Kogo reprezentuje osoba

Wieczorek Bogdan Mirosław

w KRS

Bogdan Mirosław Wieczorek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Drugie imię:Mirosław
Nazwisko:Wieczorek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Krupski Młyn (Śląskie), Postęp (Śląskie), Sosnowiec (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:39 w aktualnych firmach, 62 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gamrot Marcin Aleksander, Grządziel Jerzy Marek, Kowalik Muszer Małgorzata Agnieszka, Maliszewski Marek Stanisław, Pietraszczyk Marek Stefan, Rorot Wojciech Michał, Sanetra Roman, Skowronek Jerzy Jan, Wlazłowski Julian Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pierwocha Leszek Robert
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Piotr Paweł, Jasionek Artur Bogdan, Kijonka Artur Edward, Kuśmierska Barbara Danuta, Pawełek Katarzyna Hanna, Rorot Wojciech Michał, Wieczorek Grzegorz Michał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalik Muszer Małgorzata Agnieszka, Nowak Janusz, Łoś Łucja Dominika
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalik Muszer Małgorzata Agnieszka, Kukuś Elżbieta Maria, Nowak Janusz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Dorota Agata, Kowalik Muszer Małgorzata Agnieszka, Lisowska Jolanta, Świątelska Aleksandra Joanna, Trepka Justyna

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Piotr Paweł, Cierniak Aleksander Piotr, Cieślik Olgierd Donat, Duda Korneliusz, Gwóźdź Eugeniusz Piotr, Holeksa Bogusław, Karlowski Herbert Józef, Kopka Magdalena Lidia, Kostkowska Agata Maria, Król Skowron Aleksandra Dorota, Kłosek Bogusława Katarzyna, Leksy Piotr Janusz, Pukowiec Bogdan Jan, Ścibut Bogdan Piotr, Stawecki Miłosz Kazimierz, Turek Hubert Sebastian, Wojtczak Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielonka Sławomir
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białek Adam Marian, Bubel Mirosław Szczepan, Doniec Marek Wojciech, Drygała Lidia Zdzisława, Grządziel Jerzy Marek, Kalinowska Lipiarz Jolanta Grażyna, Kopczacka Joanna Dorota, Maliszewski Marek Stanisław, Nyznar Jan, Piłka Piotr, Sroka Włodzimierz Krzysztof, Stępniewski Tomasz Jan, Ziomecki Zygmunt Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Warmuz Artur Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Piotr Paweł, Cieplucha Ewa Henryka, Kowalik Małgorzata Agnieszka, Maliszewski Marek Stanisław, Nocoń Marek, Sroka Włodzimierz Krzysztof, Tyrakowski Jerzy Paweł, Wlazłowski Julian Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szadkowski Henryk
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabski Marcin Jacek, Hałupka Krzysztof Jerzy, Karoń Ryszard Adam, Kirsz Wilhelm Stanisław, Kluz Maria Ewa, Kosek Tadeusz, Pacześ Przemysław Roman, Uliszak Andrzej Władysław, Wadowski Marek Przemysław, Wilk Krzysztof, Wlazło Marek, Ziora Grzegorz Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawistowska Myrcha Krystyna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciszewski Jarosław, Duda Przemysław, Dunak Barbara, Kręgiel Katarzyna, Król Paweł, Macherzyński Jan, Nowakowska Izabella, Pasierb Magdalena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziobro Janusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Alina Jolanta, Budzisz Katarzyna, Budzisz Piotr Paweł, Cholewiński Marcin, Cieślik Olgierd Donat, Drzyzga Ewa, Jasionek Artur Bogdan, Karlowski Herbert Józef, Korman Stanisław Kazimierz, Kukla Anna Beata, Kłosek Bogusława Katarzyna, Leksy Joanna Maria, Leksy Piotr Janusz, Maleński Andrzej Sebastian, Martyniuk Ewelina, Parkitny Janusz Władysław, Poloczek Grzegorz Janusz, Ślimak Włodzimierz Janusz, Urbańczyk Cieślik Ewa Weronika, Łęgowiak Katarzyna Magdalena

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3d - Proto Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000392486
  2. 4 Profi - T Sp. Z O.O., Krupski Młyn − KRS 0000261501
  3. 4business Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Krupski Młyn − KRS 0000329864
  4. 4edu Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000339285
  5. 4energy S.A., Katowice − KRS 0000298166
  6. 4pm Sp. Z O.O., Krupski Młyn − KRS 0000331645
  7. Adess Broker Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000694241
  8. Adess Group Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000406821
  9. Air Business Sp. Z O.O., Brenna − KRS 0000258774
  10. Aqua S.A., Bielsko-biała − KRS 0000030779
  11. At Group S.A., Krupski Młyn − KRS 0000068919
  12. Atm Kalka i Wspólnicy Sp. J., Katowice − KRS 0000306227
  13. Atmobile Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000492312
  14. Aton-ht S.A., Wrocław − KRS 0000240980
  15. Atsys.pl Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000451860
  16. Automobilklub Lubliniecki, Lubliniec − KRS 0000083066
  17. Bielski Park Technologiczny Lotnictwa, Przedsiębiorczości i Innowacji Sp. Z O.O., Kaniów − KRS 0000169940
  18. Biomedcomplex Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000579770
  19. Biomedpro Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000685311
  20. Biomedpro Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000698239
  21. Bmk Fund Sp. Z O.O., Libiąż − KRS 0000407610
  22. Brm Sp. Z O.O., Michałów-grabina − KRS 0000587895
  23. Buttercup Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000260053
  24. Centrum Medyczne Beskidzka Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000099785
  25. Chorzowskie Towarzystwo Tenisowe, Chorzów − KRS 0000076763
  26. Cs Poland Centrum-sport Sp. Z O.O., Brenna − KRS 0000181435
  27. Customizzer Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000336576
