Kogo reprezentuje osoba

Trzaska Zofia Małgorzata

w KRS

Zofia Małgorzata Trzaska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zofia
Drugie imię:Małgorzata
Nazwisko:Trzaska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1959 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Katowice (Śląskie), Siemianowice Śląskie (Śląskie)
Przetargi:110 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Trzaska Andrzej Władysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Trzaska Andrzej Władysław, Trzaska Łukasz Paweł

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Luka Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000292770
  2. Luka Zofia,andrzej Trzaska Sp. J., Siemianowice Śląskie − KRS 0000251813

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie A, dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie B, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych zadanie D, dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie E
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
    1. Blok szkolny formatu A4
    w kratkę, 50 kartkowy niemakulaturowy sztuki 420 270 100 50
    2. Brulion w kratkę, szyty i klejony format A4, twarda oprawa
    96 kartkowy,
    gramatura kartek 55gm2 sztuki 175 100 50 25
    3. Brulion w kratkę, szyty i klejony format A-5, twarda oprawa
    96 kartkowy,
    gramatura kartek 55g/m2 sztuki 150 50 50 50
    4. Teczka do podpisu A-4 harmonijkowa (10 przegródek) skóropodobna sztuki 200 100 50 50
    5. Teczka do podpisu
    ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z skóropodobna sztuki 5 5 0 0
    6. Skorowidz alfabetyczny A-5 twarda oprawa (100 kartek) sztuki 15 0 15 0
    7. Skoroszyt zawieszkowy tekturowy cały (1:1) o gramaturze 300 g sztuki 3000 2000 1000 0
    8. Skoroszyt kartonowy oczkowy
    do wpinania cały (1:1)
    o gramaturze 300 g sztuki 8150 3000 3000 2150
    9. Segregator 75 mm formatu A4
    z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia
    z wymienną obustronną etykietą sztuki 2000 1000 500 500
    10. Segregator 50 mm typu A4
    z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia
    z wymienną obustronną etykietą sztuki 450 100 200 150
    11. Teczki wiązane tekturowe (białe) o gramaturze 250 g sztuki 35 000 15 000 10 000 10 000
    12. Pudła archiwizacyjne
    do przechowywania dokumentów o wymiarze szerokości grzbietu 100 mm, tekturowe sztuki 2500 0 1500 1000
    13. Teczka z gumką (biała)
    o gramaturze 300g sztuki 630 230 200 200


    Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla zadania A Prezydent Miasta Sosnowca
    do postępowania przetargowego nr WAG.271.01.04.2015 al. Zwycięstwa 20
    Urząd Miejski w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec
    Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Zamawiana liczba 1 Dostawa
    10 dni po podpisaniu umowy 2 Dostawa
    02.06.2015 3 Dostawa
    28.09.2015 Cena jednostkowa brutto Wartość całej pozycji brutto zamawianej liczby
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    14. Teczka skrzydłowa z rzepem formatu A4 o wymiarach 248x319x35mm sztuki 30 10 10 10
    15. Gumka (miękka)ołówkowa przeznaczona do stosowania na papierze, dokładnie wycierająca ołówek, nienaruszająca struktury papieru o wymiarach około 43 mm x 17mm x 12 mm sztuki 250 100 100 50
    16. Sznurek, dratwa nabłyszczana, kolor brązowy, wytrzymałość 17,5 kg, o wadze 10 dkg sztuki 360 100 200 60
    17. Taśma klejąca dwustronna o szerokości 50 mm x 25m, pokryta obustronnie klejem akrylowym sztuki 5 5 0 0
    18. Temperówka metalowa sztuki 100 50 0 50
    19. Tusz do stempli, wodny, uniwersalny (fiolet) 22ml, sztuki 136 76 30 30
    20. Tusz do stempli, wodny, uniwersalny (czarny) 22 ml sztuki 100 50 20 30
    21. Tusz do stempli, wodny, uniwersalny (czerwony) 22 ml sztuki 220 120 50 50
    22. Dziurkacz z metalową podstawą
    i wykończeniem z tworzywa sztucznego typu Eagle 837 lub równoważny z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki,
    z możliwością dziurkowania
    co najmniej 15 kartek sztuki 73 23 30 20
    23. Dziurkacz z metalową podstawą
    i wykończeniem z tworzywa sztucznego z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki,
    z możliwością dziurkowania
    co najmniej 40 kartek sztuki 30 10 10 10
    24. Zszywacz metalowy, wyposażony w obrotowy mechanizm typu Eagle 204
    lub równoważny, zszywający
    do 12 kartek sztuki 133 53 50 30
    25. Zszywacz o dużej wytrzymałości, metalowy mechanizm, plastikowe ramię, zszywający na płasko typu SAX 539 lub równoważny, zszywający do 30 kartek - duży na zszywki 24/8 sztuki 30 15 15 0
    26. Rozszywacz, uniwersalny, metalowy z plastikową obudową sztuki 83 43 20 20


    Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla zadania A Prezydent Miasta Sosnowca
    do postępowania przetargowego nr WAG.271.01.04.2015 al. Zwycięstwa 20
    Urząd Miejski w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec
    Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Zamawiana liczba 1 Dostawa
    10 dni po podpisaniu umowy 2 Dostawa
    02.06.2015 3 Dostawa
    28.09.2015 Cena jednostkowa brutto Wartość całej pozycji brutto zamawianej liczby
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    27. Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy
    o dużej wytrzymałości 24/6
    (1000 sztuk w opakowaniu) opakowanie 1005 305 400 300
    28. Długopis automatyczny
    na wkłady z końcówką zapewniającą lekkość i płynność pisania, przezroczysta obudowa pozwala na kontrolę tuszu (niebieski), gumowy uchwyt
