Kogo reprezentuje osoba

Tomaszewski Ryszard

w KRS

Ryszard Tomaszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ryszard
Nazwisko:Tomaszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1962 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Sulęcin (Lubuskie), Szczawno-zdrój (Dolnośląskie), Wałbrzych (Dolnośląskie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:30 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grędziński Krzysztof Wiesław, Kozubal Tomasz, Tomaszewski Michał Maria, Tomaszewski Wojciech Tomasz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Franek Henryka Anna, Kołtyś Ryszard Antoni, Tomaszewska Bożena Ewa, Tomaszewski Michał Maria, Tomaszewski Wojciech Tomasz, Zdanowicz Cezary Piotr
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzybowski Waldemar, Kamiński Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomaszewski Michał Maria, Wardyn Anna Małgorzata, Winnicki Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Olczak Schlodińska Ewa Anita
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Franek Henryka Anna, Kamocka Violetta Teresa, Tomaszewska Bożena Ewa, Tomaszewski Michał Maria, Tomaszewski Wojciech Tomasz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ager Rowley, Andring Charlotte, Andringa Charlotte, Carpenter John, Christie John Stewart, Cowell Keith Leslie, Cox David Jonathan, Dingley Nigel Albert, Doherty Kevin, Fearn Paul Roland, Fearn Paul Ronald, Field Martin John, Fletcher Ian Antony, Fryett Gordon, Glinka Jerzy, Grabowska Anna Elżbieta, Grace Kevin, Grzesiak Czesław, Hartley Johanna Ruth, King Geoffrey, Korek Piotr Rafał, Kovacova Lucie, Manikowski Adam Aleksander, Masters Trevor John, Nicholas Christopher James, Preston Michael Ryan, Robbins Noel William, Strachota Steven Charles, Surdeau David, Sureau David, Towle Kenneth Ian, Walawender Richard, Waller Nigel Graham, Wieroński Wojciech Henryk, Wilson Joanne, Zachorowska Małgorzata Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walker Jamie Ross
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Korczak Agata Urszula, Wojciechowski Krzysztof Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamek Jacek Maksymilian, Andringa Charlotte, Badocha Kazimierz, Cox David Jonathan, Dingley Nigel, Field Martin John, Grzesiak Czesław, Kubień Marian Tadeusz, Masters Trevor John, Robbins Noel William, Śmiertka Małgorzata Krystyna, Surdeau David, Tomaszewski Grzegorz, Zachorowska Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walawender Richard
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Glinka Jerzy, Grzesiak Czesław, Lenda Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Weinzierl Peter Johann
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzesiak Czesław, Hartley Johanna Ruth, Morris David, Nicholas Christopher James, Strachota Steven Charles, Surdeau David, Wieroński Wojciech Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sicard Daniel Paul
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzybowski Waldemar, Krawczyk Jan, Prażmowska Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krawczyk Jan Michał
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chodkiewicz Eugeniusz Jerzy, Korczak Agata Urszula, Szymanowski Franciszek, Wojciechowski Krzysztof Józef, Zielenkiewicz Jan, Ziomek Krystyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żołnierowicz Agata Krystyna
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Korczak Agata Urszula, Tomaszunas Sylwia Anna, Wojciechowski Krzysztof Józef, Zielenkiewicz Jan
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzesiak Czesław, Hartley Johanna Ruth, Nicholas Christopher James, Strachota Steven Charles, Surdeau David, Wieroński Wojciech Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Behan Martin
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieroński Wojciech Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Behan Martin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agromadex Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000165040
  2. Agrominor Sp. Z O.O., Mokrzeszów − KRS 0000178685
  3. Apro Sp. J. Agata Korczak, Tomaszów Bolesławiecki − KRS 0000022042
  4. Armada Bis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000607764
  5. Armada Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000570792
  6. Brasika Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000310121
  7. Cineo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339225
  8. Common Case S.A., Warszawa − KRS 0000522863
  9. Conti Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000099651
  10. Dworzysko - Catering Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000169006
  11. Dworzysko R. Tomaszewski i Synowie Sp. Z O.O., Szczawno-zdrój − KRS 0000476732
  12. Ecr Polska, Poznań − KRS 0000360174
  13. Ferma Rokitki Sp. Z O.O., Rokitki − KRS 0000263576
  14. Fundacja Happy Kids, Łódź − KRS 0000133286
  15. Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, Warszawa − KRS 0000397249
  16. Fundacja Tesco Dzieciom, Kraków − KRS 0000418218
  17. Galeria Kluczbork Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000387754
  18. Galeria Zamoyska Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000327164
  19. Gospodarstwo Zielona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610772
  20. Groszek Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000392765
  21. Grupa Transportowo Spedycyjna Dolny Śląsk S.A., Wrocław − KRS 0000083377
  22. Hodowla Rokitki Sp. Z O.O., Rokitki − KRS 0000384036
  23. Ic i T Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000095768
  24. Io Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000569723
  25. Just Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000042654
  26. Kombinat Rolny Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000178139
  27. Kopalnia Zielona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000585051
  28. Korexo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264454
  29. Ludowo - Uczniowski Klub Sportowy Krośnianka, Wrocanka − KRS 0000039791
  30. Minor Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000192987
  31. Minor Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000267931
  32. Odrzańskie Ogrody Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000378414
  33. P.a. Nova Invest 1 Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000448613
  34. P.a. Nova Invest 2 Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000516277
  35. P.a. Nova Invest Kamienna Góra Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000536387
  36. P.a. Nova Invest Kłodzko Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000596001
  37. P.a. Nova Invest Krosno Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000542279
  38. P.a. Nova Invest Racibórz Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000535877
  39. P.a. Nova Invest Sosnowiec Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000536317
  40. P.a. Nova Invest Wilkowice 2 Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000735676
  41. P.a. Nova Invest Zaczernie Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000735495
  42. P.a. Nova Parki Handlowe Bis Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000596563
  43. P.a. Nova S.A., Gliwice − KRS 0000272669
  44. Pałac Zielona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000410066
  45. Park Handlowy Chorzów Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000353013
