Kogo reprezentuje osoba

Tomaszewski Romuald Andrzej

w KRS

Romuald Andrzej Tomaszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Romuald
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Tomaszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Legionowo (Mazowieckie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:25 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nobis Robert Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piszczalski Krzysztof Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sroczyński Zbigniew

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górny Maciej, Hollweg Klaus, Kuźmiak Piotr, Nowacki Michał, Osipowicz Krzysztof, Piotrowski Tomasz Wojciech, Wippich Heinz, Zalewski Ryszard Adam
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusz Józef Edmund, Borkowski Józef, Budzyński Roman Jan, Błoński Jan, Dziubińska Agnieszka, Feliksiak Mariusz Mikołaj, Gawroński Stanisław Andrzej, Giertler Aleksander, Janik Kazimierz Aleksander, Kierzek Tadeusz Włodzimierz, Klessa Zygmunt Klemens, Kortalla Stanisława, Kuraś Tadeusz, Kurzydło Władysław, Mączyński Marcin Maciej, Makulec Piotr Władysław, Marzec Czesław, Matuszko Wojciech Jan, Mikołajczak Tadeusz, Moczulski Krzysztof, Okulski J A, Okulski Janusz Paweł, Pecyna Stanisław, Potrawiak Jerzy Józef, Półtorak Kazimierz, Rakowski Waldemar, Romanowska Marta Maria, Sienicka Urszula, Smertycha Edward, Strehl Krzysztof, Szałek Jerzy, Tomczyk Barbara Krystyna, Tumiłowicz Kazimierz, Twaróg Maria, Wądołowski Stanisław, Wasilewski Stanisław, Wieczorek Grzegorz Marcin, Wrzesiński Jacek, Włodarczyk Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaborowski Adam Mieczysław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzyński Roman Jan, Błoński Jan, Dziubińska Agnieszka Ewa, Gawroński Stanisław Andrzej, Klessa Zygmunt Klemens, Mikołajczak Tadeusz, Pawlik Adam Ryszard, Pecyna Stanisław, Potrawiak Jerzy Józef, Rakowski Waldemar, Sienicka Urszula

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łański Jerzy
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dziurdź Adam Michał, Sołtysiak Dziurdź Teresa, Tomaszewska Anna, Żurański Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Missala Witold
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dziurdź Adam Michał, Wojciechowski Jacek Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Serafin Tomasz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berzyński Krzysztof, Deresz Lewandowska Katarzyna, Karaszewski Jan Jerzy, Siedlarska Agnieszka Katarzyna, Stańczyk Waldemar, Trojanowska Renata Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Trojanowski Piotr Janusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błoński Jan, Gawroński Stanisław Andrzej, Janik Kazimierz Aleksander, Madej Robert Alfred, Moczulski Krzysztof, Rakowski Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Amp; Property Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000673739
  2. Agropol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000198589
  3. Ambient Infinity Sp. Z O.O., − KRS 0000284287
  4. Arb Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000438690
  5. Arbiter Hotel Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000167876
  6. Arena S.A., Warszawa − KRS 0000547856
  7. Argonaut S.A., Warszawa − KRS 0000406290
  8. Armo Sp. Z O.O., Zajączkowo − KRS 0000362023
  9. Bas International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754118
  10. Białostocka Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Białymstoku, Białystok − KRS 0000073177
  11. Bims Plus Fhh Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000227644
  12. Bims Plus Fhh Sp. Z O.O. Warszawa Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000236364
  13. Bims Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000237418
  14. Bims Plus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000237415
  15. Bmlt Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000440247
  16. Chemoservis-dwory S.A., Oświęcim − KRS 0000287238
  17. Curo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000088094
  18. Decco Janik Sp. J., Warszawa − KRS 0000423679
  19. Decco S.A., Warszawa − KRS 0000407150
  20. Decco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000294221
  21. Dulasta Beheer Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226678
  22. Dulasta Components Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226410
  23. Efh Budownictwo S.A., Warszawa − KRS 0000297520
  24. Ekspert Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000033230
  25. Eso Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000778310
  26. Europe Labour Transport Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000247051
  27. Europejski Fundusz Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000134613
  28. Fcg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000747844
  29. Fideiz Wind Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000583637
  30. Fingrow Cars Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000729056
  31. Flaming- Restauracje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000543373
  32. Fundacja Agroturystyka, Warszawa − KRS 0000160602
  33. Fundacja Biblos, Poznań − KRS 0000052622
  34. Fundacja Imienia Leszka Podkańskiego, Lublin − KRS 0000227661
  35. Fundacja Jedność Polaków, Warszawa − KRS 0000650053
  36. Fundacja Kapitał Młodych, Warszawa − KRS 0000485533
  37. Fundacja Mierki, Warszawa − KRS 0000169221
  38. Fundacja Na Rzecz Osób Dializowanych, Opole − KRS 0000065180