  28. Doter Media Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000395095
  29. Drony Sp. Z O.O., Kaniów − KRS 0000514842
  30. Eco-recycling Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000182014
  31. Educo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383886
  32. Ekosoil Technology Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000231438
  33. Elite Capital Partners S.A., Katowice − KRS 0000440210
  34. Energetyka Cieszyńska Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000140561
  35. Energia Oze Sp. Z O.O., Konopiska − KRS 0000508881
  36. Esm Logistics S.A., Katowice − KRS 0000048722
  37. Eurokonstrukcje Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000115191
  38. Euroserwis Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000025368
  39. Fabryka Urządzeń Mechanicznych Wykromet Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000263944
  40. Fotowoltaika Śląska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000473588
  41. Fundacja Filary, Wygoda − KRS 0000566704
  42. Fundacja Na Rzecz Osób Poszkodowanych W Wypadkach Komunikacyjnych Oraz Na Rzecz Dzieci Z Domów Dziecka, Szkół Życia i Rodzin Ubogich Kasperek, Będzin − KRS 0000172053
  43. Fundacja Nadzieja-dzieci, Zabrze − KRS 0000040274
  44. Fundacja Ochrony Zdrowia, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000053491
  45. Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia, Sosnowiec − KRS 0000144428
  46. Fundacja Regionów, Warszawa − KRS 0000475029
  47. Fundacja Upowszechniania Rehabilitacji Leczniczej, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000347089
  48. Gilietta Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000479860
  49. Glencoe Investments Sp. Z O.O., Poręba − KRS 0000455561
  50. Gospodarstwo Konne Bobrowniki Sp. Z O.O., Bobrowniki − KRS 0000377228

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3a Holding Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000297534
  2. Abs Investment S.A., Bielsko-biała − KRS 0000368693
  3. Abs Investment Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000243267
  4. Action Energy Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000339985
  5. Adess Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358475
  6. Advicom Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000083839
  7. Agencja Rozwoju Regionu Kluczewskiego S.A., Klucze − KRS 0000193237
  8. Almetcon Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000213716
  9. Aquadrom Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000252866
  10. Artizan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000462839
  11. Atsys.pl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000457756
  12. Benefia Dystrybucja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000202229
  13. Beskidzka Agencja Poszanowania Energii Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000101269
  14. Beskidzkie Biuro Consultingowe Capital Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000272965
  15. Beskidzkie Biuro Consultingowe Center Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000231781
  16. Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A., Bielsko-biała − KRS 0000352910
  17. Beskidzkie Biuro Consultingowe Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000144673
  18. Best Consulting Plus Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000445968
  19. Bit - Beskidzkie Towarzystwo Informacji i Wspierania Przedsiębiorczości, Bielsko-biała − KRS 0000236793
  20. Bogdan Pukowiec Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000361039
  21. Box Music Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000351140
  22. Bts Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000049437
  23. Budopol-wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000093832
  24. Campter Sp. Z O.O., Lubliniec − KRS 0000416788
  25. Carson Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023190
  26. Centrozap Odlewnia Rur S.A., Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000025336
  27. Centrum Biurowe Plac Grunwaldzki S.A., Katowice − KRS 0000210810
  28. Centrum Logistyczne Gryf Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000070356
  29. Centrum Projektów Regionalnych - Inwestor S.A., Katowice − KRS 0000072805
  30. Centrum Rozwoju Kompozytów Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000383062
  31. Cerg Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000024136
  32. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  33. City Point 37 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000287293
  34. Clean24h Sp. Z O.O., Niegowa − KRS 0000403099
  35. Columbus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000202012
  36. Dąbrowska Fabryka Maszyn Elektrycznych Damel S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000073626
  37. Delta Plus Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000078131
  38. Devit Fundacja Rozwoju Technologii Informatycznych, Sosnowiec − KRS 0000392230
  39. Djp Invest Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000503022
  40. Dom Prasy Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000121823
  41. Dudek Jarosz Pukowiec Sp. J., Bielsko-biała − KRS 0000231261
  42. E-syndyk Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000326668
  43. E.tyrakowska. Sp. J., Gliwice − KRS 0000313200
  44. Edukacja Bez Granic, Katowice − KRS 0000118526
  45. Eko-bryza Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000093489
  46. Elta Polska Sp. Z O.O., Moczydłów − KRS 0000094776
  47. Enea Wytwarzanie S.A., Świerże Górne − KRS 0000060541
  48. Energo-zach Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000139715
