Kogo reprezentuje osoba

Urbaniak Adam Maciej

w KRS

Adam Maciej Urbaniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Adam
Drugie imię:Maciej
Nazwisko:Urbaniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 51 lat
Miejscowości:Kargowa (Lubuskie), Zielona Góra (Lubuskie), Świebodzin (Lubuskie)
Przetargi:15 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bondaryk Krzysztof, Czyżewski Piotr, Grzesiewicz Gracjan, Hasiów Waldemar, Hinderer Maria Teodora, Horodyska Patrycja Anna, Jędraszczak Tyma Agata Zofia, Kulczyk Tadeusz, Kulczyk Tomasz, Kurgan Grzegorz Witold, Marciński Mariusz Jerzy, Matrowska Mosakiewicz Marianna Sabina, Miłkowska Irena, Miłkowski Jacek, Niedbalec Stanisław, Porczyk Wojciech, Przewoźna Monika, Pudłowska Wiesława Genowefa, Pudłowski Paweł Patryk, Pudłowski Piotr, Rudnicki Grzegorz, Sługocki Waldemar, Wawrzynowicz Piotr Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stosur Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skorecka Roksana Henryka, Szajek Kamil Maciej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Lech, Kaliciak Paweł, Kozak Elżbieta, Szajek Kamil, Wiszniewska Ewa

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chacińska Gniado Iwona, Fedak Jolanta Beata, Krzyżanowski Julian Tadeusz, Maciejewska Edyta, Środa Paweł, Starosta Waldemar, Tomczyszyn Stanisław, Urbański Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zelisko Mirosław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chaszczowski Jarosław Andrzej, Dzyr Izabela, Kozak Elżbieta, Król Maciej Krzysztof, Stawczyk Arkadiusz Artur

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wróblewski Tomasz Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobek Anna, Jagoda Henryk, Skorecka Roksana

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlikowska Anna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Anneberg Transpol Int. Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000109909
  2. Aton Sp. Z O.O., Lubsko − KRS 0000822303
  3. Ax Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000442212
  4. Baf Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000684703
  5. Bonus System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479000
  6. Bonus System Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000520866
  7. Diagnostyka Obrazowa 3d Jankowiak Sp. J., Poznań − KRS 0000411675
  8. Drobek i Markiewicz Adwokacka Spółka Partnerska, Zielona Góra − KRS 0000443416
  9. Energopol Gaz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156334
  10. Exalo Drilling S.A., Piła − KRS 0000428139
  11. Expectar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000359068
  12. Fundacja Bronisławy i Tadeusza Kulczyków, Nisko − KRS 0000582664
  13. Fundacja Ośrodek Rozwoju Polski, Warszawa − KRS 0000675444
  14. Fundacja Pomocy Rodzinom Funkcjonariuszy i Pracowników Uop i Abw, Warszawa − KRS 0000361073
  15. Gazstal S.A., Zielona Góra − KRS 0000120970
  16. Grono Sportowa S.A., Zielona Góra − KRS 0000059288
  17. High Pressure Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415302
  18. Impexrur S.A., Sanok − KRS 0000039231
  19. Intergeo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035949
  20. Kancelaria Finansowa Skorecki Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000629438
  21. Kancelaria Radców Prawnych Qlq H. Bucyk, P. Kaliciak, R. Kurowski Sp. J., Zielona Góra − KRS 0000317687
  22. Kancelaria Radców Prawnych. Skorecka Szajek Urbaniak Spółka Partnerska, Zielona Góra − KRS 0000133721
  23. Lotnisko Zielona Góra/babimost Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000358240
  24. Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-kardiologiczny W Torzymiu Sp. Z O.O., Torzym − KRS 0000365415
  25. Lubuski Związek Tenisowy, Zielona Góra − KRS 0000060765
  26. Lubuskie Centrum Ortopedii Im. Dr. Lecha Wierusza W Świebodzinie Sp. Z O.O., Świebodzin − KRS 0000590170
  27. Lubuskie Fabryki Mebli S.A., Świebodzin − KRS 0000034968
  28. Lubuskie Towarzystwo Na Rzecz Rozwoju Energetyki, Zielona Góra − KRS 0000026649
  29. Mitra Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000871570
  30. Motivizer Loyalty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000778861
  31. Nowe Domy Sp. Z O.O., Otyń − KRS 0000355800
