Kogo reprezentuje osoba

Tomaszewski Dariusz Andrzej

w KRS

Dariusz Andrzej Tomaszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dariusz
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Tomaszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Lublin (Lubelskie), Sosnowiec (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:20 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Mariusz Paweł, Babisz Regina, Bednarczyk Józef, Bojda Franciszek, Byczek Krasucka Halina Grażyna, Ciosmak Małgorzata Anna, Czubacki Tomasz, Czuryłowski Janusz, Dutkowski Bartosz Aleksander, Faczyńska Helena, Fiut Grażyna Maria, Frynas Sławomir Piotr, Karpińska Anna Mirosława, Komisarczuk Katarzyna, Kotowski Bogdan Adam, Kowalski Wojciech, Krzyżanowski Józef Marian, Kuśmiderska Barbara Urszula, Łoziński Ryszard, Miazek Krystyna, Miazek Łukasz Wawrzyniec, Michaluk Mateusz Patryk, Nowosad Maria, Pasikowski Stanisław, Rodak Roman, Rydz Zdzisław, Sadawa Jerzy Maciej, Słowikowski Andrzej Feliks, Sobieszek Tadeusz, Sztuka Monika Marzena, Szulecki Witold Andrzej, Śladkowski Janusz Zygmunt, Śpiewak Zygmunt, Targońska Jadwiga Elżbieta, Warowny Leszek Tadeusz, Wasilewski Andrzej, Wiślińska Maria Joanna, Wójtowicz Marek Antoni, Zdenicki Jacek Artur
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głowacka Krystyna, Głowacka Urszula, Głowacki Zbigniew Bolesław, Mędrkiewicz Joanna Marianna, Procajło Marek, Zarzeka Kazimierz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białas Arkadiusz, Bunalska Hanna, Hadaś Marian Jan, Kowalczyk Kazimierz, Szymański Witold, Szymbara Józef, Wichrowski Krzysztof Mirosław, Wójtowicz Marek Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rejmak Marianna Kazimiera
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Caboń Grzegorz Paweł, Caboń Zenon Cezary, Janowski Włodzimierz Antoni
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bień Jerzy Marek, Chrzan Tomasz, Duszyńska Elżbieta Stanisława, Duszyńska Powell Anna, Duszyński Jerzy Stanisław, Duszyński Kajetan, Jarosz Leszek, Paschke Maciej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bortnowski Grzegorz, Brodowski Wiesław, Chadam Jan, Jędryszka Marian Czesław, Jędrzyński Wojciech, Krasnowski Marek, Kratiuk Andrzej, Pałucki Janusz, Pawliczek Henryk, Plisz Jarosław, Zieliński Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolańska Konecka Agnieszka
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwiek Andrzej, Krucikowska Ewa, Nowakowska Krystyna Maria, Stachowicz Marcin, Zientkiewicz Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietrasik Maciej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blajerska Teresa Jadwiga, Jasiński Wiesław, Jędryszka Marian Czesław, Kosacki Włodzimierz, Lach Zbigniew Tomasz, Perkowski Wojciech Grzegorz, Zientkiewicz Jacek Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żurański Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agroinwestycja Sp. Z O.O., Wierzbica − KRS 0000049578
  2. Atd Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000278820
  3. Auto Partner S.A., Bieruń − KRS 0000291327
  4. Białas, Pietruszewski Sp. J., Warszawa − KRS 0000435222
  5. Białas, Pietruszewski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000411449
  6. Bielski, Białas i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000112142
  7. Bieszczadzkie Schroniska i Hotele Pttk Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000120174
  8. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców Branży Budowlanej i Drzewnej, Lublin − KRS 0000131696
  9. Clip Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168235
  10. Color Park S.A., Warszawa − KRS 0000102615
  11. Ctpartners S.A., Warszawa − KRS 0000051608
  12. Dahliamatic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172686
  13. Druga Strona Lustra Sp. Z O.O., Szczawno-zdrój − KRS 0000381089
  14. Ferroma Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000226963
  15. Fortis Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000462080
  16. Fructo-maj Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Milejów − KRS 0000008321
  17. Fundacja Centrum Edukacji Olimpijskiej, Warszawa − KRS 0000140197
  18. Fundacja Edukacji Teleinformacyjnej, Pułtusk − KRS 0000038168
  19. Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie Bez Barier, Warszawa − KRS 0000167578
  20. Fundacja Niepodległości, Lublin − KRS 0000204584
  21. Fundacja Onkologii Doświadczalnej i Klinicznej, Warszawa − KRS 0000263215
  22. Fundacja Szkoła Przyszłości, Stasin − KRS 0000225709
  23. Geo-prima Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Borowa Góra − KRS 0000306887
  24. Goldagro Grupa Producentów Zbóż Sp. Z O.O., Wierzbica − KRS 0000396610
  25. Hotele Lubelskie Pttk Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000163409
  26. Iexpert.pl S.A., Warszawa − KRS 0000426530
  27. Iexpert.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000250815
  28. Infovide - Matrix S.A., Warszawa − KRS 0000122829
  29. Instalacje Lpg - Jasiński Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000426392
  30. Inter Kabel Polska Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000220026
  31. Jas S.A., Warszawa − KRS 0000353572
  32. Jj Logistyka J. Duszyński i Ska Sp. J., Lublin − KRS 0000334658
  33. Kancelaria Prawnicza A. Całus, A. Kratiuk, M. Szmelter i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000188196
  34. Klub Rotariański Im. Marii Curie-skłodowskiej Lublin Centrum, Lublin − KRS 0000106503
  35. Kns Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000221818
  36. Korekta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000112975
  37. Korporacja Doradztwa i Obsługi Inwestycji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000169712
  38. Krewniacy - Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi, Warszawa − KRS 0000171834
  39. Lan Projekt Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000183235
  40. Lapis Justyna Stachowicz, Marcin Stachowicz Sp. J., Lublin − KRS 0000351095
  41. Lapis Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000463835
  42. Lkr Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000414429
  43. Lubelska Agencja Ochrony Środowiska S.A., Świdnik − KRS 0000027709
  44. Lubelski Klub Biznesu W Lublinie, Lublin − KRS 0000028981
  45. Lubelskie Stowarzyszenie Pilotów i Przewodników Turystycznych Pogranicze, Lublin − KRS 0000351170
  46. Lubelskie Zakłady Remontowe Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000415527
  47. Montagro Sp. Z O.O., Wierzbica − KRS 0000242780
  48. Nowotarska Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000469635
  49. Nt Arcus J.bień Sp. J., Lublin − KRS 0000351920
  50. Obg Fidutia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000196102