  39. Fundacja Nauki Języków Obcych Linguae Mundi, Warszawa − KRS 0000097284
  40. Fundacja Pokoleń, Warszawa − KRS 0000096174
  41. Fundacja Samotna Mama, Włocławek − KRS 0000237535
  42. Fundacja Sport i Oświata To Dobra Lokata, Opole − KRS 0000227496
  43. Fundacja Turystyki i Rehabilitacji, Warszawa − KRS 0000152342
  44. Garden Hotel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404101
  45. Gees Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000245022
  46. Global Immobilien S.A., Warszawa − KRS 0000253337
  47. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Jemielnica − KRS 0000129938
  48. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Brzeg − KRS 0000092851
  49. Gromada Medica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000079749
  50. Grupa Rekonstrukcji Historycznej Borujsko, Szczecin − KRS 0000395287

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acars Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000246985
  2. Agencja Ochrony Osób i Mienia Inter-pol Security Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000407499
  3. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  4. Amare Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000422077
  5. Anlogistyk Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000311598
  6. Annopol Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000308684
  7. Argonaut International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339682
  8. Argonaut Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334282
  9. Auto - Fortuna Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000087917
  10. Automobilklub Podlaski, Białystok − KRS 0000036065
  11. Axidus International Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000417489
  12. Axidus Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000057065
  13. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  14. Baltic Ceramics Investments S.A., Warszawa − KRS 0000362454
  15. Bims Plus Warszawa Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023982
  16. Bims Plus Wrocław Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Sp. Z O.O., Stanowice − KRS 0000053811
  17. Bioetol Sp. Z O.O., Koźmin Wielkopolski − KRS 0000143145
  18. Biuro Rachunkowe Econom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378268
  19. Brzezinka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000409167
  20. Budopol-wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000093832
  21. Business Management Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000251880
  22. Celiko S.A., Poznań − KRS 0000190907
  23. Centrum Kongresowe Plus Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000525366
  24. Cleanergy Sp. Z O.O., Zajączkowo − KRS 0000304660
  25. Cs Natura Tour Sp. Z O.O. / Cs Natura Tour Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000155205
  26. Cs Zks Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360711
  27. Ddm Transport Services Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000237000
  28. Decco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000196454
  29. Delfinella Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248795
  30. Devoran S.A., Warszawa − KRS 0000260376
  31. Dlkf Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249654
  32. Dogland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233625
  33. Electroceramics S.A., Warszawa − KRS 0000296734
  34. Electus S.A., Lubin − KRS 0000156248
  35. Enno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141854
  36. Falcon Games S.A., Warszawa − KRS 0000286062
  37. Fcs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000566476
  38. Fideiz Solar Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000574052
  39. Finance Management Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000230006
  40. Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie Bez Barier, Warszawa − KRS 0000167578
  41. Fundacja Pomocy Dzieciom i Seniorom Wioska Serca Imienia Jana Pawła Ii, Mysłowice − KRS 0000254936
  42. Fundacja Wspierania i Rozwoju Sportów Motorowych, Bogucin − KRS 0000140581
  43. Gines Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000105355
  44. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Izbicko − KRS 0000033072
  45. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Gorzowie Wielkopolskim, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000146519
  46. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Grodzisku, Grodzisk − KRS 0000133600
  47. Grand Park Zalewo, Wrocław − KRS 0000158887
  48. Gromada Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048381
  49. Gromada Transport Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000087677
  50. Handlowo-usługowa Spółdzielnia Pracy, Nysa − KRS 0000128548

Powiązane przetargi (25 szt.):
  1. Świadczenie usług hotelarskich na terenie M. St. Warszawy w 2015 roku dla potrzeb Prokuratury Generalnej
    Zamawiający: Prokuratura Generalna, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w 2015 roku na terenie M. St. Warszawy dla potrzeb Prokuratury Generalnej, polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w jednym obiekcie w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych
    i trzyosobowych z przeznaczeniem dla jednej osoby, o standardzie minimum
    2-gwiazdkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy
    z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów,
    w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169 ze zm.).
