Kogo reprezentuje osoba

Urban Zbigniew

w KRS

Zbigniew Urban

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Nazwisko:Urban
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1948 r., wiek 70 lat
Miejscowości:Bochnia (Małopolskie), Kopaliny (Małopolskie), Kraków (Małopolskie), Nowy Wiśnicz (Małopolskie)
Przetargi:16 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Freudenheim Jerzy Krzysztof, Hałas Krzysztof, Kobylecki Zdzisław, Martyka Wojciech Jerzy, Mazurkiewicz Adam Michał, Miśkowicz Tomasz Stanisław, Mrowca Urban Wiesława Maria, Młynarski Tomasz Kajetan, Natkaniec Andrzej Stanisław, Ruszkowska Elżbieta Magdalena, Sołek Robert, Starzyk Bogdan Kazimierz, Szewczak Krzysztof Janusz, Szumański Bogdan Wiesław, Urban Bartłomiej, Urban Katarzyna, Zięba Teresa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrowca Urban Wiesława, Natkaniec Andrzej, Tomsiński Wojciech Tomasz, Urban Bartłomiej Wiesław, Urban Cezary, Urban Justyna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrowca Urban Wiesława, Tomsiński Wojciech Tomasz, Urban Bartłomiej, Urban Cezary, Urban Justyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabowski Janusz Kazimierz, Mrowca Urban Wiesława Maria, Nowak Eugeniusz Stanisław, Starzyk Bogdan Kazimierz, Topka Aleksandra Alfreda, Urban Cezary Zbigniew, Urban Erwin, Urban Justyna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijołek Andrzej, Freudenheim Elżbieta, Freudenheim Jerzy, Kępa Krzysztof, Kołodziej Jacek Teofil, Martyka Wojciech Jerzy, Mrowca Urban Wiesława Maria, Młynarski Tomasz Kajetan, Pajor Tadeusz Antoni, Urban Bartłomiej Wiesław, Urban Erwin Jakub, Urban Justyna Wiesława, Urban Katarzyna Maria
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrowca Urban Wiesława, Urban Cezary Zbigniew, Urban Daniel

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czubaj Waldemar, Góra Magdalena Maria, Mrowca Urban Wiesława, Topka Aleksandra, Urban Cezary, Urban Daniel Sebastian, Urban Erwin, Urban Magdalena Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nędza Kazimierz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czubaj Waldemar, Mrowca Urban Wiesława, Rosiek Zdzisław, Urban Bartłomiej Wiesław, Urban Cezary, Urban Daniel Sebastian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Freudenheim Jerzy Krzysztof, Hałas Krzysztof, Kobylecki Zdzisław, Martyka Wojciech Jerzy, Mazurkiewicz Adam Michał, Miśkowicz Tomasz Stanisław, Mrowca Urban Wiesława Maria, Młynarski Tomasz Kajetan, Natkaniec Andrzej Stanisław, Ruszkowska Elżbieta Magdalena, Sołek Robert, Starzyk Bogdan Kazimierz, Szewczak Krzysztof Janusz, Szumański Bogdan Wiesław, Urban Bartłomiej, Urban Katarzyna, Zięba Teresa
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Konrad Bolesław, Gwara Adam, Kita Ryszard, Mrowca Urban Wiesława, Młodecki Sławomir Marcin, Natkaniec Andrzej, Natkaniec Sławomira, Rosiek Małgorzata, Rosiek Zdzisław, Śpiewak Grażyna Zofia, Szulewska Małgorzata Teresa, Ziętek Rafał, Ziętek Stanisław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrowca Urban Wiesława, Natkaniec Andrzej, Tomsiński Wojciech Tomasz, Urban Bartłomiej Wiesław, Urban Cezary, Urban Justyna
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrowca Urban Wiesława, Tomsiński Wojciech Tomasz, Urban Bartłomiej, Urban Cezary, Urban Justyna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijołek Andrzej, Freudenheim Elżbieta, Freudenheim Jerzy, Kępa Krzysztof, Kołodziej Jacek Teofil, Martyka Wojciech Jerzy, Mrowca Urban Wiesława Maria, Młynarski Tomasz Kajetan, Pajor Tadeusz Antoni, Urban Bartłomiej Wiesław, Urban Erwin Jakub, Urban Justyna Wiesława, Urban Katarzyna Maria
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Józef, Dubaj Wojciech Paweł, Korbut Jerzy, Nowak Eugeniusz Stanisław, Słowik Bronisław
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białka Tadeusz, Bielak Paweł, Chmiel Roman, Domański Stanisław, Dominiak Włodzimierz, Flasza Jan, Greniuch Przemysław, Hałatek Wanda, Jabłonowska Iwona, Krakowski Waldemar, Markowski Wojciech, Nalepa Piotr, Obal Krzysztof, Pospischil Renata, Strach Andrzej, Węgrzyn Ludwik, Zieńko Grażyna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415103
  2. Agroinvest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000475618
  3. Bank Spółdzielczy Rzemiosła W Krakowie, Kraków − KRS 0000096040
  4. Bochneris Sp. Z O.O., Kopaliny − KRS 0000202554
  5. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  6. Czorsztyn-ski Sp. Z O.O., Kluszkowce − KRS 0000038512
  7. Eco Innovation Technology Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000609324
  8. Fraktal Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379721
  9. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  10. Fundacja Edukacyjna Działajmy Razem, Zakopane − KRS 0000576346
  11. Fundacja Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego W Krakowie, Kraków − KRS 0000521304
  12. Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości W Suwałkach, Suwałki − KRS 0000045661
  13. Fundacja Wspierania Kultury, Sztuki i Tradycji Rękodzieła Artystycznego Imienia Św. Królowej Jadwigi, Częstochowa − KRS 0000426989
  14. Hclb Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000532645
  15. Hclb Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000705778
  16. Invicta Kancelaria Roszczeń Odszkodowawczych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000391818
  17. Jsw Innowacje S.A., Katowice − KRS 0000116114
  18. Kancelaria Prawna Elżbieta Ruszkowska i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000312903
  19. Konsalnet Holding S.A., Warszawa − KRS 0000372659
  20. Korbut Teleenergetyka Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000669250
  21. Ludowy Klub Sportowy Czorsztyn-ski, Kluszkowce − KRS 0000025101
  22. Małopolska Agencja Energii i Środowiska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000105320
  23. Małopolska Hodowla Roślin Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000030972
  24. Manstel Bednarczyk, Słowik, Wiącek Sp. J., Maniowy − KRS 0000318509
  25. Metalzbyt Hurtownia Wyrobów Metalowych i Różnych Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000075788
  26. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. W Krakowie, Kraków − KRS 0000025692
  27. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000189262
  28. Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy Sparta, Kazimierza Wielka − KRS 0000041621
  29. Modus Przedsiębiorstwo Odzieżowe S.A., Bydgoszcz − KRS 0000048943
  30. Oryx Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000239164
  31. Pałac Goetz Sp. Z O.O., Brzesko − KRS 0000429578
  32. Play Place B. Urban i E. Urban Sp. J., Kraków − KRS 0000349081
  33. Play Place Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000468205
  34. Polska Fundacja Klubu Rzymskiego, Warszawa − KRS 0000064203
  35. Przedsiębiorstwo Projektowo-budowlane i Usług Różnych Budoprojekt Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000123332
  36. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tor Sp. Z O.O., Kopaliny − KRS 0000186953
  37. Rafico Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000413779
  38. Rafis Group Ziętek Sp. J., Kraków − KRS 0000626069
  39. Rafis Rafał Ziętek i Wspólnicy Sp. J., Kraków − KRS 0000284827
  40. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Pod Maczugą, Sułoszowa − KRS 0000375276
  41. Słoneczne Kliny Ii Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000543795
  42. Słoneczne Kliny Ii Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000578971
  43. Spółdzielnia Mieszkaniowa Górnik, Bochnia − KRS 0000065331
  44. Stowarzyszenie Bochniaków i Miłośników Ziemi Bocheńskiej W Bochni, Bochnia − KRS 0000047480
  45. Stowarzyszenie Inicjatywa Europejska, Rzeszów − KRS 0000218365
  46. Stowarzyszenie Na Rzecz Bezpieczeństwa Finansowego Obywateli Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000074074
  47. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Ziemi Bocheńskiej Kryształy Soli, Bochnia − KRS 0000465861
  48. Stowarzyszenie Związek Muzeów Małopolskich W Nowym Sączu, Nowy Sącz − KRS 0000028696
  49. Sunhouse Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000460149
  50. Sunhouse Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000466607