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aboca Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000228601
  2. Ad S.A., Lublin − KRS 0000453108
  3. Api Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000302335
  4. Auto Internet S.A., Wrocław − KRS 0000119414
  5. B.p. Print Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000130087
  6. Bdl- Service Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000009974
  7. Biznespartner . Pl S.A., Kraków − KRS 0000011065
  8. Bydgoskie Zakłady Elektromechaniczne Belma S.A., Białe Błota − KRS 0000035694
  9. Centrozap Finanse Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000123182
  10. Centrum Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000099917
  11. Cms S.A., Katowice − KRS 0000023637
  12. Cms Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000154519
  13. Coalbuds.a., Łęczna − KRS 0000020862
  14. Cukrownia Krasnystaw S.A., Siennica Nadolna − KRS 0000027908
  15. Datacom S.A., Warszawa − KRS 0000029419
  16. Delta-zremb S.A., Międzyrzec Podlaski − KRS 0000021160
  17. Demner Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000108415
  18. Djass Sp. Z O.O., Józefów Nad Wisłą − KRS 0000072486
  19. Dobry Dom Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000002984
  20. Ducat Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Lublin − KRS 0000074956
  21. E - Katalyst S.A., Warszawa − KRS 0000030674
  22. E - Media Interia.pl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000042869
  23. Educom Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000057980
  24. Energo - Tel S.A., Warszawa − KRS 0000117327
  25. Etychy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000265851
  26. Europa S.A., Lublin − KRS 0000023327
  27. Exatel S.A., Warszawa − KRS 0000044577
  28. Exorigo-upos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000053959
  29. Fabryka Przetwórstwa Owoców i Warzyw Fructsanpol Sp. Z O.O., Dwikozy − KRS 0000110764
  30. Farmacol S.A., Katowice − KRS 0000038158
  31. Fundacja Polskiej Akademii Nauk - Oddział W Lublinie - Nauka i Rozwój Lubelszczyzny, Lublin − KRS 0000160127
  32. Galabud Materiały Budowlane S.A. Likwidacyjnej, Lublin − KRS 0000052417
  33. Galeria Zamek Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000147567
  34. Górniczy Klub Sportowy Górnik Łęczna, Łęczna − KRS 0000080439
  35. Hala Targowa S.A., Świdnik − KRS 0000060338
  36. Hello Holidays Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000364186
  37. Herbapol - Lublin S.A., Lublin − KRS 0000027463
  38. Herbatur Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Lublin − KRS 0000002675
  39. Huta Cynku Miasteczko Śląskie, Miasteczko Śląskie − KRS 0000085861
  40. Hydrobudowa Śląsk S.A., Katowice − KRS 0000120666
  41. Ideon S.A. Z Możliwością Zawarcia Układu, Katowice − KRS 0000068749
  42. Instal Kraków S.A., Kraków − KRS 0000042496
  43. Internetia Spólka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000229688
  44. Inżynieria - Wschód Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000396342
  45. Isabeau-polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290604
  46. Jupiter S.A., Kraków − KRS 0000026567
  47. Jutur Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000222609
  48. Kasztelan Browar Sierpc S.A., Sierpc − KRS 0000059724
  49. Kom-eko Recycling Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000480104
  50. Krajowa Izba Gospodarcza Budownictwa Telekomunikacyjnego, Warszawa − KRS 0000116459

