Kogo reprezentuje osoba

Więckiewicz Grzegorz

w KRS

Grzegorz Więckiewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grzegorz
Nazwisko:Więckiewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Koszalin (Zachodniopomorskie)
Przetargi:17 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieńczak Jan, Chodór Henryk, Duda Wanda, Gieryń Waldemar, Kociubiński Roman, Koperski Jan Cezary, Sumińska Bożena Wiesława, Węcławiak Jerzy Andrzej, Więckowski Marek Marian

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieńczak Jan, Chodór Henryk, Duda Wanda, Gieryń Waldemar, Kociubiński Roman, Koperski Jan Cezary, Sumińska Bożena Wiesława, Węcławiak Jerzy Andrzej, Więckowski Marek Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Piotr, Garnuszewski Marek, Jasiulewicz Michał, Jusza Marian Henryk, Kobylarz Marcin Józef, Kurek Janina Krystyna, Latoszewski Grzegorz Stanisław, Szymczak Piotr, Waćkowski Marcin, Wezgraj Artur Lesław, Ziółkowski Radosław Lucjan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szymański Kazimierz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aeroklub Koszaliński, Koszalin − KRS 0000109593
  2. Akademicki Związek Sportowy Organizacja Środowiskowa, Szczecin − KRS 0000157195
  3. Centrum Kształcenia Kierowców Sp. Z O.O., Białogard − KRS 0000284905
  4. Fundacja Archikultura, Koszalin − KRS 0000497839
  5. Fundacja Kultury Materialnej, Koszalin − KRS 0000464246
  6. Fundacja Na Rzecz Jakości Kształcenia, Warszawa − KRS 0000419106
  7. Fundacja Nauka Dla Środowiska, Koszalin − KRS 0000146454
  8. Klub Uczelniany Azs Politechnika Koszalińska, Koszalin − KRS 0000289977
  9. Koprinet Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000434461
  10. Kora-transport Marcin Kobylarz i Wspólnicy Sp. J., Koszalin − KRS 0000069733
  11. Koszalińskie Forum Samorządowe G-12, Koszalin − KRS 0000129166
  12. Koszalińskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Przemysłówka Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Koszalin − KRS 0000134726
  13. Koszalińskie Stowarzyszenie Kibiców Piłki Ręcznej Biało-zielona Duma Koszalina, Koszalin − KRS 0000464992
  14. Lions Club Koszalin, Koszalin − KRS 0000055498
  15. Norsu Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000548595
  16. Norsu Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Koszalin − KRS 0000703256
  17. Proasfalt Piotr Szymczak Spółka Komandytowa, Koszalin − KRS 0000421244
  18. Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-projektowe Koprin Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000097253
  19. Sgp Serwis Sp. Z O.O., Kobyłka − KRS 0000419457
  20. Spółdzielnia Mieszkaniowa Przemysłówka W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000146854
  21. Stowarzyszenie Lepszy Koszalin, Koszalin − KRS 0000345855
  22. Stowarzyszenie Naukowo-techniczne Inżynierów i Techników Rolnictwa Zarząd Oddziału W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000012281
  23. Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Politechniki Koszalińskiej Millennium, Koszalin − KRS 0000168734
  24. Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Politechniki Koszalińskiej, Koszalin − KRS 0000163869
  25. Towarzystwo Wieży Clausiusa, Koszalin − KRS 0000346973
  26. Związek Piłki Ręcznej W Polsce, Warszawa − KRS 0000105351

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab In Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000415470
  2. Advance Media Crew Sp. Z O.O., Magdalenka − KRS 0000419514
  3. Białogardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Białogard − KRS 0000042523
  4. Koszalińskie Stowarzyszenie Aliance Francaise, Koszalin − KRS 0000258869
  5. Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego, Warszawa − KRS 0000093867
  6. Park Technologiczny S.A., Koszalin − KRS 0000342029
  7. Piłka Ręczna Koszalin S.A., Koszalin − KRS 0000458689
  8. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Inchem Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000048572
  9. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Bukowina, Koszalin − KRS 0000153261
  10. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000197381
  11. Stowarzyszenie Przyjaciół Koszalina, Koszalin − KRS 0000102990
  12. Środkowopomorska Rada Naczelnej Organizacji Technicznej, Koszalin − KRS 0000178925
  13. Świat Lodów Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000332946
  14. Zarząd Obiektów Sportowych Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000059283

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Wybudowanie mieszkalnego budynku wielorodzinnego nr 3 przy ul. Polnej 20 a w Ustce - wg dokumentacji technicznej opracowanej przez Inwestprojekt Spółka z o.o. w Słupsku, w zakresie określonym w SIWZ.
