Kogo reprezentuje osoba

Trudnowski Tadeusz

w KRS

Tadeusz Trudnowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tadeusz
Nazwisko:Trudnowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1946 r., wiek 74 lata
Miejscowości:Piaseczno (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:75 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Katner Andrzej Henryk, Katner Tomasz Ryszard, Trudnowski Paweł Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Katner Andrzej Henryk, Łukaszewski Paweł Mariusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzanowski Bogdan Tadeusz, Idzikowski Krzysztof, Jeżowski Rafał Hubert, Maciak Krzysztof Leszek, Niestojek Bogdan Aleksander

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jaroś Grzegorz Arkadiusz, Krawczyk Dorota Anna, Plichta Krzysztof, Siwek Roman Józef, Sobota Bartłomiej, Sudoł Krzysztof Cezary, Zajączkowski Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żórańska Hanna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamiak Tomasz Jacek, Katner Andrzej Henryk, Wielgo Arkadiusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Katner Andrzej Henryk, Saczuk Maciej, Saczuk Szczepan Bartłomiej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Delta Pro S.A., Macierzysz − KRS 0000608684
  2. Everland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012983
  3. Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. Z O.O., Bolęcin − KRS 0000063689
  4. Imielin Adm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000259503
  5. Interlink Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000196949
  6. Jjd Juszczak Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000731590
  7. Kurier In Time Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000190535
  8. Lexperto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000473690
  9. Lift Components Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000193082
  10. Międzyzakładowe Spółdzielcze Zrzeszenie Budowy Domów Mieszkalnych Ochota, Warszawa − KRS 0000131429
  11. Multiway Systems Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000620238
  12. Nowy Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235170
  13. Nowy Imielin Nieruchomości Komercyjne S.A. W Organizacji, Warszawa − KRS 0000794467
  14. Pracownicy.info Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000642174
  15. Sida-tramp Company Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000624633
  16. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowamerkury, Warszawa − KRS 0000038688
  17. Spółdzielnia Budownictwa Jednorodzinnego Wichrowa, Warszawa − KRS 0000072323
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa Ar - Moczydło W Warszawie, Warszawa − KRS 0000112158
  19. Spółdzielnia Mieszkaniowa Byt W Otwocku, Otwock − KRS 0000192152
  20. Spółka Produkcyjno - Handlowo - Usługowa Mhl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168825
  21. Statim Integrator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000462116
  22. Statim Integrator Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000478778
  23. Sterdźwig Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000238635
  24. Stowarzyszenie Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości Polonia, Warszawa − KRS 0000211104
  25. Stowarzyszenie Pracodawców Branży Dźwigowej, Warszawa − KRS 0000239720
  26. Throne Enterprise Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000459574
  27. Tim Service Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000700029
  28. Tramp Company Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000440529
  29. Wesertrans Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105085
  30. Winda-warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000138921

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Baza Sportów Aerodynamicznych i Extremalnych Baza Cornelia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000526741
  2. Bfi Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028435
  3. Bookmaniak.com S.A., Warszawa − KRS 0000385704
  4. Club 777 Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000240363
  5. Darcnet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000597783
  6. Experson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189972
  7. I Żoliborska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Warszawa − KRS 0000138601
  8. It Comfort Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354728
  9. Marywilska 44 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000359265
  10. Otxcare Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000424744
  11. Payroll.pl Sp. Z O.O., Raszyn − KRS 0000069242
  12. Perfectoil Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000692685
  13. Rc Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000230072
  14. Skarbiec Mieszkaniowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254023
  15. Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa Yuwex, Warszawa − KRS 0000173843
  16. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Nauczycieli Szkół Średnich Znicz, Warszawa − KRS 0000242346
  17. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Sol, Warszawa − KRS 0000145834
  18. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Trzynastka-bis, Warszawa − KRS 0000155293
  19. Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego Ursynów, Warszawa − KRS 0000011826
  20. Spółdzielnia Mieszkaniowa Dziesiątka W Warszawie, Warszawa − KRS 0000076101
  21. Spółdzielnia Mieszkaniowa Gocław-lotnisko, Warszawa − KRS 0000021152
  22. Spółdzielnia Mieszkaniowa Jelonki, Warszawa − KRS 0000069548
  23. Spółdzielnia Mieszkaniowa Ksawerów, Warszawa − KRS 0000025563
  24. Spółdzielnia Mieszkaniowa Małe Kabaty, Warszawa − KRS 0000077941