  32. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  33. Polskie Towarzystwo Odontologii Sądowej, Poznań − KRS 0000465126
  34. Polskie Towarzystwo Prawa Wyznaniowego, Lublin − KRS 0000311635
  35. Poszukiwania Naftowe Diament Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000035687
  36. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Inter-castor Sp. Z O.O., Połupin − KRS 0000131192
  37. Stem4cells Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000895284
  38. Stowarzyszenie Kadry Zarządzającej - Klub M-15, Zielona Góra − KRS 0000274172
  39. Stowarzyszenie Prawo Na Drodze, Lublin − KRS 0000416397
  40. Stowarzyszenie Rozwój Podlaski, Białystok − KRS 0000102984
  41. Stowarzyszenie Równych Szans, Zielona Góra − KRS 0000175920
  42. Towarzystwo Inwestycyjne Elektrownia - Wschód S.A., Lublin − KRS 0000024387
  43. Towarzystwo Przyjaźni Polsko-islandzkiej, Warszawa − KRS 0000135575
  44. Umbri Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000802705
  45. United Media Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000739396
  46. Weidenfleisch Sp. Z O.O., Bukowica − KRS 0000337698
  47. Werven Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0001011263
  48. Zachodnia Agencja Gospodarcza Polska W Europie, Gubin − KRS 0000040380
  49. Zachodnie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Krosno Odrzańskie − KRS 0000660429
  50. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Kargowa − KRS 0000397268

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Zielona Góra − KRS 0000026425
  2. Apol Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000299553
  3. Bafri Hotele S.A., Warszawa − KRS 0000055168
  4. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  5. Baterpol Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000040557
  6. Brainsoft Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000316667
  7. Centrostal Łódź S.A., Łódź − KRS 0000001948
  8. Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Europejskich, Zielona Góra − KRS 0000075008
  9. Dongwon Zs Polska Sp. Z O.O., Kożuchów − KRS 0000054828
  10. Eco Technology System Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000358699
  11. Energia-nova S.A., Łódź − KRS 0000166194
  12. Eorbita Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000360556
  13. Exact Systems S.A., Częstochowa − KRS 0000569528
  14. Exatel S.A., Warszawa − KRS 0000044577
  15. Fabryka Papieru Szczecin - Skolwin S.A., Szczecin − KRS 0000018418
  16. Federacja Gospodarki Żywnościowej Rp, Warszawa − KRS 0000304690
  17. Foc Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268130
  18. Fpm S.A., Mikołów − KRS 0000015844
  19. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  20. Fundacja Rozwoju Kolarstwa Krzysztofa Kuźniaka, Zielona Góra − KRS 0000346881
  21. Fundacja Wspierania Polskiego Kolarstwa, Pruszków − KRS 0000562939
  22. Górniczy Klub Tenisowy Nafta Przy Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie S.A. Oddział W Zielonej Górze, Zielona Góra − KRS 0000026763
  23. Górnośląska Spółka Gazownictwa Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000138137
  24. Handen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019903
  25. High Tech Tree S.A., Wrocław − KRS 0000304795
  26. Idm Warsaw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027431
  27. Intergeo Test Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081039
  28. Investgas S.A., Warszawa − KRS 0000120938
  29. Inwestycyjna Spółka Energetyczna - Irb Sp. Z O.O., Wólka − KRS 0000018942
  30. Izba, Towarzystwo Gospodarcze Polska-rosja, Warszawa − KRS 0000495706
  31. Kancelaria Biegłych Rewidentów Auxilium Sp. Z O.O., Sulechów − KRS 0000268335
  32. Karford S.A., Zielona Góra − KRS 0000015513
  33. Klub Sportowy Lechia Zielona Góra, Zielona Góra − KRS 0000068291
  34. Kostrzyńsko - Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Kostrzyn Nad Odrą − KRS 0000066104
  35. Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Warszawa − KRS 0000016255
  36. Lubskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Lubsko − KRS 0000371990
  37. Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna Lotur, Zielona Góra − KRS 0000210595
  38. Lubuski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000127519
  39. Lubuski Komitet Europejski, Zielona Góra − KRS 0000084679