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3 T Optical Media S.A., Kopaliny − KRS 0000032868
  2. Akva-tur S.A., Kluszkowce − KRS 0000033288
  3. Centrum Finansowo Inwestycyjne Sterlen Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000001752
  4. Consultant Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000150146
  5. Discretia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000492808
  6. Dovery Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089653
  7. Edp Consulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000281427
  8. Elementy Budowlane Radymno Sp. Z O.O., Radymno − KRS 0000129483
  9. Eurodoradca Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000211804
  10. Europejska Korporacja Finansowa S.A., Katowice − KRS 0000069022
  11. Europejskie Centrum Ochrony Środowiska - Stowarzyszenie Inicjatyw Ekologicznych, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000107199
  12. Fluid S.A., Sędziszów − KRS 0000374101
  13. General Office Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000286181
  14. Kamitec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000175251
  15. Kompania Erjot Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000589062
  16. Kompania Erjot Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000590302
  17. Korbut Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000125348
  18. Light Solutions Poland Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000442446
  19. Macif Życie Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Warszawa − KRS 0000190748
  20. Manstel Zakład Elektryczny i Teletechniczny - Sp. Z O.O., Maniowy − KRS 0000039274
  21. Me Inwest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000027580
  22. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000024823
  23. Mountain Food Sp. Z O.O., Zakopane − KRS 0000675114
  24. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Opocznie, Opoczno − KRS 0000216458
  25. Opakomet W Krakowie W Prywatyzacji, Kraków − KRS 0000067518
  26. Osada Ojców Sp. Z O.O., Bębło − KRS 0000422722
  27. Osada Turystyczna Czorsztyn Sp. Z O.O., Kluszkowce − KRS 0000074431
  28. Pge Obrót S.A., Rzeszów − KRS 0000030499
  29. Pit Stop Sp. Z O.O., Skała − KRS 0000176029
  30. Ponar-żywiec Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000032280
  31. Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Opole Lubelskie − KRS 0000487468
  32. Prądnickie Centrum Inwestycyjne S.A., Kraków − KRS 0000092014
  33. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Krośnie S.A., Iwonicz − KRS 0000109969
  34. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Rzeszowie S.A., Chmielnik − KRS 0000078603
  35. Przedsiębiorstwo Modernizacji Urządzeń Energetycznych Remak S.A., Warszawa − KRS 0000021123
  36. Przedsiębiorstwo Odzieżowe Conres S.A., Rzeszów − KRS 0000091908
  37. Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli Bochnia Z Siedzibą W Bochni, Bochnia − KRS 0000016740
  38. Przedsiębiorstwo Usług Socjalnych As Pak Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000023488
  39. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eltar Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000111819
  40. Rafis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000095367
  41. Res-bet Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000011637
  42. Resbud S.A., Płock − KRS 0000090954
  43. Ruch S.A., Warszawa − KRS 0000020446
  44. Sanare S.A., Kraków − KRS 0000049587
  45. Serwis Sieci Telekomunikacyjnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000236415
  46. Spółdzielnia Domów Jednorodzinnych Trylogia, Łomianki − KRS 0000167908
  47. Stacja Narciarska Marszałek Sp. Z O.O., Krościenko − KRS 0000228024
  48. Stalprodukt - Florian Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000130121
  49. Stp Investment S.A., Bochnia − KRS 0000287355
  50. Stp Investment Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000203922