    2. Hotel winien być położony w odległości nie dalej niż 7,0 km odległości drogowej od siedziby Zamawiającego (ul. Rakowiecka 26/30) z uwagi na konieczność zapewnienia jak najkrótszego czasu przejazdu z hotelu do siedziby Zamawiającego.
    3. Przewidywana liczba noclegów w okresie trwania umowy ok. 1541 osobodni,
    z zastrzeżeniem iż wskazana planowana liczba osobodni może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
    4. Przewidywana ilość jednorazowej rezerwacji 15-100 noclegów (w zależności od bieżących potrzeb).
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do Umowy.
    6. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
    7. Pozostałe warunki świadczenia usługi hotelowej, które nie zostały określone
    w SIWZ, będą zgodne z obowiązującym u Wykonawcy regulaminem / zasadami.
    8. Termin realizacji zamówienia:
    Zamówienie zrealizowane będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r
  2. usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL.
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
    Przedmiotem zamówienia o wartości do 207 tys. euro jest usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Cykl szkoleniowy obejmuje po 4 szkolenia w każdym z miast. Pojedyncze szkolenie w całym cyklu szkoleniowym danego pakietu obejmuje 1 grupę liczącą maksymalnie 22 osoby i trwa 2 dni. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego szkolenia jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) posiłek w przerwach - tzw. serwis kawowy (pierwszego i drugiego dnia); c) obiad (pierwszego i drugiego dnia); d) wynajem sali konferencyjnej (pierwszego i drugiego dnia). Podana ilość
    uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń
    (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być
    mniejsza, lecz nie mniejsza niż 8 osób. Hotel (Ośrodek) musi być przygotowany na równoczesną obsługę 2 grup szkoleniowych każdego dnia.
  3. usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
    Przedmiotem zamówienia o wartości do 207 tys. euro jest usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL. Cykl szkoleniowy obejmuje szkolenia w ww. miastach (8 szkoleń w Katowicach i po 4 w pozostałych miastach). Pojedyncze szkolenie w całym cyklu szkoleniowym danego pakietu obejmuje 1 grupę liczącą maksymalnie 22 osoby i trwa 2 dni. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego szkolenia jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) posiłek w przerwach - tzw. serwis kawowy (pierwszego i drugiego dnia); c) obiad (pierwszego i drugiego dnia); d) wynajem sali konferencyjnej (pierwszego i drugiego dnia). Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 8 osób. Hotel (Ośrodek) musi być przygotowany na równoczesną obsługę 2 grup szkoleniowych każdego dnia
  4. Organizacja wyjazdowych zajęć programowych: zajęć terenowych w ramach przedmiotu Medyczne Czynności Ratunkowe nad Zalewem Solińskim, w tym pobytu wraz z wyżywieniem studentów kierunku Ratownictwo Medyczne Wydziału Medycznego UR w terminie 14 - 23.07.2014 r.
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
    Organizacja wyjazdowych zajęć programowych: zajęć terenowych w ramach przedmiotu Medyczne Czynności Ratunkowe nad Zalewem Solińskim, w tym pobytu wraz z wyżywieniem studentów kierunku Ratownictwo Medyczne Wydziału Medycznego UR w terminie 14 - 23.07.2014 r.
  5. Organizacja posiedzeń Społecznego Komitetu Doradczego (SKD) w ramach projektu Szkoła współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły.