  46. Polae Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000609075
  47. Polska Federacja Rynku Nieruchomości, Warszawa − KRS 0000014841
  48. Polskie Stowarzyszenie Hr, Warszawa − KRS 0000738519
  49. Promesa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000019680
  50. Provincja Sp. Z O.O., Sulęcin − KRS 0000244927

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abc Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000033012
  2. Agrozielona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000266594
  3. Akord Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000122130
  4. Behooves Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000524522
  5. Bladebuild Polska Sp. Z O.O., Krakow − KRS 0000036822
  6. Defor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000127311
  7. Domena Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000119690
  8. Euphoria Development Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000025287
  9. Format Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000021592
  10. Galeria Galena Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000374190
  11. Gawit-1 Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000222833
  12. Genesis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000021888
  13. Hit Zarząd Majątkiem Polska 10 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025063
  14. Hit Zarząd Majątkiem Polska 11 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025459
  15. Hit Zarząd Majątkiem Polska 12 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025045
  16. Hit Zarząd Majątkiem Polska 13 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025445
  17. Hit Zarząd Majątkiem Polska 14Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000044334
  18. Hit Zarząd Majątkiem Polska 17 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032606
  19. Hit Zarząd Majątkiem Polska 18 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031162
  20. Hit Zarząd Majątkiem Polska Bytom 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029058
  21. Hit Zarząd Majątkiem Polska Gdynia 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025086
  22. Hit Zarząd Majątkiem Polska Gorzów 1 Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000027082
  23. Hit Zarząd Majątkiem Polska Kalisz 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025635
  24. Hit Zarząd Majątkiem Polska Kraków 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021343
  25. Hit Zarząd Majątkiem Polska Legnica 1 Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000036003
  26. Hit Zarząd Majątkiem Polska Łódź 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024905
  27. Hit Zarząd Majątkiem Polska Łódź 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024838
  28. Hit Zarząd Majątkiem Polska Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026329
  29. Hit Zarząd Majątkiem Polska Olsztyn 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026845
  30. Hit Zarząd Majątkiem Polska Piastów 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000023942
  31. Hit Zarząd Majątkiem Polska Poznań 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018740
  32. Hit Zarząd Majątkiem Polska Poznań 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025088
  33. Hit Zarząd Majątkiem Polska Rzeszów 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019896
  34. Hit Zarząd Majątkiem Polska Szczecin 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025375
  35. Hit Zarząd Majątkiem Polska Warszawa 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016103
  36. Hit Zarząd Majątkiem Polska Warszawa 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032520
  37. Hit Zarząd Majątkiem Polska Warszawa 4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023632
  38. Hit Zarząd Majątkiem Polska Włocławek 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025466
  39. Hit Zarząd Majątkiem Polska Wrocław 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024947
  40. Jagram-pro S.A., Susz − KRS 0000154231
  41. Jasper Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000096585
  42. Jutrzenka Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000119020
  43. Kompania Piwowarska S.A., Poznań − KRS 0000086269
  44. Koral Travel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225534
  45. Krajowy Związek Plantatorów Buraka Cukrowego, Warszawa − KRS 0000114159
  46. Małopolskie Stowarzyszenie Pośredników W Obrocie Nieruchomościami, Kraków − KRS 0000211058
  47. Media Punkt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024944
  48. Millenium Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000027442
  49. P.a. Nova Invest 3 Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000527031
  50. Pge Polska Grupa Energetyczna S.A., Warszawa − KRS 0000059307

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Dostawa i realizacja talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby, w ilościach i o nominałach określonych przez Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę placówkach handlowych lokalizowanych w obszarach terytorialnych działania Wydziałów Pracy Środowiskowej, w których osoby kierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, będą realizować talony.
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie przez Wykonawcę, przez okres obowiązywania umowy.
    Miejscem dostawy talonów będą:
    1Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    I Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Tybury 16
    91-016 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Bałuty oraz Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia z wyłączeniem następujących ulic: 1 Maja, 28 Pułku Strzelców Kaniowskich, 6 go Sierpnia od numeru 10 do końca, od numeru 11 do końca, Gdańska od numeru 13 do końca, od numeru 28 do końca, Inżynierska, Karolewska od numeru 1 do numeru 53, od numeru 2 do numeru 44, Kopernika, Legionów od numeru 36 do numeru 150, od numeru 37 do numeru 123, Lipowa, Łąkowa, Mała, Parkowa, Plac Hallera, Pl. Barlickiego, Pogonowskiego, Politechniki od numeru 1 do numeru 11, od numeru 2 do numeru 14, Proletariacka, Próchnika od numeru 18 do końca, od numeru 35 do końca, Ptasia, Radwańska od numeru 23 do końca, od numeru 22 do końca, Rembielińskiego, Skłodowskiej Curie, Sowia, Stefanowskiego, Struga od numeru 13 do końca, od numeru 22 do końca, Więckowskiego od numeru 21 do końca, od numeru 22 do końca, Włókniarzy od numeru 199 do końca, od numeru 200 do końca, Wołowa, Wólczańska od numeru 1 do numeru 225, Wróblewskiego od numeru 1 do numeru 29, Zamenhofa od numeru 11 do końca, od numeru 12 do końca, od numeru 13 do końca, Żeligowskiego, Żeromskiego, Żwirki od numeru 7 do końca, od numeru 22 do końca;
    2 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    II Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Grota -Roweckiego 30
    93-217 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia oraz dzielnicy Widzewa;
    3 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    III Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Będzińska 5
    93-540 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Górna oraz częścią Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia, w skład której nie wchodzą ulice wymienione w pkt.4 ppkt. 1.
    Na obszarze każdego Wydziału muszą znajdować się placówki handlowe czynne od poniedziałku do piątku w godzinach minimum 7 00 18 00 oraz w soboty minimum w godzinach 7 00 14 00 realizujących talony towarowe.