  49. Ente Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000179951
  50. Fabryka Sukna W Rakszawie S.A., Rakszawa − KRS 0000088253

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa wody przeznaczonej do celów spożywczych
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody przeznaczonej do celów spożywczych. Część 1 - dostawa wody przeznaczonej do celów spożywczych, rozprowadzanej w butlach o pojemności 18,9l za pośrednictwem dystrybutorów wody. Ilość butli: 33 280 sztuk. Ilość dystrybutorów: 200 sztuk. Część 2 - dostawa wody mineralnej przeznaczonej do celów spożywczych rozprowadzanej w butelkach typu PET o pojemności 0,5l. Ilość butelek : 240 640 sztuk
  2. Dostawa wody pitnej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz pracowników Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
    zgodnie z załącznikiem nr 1 i 9 do SIWZ
  3. DOSTAWA WODY MINERALNEJ NA ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kraków
    1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej, niegazowanej na Światowe Dni Młodzieży - 668 szt. butelek. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja, w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do Specyfikacji, a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji..
  4. Część 1- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów Część 2- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mikołów
    Część 1- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów w tym na potrzeby projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy WODA MINERALNA Woda winna być w fabrycznie zamkniętych butelkach typu PET(plastikowe, jednorazowe) o pojemności 0,5L oraz 1,5L, bez zanieczyszczeń o neutralnym smaku i zapachu, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkt (np. widoczne ubytki, uszkodzone opakowanie). termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Oferowany produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych. Na etykiecie na butelce winne znajdować się informacje dot. Nazwa producenta dostawcy wraz z adresem Nazwa produktu Nazwa źródła z którego woda pochodzi z zawartością składników mineralnych Informacja, że woda posiada aktualne atesty higieniczne lub dopuszczenia wydane przed uprawnione do kontroli jakości wody mineralnej Data przydatności do spożycia Woda mineralna niegazowana: średniozmineralizowana, zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mgL, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mgL Przewidywana ilość: 1380 sztuk - 1,5Litra 1128 sztuk - 0,5 Litra Woda mineralna gazowana, średniozmineralizowana, zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mgL, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mgL Przewidywana ilość: 580 sztuk - 1,5 Litra 612 sztuk - 0,5 Litra SOKI OWOCOWE 100% sok, bez dodatku cukru i substancji słodzących, pasteryzowany, wzbogacony witaminą C, w kartonikach 0,2 L ze słomką plastikową., dwa smaki- jabłkowy i pomarańczowy. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Oferowany produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia dot. środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży (Dz. U.2015 poz.1256) Przewidywana ilość - 200 sztuk (1 smak razy 100 sztuk) HERBATA, KAWA, CUKIER, SYROP Herbata czarna ekspresowa, w torebkach, min 100 sztuk w opakowaniu, przewidywana ilość - 12 opakowań Kawa rozpuszczalna liofilizowana - słoik min 200g, 100% naturalna kawa arabica, przewidywana ilość- 4 słoiki. Cukier biały, drobnomielony, 1kgopakowanie, przewidywana ilość 70 kg Cukier biały drobnomielony w saszetkach - saszetka min 5 g w opakowaniu 200 saszetek; przewidywana ilość- 1 opakowanie Syrop owocowy w szklanych butelkach, do przyrządzania napojów, smak malinowy lub truskawkowy, bez sztucznych konserwantów i barwników, o naturalnym i owocowym zapachu i smaku, minimum 62% ogólnego ekstraktu, wzbogacony witaminami - minimum wit. C, pasteryzowany. Przewidywana ilość 70 butelek o pojemności minimum 400 ml Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Część 2- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostawy i zainstalowania 5 sztuk fabrycznie nowych urządzeń do dozowania naturalnej wody źródlanej (dozowanie ciepłej i zimnej wody). Urządzenia dozujące wodę mają być umieszczone na podłodze, wymiary: Wysokość min 95-100cm (+- 5cm); Szerokość, głębokość min 28x min 28 cm (+- 5 cm) Woda podgrzewana do - minimum 90 stopni Cejslujsza Woda schładzana - do 10 stopni Celsjusza Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis w w urządzeń przez cały okres trwania umowy, usuwać wszelkie awarie wynikające z normalnego użytkowania urządzeń w ciągu 24 godzin od zgłoszenia ich drogą elektroniczną. Wykonawca jest zobowiązany do sanityzacji zainstalowanych urządzeń w okresie obowiązywania umowy. Termin sanityzacji będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym. Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostarczania wody do dystrybutorów, o których mowa powyżej, przewidywana ilość butli- 130 szt.. Termin przydatności wody do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy. Woda winna posiadać certyfikat jakości PZH. Woda musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych. Butle winny posiadać atest PZH dopuszczający do stosowania ich w obrocie, w celach spożywczych. Butle mają być dostosowane do dzierżawionych urządzeń dozujących wodę. Korki butli winny być zabezpieczone zewnętrzną folią. Pojemność 19L (+- 0,1 L) Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa kubków jednorazowych o pojemności 200 ml na zimną (przewidywana ilość kubków- 5000 szt ) i gorącą wodę (przewidywana ilość kubków- 1000 szt)