    Zamawiający: Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce, Ustka
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie mieszkalnego budynku wielorodzinnego nr 3 przy ul. Polnej 20 a w Ustce - wg dokumentacji technicznej opracowanej przez Inwestprojekt Spółka z o.o. w Słupsku, w zakresie określonym w SIWZ oraz w druku umowy o roboty budowlane. Parametry budynku przy ul. Polnej 20a określone w dokumentacji są następujące: - pow. zabudowy 560,00 m2, - pow. użytkowa Pu 1494,60 m2, - pow. ruchu 259,30 m2, - komórki lokatorskie 235,20 m2, - pom. gospodarcze 58,50 m2, - pom. techniczne 47,10 m2, - pow. netto Pc 2094,70 m2, - kubatura 7170,00 m3. Zagospodarowania terenu, oświetlenie, parkingi i chodniki należy wykonać w zakresie określonym w załączniku do SIWZ..
  2. Wybudowanie mieszkalnego budynku wielorodzinnego nr 3 przy ul. Polnej 20 a w Ustce - wg dokumentacji technicznej opracowanej przez Inwestprojekt Spółka z o.o. w Słupsku, w zakresie określonym w SIWZ
    Zamawiający: Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce, Ustka
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie mieszkalnego budynku wielorodzinnego nr 3 przy ul. Polnej 20 a w Ustce - wg dokumentacji technicznej opracowanej przez Inwestprojekt Spółka z o.o. w Słupsku, w zakresie określonym w SIWZ oraz w druku umowy o roboty budowlane.
    Parametry budynku przy ul. Polnej 20a określone w dokumentacji są następujące:
    - pow. zabudowy 560,00 m2,
    - pow. użytkowa Pu 1494,60 m2,
    - pow. ruchu 259,30 m2,
    - komórki lokatorskie 235,20 m2,
    - pom. gospodarcze 58,50 m2,
    - pom. techniczne 47,10 m2,
    - pow. netto Pc 2094,70 m2,
    - kubatura 7170,00 m3.
    Zagospodarowania terenu, oświetlenie, parkingi i chodniki należy wykonać w zakresie
    określonym w załączniku do SIWZ.
  3. Roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn. budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (dz. nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina)
    Zamawiający: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych w ramach inwestycji pn. budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (dz. nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina), w ramach których należy wykonać:
    1. dodatkową niwelację terenu wraz z nawiezieniem humusu,
    2. studnię kanalizacji deszczowej D007.
  4. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina)
    Zamawiający: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z 36 mieszkaniami na wynajem (zakres obejmuje budowę segmentu A budynku nr 11 zgodnie z oznaczeniem w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o., 70-560 Szczecin, ul. Heyki 27) oraz infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (działka 9/101 obręb 12 m. Koszalina).