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa Marymont Potok, Warszawa − KRS 0000176147
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowa Osiedle Wilanów, Warszawa − KRS 0000006346
  27. Spółdzielnia Mieszkaniowa Przy Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa − KRS 0000058856
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Stawki, Warszawa − KRS 0000055749
  29. Spółdzielnia Mieszkaniowa Szaserów, Warszawa − KRS 0000210965
  30. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wąwozowa, Warszawa − KRS 0000261554
  31. Spółdzielnia Rzemieślnicza Samorządność, Warszawa − KRS 0000033363
  32. Stergame Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000164802
  33. Sursum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000121413
  34. Vattax Sp. Z O.O., Raszyn − KRS 0000185472
  35. Victoria Holding S.A., Warszawa − KRS 0000302367
  36. Victoria Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000151543
  37. Winda Modern Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000137072
  38. Wojskowa Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego Atena, Warszawa − KRS 0000115755
  39. Zjednoczona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092923
  40. Związek Zawodowy Pilotów Komunikacyjnych Pll Lot S.A., Warszawa − KRS 0000092409

Powiązane przetargi (75 szt.):
  1. SVA Jarosław: Dostawa, demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu towarowego
    Zamawiający: SINEVIA Sp. z o.o., Nowy Dwór Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu towarowego wg zestawienia, rysunków i opisu wraz z rozładunkiem i montażem na zadaniu 01617 Celestynów. wg zestawienia (załącznik nr 2 do SIWZ) i opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ).Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór formularza cenowego i załącznik nr 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  2. ZP/106/2016 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie remontu łazienek, pochylni zewnętrznych, wymiany drzwi zewnętrznych, wymiany nawierzchni i naprawy dylatacji, dostawy i montażu nowych wind, instalacji elektrycznej w ramach projektu pn: Dostosowanie Infrastruktury Szpitala Pediatrycznego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi do potrzeb osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    <br/>Pakiet 1 - zaprojektowanie i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie remontu łazienek, pochylni zewnętrznych, wymiany drzwi zewnętrznych, wymiany nawierzchni i naprawy dylatacji w ramach projektu pn: Dostosowanie Infrastruktury Szpitala Pediatrycznego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi do potrzeb osób niepełnosprawnych
    <br/>Pakiet 2 - zaprojektowanie i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie dostawy i montażu nowych wind, instalacji elektrycznej w ramach projektu pn: Dostosowanie Infrastruktury Szpitala Pediatrycznego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi do potrzeb osób niepełnosprawnych
  3. Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji - Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim.
    Zakres zamówienia
    Zamówienie obejmuje demontaż dźwigu osobowego znajdującego się w budynku Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim oraz zaprojektowanie, dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego - zwanego dalej Przedmiotem umowy.
    W ramach wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się do:
    1) opracowania dokumentacji projektowej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienia z Zamawiającym oraz z właściwym przedstawicielem Urzędu Dozoru Technicznego,
    2) demontażu elementów istniejącego dźwigu (w tym urządzeń maszynowni),
    3) wykonania robót budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do zabudowy nowego dźwigu, wymianą drzwi do maszynowni, funkcja współdziałania z centralką p.poż.
    4) dostawa, montaż z dostosowaniem do istniejącej instalacji lub wykonaniem nowej instalacji, uruchomienie nowego dźwigu o parametrach zgodnych z Programem funkcjonalno - użytkowym
    5) przygotowanie dźwigu do odbioru i odbiór przez UDT wraz z kosztami odbioru,
    6) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu tj.:
    a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną,
    b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania,
    c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
    7) odnowienie pomieszczenia maszynowni, a przypadku negatywnej decyzji UDT w zakresie pozostawienia otworu dźwigowego do maszynowni - dostosowanie otwierania drzwi zgodnie z norma PN-EN 81-1, wykonanie obróbek ścian i posadzki po zdemontowanych podzespołach i elementach,
    8) wykonanie pomiarów elektrycznych,
    9) dostarczenie dokumentacji technicznej, certyfikatów i atestów oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji,
    10) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie dźwigu wg dyspozycji Zamawiającego,
    11) udzielenie Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na dostarczony dźwig zgodnie z § 12 ust. 3,
    12) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dźwigu oraz uwalniania pasażerów,
    14) uprzątnięcie placu budowy z materiałów z demontażu na koszt Wykonawcy,
    15) uzgodnienie z Zamawiającym sposobu postępowania z materiałami wtórnymi przeznaczonymi do odzysku,
    16) zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego
    17) po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacja odbiorową kody zabezpieczające oprogramowanie serwisowe oraz klucze serwisowe do korzystania z oprogramowania serwisowego koniecznego do prowadzenia konserwacji dźwigów
    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i oddania go Zamawiającemu w terminach i na zasadach określonych w umowie.
    Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
    Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów świadczących, że wbudowane materiały są dopuszczone do stosowania w budownictwie.
    Wszystkie użyte materiały i podzespoły muszą być nowe, bez śladów użytkowania, chyba że Zamawiający wskaże w sposób jednoznaczny, w trakcie prowadzenia prac jakie elementy istniejącego dźwigu mogą być użyte powtórnie. Odpowiedzialność za ich użycie ponosi Wykonawca.
  4. Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Kobielskiej 86 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Kobielskiej 86 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
    Zamówienie obejmuje min:
    1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu,
    2) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia,
    3) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń,
    4) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT,
    5) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
    6) wymiana dźwigu na nowy - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z montażem nowego dźwigu osobowego zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą,
    7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację,
    2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy.
    3. Szczegółowy zakres robót określają: - Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
    4. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
    5. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 20.4. SIWZ.
    Informacja dotycząca zastosowania klauzul społecznych na podstawie art. 29 ust 4:
    1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).
    2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia.
    3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty w zakresie prac elektrycznych (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym), robót ogólnobudowlanych (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym).
  5. ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE WINDY W BUDYNKU TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO W WARSZAWIE AL. J.CH. SZUCHA 12 A
    Zamawiający: Biuro Trybunału Konstytucyjnego, Warszawa
    - opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej (wykonanie projektu wykonawczego) wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem decyzji administracyjnych,
    - demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z osprzętem - (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
    - roboty budowlane w pomieszczeniu maszynowni i szybu,
    - dostawę i montaż dźwigu (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności normą dźwigową EN81.1 i dyrektywą dźwigową) w miejsce zdemontowanego dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac w tym budowlanych,
    - uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigu (UDT),
    - przekazanie dokumentacji oraz przeprowadzenie szkoleń z obsługi dźwigu,
    - prowadzenie przeglądów i konserwacji dźwigu w okresie gwarancji.
  6. Modernizacja dźwigu towarowego obsługującego sale wystawowe Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
    Zamawiający: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Warszawa
    Zamówienie obejmuje:
    Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż dźwigu wraz z zespołem napędowym w budynku PKiN w Warszawie;
    Demontaż istniejącego dźwigu, wykonanie koniecznych robót budowlanych i instalacyjnych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego, w tym remontu pomieszczenia maszynowni oraz przedsionków (łączników technicznych na poziomie 2 i 3 przystanku, związanych z montażem nowego urządzenia dźwigowego;
    Przeprowadzanie konserwacji i przeglądów w okresie gwarancji.
  7. Remont dźwigu szpitalnego w pawilonie nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Góra Kalwaria
    Remont dźwigu szpitalnego w pawilonie nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zostały zawarte w załączniku nr 1 (zakres zamówienia) oraz w załączniku nr 6 (projekt umowy) do SIWZ
  8. Dostawa, montaż, uruchomienie i konserwację wraz z naprawą fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi zlokalizowanej przy ul. Lutomierskiej 108/112.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konserwacja wraz z naprawą, a także usuwaniem awarii w okresie udzielonej gwarancji fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w budynku KWP w Łodzi zlokalizowanej przy ul. Lutomierskiej 108/112.
    2. Dźwig jest przeznaczony do przemieszczania osób między przystankami.
    3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
    - demontaż starego urządzenia dźwigowego wraz z jego utylizacją,
    - uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń wynikających z obowiązujących przepisów w tym ustawy Prawo budowlane, jak również zrealizowanie w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji UDT zezwalającego na eksploatację zamontowanego dźwigu.
    4. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia została określona w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz rysunkach technicznych (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). Warunki realizacji określono we wzorze umowy- załącznik nr 11 do SIWZ.