  5. Dostawa wody pitnej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
    Dostawa wody pitnej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
    zgodnie z zapisami załącznika nr 9 do SIWZ
  6. Realizacja projektu pn.: Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Lidzbark Warmiński
    Zamawiający: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, Lidzbark Warmiński
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta
    Lidzbark Warmiński, obejmującego następujący zakres:
    1) Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Lidzbark Warmiński,
    2) Utworzenie bazy danych dotyczących gospodarki energią w sektorach i obiektach oraz inwentaryzacja emisji gazów cieplarnianych i CO2.
    3) Szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim.
    4) Działania informacyjno - promocyjne,
    oraz pozostałe opracowania i czynności zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  7. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej na terenie miasta Zabrze wraz z utworzeniem bazy danych, szkoleniami pracowników oraz promocją planu.
    Zamawiający: Miasto Zabrze, Zabrze
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej na terenie miasta Zabrze wraz z utworzeniem bazy danych, szkoleniami pracowników oraz promocją planu.
  8. Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Przemyśla
    Zamawiający: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, Przemyśl
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Przemyśla w tym:
    1) Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej,
    2) Stworzenie bazy danych (inwentaryzacja CO2),
    3) Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników,
    4) Informacja i promocja dotycząca udziału dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej, upublicznienie informacji o opracowaniu planów,
    5) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ.
  9. Opracowanie Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na lata 2014 - 2028
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na lata 2014 - 2028, który należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 poz. 1059 z późn. zm.). Projekt założeń powinien zawierać: ocenę stanu aktualnego i przewidywanych zmian zapotrzebowania na ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, przedsięwzięcia racjonalizujące użytkowanie ciepła, energii elektrycznej i paliw gazowych, możliwości wykorzystania istniejących nadwyżek i lokalnych zasobów paliw i energii, z uwzględnieniem energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych w odnawialnych źródłach energii, energii elektrycznej i ciepła użytkowego wytwarzanych w kogeneracji oraz zagospodarowania ciepła odpadowego z instalacji przemysłowych, możliwości stosowania środków poprawy efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r o efektywności energetycznej, zakres współpracy z innymi gminami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji
  10. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Międzyrzecz
    Zamawiający: Gmina Międzyrzecz, Międzyrzecz
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla gminy Międzyrzecz zgodnie z wytycznymi oraz zaleceniami dotyczącymi konkursu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej. 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - Utworzenie bazy danych; - Sporządzenie projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla gminy Międzyrzecz; - Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania PGN na środowisko wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko; - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników jednostki samorządu terytorialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.2. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu wykonywanych usług z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w Art. 34 ust 5 Pzp. 1) Prawo opcji polega na realizacji zakresu czynności określonych w pkt 3.1.1 tiret trzecie (3) - szerzej opisany w pkt IV Załącznika nr 7 do SIWZ dotyczący przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania PGN na środowisko oraz opracowania prognozy oddziaływania na środowisko. 2) Uruchomienie prawa opcji uzależnione jest od wynikającej z opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania PGN na środowisko oraz opracowania prognozy oddziaływania na środowisko. 3) Minimalny poziom zamówienia, który zostanie zrealizowany dotyczy pozostałych czynności określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4) Przypadek gdy w wyniku uzyskanej opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska nie będzie konieczne przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania PGN na środowisko oraz opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, a więc nie będzie konieczności uruchomienia prawa opcji, nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy
  11. Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3/III/2014
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Chorzów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach:
    1. Kasjer-sprzedawca (13 osób w I edycji);
    2. Cukiernik-ciastkarz (6 osób w I edycji);
    3. Podstawy obsługi komputera (13 osób w I edycji);
    4. Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych (10 osób w I edycji).
    Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8:00 a 19:00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania szkolenia w sobotę i niedzielę. W części II zamówienia tj. szkolenie cukiernik-ciastkarz dopuszcza się organizację zajęć w innych dniach i godzinach niż wskazane powyżej.
