredytu jednorazowo zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
    2.9 Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
    2.10 Odsetki płatne wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 1 M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty.
    2.11 Naliczanie odsetek od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym.
    2.12 Okresy odsetkowe są jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy trwa od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni okres odsetkowy trwa do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie). Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia.
    2.13 Wysokość stopy zmiennej ustala się według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości stopy bazowej nie stanowi zmiany umowy. W przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie określonej w umowie stopy bazowej dla danego okresu odsetkowego, Wykonawca i Zamawiający uzgodnią inną odpowiednią stopę bazową. W przypadku, gdy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia Wykonawcy o niemożności ustalenia stopy bazowej określonej w umowie, nie zostanie uzgodniona inna stopa bazowa, Wykonawca samodzielnie ustali stopę bazową na podstawie kwotowań czterech banków wiodących na rynku krajowym.
    2.14 Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w okresie odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 365 dni. Powyższe zasady stosuje się również do dodatkowych obciążeń z tytułu opóźnienia, prowizji oraz innych opłat.
    2.15 Spłata kredytu w nastąpi jednorazowo w ostatnim dniu obowiązywania umowy
    2.16 W przypadku, gdy termin spłaty przez Zamawiającego przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, wierzytelność Wykonawcy spłacona będzie w pierwszym następującym po nim dniu roboczym.
    2.17 Zamawiający wymaga aby możliwa była wcześniejsza częściowa lub całkowita splata kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    2.18 Zamawiający upoważnia Wykonawcę w okresie kredytowania do obciążania jego rachunków bankowych prowadzonych przez Wykonawcę kwotami wszelkich Wierzytelności Wykonawcy powstałych w związku z udzielonym Kredytem w terminach wynikających z Umowy, bez odrębnej dyspozycji.
    2.19 Zabezpieczenie spłaty kredytu:
    a. oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego
    b. cesja z kontraktu NFZ w wysokości co najmniej 150% wartości kapitałowej kredytu z zastrzeżeniem że wartość kredytu do całkowitej spłaty rozłożona zostanie na 3 miesiące
    2.20 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył Projekt Umowy Kredytowej oraz wszelkie Regulaminy (o ile je posiada) w sprawie przedmiotowej usługi, obowiązujące u Wykonawcy, celem sprawdzenia ich zgodności z projektem umowy (zgodnie art. 384 ust. 1 kodeksu cywilnego).
    2.21 przypadku gdy zapisy Projektu Umowy Kredytowej pozostają w sprzeczności z Regulaminami Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, którego treść stanowi, iż zapisy Regulaminów pozostające w sprzeczności z zapisami umowy kredytowej nie będą obowiązywać w stosunku do Zamawiającego.
  7. Postępowanie dotyczące udzielenia gwarancji bankowej
    Zamawiający: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej w wysokości 7.000.000,00 zł (siedem milionów złotych) jako zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań Zamawiającego wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie Projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  8. Udzielenie i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; USK/DZP/PN-186/2013
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Wrocław
    Udzielenie i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; USK/DZP/PN-186/2013- 1 zadanie (pakiet)
  9. Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat dokonywanych na konto ZGM w Pabianicach
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Pabianice
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat czynszowych, opłat licznikowych, wywozu odpadów komunalnych oraz innych opłat wynikających z bieżącej obsługi lokali administrowanych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: a/ Przyjmowanie wpłat gotówkowych należnych Zamawiającemu oraz przekazywanie ich na rachunki bankowe Zamawiającego oraz indywidualne konta bankowe odbiorców w ramach obsługi płatności masowych. b/ Wykonawca winien przyjmować wpłaty w punktach kasowych przez siebie obsługiwanych. c/ Wykonawca na terenie miasta Pabianic zabezpieczy co najmniej dwa punkty kasowe otwarte co najmniej od godziny 10:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. d/ O ile wykonawca będzie posiadał punkty kasowe również w innych miejscowościach - zapewni w nich możliwość dokonywania wpłat. e/ Dokonane wpłaty gotówkowe wykonawca winien przekazywać na rachunki bankowe Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego po przyjęciu wpłaty. f/ Wpłaty będą dokonywane na drukach przekazów zarówno z zamieszczonymi kodami kreskowymi z numerem NBR zawierającym co najmniej numer rachunku bankowego jak i bez kodów kreskowych. Przewiduje się, iż w I kwartale 2014 r. wszystkie przekazy będą bez kodów kreskowych. g/ Od opłat gotówkowych określonych w punkcie 1 pobieranych we wszystkich punktach kasowych (obecnych i przyszłych) na terenie miasta Pabianice wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających. h/ Za wpłaty dokonywane we wszystkich punktach kasowych (obecnych i przyszłych) na terenie miasta Pabianice wykonawca będzie pobierał opłatę od Zamawiającego wynikającą z ilości dokonanych operacji przemnożonych przez cenę (stałą dla każdej wpłaty niezależną do wysokości wpłaty) wykonania jednej operacji. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie należne wykonawcy. i/ Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu drogą elektroniczną informację o przyjętych wpłatach w formie raportów w okresach miesięcznych do 5-go dnia miesiąca następnego. Format i zakres danych zostaną uzgodnione z Zamawiającym. j/ Przewidywana ilość operacji rocznie - około 54.000 szt.; na dwa lata - 108.000 szt. 3. Termin wykonania zamówienia - od 02.01.2014 r. do 31.12.2015 r. 4. Zamawiający wymaga, aby dane osobowe przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia były gromadzone i przechowywane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 września 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.). 5. Zamawiający wymaga, aby w trakcie obowiązywania umowy wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia środków pieniężnych od wszelkich zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i rabunku w lokalu w miejscu prowadzenia działalności oraz w transporcie na minimum 50.000,00 złotych. W przypadkach obniżenia sumy gwarancyjnej, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dodatkowego ubezpieczenia w powyższym zakresie, tak by suma gwarancyjna wynosiła minimum 50 000,00 zł. 6. Pozostałe informacje zostały podane we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
  10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi: obsługa kasowa w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku.
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa organu podatkowego i organu egzekucyjnego - Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43. 2.Wykonawca zapewni w sposób profesjonalny, zachowując należytą staranność wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca wykonuje pod własnym nadzorem ww. czynności przy pomocy własnego personelu. 4.Wykonawca we własnym zakresie wyposaży pomieszczenia w sprzęt i urządzenia biurowe, które uzna za niezbędne do prawidłowej pracy. Każda zmiana aranżacji pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń musi być uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego. 5.Pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną skierowani do wykonania niniejszego zamówienia, zostaną zapoznani z obiektem Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. 6.Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi szkolenia bhp i p.poż. dla pracowników wykonujących usługę obsługi kasowej w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku. 7.Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usługi związanej z przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłową realizacją usługi oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszystkie informacje uzyskanew związku z realizacją zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 9.1. Obiekt, w którym wykonywana będzie usługa obsługi kasowej ma charakter biurowy i jest siedzibą Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. Budynek stanowi własność Skarbu Państwa i jest w trwałym zarządzie Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. 9.2. W ramach obsługi kasowej będą wykonywane następujące czynności: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych od uprawnionych podatników i poborców skarbowych dokonywanych na konta podatkowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na inne niż podatkowe konta Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na konta obcych wierzycieli, d) dokonywanie wypłat nadpłaconych podatków dla upoważnionych podatników Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku (na zlecenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku) z otwartego w tym celu rachunku bankowego, e) przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłacanych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku prowadzone przez NBP o/o Gdańsk, f) przyjmowanie wpłat od pracowników Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku na konto zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, g) pobieranie, jako inkasent, opłaty skarbowej na rzecz Prezydenta m. Gdańska, po zawarciu odrębnej umowy z Prezydentem m. Gdańska. 9.3. Przewidywane obroty kasowe w okresie rocznym: wpłaty - 33,9 tys. szt. na kwotę 20,0 mln zł wypłaty - 2,8 tys. szt. na kwotę 2,0 mln zł wpłaty na konta wierzycieli obcych (z prowizją bankową) - 2 tys. szt. inkaso opłaty skarbowej 700 tys. zł. 9.4. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowanie wpłat wymienionych w pkt 9.2. a) i 9.2. b). 9.5. Poza obsługą kasową organu podatkowego, możliwe jest świadczenie innych usług bankowych na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą one kolidować z obsługą kasową organu podatkowego. 9.6. Podatnicy i poborcy skarbowi dokonujący wpłat i wypłat obsługiwani są w pierwszej kolejności. 9.7. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego odbioru gotówki i przewiezienia jej do banku. Przewiezienie gotówki odbywać się będzie na koszt Wykonawcy zorganizowanym przez niego transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2010 r. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). 9.8. Pomocniczy rachunek bankowy prowadzony przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę będzie prowadzony bezpłatnie przez cały czas obowiązywania Umowy. 9.9. Godziny obsługi kasy Urzędu (organ podatkowy): - poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7:30 - 15:00 - środa - 7:30 - 18:00. 9.10. W wyjątkowych sytuacjach (tj. dni otwarte urzędu, soboty itp.) Wykonawca będzie miał obowiązek świadczyć usługi kasowe w dniach i godzinach innych niż określone w pkt 9.9. 9.11. Obsługa kasowa będzie się odbywać w wyodrębnionym pomieszczeniu znajdującym się na Sali obsługi podatników (parter) o łącznej powierzchni 28 m2. 9.12. Za najem pomieszczenia kasowego z dostępem do mediów pobierana będzie zryczałtowana opłata miesięczna w wysokości 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100) 9.13. Urząd umożliwia wykonawcy zamontowanie tablic identyfikujących (logo) wewnątrz Urzędu (Sala obsługi podatników) oraz na zewnątrz..