    Zamawiający: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja posiedzeń Społecznego Komitetu Doradczego (SKD) w ramach projektu Szkoła współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
  6. Przetarg - zapewnienie miejsc noclegowych dla uczestników staży letnich i wychowawców
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące, Włodawa
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc noclegowych w Kołobrzegu i w Warszawie uczestnikom staży letnich i wychowawcom
  7. Część 1 - Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników szkolenia Asystent rodziny Część 2 - Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownik socjalny Część 3 - Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników szkolenia w zakresie organizacji pomocy społecznej
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Poznań
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zapewnienie noclegu w pokojach dwuosobowych wraz z podaniem posiłków w postaci śniadania i kolacji dla uczestników: szkolenia Asystent rodziny - część 1 - dla 22 osób specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownik socjalny - część 2 - dla 17 osób szkolenia w zakresie organizacji pomocy społecznej - część 3 - dla 15 osób Miejsce realizacji zamówienia Hotel zlokalizowany w promieniu nie większym niż 5 km od Dworca Kolejowego Poznań Główny. Wymagania w zakresie zakwaterowania Zamawiający wymaga aby świadczenie usługi zakwaterowania odbywało się w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym, określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian terminu realizacji przedmiotu umowy bez podania przyczyny. Wyznaczenie nowego terminu nastąpi po jego uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą i nie będzie uważane za zmianę postanowień umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby osób korzystających z usług stanowiących przedmiot umowy o max. cztery osoby. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy zmniejszoną liczbę kwaterowanych osób w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym noclegiem. Osoba korzystająca z noclegu ponosi odpowiedzialność za wyrządzone z własnej winy szkody w trakcie trwania umowy. Dochodzenie roszczeń wobec uczestników za wykorzystane usługi lub powstałe szkody, które nie są płatne przez Zamawiającego, leżą po stronie Wykonawcy. Wymogi w zakresie podania śniadania i kolacji Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) jak również świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. Zamawiający wymaga aby realizacja śniadania i kolacji odbywała się w miejscu zakwaterowania w formie bufetu szwedzkiego lub podawanego do stolika. Wykonawca odpowiada za przygotowanie oraz podanie śniadań i kolacji zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku, gdy przygotowana i dostarczona przez niego żywność spowoduje chorobę lub rozstrój zdrowia, co będzie udokumentowane stosownym orzeczeniem lekarskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. Części 1 zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. Części 2 zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. Części 3 zawarty jest w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ
  8. Wynajem sal konferencyjnych oraz zapewnienie obsługi szkolenia dla wojewódzkich Inspektorów Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Geodetów Wojewódzkich i Powiatowych w Warszawie w dniach 11 i 12 grudnia 2013 roku dla 300 osób - ZP/BO-4-2500-77/IP-2500-2/2013
    Zamawiający: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Warszawa
    1.Wynajem sal konferencyjnych oraz zapewnienie obsługi szkolenia dla wojewódzkich Inspektorów Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Geodetów Wojewódzkich i Powiatowych w Warszawie w dniach 11 i 12 grudnia 2013 roku dla 300 osób. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
  9. Świadczenie usług hotelarskich na terenie Warszawy i Radomia dla Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
    Zamawiający: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, Radom
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów w podziale na 2 części: Część I. Świadczenie usług hotelarskich na terenie Warszawy Zapewnienie noclegu wraz ze śniadaniem dla pracowników Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, w hotelu usytuowanym nie dalej niż 5 km od budynku Ministerstwa Finansów (ul. Świętokrzyska 12), posiadającym dojazd komunikacją publiczną z hotelu do Ministerstwa Finansów, zgodnie ze standardami wskazanymi poniżej: 1) pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy 2) pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy 3) pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy Część II. Świadczenie usług hotelarskich na terenie Radomia Zapewnienie noclegu wraz ze śniadaniem dla pracowników Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, w hotelu usytuowanym w centrum Radomia, nie dalej niż 4 km od dworca kolejowego w Radomiu (ul. Władysława Beliny-Prażmowskiego), posiadającym dojazd komunikacją publiczną z hotelu do siedziby Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów (ul. Samorządowa 1), zgodnie ze standardami wskazanymi poniżej: 1) pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia 2) pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia 3) pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia Wymagania w stosunku do usługi hotelowej z Części I i Części II: 2. Wyposażenie pokoi musi spełniać wszystkie warunki hotelu, co najmniej 3-gwiazdkowego w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1) rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.). 3. Doba hotelowa rozpoczyna się najpóźniej od godziny 15:00 i kończy się następnego dnia najwcześniej o godzinie 10:00. 4. Przewidywane ilości noclegów dla Części I oraz Części II, przedstawione poniżej, mogą ulec dowolnej zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i są tylko liczbą szacunkową wskazaną na potrzeby sporządzenia i porównania ofert. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania wskazanych ilości noclegów, a Wykonawcy wobec Zamawiającego nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 2. Przewidywana ilość noclegów (1 nocleg = 1 doba hotelowa) dla Części I: 1) pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 80 2) pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 85 3) pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 55 3. Przewidywana ilość noclegów (1 nocleg = 1 doba hotelowa) dla Części II: 1) pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 45 2) pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 30 3) pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem - ilość noclegów 8.