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jabłonce w rejonie Kościoła w Borach oraz rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie Jabłonki.
    Zamawiający: Gmina Jabłonka, Jabłonka
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jabłonce w rejonie Kościoła w Borach oraz rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie Jabłonki a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleń na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zamiaru użytkowania (lub braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania) zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: 2.1. Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie Kościoła w Borach oraz rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie Jabłonki 2015 Ilość podłączonych budynków 9 Przykanaliki PCV Fi 160 mm dł. - 291,50 mb Kanał PCV fi 200 mm dł. 1.403,20 mb Ilość studzienek fi 400- mm PCV- 56 szt Łączna długość kanalizacji do realizacji w 2015 roku= 1.694,70 mb 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa 6. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 7. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. 8. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  2. Budowa oraz wymiana kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tymbark
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
    1.Przedmiotem zamówienia jest:
    a)rozbudowa kanalizacji sanitarnej mającej za zadanie odprowadzenie ścieków z budynków mieszkalnych położonych w Tymbarku na działkach ew. nr 565/3, 559/11,561,do istniejącego kolektora sanitarnego - miejsce włączenia- istniejąca studzienka kanalizacyjna położona na dz. ewid. nr 535/5.
    b)wymiana kanalizacji sanitarnej od remizy do Ośrodka Zdrowia w Tymbarku (dz. ew. nr 717/1, 753/2, 753/1, 754, 755, 756, 1233/2, 757/2, 758/2, 759/2, 1236, 1238,1241/1)
    Wymiana obejmuje:
    - demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej dn200 z rur betonowych na odcinku
    138,0m
    - demontaż istniejących studni betonowych dn1000 - 3 szt.
    - umocnienie ścian wykopu
    - montaż rurociągu PVC - U DN 200 o dł. 138,0m
    - montaż studni PVC 425 - 3szt., PVC1000 - 1szt.
    - próba szczelności
    - zasypanie wykopów
    2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót załączony do SIWZ
  3. Spotkanie integracyjne o charakterze wigilijnym dla uczestników projektu w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Bochnia
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym dla maksymalnie 130 osób, w tym 3 osoby z kadry Zamawiającego oraz osoby niepełnosprawne i osoby z najbliższego otoczenia osób niepełnosprawnych, tj. ze środowiska sąsiedzkiego, rodzinnego i koleżeńskiego oraz pozostali mieszkańcy Powiatu Bocheńskiego. Spotkanie winno odbyć się w niedzielę w godzinach między 12:00 a 18:00. Spotkanie powinno rozpocząć się uroczystą wieczerzą wigilijną o godzinie 13:00. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania o 10% uczestników, najpóźniej na 2 dni przed organizacją spotkania integrującego do godziny 15:00. Po tym terminie zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem pomieszczenia na organizację spotkania oraz zakup usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i wydaniu dwóch gorących posiłków i poczęstunku dla maksymalnie 130 osób. W spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne posiadające schorzenia somatyczne jak i psychiczne. Wśród uczestników będą osoby niepełnosprawne, które charakteryzuje apatia i znużenie, ale także osoby, które są nadpobudliwe i niespokojne. Celem zapewnienia poczucia bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym będą towarzyszyć opiekunowie, czyli członkowie rodzin lub przyjaciele oraz pracownicy PCPR w Bochni. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym znajdowało się na terenie miasta Bochnia, ze względu na sieć komunikacji publicznej, która ułatwi mieszkańcom Powiatu Bocheńskiego, w tym w szczególności osobom niepełnosprawnym, dotarcie na spotkanie integracyjne. Obiekt musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczenia powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania się oraz stwarzać możliwość samodzielnego przybycia oraz opuszczenia spotkania w każdej chwili. Sala w której odbędzie się spotkanie integracyjne powinna być udekorowana, m.in. bożonarodzeniową choinka, którą uczestnicy spotkania będą samodzielnie dekorować przez wcześniej przygotowane przez Wykonawcę ozdoby (koszt choinki i ozdób choinkowych pokrywa Wykonawca). Sala powinna nawiązać wystrojem do okresu Świąt Bożego Narodzenia. Na stołach powinno być tradycyjne sianko z opłatkami dla uczestników. Ponadto na jednym ze stołów powinno znajdować się Pismo Święte. W sali, w której realizowane będzie spotkanie należy zapewnić miejsce - wolną przestrzeń na przygotowane przez Zamawiającego jasełka oraz składanie życzeń świątecznych. Wykonawca winien zapewnić nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami Spotkanie powinno przebiegać w tradycyjnej formie wieczerzy wigilijnej oraz rodzinnej biesiady świątecznej przy akompaniamencie kolęd. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt do odtwarzania muzyki, głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania oraz muzykę świąteczną (kolędy i pastorałki) do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAIKS, STOART ZPAW czy SAWP oraz osobę obsługującą sprzęt. Organizacja spotkania integrującego ma obejmować: Usługę gastronomiczną, tj. uroczysta wieczerza podana o godzinie 13:00 w skład której wchodzą: Barszcz czerwony z uszkami z farszem grzybowym -200g os, Filet z dorsza 150g os, Ziemniaki 180g os; Zestaw surówek 120g/os; Kompot owocowy 250 ml/os; Miodownik z orzechami150 g/os. poczęstunek, tj. ciastka, zimna płyta i napoje zimne powinny być przygotowane na stołach i sukcesywnie uzupełniane w trakcie spotkania. W skład poczęstunku wchodzą: Sałatka jarzynowa 200g/os, Sałatka śledziowa 250g/os; Wędlina 60g/os; Pieczywo 140g/os; Ciasto piernik150g/os Ciasto makowiec 80g/os Ciastka kruche 10 kg Winogrono białe 15 kg Mandarynki 15 kg Woda mineralna niegazowana 500 ml/os Kawa z mlekiem i cukrem Bez ograniczeń Herbata owocowa z cytryną i cukrem Bez ograniczeń; gorący posiłek podany po godzinie 16:00 w formie: Pierogi z kapustą i grzybami 250g/os, Kompot owocowy 250ml os Posiłki powinny być podane na ceramicznych naczyniach (wyklucza się możliwość podania poczęstunku przy użyciu plastikowych pojemników i sztućcy), które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób oraz zamówionych dań. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, szklanki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. W trakcie spotkania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na stołach w tym wymiana zastawy i sztućców na czyste. Wyklucza się podawania posiłków w formie szwedzkiego stołu. W przypadku gdy po spotkaniu pozostaną nieskonsumowane posiłki i produkty spożywcze. Wykonawca zobowiązany jest do spakowania i przekazania asortymentu uczestnikom spotkania-wszystkim lub wybranym po uzgodnieniu z pracownikami Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić infrastrukturę: udostępnienie pomieszczeń na organizację spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym, w których odbędą się uroczysta kolacja, występ artystyczny przygotowany przez Zamawiającego, wspólne śpiewanie kolęd; stoły, krzesła - miejsca przygotowane do odpoczynku i skonsumowania posiłków dla uczestników spotkania; dekorację świąteczną tj. białe obrusy, stroiki świąteczne, miejsce na sianko z opłatkami i Pismo Święte , choinkę bożonarodzeniową z ozdobami do montażu przez uczestników; nagłośnienie (mikrofon i głośniki o mocy obejmującej teren realizacji imprezy), sprzęt do odtwarzania muzyki i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP oraz osobę obsługująca ten sprzęt. Zleceniobiorca będzie zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku, w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej-koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi; ekran, rzutnik i laptop na oddzielnym stanowisku na potrzeby Zamawiającego; zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji imprezy, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; udostępnienie przestrzeni, na której odbędzie się impreza integracyjna do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim; zapewnienie Zamawiającemu jednego pomieszczenia zamykanego na klucz służącego do przechowywania rzeczy; zapewnienie szatni dla uczestników spotkania; zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki pierwszej pomocy; zapewnienie ubezpieczenia NNW dla maksymalnie 130 uczestników spotkania na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu imprezy, umożliwienie wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca winien zorganizować spotkanie trwające maksymalnie 6 godzin, w godzinach między 12:00 a 18:00. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia: Listy obecności uczestników spotkania jednocześnie potwierdzającej korzystanie przez uczestników z poczęstunku; Przedstawienia faktury/rachunku z podziałem na usługę gastronomiczną, usługę rekreacyjną, ewentualnie wynajem sal. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej w dniu złożenia faktury