  11. Wykonanie zamówienia uzupełniającego dotyczącego zadania pn.: Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego dotyczącego zadania pn.: Udzielenie kredytu długoterminowego; przewidziane w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, numer sprawy DZPiZ-380-9/2013.
    Zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na okres 5 lat na rzecz SPZZOZ w Staszowie z karencją spłaty począwszy od miesiąca sierpnia 2015 roku.
    2. Warunki realizacji zamówienia:
    2.1. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na inwestycje i zakupy inwestycyjne (modernizacje, przebudowy, zakupy np.: sprzętu, aparatury i wyposażenia) oraz udział własny do ewentualnych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych realizowane przez Szpital. Zamawiający dopuszcza również refinansowanie poniesionych środków na przedmiotowe inwestycje.
    2.2. Kredyt zostanie uruchomiony w roku 2014 na rachunek Zamawiającego w transzach na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
    2.3. Wykonawca otworzy rachunek i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy kredytowej.
    2.4. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w ciągu 2 dni od dnia ustanowienia prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu (oświadczenie woli NFZ o przyjęciu do wiadomości zawarcia umowy cesji wierzytelności).
    2.5. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
    2.6. Odsetki malejące płatne wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 1 M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty.
    2.7. Naliczanie odsetek od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym.
    2.8. Okresy odsetkowe są jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy trwa od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni okres odsetkowy trwa do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie).
    2.9. Wysokość stopy zmiennej ustala się według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego.
    2.10. Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w okresie odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 365 dni. Powyższe zasady stosuje się również do dodatkowych obciążeń z tytułu opóźnienia, prowizji oraz innych opłat.
    2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowej bądź wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z uruchomienia części kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat po pisemnym poinformowaniu Oferenta.
    2.12. W przypadku, gdy termin spłaty przez Zamawiającego przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym (pn-pt za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), wierzytelność Wykonawcy spłacona będzie w pierwszym następującym po nim dniu roboczym.
    2.13. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu spłaty rat kapitałowych o 30 dni, jednak nie dłużej niż do dnia ostatecznej spłaty kredytu ustalonej w umowie. Powyższe nastąpi po złożeniu Wykonawcy wniosku o przesuniecie raty co najmniej na 7 dni przed terminem spłaty raty podlegającej przesunięciu.
    2.14. Zamawiający upoważnia Wykonawcę w okresie kredytowania do obciążania jego rachunków bankowych prowadzonych przez Wykonawcę kwotami wszelkich Wierzytelności Wykonawcy powstałych w związku z udzielonym Kredytem w terminach wynikających z Umowy, bez odrębnej dyspozycji.
    2.15. Wykonawca, bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, nie może przenieść wierzytelności wynikających z umowy na osoby trzecie.
    2.16. Wykonawca nie może powoływać się na wewnętrzne dokumenty, w szczególności różnego rodzaju regulaminy, ogólne lub ramowe warunki umów, tabele lub taryfy prowizji i opłat w zakresie sprzecznym z postanowieniami zaproszenia do złożenia oferty wraz z załącznikami.
    2.17. Zabezpieczenie spłaty kredytu: a. oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego b. cesja z kontraktu NFZ na leczenie szpitalne na rok 2013 i lata kolejne.
    2.18. Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej, udostępnia wykonawcom następującą dokumentację: dokumenty finansowe za rok 2012 (bilans - aktywa, pasywa i rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w kapitale).
    3. Na potrzeby sporządzenia oferty należy przyjąć następujące dane: uruchomienie kredytu w roku 2014 w kwocie 1 500 000,00 zł.
