Kogo reprezentuje osoba

Trzeciak Anna

w KRS

Anna Trzeciak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Anna
Nazwisko:Trzeciak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Ostrołęka (Mazowieckie), Pruszcz Gdański (Pomorskie), Płock (Mazowieckie), Wadąg (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:18 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bober Mariusz Stanisław, Bora Maciej Kamil, Cichocki Maciej Michał, Dudkiewicz Renata, Goldman Przemysław, Goncerz Jarosław, Gorczyca Maciej, Jankowska Iwona Małgorzata, Jasińska Kawałczewska Anna, Jaworowski Wojciech Maciej, Jędrzejczak Leszek Franciszek, Kaczyński Piotr Bogdan, Kaźmierczak Barbara, Krysiak Grzegorz Paweł, Leśniewski Krzysztof, Maciejewski Andrzej Krzysztof, Miłkowska Zofia Konstancja, Pawłowska Anna, Pietrzak Grzegorz Piotr, Popczyk Jan, Radomska Sylwia, Rakowski Jacek, Szatkowski Janusz, Szpadzik Janusz, Walaszek Bartosz, Wrocławski Mieczysław, Zagórski Marcin, Zalewski Michał, Zamachowska Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Radomska Sylwia

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hamerska Małgorzata Barbara, Kowalska Stefaniak Hanna, Moniewska Alina Jadwiga, Nakonieczny Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasik Krzysztof
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Marcin, Dec Marek, Gadomska Zenobia Elżbieta, Garbol Jacek, Grec Jerzy, Has Wojciech, Mirońska Ewa, Mrozek Piotr Janusz, Nosorowski Robert Jan, Romanowski Tadeusz, Skrajnowska Grażyna Jadwiga, Śniadała Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tymrakiewicz Izabella
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowska Ewa, Błażyński Paweł Mirosław, Cichocki Maciej, Goncerz Jarosław, Grec Jerzy, Has Wojciech, Kierozalski Grzegorz, Krzywdziński Krzysztof, Mirońska Ewa, Mrozek Piotr Janusz, Napiórkowska Agnieszka, Nosorowski Robert Jan, Patyra Barbara, Pawłowska Anna Magdalena, Pionkowski Roman, Romanowski Tadeusz, Szczutowski Jacek, Woźniak Henryk, Zagórski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żebrowski Wojciech
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Marcin, Borowski Mieczysław Stanisław, Brzozowski Arkadiusz, Horodyska Olczak Elżbieta Alicja, Jędrzejczak Leszek Franciszek, Kopciejewska Jolanta Stanisława, Rychlik Krzysztof Hubert, Rzepa Aleksander Piotr, Szczutowski Jacek, Szewczuk Halina Janina, Zalewski Michał, Żmujdzin Krzysztof, Łukasik Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawisza Szatkowska Izabela
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bilmin Krzysztof, Brzozowski Jerzy, Błażyński Paweł Mirosław, Cicholski Witold, Czapiewski Mirosław, Denis Andrzej Radosław, Duzinkiewicz Bartosz, Garbol Jacek, Gołębiewski Grzegorz Wojciech, Hyrzyński Rafał Stanisław, Iżyłowska Beata Maria, Kędra Seweryn Piotr, Kierozalski Grzegorz, Kołakowski Janusz, Krzywdziński Krzysztof, Kurianowicz Wiesław, Lemański Marcin Daniel, Milewski Jerzy Andrzej, Moczydłowski Andrzej, Moniewska Alina, Napiórkowska Agnieszka Karina, Pionkowski Roman, Prądzyńska Karina Dorota, Sieńczewski Dariusz, Strzelczyk Grzegorz, Szaj Robert, Szczutowski Jacek, Szydłowska Jolanta Maria, Tersa Andrzej Marian, Trojanowski Sławomir, Wróblewski Jan, Łapiński Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żyro Agnieszka Sylwia
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Socha Mateusz Jan
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysogrocki Łukasz Marek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3pcd Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000028798
  2. Alias Sp. Z O.O., Niepołomice − KRS 0000564996
  3. Becapro Sp. Z O.O., Trąbki Wielkie − KRS 0000375057
  4. Blirt S.A., Gdańsk − KRS 0000365053
  5. Bp Vc Gp1 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000700979
  6. Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil S.A., Bydgoszcz − KRS 0000070851
  7. Capitia Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000288499
  8. Capitia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdynia − KRS 0000290196
  9. Centrum Informatyki Energetyki Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047472
  10. Ecol - Unicon Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000194595
  11. Ecol Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000094692
  12. Efmed Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000071568
  13. Elektrownia Wodna We Włocławku Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000041433
  14. Energa - Obrót S.A., Gdańsk − KRS 0000280916
  15. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  16. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  17. Energa Ciepło Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000058898
  18. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  19. Energa Logistyka Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000074173
  20. Energa Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000139864
  21. Energa Wytwarzanie S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  22. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  23. Energetyka Prosumencka Plus Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000683668
  24. Euroconsultant Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000296532
  25. Eye Id Technolgies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506852
  26. Fca Sp. Z O.O., Niepołomice − KRS 0000109900
  27. Federacja Stowarzyszeń Naukowo-technicznych Not Rada Regionalna W Ostrołęce, Ostrołęka − KRS 0000238646
  28. Finans-servis Zespół Doradców Finansowo-księgowych Sp. Z O.O. Grupa Finans-servis, Warszawa − KRS 0000096545
  29. Franciszkański Ruch Ekologiczny, Charytatywny i Historyczny, Gdańsk − KRS 0000162664
  30. Fundacja Kiniak-szczęściem Się Jest!, Raciążek − KRS 0000380739
  31. Fundacja Polska Aktywna, Wrocław − KRS 0000409290
  32. Gdańska Fundacja Innowacji Społecznej, Gdańsk − KRS 0000277617
  33. Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Gdańsk − KRS 0000047865
  34. Gdańska Fundacja Terapii i Rozwoju, Gdańsk − KRS 0000338904
  35. Giełda Praw Majątkowych Vindexus S.A., Warszawa − KRS 0000057576
  36. Grupa P211 Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000629112
  37. Gryf Ventures Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000618630
  38. Hbfk Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000676434
  39. Insalgo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000525891
  40. Jm Properties Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000136918
  41. Korporacja Akademicka Konwent Polonia, Sopot − KRS 0000228957
  42. Lotos Petrobaltic S.A., Gdańsk − KRS 0000171101
  43. Mp100 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000259655
  44. Net Newconnect Energy Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000421570
  45. Network For Future S.A., Niepołomice − KRS 0000505747
  46. Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Energetyk, Płock − KRS 0000242250
  47. Novum Urologicum Towarzystwo Na Rzecz Rozwoju i Unowocześniania Urologii Regionu, Ruda Śląska − KRS 0000113635
  48. Ochotnicza Straż Pożarna W Zastawnym, Zastawno − KRS 0000024217
  49. Ogólnopolska Sieć Stacji Demontażu Integrator S.A., Opole − KRS 0000325612
  50. Opec-ineko Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000394692