  10. Świadczenie usług hotelarskich w Warszawie w zakresie zakwaterowania uczestników szkolenia SENSE
    Zamawiający: Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Warszawa
    Świadczenie usług hotelarskich w Warszawie w zakresie zakwaterowania uczestników szkolenia SENSE w swoim zakresie obejmuje zakwaterowanie około 50 uczestników szkolenia w terminie od 22.09.2013 do 29.09.2013 roku.

    Przedmiot zamówienia obejmuje noclegi ze śniadaniem, pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe do jednoosobowego wykorzystania z łazienką, telewizorem i dostępem do bezpłatnego przewodowego lub bezprzewodowego (Wi-Fi) internetu.
  11. Świadczenie usług hotelarskich na terenie Warszawy i Radomia dla Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
    Zamawiający: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, Radom
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich na terenie Warszawy i Radomia dla Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów składającej się z 2 Części:
    1.1.Część I - usługa hotelowa w Warszawie:
    a)nocleg wraz ze śniadaniem dla pracowników Centrum przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, w hotelu usytuowanym nie dalej niż 5 km od budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie (ul. Świętokrzyska 12), posiadającym dojazd komunikacją publiczną z hotelu do Ministerstwa Finansów, zgodnie ze standardami wskazanymi poniżej:
    1.pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy
    2.pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy
    3. pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Warszawy
    1.2.Część II - usługa hotelowa w Radomiu:
    a) nocleg wraz ze śniadaniem dla pracowników Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, w hotelu usytuowanym w centrum Radomia, nie dalej niż 4 km od dworca kolejowego w Radomiu (ul. Władysława Beliny-Prażmowskiego), posiadającym dojazd komunikacją publiczną z hotelu do Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów (ul. Samorządowa 1), zgodnie ze standardami wskazanymi poniżej:
    1.pokój jednoosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia
    2.pokój dwuosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia
    3.pokój trzyosobowy z łazienką, nocleg ze śniadaniem hotel o standardzie min. 3-gwiazdkowym na terenie Radomia
    2.Zamawiający zobowiązuje się zamówić minimum 40 noclegów w Warszawie/minimum 20 noclegów w Radomiu.
  12. Usługi cateringowe oraz wsparcie techniczne podczas spotkań i konferencji w ramach projektów systemowych
    Zamawiający: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa
    Część I Konferencja sprawozdawczo-informacyjno-promocyjna Zamawianie Kształcenia -Warszawa 24.11.2010 - przewidywana liczba osób 60 - catering Część II Seminarium KRK -Warszawa Akademia Pedagogiki Specjalnej 29.09.2010 - przewidywana liczba osób 80 - catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK - Warszawa Politechnika Warszawska 27.09.2010 - przewidywana liczba osób 80 - catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK-Warszawa UW Październik 2010 - przewidywana liczba osób 80 catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK-Warszawa SGGW Październik 2010-przewidywana liczba osób 80 catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK - Warszawa Akademia Medyczna Listopad 2010 - przewidywana liczba osób 80 - catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK - Warszawa Uniwersytet Muzyczny 30.09.2010 - przewidywana liczba osób 80 - catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK - Warszawa Koźmiński lub SGH Październik 2010 - przewidywana liczba osób 80 - catering - wsparcie techniczne Część III Konferencja sprawozdawczo-informacyjno-promocyjna Zamawianie Kształcenia -Kraków 06.12.2010-przewidywana liczba osób 50 -catering Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Kraków UJ 28.09.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Kraków Uniwersytet Pedagogiczny 29.10.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część IV Seminarium KRK - Kraków UJ Listopad 2010 - przewidywana liczba osób 80 catering oraz wsparcie techniczne Seminarium KRK-Kraków AGH Grudzień 2010-przewidywana liczba osób 80 - catering oraz wsparcie techniczne Część V Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Rzeszów Politechnika Rzeszowska 10.09.2010-przewidywana liczba osób 200-catering Część VI Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Wrocław Uniwersytet Wrocławski 04.11.2010-przewidywana liczba osób 200 - catering Część VII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna -Olsztyn UMW 17.09.2010- przewidywana liczba osób 200 - catering Część VIII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Kalisz PWSZ 21.09.2010- przewidywana liczba osób 200-catering Część IX Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Szczecin Uniwersytet Szczeciński 23.09.2010 przewidywana liczba osób 200 - catering Część X Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Łodź Politechnika Łódzka 24.09.2010 przewidywana liczba osób 200 - catering Część XI Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Poznań Uniwersytet Adama Mickiewicza 29.09.