  4. Budowa oczyszczalni wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bratucice i Okulice
    Zamawiający: Gmina Rzezawa, Rzezawa
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bratucice i Okulice w sposób zgodny z ust. 2 - która będzie samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów, rurociągów do odprowadzania ścieków wraz z oczyszczalnią ścieków prowadzące do wykonania zadania pn. Budowa oczyszczalni wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bratucice i Okulice zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wynikającym z załączone do siwz dokumentacji technicznej: dokumentacji projektowej wykonania kanalizacji sanitarnej w m. Bratucice - stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, dokumentacji projektowej wykonania kanalizacji sanitarnej w m. Okulice - stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, dokumentacji projektowej wykonania oczyszczalni ścieków - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ), pozwolenia na budowę - stanowiącego załącznik nr 10 do siwz. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane w sposób zapewniający użytkowanie wodociągów, rurociągów wraz z oczyszczalnią ścieków zgodnie z ich przeznaczeniem oraz uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Bratucice, w skład której wchodzi: - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami do budynków, - Pompownie ścieków, - Ciśnieniowe rurociągi tłoczne, - Kable zasilania energetycznego b) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej w miejscowości Okulice, - Kolektor kanalizacyjny z rur PVC Ø200 mm - Kolektor kanalizacyjny z rur PVC Ø 160 mm - Przykanaliki z rur PVC Ø 160 mm - Kolektor tłoczny z rur PE Ø (125,90,63,50,40) mm - Przepompownie ścieków (Ø 1200 i 800 mm) c)budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości nominalnej Qn = 300 m3/d składającej się z dwóch linii technologicznych o przepustowościach po 150 m3/d każda. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji przedmiotu umowy do: - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie - przywrócenia do pierwotnego stanu nawierzchni dróg, ulic i placów w obrębie całego zadania, - przeprowadzenia inspekcji kanałów sanitarnych za pomocą kamer wraz z dostarczeniem raportu z monitoringu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej
  5. Współorganizowanie jednodniowego spotkania o charakterze integracyjnym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Bochnia
    Przedmiotem zamówienia jest współorganizacja jednodniowego spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu dla maksymalnie 250 osób, w tym 3 osoby z kadry PCPR. Wykonawca powinien uwzględnić fakt, że mogą zaistnieć warunki atmosferyczne nie sprzyjające organizacji spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu np. ulewny deszcz, porywisty wiatr, chłód itp. Ze względu na te okoliczności Wykonawca powinien zapewnić alternatywne miejsce dla uczestników spotkania, które nie stwarza barier dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Wśród uczestników spotkania integracyjnego będą osoby niepełnosprawne - byli i obecni uczestnicy projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim, inne osoby zagrożone wykluczeniem społecznym a także osoby z ich otoczenia. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania maksymalnie o 70 uczestników najpóźniej na dzień przed organizacją spotkania integracyjnego do godziny 12:00. Po tym terminie Zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego znajdowało się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Obiekt, gdzie będzie realizowane zamówienie musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczeń powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania. Współorganizacja spotkania integracyjnego ma obejmować:
    Usługę gastronomiczną, tj. posiłki powinny być przygotowane i wydane dla maksymalnie 250 osób podczas dwóch przerw na ciepłe posiłki o godzinie 13:00i 16:30 oraz sukcesywny dostęp do poczęstunku, napojów zimnych i ciepłych. Usługa gastronomiczna obejmuje wydanie posiłków i napojów takich jak: Grochówka 200g/os, Kiełbasa grillowa po 2 szt. po około 100 g/os (razem 200g/os), Dodatki do kiełbasy: musztarda i ketchup bez ograniczeń, Sałatka ze świeżych warzyw - 150 g/os, Bułka kajzerka 4 szt/os, Kawa i herbata bez ograniczeń wraz z dodatkami, tj. cukier, cytryna, mleczko, Woda mineralna niegazowana podana w dzbankach 500ml/os, Woda gazowana podana w dzbankach 250 ml/os, Sok wieloowocowe w dzbankach 250 ml/os, Kruche ciastka 150 g/os. Delicje 100 g/os. Paluszki solone 200g/os, Jabłko 1 szt/os. Banan 1 szt/os Dania gorące tj. grochówka, kiełbasa grillowa oraz sałatka ze świeżych warzyw, bułki kajzerki oraz poczęstunek w formie jabłka i banana będzie wydawany uczestnikom przez Wykonawcę na podstawie bloczków wcześniej przygotowanych przez Zamawiającego. Pozostały poczęstunek powinien być wystawiony na stołach sukcesywnie partiami co dwie godziny. Poczęstunek powinien być podany na plastikowych naczyniach, które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, kubki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. Z zastrzeżeniem, że wyżej wymienione przedmioty nie mogą być używane wielokrotnie przez uczestnika. Za każdym razem, gdy uczestnik zdecyduje się na skorzystanie z posiłku otrzyma nowe naczynie. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo i infrastrukturę techniczną: Udostępnienie przestrzeni dla 250 osób na świeżym powietrzu na organizację spotkania integracyjnego i w razie niepogody zapewnienie miejsca alternatywnego - chroniącego przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (deszcz, silny wiatr, chłód. Zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji spotkania, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,stoły, krzesła - miejsca przygotowane adekwatnie do ilości osób, sprzęt do odtwarzania muzyki, mikrofon i głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP itp. oraz osobę obsługującą wymieniony sprzęt. Zleceniobiorca jest zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej - koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi, Obsługa techniczna do grillowania, podawania posiłków oraz uzupełniania poczęstunku na bieżąco. Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską adekwatnie do liczby uczestników imprezy. Wykonawca powinien udostępnić przestrzeń, na której odbędzie się spotkanie integracyjne do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych, afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim w ilości nie mniej niż 5 szt. Wykonawca winien zorganizować usługę na terenie Powiatu Bocheńskiego w jednym z terminów do wyboru, tj. 30 sierpnia 2014 lub 6 września 2014 r. w godzinach między 11:00 a 19:00. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom jedno pomieszczenie zamykane na klucz spełniające rolę szatni. Umożliwienie Zamawiającemu wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Zabezpieczenie terenu imprezy przed wstępem osób niezaproszonych. Zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki pierwszej pomocy. Podczas spotkania integracyjnego Wykonawca zapewni miejsce przeznaczone na przeprowadzenie środowiskowej pracy socjalnej w formie gier i zabaw integracyjnych. Wykonawca winien ubezpieczyć uczestników spotkania od NNW na kwotę min. 10.000 zł na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po zakończeniu spotkania. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia wraz z fakturą: Kserokopia ubezpieczenia NNW Informacji o sposobie wykonania zlecenia, a w szczególności o faktycznym miejscu realizacji usługi, o liczbie zaangażowanego personelu do wykonania poszczególnych usług, o ilości i gramaturze wydanych posiłków, o spełnieniu zamówionych warunków w formie odpowiedniej ilości stołów i krzeseł, naczyń i sztućców jednorazowych, o specyfice zabezpieczenia terenu i uczestników imprezy m.in. przed niepożądanymi osobami, o korzystaniu lub niekorzystaniu z apteczki i ewent. udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej, o zastosowanych prawach do publicznego odtwarzania muzyki itp. - te informacje mogą być zawarte w formie sprawozdania lub w protokole odbioru usługi opracowanym i uzgodnionym z Zamawiającym.
  6. Organizacja obiadu wraz z obsługą kelnerską dla grupy liczącej maksymalnie 35 osób w dniu 18.01.2014 r. w Zakopanem w godzinach od 12.30 do 15.00 w związku z organizacją spotkania Marszałków Województw, członków Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmu RP przez Marszałka Województwa Małopolskiego w sprawie organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w roku 2022.
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