Powiązane przetargi (20 szt.):
  1. Zamówienie dodatkowe - sprawa 17/2014
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
    Dostosowanie budynków nr 7 i 9 do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Wawelskiej 7A w Warszawie
  2. Wykonanie zabezpieczenia wodoszczelnego ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych w podziemiu budynku Teatru Narodowego (systemem hydroizolacji krystalicznej - wg projektu).
    Zamawiający: Teatr Narodowy, Warszawa
    Wykonanie zabezpieczenia wodoszczelnego ścian fundamentowych
    i ścian zewnętrznych w podziemiu budynku Teatru Narodowego
    (systemem hydroizolacji krystalicznej - wg projektu).
  3. Dostosowanie budynków nr 7 i 9 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w kompleksie wojskowym przy ul.Wawelskiej 7A w Warszawie
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
    Dostosowanie budynków nr 7 i 9 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w kompleksie wojskowym przy ul. Wawelskiej 7A w Warszawie w 4-ch etapach: Etap I - roboty budowlane związane z dostosowaniem budynku nr 9 do obowiązujacych przepisów przeciwpożarowych; Etap II - roboty budowlane związane z przebudową budynku nr 9; Etap III - roboty budowlane związane z dostosowaniem budynku nr 7 do obowiązujacych przepisów przeciwpożarowych; Etap IV - roboty budowlane związane z przebudową budynku nr 7
  4. Dostosowanie budynku Zamku Lubelskiego do wymogów przepisów przeciwpożarowych
    Zamawiający: Muzeum Lubelskie w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Zamku Lubelskiego do wymogów przepisów przeciwpożarowych.
    Zakres robót obejmuje:
    - wymianę części drzwi na wszystkich kondygnacjach na spełniające wymagania pożarowe;
    - obudowę klatek schodowych przeznaczonych do ewakuacji i wyposażenie ich w instalacje oddymiające, zasilające i sterownicze;
    - wbudowanie hydrantów f25 przy klatkach schodowych obejmujących zakresem całą powierzchnię chronionego budynku;
    - zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w ścianach oddzielenia przeciwpożarowego zgodnie z wymogami p.poż.;
    Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (zał. Nr 1). Przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo (zał. nr 7).
    1.
    Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z decyzjami i zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, decyzjami Prezydenta Miasta Lublin, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową.
    2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem; ponadto wykonawca we własnym zakresie ( porozumieniu z zamawiającym) zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia,
    3. Wykonawca winien podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z placem robót. Prace winny być wykonywane w godzinach 06:00-22:00 (w uzgodnieniu z zamawiającym ) w czynnym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania prac na czas organizowanych uroczystości, po wcześniejszym zawiadomieniu wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zabezpieczeń przeciw pyleniu.
    4. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych pracami w ramach realizowanego zamówienia.
    5. Zakres prac obejmuje również wszelkie inne prace, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
    6. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    7. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane.
    8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie inne prace, które są niezbędne do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
    9. Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych pełnomocnictw do występowania w jego imieniu przed organami administracji publicznej oraz innymi instytucjami, niezbędnych do uzyskania uzgodnień projektu oraz pozwoleń.
    Wykonawca zobowiązany jest ponadto do uzupełnienia istniejącego systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach nie wyposażonych w czujki p.poż. w ilościach pozycji (przedmiaru) mat. pomocniczych instalacji elektrycznych: poz. 4-93 szt, poz. 19 - 600m oraz sprawdzenia poprawności działania całego systemu w całym budynku po zamontowaniu dodatkowych czujek p.poż
  5. Rewitalizacja miasta Kock - przebudowa rynku i ulic w strefie rewitalizacji
    Zamawiający: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku, Kock
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: 1. Przebudowa płyty rynku w Kocku polegająca na rewitalizacji rynku miejskiego, obejmująca: - wymianę nawierzchni chodników i ulic w obrębie istniejących obiektów - uporządkowanie strefy centralnej zieleńców wraz z gospodarką drzewostanem, usunięcie drzew chorych, silnie uszkodzonych lub zdeformowanych, wykonanie nowych nasadzeń - budowę fontanny - rozbiórka i zastąpienie starego obiektu - budowę wiaty przystankowej -rozbiórka i zastąpienie starego obiektu - remont istniejącej podziemnej toalety publicznej - przebudowę linii napowietrznych - remont cokołu pod pomnikiem św. Heleny 2. Przebudowa ulic w strefie rewitalizacji: - roboty rozbiórkowe z karczowaniem drzew - ustawienie krawężników 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - wykonanie podbudowy betonowej - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm (zjazdy - kolor grafitowy) - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (kolor szary i żółty) oraz z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kolor szary) - ustawienie tabliczek na słupach z nazwami ulic (obustronne) zgodnie z załączonym wzorem (ilość słupów - 15 szt., ilość tabliczek - 30 szt.) - nasadzenie drzew zgodnie z projektem zadrzewienia.