  40. Lubuskie Centrum Szkolenia i Promocji Agawa Sp. Z O.O., Przełazy − KRS 0000353827
  41. Lubuskie Centrum Techniki i Innowacji, Zielona Góra − KRS 0000013790
  42. Mazowiecki Szpital Wojewódzki Im. Św. Jana Pawła Ii W Siedlcach Sp. Z O.O., Siedlce − KRS 0000336825
  43. Megadex Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000170349
  44. Money Back - Obrót Wierzytelnościami Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000328192
  45. Nowtel Nowoczesna Telekomunikacja S.A., Warszawa − KRS 0000107449
  46. Pak-volt S.A., Warszawa − KRS 0000021500
  47. Pańska Klub Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068435
  48. Pensjonat Dworek Dalia Sp. Z O.O., Grabin − KRS 0000198076
  49. Pern S.A., Płock − KRS 0000069559
  50. Pge Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Bełchatów − KRS 0000032334

Powiązane przetargi (15 szt.):
  1. Obsługa prawna Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym i Biura ds. Certyfikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym i Biura ds. Certyfikacji Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze w 2016 roku.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
    3. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    79100000-5 Usługi prawnicze
  2. Obsługa prawna Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa prawna Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  3. Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie
    Zamawiający: Gmina Szprotawa, Szprotawa
    1) wykonywanie dyżuru w siedzibie Zamawiającego w wymiarze jednego dnia w tygodniu (czwartek od godz. 9:30 do godz. 14:30)
    2) wykonywanie obsługi prawnej w razie potrzeby drogą elektroniczną oraz telefoniczną;
    3) udzielanie porad i konsultacji prawnych;
    4) sporządzanie umów cywilnoprawnych o szczególnych walorach trudności, w szczególności w zakresie zamówień publicznych;
    5) opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, pism, decyzji i innych dokumentów
    przygotowywanych przez Zamawiającego;
    6) sporządzanie opinii prawnych, 7) opiniowanie zarządzeń wydawanych przez Burmistrza Szprotawy oraz projektów uchwał Rady Miejskiej;
    8) opiniowanie innych wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego;
    9) opiniowanie korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi;
    10) opiniowanie dokumentacji przygotowywanej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
    11) sporządzanie i wnoszenie pozwów, wniosków poraz skarg jak również wnoszenie środków odwoławczych do Sądów, urzędów i organów orzekających,
    12) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach;
    13) prowadzenie w imieniu Zamawiającego spraw przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi, szczególnymi i sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego jak również przed organami administracji publicznej w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach polubownych, a także windykacji należności (zastępstwo procesowe lub prawne);
    14) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną a wynikających z ustawy o radcach prawnych lub ustawy - Prawo o adwokaturze;
    15) obecność na sesjach rady miejskiej oraz świadczenie pomocy prawnej podczas obrad;
    16) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy sprzętu komputerowego, oprogramowania prawniczego
    (typu LEX, Legalis) oraz innych urządzeń czy instrumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
    17) Wykonawca zobowiązany jest udzielać na żądanie Zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania przez niego określonych czynności.
    18) Sprawy bardzo pilne Wykonawca zobowiązuje się załatwić najpóźniej następnego dnia po dniu przekazania dokumentów; nie dotyczy to jednak spraw wymagających sporządzenia pisemnej opinii prawnej które wykonawca sporządza w terminie 7 dni.
    19) Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia zwrotu kosztów podróży Wykonawcy w przypadku wykonywania przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego
    20)Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zastępstwa procesowego lub prawnego, zasądzone na rzecz Gminy.
    21) Wykonawca zapewnia stałą obsługę prawną przez wszystkie dni robocze w ciągu roku, bez względu na urlopy lub inne przyczyny braku dyspozycyjności określonych osób wykonujących obsługę prawną.