    Wykonawca jest zobowiązany sprzedać posiadaczowi talonów towarowych artykuły spożywcze i przemysłowe z wyłączeniem artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
    Zakres asortymentowy każdej z placówek handlowych wskazanych przez Wykonawcę powinien obejmować co najmniej:
    1 artykuły spożywcze:
    bułka kajzerka,
    cebula,
    chleb jasny pszenny 0,5 kg.,
    chleb razowy żytni 0,5 kg.,
    cukier,
    dżem w słoiku różne smaki 280g.,
    herbata liściasta 200g.,
    jabłka,
    jaja wielkości M
    jogurt naturalny 150g.,
    kapusta kiszona,
    kasza jęczmienna,
    kasza manna,
    kaszanka,
    kefir 250g.,
    kiełbasa cienka wieprzowa,
    koncentrat pomidorowy 30 proc 150g.,
    kurczak świeży,
    makaron 0,5 kg.,
    marchew,
    margaryna zwykła 200g.,
    masło o zawartości powyżej 82 proc tłuszczu 200g.,
    mięso wieprzowe z kością,
    mleko o zawartości 2 proc tłuszczu,
    ogórki,
    olej roślinny,
    parówki,
    pasztet drobiowy 250g.,
    pasztetowa,
    pieprz,
    pietruszka,
    płatki kukurydziane,
    podroby serca drobiowe i itd.,
    podroby wątroba wieprzowa i itd.,
    pomidory,
    ryż,
    salceson biały,
    salceson czarny,
    ser biały chudy,
    ser żółty,
    ser topiony 100g.,
    smalec 200g.,
    sól spożywcza,
    śmietana o zawartości 12 proc. tłuszczu 200g.,
    wołowina z kością,
    ziemniaki,
    żeberka wieprzowe.
    2 artykuły przemysłowe:
    krem do golenia 150 ml.,
    mydło toaletowe 100g.,
    nożyki do golenia jednorazowe zwykłe,
    papier toaletowy zwykły,
    pasta do mycia zębów 75 g.,
    płyn do mycia naczyń 0,5 litrów,
    proszek do prania,
    podpaski 20 szt.op.,
    szampon do mycia włosów 250 ml
    Artykuły określone w pkt. 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, muszą być w ciągłej sprzedaży w czasie trwania umowy w każdym z wytypowanych przez Wykonawcę sklepów.
    Osoby uprawnione będą mogły korzystać z wszelkich rabatów, promocji i wyprzedaży na równi z innymi klientami.
    Talony towarowe podlegają wymianie na towar w całości. Przyjmując talony towarowe Wykonawca nie może wydawać reszty, ani wymieniać talonów towarowych na równowartość w gotówce.
    W przypadku, gdy wartość zakupionych artykułów będzie wyższa od wartości nominalnej talonu towarowego, jego posiadacz będzie zobowiązany dopłacić różnicę.
    Wykonawca przygotuje propozycję wzoru talonu towarowego do zatwierdzenia Zamawiającemu.
    Wykonawca wykona i dostarczy talony towarowe na własny koszt w uzgodnionych terminach i ilościach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego składanych za pokwitowaniem.
    Wymagany czas reagowania na żądanie Zamawiającego, dostarczenia talonów towarowych maksymalnie do 6 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia.
    Wykonawca za wykonanie i dostarczenie talonów towarowych nie pobiera żadnych opłat i prowizji.
    Wykonawca na koszt własny dokona zabezpieczeń talonów towarowych przed ich sfałszowaniem.
    Dostarczone talony towarowe nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisania przez Zamawiającego.
    Talony towarowe powinny zawierać następujące oznaczenie i informacje o
    nominale,
    adresach punktów sprzedaży, w których talony będą realizowane,
    nazwie Zamawiającego MOPS w Łodzi Wydział Pracy Środowiskowej,
    numerze identyfikacyjnym narastająco dla każdego talonu towarowego,
    dacie ważności talonu towarowego możliwości jego realizacji,
    braku możliwości zakupu na podstawie talonów towarowych artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych,
    zapis talon towarowy
    Zamawiający wymaga aby na talonie nie było innych zapisów np. kupon okolicznościowy itp. niż te o których mowa w pkt. 18 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Talony towarowe będą zachowywać ważność w wytypowanych przez Wykonawcę placówkach handlowych od daty ich dostarczenia Zamawiającemu, przez okres nie krótszy niż 90 dni.
    Osoby uprawnione po zakończeniu realizacji zamówienia będą mogły zrealizować talony towarowe w terminie 30 dni od rozwiązania umowy.
    W przypadku dostarczenia Zamawiającemu talonu uniemożliwiającego jego identyfikację, Wykonawca wymieni bezpłatnie uszkodzony talon.
    Szacunkowa ilość zamawianych i dostarczanych talonów towarowych w okresie realizacji zamówienia wynosi
    10 000 szt. o nominale 5,00 zł
    27 000 szt. o nominale 10,00 zł.
    15 000 szt. o nominale 20,00 zł.
    Po zakończeniu umownego okresu realizacji umowy, Zamawiający na podstawie protokołu odbioru zwróci niewykorzystane talony Wykonawcy bez dodatkowych opłat z tego tytułu. Z czynności tej zostanie sporządzony i podpisany przez obydwie strony protokół.
    Wykonawca dokona zwrotu wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia dostarczenia przez Zamawiającego niewykorzystanych talonów towarowych na konto wskazane przez Zamawiającego.
    Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy Wykonawcy określony na fakturze. Faktura będzie wystawiona na poszczególne Wydziały raz w miesiącu.
    Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za talony towarowe w przypadku przeprowadzenia kontroli i stwierdzenia, iż są one realizowane niezgodnie z umową, a w szczególności
    stwierdzenia wymiany talonów towarowych na gotówkę przez pracowników Wykonawcy,
    stwierdzenia sprzedaży z wykorzystaniem talonów towarowych napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
    W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Wykonawcę, w szczególności zapisu pkt. 28, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    Wykonawca zobowiązany będzie do poddania się kontroli realizacji umowy przez Zamawiającego i udzielenia ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie.
    Wymagania stawiane Wykonawcy
    wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
    ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
    określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
    Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości bonów pomiędzy poszczególnymi nominałami w ramach wartości brutto zawartej umowy.
    Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
    Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania wartości umowy.
  2. Dostawa talonów towarowych na zakup detalicznych artykułów spożywczych i higieniczno - czystościowych realizowanych przez osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych o nominale 10 zł do siedziby Zamawiającego, za które osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej będą nabywać artykuły spożywcze i higieniczno - czystościowe w wyznaczonej placówce handlowej Wykonawcy znajdującej się na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. W okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. przewidywana ilość zamawianych i dostarczanych talonów towarowych wyniesie 600 sztuk miesięcznie. Każdy talon towarowy powinien być opatrzony 3 - miesięczną datą ważności liczoną od daty wskazanej w zapotrzebowaniu na dany miesiąc.Talony towarowe nie zrealizowane w okresie 3 - miesięcznym tracą ważność i po tym terminie nie będą realizowane. Kosztem druku i dostawą talonów towarowych obciążony będzie Wykonawca. 9. Za talony towarowe osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej mogą dokonywać wszelkich zakupów (artykuły spożywcze i higieniczno - czystościowe) w wyznaczonej placówce handlowej Wykonawcy, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych i alkoholowych.
