Kogo reprezentuje osoba

Wasiak Jarosław Piotr

w KRS

Jarosław Piotr Wasiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jarosław
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Wasiak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Jedlicze A (Łódzkie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieszczad Tomasz, Chuchler Piotr Jerzy, Ciesielska Halina, Dąbrówka Katarzyna Dorota, Dubowik Antonina, Filip Marzena, Górecka Krystyna, Grzejdziak Nikandra Maria, Janowska Maria Danuta, Jezierska Katarzyna, Klimczyk Krystyna Anita, Korona Dorota, Michałek Mariola Małgorzata, Musielski Tomasz Czesław, Nikodem Longina Feliksa, Olechnowicz Aleksandra, Patura Szost Edwarda Cecylia, Pluta Władysława, Strońska Lewandowska Maria Teresa, Szczepanik Ireneusz Jan, Szymańska Stefania Zenona, Terlecka Nina, Trzmiel Izabela Anna, Urbańczyk Anna Małgorzata, Woźniak Gabriela Aleksandra

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Samarzewska Anna Beata
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarkiewicz Marzena Jolanta, Chuchler Piotr Jerzy, Janowska Maria Danuta, Jezierska Katarzyna, Korona Dorota, Musielski Tomasz Czesław, Niedźwiedzka Agnieszka Grażyna, Niedźwiedzki Radosław, Śnieguła Iwona Bożena, Stasińska Agnieszka Beata, Szewc Karolina Marta, Urbańczyk Anna Małgorzata

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarkiewicz Marzena Jolanta, Gortat Agnieszka Magdalena, Gortych Aleksandra, Korona Dorota, Korona Sebastian Cyprian, Krajewski Dariusz, Kurczewska Beata, Moszczyńska Anna Magdalena, Musielski Tomasz Czesław, Niedźwiedzka Agnieszka, Niedźwiedzki Piotr, Niedźwiedzki Radosław Lucjan, Pisarska Anna, Śnieguła Iwona, Stasińska Agnieszka, Trębala Marek Adam

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Centrum Zdrowia Psychicznego Synapsis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000694787
  2. Federacja Pacjentów Polskich, Warszawa − KRS 0000251756
  3. Fundacja Instytut Badań Nad Ekonomią Społeczną, Rąbień Ab − KRS 0000529780
  4. Fundacja Wsparcia Psychospołecznego Zielona Przystań, Łódź − KRS 0000439137
  5. Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy-oddział W Łodzi, Łódź − KRS 0000154761
  6. Klub Lokalnej Integracji Lonia, Łódź − KRS 0000299758
  7. Kłos Sp. Z O.O., Jedlicze A − KRS 0000306194
  8. Łódzki Klub Trekkingowy, Łódź − KRS 0000117775
  9. Oratorium Im. Św. Jana Bosko, Łódź − KRS 0000011409
  10. Stowarzyszenie Hodowców Kotów Supreme Cat Club, Łódź − KRS 0000478700
  11. Stowarzyszenie Lokalne Salezjańskiej Organizacji Sportowej Przy Parafii Św. Teresy, Łódź − KRS 0000012253
  12. Stowarzyszenie Miłośników Kotów - Cat Club Łódź, Łódź − KRS 0000238826
  13. Stowarzyszenie Na Rzecz Ochrony Przyrody i Rozwoju Doliny Bzury, Ruda-bugaj − KRS 0000535753
  14. Stowarzyszenie Przyjaciół Harcerskiego Zespołu Artystycznego Krajki, Łódź − KRS 0000006158
  15. Stowarzyszenie Rodzin Działających Na Rzecz Zdrowia Psychicznego Dla Rodziny, Łódź − KRS 0000207011
  16. Stowarzyszenie Społeczno-kulturalne-klub Myśli Społecznej Im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Łódź − KRS 0000112569
  17. Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego Synapsis Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Łódź − KRS 0000707543
  18. Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych, Łódź − KRS 0000138499