  6. Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko - folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawę wyposażenia. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Przewidywany zakres zadania, planowanego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, dotyczy rewitalizacji zdegradowanego obszaru o powierzchni 1,4016 ha, zlokalizowanego w Krasnymstawie u zbiegu ulic Sikorskiego, Konopnickiej i Piłsudskiego i obejmuje m.in.: 2.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej oraz powykonawczej. 2.2. Uzyskanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę. 2.3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w celu wykonania projektów i zrealizowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami kontraktowymi i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji. 2.4. Roboty budowlane obejmujące: 2.4.1. Remont konserwatorski dworu z adaptacją do funkcji m.in. Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo - Wychowawczym. 2.4.2. Przebudowę budynków gospodarczych z przeznaczeniem m.in. na Klub Seniora oraz pomieszczenia warsztatowe Centrum Integracji Społecznej. 2.4.3. Rozbiórkę budynku mieszkalnego i zbędnych budynków gospodarczych oraz innych budowli. 2.4.4. Budowę dróg dojazdowych, zjazdów z dróg publicznych, ścieżki rowerowej oraz parkingów, z uwzględnieniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. 2.4.5. Realizację przestrzeni publicznej (rekreacyjnej) zawierającej zieleń parkową w tym rekonstrukcja fragmentu parku przy dworze z konserwacją istniejących drzew, budowa ścieżek pieszych, chodników, oświetlenia parkowego i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), placu zabaw dla dzieci, siłowni terenowej oraz nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej. 2.4.6. Wykonanie ogrodzenia. 2.5. Dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia. 2.6. Przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych. 2.7. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2.8. Przekazanie obiektów do eksploatacji. 2.10. Przeglądy w okresie rękojmi i gwarancji. 3. Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym i innymi dokumentami stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w formule zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: 3.1. Wykonanie badań i ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych, STWiORB, z podaniem nazw producentów zastosowanych materiałów i urządzeń oraz kart katalogowych.) wraz z dokumentacją kosztorysową, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 3.3. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz. 3.4. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień czy dokumentacji niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego, uzyskania pozwolenia na budowę i rozbiórkę oraz realizacji robót budowlanych. 3.5. Przeprowadzenie w uzgodnieniu z Inżynierem Projektu i Zamawiającym wszystkich procedur administracyjnych i prawnych mających na celu uzyskanie dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy. 3.6. Nadzór autorski. 3.7. Zabezpieczenie przekazanego placu budowy. 3.8. Wyposażenie dla zespołu dworsko - folwarcznego. 3.9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3.10. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf (wersja elektroniczna winna być tożsama z ostateczną wersją papierową tj. zawierać niezbędne podpisy i pieczęcie na dokumentach i rysunkach) i wersji edytowalnej. Część wykonawcza projektu powinna uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych. 4.2. Opracowanie projektu aranżacji i wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści Programu funkcjonalno-użytkowego i pozostałej dokumentacji w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.3. Wymienioną ust. 2 pkt 2.1.1 i 2.1.2 w dokumentację Wykonawca powinien przedłożyć przedstawicielom zamawiającego celem uzyskania akceptacji. 4.4. Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać najlepsze dostępne na rynku rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe mające wpływ na przyszłe koszty eksploatacji obiektów. W procesie projektowania Wykonawca, zobowiązany jest kierować się interesem Zamawiającego, przyjmować rozwiązania funkcjonalne, a dokonując wyboru materiałów, urządzeń i technologii kierować się racjonalnością i kryterium ponoszenia jak najmniejszych kosztów eksploatacyjnych. 4.5. Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 4.6. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach - kosztorys w układzie uproszczonym. 4.7. Opracowanie i wyposażenie obiektów w niezbędne instrukcje, w tym planu ewakuacji i planu zabezpieczenia ppoż., instrukcji bhp oraz stanowiskowych instrukcji obsługi, urządzenia gaśnicze itp. 5. Występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę. 6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, a także wykonanie wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, dokumentów, prac, robót map, uzyskania wszelkich decyzji pozwoleń, akceptacji i uzyskanie uzgodnień, które okażą się niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji, celu Projektu i celu zadania zgodnie z przyjętą we wzorze umowy ryczałtową formułą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ a w szczególności: 8.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy. 8.2. Koncepcja projektowa remontu konserwatorskiego i adaptacji dworu oraz remontu, przebudowy i adaptacji budynków gospodarczych do funkcji Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo-Wychowawczym, Klubem Seniora oraz pomieszczeniami Warsztatowymi i terapeutycznymi w Krasnymstawie. 8.3. Ekspertyza stanu technicznego budynku dworu w Krasnymstawie. 8.4. Ekspertyza stanu technicznego budynku południowego w Krasnymstawie. 8.5. Ekspertyza stanu technicznego budynku północnego w Krasnymstawie. 8.6. Dokumentacja geotechniczna. 8.7. Inwentaryzacja i opinia dendrologiczna zieleni. 8.8. Koncepcja zagospodarowania terenu z rewaloryzacją parku..
  7. roboty budowlane polegające na modernizacji budynku dydaktyczno-administracyjnego - roboty nieprzewidziane w chwili udzielania zamówienia podstawowego - numer Zp/wr/53/2011
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
    Roboty wynikły w trakcje realizacji inwestycji i są niezbędne
    do zakończenia zamówienia podstawowego. Zakres robót zwiększył się w oparciu o uzupełniające projekty budowlane uzgodnione z Wojewódzkim Lubelskim Konserwatorem Zabytków i uzyskaną zmianą pozwolenia na budowę.
    Roboty budowlane obejmują:
    a) branża budowlana: prace budowlane dotyczące zaadoptowania odkrytego pomieszczenia na zaplecze szatni; prace budowlane dotyczące zmiany przeznaczenia pomieszczenia na łazienkę
    z przedsionkiem; wzmocnienie niektórych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej i stropu drewnianego; wymiana balustrady murowanej na balustradę metalową.
    b) branża sanitarna: wymiana centralnego ogrzewania (w zamówieniu podstawowym była tylko wymiana grzejników); wykonanie kanałów czerpni powietrza.
    c) branża elektryczna: prace modernizacyjne dotyczące wykonania kontroli dostępu
    do pomieszczeń na piętrze; remont przyłącza teletechnicznego do budynku.

    Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

    Kod numeryczny CPV: 45000000 - 7
    Kod uzupełniający CPV:
    45212350 - 4 budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej,
    45300000 - 0 roboty w zakresie instalacji budowlanych.
  8. aranżacja i wyposażenie stałych wystaw muzealnych w zakresie Projektu pn: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki
    Zamawiający: Muzeum Lubelskie w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest aranżacja i wyposażenie stałych wystaw muzealnych w zakresie Projektu pn: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Wystawy archeologicznej pn.: Śladami przeszłości. Najdawniejsze Dzieje Ziemi Lubelskiej- wykonanie zgodnie z projektem specjalistycznym dostarczonym przez Zamawiającego: a) robót budowlanych b) zakup, dostawa i montaż gablot c) zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego 2.2. Wystawy etnograficznej pn. Sztuka Ludowa Regionu Lubelskiego: a) Wykonanie projektu aranżacji i wyposażenia wystawy etnograficznej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego; b) kompleksowa realizacja wg projektu (aranżacja i wyposażenie wystawy) 2.3. Galeria Sztuki Zdobniczej: a) Wykonanie projektu aranżacji i wyposażenia Galerii Sztuki Zdobniczej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego b) kompleksowa realizacja wg projektu (aranżacja i wyposażenie galerii) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem specjalistycznym, Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora, a także umową o dofinansowanie Projektu oraz do oddania przedmiotu niniejszej Umowy Zamawiającemu, w terminie w niej uzgodnionym. 4. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez Polskie Prawo Budowlane. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postę-powaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określaj minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakre-ślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z pro-duktem referencyjnym, ale posiada zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postę-powaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  9. Wykonanie kompleksowej renowacji pałacu w Gardzienicach wraz z północną oficyną pałacową oraz ich adaptacją na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013)
    Zamawiający: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", Lublin
    1. Wykonanie kompleksowej renowacji pałacu w Gardzienicach wraz z północną oficyną pałacową oraz ich adaptacją na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013).
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    2.1. Renowację i adaptację pałacu w Gardzienicach wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod numerem A/451 (obiekt pod nadzorem konserwatorskim) - remont kapitalny w każdej branży budowlanej;
    2.2. Renowację i adaptację oficyny pałacowej (tzw. północnej) - remont kapitalny w każdej branży budowlanej;
    2.3. Zagospodarowanie terenu parku - budowa i wymiana elementów małej architektury;
    2.4. Sprawowanie nadzorów nakazanych przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nad pracami w kompleksie pałacowym w Gardzienicach:
    a) nadzór archeologiczny;
    b) nadzór architektoniczny;
    2.5. Pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
    2.6. Zapewnienie nadzoru autorskiego.
    2.7. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy, a także przedmiar robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    2.8. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót.
    2.9. Inwentaryzację powykonawczą.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty jest w załączniku Nr 10 do SIWZ.
    4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określaj minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
    4.1. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
    5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wy-kazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  10. Zaprojektowanie (dokumentacja wykonawcza) i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn. Miasteczko prowincjonalne Europy Środkowej w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - etap I
    Zamawiający: Muzeum Wsi Lubelskiej, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Roboty budowlane - przygotowanie placu budowy oraz budowa zespołu budynków nr 1 (ratusz z Głuska, dom z Wojsławic, dom z Wąwolnicy) 2.Roboty budowlane - budowa zespołu budynków nr 2 (remiza z Wilkowa, areszt z Samoklęsk, stodoła z Tyszowiec, stodoła z Kamionki) 3.Roboty budowlane - budowa zespołu budynków nr 3 (masarnia z Siedliszcza - dom Jaworskich i Libhaberów, szkoła z Bobrownik, kołodziejnia z Bełżyc, restauracja z Zemborzyc) 4.Zagospodarowanie terenu - (drogi, chodniki, place, studnia i mała architektura) 5.Roboty budowlane - modernizacja infrastruktury technicznej oraz monitoring i zabezpieczenie zabytku na wypadek zagrożeń (inst. elektryczna, ppoż, ssw, telewizja dozorowa, sieć tel.) 6.Roboty budowlane - modernizacja infrastruktury technicznej (instalacja sanitarna, sieci c.o. i wod-kan).
  11. Modernizacja budynku dydaktyczno - administracyjnego Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (budynek nr 35 - Pałac Jabłonowskich ujęty w rejestrze zabytków województwa lubelskiego pod nr A/960)
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku dydaktyczno - administracyjnego Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (budynek nr 35 - Pałac Jabłonowskich ujęty w rejestrze zabytków województwa lubelskiego pod nr A/960) Zamówienie zostało umieszczone na liście rezerwowej o współfinansowanie w ramach Osi Priorytetowej VIII Infrastruktury społecznej, Dział 8.1 Infrastruktura społeczna i dydaktyczna szkół wyższych RPO WL na lata 2007 - 2013 jako Wniosek o numerze ewidencyjnym 23/09-WND-RPLU.08.01.00-06-004/09. Ogólny zakres robót budowlanych: a) Branża budowlana: roboty murarskie, tynkarskie, izolacyjne, malarskie; renowacja elewacji; wymiana podłóg i posadzek; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie wewnętrznej klatki schodowej; wykonanie wind gastronomicznych. b) Branża sanitarna: wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą; wymiana instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami; wymiana wentylacji mechanicznej; wykonanie klimatyzacji. c) Branża elektryczna: wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem; wykonanie instalacji strukturalnej, przyzywowej i sygnalizacji pożaru. d) Technologia: dostosowanie kawiarni studenckiej do zasad HACCP. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane, uzupełniający CPV: 45212350-4 - budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej, 45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt budowlany; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - przedmiar robót; W/w dokumenty są załącznikiem nr 2 do SIWZ i w wersji elektronicznej zawierają się w pliku pod nazwą budynek 35 - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 60 m-cy.
  12. Wykonanie robót elektrycznych w skład których wchodzą: wymiana rozdzielni głównej (RG) oraz linii kablowej zasilającej Kaplicę Trójcy Świętej na Zamku Lubelskim.
    Zamawiający: Muzeum Lubelskie w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót elektrycznych w skład których wchodzą: wymiana rozdzielni głównej (RG) oraz linii kablowej zasilającej Kaplicę Trójcy Świętej
    na Zamku Lubelskim.
    3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    3.1.1. Wymianę rozdzielni głównej:
    a) Demontaż rozdzielnicy głównej,
    b) Montaż rozdzielni głównej,
    c) Zdjęcie i ponowne założenie płyt o masie do 20 kg,
    d) Wymianę kabli wielożyłowych o masie 2,0-3,0 kg/m w kanałach odkrywanych,
    e) Badanie linii kablowej N.N. - kabel 5 - żyłowy,
    f) Badanie linii kablowej N.N. - kabel 4 - żyłowy,
    g) Wyłączenie urządzeń ZE
    3.1.2. Wymianę kabla zasilającego Kaplicę Trójcy Świętej:
    a) Wciąganie do rur ochronnych kabla energetycznego o masie do 3 kg/m - rozebranie,
    b) Wciąganie do rur ochronnych kabla energetycznego o masie do 3 kg/m - budowa,
    c) Zarobienie na sucho końca kabla 1 - żyłowego o przekroju żył do 50 mm2
    na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych,
    d) Zdjęcie i ponowne założenie płyt o masie do 20 kg na kanał kablowy,
    e) Badanie linii kablowej N.N. - kabel 5 - żyłowy.
    3.2.2. Pozyskanie na własny koszt wszelkich niezbędnych uzgodnień, dokumentacji, opinii
    i pozwoleń koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia.
    3.2.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
    a) zezwoleniami i zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
    b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową;

