Kogo reprezentuje osoba

Więch Tomasz

w KRS

Tomasz Więch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tomasz
Nazwisko:Więch
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1966 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:6 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babik Adam Maciej, Babik Agnieszka Renata, Babik Marcin Daniel, Babik Natalia Maja, Babik Weronika Zuzanna, Kieler Bartosz Bolesław, Mordasewicz Jeremi Wacław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babik Adam Maciej, Hancko Łukasz Andrzej, Roguska Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babik Adam Maciej, Węgrzyn Więch Agnieszka Maria
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Tadeusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A.t. Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000272181
  2. Bes Biuro Ekspertyz Szkodowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000596690
  3. Capricornus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000222764
  4. Dr Irena Eris S.A., Piaseczno − KRS 0000051003
  5. Forum Obywatelskiego Rozwoju - For, Warszawa − KRS 0000277658
  6. Fundacja Im. Stefana Kuryłowicza, Warszawa − KRS 0000420582
  7. Lcs - Loss Control Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288453
  8. Polonia Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000621886
  9. Risk Guard Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000623859
  10. Spółdzielnia Mieszkaniowa Tamaz, Warszawa − KRS 0000113552
  11. Stowarzyszenie Na Rzecz Dialogu Społecznego, Warszawa − KRS 0000172210
  12. Tamaz - 1 Sp. Z O.O. W Warszawie, Warszawa − KRS 0000133352
  13. Tamaz S.A., Warszawa − KRS 0000046206
  14. Vistula Brokers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000534135

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Dentalife Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270477
  2. Enea S.A., Poznań − KRS 0000012483
  3. Phiscon Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000537639
  4. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Telkaz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037077
  5. Spółdzielnia Mieszkaniowa Dostępny Dom W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000022736