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aegir 4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406533
  2. Agro Brusno Sp. Z O.O., Połczyn-zdrój − KRS 0000133590
  3. Agrogaz Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000241038
  4. Auto Śląsk Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000009374
  5. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  6. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  7. Biogaz Inwestor Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000006824
  8. Biogazownia Starogard Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000344855
  9. Biuro Handlowe Concret Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000130020
  10. Biuro Planowania Przestrzennego Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000201598
  11. Blirt Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000295935
  12. Breva Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000350031
  13. Bydgoski Park Przemysłowo-technologiczny Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000237714
  14. Celtik Developments Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000168124
  15. Centrum Edukacji Menadżerskiej Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000147625
  16. Centrum Finansowe Puławska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022499
  17. Centrum Zastosowań Zaawansowanych Technologii Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000304478
  18. Ci Games S.A., Warszawa − KRS 0000282076
  19. Destylarnia Sobieski S.A., Starogard Gdański − KRS 0000063761
  20. Dgp Provider Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000470035
  21. Egmina, Infrastruktura, Energetyka Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000267079
  22. Eko-ekspert Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000144908
  23. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  24. Ekotrade Serwis Fm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000470045
  25. Elbląski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000215122
  26. Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000127954
  27. Elektrownia Ccgt Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000449171
  28. Elektrownia Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000348557
  29. Energa - Nieruchomości S.A., Płock − KRS 0000078397
  30. Energa Ciepło Kaliskie Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000407520
  31. Energa Elektrociepłownia Kalisz S.A., Kalisz − KRS 0000059080
  32. Energa Elektrownie Łyna S.A., Wadąg − KRS 0000033303
  33. Energa Elektrownie W Koszalinie Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000129864
  34. Energa Informatyka i Technologie Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000391862
  35. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  36. Energa Kogeneracja Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000207049
  37. Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046311
  38. Energa Oświetlenie Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000109164
  39. Energa S.A., Gdańsk − KRS 0000271591
  40. Energa Serwis Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000381284
  41. Energa Wytwarzanie Sp. Z O.O., Straszyn − KRS 0000162104
  42. Energa-operator Eksploatacja Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000095012
  43. Energa-operator Techniczna Obsługa Odbiorców Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000007426
  44. Energa-operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000113886
  45. Energetyk - Serwis Żychlin Sp. Z O.O., Żychlin − KRS 0000453847
  46. Energetyk Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000137183
  47. Energia Projektowanie Group Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000073541
  48. Energomontaż - Północ S.A., Warszawa − KRS 0000008564
  49. Ensa Pgk4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000538929
  50. Enspirion Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000372150