    Organizacja obiadu wraz z obsługą kelnerską dla grupy liczącej maksymalnie 35 osób w dniu 18.01.2014 r. w Zakopanem w godzinach od 12.30 do 15.00 w związku z organizacją spotkania Marszałków Województw, członków Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmu RP przez Marszałka Województwa Małopolskiego w sprawie organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w roku 2022.
  7. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Buczków i Dębina, gmina Rzezawa
    Zamawiający: Gmina Rzezawa, Rzezawa
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Buczków i Dębina, gmina Rzezawa
  8. Przygotowanie i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i rehabilitacji poprzez kinezyterapię dla osób niepęłnosprawny6ch a w szczególności poprawa sprawności psychofizycznej uczestników projektów pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Bochnia
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i rehabilitacji poprzez kinezyterapię dla maksymalnie 40 uczestników, czego celem jest usprawnienie uczestników pod względem psychofizycznym. Ćwiczenia te powinny w szczególny sposób uwzględniać potrzeby uczestników projektu. Uczestnikami projektu są przede wszystkim osoby z zaburzeniami psychicznymi oraz z innymi zaburzeniami takimi jak dysfunkcja narządu ruchu, dysfunkcja układu krążenia, układu oddechowego, schorzenia neurologiczne, dysfunkcja narządu wzroku w stopniu znacznym i umiarkowanym.
    Do oczekiwanych rezultatów po zakończeniu zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo oraz rehabilitacji poprzez kinezyterapię należy: utrzymanie lub przywrócenie sprawności psychofizycznej, polepszenie kondycji i ogólnego stanu zdrowia, poprawa funkcjonalnych oraz motorycznych możliwości organizmu, zniesienie dolegliwości bólowych poszczególnych części ciała, odprężenie i zrównoważenie systemu nerwowego, poprawa wydolności układu krążenia i oddechowego, przywrócenie możliwie największej sprawności fizycznej i psychicznej, przywrócenie ruchomości w stawach, siły i wytrzymałości mięśni, poprawa samopoczucia uczestnika projektu niezbędna do dalszej pracy nad aktywną integracją.
    Wykonawca powinien zwrócić uwagę na wiek uczestników oraz ich możliwości pod względem fizycznym. Pod pojęciem zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo Zleceniodawca rozumie; zajęcia grupowe obejmujące wszystkich uczestników, w maksymalnie 4 grupach liczących maksymalnie 10 osób z wykorzystaniem m.in. piłek gimnastycznych, taśm gimnastycznych, obciążników, lasek gimnastycznych; zajęcia grupowe obejmujące wszystkich uczestników, w maksymalnie 4 grupach liczących maksymalnie 10 osób w formie Nordic-walking;zajęcia grupowe na basenie obejmujące wszystkich uczestników, w maksymalnie 4 grupach liczących maksymalnie 10 osób z wykorzystaniem oporu wody. Pod pojęciem rehabilitacji Zleceniodawca rozumie kinezyterapię, tj. indywidualne ćwiczenia ogólno kondycyjne, ćwiczenia bierne, ćwiczenia izometryczne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia w obciążeniu, ćwiczenia czynne: Wykonawca będący organizatorem zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo oraz rehabilitacji poprzez kinezyterapię zobowiązany jest do: zapewnienia wykwalifikowanej kadry gwarantującej prawidłową organizację i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i rehabilitacji poprzez kinezyterapię, zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz organizacyjno-technicznych, zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem w zakresie bezpieczeństwa i higieny, rozpatrzenia przedłożonych przez Zleceniodawcę skierowań osób niepełnosprawnych poprzez przeprowadzenie przez lekarza specjalistę w dziedzinie rehabilitacji medycznej konsultacji medycznej do objęcia zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i lub rehabilitacją z wydaniem imiennego zaświadczenia lekarskiego dla każdej skierowanej osoby, zawierającego wskazanie lub przeciwwskazanie do uczestnictwa w w w działaniach w terminie 7 dni od przedłożenia skierowania i przedłożenia Zleceniodawcy oryginałów wydanych zaświadczeń wraz z miesięcznym rozliczeniem, tj. do 3 dnia kolejnego miesiąca. z zaznaczeniem, że kinezyterapia ma trwać maksymalnie 20 godzin zajęć indywidualnych dla wybranych uczestników projektu. Zamawiający zakłada, że większość uczestników będzie mogła wziąć udział w zespole ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, a tylko kilka osób ze względu na stan niepełnosprawności ruchowej będzie uczestniczyć w rehabilitacji poprzez kinezyterapię. Łącznie w ramach usługi przewiduje się wykonanie maksymalnie 100 godzin ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i kinezyterapii. dokonania wstępnej diagnozy funkcjonalnej uczestnika projektu szczególnie pod kątem motoryki i koordynacji wzrokowo - ruchowej, samodzielności i samoobsługi przez rozpoczęciem zajęć przez rehabilitanta
    opracowania przez fizjoterapeutę w formie pisemnej programów ogólnousprawniających ii realizacji programów ogólnousprawniających indywidualnie dla każdego uczestnika, uwzględniających następujące ćwiczenia psychofizyczne, tj. zajęcia grupowe z wykorzystaniem m.in. piłek gimnastycznych, taśm gimnastycznych, obciążników, lasek gimnastycznych, zajęcia grupowe w formie nordic walking, zajęcia na basenie oraz rehabilitację poprzez kinezyterapię tj. indywidualne ćwiczenia ogólnokondycyjne, ćwiczenia bierne, ćwiczenia izometryczne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia czynne, w terminie 7 dni od dnia zakwalifikowania danej osoby do uczestnictwa w programie i przedłożenia Zleceniodawcy oryginałów programów ogólnousprawniających wraz z miesięcznym rozliczeniem, tj. do 3 dnia kolejnego miesiąca na zakończenie realizacji programu usprawniającego lub na zakończenie danego etapu w momencie przerwania udziału w programie przez osobę skierowaną rehabilitant dokona oceny opisowej efektów wykonanych działań i wyda pisemne zaświadczenie. zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i rehabilitacja poprzez kinezyterapię powinny odbywać się od poniedziałku do piątku między 8:00 a 20:00 oraz w soboty między 9:00 a 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2013. Wykonawca po dokonaniu oceny medycznej w zakresie wskazań dla uczestników i po opracowaniu indywidualnych programów usprawniających jest zobowiązany opracować harmonogram zajęć i przekazać go Zamawiającemu rozliczania z wykonania przedmiotu zamówienia w okresach miesięcznych w terminie do 3 każdego miesiąca zamieszczenia na tablicach ogłoszeniowych i lub w innych widocznych miejscach w siedzibie Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy, afiszy formatu A3 Tu realizowany jest projekt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim dostarczonych przez Zamawiającego w liczbie 7 egzemplarzy zawierających informację, że projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowanie Zamawiającego o wykonanych w danym miesiącu działaniach usprawniających rehabilitacyjnych w ujęciu liczbowymi lub godzinowym indywidualnie dla każdego uczestnika projektu. Wymagania niezbędne dotyczące kadry wykonującej usługę: lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji medycznej, który posiada uprawnienia do udzielania świadczeń zdrowotnych i posiada fachowe kwalifikacje do wykonywania wyżej wymienionej działalności lub czynności, fizjoterapeuta - mgr rehabilitacji z minimum 5 letnią praktyką na stanowisku fizjoterapeuty, który posiada uprawnienia do udzielania świadczeń zdrowotnych i posiada fachowe kwalifikacje do wykonywania wyżej wymienionej działalności lub czynności, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku Fizjoterapia; posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w realizacji zamówienia oraz w realizacji zamówienia, kwalifikowany personel pomocniczy, instruktorzy fitness. Wykonawca powinien zapewnić: realizację przedmiotu zamówienia na terenie miasta Bochnia, ze względu na sieć komunikacji publicznej oraz uczestnictwo w innych formach zajęć realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu, bazę lokalową w szczególności miejsca realizacji usług dla osób niepełnosprawnych spełniają warunki dostępności pod względem architektonicznym określone prawem budowlanym (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). niezbędne materiały i pomoce konieczne do prawidłowego przeprowadzenia ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo oraz rehabilitacji poprzez kinezyterapię w tym: piłki gimnastyczne, taśmy gimnastyczne, obciążników, lasek gimnastycznych, kijków do nordic walking.
  9. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap I w miejscowości Prądnik Korzkiewski, Giebułtów , Gmina Wielka Wieś
    Zamawiający: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
    1. DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ
    pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi etap I w miejscowości Prądnik Korzkiewski, Giebułtów, gmina Wielka Wieś