  4. Obsługa prawna Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa prawna Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, która będzie realizowana do dnia 31.12.2015 r.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV ):
    Usługi prawnicze CPV 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.20.00-2, 79.14.00.00-7
  5. Obsługa prawna OReg WAM Zielona Góra.
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna OReg WAM Zielona Góra. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) udzielanie na bieżąco ustnych porad i konsultacji prawnych, 2) sporządzanie pisemnych opinii prawnych po złożeniu na piśmie zagadnienia wymagającego wyjaśnienia stanu prawnego, bądź interpretacji przepisów prawa, wraz z kompletem dokumentów związanych ze sprawą, 3) pełnienie zastępstwa procesowego i prawnego przed organami rozjemczymi, sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym organami i sądami administracyjnymi, organami skarbowymi - wszystkich instancji a także Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz innymi organami we wszystkich sprawach, 4) sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, itp.; 5) opracowywanie projektów wewnątrzzakładowych aktów prawnych, 6) wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej, o których mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), ustawie z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz. U. z 2011 r. Nr 41, poz. 213) w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; 7) sporządzanie projektów lub wzorów umów: nietypowych, skomplikowanych lub o znacznym stopniu ważności dla Zamawiającego, 8) redagowanie treści pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora Oddziału, 9) akceptowanie pod względem formalno - prawnym: pism, w których występują wątpliwości prawne, umów, aneksów do umów, decyzji, w tym decyzji administracyjnych w sprawie wypłaty odprawy mieszkaniowej i postanowień oraz pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Oddziału oraz innych dokumentów, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, obowiązującymi u Zamawiającego, 10) opiniowanie wewnętrznych wniosków dotyczących wydania lub regulacji tytułu prawnego do zajmowanego lokalu mieszkalnego oraz komisyjnego przejęcia lokalu mieszkalnego, 11) opracowanie i wnoszenie wszelkich pism procesowych w sprawach, w których Wykonawca jest pełnomocnikiem procesowym, 12) reprezentowanie Oddziału w sporach związanych z realizacją umów, 13) przygotowanie dyspozycji do zapłaty opłat sądowych Zamawiającego, 14) udział w negocjacjach prowadzonych przez Zamawiającego, wg potrzeb Zamawiającego, 15) udzielanie na bieżąco pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań. Wykonawca realizując zamówienie: 1) wyznaczy jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora, do którego obowiązków należy: - współpraca z radcą koordynatorem w Biurze Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, - bezpośredni nadzór na wszystkimi postępowaniami sądowymi, w których Wykonawca jest pełnomocnikiem procesowym, - uczestniczenie w naradach, spotkaniach oraz szkoleniach osobiście lub przez osobę wyznaczoną przez koordynatora (1-2 razy w roku - do 2 lub 3 dni), organizowanych przez Biuro Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, organizowanych dla radców - koordynatorów WAM, jak również w odprawach organizowanych przez Dyrektora Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddziału Regionalnego w Zielonej Górze na Jego wyraźne polecenie. 2) w przypadku wnoszenia środków zaskarżenia uzgadnia z Dyrektorem Oddziału lub wskazanym przez niego pracownikiem właściwym merytorycznie w sprawie oraz przedstawia uzasadnienie o konieczności lub braku podstaw do wniesienia środków zaskarżenia, 3) na bieżąco: - prowadzi rejestr wydanych opinii, o którym mowa w Decyzji Prezesa WAM w sprawie świadczenia pomocy prawnej w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, - prowadzi rejestr prowadzonych spraw Oddziału toczących się przed sądami, w których Wykonawca jest pełnomocnikiem procesowym, o którym mowa w Decyzji Prezesa WAM w sprawie świadczenia pomocy prawnej w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, - sporządza notatki z rozpraw, w szczególności zawierające informacje o wnioskach dowodowych złożonych bezpośrednio na rozprawie, - sporządza sprawozdania i inne informacje z obsługi prawnej zgodnie z zasadami obowiązującymi w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, 4) niezwłocznie: - po uprawomocnieniu się orzeczeń składa wnioski o ich odpisy, - składa wnioski o nadanie klauzuli wykonalności orzeczeniom zasądzającym na rzecz WAM obowiązki podlegające wykonaniu, - składa dyspozycje do Działu Ekonomiczno - Finansowego (po uprawomocnieniu się orzeczenia) w zakresie zapłaty należności zasądzonych od WAM na rzecz strony wygrywającej proces, 5) na bieżąco informuje właściwy merytorycznie dział o stanie spraw na jego rzecz prowadzonych. 