    3.2.4. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez Polskie Prawo Budowlane.
  13. wykonanie zadań mających na celu realizację projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki (Generalny Wykonawca).
    Zamawiający: Muzeum Lubelskie w Lublinie, Lublin
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zadań mających na celu realizację projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki (Generalny Wykonawca). 3.2. Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 3.2.1. Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich (remont i konserwacja) w obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską: a) Kaplica Trójcy Świętej; b) Baszta (donżon); c) Brama Krakowska; d) Baszta Żydowska; e) Skrzydło północne Zamku Lubelskiego; f) Skrzydło południowe Zamku Lubelskiego; g) Ogrodzenie wzgórza Zamkowego; h) Parking przed wjazdem do Zamku Lubelskiego; 3.2.2. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - konserwatorskich opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym w obiektach objętych ochrona konserwatorską tj.: 3.2.2.1. wykonanie prac projektowych: a) Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej (wraz z STWiORB i kosztorysami) obiektów objętych ochroną konserwatorską ujętych w Programie Funkcjonalno Użytkowym. [Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji projektowej]. Dokumentacja ma być zgodna z: - Programem Funkcjonalno Użytkowym zawierającym szczegółowy zakres robót; -zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; -zaleceniami konserwatorskimi; -ustaleniami i uzgodnieniami z Zamawiającym oraz Inwestorem Zastępczym; -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2004.202.2072). -Innymi obowiązującymi przepisami; -normami oraz na warunkach określonych umową; b) UWAGA !!! Zakres wynikający z pkt. III. 1 a i pkt. III. 2a). Programu Funkcjonalno Użytkowego jest wyłączony z niniejszego postępowania. 3.2.2.2. Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich (remont i konserwacja) w zakresie: a) objętym dokumentacją projektową opracowaną zgodnie z: -Programem Funkcjonalno Użytkowym zawierającym szczegółowy zakres robót; -zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; -zaleceniami konserwatorskimi; -ustaleniami i uzgodnieniami z Zamawiającym oraz Inwestorem Zastępczym; -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2004.202.2072). -Innymi obowiązującymi przepisami; -normami oraz na warunkach określonych umową; b) wszelkich innych robót nie ujętych w dokumentacji a niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. 3.2.3. Pozyskanie na własny koszt wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń projektu koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. 3.2.4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określają dokumentacje projektowe (przedmiar robót należy traktować pomocniczo), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, program funkcjonalno - użytkowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy - stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.2.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową; b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; c) programem funkcjonalno - użytkowym; d) pozwoleniami na budowę; e) zezwoleniami i zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków f) harmonogramem rzeczowo-finansowym; g) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową; h) umową o dofinansowanie Projektu; i) opisem technologii iniekcji dogęszczającej opisanej w projekcie budowlanym dotyczącym remontu piwnic i wzmocnienia podłoża gruntowego pod fundamenty budynku skrzydła północnego Zamku w Projekcie budowlanym dotyczącym tego obiektu (wstępnie preferowana przez Zamawiającego jest metoda wskazana w opinii dr hab. Karczmarczyka jako 1 lub 2 - załącznik nr 1 do umowy). 3.2.6. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez Polskie Prawo Budowlane.
  14. Wykonanie robót dodatkowych na zamówieniu adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii przy kościele pod wezwaniem Świętego Jakuba Większego Apostoła w Lublinie przy ul. Głuskiej 145 w Lublinie oraz rozbudowa budynku przy ul. Głuskiej 138 w Lublinie na cele Zakładu Aktywizacji Zawodowej
    Zamawiający: Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym "Misericordia", Lublin
    Wykonanie robót dodatkowych na zamówieniu adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii przy kościele pod wezwaniem Świętego Jakuba Większego Apostoła w Lublinie przy ul. Głuskiej 145 w Lublinie oraz rozbudowa budynku przy ul. Głuskiej 138 w Lublinie na cele Zakładu Aktywizacji Zawodowej polegających na wykonaniu:
    1.1. podstaw dachowych pod wyrzutnie i wentylatory
    1.2. zbiornika bezodpływowego wraz z rurociągiem tłocznym
    1.3. przyłącza wodociągowego
    1.4. dodatkowej studni oraz konstrukcji żelbetowej pod separatorami
    1.5. robót dodatkowych wentylacyjnych
    1.6. robót dodatkowych przy klatce schodowej, pogłębieniu piwnic, elewacji, dachu.
  15. Roboty budowlane, prace konserwatorskie w ramach Projektu Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
    Zamawiający: Miasto Zamość, Zamość
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane, prace konserwatorskie w ramach Projektu Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
    Zakres robót obejmuje:
    1. Rynek Wodny na Starym Mieście w Zamościu.
    Roboty budowlano - montażowe:
    Zagospodarowanie płyty Rynku Wodnego: wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie wysokie i niskie/, budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku, wprowadzenie elementów małej architektury (ławki, murki, fontanna), wprowadzenie zieleni niskiej.