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Toruń UMK 19.11.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XIII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Suwałki PWSZ 06.10.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XIV Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Piła PWSZ 07.10.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XV Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Katowice Uniwersytet Śląski 12.10.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XVI Spotkanie akademickie Kampania promocyjna - Lublin Politechnika Lubelska 14.10.2010 - przewidywana liczba osób 200 - catering Część XVII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Wrocław Politechnika Wrocławska 22.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XVIII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Wałbrzych PWSZ 26.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XIX Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Opole Politechnika Opolska 27.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XX Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Kielce Politechnika Świętokrzyska 26.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XXI Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Zielona Góra Uniwersytet Zielonogórski 18.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XXII Spotkanie akademickie Kampania promocyjna Lublin UMCS 25.10.2010 przewidywana liczba osób 200 catering Część XXIII Seminarium KRK Gdańsk Uniwersytet Gdański Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Seminarium KRK Gdańsk Politechnika Gdańska Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXIV Seminarium KRK Łódź Politechnika Łódzka Grudzień 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Seminarium KRK Łódź AH-E, UŁ Grudzień 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXV Seminarium KRK Elbląg PWSZ Październik .2010 80 catering - wsparcie techniczne Część XXVI Seminarium KRK Olsztyn Uniwersytet Warmińsko-Mazurski Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXVII Seminarium KRK Słupsk Akademia Pomorska Październik .2010 80 catering - wsparcie techniczne Część XXVIII Seminarium KRK Koszalin Politchnika Koszalińska Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXIX Seminarium KRK Szczecin Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Seminarium KRK Szczecin Uniwersytet Szczeciński Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXX Seminarium KRK Poznań Politechnika lub Uniwersytet Przyrodniczy Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXI Seminarium KRK Zielona Góra Uniwersytet Zielonogórski Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXII Seminarium KRK Gorzów PWSZ Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXIII Seminarium KRK Katowice Uniwersytet Śląski Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXIV Seminarium KRK Bieslko-Biała Akademia Techniczno-Humanistyczna Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXV Seminarium KRK Opole Uniwersytet Opolski Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXVI Seminarium KRK Wrocław Uniwersytet Wrocławski Październik .2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXVII Seminarium KRK Bydgoszcz UKW Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXVIII Seminarium KRK Toruń UMK Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXIX Seminarium KRK Włocławek lub Płock WS Ekon-Hum. Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXX Seminarium KRK Siedlce Akademia Podlaska Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXI Seminarium KRK Białystok Politechnika Białostocka Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXII Seminarium KRK Łomża PWSZ Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXIII Seminarium KRK Lublin Politechnika Lubelska Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXIV Seminarium KRK Rzeszów URZ Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXV Seminarium KRK Zamość PWSZ Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXVI Seminarium KRK Sanok PWSZ Listopad 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXVII Seminarium KRK Częstochowa Politechnika Częstochowska Grudzień 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXVIII Seminarium KRK Kielce Politechnika Świętokrzyska Grudzień 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne Część XXXXIX Seminarium KRK Radom Wyższ Szkoła Handlowa lub PWZS Grudzień 2010 przewidywana liczba osób 80 catering - wsparcie techniczne 1. Zamawiający informuje iż ww. terminy spotkań mogą ulec zmianie szczegółowe daty spotkań zostaną ustalone z Wybranym wykonawcą nie poźniej niż na 2 dni (robocze) przed spotkaniem 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla 49 części przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ. a)usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków - wartość usługi wynosi 60% całości zamówienia; b)usługi wsparcia technicznego - wartość usług wynosi 40 % całości zamówienia
  13. Usługa hotelarsko-restauracyjna
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    Usługa hotelarsko-restauracyjna w związku z organizacją w dn.13-14.12.2010r. seminarium podsumowujacego grant Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy
  14. Usługa cateringowa wraz z wynajmem sali konferencyjnej dla 80 uczestników konferencji na zakończenie realizacji projektu, w ramach projektu Własny Biznes, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa wraz z wynajmem sali konferencyjnej dla 80 uczestników konferencji na zakończenie realizacji projektu, w ramach projektu Własny Biznes, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  15. Świadczenie usług hotelowych, gastronomicznych oraz wynajem sal konferencyjnych w związku z obchodami XX-lecia istnienia Agencji Rynku Rolnego
    Zamawiający: Agencja Rynku Rolnego, Warszawa
    Usługi hotelowe, gastronomiczne oraz wynajem sal konferencyjnych w terminie 21-22.09.2010r. w związku z obchodami XX-lecia istnienia Agencji Rynku Rolnego
  16. Usługa hotelarska i gastronomiczna dla uczestników projektu Akademia Strażaka - Zadanie 1 -Ciechanów / Zadanie 2 -Radom
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
    Usługa hotelarska i gastronomiczna dla uczestników projektu Akademia Strażaka - Zadanie 1 -Ciechanów / Zadanie 2 -Radom
  17. Usługa hotelarska i gastronomiczna dla uczestników projektu Akademia Policjanta - Zadanie 1 - Warszawa / Zadanie 2 - Radom / Zadanie 3 - Ciechanów / Zadanie 4 - Ostrołęka
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
    Usługa hotelarska i gastronomiczna dla uczestników projektu Akademia Policjanta - Zadanie 1 - Warszawa / Zadanie 2 - Radom / Zadanie 3 - Ciechanów / Zadanie 4 - Ostrołęka
  18. Świadczenie usług hotelowych dla gości i członków zespołów teatralnych Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego KONTAKT 2010 zgodnie z ogólnymi warunkami umowy odrębnymi dla każdej z części
    Zamawiający: Teatr im. Wilama Horzycy, Toruń
    Świadczenie usług hotelowych dla gości i członków zespołów teatralnych Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego KONTAKT 2010 zgodnie z ogólnymi warunkami umowy odrębnymi dla każdej z części w terminach od 20 do 29 maja 2010
  19. Wynajęcie miejsc noclegowych dla gości Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie podczas Olsztyńskich Spotkań Teatralnych w Olsztynie
    Zamawiający: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajęcie miejsc noclegowych dla gości Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie podczas XVIII Olsztyńskich Spotkań Teatralnych. Musi dysponować pokojami 1-o i 2-osobowymi z łazienką. Podana cena za pokój winna zawierać śniadanie dla gości. Przy hotelu musi znajdować się duży parking dla gości.
  20. Usługa resturacyjna w związku z organizacją spotkania otwartego w dniu 21.01.2010
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    Usługa resturacyjna
  21. USŁUGI HOTELARSKIE NA RZECZ KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY W MIEJSCOWOŚCI KIELCE
    Zamawiający: Kieleckie Centrum Kultury, Kielce
  22. Usługa restauracyjna
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, Szczecin
  23. Przeprowadzenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla kadry EURES Wojewózkiewgo Urzędu Pracy w Olsztynie i powiatowych urzędów pracy.
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
  24. Zapewnienie miejsca spotkań wraz z kompleksową obsługą gastronomiczną, hotelarska i konferencyjną.
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
  25. Usługa organizacji spotkania w dniu 16.12.2008 roku w ramach PO KL.
    Zamawiający: Fundacja Fundusz Współpracy, Warszawa

Inne osoby dla Tomaszewski Romuald Andrzej (54 osoby):