6) obligatoryjnie uczestniczy w rozprawach jako reprezentant WAM, 7) obligatoryjnie uzyskuje uzasadnienia wyroków w każdym przypadku przegrania sporu przez Agencję, w sprawach precedensowych oraz w innych uzasadnionych przedmiotem i wynikiem sporu, o których mowa w Decyzji Prezesa WAM w sprawie świadczenia pomocy prawnej w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. Obsługa prawna obejmuje następujące obszary: 1. Wszystkie sprawy prawne związane z windykacją, w tym w szczególności sprawy dotyczące eksmisji z lokali mieszkalnych, użytkowych w sprawach pozostających we właściwości działu windykacji, 2. Wszystkie sprawy prawne w zakresie finansowo-księgowym, w szczególności wydawanie opinii prawnych, w tym w zakresie prawa podatkowego. 3. Wszystkie sprawy prawne związane z działem organizacyjnym, 4. Wszystkie sprawy prawne związane z zamówieniami publicznymi, 5. Wszystkie sprawy prawne z zakresu pionu informatyki, 6. Wszystkie sprawy prawne działu mieszkaniowego, 7. Wszystkie sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami, 8. Wszystkie sprawy związane z inwestycjami i nadzorem właścicielskim, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. wykonywania obsługi prawnej przez radcę prawnego lub adwokata posiadającego wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe. 2. świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze przy Al. Zjednoczenia 104, przez nie mniej niż 25 godzin tygodniowo i nie mniej niż 5 godz. dziennie, w godzinach urzędowania OReg WAM Zielona Góra, tj. 730 - 1530, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Dyrektorem Oddziału, 3. pozostawania do dyspozycji Zamawiającego w dni robocze przez 8 godzin dziennie w zakresie pilnych konsultacji telefonicznych lub elektroniczną pocztą email, 4. świadczenia usług poza siedzibą Zamawiającego w przypadkach niezbędnych do prawidłowego wykonywania obsługi prawnej Zamawiającego, w tym w razie konieczności na żądanie Zamawiającego wykonywanie czynności w siedzibie innych podmiotów gospodarczych (np. rokowania, zawieranie porozumień, aktów notarialnych, itp.) po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, 5. wykonywania części obowiązków dotyczących załatwiania spraw w siedzibie swojej kancelarii poza godzinami pracy Zamawiającego, jeśli zaistnieje taka konieczność, Rocznie prowadzonych jest ok 130 - 150 spraw sądowych, w tym: ok. 25-35 % sprawy/eksmisje, uchylenie uchwały, ustanie stosunku najmu, itp. oraz sprawy o zróżnicowanej wartości przedmiotu sporu, tj.: 1/ ok. 15-20% spraw do 1 tys. zł, 2/ ok. 7-9% spraw do 3 tys. zł, 3/ ok. 7-9% spraw do 5 tys. zł, 4/ ok. 11-14% spraw do 10 tys. zł, 5/ ok. 4-5% spraw do 15 tys. zł, 6/ ok. 3-4% spraw do 20 tys. zł, 7/ ok. 2-3% spraw do 30 tys. zł, 8/ ok. 1-2% spraw do 36 tys. zł, 9/ ok. 2-3% spraw powyżej 36 tys. zł. Rocznie na potrzeby Oddziału wydawanych jest ok. 200 opinii pisemnych, ok. 1400 rocznie jest udzielanych konsultacji ustnych pracownikom Oddziału, natomiast opiniowanych jest rocznie ok. 1000 projektów dokumentów. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według Kodów Wspólnego Słownika Zamówień: 79100000-5 - usługi prawnicze; Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  6. Obsługa prawna Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
    2. Przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  7. Dostawa blach, kształtowników, ceowników, płaskowników i prętów stalowych dla ZGKiM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest zakup niżej wymienionych wyrobów: 1.Blacha ocynkowana o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DX51 D, Zn275,w ilości - 1500 kg. 2.Blacha cynkowo tytanowa o grubości 0,55 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek Zn+Ti+Cu w ilości - 1600 kg. 3.Blacha czarna, zimnowalcowana, o grubości 1,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 7800 kg. 4.Blacha czarna, zimnowalcowana, o grubości 2,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 1100 kg. 5.Blacha