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łoniewo
    Zamawiający: Gmina Osieczna, Osieczna
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa stacji uzdatniania wody obejmująca:
    przebudowę budynku stacji wodociągowej, rozbiórkę odstojnika popłuczyn, rozbiórkę nasypów i obudów studni głębinowych, budowę odstojnika popłuczyn, budowę zbiornika neutralizacji, budowę dróg i ciągów pieszych, rozbiórkę i budowę ogrodzenia, budowę punktu składowania odpadów, budowę zbiorników retencyjnych, budowę rurociągów technologicznych wodociągowych i kanalizacyjnych, budowę instalacji zasilających i oświetlenia.
  2. Budowa fontanny wraz z zasilaniem w wodę i energię elektryczną
    Zamawiający: Gmina Kożuchów, Kożuchów
    Zakres robót obejmuje prace budowlane zespołu fontanny dotyczące 3 obiektów: fontanny; studni przelewowej; pomieszczenia technicznego fontanny w budynku Ratusza. Fontanna położona ma być w odległości 9,17 metrów od wschodniej ściany Ratusza. Forma fontanny to ośmiobok. Niecka fontanny nie ma być zagłębiona w istniejącym podłożu lecz przewiduje się wykonanie jej ze szczelnego betonu posadowionej na płycie żelbetowej. Boki i dno fontanny wyłożona mają być płytami granitowymi, na środku fontanny - postument z umieszczonymi dyszami i oświetleniem. Oświetlenie ma również znajdować się w bokach niecki fontanny. Studnia przelewowa - w odległości 4,4 m od ściany Ratusza - zagłębiona w terenie do głębokości 3,5m. Pomieszczenie techniczne - Maszynownia fontanny - w piwnicy Ratusza w odległości 17m od niecki fontanny. UWAGA: 1.Przedmiot zamówienia nie obejmuje zabezpieczenia odsłoniętych fragmentów starej fontanny wg. wytycznych firmy Remmers. 2.Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt nadzór i ewentualne badania archeologiczne wynikające z uzgodnień Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przedmiot zamówienia należy wykonać: 1)zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ 2)zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 3)z należytą starannością, 4)terminowo
  3. Dostawa energii cieplnej za pomocą sieci energetycznej do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Ostrołęka
    Dostawa energii cieplnej za pomocą sieci energetycznej do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce na okres 48 miesięcy.
  4. Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do budynków Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce oraz Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce, Ostrołęka
    Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do budynków Prokuratury Okręgowej
    w Ostrołęce, przy ul. Kościuszki 19 i Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce, przy ul. Rejtana 4.
    1. Budynek Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce.Zapotrzebowanie mocy cieplnej [MW]: [c.o.] 0,010 + [c.w.] 0,03 = 0,131. Kubatura [m3]: 5222. Powierzchnia [m2]:1146,5. Obliczeniowe natężenie przepływu [m3/h]: 1,956.
    2. Budynek Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce. Zapotrzebowanie mocy cieplnej [MW]: [c.o.] 0,050 + [c.w.] 0,01 = 0,060. Kubatura [m3]: 2581. Powierzchnia [m2]: 594,73. Obliczeniowe natężenie przepływu [m3/h]: 0,896.
  5. Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o., Aleksandrów Kujawski
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Aleksandrowie Kujawskim. W ramach realizacji projektu planuje się budowę oraz modernizację następujących obiektów: 1) Budowa: a) budynek techniczny nr 1 obejmujący: - pomieszczenie urządzeń mechanicznego oczyszczania ścieków; - stację dmuchaw; - stację odwadniania i higienizacji osadu. b) dwa piaskowniki wirowe; c) komora rozdziału ścieków i osadu recyrkulowanego przed reaktorem biologicznym; d) reaktor biologiczny złożony z dwóch ciągów technologicznych obejmujący: - komory predenitryfikacji osadu recyrkulowanego; - komory beztlenowe; - komory niedotlenione; - komory tlenowe; e) komora rozdziału ścieków przed osadnikami wtórnymi; f) dwa osadniki wtórne radialne; g) stanowisko poboru próbek; h) przepompownia osadu i części pływających; i) komora armatury; j) silos na wapno; k) magazyn osadu odwodnionego; l) stanowisko preparatu pix; m) stacja zlewcza ścieków dowożonych; n) zbiornik ścieków dowożonych; 2) Modernizowane: a) pompownia lokalna; b) komory tlenowej stabilizacji osadu (adaptowane z reaktora biologicznego Biooxybloku); c) budynek socjalny; d) budynek techniczny nr 2 (rozbudowany o pomieszczenie kotłowni) e) pomieszczenie krat; f) studzienka wodomierzowa; g) a także sieci technologiczne oraz wod.-kan., elektroenergetyczne oraz opaski, chodniki, drogi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis Przedmiotu Zamówienia 3. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia, zawiera dokumentacja projektowa, na którą składa się: - Projekt budowlany, - Projekty wykonawcze, - Przedmiary robót - jako dokument uzupełniający, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 1) Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumentacja projektowa w formie papierowej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2) Zestawienie dokumentacji projektowej: a) Tom 1 - Projekt budowlany. Branża architektoniczna b) Tom 2 - Projekt budowlany. Branża technologiczna c) Tom 3 - Projekt budowlany. Branża konstrukcyjna d) Tom 4 - Projekt budowlany. Branża architektoniczno- konstrukcyjna e) Tom 6 - Projekt budowlany. Branża drogowa f) Tom 7 - Projekt budowlany branży elektrycznej g) Projekt budowlany- rozbiórka istniejących obiektów wyłączonych z eksploatacji. Branża konstrukcyjna 4. Wykonawca wykonując niniejsze Zamówienie winien uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego stawiane w SIWZ oraz w Ofercie; 5. Wykonawca zapewni załadunek, dowóz, rozładunek urządzeń i materiałów na miejsce montażu własnym transportem na swoje ryzyko i odpowiedzialność. 6. Koszt transportu winien być wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. 7. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 5 pkt. 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia składają się ponadto: 1) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy oraz właściwe jego oznakowanie, 2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 4) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania placu budowy, 6) remonty i naprawę zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni w ulicach, drogach i chodnikach, 7) roboty odtworzeniowe dróg i chodników, należy zakończyć protokołem badania zagęszczenia gruntu, 8) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 9) próby i odbiory robót z udziałem wymaganych instytucji i Zamawiającego, 10) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym, 11) dokonanie i uzyskanie odpowiednich zgłoszeń, zezwoleń i pozwoleń umożliwiających użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, prawa pracy, prawa energetycznego, prawa ochrony przeciwpożarowej) 12) wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego 13) oraz wszystkie inne roboty, usługi i dostawy które są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zestawienie materiałów oraz robocizny określone w przedmiarze robót należy traktować jako wyszczególnienie pomocnicze, które ma tylko przybliżyć Wykonawcy zakres i ilość prac do wykonania. W przypadku różnic między projektem a przedmiarem o zakresie oferty decyduje dokument zawierający większy zakres robót. 