    1.1 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) :

    rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową
    fi160 mm L = 67,80 m
    fi200 mm L = 334,40 m
    fi250 mm L = 40,70 m
    fi400 mm z wydłużonym kielichem L = 241,20 m
    1.2 Rurociągi tłoczne:

    Rury trójwarstwowe odporne na zarysowania, naciski punktowe, wolną propagację pęknięć zgodne z PAS 1075:2009 -4
    PE 100RC SDR 11 PN 16 2 x fi160 x 14,6mm na długość 2 x 739,40 = 1478,8m
    PE 100RC SDR 11 PN 16 fi63 x 5,8 mm, L = 196,00 m

    PEHD PE100 SDR17 PN10 fi 50 x 2,4 mm,
    L = 180,60 m
    L = 291,60 m droga prywatna dz. nr 256/2 ( wg dokumentacji objętej pozwoleniem nr AB.V.2.291.2011 z dnia 02.06.2011r.)
    Łącznie : 472,20m

    1.3 Przewierty:

    Przewiert pod rzeką Prądnik na rurociągach przewodowych fi 200 mm, wykonane rurami stalowymi przewiertowymi fi 273, L = 16,0 m

    Umocnienia skarp koryta rzeki Prądnik po obu stronach brzegu płotkami wys. 80cm - L=52,0m z kiszki faszynowej fi 20cm - L= 208,0m
    Przewiert pod drogą gminą asfaltową ul. Wesoła na rurociągach przewodowych 2 x PE 100RC PN 16 SDR 11 160 x 14,6; wykonane rurami PE SDR17 250 x 14,2 przewiertowymi L= 2 x 12,0 m= 24,0 m

    Uwaga zmiana w projekcie - w kosztorysie ofertowym należy wycenić:
    Przewiert sterowany dla rur trójwarstwowych zgodne z PAS 1075:2009 -4
    PE 100 RC SDR 11 PN16 fi160 mm na długości
    od t14- t19 - 1 rura przewiert L= 229,60m;
    t19 - t25 - 2 rury przewiert 2x 341,10 = 682,20m;
    t25 - t28 - 1 rura przewiert L= 144,9m
    Łączna długość 1056,70m

    Przewiert sterowany dla rury PE fi 63 mm L = 108,60m w ul. Wesołej ( od C7 - C13)

    1.4 Studnie kanalizacyjne systemowe

    prefabrykowane fi 1200 mm - szt. 11
    prefabrykowane fi 1000 mm - szt. 13

    PE rozprężna fi 1000 mm - szt. 2
    PE rozprężna fi 600 mm - szt. 1
    prefabrykowana fi 1000 mm - szt.2 (odpowietrzająca) z armaturą
    prefabrykowana fi 1500 mm - szt. 3 (czyszczakowa) z armaturą

    1.5.Pompownia przydomowa

    Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm ( wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp - kpl. 7 ( wyłączone 2 kpl. pompowni nr C14.1 i C11.2) + tylko P.p nr 49 - 1 kpl ( wg dokumentacji objętej pozwoleniem nr AB.V.2.291.2011 z dnia 02.06.2011r.)