    b) Charakterystyka obiektu:
    1. Charakterystyka ogólna
    Budynek nr 11, segment A
    Metoda realizacji tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona
    Typ budynku (segmentu) budynek 4- klatkowy
    Liczba kondygnacji nadziemnych 4
    Podpiwniczenie 100%
    Ilość mieszkań 36
    Powierzchnia użytkowa budynku 1.876,97 m2

    Struktura i powierzchnie mieszkań
    · 1-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 33,04 m2 do 33,45 m2
    · 2-pokojowe (małe) - 8 szt. o powierzchni od 46,87 m2 do 48,30 m2
    · 2-pokojowe (duże ) - 20 szt. o powierzchni od 53,28 m2 do 56,01 m2
    · 3-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 66,16 m2 do 66,54 m2
    Razem: 36 mieszkań o łącznej powierzchni 1.876,97 m2

    2. Wyposażenie budynków w instalacje
    · Instalacja wody zimnej
    · Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji oraz centralnego ogrzewania
    · Instalacja kanalizacji sanitarnej
    · Instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, w piwnicy inst. oświetlenia 24V
    · Instalacja wentylacji grawitacyjnej
    · Instalacja odgromowa
    · Instalacja telefoniczna
    · Instalacja telewizyjna - ruraż
    · Domofon - z instalacją zdalnego otwierania drzwi wejściowych

    3. Wyposażenie mieszkań
    · kuchnia - kuchenki elektryczne (zasilanie trójfazowe), zlewozmywaki emaliowane lub z blachy nierdzewnej dwukomorowe z baterią na ciepłą i zimną wodę
    · łazienki - wanny stalowe emaliowane z bateriami z natryskiem, umywalki z bateriami
    · wc - muszle klozetowe typu compakt, umywalki z bateriami

    4. Pozostałe elementy wyposażenia budynków
    · urządzenie dla niepełnosprawnych - schodołaz
    · numery administracyjne przy wejściu do klatki
    · numery administracyjne podświetlane nad wejściem do klatki
    · skrzynki na listy
    · numery na drzwiach mieszkań
    · numery piwnic
    · haczyki do sznurków w pomieszczeniach suszarni (16 szt na 1 suszarnię)
    · odboje drzwiowe
    · wycieraczki stalowe przed wejściem do budynku
    · uchwyty do flag
    · tablice informacyjne na klatkach schodowych (korkowe)

    5. Opisy architektoniczne - budowlane
    · zgodnie z projektem budowlanym i budowlano - wykonawczym budynku nr 11

    6. Sieci i przyłącza
    · przyłącze wodociągowe dz.9/101
    przyłącze PE 90x5,4 od punktu W05 do punktu W22 dł 11,73 m
    · sieć sanitarna i przykanaliki dz. 9/101
    sieć PCV 200 od studni S004 do studni S030 dł. 24,78 m i studnie S026, S027, S029, S030
    sieć PCV 160 od studni S030 do studni S039 dł. 106,49 m i studnie S031, S032, S033, S034, S035, S036, S037, S038, S039
    przykanaliki PCV 160
    · sieć deszczowa i przyłącza dz. 9/101
    sieć PCV 200 od studni D007 do studni D099 dł. 116,44 m i studnie D087, D088, D089, D090, D091, D092, D093, D094, D095, D096, D097, D099
    sieć PCV 200 od studni D017 do studni D066 dł. 53,03 m i studnie D062, D063, D064, D065, D066
    sieć PCV 160 od studni D099 do studni D101 dł. 12,95 m i studnie D100, D101
    sieć PCV 160 od studni D066 do studni D068 dł. 20,35 m i studnie D067, D068
    sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D137 dł. 17,36 m
    sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D138 dł. 4,03 m i wpust uliczny D138
    wpust uliczny D135
    przyłącza PCV 160
    · oświetlenie zewnętrzne dz. 9/101
    linia kablowa od punktu E23 (lampy L4/7) do punktu E24 (lampy L4/8) dł. 29 m i 2 słupy oświetleniowe SW-8 z oprawą oświetleniową OUS 150W (stalowe h=8m)

    7. Roboty drogowe
    · ciągi piesze, ciągi piesze wzmocnione na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11)
    · parking z 35 miejscami postojowymi, jezdnią manewrową, wydzielonymi z zaprojektowanego parkingu na dz. 9/101 (wydzielenie zlokalizowane jest w części płn-wsch działki 9/101)
    8. Zieleń i mała architektura
    · zieleń na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11)
    · elementy małej architektury dz.9/101 - 2 kosze na odpadki.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej, rysunkach zamiennych piwnic oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 8 i 9 do SIWZ opracowanej przez: Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o. 70-560 Szczecin ul. Heyki 27
  5. Zawarcie umowy ramowej na wykonanie w charakterze podwykonawcy PIGB POMERANIA robót budowlanych zakresie konstrukcyjno-budowlanym na terenie województwa zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i pomorskiego