  3. Dostawa i realizacja talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby, w ilościach i o nominałach określonych przez Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę placówkach handlowych lokalizowanych w obszarach terytorialnych działania Wydziałów Pracy Środowiskowej, w których osoby kierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, będą realizować talony.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie przez Wykonawcę, przez okres obowiązywania umowy.
    Miejscem dostawy talonów będą
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    I Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Tybury 16
    91-016 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Bałuty oraz Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia z wyłączeniem następujących ulic: 1 Maja, 28 Pułku Strzelców Kaniowskich, 6 - go Sierpnia od numeru 10 do końca, od numeru 11 do końca, Gdańska od numeru 13 do końca, od numeru 28 do końca, Inżynierska, Karolewska od numeru 1 do numeru 53, od numeru 2 do numeru 44, Kopernika, Legionów od numeru 36 do numeru 150, od numeru 37 do numeru 123, Lipowa, Łąkowa, Mała, Parkowa, Plac Hallera, Pl. Barlickiego, Pogonowskiego, Politechniki od numeru 1 do numeru 11, od numeru 2 do numeru 14, Proletariacka, Próchnika od numeru 18 do końca, od numeru 35 do końca, Ptasia, Radwańska od numeru 23 do końca, od numeru 22 do końca, Rembielińskiego, Skłodowskiej - Curie, Sowia, Stefanowskiego, Struga od numeru 13 do końca, od numeru 22 do końca, Więckowskiego od numeru 21 do końca, od numeru 22 do końca, Włókniarzy od numeru 199 do końca, od numeru 200 do końca, Wołowa, Wólczańska od numeru 1 do numeru 225, Wróblewskiego od numeru 1 do numeru 29, Zamenhofa od numeru 11 do końca, od numeru 12 do końca, od numeru 13 do końca, Żeligowskiego, Żeromskiego, Żwirki od numeru 7 do końca, od numeru 22 do końca;
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    II Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Grota -Roweckiego 30
    93-217 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia oraz dzielnicy Widzewa;
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    III Wydział Pracy Środowiskowej
    ul. Będzińska 5
    93-540 Łódź
    obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Górna oraz częścią Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia, w skład której nie wchodzą ulice wymienione w pkt.4 ppkt. 1.
    Na obszarze każdego Wydziału muszą znajdować się placówki handlowe czynne od poniedziałku do piątku w godzinach minimum 7.00-18.00 oraz w soboty minimum w godzinach 7.00-14.00 realizujących talony towarowe.
    Wykonawca jest zobowiązany sprzedać posiadaczowi talonów towarowych artykuły spożywcze i przemysłowe z wyłączeniem artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
    Zakres asortymentowy każdej z placówek handlowych wskazanych przez Wykonawcę powinien obejmować co najmniej:
    artykuły spożywcze:
    bułka kajzerka,cebula,chleb jasny pszenny 0,5 kg.,chleb razowy żytni 0,5 kg.,cukier,
    dżem w słoiku różne smaki 280g.,herbata liściasta 200g.,jabłka,jaja wielkości M,jogurt naturalny 150g.,kapusta kiszona,kasza jęczmienna,kasza manna,
    kaszanka,kefir 250g.,kiełbasa cienka wieprzowa,koncentrat pomidorowy 30 procent 150g.,
    kurczak świeży,makaron 0,5 kg.,marchew,margaryna zwykła 200g.,masło o zawartości powyżej 82 procent tłuszczu 200g.,mięso wieprzowe z kością,mleko o zawartości 2 procent tłuszczu, ogórki,olej roślinny,parówki,pasztet drobiowy 250g.,
    pasztetowa,pieprz,pietruszka,płatki kukurydziane,podroby - serca drobiowe i itd.,
    podroby - wątroba wieprzowa i itd.,pomidory, ryż,salceson biały,salceson czarny,
    ser biały chudy,ser żółty,ser topiony 100g.,smalec 200g.,
    sól spożywcza,śmietana o zawartości 12 procent tłuszczu 200g.,wołowina z kością,
    ziemniaki,żeberka wieprzowe.artykuły przemysłowe:
    krem do golenia 150 ml.,mydło toaletowe 100g.,nożyki do golenia jednorazowe - zwykłe,papier toaletowy zwykły,pasta do mycia zębów 75 g.,płyn do mycia naczyń 0,5 litrów,proszek do prania,podpaski 20 szt.op.,szampon do mycia włosów 250 ml.
    Artykuły określone w pkt. 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, muszą być w ciągłej sprzedaży w czasie trwania umowy w każdym z wytypowanych przez Wykonawcę sklepów.
    Osoby uprawnione będą mogły korzystać z wszelkich rabatów, promocji i wyprzedaży na równi z innymi klientami.
    Talony towarowe podlegają wymianie na towar w całości. Przyjmując talony towarowe Wykonawca nie może wydawać reszty, ani wymieniać talonów towarowych na równowartość w gotówce.
    W przypadku, gdy wartość zakupionych artykułów będzie wyższa od wartości nominalnej talonu towarowego, jego posiadacz będzie zobowiązany dopłacić różnicę.
    Wykonawca przygotuje propozycję wzoru talonu towarowego do zatwierdzenia Zamawiającemu.
    Wykonawca wykona i dostarczy talony towarowe na własny koszt w uzgodnionych terminach i ilościach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego składanych za pokwitowaniem.
    Wymagany czas reagowania na żądanie Zamawiającego, dostarczenia talonów towarowych - maksymalnie do 6 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia.
    Wykonawca za wykonanie i dostarczenie talonów towarowych nie pobiera żadnych opłat i prowizji.
    Wykonawca na koszt własny dokona zabezpieczeń talonów towarowych przed ich sfałszowaniem.
    Dostarczone talony towarowe nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisania przez Zamawiającego.