    1.6.Dostawa i montaż kompletnej
    fi tłoczni ścieków wykonanej z profilu PEHD lub polimerobetonu o średnicy Dn=2000 mm wyposażoną w monitoring wraz z zasilaniem elektrycznym kpl. 1 + 1 szt. pompy zapasowej.
    fi komory zasuw 1,5m x 1,5m

    1.7 Teren tłoczni ścieków

    - zagospodarowanie terenu wokół tłoczni ścieków
    Elementy ogrodzeniowe zgrzewane (panelowe) w kolorze zielonym + podmurówka z ceownika betonowego 0,2x0,2 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - wysokość 1,53m; rozstaw 2,40 m z rur fi 76/3,5 mm. Panele jednostronnie zakończone ostrymi końcówkami drutów o długości 30mm, umieszczone na górze ogrodzenia. Wymiar oczka: 100 x 50 mm. Średnica drutu: 4,5 mm. Druty stalowe ocynkowane, zgrzewane, powleczone PVC. Słupki ze stali ocynkowanej wewnątrz i na zewnątrz, malowane metodą proszkową, wyposażone w plastikowe kapturki. Typowe wrota w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrót 3,00 m (brama dwuskrzydłowa o szerokości 2x 1,50 m co daje 3,00 m i wysokości 1,73m, z ryglem wraz z poprzecznym ryglem zwieńczony kłódką nierdzewną).
    Montaż ogrodzenia systemowego - łącznie L= 48,0m.
    Teren wokół ogrodzenia należy obsadzić sadzonkami tui szmaragdowych
    Teren pompowni wyłożyć kostką brukową betonową, kolor szary o powierzchni 95,00 m2 . Tłocznie ścieków wyposażyć w żurawik słupowy obrotowy z wciągarką łańcuchową do demontażu pomp - udźwig min. 500kg (dostawa i montaż).
    Teren pompowni należy oświetlić lampą z wyłącznikiem zmierzchowym.

    1.8 Nawierzchnie drogowe:

    Rozbiórka i naprawa nawierzchni z tłucznia i żwiru o powierzchni 454,72 m2 ( ul. Pod Moroniem) + 305,5 m2 (wg dokumentacji objętej pozwoleniem nr AB.V.2.291.2011 z dnia 02.06.2011r.)
    ( droga prywatna dz. nr 256/2))

    Rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową o powierzchni 46,98 m2

    2.Pompownie ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy. Istniejący system monitorowania wykonany jest przez firmę Control-System z Poznania. System bazuje na sterownikach MT-101, Mt-102 i MT - 202 firmy INVENTIA.

    3.Do celów projektowych i kosztorysowych dobrano pompownie w oparciu o obliczenia firmy Wilo Polska, kompletowane również przez w/w firmę. Dopuszcza się pompownie o parametrach co najmniej równoważne.
    Nie dopuszcza się kompletowania pompowni przez zastosowanie wyrobów różnych producentów i dostawców. Pompownie przydomowe stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji.

    4.Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych w pozwoleniu na budowę o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach.

    5.Warunkiem powołania komisji odbiorowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

    6.Przed odbiorem częściowym i odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, będzie dokonany odbiór systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer dla kanalizacji wykonanej systemem grawitacyjnym. Monitoring kanalizacji Gmina-jako Inwestor wykona na własny koszt. Odbiór ten wykonywany zostanie, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Inwestora.
    Obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Każdy odbiór będzie podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej.

    7.W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych - niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej - poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości.

    8.Termin montażu pompowni przydomowych należy uzgodnić z Zamawiającym.

    9.Określenie przedmiotu zamówienia jak w załączonych przedmiarach robót i specyfikacji nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