    2. Rynek Solny wraz z placem Jaroszewicza oraz ulicami przyległymi: Pereca i Zamenhofa.
    Roboty budowlano - montażowe:
    - zagospodarowanie płyty Rynku Solnego, Placu Jaroszewicza oraz przyległych odcinków ulic: Pereca i Zamenhofa (nowy układ funkcjonalno-kompozycyjny placów, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych), wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem: placów, ciągów pieszo jezdnych, parkingów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie, usunięcie kolizji/ oraz budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku i placu, wprowadzenie elementów małej architektury, (ławki, murki, bramy, donice), wprowadzenie zieleni.

    3. Ulica Solna (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego/ ul. Pereca i od ul. Zamenhofa do Pl. Stefanidesa w Zespole Staromiejskim w Zamościu)
    Roboty budowlano - montażowe:
    Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej.

    4. Ulica Ratuszowa (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego w Zespole Staromiejskim w Zamościu).
    Roboty budowlano - montażowe:
    Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej.

    5. Elewacja frontowa Ratusza oraz elewacja wieży Ratusza na Starym Mieście w Zamościu.
    Roboty budowlano - montażowe
    Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji frontowej i wieży: naprawa tynków w tym tynki renowacyjne, malowanie, wykonanie cokołów z płyt kamiennych, wymiana stolarki okiennej, remont lub wymiana stolarki drzwiowej, remont (wymiana) obróbek blacharskich /gzymsów, parapetów, rynien i rur spustowych/, remont elementów stalowych - balustrady wieży Ratusza, latarni wspornikowych, remont tarczy zegarowej na wieży, wykonanie kamiennej płaskorzeźby orła.
    Prace konserwatorskie:
    Prace renowacyjne sztukatorskich i kamiennych elementów wystroju elewacji.

    6. Schody Ratusza Miejskiego na Starym Mieście w Zamościu.
    Roboty budowlano - montażowe
    Wykonanie remontu konserwatorskiego: naprawa murów i sklepień, podbicia fundamentów, wykonanie izolacji poziomych i pionowych, wymiana balustrady żelbetowej na kamienną, naprawa tynków, malowanie.
    Prace konserwatorskie:
    Konserwacja istniejącego fragmentu balustrady kamiennej oraz gzymsu.

    Celem uniknięcia błędów w wykonaniu i montażu schodów Ratusza Wykonawca w zakresie zamówienia wykona dokumentację fotogrametryczną powyższego obiektu.

    7. Adaptacja piwnic Oficyn Ratusza na cele turystyczne - aranżacja i wyposażenie trasy turystycznej na Starym Mieście w Zamościu.
    Roboty budowlano - montażowe
    Wykonanie: instalacji elektrycznych i teletechnicznych: monitoring, punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu, kioski multimedialne, prace konserwatorskie i impregnacyjne historycznych murów ceglanych, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wyposażenie trasy turystycznej - montaż gablot, tablic informacyjnych itp.