    Talony towarowe powinny zawierać następujące oznaczenie i informacje o:
    nominale,adresach punktów sprzedaży, w których talony będą realizowane,
    nazwie Zamawiającego (MOPS w Łodzi Wydział Pracy Środowiskowej),
    numerze identyfikacyjnym narastająco dla każdego talonu towarowego,
    dacie ważności talonu towarowego (możliwości jego realizacji),
    braku możliwości zakupu na podstawie talonów towarowych artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych,zapis talon towarowy
    Zamawiający wymaga aby na talonie nie było innych zapisów np. kupon okolicznościowy itp.niż te o których mowa w pkt. 18 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Talony towarowe będą zachowywać ważność w wytypowanych przez Wykonawcę placówkach handlowych od daty ich dostarczenia Zamawiającemu, przez okres nie krótszy niż 90 dni.
    Osoby uprawnione po zakończeniu realizacji zamówienia będą mogły zrealizować talony towarowe w terminie 30 dni od rozwiązania umowy.
    W przypadku dostarczenia Zamawiającemu talonu uniemożliwiającego jego identyfikację, Wykonawca wymieni bezpłatnie uszkodzony talon.
    Szacunkowa ilość zamawianych i dostarczanych talonów towarowych w okresie realizacji zamówienia wynosi:
    10 000 szt. o nominale 5,00 zł
    27 000 szt. o nominale 10,00 zł.
    15 000 szt. o nominale 20,00 zł
    Po zakończeniu umownego okresu realizacji umowy, Zamawiający na podstawie protokołu odbioru zwróci niewykorzystane talony Wykonawcy bez dodatkowych opłat z tego tytułu. Z czynności tej zostanie sporządzony i podpisany przez obydwie strony protokół.
    Wykonawca dokona zwrotu wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia dostarczenia przez Zamawiającego niewykorzystanych talonów towarowych na konto wskazane przez Zamawiającego.
    Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy Wykonawcy określony na fakturze. Faktura będzie wystawiona na poszczególne Wydziały raz w miesiącu.
    Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za talony towarowe w przypadku przeprowadzenia kontroli i stwierdzenia, iż są one realizowane niezgodnie z umową, a w szczególności:
    stwierdzenia wymiany talonów towarowych na gotówkę przez pracowników Wykonawcy,stwierdzenia sprzedaży z wykorzystaniem talonów towarowych napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
    W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Wykonawcę, w szczególności zapisu pkt. 28, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    Wykonawca zobowiązany będzie do poddania się kontroli realizacji umowy przez Zamawiającego i udzielenia ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie.
    Wymagania stawiane Wykonawcy:
    wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
    ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
    określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
    Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości bonów pomiędzy poszczególnymi nominałami w ramach wartości brutto zawartej umowy.
    Każdy Wykonawca w prowadzonym postepowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
    Wykonawca jest zobowiązany do monitorowania wartości umowy
  4. Dostawa w 2014 r. bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Tarnów
    1. Dostawa bonów towarowych w ilości do 14 400 (słownie: czternaście tysięcy czterysta) sztuk o nominale 10,00 zł - każdy. Bony towarowe dostarczane będą w 2014 r. - w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość nominalna bonów towarowych nie może przekroczyć 144 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia. Zmniejszenie to nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe. W sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość dostarczonych bonów towarowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych). 4. Bony towarowe będą mogły być realizowane w placówkach handlowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Tarnowa, oferujących co najmniej następujące artykuły: pieczywo (chleb, bułki), produkty zbożowe (mąka, makaron, ryż, kasza), nabiał (mleko, masło, margaryna, śmietana, ser), przetwory mięsne (konserwy, pasztety), warzywa i owoce oraz podstawowe środki czystości i higieny osobistej. Placówki handlowe, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być otwarte przynajmniej w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 i w soboty (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający nie uzna kiosku lub straganu za placówkę handlową. 5. Zamawiający wymaga aby bony towarowe mogły być realizowane przynajmniej w dwóch placówkach handlowych, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Tarnowa, spełniających wymagania, o których mowa w ust. 4. 6. Wykaz placówek handlowych realizujących bony towarowe, spełniających wymagania, o których mowa w ust. 4 i 5 winien być elementem oferty. 7. Bony towarowe są formą pomocy społecznej dla świadczeniobiorców Zamawiającego. Bony towarowe uprawniają okaziciela do nabywania towarów oferowanych w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę. 8. Bony towarowe powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, napis: Bon upoważnia do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych z wyjątkiem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych oraz doładowań do telefonów oraz miejsce na pieczątkę Zamawiającego. Wskazane jest również by na bonie towarowym został umieszczony wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe. 9. Termin dostawy przez Wykonawcę bonów towarowych nie może przekroczyć 4 (czterech) dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych. 10. Termin ważności bonów towarowych będzie każdorazowo określał Zamawiający, przy czym nie będzie on dłuższy niż trzy miesiące od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych
  5. DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH NA ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŚCIANIE
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej, Kościan
    Dostawa bonów towarowych na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej, o wartości nabywczej 10,00 zł., 20,00 zł., 50,00 zł. i 100,00 zł.
    Możliwych do realizacji na terenie miasta Kościan ważność każdego bonu winna wynosić jeden miesiąc od dnia wydania klientowi.
  6. Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, Wyszków
    Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły żywnościowe
    i środki czystości dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie
  7. Dostawa talonów świątecznych dla pracowników Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., Pruszków
    Przedmiotem zamówienia są dostawy talonów świątecznych w formie papierowej dla pracowników Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie o wartości 135 000 zł o następujących nominałach:
    10 zł x 119 szt.
    20 zł x 223szt.
    50 zł x 525 szt.
    100 zł x 1031 szt.