    10.Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju zobowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji i uwzględnić je w kosztach.
    - Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy.
    - Określenie przedmiotu zamówienia jak w niniejszej specyfikacji i załączonych przedmiarach robót nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
    11. Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego
    - realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez wykonawcę.
    - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych.
    - Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.
  10. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2011-2013 poprzez częściową kanalizację Wojnicza oraz zwodociągowanie części miejscowości Olszyny.
    Zamawiający: Gmina Wojnicz, Wojnicz
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu przy ulicach:1) ul. Rynek (strona północno-zachodnia), 2) ul. Rynek (strona południowo-zachodnia),3) ul. Krakowska (strona północna od ul. Rynek do ul. Wolickiej),
    4) ul. Krakowska (strona południowa od ul. Rynek do ul. Loretańskiej), 5) ul. Jagiellońska (strona zachodnia do ul. Rynek do ul. Zamoście), 6) ul. Zamoście,
    7) ul. Loretańska ( od ul. Krakowskiej do ul. Zamoście), 8) ul. Zawale (część środkowa-pojedyncze posesje dotychczas nie podłączone do kanalizacji), 9)ul. Leonarda (od ul. Zawale do ul. Tarnowskiej), 10)ul. Warszawska (rejon Domu Grodzkiego), 11) ul. Długa, 12) ul. Goszczyńskiego z częścią ul. Leśnej (do obwodnicy), 13) ul. Wolicka).2.Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 (na rys. nr: 8, 9, 12, 13, 14, 18) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ- dokumentacja projektowa. 3.Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia będzie wykonywane w następujących zakresach realizacyjnych:
    1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 1776 m: PP160 o łącznej długość L = 198 m, PP200 o łącznej długości L = 1553 m, PE200 o łącznej długości L = 25,0 m,
    b) rurociąg ciśnieniowy o łącznej długości PE90 o długości 86 m,
    c) przepompownia ścieków PW5 wraz z robotami budowlanymi, technologiczno- instalacyjnymi elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem i pomiarem przepływu - szt.1, d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 504,4 m2 , e)przewiert sterowany (D138-D139) na długości 17,0 m w ul. Jagiellońskiej w Wojniczu (dr. Wojewódzka Wojnicz-Nowy Sącz), 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - część elektryczna - zasilanie przepompowni PW5, 3) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna - przyłącza o łącznej długości 974 m: PP160 o łącznej długość L = 752 m,
    PP200 o łącznej długości L = 222 m, b)roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 77 m2 ,
    4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zawale (część środkowa) i w ul. Leonarda w Wojniczu od studzienki B175 wraz z przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 167 m: PP160 o łącznej długość L = 18 m, PP200 o łącznej długości L = 149 m,
    b) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych na łącznej powierzchni 7,0 m2 , c)przewiert sterowany (B175-B182) na długości 9,0 m w drodze dojazdowej do szkoły podstawowej, 5) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zawale (część środkowa) i w ul. Leonarda w Wojniczu od studzienki B175 wraz z przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: kanalizacja grawitacyjna- przyłącza PP160 o łącznej długości 62 m,
    6) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona północno-zachodnia), ul. Długiej, ul. Goszczyńskiego, ul. Krakowskiej (strona północna) do ul. Wolickiej w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 3760m:
    PP160 o łącznej długość L = 270 m, PP200 o łącznej długości L = 1856 m, PP250 o łącznej długości L = 1592,0 m,PE250 o łącznej długości L = 42,0 m,
    b) rurociąg ciśnieniowy o łącznej długości PE50 o długości 111 m,
    c) skrzyżowanie z gazociągiem wysokiego ciśnienia na odcinkach:C155-C156,
    d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych na łącznej powierzchni 998,7 m2 , 7) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona północno-zachodnia), ul. Długiej, ul. Goszczyńskiego, ul. Krakowskiej (strona północna) do ul. Wolickiej w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna- przytłacza o łącznej długości 2788m: PP160 o łącznej długość L = 2505 m, PP200 o łącznej długości L = 271 m, b)studzienka pompowa z jedną pompą MH 3068 -
    2 komplety, c) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych na łącznej powierzchni 8 m2 , 8) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - kanały główne - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 59 m; PP160 o łącznej długość L = 14 m, PP200 o łącznej długości L = 45,
    b) rurociąg ciśnieniowy PE90 o łącznej długości 9,5 m,c) przepompownia ścieków PW7 wraz z robotami budowlanymi, technologiczno- instalacyjnymi, elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem - szt.1, d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 128 m2 , 9) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - zasilanie pompowni PW7,
    10) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - przyłącza - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- przyłącza PP 160 o łącznej długości 43 m, b) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 3m2. 4. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Zadania muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu.5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcją kamerą TV wybudowanych kanałów innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi.
    6. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    1) 45111200-0 - Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 2)45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej, 3) 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 4) 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
    5) 45232423-3 - Przepompownie ścieków, 6) 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń, 7) 4523314000-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 7. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. :
    1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót.
    Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500 .
    8. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania
    i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Obowiązek udowodnienia, że użyte materiały i wyroby są równoważne spoczywa na Wykonawcy.
    9. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną. 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty aż do momentu odbioru końcowego. 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.7) Wykonawca musi zapewnić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru. 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót, oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy.
    11. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty.
    12. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.
    13. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót. 14. Niniejsze zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego PROW na lata 2007-2013. Celem operacji jest: poprawa warunków życia mieszkańców Wojnicza (ul. Rynek, ul. Krakowska, ul. Jagiellońska, ul. Zamoście, ul. Loretańska, ul. Zawale, ul. Leonarda, ul. Warszawska, ul. Długa, ul. Goszczyńskiego, ul. Wolicka) poprzez budowę kanalizacji sanitarnej.15. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  11. Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi gminnej w m. Leksandrowa w km rob. 0+013-0+790 wraz z przebudową istniejących zjazdów
    Zamawiający: Gmina Nowy Wiśnicz, Nowy Wiśnicz
    Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi gminnej w m. Leksandrowa w km rob. 0+013-0+790 wraz z przebudową istniejących zjazdów
  12. Budowa tłocznego rurociągu kanalizacji sanitarnej T17 w Gminie Bolesław.
    Zamawiający: Gmina Bolesław, Bolesław
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
    a) Wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur wielowarstwowych do przewiertów sterowanych o średnicy 160/14.6mm SDR 11, PE 100 o łącznej długości L=915,0m łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego.
    W inwestycji rezygnuje się z wykonania: - trzech studni ø 1000 mm (S4, S5, S6/1) oraz, - nakładki asfaltowej w miejscach przekopów. Zakres przyjęty do realizacji zawarty jest w przedmiarze robót.
    Na ciągu kanalizacji sanitarnej należy wykonać studzienki kanalizacyjne: - ø 1000 mm - 3 szt. z PEHD, S2, S3, S6/2, - ø 1200 mm - 1 szt. z kręgów betonowych, SB, - ø 2000 mm - 1 szt. kręgów betonowych, S7. Szczegółowe wyposażenie studni przedstawione jest w tabelarycznym zestawieniu studni - załącznik nr 11 do SIWZ.
    b) Wykonanie projektu organizacji ruchu,
    c) Wykonanie oznakowania i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu,
    d) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z klauzulą z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej wraz ze szkicem
    + płyta CD
  13. Budowa kanalizacji sanitarnej dla Gminy Bolesław - Etap I część II
    Zamawiający: Urząd Gminy Bolesław, Bolesław
    Wykonanie I Etapu- miejscowość Bolesław, Tonia
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 65 mm - 10 085,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 75 mm - 1 226,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 90 mm - 492,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 110 mm - 800,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 125 mm - 1 210,00 m
    -sieciowe pompownie ścieków- 4 sztuk
    -przydomowe przepompownie ścieków- 112 sztuk

    Wykonanie II Etapu- miejscowość Pawłów, Strojców, Tonia
    - wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 50 mm - 1 170,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 63 mm - 3 810,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 75 mm - 260, 00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 90 mm - 1 160 ,00 m
    -wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE, PEHD Dz 110 mm - 660,00 m
    -sieciowe pompownie ścieków- 4 sztuk
    -przydomowe przepompownie ścieków- 61 sztuk
  14. usługa przygotowania i dostarczenia poczęstunku dla uczestników konferencji powiatowych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego do projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty.
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia poczęstunku dla uczestników konferencji powiatowych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego do projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty. Zamówienie dotyczy powiatu:M. Kraków, m. Tarnów, powiat dąbrowski, powiat tarnowski, powiat tatrzański, powiat nowotarski, m. Nowy Sącz, powiat limanowski, powiat nowosądecki, powiat gorlicki, powiat proszowicki, powiat miechowski, powiat miechowski, powiat wielicki, powiat bocheński, powiat brzeski, powiat krakowski, m. Kraków, powiat olkuski, powiat chrzanowski, powiat oświęcimski, powiat wadowicki, powiat suski, powiat myślenicki.
  15. Świadczenie usług szpitalnych.
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
    Świadczenia usług szpitalnych.
  16. Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Zalesie
    Zamawiający: Gmina Iwanowice, Iwanowice
    Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Zalesie obejmująca następujący zakres: 1)budowę odcinka linii oświetlenia drogowego przewodem AsXSn 2x25 mm2 na długości 1001 m, 2)montaż 22 słupów oświetlenia drogowego, 3)zabudowę 11 opraw typu OUSd-70 z wysokoprężną lampą sodową WLS-70
  17. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Langiewicza w Skale
    Zamawiający: Gmina Skała, Skała
    a/ wodociąg o średnicach DN 160, 110 i 90 mm o łącznej długości 386,5m,
    b/ przyłącza wodociągowe o średnicy DN 40 mm o długości 218 m,
    c/ sieć kanalizacyjna z rur PP Ø 200 o długości 198,5 m,
    d/ przyłącza kanalizacyjne z rur PP Ø 200 i Ø 160 o długości 295 m.