9. Cena robót podanych w ofercie będzie ceną ryczałtową za całość zamówienia. 10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i sprawdzenia w terenie warunków wykonania niniejszego zamówienia w celu właściwego określenia ceny ofertowej zamówienia. 11. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana. 12. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty. 13. Zamawiający wyjaśnia, że tam gdzie w dokumentacji załączonej do SIWZ (tj. projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót,), w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia lub w innych dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp, Zamawiający przyjmuje oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu niniejszego zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych od założonych w ww. dokumentach. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach dokumentacji projektowej. 14. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628), 15. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), 2) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 3) objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymagań przepisów prawa ochrony środowiska i przepisów BHP w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową. 17. Wymogi dla okresu gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji ważnej przez minimum 36 miesięcy, od dnia wydania Świadectwa Przejęcia przez Zamawiającego 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty koszt wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy od dnia przejęcia Robót potwierdzonego w Świadectwie Przejęcia 3) Gwarancja jakości, musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek i wad jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, za wyjątkiem uszkodzeń wynikającej z nieprawidłowej eksploatacji i uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Zamawiającego; 4) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym przystąpi do jakiejkolwiek naprawy usuwania usterek i innych działań serwisowych, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia faktu przez Zamawiającego drogą elektroniczną (email i/lub faks); 5) Przed upływem ostatniego roku gwarancji nastąpi komisyjny przegląd techniczny przedmiotu umowy. Z przeglądu tego sporządzony zostanie protokół. 6) Warunki gwarancji zostały szczegółowo określone we Wzorze Karty Gwarancyjnej, załączonej do części II SIWZ- Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
  6. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYPU ECOLO - CHIEF W KAMIEŃSKU Z PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 500 m3/d DO PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 900 m3/d
    Zamawiający: Gmina Kamieńsk, Kamieńsk
    ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYPU ECOLO - CHIEF W KAMIEŃSKU Z PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 500 m3/d DO PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 900 m3/d Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie technicznym.
  7. Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obry - Gmina Śmigiel - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Koszanowie - ROBOTY BUDOWLANE
    Zamawiający: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o., Śmigiel
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Koszanowie w Gminie Śmigiel, na działce o nr ewid. 157/1, obręb Koszanowo. Inwestycja będzie obejmowała roboty: konstrukcyjno - budowlane; instalacje sanitarne Wod. - Kan., wentylacji, instalacje elektroenergetyczne i AKPiA, technologia oczyszczalni ścieków. W ramach niniejszej rozbudowy i modernizacji planuje się wykonanie następujących prac:
    1. Budowa obiektów:
    a. Część mechaniczna (krata z praso płuczką - 1 szt., piaskownik z płuczką piasku) - część urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków umieszczona zostanie w nowym budynku,
    b. Montaż istniejącej kontenerowej stacji zlewczej,
    c. Jeden kompletny reaktor SBR ze zbiornikiem uśredniającym,
    d. Jeden kompletny zagęszczacz osadu,
    e. Jeden komplet do dawkowania PIX-u, 2 pompki do istniejącego układu PIX-u oraz przewody,
    f. Garaż dwustanowiskowy dla samochodów WUKO,
    g. Sieci międzyobiektowe łączące nowe obiekty z istniejącymi,
    h. Rurociąg odprowadzający ścieki oczyszczone,
    2. Wymianę:
    a. Rusztów napowietrzających z dyfuzorami w istniejących reaktorach SBR,
    b. Pomp osadu w istniejących reaktorach SBR,
    c. Mieszadeł i pomp w istniejących zbiornikach uśredniających,
    d. Rurociągów i armatury w istniejącej pompie głównej,
    e. Rurociągów i armatury w istniejącej pompowni pośredniej,
    f. Istniejącego sita na kratę współpracującą z praso płuczką, wykonanie nowej kraty,
    g. Pompy pulpy piaskowej w istniejącym piaskowniku pionowo wirowym,
    3. Wykonanie naprawy i zabezpieczenia wewnętrznych ścian żelbetowych przepompowni ścieków,
    4. Wymianę układu do odwadniania osadu z dobudowaniem urządzeń do stabilizacji chemicznej osadu,
    5. Remont elewacji istniejących budynków. Po rozbudowie przepustowość hydrauliczna oczyszczalni w Koszanowie wzrośnie do 3400 m3/d dla pogody deszczowej oraz 2413 m3/d dla pogody suchej.
  8. BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GODZIESZE MAŁE, GMINA GODZIESZE WIELKIE
    Zamawiający: Gmina Godziesze Wielkie, Godziesze Wielkie
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych, o przepustowości Qśr.d. = 125 m3/d. Projektowana oczyszczalnia będzie opierała się na metodzie osadu czynnego i procesach tlenowych. Do oczyszczalni ścieki będą dopływały systemem nowo budowanej kanalizacji sanitarnej. Ścieki z terenu zlewni ulic Ostrowskiej i Zadowickiej w Godzieszach Małych będą doprowadzane grawitacyjnie do pompowni ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków, skąd będą następnie tłoczone na zestaw do mechanicznego oczyszczania - sito piaskownik. W sito piaskowniku wszystkie ścieki będą podawane na sito bębnowe, gdzie następować będzie separacja ciał stałych. Odseparowane skratki będą płukane, odsączane, zagęszczane i transportowane do pojemników. Natomiast piasek oddzielony ze ścieków będzie gromadzony w piaskowniku poziomym , skąd będzie następnie transportowany do odpowiedniego pojemnika. Z sito piaskownika podczyszczone ścieki będą kierowane do komory retencyjnej zbiornika oczyszczalni. Komora retencyjna będzie wyposażona w pompę wirową zatapialną służącą do okresowego przepompowania ścieków do zbiornika bioreaktora oraz mieszadło zatapialne służące do ujednolicania składu ścieków surowych. Ponadto zbiornik będzie wyposażony w sondy pomiaru poziomu napełniania , które zapobiegają przepełnieniu zbiornika. Czas zatrzymania ścieków w komorze retencyjnej będzie wynosił 12 h. Kolejnym urządzeniem w ciągu technologicznym będzie reaktor biologiczny, w którym ścieki będą oczyszczane metodą niskoobciążonego osadu czynnego. Powietrze do napowietrzania ścieków dostarcza dmuchawa. Napowietrzanie ścieków odbywać się będzie za pomocą dyfuzorów ruchowych membranowych podających sprężone powietrze w postaci drobnych pęcherzyków. Dodatkowo zainstalowane będą sondy poziomu ścieków uniemożliwiające przepełnienie reaktora. Oczyszczalnie biologiczne