    + talony dodatkowe (bonusy)
  8. Dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, Zgierz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56. Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1.Wydrukowanie i dostarczenie Zamawiającemu talonów wartościowych o nominałach 5,- zł, 10,- zł i 20,- zł wg zamówienia składanego z 14-dniowym wyprzedzeniem określającym liczbę talonów i ich nominały. 1.2.Zamawiający przewiduje dostawę talonów wartościowych w planowanej, orientacyjnej liczbie: po 5,- zł 1440 szt miesięcznie, po 10,- zł 400 szt miesięcznie, po 20,- zł 480 szt miesięcznie. Faktyczne liczby talonów (o poszczególnych nominałach) zostaną określone przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy zgodnie ze składanym każdorazowo zamówieniem. Maksymalna wartość wszystkich talonów w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy kwoty 499.200,- zł. 1.3.Wyżej wymienione talony winny posiadać wyznaczone miejsce na wpisanie imienia i nazwiska, nr PESEL klienta MOPS oraz odpowiednie zabezpieczenie przed ich podrobieniem. 1.4.Talony winny być wykonane z papieru umożliwiającego drukowanie imiennych danych klienta MOPS na drukarce laserowej. 1.5.Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji przez klienta MOPS) talonów 3 miesiące. Talony zachowują ważność we wskazanym okresie także w przypadku rozwiązania umowy. 1.6.Koszt druku talonów pokrywa Wykonawca. Talony uszkodzone z jakiejkolwiek przyczyny podlegają wymianie na nowe bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 1.7.Wydanie talonów wartościowych będzie odbywać się w siedzibie Wykonawcy w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach do rąk uprawnionego pracownika Zamawiającego. 1.8.W razie stwierdzenia wad lub braków w talonach Zamawiający przekaże Wykonawcy reklamację, na której rozpatrzenie Wykonawca ma 7 dni od daty jej otrzymania. 1.9.Wszelkie dane osobowe klientów MOPS umieszczone na talonach służą jedynie realizacji talonu i winny być zachowane w tajemnicy przez Wykonawcę jak i jego pracowników wykonujących zamówienie . Sposób realizacji talonów: 2.1.Realizacja talonów przyznanych podopiecznym MOPS winna odbywać się poprzez własną sieć sklepów Wykonawcy znajdujących się na terenie miasta Zgierza, nie mniej niż w 2 placówkach handlowych, w tym jednej znajdującej się w centrum miasta. 2.2.Wykonawca wyznaczy i wskaże Zamawiającemu sieć placówek handlowych na terenie miasta Zgierza, które zobowiązane będą realizować sprzedaż artykułów na podstawie talonów. 2.3.Za zakupione talony wartościowe Wykonawca zobowiązany jest wydać w swoich placówkach handlowych osobom wskazanym na talonach artykuły spożywcze, chemiczne i przemysłowe, z wyjątkiem artykułów alkoholowych i tytoniowych
  9. Dostawa talonów towarowych na zakup detalicznych artykułów spożywczych i higieniczno - czystościowych realizowanych przez osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej.
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Warszawa
    Dostawa talonów towarowych o nominale 10 zł do siedziby Zamawiającego, za które osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej będą nabywać artykuły spożywcze i higieniczno - czystościowe w wyznaczonej placówce handlowej Wykonawcy znajdującej się na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. W okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r. przewidywana ilość zamawianych i dostarczanych talonów towarowych wyniesie 1 000 sztuk miesięcznie. Każdy talon towarowy powinien być opatrzony 3 - miesięczną datą ważności liczoną od daty wskazanej w zapotrzebowaniu na dany miesiąc. Za talony towarowe osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej mogą dokonywać wszelkich zakupów (artykuły spożywcze i higieniczno - czystościowe) w wyznaczonej placówce handlowej Wykonawcy z wyłączeniem wyrobów tytoniowych i alkoholowych. Kosztem druku i dostawą talonów towarowych obciążony będzie Wykonawca.
  10. Dostawa bonów towarowych w ilości do 9 600 (słownie: dziewięciu tysięcy sześciuset ) sztuk o nominale 10,00 zł - każdy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Tarnów
    1. Dostawa bonów towarowych w ilości do 9 600 (słownie: dziewięciu tysięcy sześciuset ) sztuk o nominale 10,00 zł - każdy. Bony towarowe dostarczane będą w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość nominalna bonów towarowych nie może przekroczyć 96 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia szacuje się na nie więcej niż 20%, zmniejszenie to nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe. W sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość dostarczonych bonów towarowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych). 4. Bony towarowe są formą pomocy społecznej dla świadczeniobiorców Zamawiającego. 5. Bony towarowe będą mogły być realizowane w placówkach handlowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Tarnowa, oferujących co najmniej następujące artykuły: pieczywo (chleb, bułki), produkty zbożowe (mąka, makaron, ryż, kasza), nabiał (mleko, masło, margaryna, śmietana, ser), przetwory mięsne (konserwy, pasztety), warzywa i owoce oraz podstawowe środki czystości i higieny osobistej. Placówki handlowe, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być otwarte przynajmniej w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 i w soboty (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający nie uzna kiosku lub straganu za placówkę handlową. 6. Zamawiający wymaga aby bony towarowe mogły być realizowane przynajmniej w dwóch placówkach handlowych, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Tarnowa, spełniających wymagania, o których mowa w ust. 5. 7. Wykaz placówek handlowych realizujących bony towarowe, spełniających wymagania, o których mowa w ust. 5 i 6 winien być elementem oferty. 8. Bony towarowe uprawniają okaziciela do nabywania towarów oferowanych w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę. 9. Bony towarowe powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, napis: Bon upoważnia do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych z wyjątkiem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych oraz doładowań do telefonów oraz miejsce na pieczątkę Zamawiającego. Wskazane jest również by na bonie towarowym został umieszczony wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe. 10. Termin dostawy przez Wykonawcę bonów towarowych nie może przekroczyć 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 11. Termin ważności bonów towarowych będzie każdorazowo określał Zamawiający, przy czym nie będzie on dłuższy niż trzy miesiące od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych
  11. Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, Wyszków
    Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie
  12. Dostawa bonów towarowych
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest
    dostawa do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę bonów towarowych upoważniających
    świadczeniobiorców pomocy społecznej do nabywania po tanich cenach podstawowych artykułów
    żywnościowych oraz codziennego użytku w wyznaczonych placówkach handlowych znajdujących się w
    Warszawie w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola i dzielnicach znajdujących się w bezpośrednim
    sąsiedztwie. Wykonawca winien zapewnić realizację bonów towarowych zgodnie z niżej opisanymi
    warunkami: 1. bony towarowe będą mogły być realizowane w co najmniej 4 placówkach handlowych, 2. co
    najmniej 1 placówka handlowa musi znajdować się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola, 3.