    i klips w kolorze tuszu, grubość linii pisania około 0,27mm, długość linii pisania około 6000m sztuki 300 150 150 0
    29. Ołówek odporny na złamanie
    z gumką, twardość HB sztuki 2080 1000 600 480
    30. Długopis klasyczny
    z szybkoschnącym tuszem
    na bazie oleju, transparentny korpus, zabezpieczony wentylowaną skuwką w kolorze tuszu (niebieski), średnia końcówka około 1mm, długość linii pisania około 3000m sztuki 3900 1500 1500 900
    31. Długopis automatyczny
    z wymiennym wkładem, obudowa w kolorze tuszu, wygodny gumowy uchwyt, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania około 2000 m, trwała kulka około 1mm sztuki 750 750 0 0
    32. Wkład pasujący do długopisu
    z pozycji nr 28 sztuki 500 200 200 100
    33. Wkład pasujący do długopisu
    z pozycji 30 sztuki 1600 600 500 500
    34. Foliopis czarny, z cienką końcówką wodoodporny
    do pisania na folii, plastiku, szkle, metalu, średnica końcówki
    około 0,5mm sztuki 100 50 50 0
    35. Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czarny) sztuki 800 300 300 200
    36. Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czerwony) sztuki 700 300 200 200


    Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla zadania A Prezydent Miasta Sosnowca
    do postępowania przetargowego nr WAG.271.01.04.2015 al. Zwycięstwa 20
    Urząd Miejski w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec
    Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Zamawiana liczba 1 Dostawa
    10 dni po podpisaniu umowy 2 Dostawa
    02.06.2015 3 Dostawa
    28.09.2015 Cena jednostkowa brutto Wartość całej pozycji brutto zamawianej liczby
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    37. Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (zielony) sztuki 500 200 100 200
    38. Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości,
    nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisaniaokoło1-5 mm, długość linii pisania około 170m (żółty) sztuki 400 200 100 100
    39. Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości,
    nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisania około 1-5 mm, długość linii pisania około 170m (zielony) sztuki 315 115 100 100
    40. Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości,
    nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisania około 1-5 mm (różowy), długość linii pisania około 170m sztuki 250 100 100 50
    41. Flamastry 4 kolorowe, odporne na wysuszanie (zielony, czerwony, niebieski, czarny), plastikowa końcówka, grubość linii pisania około 0,5mm komplet 15 15 0 0
    42. Długopis na sprężynce, podstawka przyklejana
    do podłoża, stojący, średnica kulki około 0,7 mm, długość linii pisania do 800 m sztuki 250 100 100 50
    43. Poduszki samotuszujące
    o wymiarach 11cm x 7 cm fioletowe sztuki 60 20 20 20
    44. Poduszki samotuszujące
    o wymiarach 11 cm x 7 cm czerwone sztuki 160 120 20 20
    45. Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy
    o dużej wytrzymałości 24/8
    (1000 sztuk - pudełeczko) pudełeczko 150 100 50 0
    46. Nożyczki metalowe, długość
    21 cm z plastikowym uchwytem sztuki 153 53 50 50


    Załącznik nr 2A- szczegółowy formularz oferty - dla zadania A Prezydent Miasta Sosnowca
    do postępowania przetargowego nr WAG.271.01.04.2015 al. Zwycięstwa 20
    Urząd Miejski w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec
    Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Zamawiana liczba 1 Dostawa
    10 dni po podpisaniu umowy 2 Dostawa
    02.06.2014 3 Dostawa
    28.09.2015 Cena jednostkowa brutto Wartość całej pozycji brutto zamawianej liczby
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    47. Uniwersalny marker permanentny wodoodporny, przeznaczony do stosowania
    na różnych powierzchniach - czarny z okrągłą końcówką, grubość linii pisania od 1-3 mm sztuki 400 150 150 100
    48. Uniwersalny marker permanentny wodoodporny, przeznaczony do stosowania
    na różnych powierzchniach
    - czarny ze ściętą końcówką, grubość linii pisania od 1-5 mm sztuki 50 30 20 0
    49. Kredki o odpowiedniej twardości
    i wytrzymałości 12 kolorowe komplet 5 5 0 0
    50. Ołówek automatyczny
    w gumowanej obudowie antypoślizgowej, z gumką chronioną skuwką, grafit 0,5mm sztuki 30 10 20 0
    51. Grafity do ołówków (0,5) HB (12 rysików opakowanie), pasujące do ołówków z pozycji 50 opakowanie 40 20 20 0
  2. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru.
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru obejmująca pozycje wyszczególnione w zakresach I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII oraz IX opisanych w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /formularza ofertowego /wzoru umowy. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ 3. Ilość materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego zakresu) zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% (dla danego zakresu) wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu
  3. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Okulistyki i Onkologii Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Katowice
    Dostawa artykułów biurowych:
    Część 1 - Artykuły biurowe różne
    Część 2 - Papier do drukowania
    Część 3 - Akcesoria do identyfikacji pacjentów
    Część 4 - Zestaw kodów kreskowych
    Część 5 - Etykiety
    Część 6 - Obwoluty na historię choroby
  4. dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i do faksów.
    Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem przedstawia poniższa tabela.
    Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w poniższej tabeli. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, z którym zawarta zostanie umowa, iż minimalne wynagrodzenie z tyt. realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny oferty.
    Zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne Zamawiający będzie składał każdorazowo na jednolitym formularzu (załącznik nr 1 do wzoru umowy) i przesyłał Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. Termin realizacji - do 10 dni od dnia złożenia zapotrzebowania, w godz. od 8:00 do 14:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
    Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Słonecznej 34, w ilościach zgodnych ze złożoną dyspozycją - zapotrzebowaniem.
    Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być jednorodne przez cały okres obowiązywania umowy (wg wykazu materiałów eksploatacyjnych dołączonego do złożonej oferty), z tym, że Wykonawca na każdym etapie umowy w zamian za zaoferowany równoważny materiał eksploatacyjny może dostarczyć oryginalny materiał eksploatacyjny, tj. pochodzący odpowiednio od producenta wskazanego powyżej urządzenia.
    Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, czyli pochodzące odpowiednio od producentów wskazanych powyżej urządzeń. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
    Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzenia.
    Przez (produkt równoważny) Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych lub lepszych (pod względem pojemności tuszu, tonera, wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia, utrwalania, nie zamazywania się druku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, które winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różnić się znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem.
    Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w kartonowe opakowania (nie uszkodzone), indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą, posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy produktu (symbol), pozwalający na zidentyfikowanie danego produktu i termin jego ważności.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo nie odebrania produktu w uszkodzonym opakowaniu, zaś Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie wymienić produkt.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych w sposób naruszający polskie prawo.
    Wymagania stawiane wykonawcy:
    1) dostarczone materiały eksploatacyjne winne być wysokiej jakości oraz winne zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego oraz zapewniać należyte bezpieczeństwo i posiadać właściwe opakowanie i oznakowanie,
    2) zamontowanie i używanie dostarczonych przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może spowodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone,
    3) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych, od momentu zgłoszenia (e-mail, faksem) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu
    4) wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia,
    5) uszkodzenie urządzenia spowodowane użyciem materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia, wymiany urządzenia na nowe,
    6) utrata gwarancji producenta urządzenia spowodowana użyciem dostarczonego przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego, oznacza oprócz finansowych, również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia,
    7) dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte min. 12 miesięczną gwarancją, licząc od daty dostawy lub do wyczerpania się środka barwiącego,
    Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych określono w SIWZ.
  5. Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych dla uczniów/uczennic biorących udział w stażach w ramach projektu pn. Złap staż
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla uczniów/uczennic biorących udział w stażach, w ramach projektu Złap staż. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki , Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
  6. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Katowice
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
  7. ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2015 ROKU
    Zamawiający: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Chorzów
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę materiałów biurowo - papierniczych dla potrzeb Urzędu Miasta - Wydziału Obsługi Technicznej - szczegółowy wykaz materiałów stanowią załączniki nr: 4,5,6 do SIWZ. Dostawy będą realizowane okresowo, transportem Wykonawcy na jego koszt w ciągu 48 godzin od przesłania mail-em, bądź fax-em zamówienia cząstkowego. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę do magazynu UM Chorzów na miejsce wskazane przez magazyniera. Wraz z dostawą Zamawiający otrzyma dowód dostawy, który stanowić będzie podstawę rozliczeń finansowych i reklamacji
  8. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice
    Różny sprzęt i artykuły biurowe
  9. Zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz jednostek terenowych i organizacyjnych MOPS Katowice w:
    1) artykuły biurowe - część A opisana w załączniku nr 1A do specyfikacji,
    2) wybrane artykuły biurowe (szkolne) - część B opisana w załączniku nr 1B do specyfikacji,
    3) artykuły papiernicze - część C opisana w załączniku nr 1C do specyfikacji,
    4) artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych typu drukarka i fax - część D opisana w załączniku nr 1D do specyfikacji,
    5) wybrane artykuły eksploatacyjne do kserokopiarek - część E opisana w załączniku nr 1E do specyfikacji,
    wraz z transportem oraz wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice
  10. Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
    Zamawiający: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Polityki Społecznej, Bielsko-Biała
    Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarki marki Brother DCP-7060D na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat zgodnie
    z poniżej wymienionymi parametrami.
    Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy.

    Lp. Przedmiot zamówienia Ilość sztuk
    1. Blok kostka kolor 8,5x8,5 10 szt.
    2. Bloczki samoprzylepne 76x76 żółte 30 szt.
    3. Bloczki samoprzylepne 51x38 żółte 30 szt.
    4. Cienkopis - różne kolory 15 szt.
    5. Długopis żelowy niebieski 20 szt.
    6. Koperta C4 biała SK 100 szt.
    7. Koperta C5 biała SK 300 szt.
    8. Koperta C6 biała SK 300 szt.
    9. Korektor taśma (myszka) szerokość
    5mm długość min.6m 5 szt.
    10. Koszulka na dokumenty A4
    (1 opakowanie - 100 szt.) 10 op.
    11. Ołówek automat. 0,5 4 szt.
    12 Wkłady do ołówka (zgodne z poz. 11)
    1opakowanie - 12 szt. 6 op.
    13. Przekładki do segregatorów kartonowe
    poziome (1 opakowanie - 100 szt.) 2 op.