  9. ZP/153/2015 - Robota budowlana polegająca na wymianie ośmiu dźwigów - A1, A2, A3, A4, A5, A6, A8, A10 w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego A, ICZMP w Łodzi
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie ośmiu dźwigów - A1, A2, A3, A4, A5, A6, A8, A10 w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego A, ICZMP w Łodzi - ZP/153/2015
  10. Robota budowlana polegająca na wymianie dwóch dźwigów - A7 i A9 w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego A, ICZMP w Łodzi - ZP/133/2015
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    Robota budowlana polegająca na wymianie dwóch dźwigów - A7 i A9 w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego A, ICZMP w Łodzi
  11. wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Siennej 45 klatka III w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    wymiana dźwigu osobowego
    (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku
    przy ul. Siennej 45 klatka III w Warszawie
  12. Dostawa i montaż dźwigów szpitalnych dla potrzeb Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-68/2015)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    1. Zamówienie podzielono na 2 części: Nr. części; Nazwa. 1). dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 7 przystankowego, przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych oraz transportu osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich 2). dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 3 przystankowego, przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych.
  13. Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Samolotowej 2 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj..
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Samolotowej 2 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu, 2) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia, 3) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, 4) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT, 5) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi, 6) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z montażem nowego dźwigu osobowego zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą, UWAGA- firma wykonująca w/w prace (z wyłączeniem prac budowlanych) musi posiadać uprawnienia przyznane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. 2. Szczegółowy zakres robót określają: - Program funkcjonalno -użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia..
  14. Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Zgoda 11 w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Zgoda 11 w Warszawie
  15. wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Siennej 45 klatka I w Warszawie.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Siennej 45 klatka I w Warszawie.
  16. Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
    Zamówienie obejmuje:
    1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu,
    2) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia,
    3) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT,
    4) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
    5) montaż nowego dźwigu osobowego, w tym wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą.
    6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację.
    2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
    1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa,
    2) uzyskania wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami,
    3) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody.
    4) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, odbioru zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego ze-zwalającej na jego eksploatację,
    5) zaprojektowania, dostarczenia i zamontowania dźwigu osobowego do dnia 30.06.2015 przy czym dokumentację projektową należy złożyć u Zamawiającego w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy,
    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
    4. Zasady wykonania i rozliczania prac
    1) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy harmonogram prac.
    2) po wykonaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej, nastąpi przekazanie dokumentacji do sprawdzenia i weryfikacji w siedzibie Zamawiające-go.
    3) Zamawiający dokona sprawdzenia i weryfikacji w terminie 7 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Wykonawcę całości dokumentacji projektowej.
    4) odbiór końcowy kompletnej dokumentacji projektowej nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty jej przekazania przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego.
    5) w przypadku nieprawidłowego wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego dokumentacji i zażąda wykonania poprawek i uzupełnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
    6) dokumentacja projektowa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym
    7) do sporządzonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną (papierową).
    8) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedkłada oświadczenie, że:
    a) dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi w kraju normami oraz aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi,
    b) dokumentacja projektowa została sprawdzona,
    c) dokumentacja projektowa jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i nadaje się do realizacji, posiada niezbędne uzgodnienia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.
    9) dokonanie sprawdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji projektowej oraz z odpowiedzialności za wadliwe jej wykonanie wykryte w późniejszym czasie.
    10)Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego na polecenie Zamawiającego albo w wykonaniu decyzji właściwego organu.
    5. Wykonawca zobowiązany jest do:
    1) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, techno-logii, norm i warunków technicznych,
    2) uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami,
    3) posiadania uprawnień przyznanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych,
    4) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową,
    5) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalne funkcjonowanie obiektu.
    6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienie we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót,
    7) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowe uprzątnięcie miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywóz wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
    8) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, a także zapewnienie zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
    9) zabezpieczenia terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną,
    10) dostarczenia po wykonaniu przedmiotu umowy, dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami.