    pozostałe placówki mogą znajdować się w dzielnicach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie
    Dzielnicy Wola, 4. wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć wykaz placówek handlowych, w których będą
    realizowane bony towarowe, 5. placówki handlowe, w których będą realizowane bony towarowe muszą
    spełniać kryterium tzw. taniego sklepu, za który Zamawiający uzna sklep znajdujący się na terenie
    Dzielnicy Wola, w którym za równowartość ceny oferty będzie można nabyć nie mniej niż 1965 (jeden
    tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt pięć) przykładowych Koszyków produktów, o którym mowa w Rozdziale
    12 SIWZ. Wartość Koszyka winien obliczyć Wykonawca na podstawie Załącznika Nr 4 do SIWZ. Osoby
    uprawnione przez Zamawiającego będą mogły nabywać za bony towarowe co najmniej podstawowe
    artykuły żywnościowe oraz codziennego użytku takie jak: artykuły ogólnospożywcze, nabiał, warzywa,
    owoce, mięso, wędliny, artykuły higieniczne, chemia gospodarcza. Wykonawca musi zagwarantować, że
    za bony towarowe osoby uprawnione przez Zamawiającego nie będą mogły nabywać artykułów
    alkoholowych i tytoniowych. Zamawiający zamierza zakupić bony towarowe na kwotę 240.000,00 zł
    [dwieście czterdzieści tysięcy złotych] w nominałach 10,00 zł i 20,00 zł. Kwota ta stanowi równowartość
    wartości nabywczej bonów towarowych. Dostawa bonów towarowych będzie następowała w transzach
    miesięcznych. Wartość miesięczna wynosić będzie średnio 20 000,00 zł. Koszty drukowania bonów
    towarowych w formie papierowej oraz ich dostawy do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
    Zamawiający nie dopuszcza dostawy bonów towarowych w formie elektronicznej. Bony towarowe powinny
    posiadać oznaczenie kwoty nominału, numer oraz datę ważności nie krótszą niż 2 miesiące. Wartość
    nabywcza bonów towarowych musi odpowiadać kwocie na nich określonej. Bony towarowe nie mogą być
    zamieniane na gotówkę. Termin realizacji zamówienia tj. dostawy bonów towarowych wyznacza się od dnia
    podpisania umowy do 30.11.2013r. z zastrzeżeniem ust. 2 Jeżeli zamówienie pierwszej transzy bonów
    towarowych z ważnością na styczeń 2013r. nie zostanie złożone do 15.12.2012r. to Wykonawca
    zobowiązany będzie dostarczyć je nie później niż w 5. dniu roboczym od daty złożenia zamówienia..
  13. Wyłonienie sklepów wydających artykuły spożywcze klientom Ośrodka Pomocy Społecznej na podstawie posiadanych talonów
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego talonów uprawniających klientów Ośrodka do wymiany ich na podstawowe artykuły żywnościowe w placówkach handlowych wyznaczonych przez Wykonawcę.
    Wykonawca winien zapewnić realizację talonów w co najmniej dwóch placówkach handlowych znajdujących się na terenie Pragi Południe: Kamionek, Grochów, Olszynka Grochowska, Gocławek, Saska Kępa, Gocław, Przyczółek Grochowski.
    Talony otrzymują osoby, które gospodarują świadczeniami pieniężnymi otrzymywanymi z pomocy społecznej niezgodnie z ich przeznaczeniem.
    Ośrodek przewiduje objęcie tą formą pomocy około 150 osób.
  14. Dostawa talonów świątecznych dla pracowników Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., Pruszków
    Przedmiotem zamówienia są dostawy talonów świątecznych w formie papierowej dla pracowników Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie o wartości 55 510 zł o następujących nominałach:
    10 zł x 25 szt.
    20 zł x 38 szt.
    50 zł x 58 szt.
    100 zł x 400 szt.
    200 zł x 58 szt.
    + talony dodatkowe (bonusy)
  15. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, Zgierz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56 Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1. Wydrukowanie i dostarczenie Zamawiającemu talonów wartościowych o nominałach 5,- zł, 10,- zł i 20,- zł wg zamówienia składanego z 14-dniowym wyprzedzeniem określającym liczbę talonów i ich nominały. 1.2. Zamawiający przewiduje dostawę talonów wartościowych w planowanej, orientacyjnej liczbie: po 5,- zł 1701 szt miesięcznie, po 10,- zł 315 szt miesięcznie, po 20,- zł 315 szt miesięcznie Faktyczne liczby talonów (o poszczególnych nominałach) zostaną określone przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy zgodnie ze składanym każdorazowo zamówieniem. Maksymalna wartość wszystkich talonów w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy kwoty 215.460,- zł. 1.3. Wyżej wymienione talony winny posiadać wyznaczone miejsce na wpisanie imienia i nazwiska, nr PESEL klienta MOPS oraz odpowiednie zabezpieczenie przed ich podrobieniem. 1.4. Talony winny być wykonane z papieru umożliwiającego drukowanie imiennych danych klienta MOPS na drukarce laserowej. 1.5. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji przez klienta MOPS) talonów 3 miesiące. Talony zachowują ważność we wskazanym okresie także w przypadku rozwiązania umowy. 1.6. Koszt druku talonów pokrywa Wykonawca. Talony uszkodzone z jakiejkolwiek przyczyny podlegają wymianie na nowe bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 1.7. Wydanie talonów wartościowych będzie odbywać się w siedzibie Wykonawcy w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach do rąk uprawnionego pracownika Zamawiającego. 1.8. W razie stwierdzenia wad lub braków w talonach Zamawiający przekaże Wykonawcy reklamację, na której rozpatrzenie Wykonawca ma 7 dni od daty jej otrzymania. 1.9. Wszelkie dane osobowe klientów MOPS umieszczone na talonach służą jedynie realizacji talonu i winny być zachowane w tajemnicy przez Wykonawcę jak i jego pracowników wykonujących zamówienie. Sposób realizacji talonów: 2.1. Realizacja talonów przyznanych podopiecznym MOPS winna odbywać się poprzez własną sieć sklepów Wykonawcy znajdujących się na terenie miasta Zgierza, nie mniej niż w 2 placówkach handlowych, w tym jednej znajdującej się w centrum miasta. 2.2. Wykonawca wyznaczy i wskaże Zamawiającemu sieć placówek handlowych na terenie miasta Zgierza, które zobowiązane będą realizować sprzedaż artykułów na podstawie talonów. 2.3. Za zakupione talony wartościowe Wykonawca zobowiązany jest wydać w swoich placówkach handlowych osobom wskazanym na talonach artykuły spożywcze, chemiczne i przemysłowe, z wyjątkiem artykułów alkoholowych i tytoniowych
  16. DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH NA ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŚCIANIE
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej, Kościan
    Dostawa bonów towarowych na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie, o wartości nabywczej 10,00 zł., 20,00 zł., 50,00 zł. i 100,00 zł. możliwych do realizacji na terenie miasta Kościana, ważność każdego bonu winna wynosić jeden miesiące od dnia wydania klientowi.