  12. Usługa finansowania w formie pożyczki lub kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 zł dla SP ZOZ Wolsztyn
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Wolsztyn
    Przedmiotem jest usługa finansowania w formie pożyczki lub kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań cywilno-prawnych. Sczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ.
  13. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ostrowiec Świętokrzyski
    Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. w okresie od 01.11.2013r. do 31.01.2015r. W zakres obsługi kasowej wchodzi: 1) przyjmowanie gotówkowych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych bez prowizji bankowej i opłat bankowych dla wpłacających - podatników, płatników właściwych miejscowo dla Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. oraz pracowników Zamawiającego, na poczet: a)podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatków pośrednich, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn, b)dochodów państwowej jednostki budżetowej, c)wydatków państwowej jednostki budżetowej, d)Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) przyjmowanie bez prowizji i opłat bankowych wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych ze ściągniętych należności z tytułów wykonawczych przekazywanych na wskazane rachunki Zamawiającego, 3) przekazywanie na rachunek Zamawiającego w NBP przyjętych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego z tytułu: zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym oraz zwrotu pozostałych dochodów z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 5) zabezpieczenie gotówki w kasie oraz jej wywóz z siedziby Zamawiającego, 6) dostarczanie Głównemu Księgowemu Zamawiającego zestawienia przyjętych wpłat za dany dzień, w ciągu dwóch dni roboczych.
  14. Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, Sandomierz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego o wartości 2 000.000,00 zł. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  15. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 5 100 000,00 zł na okres 1 roku.
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 5 100 000,00 zł na okres 1 roku.

    Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na bieżąca działalność .
    Kredyt udzielony będzie na okres 12 miesięcy od dnia wypłaty środków z kredytu.
    Wykonawca otworzy rachunek bieżący (z dostępem do bankowości elektronicznej) najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania.
    Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w ciągu dwóch dni od dnia ustanowienia prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu ( zgoda NFZ na cesję wierzytelności).
    Od kwoty udzielonego kredytu Wykonawca pobierze wyłącznie prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1,0 % wartości kredytu.
    Wykonawca dokona uruchomienia kredytu jednorazowo zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
    Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
    Odsetki płatne wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 1 M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty.
    Naliczanie odsetek od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym.
    Okresy odsetkowe są jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy trwa od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni okres odsetkowy trwa do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie). Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia.
    Wysokość stopy zmiennej ustala się według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości stopy bazowej nie stanowi zmiany umowy. W przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie określonej w umowie stopy bazowej dla danego okresu odsetkowego, Wykonawca i Zamawiający uzgodnią inną odpowiednią stopę bazową. W przypadku, gdy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia Wykonawcy o niemożności ustalenia stopy bazowej określonej w umowie, nie zostanie uzgodniona inna stopa bazowa, Wykonawca samodzielnie ustali stopę bazową na podstawie kwotowań czterech banków wiodących na rynku krajowym.
    Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w okresie odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 365 dni. Powyższe zasady stosuje się również do dodatkowych obciążeń z tytułu opóźnienia, prowizji oraz innych opłat.
    Spłata kredytu nastąpi jednorazowo w ostatnim dniu obowiązywania umowy
  16. Usługa udzielenia pożyczki (18/2013)
    Zamawiający: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki lub kredytu w złotych polskich w wysokości 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100) dla 7 SZPITALA MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA KONTRADMIRAŁA WIESŁAWA ŁASIŃSKIEGO W GDAŃSKU, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie nr 3 w SIWZ
  17. Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 zł na okres 6 lat na rzecz SPZZOZ w Staszowie.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  18. USŁUGA FINANSOWANIA W FORMIE POŻYCZKI LUB KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 1.000.000,00 ZŁ
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi, Nowy Tomyśl
    Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowania w formie pożyczki lub kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań cywilno-prawnych i sfinansowanie bieżącej działalności Zamawiającego.