    11) dostarczenia niezbędnych protokołów, atestów, prób, badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót,
    12) zabezpieczenia i oznakowanie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami bez dodatkowego wynagrodzenia,
    13) zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty, o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia,
    14) zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu do dnia odbioru końcowego robót,
    15) uporządkowania terenów sąsiadujących, a także usunięcie wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót,
    16) kompletowania na bieżąco w trakcie wykonywania robót dokumentacji, w tym protokołów niezbędnych przy odbiorze,
    17) usuwania wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi,
    18) wykonania innych obowiązków związanych z realizacją robót,
    19) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt usuwać niezbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i składować urządzenia i materiały w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia i mienia osób trzecich. W trakcie realizacji robót utrudniających komunikację, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejście do wszelkich lokali,
    20) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą usta-wą
    21) bieżącego nanoszenie na dokumentacji wszelkich zmian powykonawczych, które mogą zostać wprowadzone bez konieczności zmiany projektu architektoniczno - budowlanego,
    22) poprawnego usytuowanie wszystkich części robót i naprawienie każdego błędu w usytuowaniu, poziomach, wymiarach czy wyosiowaniu robót,
    23) informowania inspektora nadzoru o terminie wykonania robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzednie-go na swój koszt,
    6. Materiały dostarczone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu Umowy muszą:
    1) odpowiadać wymaganiom określonym w:
    a) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
    b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
    2) być nowe oraz odpowiedniego rodzaju i jakości,
    3) posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej,
    4) być dobrane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
    5) być przeznaczone i przydatne dla celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu robót,
    6) być wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich w dacie ich wbudowania.
    Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności:
    1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
    2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
    3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
    7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opisany w pkt. 3.1 SIWZ przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi przepisami zawartymi w szczególności w następujących aktach prawnych:
    1) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
    2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389),
    3) ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami),
    4) ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inży-nierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r. poz. 1232),
    5) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409),
    6) obowiązujących normach.
  17. Dostawa i montaż 2 szt. urządzeń dźwigowych, szpitalnych, osobowych do przewozu osób niepełnosprawnych i łóżek w budynkach Dziecięcym 1H i Izby Przyjęć 1C Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z gwarancją min. 36 miesięcy i usługą bieżącej eksploatacji i konserwacji wymienionych urządzeń dźwigowych przez okres 48 miesięcy
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, Elbląg
    Dostawa i montaż 2 szt. urządzeń dźwigowych, szpitalnych, osobowych do przewozu osób niepełnosprawnych i łóżek w budynkach Dziecięcym 1H i Izby Przyjęć 1C Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z gwarancją min. 36 miesięcy i usługą bieżącej eksploatacji i konserwacji wymienionych urządzeń dźwigowych przez okres 48 miesięcy
  18. Modernizacja dźwigu osobowego na Wydziale Lingwistyki stosowanej UW przy ul. Szturmowej 4 w Warszawie
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Modernizacja dźwigu osobowego na Wydziale Lingwistyki stosowanej UW przy ul. Szturmowej 4 w Warszawie
  19. Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Samolotowej 2 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Samolotowa 2 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
    Zamówienie obejmuje:
    1)wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu,
    2)dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia,
    3)demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem,
    4)dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
    5)montaż nowego dźwigu osobowego, w tym wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą.
    6)sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację

    Prace realizowane będą w dwóch etapach:
    ETAP I:
    -zaprojektowanie i dostarczenia dźwigu osobowego do dnia 20.12.2014,
    ETAP II:
    -montażu dźwigu osobowego do dnia 15.03.2015.

    2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
    1)opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa,
    2)uzyskania wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami,
    3)występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody.
    4)sporządzenia dokumentacji powykonawczej, odbioru zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego ze-zwalającej na jego eksploatację,
    5)zaprojektowanie i dostarczenie dźwigu osobowego do dnia 20.12.2014,
    6)montażu dźwigu osobowego do dnia 15.03.2015,
    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.

    4. Zasady wykonania i rozliczania prac
    1)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy harmonogram prac.
    2)po wykonaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej, nastąpi przekazanie dokumentacji do sprawdzenia i weryfikacji w siedzibie Zamawiające-go.
    3)Zamawiający dokona sprawdzenia i weryfikacji w terminie 7 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Wykonawcę całości dokumentacji projektowej.
    4)odbiór końcowy kompletnej dokumentacji projektowej nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty jej przekazania przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego.
    5)w przypadku nieprawidłowego wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego dokumentacji i zażąda wykonania poprawek i uzupełnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
    6)dokumentacja projektowa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym
    7)do sporządzonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną (papierową).
    8)wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedkłada oświadczenie, że:
    a)dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi w kraju normami oraz aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi,
    b)dokumentacja projektowa została sprawdzona,
    c)dokumentacja projektowa jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i nadaje się do realizacji, posiada niezbędne uzgodnienia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.