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Comnet Csi Sp. J. M.gołębiewski, R.niedźwiedzki, Łódź − KRS 0000154928
  2. Fundacja Wspólnych Szans, Warszawa − KRS 0000570153
  3. Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym Agroma, Kutno − KRS 0000068211
  4. Przedsiębiorstwo Inżynierskie Chemotechnika Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000120473
  5. Spółdzielnia Socjalna Trifoglio, Łódź − KRS 0000290796
  6. Stowarzyszenie Razem Przy Dziennym Ośrodku Adaptacyjnym Dla Osób Niepełnosprawnych W Pabianicach, Pabianice − KRS 0000052354
  7. Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne Ja-ty-my, Łódź − KRS 0000174689

Powiązane przetargi (1 szt.):
  1. Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych oraz przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, Brzeziny
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INSTRUMENTÓW AKTYWNEJ INTEGRACJI ORAZ DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM.
    Zadanie nr 1 : Indywidualne sesje motywacyjne z psychologiem. W indywidualnych sesjach wezmą udział 22 osoby. Łącznie zadanie nr 1 obejmuje 110 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego wsparcia. Sesje te mają na celu rozbudzanie motywacji i pobudzanie aktywności zawodowej i społecznej oraz rozwiązywanie istniejących problemów. Zadanie nr 2 : Trening umiejętności psychospołecznych W treningu wezmą udział 22 osoby, które zostaną podzielone na dwie grupy po 11 osób. Trening powinien trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Łącznie co najmniej 60 godzin dla dwóch grup. Trening powinien zawierać następujące zagadnienia: motywowanie do działania, określenie warunków efektownej zmiany, ustalenie najważniejszych ról społecznych i podstawowych umiejętności przydatnych w radzeniu sobie w codziennym życiu i ich rozwijanie. Zajęcia obejmować będą również tematykę komunikacji interpersonalnej oraz rozwiązywania konfliktów.
    Zadanie nr 3 : Warsztaty z doradcą zawodowym. W warsztatach wezmą udział 22 osoby, które zostaną podzielone na 2 grupy po 11 osób. Warsztaty powinny trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Łącznie co najmniej 60 godzin dla dwóch grup. Warsztaty z doradcą zawodowym będą zawierały tematykę: korzyści płynące z zatrudnienia, przygotowanie CV i listu motywacyjnego. Zadanie nr 4 : Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym W indywidualnych spotkaniach wezmą udział 22 osoby. Łącznie obejmuje 110 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego doradztwa zawodowego. Spotkania mają na celu badanie słabych i mocnych stron każdego z uczestników. Zadanie Nr 5 : Wyjazd do kina. 2 wyjazdy do kina dla 22 uczestników projektu, 22 osób towarzyszących (sierpień - grudzień 2013 r.). W ramach zadania należy uwzględnić koszty biletów do kina, dojazdu, poczęstunku (zestaw popcorn + napój). Zadanie Nr 6 : Przygotowanie spotkania wigilijno - podsumowującego i paczek dla uczestników projektu. W ramach spotkania zaplanowano organizację spotkania wigilijnego, dla 22 uczestników projektu i 22 osób towarzyszących, które będzie miało również charakter podsumowania udziału uczestników w projekcie. Uczestnikom projektu należy zapewnić paczki, które będą zawierały artykuły spożywcze, i chemiczne co najmniej w następujących ilościach i asortymencie: herbata ekspresowa 100 szt. ; cukier biały 5 kg; olej 1l ; konserwy mięsne po 300 g po 2 szt.; konserwy rybne po 170 g po 2 szt.; konserwy - pasztet po 250g po 2 szt.; wędlina 2kg; makaron nitki 2 kg; proszek do prania 2 kg; szampon do włosów 400ml 1 szt.; mydło w kostce po 90g po 5 szt. Wykonawca na okres trwania działań z zakresu aktywnej integracji oraz działań środowiskowych zobowiązany jest do:
    informowania uczestników projektu o źródle finansowania projektu, zapewnienia uczestnikom projektu materiałów szkoleniowych w postaci długopisów i notatników zawierających loga Unii Europejskiej zapewnienia sal szkoleniowych znajdujących się na terenie miasta Brzeziny, wyposażonych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, prowadzenia działań z zakresu aktywnej integracji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, zapewnienia uczestnikom projektu skryptów będących rozwinięciem tematyki poruszanej na szkoleniach, zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia, zapewnienia uczestnikom projektu cateringu podczas szkoleń: obiad (drugie danie), woda mineralna 0,5l dziennie, zapewnienia uczestnikom projektu niezbędnych badań lekarskich potrzebnych do wykonywania zawodów np. książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych, badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy, zapewnienia uczestnikom projektu ubezpieczenia NW, zapewnienia zwrotów kosztów dojazdu na szkolenie (jeżeli będzie taka konieczność), zapewnienia opieki nad osobami zależnymi (w razie potrzeby), prowadzenia list obecności dokumentujących obecność uczestników na szkoleniu i potwierdzających skorzystanie z cateringu, a także otrzymanie materiałów szkoleniowych,systematycznego badania postępów uczestników projektu poprzez ankiety ewaluacyjne przed i po szkoleniach, prowadzenia dzienniczków trenerskich, które będą zawierały konspekty szkoleń i raporty poszkoleniowe,wydawania certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających ukończenie danego szkolenia, prowadzenia przez psychologa i doradcę zawodowego rejestru indywidualnych rozmów,prowadzenia dokumentacji fotograficznej,
    informowania koordynatora projektu o nieobecności uczestnika projektu w danym instrumencie aktywnej integracji, przekazania Zamawiającemu raportu zbiorczego na koniec realizacji zamówienia.
    Część II. Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży zawodowych.
    Szkolenia będą zgodne z zapotrzebowaniem lokalnego rynku pracy oraz z predyspozycjami uczestników. Zamawiający przewiduje zorganizowanie szkoleń zawodowych w poszczególnych zawodach: Kurs: Opiekun osób starszych. Kurs powinien trwać minimum 100 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:
    Fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Organizacja opieki nad osobami starszymi i chorymi.Pielęgnacja osoby starszej.Pierwsza pomoc. Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. 2) Kurs: Wykończenia wnętrz z elementami malarstwa, posadzkarza/glazurnika. Kurs powinien trwać minimum 200 godzin (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia: Zasady BHP i ppoż. przy pracach malarskich i posadzkarskich.Posługiwanie się dokumentacją techniczną.
    Ogólna charakterystyka posadzek: wykonywanie posadzek z płytek i z tworzyw sztucznych.Ogólna charakterystyka metod malowania. Techniki malarskie.
    Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP.
    3)Kurs: Florysta - bukieciarstwa,Kurs powinien trwać minimum 100 h
    (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Znajomość różnych gatunków roślin ozdobnych i specyfika ich uprawy. Podział roślin, Narzędzia i środki techniczne, galanteria florystyczna,Układanie bukietów,Komponowanie bukietów na różne okazje.
    Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP.
    4)Kurs: Konserwator zieleni.Kurs powinien trwać minimum 100 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Pielęgnacja terenów zielonych,Formowanie drzew, Ściółkowanie, pielenie, Zabezpieczenie roślin przed zimą, nawożenie
    Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP.
    5)Kurs: Magazynier - sprzedawca . Kurs powinien trwać minimum 102 h
    (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Wymagania techniczne w obrocie żywnością,Obsługa kasy fiskalnej i programu handlowo-magazynowego, Standardy obsługi klienta, Przyjmowanie towaru handlowego na stan magazynowy, Zapoznanie z procedurami przyjmowania reklamacji, Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. W przypadku części praktycznej firma szkoleniowa winna jest zapewnić dla każdego uczestnika niezbędne narzędzia do nauki zawodu, a także ubrania robocze. Zakwalifikowanie na poszczególne szkolenia zawodowe dokonywane będzie na podstawie indywidualnych predyspozycji określonych w pierwszej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia lub zmiany objętych szkoleniem zawodów w sytuacji kiedy konieczność taka wynikać będzie z określonych predyspozycji uczestników programu. Na szkolenia zostaną skierowane osoby, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia (badania lekarza medycyny pracy). Zorganizowanie 3 miesięcznych staży dla 20 osób, które najlepiej zdadzą egzamin zawodowy, w tym dla 2 osób w wieku od 15-30 lat, w okresie wrzesień-grudzień 2013r. Staż zostanie zorganizowany zgodnie z wytycznymi WUP. (na stronie http://www.wup.lodz.pl)