  12. Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
    Do obowiązków Operatora Programu należy: weryfikacja i dokonanie uzupełnień wniosku złożonego przez Gminę Piekary Śląskie do WFOŚ i GW w Katowicach na dofinansowanie zadania pn. Obszarowy Program likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja XII - rok 2015, obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, przyjęcie oświadczeń Inwestorów o przystąpieniu do Programu, udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, uczestnictwo w zawieraniu umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami: wymiana 25 starych kotłów węglowych na ekologiczne kotły retortowe lub gazowe, ocieplenie 30 budynków mieszkalnych jednorodzinnych , instalacja 20 układów słonecznych, ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, skompletowanie i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. przechowywanie do 31.07.2015r. we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, zapewnienie do 31.07.2015r. pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub prace montażowe, po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW, protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, o którym mowa w §2 pkt 20 do archiwum Gminy. podpisanie umów trójstronnych z inwestorami zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym przedstawionym we wniosku do WFOSiGW w Katowicach. Operator Programu powinien dysponować na terenie miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz telefonem do codziennego kontaktu telefonicznego. Operator Programu powinien dysponować elektronicznym system obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac. Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej. System powinien umożliwić gromadzenie danych: inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, wykonawców, możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚiGW w Katowicach, możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu, Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h/dobę. W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełnienia przez niego w/w założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego.
  13. Dostawa wody przeznaczonej do celów spożywczych
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody przeznaczonej do celów spożywczych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części
  14. ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE SYSTEMU BAZY WIEDZY DLA PROJEKTU INTELIGENTNA KOKSOWNIA SPEŁNIAJĄCA WYMAGANIA NAJLEPSZEJ DOSTĘPNEJ TECHNIKI Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 17/ichpw/2014.
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu bazy wiedzy dla projektu Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki. 2.Zakres zamówienia obejmować będzie: 2.1.przygotowanie koncepcji i projektu Systemu, 2.2.wykonanie Systemu wraz z indywidualnym dostosowaniem do potrzeb Zamawiającego, 2.3.dostawę, instalację i wdrożenie Systemu, 2.4.wykonanie i wdrożenie wersji mobilnej systemu (dostępnej na urządzeniach przenośnych), 2.5.przeprowadzenie 3 szkoleń dla użytkowników systemu w grupach max 15 osobowych po 8 h każde, 2.6.przekazanie praw autorskich do wdrożonego rozwiązania, 2.7.bezpłatne wsparcie techniczne po wdrożeniu Systemu, 2.8.transfer wiedzy związanej z obsługą i rozwojem Systemu wiedzy na podmiot lub osobę wskazaną przez Zamawiającego. 3.Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu bazy wiedzy ma zostać wykonane w trzech Etapach: 3.1.Etap I - projekt Systemu, 3.2.Etap II - wykonanie Systemu, 3.3.Etap III - wdrożenie Systemu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 5.Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na System wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego wykonania zamówienia. 6.Wymagana przez Zamawiającego długość okresu wsparcia technicznego w zakresie użytkowania aplikacji udzielonego przez Wykonawcę wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru Systemu. 7.Zamawiający wymaga minimum 200 roboczo-godzin w skali roku wsparcia technicznego programistów, webmastara i grafików świadczone w siedzibie Zamawiającego. Wsparcie techniczne będzie obejmować: 7.1.wsparcie dla finalnej wersji oprogramowania w ramach której Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wraz z użytkownikami końcowymi niezbędnych czynności wymaganych do uruchomienia pełnej funkcjonalności systemu w skali całej zebranej wiedzy przetwarzanej przez System, 7.2.usunięcie procedur oraz założeń programowych uznanych za błędne w trakcie codziennych czynności wykonywanych w systemie przez użytkowników końcowych bądź poprawienie błędów celem optymalizacji wykonywanych w programie czynności. 8.Wsparcie techniczne ma być świadczone przez Wykonawcę bez dodatkowych kosztów
  15. Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XXXI części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bytom
    Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na XXXI części.
    Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin.
    Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia.
    Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu.
    Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu.
    Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2014 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 ze zm.).
    Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt.
  16. Realizacja projektu pn. Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Krasnystaw.
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizację projektu pn. Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Krasnystaw, w tym: a. utworzenie bazy danych zawierającej dane o stanie gospodarki energii w poszczególnych sektorach oraz inwentaryzację emisji gazów cieplarnianych na terenie miasta, b. opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Krasnystaw, c. przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Krasnystaw na temat problematyki związanej z przygotowaniem i wdrożeniem planu, d. informacja i promocja dotycząca udziału dofinansowania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w utworzeniu planu oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu, e. aktualizacja Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Krasnystaw na lata 2011 -2030, f. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionych dokumentów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej siwz. 3. Obszar opracowania planu: w granicach administracyjnych Gminy Miasto Krasnystaw. 4. Przedmiot umowy powinien być zgodny z zakresem, zaleceniami i wytycznymi dotyczącymi Konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013 Priorytet IX. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej, ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jednocześnie przedmiot umowy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz spójny z innymi planami, programami i dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym..