    9)dokonanie sprawdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji projektowej oraz z odpowiedzialności za wadliwe jej wykonanie wykryte w późniejszym czasie.
    10)Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego na polecenie Zamawiającego albo w wykonaniu decyzji właściwego organu.
    5. Wykonawca zobowiązany jest do:
    1)opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa,
    2)uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami,
    3)występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody,
    4)posiadania uprawnień przyznanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych,
    5)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową,
    6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych,
    7)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania.
    Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Prace budowlane muszą być pro-wadzone w sposób nieutrudniający normalne funkcjonowanie obiektu.
    8)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót,
    9)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
    10)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia.

    6. Materiały dostarczone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu Umowy muszą:
    1)odpowiadać wymaganiom określonym w:
    a)ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
    b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
    2)być nowe oraz odpowiedniego rodzaju i jakości,
    3)posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej,
    4)być dobrane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
    5)być przeznaczone i przydatne dla celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu robót,
    6)być wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich w dacie ich wbudowania.

    Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wy-konania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności:
    1)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
    2)powodujące poprawienie parametrów technicznych,
    3)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów

    7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opisany w pkt. 3.1 SIWZ przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi przepisami zawartymi w szczególności w następujących aktach prawnych:
    1)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129),
    2)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389),
    3)ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami),
    4)ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów(Dz. U. z 2013r. poz. 1232),
    5)ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409),
    6)obowiązujących normach.
  20. Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży budowlanej i elektrycznej (wraz ze schematami wentylacji windy i jej szybu), 2) adaptację szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu, 3) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia, 4) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem, 5) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi, 6) montaż nowego dźwigu osobowego, w tym wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego ze-zwalającej na jego eksploatację, 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa, 2) uzyskania wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami, 3) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody. 4) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, odbioru zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego ze-zwalającej na jego eksploatację, 5) zapewnia na swój koszt w okresie gwarancji serwisu zainstalowanych urządzeń w tym ich comiesięczną konserwację eksploatacyjną, zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) zamontowanych urządzeń dźwigowych i zaleceniami UDT. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 4. Zasady wykonania i rozliczania prac 1) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy harmonogram prac. 2) po wykonaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej, nastąpi przekazanie dokumentacji do sprawdzenia i weryfikacji w siedzibie Zamawiające-go. 3) Zamawiający dokona sprawdzenia i weryfikacji w terminie 7 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Wykonawcę całości dokumentacji projektowej. 4) odbiór końcowy kompletnej dokumentacji projektowej nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty jej przekazania przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego. 5) w przypadku nieprawidłowego wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego dokumentacji i zażąda wykonania poprawek i uzupełnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6) dokumentacja projektowa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu. 7) do sporządzonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną (papierową). 8) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedkłada oświadczenie, że: a)dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi w kraju normami oraz aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi, b)dokumentacja projektowa została sprawdzona, c)dokumentacja projektowa jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i nadaje się do realizacji, posiada niezbędne uzgodnienia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. 9) dokonanie sprawdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji projektowej oraz z odpowiedzialności za wadliwe jej wykonanie wykryte w późniejszym czasie. 10) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego na polecenie Zamawiającego albo w wykonaniu decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa, 2) uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami, 3) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody, 4) posiadania uprawnień przyznanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych, 5) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 6) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 7) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Prace budowlane muszą być pro-wadzone w sposób nieutrudniający normalne funkcjonowanie obiektu. 8) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 9) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych co-dziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 10) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. Materiały dostarczone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu Umowy muszą: 1) odpowiadać wymaganiom określonym w: a)ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) być nowe oraz odpowiedniego rodzaju i jakości, 3) posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej, 4) być dobrane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) być przeznaczone i przydatne dla celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu robót, 6) być wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich w dacie ich wbudowania. Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opisany w pkt. 3.1 SIWZ przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi przepisami zawartymi w szczególności w następujących aktach prawnych: 1) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129), 2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389), 3) ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami), 4) ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów(Dz. U. z 2013r. poz. 1232), 5) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409), 6) obowiązujących normach
  21. Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku nr 5 Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
    Zamawiający: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź
  22. Wymiana siedmiu dźwigów szpitalnych oraz jednej windy osobowej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, Częstochowa
  23. Wykonanie projektu wykonawczego, wykonanie demontażu i wymiany dźwigu osobowego, na bazie istniejącego szybu i pomieszczeń maszynowni w budynku nr 2, przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie
    Zamawiający: Instytut Maszyn Matematycznych, Warszawa
  24. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na wymianie trzech wind w budynku przy Al. Wojska Polskiego 40 w Pruszkowie.