    Zamawiający: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", Czarne
    I. PRZEDMIOTU UMOWY RAMOWEJ
    1. Opis przedmiotu umowy ramowej:
    1)Przedmiotem umowy ramowej jest realizowanie na zlecenie Zamawiające-go, jako jego podwykonawca robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym na terenie województwa zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i pomorskiego w miejscach i terminie wskazanych przez Zamawiającego ( województwo zachodniopomorskie, wielkopolskie, pomorskiego), zgodnie z postanowieniami umów o udzielenie zamówienia udzielonych na-podstawie umowy ramowej;
    2)Zastosowane przez Wykonawcę materiały winny spełniać warunki wymagane przepisami określającymi odrębnymi, zgodnie z zasadami ich stosowania określonymi w szczególności w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każde wezwanie Zamawiającego stosowne certy-fikaty, zaświadczenia itp. ;
    3)Zamawiający może zlecić wykonanie robót przy użyciu materiałów Zamawiającego, powierzonych wykonawcy;
    4)Wykonawca będzie wykonywał zlecenie z należytą starannością, przestrzegając przepisów prawa budowlanego, bhp i ppoż. obowiązujących w miejscu jego realizacji;
    5)Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonywanie przedmiotu umowy o udzielenie zamówienia;
    6)Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu oraz osobom fizycznym znajdującym się w miejscu realizacji umowy o udzielenie zamówienia przez osoby zatrudnione do wykonywania przedmiotu umowy;
    7)Przed rozpoczęciem realizacji zlecenia Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru;
    8)Ubezpieczeniu podlegają w szczególności urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania oraz odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych;
    9)Wykonawca przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, wniesie zabez-pieczenie należytego wykonania umowy na okres i w wysokości wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w formach wskazanych w art. 148 ustawy;
    10)Wykonawca ponosić będzie koszty eksploatacji dotyczące pobieranych mediów w tym koszty ich opomiarowania lub zapłaci Zamawiającemu ustalony w postępowaniu o udzielenie zamówienia ryczałt;
    11)Zamawiający z uwagi na wykonywane przez niego zadania związane z zatrudnieniem skazanych, może skierować do pracy w zakresie realizacji umowy o udzielenie zamówienia osoby pozbawione wolności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem osób skazanych na zasadach określonych przez Zamawiającego;
    12)Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zlecenia opracuje plan zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodni go z Zamawiającym. i/lub Inwestorem;
    13)Wykonawca zorganizuje plac budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczy i oznakuje prowadzone roboty oraz będzie dbał o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do momentu ostatecznego odbioru robót;
    14)Wykonawca zapewni nadzór nad realizacją robót przez kierownika budowy (robót) - osobę legitymującą się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przy-należnością do izby samorządu zawodowego;
    15)Wykonawca zapewni stosownie do potrzeb odpowiednią liczbę pracowników fachowych, pozwalającą na należyte i niezakłócone ich ukończenie we wskazanym terminie;
    16)Wykonawca zapewni dozór ppoż w czasie wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu;
    17)Wykonawca będzie współpracował z nadzorem inwestorskim miedzy innymi poprzez zgłaszanie do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające;
    18)Wykonawca zgłosi roboty objęte zleceniem do odbioru końcowego oraz uczestniczyć będzie w czynnościach odbioru (w tym także końcowego odbioru całego obiektu oraz odbioru pogwarancyjnego całego obiektu);
    19)Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku teren budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót ;
    20)Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie wszelkiego rodzaju prób, sprawdzeń, szkoleń i zgłoszeń niezbędnych do właściwej realizacji przedmiotu umowy o udzielenie zamówienia;
    21)Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
    22)Zamawiający każdorazowo w postępowaniu prowadzonym przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia określi szczegółowe warunki realizacji zlecenia, a w szczególności warunki gwarancji, termin wykonania.