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej
    z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
  2. Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
  3. Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie. Znak sprawy: 5/II/2014
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1) wykonywanie, na podstawie odrębnych zleceń, w terminie umownie określonym, obsługi roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie.
    2) dokonywanie oględzin powstałych uszkodzeń oraz oceny zakresu uszczerbku w majątku poszkodowanego zaistniałego z winy Zamawiającego z uwzględnieniem, w szczególności, normalnego związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zdarzeniem będącym przyczyną szkody, zawinionym działaniem i zaniechaniem Zamawiającego, a przedstawionym przez poszkodowanego zakresem uszczerbku.
    3) zebranie dokumentacji umożliwiającej jednoznaczną identyfikację podmiotu uprawnionego do otrzymania świadczenia z tytułu odszkodowania, w tym oryginałów faktur za naprawę.
    4) jednoznaczne określenie faktu powstania odpowiedzialności Zamawiającego za powstałe zdarzenie wraz z precyzyjnym określeniem kwoty odszkodowania i podstaw wyznaczenia zakresu powstałego uszczerbku.
    5) sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonej obsługi roszczeń, zgodnie z wymogami określonymi umowie oraz według wskazań Zamawiającego.
    6) zajmowanie pisemnego stanowiska w odniesieniu do odwołań kierowanych
    przez wnoszących roszczenia, a także ustosunkowywanie się do pism wystosowanych
    przez podmioty sprawujące jakąkolwiek formę nadzoru lub kontroli nad Zamawiającym, poruszające problematykę działania Wykonawcy,
    7) sporządzenie statystyk związanych z procesem likwidacji szkód, które przekazano Wykonawcy, pod kątem kwoty wyliczonego odszkodowania, miejsc powstania szkody,
    a także liczby szkód zgłaszanych przez poszczególne podmioty, które zostaną przekazane
    w formie pisemnej Zamawiającemu do dnia 28 lutego 2015 r.,
    8) przeprowadzenie szkolenia dla co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi platformy informatycznej Wykonawcy, przeznaczonej do obsługi wnoszonych roszczeń oraz w zakresie narzędzi używanych przy realizacji zamówienia,
    9) prowadzenie obsługi roszczeń za pomocą platformy informatycznej z zapewnieniem dostępu dla Zamawiającego w ramach realizacji umowy i na czas jej wykonania, umożliwiającą w czasie rzeczywistym on line: zgłaszanie wysuniętych roszczeń, dostęp do wszystkich informacji związanych z przebiegiem obsługi zgłoszonych roszczeń, dostęp do wszystkich dokumentów zgromadzonych w trakcie obsługi roszczeń wraz z możliwością wglądu w ich treść, weryfikację wszystkich podjętych zadań, a także międzyczasów pomiędzy wykonanymi zadaniami.
    10) udostępnienie na czas realizacji umowy wyznaczonym terenowym pracownikom Zamawiającego urządzenia mobilnego posiadającego dedykowane aplikacje pozwalające na wykonywanie dokumentacji zdjęciowej wraz z geolokalizacją GPS zdjęcia oraz automatyczne przesłanie tak wykonanych zdjęć do systemu informatycznego rejestracji zdarzeń.
    Szczegółowe wymagania, zakres obowiązków i warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy
  4. Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - zamówienie uzupełniające do umowy nr 4/ZIKiT/2013 z dnia 03.01.2013 roku
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - zamówienie uzupełniające do umowy nr 4/ZIKiT/2013 z dnia 03.01.2013 roku
  5. Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej
    z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
  6. Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1) wykonywanie, na podstawie odrębnych zleceń, w terminie umownie określonym, obsługi roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie;
    2) dokonywanie oględzin powstałych uszkodzeń oraz oceny zakresu uszczerbku w majątku poszkodowanego zaistniałego z winy Zamawiającego z uwzględnieniem, w szczególności, normalnego związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zdarzeniem będącym przyczyną szkody, zawinionym działaniem i zaniechaniem Zamawiającego, a przedstawionym przez poszkodowanego zakresem uszczerbku;
    3) zebranie dokumentacji umożliwiającej jednoznaczną identyfikację podmiotu uprawnionego do otrzymania świadczenia z tytułu odszkodowania, w tym oryginałów faktur za naprawę;
    4) jednoznaczne określenie faktu powstania odpowiedzialności Zamawiającego za powstałe zdarzenie wraz z precyzyjnym określeniem kwoty odszkodowania i podstaw wyznaczenia zakresu powstałego uszczerbku;
    5) sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonej obsługi roszczeń, zgodnie z wymogami określonymi umowie.
    6) zajmowanie pisemnego stanowiska w odniesieniu do odwołań kierowanych przez wnoszących roszczenia, a także ustosunkowywanie się do pism wystosowanych przez podmioty sprawujące jakąkolwiek formę nadzoru lub kontroli nad Zamawiającym, poruszające problematykę działania Wykonawcy;
    7) sporządzenie statystyk związanych z procesem likwidacji szkód, które przekazano Wykonawcy, pod kątem kwoty wyliczonego odszkodowania, miejsc powstania szkody,
    a także liczby szkód zgłaszanych przez poszczególne podmioty, które zostaną przekazane
    w formie pisemnej Zamawiającemu do dnia 28 lutego 2014 r.;
    8) przeprowadzenie szkolenia dla co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi platformy informatycznej Wykonawcy, przeznaczonej do obsługi wnoszonych roszczeń oraz w zakresie narzędzi używanych przy realizacji zamówienia;
    9) prowadzenie obsługi roszczeń za pomocą platformy informatycznej z zapewnieniem dostępu dla Zamawiającego w ramach realizacji umowy i na czas jej wykonania, umożliwiającą w czasie rzeczywistym on line: zgłaszanie wysuniętych roszczeń, dostęp do wszystkich informacji związanych z przebiegiem obsługi zgłoszonych roszczeń, dostęp do wszystkich dokumentów zgromadzonych w trakcie obsługi roszczeń wraz z możliwością wglądu w ich treść, weryfikację wszystkich podjętych zadań, a także międzyczasów pomiędzy wykonanymi zadaniami.

Inne osoby dla Więch (63 osoby):