    14. Skoroszyt sztywny wpinany 200 szt.
    15. Przekładki do segregatorów kartonowe
    A4 (1 opakowanie - 10 szt.) 10 op.
    16. Spinacze trójk. R28 (1 opakowanie - 100 szt.) 10 op.
    17. Segregator A4 / 75 PCV kolor okleina z zewnątrz 150 szt.
    18. Teczka do podpisu 15 kart. 20 szt.
    19. Wkłady do długopisu (zgodne z poz. 5) 30 szt.
    20. Zszywki 24/6 (1p =1000 zszywek) 10 p.
    21. Zakreślacz tekstu (ścięta końcówka, intensywny kolor, grubość pisania od 2-5mm, różne kolory) 15 szt.
    22. Papier xero A4 gramatura 80g/m2 200 ryz
    23. Papier xero kolor mix A4 (opakowanie 100 szt.) 2 op.
    24. Tonery do drukarki Brother DCP-7060D 10 szt.
    25. Etykieta samoprzylepna 210x297 mm (1 etykieta) 3 szt.
    26. Marker (okrągła końcówka, 1-3 mm, czarny) 3 szt.
    27. Taśma klejąca 18 mm-20mm 4 szt.
    28. Klipsy do papieru 32 mm (opakowanie 12 szt.) 1 szt.
    29. Klipsy do papieru 41 mm (opakowanie 12 szt.) 2 szt.
    30. Klipsy do papieru 51 mm (opakowanie 12 szt.) 1 szt.
    31. Ofertówka A4 twarda L 100 szt.
    32. Spinacz metalowy w pudełku magnetycznym 3 szt.

    Artykuły mają być fabrycznie nowe nie noszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku, wykonane zgodnie z opisem zamawiającego.
  11. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI .
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
    Część III
    Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe dla pracowników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    Długopis automatyczny z systemem przyciskowym, gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa - 15 szt. Pisak do płyt CD 4 szt. w opakowaniu, długość pisania jednego pisaka: 500 metrów. kolor czarny - 1 op. Ołówek HB z gumką - 15 szt. Gumka do ścierania grafitu z papieru - 6 szt. Temperówka metalowa w kształcie klina, profilowane rowki ułatwiające trzymanie - 6 szt. Papier ksero A4, 80g, biały, ryza 500 arkuszy - 10 ryz. Papier ksero A4, 80 g, pomarańczowy, ryza 500 arkuszy - 1 ryza. Papier samoprzylepny -Etykiety samoprzylepne A4, białe, do druku laserowego, atramentowego i ksero, 100 arkuszy w opakowaniu - 1 op. Blok szkolny A4w kratkę, 100 kartek, klejony górny grzbiet (z możliwością wyrywania kartek) - 6 szt. Bloczek samoprzylepny76x76 kolorowe, 400 kartek - 5 szt. Bloczek kostka Biały 85x85x35 mm klejony - 10 szt. Koszulki do segregatora A4 przeźroczyste 20 szt. w 1 op. - 10 op. Segregator oklejony na zewnątrz pollolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, otwór na palec na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia dwa otwory na przedniej okładce szerokość grzbietu 70 mm, format A4 - 10 szt. Zakreślacze fluorescencyjne, z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie - 6 szt. Koperta C6 samoklejąca biała 114x162mm bez okienka. 1000szt.op. - 1 op. Koperta C4 samoklejąca 229x324 biała bez okienka, 250szt.op. - 1 op. Taśma klejąca Biurowa przezroczysta 24mm rolka 20m - 6 szt. Taśma dwustronna50mm rolka 25m - warstwa przyklejana przezroczysta- 6 szt. Dziurkacz biurowyplastikowe ramię, metalowa podstawa, wykończenia z tworzyw sztucznych, zdolność dziurkowania do 20 kartek, posiada ogranicznik formatu- 2 szt. Zszywacz biurowy Metalowy, możliwość zszycia min. 25 kartek jednocześnie, na zszywki 24-6, 26-6, głębokość wsuwania 48 mm - 6 szt. Rozszywacz Z blokadą, do zszywek we wszystkich rozmiarach - 6 szt. Zszywki 24-6 Wykonane z stali; opakowanie ok. 1000szt; rozmiar 24-6. - 20 op. Spinacze małe Metalowe 28mm po 100szt w 1 op.- 15 op. Spinacze duże Metalowe 50mm po 100szt w 1 op. - 5 op. Klipy do papieru 51mm, czarne, 12szt-op - 5 op. Teczka z gumką Wykonana z białej tektury, wyposażona w gumkę wzdłuż dłuższego boku, format A4, 300g, wymiary 230x320 mm -20 szt. Przybornik na biurko Wykonany z wysokiej jakości tworzywa, 5 przegródek o różnej wielkości, gumowe ograniczniki na spodzie -3szt. Szuflady na biurko wykonane z polistyrenu, miejsce na etykietkę, wymiary wewnętrzne: 243x57x335 mm, wymiary zewnętrzne: 255x65x348 mm - 6 szt. Kalendarz książkowy 2014 Tygodniowy A4, w twardej oprawie,- 2 szt. Pinezki Do tablicy korkowej, plastikowe łebki, kolorowe, 100 szt. w opakowaniu.- 2 op. Nożyczki do wszechstronnego zastosowania 21 cm; podgumowane uchwyty na palce. - 1 szt. Płyty DVD 4,7 GB do nagrywania, 50szt w opakowaniu. - 1 op. Skoroszyty zawieszkowe Opakowanie 10 szt., wykonany z PCV, twardy, wymiary: 232x314 - 5 op. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, plastikowe klawisze, ilość pól wyświetlacza: 12, podwójne zasilanie, klawisz podwójnego zera, wymiary: 128,5x130x34 mm - 2 szt. Teczka do podpisów format A4, 16 przekładek, wykonana z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem, grzbiet wykonany harmonijkowo, przekładki kartonowe białe z dziurkami, - 1 szt.

    Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu
    Pracy - filia w Częstochowie Aleja Niepodległości 20/22, do pokoju 246 - II piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dno od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.
  12. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice
    Różny sprzęt i artykuły biurowe
  13. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby zajęć z języków obcych i warsztatów kompetencji społecznych w ramach projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Klucz do kariery.
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby zajęć z języków obcych i warsztatów kompetencji społecznych w ramach projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Klucz do kariery.
  14. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
    Zamawiający: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb zamawiającego fabrycznie nowych materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji.
    Zamawiający przewidział podział zamówienia na części, zgodnie ze Specyfikacją techniczno-cenową zawierającą szczegółowy wykaz produktów które będą podlegały dostawie, stanowiącą załącznik Nr 1.1. oraz załącznik Nr 1.2. do SIWZ.
    Cześć I - Materiały biurowe,
    Część II - Materiały eksploatacyjne - tusze, głowice do posiadanych drukarek atramentowych, tonery do posiadanych drukarek laserowych, kserokopiarek, tusze i tonery do posiadanych urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośniki informacji.
    Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów.
    Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
    Wszystkie zaoferowane przez wykonawcę materiały muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostawy.
  15. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Bytomskie Mieszkania, Bytom
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, w pierwszym gatunku, pochodzących z bieżącej
    produkcji i wolnych od wad materiałów biurowych dla potrzeb Bytomskich Mieszkań w Bytomiu wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, lub równoważny o parametrach nie
    gorszych niż przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego. Materiały biurowe winny być jednorodne tj. Wykonawca będzie dostarczał taki sam rodzaj materiału biurowego przez cały okres obowiązywania umowy.Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego położonej w
    Bytomiu przy ul. Zielnej 25B oraz do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych na terenie Bytomia jn: Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25b Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b Bytomskie Mieszkania - Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 1 (POM), 41-902 Bytom,
    ul. Powstańców Warszawskich 30; Bytomskie Mieszkania POM Nr 2, 41-909 Bytom, ul. ul. Armii Krajowej 54b, Bytomskie Mieszkania POM Nr 3, 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, Bytomskie Mieszkania POM Nr 4, 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, Bytomskie Mieszkania POM Nr 5, 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a, Bytomskie
    Mieszkania POM Nr 6, 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego składanych nie częściej niż 1 raz na 2 tygodnie. Termin realizacji dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 2 dni robocze licząc od
    dnia otrzymania przez Wykonawcę cząstkowego zamówienia. Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu/telefonu lub pocztą elektroniczną. Koszty transportu/dostawy do siedziby Zamawiającego i jego komórek organizacyjnych położonych na terenie Bytomia oraz złożenia
    przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego ponosi Wykonawca. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne
  16. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Okulistyki i Onkologii Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Katowice
    Dostawa artykułów biurowych :
    Część 1 - Artykuły biurowe różne
    Część 2 - Akcesoria do identyfikacji pacjentów
    Część 3 - Zestaw kodów kreskowych
    Część 4 - papier do drukarek
    Część 5 - Etykiety
  17. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 130 pozycji materiałów eksploatacyjnych do drukarek zawartych w Pakiecie nr 1 - Załącznik nr 5 specyfikacji
  18. Dostawy materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, Częstochowa
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.
    2. Materiały biurowe i druki akcydensowe będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówienia.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, prognozowane zestawienia ilościowo-rodzajowe danego asortymentu, a także warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia, załącznikach nr 1 do formularza oferty - formularzu cenowym oraz załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzorze umowy.
    4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  19. Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego, Obywatelska Dąbrowa
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
    I. Opis przedmiotu zamówienie:1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
    2.Rodzaje i ilości zamawianych materiałów określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
    2.Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej. Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Obywatelska Dąbrowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre Rządzenie Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.
    3. Zamówione materiały biurowe i eksploatacyjne Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem.
    4. Dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne winny być wyłącznie fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem.

    5. Wykonawca na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia realizacji przedmiotu zamówienia, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.
    6. W razie stwierdzenia wad dostarczonych materiałów biurowych i eksploatacyjnych, bądź w razie stwierdzenia dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych niezgodnych z zamówionymi przez Zamawiającego - w terminie 3 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany w ciągu 24 godzin od powiadomienia telefonicznego lub faksem lub e-mailem przez Zamawiającego.
    7.Rozwiązania równoważne
    Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym :
    1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta.
    2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie wymaganiami określonymi w SIWZ.
    II. Uszczegółowienie sekcji III.2 ogłoszenia:Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Obywatelska Dąbrowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre Rządzenie Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.