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, Warszawa
  25. Wymiana dźwigu szpitalnego do transportu pionowego osób niepełnosprawnych w budynku Chirurgii Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13.
    Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, Tarnów
  26. Usługa polegająca na konserwacji i naprawie dwudziestu dźwigów i dwóch ciągów schodów ruchomych znajdujących się w kompleksie budynków Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie położonych przy ulicach: Dobra 56/66 i Dobra 72
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  27. Remont dźwigu osobowego w celu przeznaczenia dla potrzeb studentów niepełnosprawnych w budynku Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie
    Zamawiający: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Szczecin
  28. Wymiana wind w budynkach przy Pl. trzech Krzyży 3/5 i ul. Żurawiej 4a w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
  29. Wymiana czterech dźwigów szpitalnych w budynku nr 1 i nr 5 przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 25 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Białystok
  30. REMONT MASZYNOWNI WINDY I SZYBU DŹWIGOWEGO Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WINDY OSOBOWO - TOWAROWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PAWILONIE ŁÓŻKOWYM SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
  31. Remont dźwigu osobowego D2 w celu przystosowania dla studentów niepełnosprawnych w budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 w Szczecinie
    Zamawiający: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Szczecin
  32. Wymiana istniejącego dźwigu nr 3 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska PW
    Zamawiający: Wydział Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej, Warszawa
  33. dostawa i montaż dwóch wind szpitalno-osobowych w budynku Miejskiego Szpitala Zespolonego przy al. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  34. Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, pl. Małachowskiego 3.
    Zamawiający: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa
  35. wymiana dżwigu szpitalnego (osobowo-łóżkowego) w budynku B na terenie CSKMSW w Warszawie
    Zamawiający: Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie, Warszawa
  36. Wymiana dźwigu osobowego znajdującego się na foyer budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
    Zamawiający: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Warszawa
  37. Wymiana dźwigu osobowego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Białymstoku przy ul. Pięknej 1
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku, Białystok
  38. Wykonanie i montaż wanny szczelnej z blachy stalowej gr. 8 mm w podszybiu dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Studenckiego SGH Sabinki w Warszawie, zlokalizowanym przy Al. Niepodległości 147
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
  39. Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Szpitala im. lek. Włodzimierza Mantiuka ( blok C ) SPZOZ w Hajnówce przy ul. Lipowej 190
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Hajnówka
  40. Montaż dźwigu osobowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w budynku Domu Studenckiego SGH Sabinki w Warszawie, zlokalizowanego przy al. Niepodległości 147
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa, Warszawa
  41. Wykonanie modernizacji dwóch dźwigów szpitalnych
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  42. Roboty dodatkowe odnoszące się do wymiany dźwigu osobowego w budynku Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy Al. Solidarności 77 w Warszawie
    Zamawiający: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Warszawa
  43. dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Krośnie, Krosno
  44. Dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego szpitalnego
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, Biskupiec
  45. WYMIANA DŹWIGU W BUDYNKU GŁÓWNYM SZPITALA NA NOWY DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIŃSKU MAZOWIECKIM
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
  46. Wymiana dźwigu osobowego w budynku Biura Rzecznika Praw Obywatelskich
    Zamawiający: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Warszawa
  47. Wymiana dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie budynku wraz z demontażem starego dźwigu dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Wejherowo
  48. DOSTAWA Z WYMIANĄ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU NR 50 NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ WRAZ Z 36 MIESIĘCZNĄ KONSERWACJĄ.
    Zamawiający: Akademia Obrony Narodowej, Warszawa
  49. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie wymiany istniejącego dźwigu w Urzędzie Dzielnicy Ursus Pl.Czerwca 1976 r nr 1 w Warszawie na dźwig osobowy - w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja i modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Ursus
    Zamawiający: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Warszawa
  50. Wymiana 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, Lublin
  51. Wymiana windy w budynku Szpitala Powiatowego w Myszkowie, ul. Wolności 29 w ramach zadania: Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się, przez zakup, dostawę i montaż windy w Szpitalu Powiatowym w Myszkowie.