  6. Roboty uzupełniające do zamówienia Budowa budynków mieszkalnych nr 5 i 7 z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szafranka w Słupsku.
    Zamawiający: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Słupsk
    Wykonanie robót wykończeniowych w wybudowanych mieszkaniach na zyczenie nabywców tych lokali.
    Budynek nr 5 - mieszkania nr 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 22, 23, 24, 26, 27, 34, 35 i 36.
    Budynek nr 7 - mieszkania nr 2, 4, 5, 7, 18, 22, 23, 24, 25, i 26
    Wynagrodzenie za powyższe prace na podstawie cen jednostkowych określonych w zamówieniu postawowym
  7. Roboty dodatkowe do zamówienia Budowa budynków mieszkalnych nr 5 i 7 z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szafranka w Słupsku
    Zamawiający: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Słupsk
    a. Ukształtowanie terenu w sąsiedztwie budynku nr 6
    b. Wykonania placu zabaw
    c. Wykonanie drogi przejazdowej wraz z przyległymi parkingami
    d. Wykonania zieleni na terenie objętym robotami dodatkowymi
    e. Usunięcie krzewów i zagospodarowanie terenu przy budynku nr 6
    f. Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku nr 7
    g. Wzmocnienie i poszerzenie chodnika przy budynku nr 5
    h. Przełożenie, wzmocnienie i poszerzenie chodnika przy budynku nr 7
    i. Wykonanie izolacji ścian piwnic budynku nr 5
    j. Wykonanie izolacji ścian piwnic budynku nr 7
    k. Zmiana wodomierzy i podzielników ciepła na cyfrowe w budynku nr 5
    l. Zmiana wodomierzy i podzielników ciepła na cyfrowe w budynku nr 7
    m. Organizacja ruchu na osiedlu
    n. Sieci zewnętrzne wod. - kan. i deszczowe wzdłuż budynku nr 6
    o. Oświetlenie terenu przy bud. nr 6
  8. Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego IZP.271.5.2011 polegające na wykonaniu robót budowlanych tego samego rodzaju
    Zamawiający: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, Białogard
    wykonanie następujących robót uzupełniających:
    1) robót nawierzchniowych na terenie parkingu i placu przyległego (260,00 m2), polegających na ułożeniu nawierzchni z kostki typu Polbruk gr. 8 cm (w przedmiarze podstawowym na wskazanej powierzchni przewidziana jest nawierzchnia żwirowa);
    2) oprzewodowania TV (wciągnięcie przewodów w istniejący peszel).
  9. Budowa budynków mieszkalnych nr 7 i 5 z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szafranka w Słupsku.
    Zamawiający: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Słupsk
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 7 i 5 wraz z infrastrukturą niezbędną do ich użytkowania zlokalizowanych w Słupsku przy ul. Szafranka na działce nr 725/19, w obrębie 17, dla Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Słupsku. Budynki posiadają następujące parametry : Budynek mieszkalny nr 7 Ilość mieszkań - 28 Powierzchnia użytkowa mieszkań - 1.297,30 m2 Powierzchnia zabudowy - 572,88 m2 Kubatura - 8.532,50 m3 Ilość kondygnacji - cztery + piwnice Ilość klatek schodowych - 1 Budynek mieszkalny nr 5 Ilość mieszkań - 36 Powierzchnia użytkowa mieszkań - 1.801,08 m2 Powierzchnia zabudowy - 749,41 m2 Kubatura - 10.857,41 m3 Ilość kondygnacji - cztery + piwnice Ilość klatek schodowych - 3 Łączna powierzchnia użytkowa dwóch budynków wynosi 3.098,38 m2 . Zamówienie obejmuje również wykonanie infrastruktury towarzyszącej jak: zieleni, małej architektury, chodników, parkingów i oświetlenia terenu oraz niezbędnych sieci i przyłączy..