    III. Cena brutto wybranej oferty: 3845,80 zł. Cena brutto oferty z najwyższą ceną: 5320,00 zł,
  20. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby WUP w Katowicach. Część I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby pracowników WUP w Katowicach. 1. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm pakowany po 12 szt. w opakowaniu 34op. 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm pakowany po 12 szt. w opakowaniu 24op. 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm pakowany po 12 szt. w opakowaniu 13op. 4. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę 27szt. 5. Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę 22szt. 6. Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek 13szt. 7. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory 116szt. 8. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 38szt. 9. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim i czarnym, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm 102szt. 10. Wkład do długopisu opisanego w poz. 9 84szt. 11. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, czerwony o grubości linii 0,3 mm 89szt. 12. Wkład do długopisu żelowego z poz. 11 37szt. 13. Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem 4szt. 14. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony 60szt. 15. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek 1szt. 16. Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 mm pakowane w paczkach po 100 szt. 8op. 17. Etykiety samoprzylepne o wym. 22x12 mm pakowane w paczkach po 100 szt. 7op. 18. Grzbiety do bindowania 12 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 19. Grzbiety do bindowania 16 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 20. Grzbiety do bindowania 50 mm pakowane po 100 szt. 1op. 21. Gumka kombinowana niebiesko-biała do ołówka i atramentu 32szt 22. Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm 1szt. 1 23. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g nietoksyczny 15szt. 24. Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml 4szt. 25. Klej w płynie bezzapachowy, z rolką dozującą o pojemności min. 50 ml 10szt. 26. Klip do papieru 19 mm pakowany w paczkach po 12 szt. 18op. 27. Klip do papieru 32 mm pakowany w paczkach poi 12 szt. 41op. 28. Klip do papieru 51 mm pakowany w paczkach po 12 szt. 32op. 29. Klips archiwizacyjny pakowany po 100 szt. w opakowaniu 5op. 30. Kołonotatnik A5 100 kartek kratka 5szt. 31. Koperta C6 biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt. w opakowaniu 4op. 32. Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 500 szt. w opakowaniu 10op. 33. Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu 10op. 34. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem o wym. nie mniejszych niż 255x390x40 100szt. 35. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem o wym. nie mniejszych niż 300x458x40 100szt. 36. Koperta powietrzna air poc o wym. 290x370 mm 50szt. 37. Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm 20szt. 38. Korektor w płynie ekologiczny z gąbką 12szt. 39. Korektor w piórze z metalową końcówką o pojemności min. 9 ml 7szt. 40. Korektor w taśmie z kasetą wymienną o szerokości nie więcej niż 6 mm 23szt. 41. Wkład do korektora z poz. 40 8szt. 42. Kostka biurowa -klejona , kolorowa 8,5x8,5 cm 62szt. 43. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic 9op. 44. Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic 58op. 45. Linijka plastikowa 20 cm 6szt. 46. Linijka plastikowa 30 cm 8szt. 47. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką-wszystkie kolory 17szt. 48. Marker zwykły-wszystkie kolory z okrągłą końcówką 33szt. 49. Mazaki kolorowe w kompletach, pakowane po 4 szt. ( czarny, niebieski, czerwony,zielony 6op. 50. Mechanizm skoroszytowy pak. po 25 szt. 5op. 51. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali 20 cm z gumowym uchwytem 11szt. 52. Ofertówka L- sztywna A4 krystaliczna z folii PCV o grubości 20 mic., otwierana z góry i prawej strony, pakowana po 25 szt. 4op. 53. Okładki do bindowania A4 przeźroczyste- przód pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 54. Okładki do bindowania A4 tył - karton dwustronnie kolorowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 55. Ołówek z gumką 2B miękki pakowany po 12 szt. w opakowaniu 6op. 56. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 arkuszy o białości min. CIE 161 700op. 57. Papier kancelaryjny A3 pakowany po 100 ark. 1op. 58. Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grubości linii 0,5 mm 31szt. 59. Pinezki do tablic korkowych -kolorowe pakowane po 50 szt. 10op. 60. Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, pakowane po 10 kart 5op. 61. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, gramatura min. 355g/m2 z miejscem na opis zawartości 250szt. 62. Rozszywacz do dokumentów 7szt. 63, Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 200szt. 64. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 35szt. 65. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu 15op. 66, Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 65op. 67. Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 17op. 68. Spinacze krzyżowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 17op. 69. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna 10szt. 70. Taśma klejąca 18x10 mm pakowana po 8 szt. 6op. 71. Taśma klejąca 24x20 mm pakowana po 6 szt. 10op. 72. Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 mm 23szt. 73. Taśma pakowa szara 48 x 50 mm 12szt. 74. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 14szt. 75. Teczka z gumką A4 - kolorowa , lakierowana 100szt. 76. Teczka na rzep A4 z kartonu lakierowanego 24szt. 77. Temperówka podwójna metalowa 10szt. 78. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie- czerwony, czarny 8szt. 79. Zakładki indeksujące w bloczkach, pakowane po 4 x 50 kartek 40op. 80. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem ( różne kolory ) 90szt. 81. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 8szt. 82. Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek 10szt. 83. Zeszyt A4 twarda oprawa 96 kartek 9szt. 84. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwe plastiku, zszywający jednorazowo min. 25 kartek o głęb. zszywania 60 mm 3szt. 85. Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem, ergonomiczny kształt, ładowany od góry, zszywanie zamknięte lub otwarte, zszywający jednorazowo min. 25 kartek 12szt. 86. Zszywki do zszywaczy 24/6 pakowane po 1000 szt. 93op. 87. Zszywki do zszywaczy 23/10 pakowane po 1000 szt. 17op. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. Część II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby pracowników WUP w Katowicach. 1. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm pakowany po 12 szt. w opakowaniu 10op. 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm pakowany po 12 szt. w opakowaniu 5op. 3. Blok listowy A5 makulaturowy 96 kartek w kratkę 20szt. 4. Blok listowy makulaturowy A4 100 kartek w kratkę 20szt. 5. Brulion A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek w kratkę 20szt. 6. Cienkopis, oprawiona w metal końcówka o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory 100szt. 7. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 20szt. 8. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym, metalowym niebieski, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szer. linii pisania 05-07 mm, dł. linii pisania ponad 3 000 m 84szt. 9. Wkład do długopisu opisanego w poz. 8, metalowy wielko pojemny, niebieski 84szt. 10. Długopis żelowy automatyczny, przeźroczysty korpus, gumowy uchwyt z wymiennym wkładem 72szt. 11. Wkład do długopisu żelowego z poz. 10 72szt. 12. Długopis na sprężynce o dł. 1 m, samoprzylepny 2szt. 13. Grzbiety do bindowania 6 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 14. Grzbiety do bindowania 8 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 15. Grzbiety do bindowania 12 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 16. Grzbiety do bindowania 16 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op. 17.. Grzbiety do bindowania 25 mm pakowane po 100 szt. 2op. 18. Grzbiety do bindowania 50 mm 50szt. 19. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 35 g, nietoksyczny, zmywalny, bezbarwny 12szt. 20. Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 g 12szt. 21. Klip do papieru 19 mm pakowany w paczkach po 12 szt. 20op. 22. Klip do papieru 32 mm pakowany w paczkach poi 12 szt. 20op. 23. Klips archiwizacyjny pakowany po 100 szt. w opakowaniu 2op. 24. Kołonotatnik A5 100 kartek w kratkę w miękkiej oprawie 5szt. 25. Koperta C6 biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt. w opakowaniu 6op. 26. Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 500 szt. w opakowaniu 10op. 27. Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu 10op. 28. Koperta rozszerzana o wym. 300x458 20szt. 29. Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm 20szt. 30. Korektor w płynie ekologiczny z gąbką o pojemności 20 ml 24szt. 31. Korektor w piórze, szybkoschnący z metalową końcówką o pojemności min. 8 ml 24szt. 32. Kostka biurowa -klejona , kolorowa 8,5x8,5 cm 30szt. 33. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic 5oop. 34. Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic 100op. 35. Marker zwykły permanentny, nietoksyczny z okrągłą końcówką, o grubości linii pisania 1-5 mm, różne kolory 20szt. 36. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką, o długości linii pisania 1 500 m 20szt. 37. Mazaki kolorowe w kompletach, pakowane po 4 szt. ( czarny, niebieski, czerwony, zielony) 5op. 38. Mechanizm skoroszytowy pakowany po 25 szt. W opakowaniu 10op. 39. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali 20 cm z gumowym uchwytem 10szt. 40. Ofertówka L- sztywna A4 krystaliczna z folii PCV o grubości 20 mic., otwierana z góry i prawej strony, pakowana po 25 szt. 10op. 41. Okładki do bindowania A4 przeźroczyste- przód pakowane po 100 szt. w opakowaniu 2op. 42. Okładki do bindowania A4 tył - karton dwustronnie kolorowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 2op. 43. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 arkuszy o białości min. CIE 161 750op. 44. Papier kserograficzny A4 160g laser, pakowany w paczkach po 250 arkuszy o białości min. CIE 161 2op. 45. Pióro kulkowe z płynnym tuszem żelowym, gumowy uchwyt czarne i niebieskie o grubości linii 0,5 mm z wymiennymi wkładami 20szt. 46. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, gramatura min. 355g/m2 z miejscem na opis zawartości 300szt. 47. Rozszywacz z blokadą 12szt. 48. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 80szt. 49. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 24szt. 50. Segregator A5/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 5szt. 51. Skoroszyt wielooczkowy z folii PCV do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu 20op. 52, Spinacze małe okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 50op. 53. Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 10op. 54. Spinacze krzyżowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu 10op. 55. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna, możliwość łączenia szuflad w pionie 12szt. 56. Taśma do drukarek etykiet DYMO 12 mm x 7 m 2szt. 57. Taśma klejąca 18x10 mm pakowana po 8 szt. 6op. 58. Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 mm 3szt. 59. Taśma pakowa szara 48 x 50 mm 3szt. 60. Teczka zawieszkowa na akta osobowe z 3 przegródkami, z metalowymi zamknięciami skoroszytowymi, wykonana z kartonu o gram. min. 230 g z przesuwnym szyldzikiem 40szt. 61. Teczka z gumką A4 - kolorowa , wykonana z kartonu barwionego o gram. 400 g/m, lakierowana 70szt. 62. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 22szt. 63. Teczka skrzydłowa na rzep, zamykana na dwa rzepy o szer. grzbietu min.3,5 cm, format A4 5szt. 64. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie- czerwony, czarny 10szt. 65. Zakładki indeksujące samoprzylepne o wym. 20 x 50 mm, 200 kartek, 4 kolory pox 50 szt. 5op. 66. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem, przeźroczysta obudowa, ( różne kolory ) 24szt. 67. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 10szt. 68. Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek w kratkę 10szt. 69. Zszywacz, zszywanie zamknięte i otwarte, metalowa konstrukcja, obudowa z trwałego tworzywa, zszywający jednorazowo min. 20 kartek na zszywki 24/6; 26/6 10szt. 70. Zszywki do zszywaczy 24/6 pakowane po 1000 szt. 50op. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. Część III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa papieru kserograficznego na potrzeby pracowników WUP w Katowicach. 1 Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 ark. o białości min. CIE 161 25 ryz Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..