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, Myszków
  52. Roboty budowlane uzupełniające dla zadania pt. Modernizacja pięciu wind osobowych w budynku nr 4 i 8 obejmujące swoim zakresem roboty w branży konstrukcyjno budowlanej oraz w branży elektrycznej, nr sprawy: 26/ZP/12
    Zamawiający: Departament Administracyjny MON, Warszawa
  53. Przetarg nieograniczony pn: Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy : 15/2011
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Międzyrzec Podlaski
  54. Wymiana dźwigu osobowego szpitalnego prod. Z.U.D. na dźwig osobowy szpitalny ze sterowaniem mikroprocesorowym, demontaż istniejącego dźwigu, kompletację, dostawę i montaż nowego dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych, w tym wykonanie adaptacji istniejącego szybu oraz modernizacji instalacji zasilającej
    Zamawiający: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, Grajewo
  55. Kompleksowa wymiana dźwigu osobowego w Domu Studenckim Wcześniak PW SzNTiS w Płocku przy ul. Dobrzyńskiej 5
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych, Płock
  56. Wymiana czterech dźwigów osobowych w budynku Lipsk I i Lipsk II przy ul. Pawińskiego 17/21 w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Warszawa
  57. Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 42/ZP/11
    Zamawiający: Departament Administracyjny MON, Warszawa
  58. Wymiana windy szpitalnej w pawilonie nr III Szpitala Grochowskiego wraz z demontażem starej windy
    Zamawiający: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie, Warszawa
  59. Budowa windy dla osób niepełnosprawnych, przy wykorzystaniu istniejącego szybu windy towarowej
    Zamawiający: Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, Siedlce
  60. Wykonanie projektu wykonawczego, wykonanie demontażu i wymiany dźwigu osobowego, na bazie istniejącego szybu i pomieszczeń maszynowni w budynku przy ul. Krzywickiego 34 budynek 5 klatka a w Warszawie.
    Zamawiający: Instytut Maszyn Matematycznych, Warszawa
  61. Wykonanie modernizacji dźwigu towarowo-osobowego w budynku magazynowym w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie.
    Zamawiający: Agencja Rezerw Materiałowych, Warszawa
  62. Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej wind eksploatowanych w Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki, Plac Małachowskiego 3 w Warszawie.
    Zamawiający: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa
  63. Wymiana dźwigu elektrycznego w pawilonie przy ul. Bartłomieja 3 w Warszawie
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, Warszawa
  64. Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu.
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
  65. Dostawa i wymiana dwóch dźwigów 7- mio przystankowych w budynku MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Obsługi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Warszawa
  66. Wymiana dźwigu w budynku przy ul. Żelaznej 99
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  67. Zaprojektowanie wraz z wykonaniem, dostawą i zainstalowaniem dźwigu do przewozu osób i towarów wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego w budynku C Biblioteki Narodowej w Warszawie Al. Niepodległości 213 oraz wykonaniem koniecznych robót remontowych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego, w tym remontu pomieszczenia maszynowni
    Zamawiający: Biblioteka Narodowa, Warszawa
  68. Roboty budowlane polegające na modernizacji dźwigu hydraulicznego w budynku nr 4
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  69. Wykonywanie usług stałej konserwacji oraz doraźnych napraw dźwigów (nr sprawy 8/2009/ZP)
    Zamawiający: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON), Warszawa
  70. Wymianę windy w pawilonie nr 8 Szpitala Wolskiego
    Zamawiający: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  71. Dostawa dźwigu szpitalnego wraz z montażem w budynku D szpitala
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, Otwock
  72. wymiana wind
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Legionowo
  73. Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz ul. Słowackiego 6-8 w Warszawie - VIII etap - wymiana dźwigu osobowego (demontaż starego dźwigu wraz z jego utylizacją, dostawa i montaż nowego dźwigu ) wraz z towarzyszącymi pracami adaptacyjno - budowlanymi w budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, Warszawa
  74. Wymiana istniejącego dźwigu osobowego w części administracyjnej Teatru STUDIO (dawniej Centrum Sztuki Studio) w Pałacu Kultury i Nauki
    Zamawiający: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Warszawa
  75. Dostawę dwóch dźwigów wraz z montażem w przychodni przyszpitalnej(budynek B) i pomieszczeniach przeznaczonych na centralna sterylizatorni,budynek J
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, Otwock