prowadzone będzie w reaktorze przy cyklicznym charakterze jego pracy. Ścieki surowe ze zbiornika retencyjnego będą przepompowane dwa razy na dobę do bioreaktora i denitryfikację oraz usuwanie związków fosforu dzięki odpowiedniej sekwencji warunków tlenowych i beztlenowych. W celu utrzymania osadu biologicznego w stanie zawieszonym w ściekach w trakcie procesu denitryfikacji w bioreaktorze przewidziano uruchomianie mieszadła zatapialnego. Osad biologiczny nadmierny będzie częściowo stabilizowany tlenowo w zbiorniku bioreaktora, a następnie wypompowywany po zakończeniu każdego cyklu oczyszczania do wydzielonej komory osadów w zbiorniku oczyszczalni. W komorze tej osad będzie dale stabilizowany tlenowo. Ustabilizowany osad będzie następnie kierowany do odwodnienia ciśnieniowego w workownicy. Odwodniony i ustabilizowany osad będzie gromadzony na wydzielonej tacy w workach i okresowo wywożony na składowisko. Odwodnione osady będą gromadzone w workach na tacy, gdzie przez okres około 2-3 miesięcy będzie miało miejsce ich dalsze grawitacyjne odwodnienie. Odwodnienie osady będą wywożone przez odbiorcę osadów. Za zbiornikami oczyszczalni ścieków zaprojektowano studnię pomiarową, w której zostanie zainstalowany przepływomierz elektromagnetyczny służący do dokładnego pomiaru ilości oczyszczonych ścieków odprowadzanych do środowiska. Ż komory pomiarowej ścieki przetłaczane będą do studzienki rozprężnej, skąd grawitacyjnie będą odprowadzane do odbiornika - rowu melioracyjny. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych - wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających min. z 30 posesji - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - uzyskanie efektu ekologicznego potwierdzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska..
  9. Roboty dodatkowe przy realizacji inwestycji pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Słopnicach
    Zamawiający: Wójt Gminy Słopnice, Słopnice
    Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty dodatkowe przy budowie oczyszczalni ścieków w Słopnicach, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-wykończeniowych nieobjętych zadaniem podstawowym
  10. Rozbudowa kontenerowej stacji uzdatniania wody w Trzcielu oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Chociszewie
    Zamawiający: Gmina Trzciel, Trzciel
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kontenerowej stacji uzdatniania wody w Trzcielu oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Chociszewie w następującym zakresie: SUW w Trzcielu: a) Nowy zbiornik wody czystej z fundamentem i ociepleniem b) Rozbudowa budynku stacji uzdatniania wody c) Budowa wiaty dla agregatu prądotwórczego d) Instalacje wewnętrzne zbiornika wyrównawczego i rurociągi zewnętrzne technologiczne (studnie - stacja wodociągowa, zbiornik - odstojnik popłuczyn) e) Kanalizacja wewnętrzna w obrębie budynku kontenerowej stacji f) Stacja uzdatniania wody obejmująca technologię uzdatniania wody, a w tym: instalacje i urządzenia związane z uzdatnianiem wody i tłoczeniem jej do sieci wodociągowej i rozdzielnia technologiczna ze sterowaniem pracą stacji uzdatniania wody. SUW w Chociszewie: a) Stacja uzdatniania wody obejmująca technologię uzdatniania wody, a w tym: instalacje i urządzenia związane z uzdatnianiem wody i tłoczeniem jej do sieci wodociągowej i rozdzielnia technologiczna ze sterowaniem pracą stacji uzdatniania wody b) Roboty ogólnobudowlane - remont budynku c) Nowy zbiornik wody czystej V=100m3 d) Rurociągi technologiczne wod. - kan. międzyobiektowe (studnie - stacja uzdatniania wody - zbiornik - odstojnik popłuczyn) e) Zagospodarowanie terenu ujęcia i stacji uzdatniani wody (ciągi komunikacyjne, ogrodzenie, zieleń) f) Instalacje elektryczne (oświetlenia, siły i sterowania), oświetlenia terenu, odgromowe i wyrównawcze g) Montaż rozdzielnic i agregatu prądotwórczego h) Instalacja GPRS (sterownik mikroprocesorowy, monitoring i wizualizacja)
  11. Modernizacja przepompowni melioracyjnej Bielniki
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    przebudowa przepompowni Bielniki polegająca na mocowaniu belek nośnych agregatów pompowych i budowie
    instalacji elektrycznej z automatyką sterowania pomp. Wykonanie pozostałych prac towarzyszących wymienionych
    szczegółowo w części architektonicznej Projektu budowlano- wykonawczego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu
    zamówienia zawarto w załącznikach: 1) Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy; 2) Załącznik
    nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 3) Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar
    robót; 3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy
    stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Miejsce wykonania roboty budowlanej: ul. Droga Dębińska 25 w
    Poznaniu (działka nr ew. 5, ark. 16 obręb Wilda). 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym
    zakresie przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia
    podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. 7. Zamawiający
    nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji
    elektronicznej
  12. UZUPEŁNIENIE WODOCIĄGÓW W GMINIE KAMIENICA ORAZ MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAMIENICY - cz. I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAMIENICY
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
    - przebudowę (modernizację) oczyszczalni ścieków w Kamienicy w zakresie instalacji sita pionowego, instalacji sita i piaskownika oraz instalacji prasy taśmowej, - montaż urządzeń realizowany będzie w istniejących obiektach kubaturowych. Na potrzeby poprawnej pracy projektowanych urządzeń technologicznych zaprojektowano przebudowę instalacji technologicznych, instalacji wody, instalacji kanalizacji oraz instalacji energetycznych. Zrealizowane zostanie również stanowisko technologiczne pod kontener na osad odwodniony Zestawienie długości projektowanych sieci i powierzchni zabudowy obiektów: - powierzchnia zabudowy sita i piaskownika: 4,4 m2 - powierzchnia zabudowy stanowiska odbioru osadu, pisku i skratek 57,0 m2 Długości projektowanych zewnętrznych instalacji wod-kan wynoszą: Instalacja wody rurociąg PE fi50 i 32 mm: 50,0 mb Instalacja kanalizacji grawitacyjnej PVC fi160 mm: 12,0 mb Instalacja kanalizacji tłocznej PE fi160 i 250 mm: 9,0 mb Instalacje energetyczne: 23,0 mb Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..
  13. Rozbudowa oczyszczalni ścieków typu ECOLO-CHIEF do przepustowości Qśr.d.=338 m3 /d w miejscowości Borzytuchom
    Zamawiający: Gmina Borzytuchom, Borzytuchom
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie oczyszczalni ścieków typu ECOLO-CHIEF do przepustowości Qśr.d.=338 m3 /d w miejscowości Borzytuchom.
    Przepustowość modernizowanej i rozbudowywanej oczyszczalni zostanie zwiększona z przepustowości Qśr.d = 220 m3/d do przepustowości Qśr.d = 338 m3/d.
    Z uwagi na fakt, iż teren pod budowę oczyszczalni jest już zagospodarowany istniejącymi obiektami oczyszczalni ścieków, która pracuje i oczyszcza ścieki dopływające kanalizacją sanitarną należy proces budowy nowych obiektów oczyszczalni oraz przebudowy i likwidacji obiektów istniejącej oczyszczalni ścieków przeprowadzić w następującej kolejności i w następującym zakresie:

    1. Budowa dwóch płyt fundamentowych pod nowoprojektowane zbiorniki oczyszczalni Ecolo-Chief.
    2. Montaż dwóch zbiorników na płycie fundamentowej.
    3. Demontaż istniejącej kraty ręcznej.
    4. Budowa zestawu do mechanicznego oczyszczania ścieków surowych.
    5. Budowa przepięcia rurociągu tłoczonego ścieków surowych.
    6. Przebudowa istniejącej wiaty na pomieszczenia prasy.
    7. Wykonanie sieci technologicznych między pomieszczeniem prasy, a zbiornikami technologicznymi.
    8. Instalacja prasy, zestawu do dawkowania polielektrolitu, zbiornika hydroforowego i higienizatora.
    9. Instalacja w nowo wybudowanych zbiornikach oczyszczalni pomp.
    10. Instalacja w istniejącym zbiorniku tlenomierza.
    11. Budowa sieci kanalizacyjnych oraz pozostałych technologicznych, elektrycznych oraz sterowania.
    12. Likwidacja poletek osadowych.
    13. Budowa wiaty osadowej.
    14. Wykonanie wszystkich połączeń międzyzbiornikowych.
    15. Przełączenie strumienia ścieków na zbiorniki oczyszczalni ścieków Ecolo-Chief.
    16. Zakończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, technologicznych, sieci elektrycznej, sterowania, oświetlenia.
    17. Budowa drogi wewnętrznej oraz ciągów komunikacyjnych.
    18. Mikroniwelacja terenu i zasadzenie zieleni ochronnej.
    19. Rozruch oczyszczalni (w tym niezbędne badania ścieków w ilości 1 próbki, których wyniki będą mieściły we wskaźnikach zanieczyszczeń określonych w pozwoleniu wodnoprawnym z dnia 14.04.2010r.).

    Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji.

    Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny, natomiast podstawą wyceny jest załączony projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

    !!! UWAGI:
    1) Użyte w projekcie budowlanym nazwy wyrobów i ich producentów służą do określenia jakości materiałów i parametrów technicznych urządzeń. W związku z powyższym przy każdej użytej nazwie producenta opisanej w projekcie budowlanym dopisuje się wyraz /lub równoważne tzn. tożsame innego producenta/.
    2) Obszar objęty przedmiotem zamówienia znajduje się na terenie Parku Krajobrazowego Dolina Słupi oraz w obszarze specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 Dolina Słupi PLB 220002
  14. Budowa oczyszczalni ścieków w Słopnicach
    Zamawiający: Wójt Gminy Słopnice, Słopnice
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy oczyszczalni ścieków w technologii ciągłego przepływu czynnika przy zastosowaniu III stopniowego oczyszczania ścieków:
    I - stopień mechaniczny, który stanowi sitopiaskownik i zintegrowany z nim odtłuszczacz,
    II - oczyszczanie biologiczne w cyrkulacyjnym reaktorze hybrydowym, zintegrowanym z osadnikiem wtórnym i zbiornikiem osadu nadmiernego,
    III - biologiczne doczyszczanie i naturalizacja ścieków oczyszczonych - przepływowa laguna hydroponiczna.
    Na Wykonawcy spoczywa również obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
    Budowa oczyszczalni została częściowo zrealizowana przez PWW ELTECH Sp. z o.o z Dębicy, z którym została rozwiązana umowa z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - zakres zrealizowanych robót oraz dokumentacja fotograficzna stanowi załącznik nr 12 do SIWZ
  15. Rozbudowa ujecia i stacji wodociagowej oraz budowa kolekta tłocznego w miejscowości Chłopice
    Zamawiający: Gmina Chłopice, Chłopice
    Zakres robót to rozbudowa sieci wodociagowej i kanalizacyjnej w ramach robot uzupełniajacych
  16. Zamówienie uzupełniające dot. inwestycji p/n /Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Krzyżowice, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej./
    Zamawiający: Gmina Kobierzyce, Kobierzyce
    Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie objętości złoża w 7 zbiornikach filtracyjnych - złoże katalityczne (9,49 t) i piaskowe (32,28 t).
    Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym kosztorysie ofertowym nr 1.
    Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy nr RPZŚF .UM-0017/2010 dotyczącej /Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Krzyżowice, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej./
    Miejsce realizacji zamówienia to stacja uzdatniania wody w miejscowości Krzyżowice (dz. nr 697/4 obręb Gniechowice gm. Kąty Wr.).
  17. Budowa drenażowo-brzegowego ujęcia wody na potoku Klikawa, stacji uzdatniania wody oraz wodociągu tranzytowego odprowadzającego wodę z ujęcia do stacji w miejscowości Jawornica
    Zamawiający: Gmina Lewin Kłodzki, Lewin Kłodzki
    3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym, ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót opracowanych przez: Biuro Projektowania i Realizacji Inwestycji Ekologicznych (BPiRIE) Środowisko oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje z zastrzeżeniem punkt 3.2:
    1) Ujęcie brzegowo-infiltracyjne wody powierzchniowej na potoku Klikawa. Wydajność ujęcia wynosi 15 m3/h przy przepływie dyspozycyjnym 26 m3/h. Zagospodarowanie działki obejmuje: brzegowo-infiltracyjne ujęcie wody na potoku, studnię osadowo-zbiorczą, rów odwadniający ujęcie oraz ogrodzenie i oznakowanie działki.
    2) Stacja uzdatniania wody (SUW). Kontenerowa stacja uzdatniania wody dostarczona będzie na plac budowy jako kompletny obiekt wraz z wyposażeniem technologicznym.
    3) Wodociąg tranzytowy odprowadzający wodę z ujęcia do stacji w miejscowości Jawornica. Aby doprowadzić wodę na stację uzdatniania wody zaprojektowano wodociąg tranzytowy o średnicy ø110 PE. Wodociąg wyprowadzony będzie ze studni osadowo-zbiorczej na ujęciu brzegowo - infiltracyjnym, a włączony zostanie do ciągu technologicznego w kontenerowej stacji uzdatniania wody. W KSUW znajduje się przepływomierz, który odwzorowuje przepływy wody doprowadzanej do stacji. Następnie woda przechodzi cykl uzdatniania, dopływa do zbiornika wody uzdatnionej z którego przez komorę wodomierzową doprowadzana jest do mieszkańców gminy Lewin Kłodzki.
    Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej 611 mb.