  17. Wykonanie dokumentacji aplikacyjnych dla pozyskania środków zewnętrznych w ramach ogłaszanych konkursów
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca, Katowice
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Wykonanie dokumentacji aplikacyjnych dla pozyskania środków zewnętrznych w ramach ogłaszanych konkursów:
    Zad.1- Wnioski aplikacyjne wraz z niezbędną dokumentacją dla pozyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych w ramach ogłaszanych konkursów, dotyczące środków finansowych pochodzących z perspektywy finansowej UE 2014-2020, środków finansowych pozyskanych ze zbycia nadwyżki jednostek emisji, środków pochodzących z Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
    Zad.2- Wnioski dla pozyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych w ramach ogłaszanych konkursów przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SIWZ.

    3.2. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    72.22.40.00-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

    3.3. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w SIWZ i w umowach stanowiących załączniki do SIWZ.
  18. Przeprowadzenie szkolenia komputerowego na poziomie ECDL - Start, prowadzącego do (zakończonego) uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego dla potrzeb Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: ZDOBYWANIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DROGĄ DO POKONYWANIA BARIER NA RYNKU PRACY
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Katowice
    Szkolenie należy przeprowadzić dla 60 Uczestników Projektu w 6 grupach liczących po 10 osób. Program szkolenia powinien składać się z ćwiczeń praktycznych z użyciem komputera oraz zajęć teoretycznych, przygotowując jego uczestników do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. Szkolenie powinno pokrywać następujące obszary zastosowań mikrokomputerów i technologii informatycznej: 1)użytkowanie komputerów - 20 godzin 2)przetwarzanie tekstów - 16 godzin 3)arkusze kalkulacyjne - 20 godzin 4)przeglądanie stron internetowych i komunikacja - 20 godzin Łącznie 76 godzin dla 1 grupy. Godzina zajęć równa się 45 minut. Świętochłowicach, Siemianowicach Śl., Sosnowcu lub Dąbrowie Górniczej. Dokładny termin i miejsce rozpoczęcia szkolenia dla każdej grupy Zamawiający ustali z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele. Dla jednej grupy przewidziano 15 dni zajęć. Czas zajęć z jedną grupą w danym dniu nie powinien przekraczać 6 godzin. Liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru. Wykonawca zapewnia: bazę lokalową wyposażoną w odpowiednią liczbę stolików i krzeseł, sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia (szkolenie należy przeprowadzić w salach komputerowych wyposażonych w min. 10 stanowisk komputerowych oraz sprzęt multimedialny) oraz spełniające wymogi w zakresie BHP i p. poż.; w projekcie przewidziano udział osób niepełnosprawnych (których stopień niepełnosprawności nie uniemożliwia wykonywania zawodu po ukończeniu szkolenia) w związku z tym sale szkoleniowe powinny być odpowiednio przygotowane; wykładowców prowadzących zajęcia,/Zamawiający nie dopuszcza powierzenia prowadzenia zajęć podwykonawcom; materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika kursu (m.in. podręcznik); opłatę za egzamin po zakończeniu szkolenia dla każdego uczestnika w zakresie ECDL Start wraz z certyfikatem oraz plastikową kartą ze zdjęciem. Wykonawca zobowiązany jest do: posiadania aktualnego Certyfikatu Laboratorium ECDL wydanego przez Polskie Towarzystwo Informatyczne; posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (ustawa z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz.U. z 2013 r. Nr 674, z późn. zm.); zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o szkoleniu finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu; oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia poprzez wywieszenie plakatu lub baneru, przekazanych przez Zamawiającego, zawierających informacje o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  19. Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, zgodnie z zakresami oraz opisem zawartym w siwz. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zgodnie z siwz
  20. Wybór operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja X - rok 2013 z terminem zakończenia w lipcu 2014 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
    Wybór operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja X - rok 2013 z terminem zakończenia w lipcu 2014 r. Do obowiązków Operatora Programu należy: 1.weryfikacja i dokonanie uzupełnień wniosku złożonego przez Gminę Piekary Śląskie do WFOŚ i GW w Katowicach na dofinansowanie zadania pn. Obszarowy Program Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja XI - rok 2014, 2.obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, 3.obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, 4. wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, 5. wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, 6. przyjęcie oświadczeń Inwestorów o przystąpieniu do Programu, 7. udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, 8. uczestnictwo w zawieraniu umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, 9. udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 10. ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, 11. weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, 12. współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 13. współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 14. współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 15. nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami, 16. ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 17. skompletowanie i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, 18. udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. 19. przechowywanie do 31.07.2014r. we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, 20. zapewnienie do 31.07.2014r. pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub prace montażowe, 21. po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW, protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, o którym mowa w pkt 19 do archiwum Gminy. 22. podpisanie umów trójstronnych z inwestorami zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym przedstawionym we wniosku do WFOSiGW w Katowicach. Operator Programu powinien dysponować na terenie miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz telefonem do codziennego kontaktu telefonicznego.