czarna, zimnowalcowana, o grubości 3,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek S 235 JR w ilości - 600 kg. 6.Blacha czarna, gorącowalcowana o grubości 10 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek S235 JR w ilości 250 kg 7.Kształtownik g/w 80 x 40 x 3 w ilości 2200 kg Gatunek S235JR 8.Kątownik g/w 40 x 40 x 4 w ilości 800 kg Gatunek ZW 9.Kątownik g/w 30 x 30 x 3 w ilości 350 kg GatunekZW 10.Kształtownik g/w 60 x 40 x 3 w ilości 2000 kg Gatunek S235JR 11.Ceownik 180 x 70 x 8 w ilości 2600 kg Gatunek S235JR 12.Płaskownik 20 x 4 w ilości 150 kg Gatunek S235JR 13.Płaskownik 60 x 5 w ilości 200 kg Gatunek S235JR 14.Pręt stalowy 40 w ilości 50 kg Gatunek S 355 15.Pręt stalowy 35 w ilości 120 kg Gatunek S 355 16.Pręt stalowy 30 w ilości 120 kg Gatunek S 355 17.Blacha ryflowana łezkowa gr. 4,0 100 kg Gatunek S235JR B ) Wszystkie wyroby powinny spełniać aktualne bieżące Polskie Normy. C ) Podane ilości blach są ilościami orientacyjnymi. D ) W przypadku zmniejszenia ilości zamawianego materiału do 10 % wartości umowy, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe. E ) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy transportem Wykonawcy i na jego koszt w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia pisemnego, faksem lub drogą elektroniczną.
  8. Dostawa blach, kształtowników, ceowników, płaskowników i prętów stalowych dla ZGKiM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Zielona Góra
    A ) Przedmiotem zamówienia jest zakup niżej wymienionych wyrobów: 1. Blacha ocynkowana o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DX51 D, Zn 275w ilości - 2000 kg. 2. Blacha cynkowo tytanowa o grubości 0,55 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek Zn+Ti+Cu w ilości - 2000 kg. 3. Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 1,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 7000 kg. 4. Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 2,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 800 kg. 5. Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 3,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 2000 kg. 6. Blacha czarna gorącowalcowana o grubości 10 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek S235 JR w ilości 500 kg 7. Kształtownik g/w 80 x 40 x 3 w ilości 1500 kg. Gatunek S235JR 8. Kątownik g/w 40 x 40 x 4 w ilości 650 kg. Gatunek S235JR 9. Kątownik g/w 30 x 30 x 3 w ilości 150 kg. Gatunek S235JR 10. Kształtownik g/w 60 x 40 x 3 w ilości 2000 kg. Gatunek S235JR 11. Ceownik 180 x 70 x 8 w ilości 2100 kg. Gatunek S235JR 12. Płaskownik 20 x 4 w ilości 100 kg Gatunek S235JR 13. Płaskownik 60 x 5 w ilości 100 kg Gatunek S235JR 14. Pręt stalowy 40 w ilości 70 kg Gatunek S 355 15. Pręt stalowy 35 w ilości 50 kg Gatunek S 355 B ) Wszystkie wyroby powinny spełniać aktualne bieżące Polskie Normy. C ) Podane ilości blach są ilościami orientacyjnymi. D ) W przypadku zmniejszenia ilości zamawianego materiału do 10 % wartości umowy , Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe. E ) Dostawy odbywać się będą, transportem Wykonawcy i na jego koszt w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną..
  9. Dostawa blach, kształtowników, ceowników, płaskowników i prętów stalowych dla ZGKiM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych wyrobów:
    -Blacha ocynkowana o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DX51 D.Zn 275 w ilości - 3500 kg.
    -Blacha cynkowo tytanowa o grubości 0,55 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek Zn+Ti+Cu w ilości - 2500 kg.
    -Blacha ocynkowana o grubości 1,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DX51 D.Zn 275 w ilości - 380 kg.
    -Blacha kwasoodporna o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek 1,4301 w - ilości 200 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 1,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 7000 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 2,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 500 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 3,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 900 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 10 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01w ilości - 400 kg.
    -Kątownik zimno gięty 80 x 80 x 8 w ilości 240 kg.
    -Kątownik 40 x 40 x 4 w ilości 700 kg.
    -Kątownik 30 x 30 x 3 w ilości 300 kg.
    -Kątownik 60 x 40 x 3 w ilości 200 kg.
    -Kątownik 80 x 40 x 3 w ilości 1900 kg.