  10. Roboty dodatkowe do inwestycji pn. budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie
    Zamawiający: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych do inwestycji pn. budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie, w ramach których należy wykonać:
    1. podbitkę okapu budynków 8-10 z desek boazeryjnych
    2. kanalizację deszczową na odcinku od studni D023 do studni D001
    3. drenaż odwadniający teren przy placu zabaw
  11. Termomodernizacja placówek oświatowych Gminy Miasto Koszalin w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Szkoła Podstawowa nr 17 w Koszalinie ul. Wańkowicza 11.
    Zamawiający: Gmina Miasto Koszalin, Koszalin
    Termomodernizacja placówek oświatowych Gminy Miasto Koszalin w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Szkoła Podstawowa nr 17 w Koszalinie ul. Wańkowicza 11.Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót termomodernizacyjnych Budynku Szkoły i Sali Gimnastycznej Nr 17 seg. A, B, C, D, Ł1, Ł2 w szczególności : 1) Branża ogólnobudowlana 1.1zamocowanie płyt warstwowych za pomocą dodatkowych elementów mocujących warstwę fakturową z warstwą nośną wklejanymi kotwami ze stali nierdzewnej , 1.2.uzupełnienie ubytków oraz naprawa rys i spękań przed wykonaniem docieplenia, 1.3docieplenie ścian wszystkich segmentów budynku szkoły (seg. A,B,C) , sali gimnastycznej (seg. D) oraz łączników Ł1 i Ł2 płytami styropianowymi gr. 12cm i gr. 14cm z wykonaniem cienkowarstwowego tynku mineralnego na siatce malowanego farbą silikonową zgodnie z projektem kolorystyki elewacji, 1.4docieplenie ścian piwnic wszystkich segmentów budynku szkoły płytami styropianowymi z wykonaniem tynku kamyczkowego mozaikowego na siatce, 1.5wykończenie cokołu sali gimnastycznej tynkiem kamyczkowym mozaikowym, 1.6wymiana okien i drzwi zewnętrznych , 1.7przebudowa istniejących ścianek stalowo-szklanych wejściowych w seg. B i C oraz w łączniku Ł1 na ścianki przeszklone aluminiowe - wraz z przebudową ścian, 1.8wymiana okien ściany frontowej sali gimnastycznej na fasadę aluminiowo-szklaną, 1.9wymiana nawietrzaków podokiennych 1.10wymiana krat okiennych na nowe, 1.11wymiana obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych, 1.12docieplenie stropodachu budynku szkoły warstwą granulowanej wełny mineralnej, 1.13naprawa pokryć dachowych z papy zgrzewalnej w miejscach po wykonanych otworach niezbędnych do aplikacji granulatu z wełny , 1.14docieplenie stropodachu pełnego na sali gimnastycznej styropianem laminowanym papą z wymianą pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej, wymianą rynien i obróbek blacharskich, 1.15wymiana rur spustowych, 1.16naprawa schodów zewnętrznych, 1.17wymiana pokrycia na daszkach, 1.18montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych 1.19 wywóz gruzu i odpadów 2) Branża sanitarna 2.1 wymiana zaworów grzejnikowych, 2.2 chemiczne płukanie grzejników, 2.3 próby szczelności instalacji w tym na gorąco, 2.4 regulacja instalacji c.o. 3) Branża elektryczna 3.1. Demontaż i montaż instalacji odgromowej, 3.2. Badania i pomiary instalacji odgromowej..