  21. Dostawa materiałów biurowych ( w tym kopert z nadrukiem) transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu znak: OL/251-28/2014
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, Sosnowiec
  22. Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, Katowice
  23. Dostawa materiałów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do maszyn biurowych dla Jednostki Realizującej Projekt pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej w Brzezinach Nowych, Brzezinach Kolonii, Sobuczynie i we Wrzosowej projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności
    Zamawiający: Gmin Poczesna, Poczesna
  24. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
  25. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY PROJEKTU SPECJALISTYCZNE WSPARCIE DLA PRACOWNIKÓW AGENCJI ZATRUDNIENIA Z TERENU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
  26. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
  27. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W SOSNOWCU ZADANIE A, DOSTAWA KOPERT WYSYŁKOWYCH NA POTRZEBY KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W SOSNOWCU - ZADANIE B DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY REFERATU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - ZADANIE C, DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY REFERATU SPRAW WOJSKOWYCH - ZADANIE d DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH DO DO SPRZĘTU DRUKARSKIEGO I URZĄDZEŃ KSEROGRAFICZNYCH DLA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W SOSNOWCU -ZADANIE E.
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  28. ZP-2380-845-145/2013 Zakup materiałów biurowych dla KGP O/Katowice, KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
  29. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Gmina Siemianowice Śląskie, Siemianowice Śląskie
  30. ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2014 ROKU
    Zamawiający: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Chorzów
  31. Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
  32. Dostawa materiałów biurowych w okresie 13 miesięcy oraz papieru do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Gliwice
  33. Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  34. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
  35. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice
  36. Zakup i dostawa materiałów biurowych i środków czystości do siedziby Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Ruda Śląska
  37. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
  38. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki ZP-37/LOG/SKW
    Zamawiający: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa 60
  39. Dostawa materiałów biurowych - nr postępowania FE/03/06/13
    Zamawiający: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice
  40. Dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku, ul. Reymonta 2.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, Rybnik
  41. Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w II półroczu 2013r..
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
  42. Dostawa materiałów biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/72/EO/13
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  43. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, - dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B, - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D, dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  44. ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2013ROKU
    Zamawiający: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Chorzów
  45. Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Urzędu Skarbowego w Bytomiu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bytomiu, Bytom
  46. Sukcesywna dostawa kopert oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego- Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak:OL/251-13/2013
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, Sosnowiec
  47. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Bytom
  48. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
  49. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Katowice
  50. Dostawa materiałów biurowych.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Zabrzu, Zabrze
  51. Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  52. Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, Chorzów
  53. Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, Chorzów
  54. Dostawa materiałów biurowych, segregatorów, skoroszytów, ito. na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  55. Zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  56. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i poligraficznych - nr postępowania FE/05/08/12
    Zamawiający: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice
  57. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i poligraficznych - nr postępowania FE/05/08/12
    Zamawiający: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice
  58. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice
  59. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Katowice
  60. Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Skarbowej w Katowicach z dostawą do trzech lokalizacji - Katowice, Bielsko-Biała i Częstochowa - ZKP-3/2012
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Katowicach, Katowice
  61. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
  62. Dostawa materiałów biurowych z dostawą do budynku Urzędu Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  63. DOSTAWA MATERIAŁÓW I PAPIERU
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
  64. Zakup materiałów biurowych, kopert oraz papieru firmowego z logo NFZ
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Katowice
  65. Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, folii do faksu, papieru termicznego do faksu oraz środków czystości dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, Katowice
  66. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Bytom
  67. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  68. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  69. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Bytom
  70. Dostawa teczek, segregatorów, skoroszytów dla Urzędu Miasta w Katowicach
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  71. Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  72. Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  73. - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostki Realizującej Projekt - zadanie B, - dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie C, - dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie D
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  74. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
  75. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  76. dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach, Katowice
  77. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  78. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  79. Zakup materiałów biurowych
    Zamawiający: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice
  80. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla garnizonu śląskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
  81. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i dla poligrafii oraz nośników pamięci
    Zamawiający: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice
  82. Zakup materiałów biurowych dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  83. Zakup materiałów biurowych dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  84. Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Zawierciu.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Zawierciu, Zawiercie
  85. Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Katowicach, Katowice
  86. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Katowice
  87. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Katowice
  88. Dostawa materiałów biurowych z dostawą do budynku Urzędu Miasta Tychy, al. Niepodległości 49
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  89. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  90. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  91. Dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
    Zamawiający: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Katowice
  92. Dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
    Zamawiający: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Katowice
  93. ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Katowice
  94. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz nośników informacji dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
    Zamawiający: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Katowice
  95. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz nośników informacji dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
    Zamawiający: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Katowice
  96. Dostawa teczek, segregatorów, skoroszytów do Urzędu Miasta Katowice
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  97. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Bytom
  98. Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  99. Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  100. Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
    Zamawiający: Urząd Miejski, Dąbrowa Górnicza
  101. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Główny Instytut Górnictwa, Katowice

Inne osoby dla Trzaska (142 osoby):