  17. Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej TArnowie - w okresie do 31 grudnia 2012 r
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Tarnów
    Dostawa bonów towarowych w ilości do 7.000 (słownie: siedmiu tysięcy) sztuk o nominale 10,00 zł. Bony dostarczane będą w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość nominalna bonów towarowych nie może przekroczyć 70 000,00 zł (słownie siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  18. dostawa i realizacja talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby osobom kierowanym przez MOPS w Łodzi.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów towarowych na podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi realizowanych w placówkach handlowych Wykonawcy zlokalizowanych w obszarach terytorialnych n/w Wydziałów: a) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej I Wydział Pracy Środowiskowej 91-016 Łódź, ul. Tybury 16 b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej II Wydział Pracy Środowiskowej 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30 c) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej III Wydział Pracy Środowiskowej 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5.
  19. Dostawa zestawów żywnościowych dla dawców krwi.
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Pojedynczy zestaw powinien zawierać następujące składniki: 1) 4 tabliczki czekolady twardej a 100g Minimalna wartość kaloryczna 100 g produktu - 520 kcal Zamawiający nie dopuszcza wyrobów czekoladopodobnych. Zamawiający nie dopuszcza czekolady nadziewanej z półpłynnym nadzieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania różnych gatunków czekolady pod warunkiem, że łączna kaloryczność 4 tabliczek będzie nie mniejsza niż 2.080 kcal Okres przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Jednakowa cena jednostkowa dla wszystkich gatunków czekolad, cena w trakcie umowy nie może ulec podwyższeniu. Czekolada powinna spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 4 grudnia 2002r w sprawie szczegółowych wymagań jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych oraz wszystkie wymagania polskiego prawa żywnościowego. 2) Orzeszki ziemne solone - 500g Minimalna wartość kaloryczna 100 g produktu - 600 kcal Minimalna zawartość orzechów - 93% Opakowanie: puszka aluminiowa lub torebka z trwałego tworzywa, zamykane hermetycznie Minimalny termin przydatności do spożycia składników zestawu: 6 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania innej gramatury poszczególnych składników zestawu (+ 25%) pod warunkiem zachowania minimalnej kaloryczności w danym asortymencie, tj. dla czekolady - 2.080 kcal, dla orzeszków ziemnych - 3.000 kcal. Na każdym opakowaniu poszczególnych składników zestawu powinna być umieszczona informacja o terminie przydatności do spożycia. Wskazane jest również, żeby na każdym opakowaniu znajdowała się informacja o składzie oraz kaloryczności 100 g produktu. W przypadku braku takiej informacji na opakowaniu jednostkowym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył ją wraz z ofertą. Liczba zamawianych zestawów w okresie 12 miesięcy - 30.000 sztuk, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo kształtowania ostatecznej wielkości dostawy (nie więcej niż o 20%) w zależności od liczby dawców, która w ostatnich latach podlega pewnych wahaniom z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Chrobrego 31 Wałbrzychu, w 12 comiesięcznych partiach, po telefonicznym (mailowym) zgłoszeniu zapotrzebowania. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. W celu umożliwienia dokonania przez Zamawiającego oceny jakościowej oferowanych przez wykonawców zestawów, każdy Wykonawca wraz z ofertą dostarczy po jednym opakowaniu (tabliczce) czekolady oraz orzeszków ziemnych.
  20. Wyłonienie sklepów wydających artykuły spożywcze klientom Ośrodka Pomocy Społecznej na podstawie posiadanych talonów
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego talonów uprawniających klientów Ośrodka do wymiany ich na podstawowe artykuły żywnościowe w placówkach handlowych wyznaczonych przez Wykonawcę.
    Wykonawca winien zapewnić realizację talonów w co najmniej dwóch placówkach handlowych znajdujących się na terenie Pragi Południe (Kamionek, Grochów, Olszynka Grochowska, Gocławek, Saska Kępa, Gocław, Przyczółek Grochowski).
    Talony otrzymują osoby, które gospodarują świadczeniami pieniężnymi otrzymywanymi z pomocy społecznej niezgodnie z ich przeznaczeniem.
    Ośrodek przewiduje objęcie tą formą pomocy około 150 osób.
  21. Dostawa talonów towarowych na zakup detalicznych artykułów spożywczych i higienicznych realizowanych przez osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Warszawa
  22. Dostawa bonów towarowych o wartości 85 630 zł
    Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Ostrowiec Świętokrzyski
  23. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, Zgierz
  24. Wyłonienie sklepów wydających artykuły spożywcze i środki czystości klientom Ośrodka Pomocy Społecznej na podstawie posiadanych talonów
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Warszawa
  25. Dostawa zestawów żywnościowych dla dawców krwi
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu, Wałbrzych
  26. Dostawa talonów towarowych na zakup detalicznych artykułów spożywczych i higienicznych realizowanych przez osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Warszawa
  27. Dostawa bonów towarowych w formie papierowej przeznaczonych dla pracowników Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
  28. Dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, Zgierz
  29. Dostawa talonów towarowych na zakup detalicznych artykułów spożywczych i higienicznych realizowanych przez osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Warszawa
  30. Dostawa świątecznych bonów towarowych finansowanych przez zakładowy fundusz świadczeń socjalnych zamawiającego z możliwością ich realizacji w punktach handlowych wykonawcy na potrzeby SP ZOZ Międzyrzecz. Numer sprawy SPZOZ/ZP-19/09
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Międzyrzecz

Inne osoby dla Tomaszewski Ryszard (25 osób):