  19. Usługa pośrednictwa finansowego.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Warszawa
    Usługi pośrednictwa finansowego w formie zastępczej obsługi kasowej, w siedzibie ZGN w Dzielnicy Bielany. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  20. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Księcia Bogusława X 51 w Szczecinie
    Zamawiający: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Szczecin
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Księcia Bogusława X 51 w Szczecinie
  21. Wykonanie usług uzupełniających do zamówienia podstawowego, pn.: Obsługa kasowa Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
  22. usługi pośrednictwa finansowego - zastępczą obsługę kasową na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na miesiąc styczeń- grudzień 2013 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  23. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w 2013 r. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/63/12
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  24. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi: obsługa kasowa Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  26. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 255.000,00 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sienkiewicza 7 - 9 w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  27. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
  28. Przetarg nieograniczony na obsługę bankową szpitala wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  29. Kredyt termomodernizacyjny
    Zamawiający: Gmina Żmigród, Żmigród
  30. Obsługa kasowa jednostki budżetowej Gminy Miejskiej Zabrze pod nazwą: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
    Zamawiający: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, Zabrze
  31. Usługa pośrednictwa finansowego
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Warszawa
  32. Udzielenie kredytu na prefinansowanie części inwestycji pn. Wprowadzenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 29 / XII / 11
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Kędzierzyn-Koźle
  33. OBSŁUGA KASOWA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
  34. Obsługa kasowa Drugiego Urędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  35. Usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc styczeń - grudzień 2012 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  36. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  37. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2012 r. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/51/11
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  38. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 200.000,00 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Poznańska 1C w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  39. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 151.031,00 zł na termomodernizację budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Solankowa 60-62 w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  40. Obsługa kasowa Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
  41. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  42. Usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc styczeń - grudzień 2011 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  43. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w 2011 r. . Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/88/10.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  44. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  45. obsługa kasowa Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  46. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św..
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ostrowiec Świętokrzyski
  47. Obsługa kasowa Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
    Zamawiający: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, Zabrze
  48. udzielenie długoterminowego kredytu na okres 10 lat w wysokości 1.900.000,00 PLN
    Zamawiający: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, Sochaczew
  49. przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego za pośrednictwem punktów kasowych Wykonawcy
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Świętochłowice
  50. Usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc styczeń - grudzień 2010 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  51. Udzielenie i obsługę kredytu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, Częstochowa
  52. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 4.000.000,- zł (słownie: cztery miliony złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu gminy Łapy w 2009 roku.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Łapach, Łapy
  53. Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu w roku 2009
    Zamawiający: Powiat Krośnieński, Krosno Odrzańskie
  54. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/34/PN/2009
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  55. obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Rybnik
  56. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 700.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku 2009.
    Zamawiający: Urząd Gminy Jemielno, Jemielno
  57. Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 3.350.000,00zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetowego występującego w związku z realizacją inwestycji.
    Zamawiający: Urząd Gminy Zbójna, Zbójna
  58. Udzielenie w 2009 r. kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Łowickiego i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Powiat Łowicki, Łowicz
  59. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000.00
    Zamawiający: Gmina Nowy Wiśnicz, Nowy Wiśnicz
  60. Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w wysokości 1 000 000,00 zł
    Zamawiający: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, Ropczyce
  61. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3.800.000,00 złotych na dofinansowanie inwestycji pn. PROGRAM KOMPLEKSOWEJ REDUKCJI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LIPNICA - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ LIPNICA-KIEDROWICE-OSUSZNICA II ETAP
    Zamawiający: Urząd Gminy, Lipnica
  62. PISEMNY PRZETARG NA WYBÓR AGENTA EMISJI OBLIGACJI KOMUNALNYCH GMINY MAŁOMICE
    Zamawiający: Gmina Małomice, Małomice
  63. usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc wrzesień - grudzień 2009 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  64. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego oraz realizacja wypłat gotówkowych, gromadzenie ich na wskazanych rachunkach bankowych oraz prowadzenie elektronicznego systemu danych na indywidualnych rachunkach wpłacających i przesyłanie do systemu księgowego Zamawiającego
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., Ruda Śląska
  65. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Bielsko-Biała
  66. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn. Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Międzylesiu
    Zamawiający: Gmina Skąpe, Skąpe
  67. Usługa udzielenia kredytu obrotowego w rachunku bieżącym dla SPZZOZ w Opatowie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Opatów
  68. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 151.000,00 zł dla Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Kiełbasiewicza 11 C w Inowrocławiu.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  69. Usługa: udzielenie kredytu odnawialnego.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Działdowo
  70. Bankowa obsługa kasowa Urzedu Skarbowego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Wejherowo
  71. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.143.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ołobok i Niesulice oraz sieci wodociągowej w Niesulicach - I etap budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ołobok.
    Zamawiający: Gmina Skąpe, Skąpe
  72. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.161.600,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji - projektu pod nazwą: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1366 F na odcinku Strzelce Krajeńskie - Sławno.
    Zamawiający: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, Strzelce Krajeńskie
  73. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 450 000 złotych na okres trzech lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Zamawiający: Powiat Wschowski, Wschowa