    Lokalizacja:
    Zamość Stare Miasto, strefa ścisłej ochrony konserwatorskiej zespołu Staromiejskiego Miasta Zamość
  16. Wykonanie robót i prac związanych ze wzmocnieniem muru oporowego i bastei oraz wykonanie zadaszenia rezerwatu archeologicznego w ramach realizacji zadania: Przebudowa i adaptacja wieży Zamku Piastowskiego
    Zamawiający: Miasto Oświęcim, Oświęcim
    Zakres robót obejmuje w szczególności :

    - wzmocnienie muru obronnego z basteją - kotwy poziome f 10 mm osadzane iniekcyjnie w otworach - 100mb,
    - wzmocnienie podłoża gruntowego - mikropale o średnicy f 76 mm i głębokości wiercenia do 10 m - ok. 45 sztuk,
    -rekonstrukcja południowej części muru - ok. 90 m3,
    -wykonanie łuku ceglanego i ganku,
    -renowacja i konserwacja lica muru,
    -wykonanie posadzek, schodów balustrad w rezerwacie archeologicznym,
    -wykonanie konstrukcji zadaszenia rezerwatu archeologicznego z profili aluminiowych i szkła izotermicznego o powierzchni ok. 60 m2,
    -wykonanie nawierzchni z kostki granitowej przy murze obronnym,
    oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy.
  17. Roboty dodatkowe w ramach umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach Projektu nr PL0023 Konserwacja, renowacja i adaptacja na cele kultury zespołów fortyfikacji Starego Miasta w Zamościu
    Zamawiający: Miasto Zamość, Zamość
    Roboty dodatkowe w ramach umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach Projektu nr PL0023 Konserwacja, renowacja i adaptacja na cele kultury zespołów fortyfikacji Starego Miasta w Zamościu:
    1) Odtworzenie lica ceglanego murów obronnych Bastionu VII waz z kurtynami (od rolki kamiennej do nakrywy murów.
    2) Prace konserwatorskie - renowacja i konserwacja elementów kamiennych i scalenia kolorystycznego lica ceglanego Bramy Lubelskiej Nowej
  18. Wykonanie usługi szkoleniowej w ramach realizacji projektu (Alternatywy 3 - zdobądź nowy zawód z Powiatem Łęczyńskim). CPV: 850510000-2
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    Wykonanie usługi szkoleniowej w ramach realizacji projektu Alternatywy 3 - zdobądź nowy zawód z Powiatem Łęczyńskim. CPV: 850510000-2
  19. Wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie
    Zamawiający: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie, zgodnie z projektem będącym w posiadaniu Zamawiającego. Gmach KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1597. Zakres robót do wykonania: 1)Wymiana trzech sztuk drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych, oraz trzech sztuk drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych, wejściowych do skrzydła D gmachu KPRM, zgodnie z projektem. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice, opaski muszą stanowić odtworzenie istniejących. Wykonanie drzwi z drewna dębowego, lakierowanych w kolorze czarnym lub ciemny brąz, z widocznym rysunkiem drewna. Drzwi szklone szkłem bezpiecznym i wyposażone w samozamykacze z blokadą 90°. Drzwi muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do stosowania. Kraty na zewnętrznych skrzydłach drzwiowych i pochwyty mają być odrestaurowane i zamontowane ponownie. 2)Wykonanie towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych tj.: malowanie przedsionków, drobne uzupełnienia sztukaterii i cokołów, obróbki otworów drzwiowych po wymianie drzwi, przeniesienie włączników elektrycznych, wymiana 2 grzejników żebrowych na 2 grzejniki płytowe co. 3)Przed przystąpieniem do wykonania drzwi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego: rysunki warsztatowe drzwi, próbkę koloru o wym. 20 x 20 cm dla drzwi zewnętrznych i wewnętrznych na desce dębowej, wykończonej w sposób identyczny jak przewidziany do wykończenia drzwi, rodzaj okuć - klamki, gałki, zawiasy, odboje drzwiowe itp.
  20. Remont Kaplicy p.w. świetej Trójcy w Stróży
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętej Trójcy i M.B. Częstochowskiej, Stróża
    Dach - konstrukcja i prace remontowe na strychu oraz pokrycie.
    Dach - konstrukcja drewniana płatowo - kleszczowa. Wymiary i długości elementów na rys. rzut więźby dachowej. Elementy drewniane z drewna sosnowego K27. Drewno zabezpieczyć przed agresją chemiczną i biologiczną oraz impregnować środkami ogniochronnymi. Murłaty mocować do wieńca śrubami fi 20 zakotwionymi co 1.5 m. Pokrycie dachówką ceramiczną - Esówką w kolorze naturalnym, matowa.
    Wieńce - podmocowanie murłat wykonać należy wieniec wykuty w ścianach zewnętrznych. Wieniec żelbetonowy 30x30 cm, beton B20, zbrojenie 4#12. Zbrojenie montażowe fi 6, 25x25 cm co 30 cm.
    Izolacja fundamentów
    Opaska odwadniająca - dookoła budynku opaska z kostki brukowej granitowej gr. 6 cm, o szerokości 1.20 na podsypce z piasku ze spadkiem od budynku

    Stolarka okienna - istniejąca stolarka z elementów żeliwnych poddana zostaje renowacji i uzupełnieniu.
    Elewacja
    - tynki - do skucia przewidywane są fragmenty skorodowane tynków do wysokości około 1.50 m, łącznie z detalami. Tynki i detale zostaną następnie uzupełnione, odtworzone na podstawie istniejących fragmentów.
    Zastosowany zostanie tynk renowacyjny oraz farby mineralne
    - obróbki blacharskie
    cynkowo-tytanowe gr. 7 mm rozwiązania systemowe;
    Rury spustowe należy poprowadzić tak by nie przebijały istniejących gzymsów lecz je omijały.

Inne osoby dla Tomaszewski Dariusz Andrzej (59 osób):