    3.2 Dodatkowe wymagania dla wykonawców:
    1) Uwzględnić jakość wód dopływających do stacji uzdatniania, tj. załączone do SIWZ badania wody oraz okoliczność typową dla górskich ujęć wodnych tj. wzrost mętności w okresach intensywnych opadów i roztopów.
    2) Jakość wody na wyjściu ze SUW winna być zgodna z parametrami przewidzianymi dla wody pitnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417 ze zm.).
    3) Układ obiektów, sieci i zakres realizacji zgodny z dokumentacją z 2002 roku wykonaną przez BPiRIE Środowisko, z zastrzeżeniem ust. 6 Rozdziału II (Opis przedmiotu zamówienia).
    4) Zakres AKPiA zgodnie z projektem Środowiska natomiast zastosowane urządzenia powinny być zaktualizowane i zgodne z aktualnym stanem techniki.
    5) Należy przewidzieć system zdalnego powiadamiania o stanie pracy wszystkich urządzeń, do siedziby Komunalnego Zakładu Budżetowego (KZB) w Lewinie Kłodzkim.
    6) Podaną przykładowo w dokumentacji projektowej technologię ProjPrzemEko należy traktować jako określającą schemat instalacji. Oferowana instalacja powinna być równoważna lub o parametrach lepszych niż przykładowa a instalacja winna zapewnić jakość wód jak w punkt 3.2 ppkt 2).
    7) Wykonawca załączy do oferty schemat instalacji oferowanej.

    Wymogi dla SUW:
    1) Jak powyżej w punkt 3.2 ppkt 1)
    2) Jak powyżej w punkt 3.2 ppkt 2)
    3) Stacja kontenerowa uzdatniania wody, o wydajności zgodnej z projektem.
    4) Urządzenia, sieci, obiekty zgodnie z projektem Środowiska, z zastrzeżeniem ust. 6 Rozdziału II (Opis przedmiotu zamówienia).
    5) Stacja z obsługą dorywczą (bez stałej obsługi) z zapewnieniem systemu AKPiA i powiadamiania zdalnego gwarantującego sprawny przebieg procesów i brak konieczności stałego nadzorowania.
    6) Utrzymanie w ruchu istniejącej stacji uzdatniania wody w czasie budowy nowej stacji.
    7) Łączność systemu AKPiA z poziomami wody w zewnętrznym zbiorniku retencyjnym wody.

    3.3 W szczególności należy uwzględnić:
    1) opłaty za zajęcie pasa drogowego,
    2) projekt organizacji ruchu zamiennego (w konieczności),
    3) koszty ubezpieczenia budowy, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 18 załącznika nr 6 do SIWZ.
    4) koszty inwentaryzacji geodezyjnej.
    5) wszystkie inne koszty nie wymienione powyżej a związane z zamówieniem.

    4. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym terminie.

    5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy i zobowiązuje się do zachowania podanych jednostkowych kosztów eksploatacji stacji uzdatniania wody na okres 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.

    6. W przypadku konieczności wykonania zmian w projekcie budowlanym, będącym podstawą do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace z tym związane na własny koszt i uzyskać stosowne zezwolenia. W przypadku konieczności przeprojektowania powinno być ono wykonane w takim zakresie, aby nie wpłynęło to na zmianę pozwolenia na budowę, przy zachowaniu parametrów wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417 ze zm.).
    Po wykonaniu prac związanych z przeprojektowaniem Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego na zakres zmian projektowych.
    7. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  18. Dostawa energii cieplnej na cele i obiekt budynku, który jest siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Ostrołęka
    Dostawa energii cieplnej na cele i obiekt budynku, który jest siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.