  21. Aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energią elektryczną i paliwa gazowe, dla Gminy Miasto Pruszków.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  22. Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  23. Dostawa wody mineralnej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
  24. ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III
    Zamawiający: Gmina Myszków, Myszków
  25. Pełnienie funkcji Operatora IV etapu Programu Ograniczenia Niskiej Emisji na terenie Miasta Zabrze
    Zamawiający: Miasto Zabrze, Zabrze
  26. Operator Programu Ograniczenia Niskiej Emisji na terenie Gminy Racibórz w latach 2013-2015
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
  27. Przeprowadzenie i zorganizowanie usług szkoleniowych i kursów zawodowych w zakresie: obsługa wózków widłowych, abc przedsiębiorczości, obsługa kasy fiskalnej, język angielski, kurs kosmetyczny, prawo jazdy kategorii B, C, kurs komputerowy podstawy i średniozaawansowany,ochrona fizyczna osób i mienia I stopnia dla uczestników projektu systemowego pn.Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie, Będzin
  28. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2013 rok
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
  29. DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Zabrze
  30. Wykonanie Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Białegostoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  31. Dostawa artykułów spożywczych, mrożonek, owoców, opakowań jednorazowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, Sosnowiec
  32. DOSTAWA WODY MINERALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W ZABRZU
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Zabrze
  33. DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W 2012 ROK DLA POTRZEB WYDZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ oraz Wydziału KULTURY I SPORTU URZĘDU MIASTA CHORZÓW.
    Zamawiający: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Chorzów
  34. Wybór operatora II Edycji Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Rybnika - instalacja kolektorów słonecznych
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  35. Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przewidzianych do realizacji w 2012 r
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  36. Opracowanie Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Łodzi - nowelizacja opracowania z 1999 r.
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  37. Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe miasta Tychy.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tychy, Tychy
  38. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Zawiercie
  39. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Zawiercie
  40. Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich, Siemianowice Śląskie
  41. Świadczenie usług eksperckich w zakresie współpracy Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum z branżą IT numer zamówienia Z-22/VI/2011/PNT
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
  42. Aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Opola
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
  43. Opracowanie pn. Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energie elektryczną i paliwa gazowe Gminy - Miasto Płock
    Zamawiający: Urząd Miasta Płocka, Płock
  44. Opracowanie Programu likwidacji niskiej emisji w obszarze I i II Alei Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  45. Promocja kultury regionalnej poprzez organizację przeglądu zespołów mażoretkowych, orkiestr i pieśni żołnierskiej na terenie Gminy Ożarowice
    Zamawiający: Gmina Ożarowice, Ożarowice
  46. Aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Chorzowa
    Zamawiający: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów, Chorzów
  47. Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I realizowanego w ramach I osi priorytetowej Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
    Zamawiający: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt), Wojkowice
  48. Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  49. Przeprowadzenie trzech bloków szkoleniowych o łącznym wymiarze 40 godzin dydaktycznych o tematyce: Podpis elektroniczny, Efektywne zarządzanie czasem, Komunikacja interpersonalna jako element budowania pozytywnych relacji w organizacji z uwzględnieniem Feedbacku dla łącznej liczby 35 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  50. Przeprowadzenie doradztwa w zakresie: księgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma prowadzących działalność gospodarczą realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  51. Montaż systemów solarnych na budynkach: Samorządowy Ośrodek Zdrowia w Zagnańsku przy ul. Spacerowej; Hala Sportowa w Zagnańsku przy ul. Turystycznej, Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 Przedszkola i Gimnazjum w Zagnańsku
    Zamawiający: Gmina Zagnańsk, Zagnańsk
  52. Świadczenie usług eksperckich w zakresie współpracy Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum z branżą systemów solarnych
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
  53. Nabór personelu w Projekcie: Wsparcie na dobry start po przyszły zawód
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 4 im. Wojska Polskiego, Chorzów
  54. Pełnienie funkcji Operatora II etapu Programu Ograniczenia Niskiej Emisji na terenie Miasta Zabrze
    Zamawiający: Miasto Zabrze, Zabrze
  55. Instalacja technologii kotłowni, instalacja solarna i elektryczna kompleksu oświatowego w Pokoju w ramach projektu Termomodernizacja, modernizacja kotłowni i wykorzystanie energii odnawialnej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Pokój
    Zamawiający: Gmina Pokój, Pokój
  56. Wykonanie projektów termomodernizacji budynków Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach - I etap
    Zamawiający: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, Kielce
  57. Zarządzanie projektem w ramach realizacji zadania pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła
    Zamawiający: Powiat Łęczycki, Łęczyca
  58. Umiejętności obsługi komputera i wykorzystania nowoczesnych technik komunikacyjnych w biznesie - szkolenie dla uczestników projektu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  59. Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu w ramach działania 12.1 - Rozwój ratownictwa medycznego priorytetu XII w oparciu o umowę z dnia 1 kwietnia 2010 roku o dofinansowanie projektu Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie w trakcie realizacji inwestycji do momentu zatwierdzenia końcowego rozliczenia rzeczowo - finansowego i potwierdzenia poprawności przez Instytucję Wdrażającą tj. Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, Krosno