    -Ceownik 160 x 65 x 65 w ilości 1000 kg
    -Ceownik 180 x 70 x 70 w ilości 1600 kg.
    -Kształtownik 60 x 40 x 3 w ilości 2400 kg.
    -Kształtownik 80 x 80 x 3 w ilości 600 kg
    -Płaskownik 20 x 4 w ilości 200 kg
    -Płaskownik 60 x 5 w ilości 200 kg
    -Pręt stalowy 30 w ilości 80 kg S 355
    -Pręt stalowy 40 w ilości 70 kg S 355
    -Pręt stalowy 35 w ilości 200 kg S 355
    -Pręt stalowy 45 w ilości 125 kg s 355
    Wszystkie wyroby powinny spełniać aktualne bieżące Polskie Normy.
    Podane ilości blach są ilościami orientacyjnymi.
    W przypadku zmniejszenia ilości zamawianego materiału do 20 % wartości umowy, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe.
    Wykonawca dostarczy wyżej wymienione materiały do siedziby ZGKiM w Zielonej Górze Al. Zjednoczenia 110 swoim transportem i na własny koszt w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksem.
  10. Obsługa prawna Urządu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, która obejmuje w szczególności:
    1) udzielanie porad i konsultacji prawnych;
    2)sporządzanie umów cywilnoprawnych o szczególnych walorach trudności;
    3) opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, pism, decyzji i innych dokumentów przygotowywanych przez Zamawiającego;
    4) sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie projektów uchwał kierowanych na Sejmik i Zarząd;
    5) opiniowanie zarządzeń wydawanych przez Marszałka Województwa Lubuskiego;
    6) opiniowanie innych wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego;
    7) opiniowanie korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi;
    8) opiniowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych;
    9) opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw, upoważnień;
    10) opiniowanie dokumentacji przygotowywanej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
    11) sporządzanie odpowiedzi sądowych;
    12) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach;
    13) opiniowanie spraw związanych z pełnioną funkcją radnych Województwa;
    14) uczestnictwo w sesjach Sejmiku Województwa Lubuskiego,
    15) wykonywanie innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną.
    16) prowadzenie w imieniu Zamawiającego spraw przed sądami, organami administracji publicznej w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach polubownych
  11. dostawa blachy
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Zielona Góra
    A ) Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem niżej wymienionych blach :

    -Blacha ocynkowana o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DX51 D.Zn 275
    w ilości - 2900 kg.
    -Blacha cynkowo-tytanowa o grubości 0,55 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek Zn+Ti+Cu w ilości - 2700 kg.
    -Blacha cynkowo-tytanowa o grubości 0,6 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek Zn+Ti+Cu w ilości - 250 kg.
    -Blacha kwasoodporna o grubości 0,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek 1,4301 w ilo sci - 200 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 1,5 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 5000 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 2,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 1300 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 3,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 900 kg.
    -Blacha czarna zimnowalcowana o grubości 4,0 mm i wymiarach 1 m x 2 m gatunek DC01 w ilości - 400 kg.
    B ) Wszystkie blachy powinny spełniać aktualne bieżące Polskie Normy.
    C ) Podane ilości blach są ilościami orientacyjnymi.
    D ) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilościowego zamawianego asortymentu do 10 %, Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia finansowe.
    E) Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie 48 godzin od przesłania informacji o zapotrzebowaniu telefonicznie, faxem, e-mailem.
  12. Obsługa prawna Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    Obsługa prawna Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  13. Obsługa prawna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze-Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna.
  14. Dostawa rur okładzinowych dla projektu Ostrowiec
    Zamawiający: FX Energy Poland sp. z o.o., Warszawa
    Rury okładzinowe 9 5/8 cala 11,99 mm P110 BTC 1350 m, Rury okładzinowe 7 cali 12,65 mm L80 New VAM 2350 m, P110 New VAM 1100 m, Manipulaki 7 cali 12,65 mm L80 New Vam (3m, 6m, 9m) 1 komplet, dla otworu Ostrowiec 1.
  15. Obsługa prawna OREG WAM w Zielonej Górze - OREG-ZINW-7725-24A/2008
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pomocy prawnej dla Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Zielonej Górze na okres 3 lat.

Inne osoby dla Urbaniak Adam Maciej (30 osób):