  12. Wykonanie podpory przy budynku D pod oparcie łącznika pomiędzy budynkiem CLWEiL D i budynkiem Mechatroniki G przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, Koszalin
    Wykonanie podpory przy budynku D pod oparcie łącznika pomiędzy budynkiem CLWEiL D i budynkiem Mechatroniki G przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie zgodnie z dokumentacja techniczną.
  13. Wykonanie robót dodatkowych przy budowie sali gimnastycznej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzonej rozbiórką istniejącej sali
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
    Wykonanie robót dodatkowych przy budowie sali gimnastycznej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzonej rozbiórką istniejącej sali
  14. Zadanie 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. H.Modrzejewskiej i ul. Gnieźnieńskiej w Koszalinie Zadanie 2. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową przy ul. Lechickiej w Koszalinie - realizowane w ramach zadania inwestycyjnego: Budownictwo mieszkaniowe - budynki komunalne
    Zamawiający: Gmina Miasto Koszalin, Koszalin
    ZADANIE 1: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ w Koszalinie przy ul. H. Modrzejewskiej/ul. Gnieźnieńskiej Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 3 klatkowy, 4 kondygnacyjny w tym: 1. 51 lokali mieszkalnych, dwupokojowych (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,68 - 47,25 m2 2. 2 lokale usługowe o pow. 19,6 m2 i 21,78 m2 3. Węzeł cieplny 4. Rozdzielnia elektryczna 5. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 6. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 7. Wewnętrzna instalacja CO 8. Wewnętrzna instalacja gazowa 9. Wewnętrzna instalacja elektryczna 10. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 11. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 12. Instalacja odgromowa 13. Podjazdy i pochylnie dla osób niepełnosprawnych II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 26 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 9 dla osób niepełnosprawnych; 3. Wiata śmietnikowa; 4. Trawniki. UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. ZADANIE 2: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DROGOWĄ w Koszalinie przy ul. Lechickiej Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 klatkowy, 3 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym w tym: 1. 33 lokale mieszkalne, dwupokojowe (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,00 m2 - 40,77 m2 2. Węzeł cieplny 3. Rozdzielnia elektryczna 4. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 5. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 6. Wewnętrzna instalacja CO 7. Wewnętrzna instalacja gazowa 8. Wewnętrzna instalacja elektryczna 9. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 10. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 11. Instalacja odgromowa II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 34 miejsca postojowe dla samochodów osobowych w tym 10 dla osób niepełnosprawnych; 3. Utwardzenie placu pod kontenery na śmieci; 4. Trawniki; 5. Plac zabaw dla dzieci; 6. Ogrodzenie betonowe o wys. 3,0 m UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
  15. Budowa łącznika pomiędzy budynkiem CLWWiI D i budynkiem Mechatroniki G przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, Koszalin
    Budowa łącznika pomiędzy budynkiem CLWWiI D i budynkiem Mechatroniki G przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz dokumentacji stanowiącej załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  16. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie
    Zamawiający: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami i 1 lokalem handlowo-usługowym (H-U) na wynajem oraz infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (działki 9/102 i 9/138 obręb 12 m. Koszalina), realizowanego w formule Towarzystw Budownictwa Społecznego (w oparciu o Ustawę z dnia 26 października 1995r o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego tekst jednolity Dz. U. 2000r Nr 98 poz. 1070 z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 lipca 2000r w sprawie warunków i trybu udzielania kredytów i pożyczek ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego oraz niektórych wymagań dotyczących lokali i budynków finansowanych przy udziale tych środków (Dz. U z 2000r NR 62 poz. 719 z późniejszymi zmianami). Charakterystyka obiektów. Metoda realizacji- tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona,Typ budynku - budynek 9- cio klatkowy, Liczba kondygnacji nadziemnych - 4, Podpiwniczenie - 100%, Ilość mieszkań - 87, Ilość lokali handlowo- usługowych - 1, Dane ogólne:-kubatura budynku 24.440,20 m3,
    -powierzchnia zabudowy budynku 1.655,33 m2, -powierzchnia użytkowa budynku 4.488,40 m2, -powierzchnia całkowita - 8.276,65 m2
    -powierzchnia netto budynku - 6.411,23 m2, -powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 913,47 m2, -powierzchnia lokali mieszkalnych - 4.449,79 m2,
    -powierzchnia pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych (komórki lokatorskie) - 707,16 m2,- powierzchnia lokali usługowo-handlowych - 38,61 m2,
    - powierzchnia gospodarcza i pomocnicza - 302,20 m2
    1.Struktura i powierzchnie
    a)Mieszkania 1 -pokojowe - łącznie 680,88 m2 18szt o powierzchni od 33,60 m2 do 42,57 m2, 2 -pokojowe (małe) - łącznie 622,57 m2 13szt o powierzchni od 42,67 m2 do 50,72 m2, 2 -pokojowe (duże ) - łącznie 2.622,10 m2
    48szt o powierzchni od 52,48 m2 do 58,70 m2, 3 -pokojowe - łącznie 524,24 m2
    8 szt o powierzchni od 65,27 m2 do 65,81 m2 Razem: 87 mieszkań o łącznej powierzchni 4.449,79 m2
    b) Lokal H-U 1szt o powierzchni 38,61 m2
    2. Wyposażenie budynków w instalacje - Instalacje wod.- kan. zgodnie z warunkami technicznymi z miejskiej sieci komunalnej, - Kanalizacja deszczowa, - Ciepła woda - z węzła cieplnego, - Centralne ogrzewanie - z węzła cieplnego, - Instalacja elektryczna wewnętrzna, - Instalacja odgromowa, - Instalacja telefoniczna, - Instalacja telewizyjna - sieć kablowa, - Domofon - z instalacją zdalnego otwierania drzwi wejściowych
    3. Wyposażenie mieszkań, - kuchnia - kuchenki elektryczne z płytą ceramiczną z piekarnikiem elektrycznym, zlewozmywaki emaliowane dwukomorowe z baterią na ciepłą i zimną wodę, - łazienki - wanny emaliowane z bateriami, umywalki z bateriami, zawory wody zimnej i ciepłej oraz podejście do pralki automatycznej, wc - muszle klozetowe typu compakt
    4. Pozostałe elementy wyposażenia budynków - urządzenie dla niepełnosprawnych - schodołaz, - numery administracyjne przy wejściu do klatki , - numery administracyjne podświetlane nad wejściem do klatki, - skrzynki na listy, numery na drzwiach mieszkań, - numery piwnic, - haczyki do sznurków w pomieszczeniach suszarni (16 szt na 1 suszarnię), - odboje drzwiowe, - wycieraczki stalowe przed wejściem do budynku, - skrobaczki stalowe do obuwia, - uchwyty do flag, - tablice informacyjne na klatkach schodowych (korkowe)
    5. Opisy architektoniczne - budowlane - zgodnie z projektem budowlanym i budowlano - wykonawczym budynku nr 8-10
    6. .Sieci i przyłącza - sieć wodociągowa i przyłącze dz.9/102, - sieć sanitarna i przykanaliki dz.9/102, - sieć deszczowa i przyłącza dz.9/102, sieć deszczowa i przyłącza dz.9/138, - oświetlenie zewnętrzne dz.9/102, - oświetlenie zewnętrzne dz.9/138
    7. Roboty drogowe - ciągi pieszo jezdne i chodniki na dz.9/102, -parking i chodnik na dz.9/138
    8. Zieleń i mała architektura - zieleń na dz. 9/102, - elementy małej architektury dz.9/102
  17. Roboty dodatkowe przy budowie sali gimnastycznej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzonej rozbiórką istniejącej sali.
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
    Roboty dodatkowe przy budowie sali gimnastycznej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzonej rozbiórką istniejącej sali.

Inne osoby dla Więckiewicz (36 osób):