  60. Poprawa stanu naturalnego i efektywności energetycznej przez zastosowanie systemu solarnego w placówkach szkolnych Gminy Gózd
    Zamawiający: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół, Gózd
  61. Szkolenie w zakresie ABC przedsiębiorczości z modułem Komputer w małej i średniej firmie lub z modulem Obsługa kasy fiskalnej i programu SUBIEKT
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  62. Doradztwo przed założeniem działalności gospodarczej w zakresie: tworzenia biznesplanu, księgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  63. Szkolenia dodatkowe w trzech blokach szkoleniowych po 40 godzin dydaktycznych każdy o tematyce: Księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych, Marketing, Profesjonalna obsługa klienta. Negocjacje. Komunikacja dla łącznej liczby 59 uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  64. Świadczenie usługi organizacji szkolenia w zakresie specjalności zawodowej - Obsługa komputera dla początkujących z pakietem biurowym MS OFFICE dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, Będzin
  65. Szkolenie dla osoby bezrobotnej pn.: Instalator układów solarnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  66. Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn; Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Lublińcu - etap II
    Zamawiający: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Lubliniec
  67. SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  68. Wykonanie usług w zakresie opracowania szczegółowych audytów energetycznych dla 4 budynków ZGN Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie DOM Konduktorska
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa
  69. Wybór operatora dla zadań objętych Obszarowym programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w roku 2010
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  70. usługa opracowania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego W-M na lata 2007-2013, działania 6.2 Ochrona Środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami, Poddziałanie 6.2.1. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, na realizację projektu w zakresie Kompleksowej modernizacji systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Domu Pomocy Społecznej w Jezioranach.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Olsztyn
  71. Magazynier - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  72. Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego dla zadania - Poprawa jakości transportu publicznego poprzez zakup taboru komunikacyjnego dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Świerklańcu.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Międzygminna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Świerklaniec
  73. Wykonanie audytu energetycznego w budynkach użyteczności publicznej oraz przygotowanie dokumentów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych na sfinansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żyrardów
  74. Usługa koordynatora ds. sprawozdawczości
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
  75. Świadczenie usługi edukacyjnej typu e-learning polegającej na opracowanie 4 modułów e-learningowych oraz zamieszczeniu ich na platformie e-learningowej wraz z obsługą informatyczną w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  76. Wykonanie usługi szkolenia w zakresie kursu na uprawnienia SEP do 1 Kv, dla uczestników Projektu INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007- 2013 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Dąbrowa Górnicza
  77. Wykonanie usługi szkolenia w zakresie kursu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, komputera w zakresie programów handlowych wraz z zasadami dobrej praktyki higienicznej (HACCP), dla uczestników Projektu INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007- 2013 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Dąbrowa Górnicza
  78. Organizacja warsztatów dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Zawiercie
  79. Sprzedawca - handlowiec - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  80. Specjalista ds. funduszy unujnych - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  81. Magazynier - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  82. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych - szkolenie dla osoby poszukującej pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  83. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  84. Zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego
    Zamawiający: Powiat Tarnogórski, Tarnowskie Góry
  85. Księgowość w małej i średniej firmie - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  86. Księgowość w małej i średniej firmie - szkolenie dla osoby poszukującej pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  87. Komputerowe programy użytkowe - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  88. Komputerowe programy użytkowe - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  89. Kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  90. ABC przedsiębiorczości - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  91. ABC przedsiębiorczości - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  92. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  93. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - szkolenie dla osoby poszukującej pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  94. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  95. Kadry i płace w firmie - szkolenie dla osób bezrobotnych oraz poszukującej pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  96. Wybór operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2009 roku.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  97. Magazynier - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  98. Kierowca - operator wózków jezdniowych i specjalizowanych z napędem silnikowym - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  99. ABC przedsiębiorczości - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  100. Komputerowe programy użytkowe - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  101. ABC przedsiębiorczości - szkolenie dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza