Kogo reprezentuje osoba

Wieczorek Tomasz Zbigniew

w KRS

Tomasz Zbigniew Wieczorek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tomasz
Drugie imię:Zbigniew
Nazwisko:Wieczorek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Rybnik (Śląskie)
Przetargi:30 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kisiel Krzysztof, Polok Tomasz, Polok Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielonka Roman
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Polok Tomasz Sławomir
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Polok Beata Maria, Polok Tomasz Sławomir
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Polok Tomasz Sławomir, Shylov Serhiy

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kisiel Krzysztof, Polok Tomasz, Polok Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielonka Roman
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorek Adam Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorek Katarzyna Magdalena
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Polok Beata Maria, Polok Tomasz Sławomir

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aquapark Stodoły Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000342859
  2. At Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000575148
  3. Domel R.zielonka, J.fritz, W.krajewska Sp. J., Rybnik − KRS 0000108262
  4. Em2 Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000637591
  5. Em2 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rybnik − KRS 0000634744
  6. Er-bud Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351375
  7. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Lokalnego Pro Silesia, Rydułtowy − KRS 0000295351
  8. Global Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348560
  9. Invest Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000309701
  10. Kopalnie Kruszyw Naturalnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000374295
  11. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Rydułtowy Sp. Z O.O., Rydułtowy − KRS 0000596099
  12. Ośrodek Szkleniowo-wypoczynkowy Stodoły Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000358380
  13. Perspektiva Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Żory − KRS 0000386646
  14. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000157735
  15. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Energorem Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000113040
  16. Przedsiębiorstwo Remontowo-budowlane Erbud Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000074968
  17. Rembud Sp. Z O.O. Z Siedzibą W Rybniku, Rybnik − KRS 0000012475
  18. Spółka Wodociągowo-kanalizacyjna Zwonowice Sp. Z O.O., Zwonowice − KRS 0000132058
  19. Stodoły Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000341942
  20. Tst Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000670671

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Budo-zbyt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000077317
  2. Domel Sp. Z O.O., − KRS 0000148295
  3. Promax Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000198952
  4. Rydułtowski Park Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Rydułtowy − KRS 0000281325

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Roboty dodatkowe, nieobjęte dokumentacją projektową i umową nr 6/2016 z 03.02.2016 r. związanych z realizacją zamówienia "Budowa żłobka"
    Zamawiający: Żłobek Publiczny w Knurowie, Knurów
    Zakres rzeczowy robót uzupełniających do wykonania: 1. likwidacja istniejącego ciepłociągu kolidującego z projektowanym budynkiem żłobka oraz siecią deszczową, 2. przekładka istniejącej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 3. wymiana gruntu w miejscu posadowienia budynku żłobka.
  2. Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty w Bielsku-Białej(Gimnazjum nr 16, Szkoła Podstawowa nr 3, Przedszkole nr 11, Gimnazjum nr 6).
    Zamawiający: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    część nr 1: G 16 - roboty rozbiórkowe, remont posadzek, roboty malarskie, roboty elektryczne w korytarzu parteru, uporządkowanie terenu i pomieszczeń po zakończeniu prac,
    część nr 2: SP 3 - malowanie korytarza w przyziemiu i części klatki schodowej, roboty elektryczne; P 11 - malowanie pomieszczeń, uporządkowanie terenu i pomieszczeń po zakończeniu prac,
    część nr 3: G 6 - roboty rozbiórkowe, malowanie pomieszczeń, remont posadzek w szatniach, roboty elektryczne, uporządkowanie terenu i pomieszczeń po zakończeniu prac.
  3. Adaptacja budynku na cele Domu Pobytu Dziennego dla Seniorów w ramach programu "Senior-Wigor"
    Zamawiający: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, Polska Cerekiew
    Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń budynku w zakresie: 1. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – 126,82 m2 2. Posadzki płytkowe; płytki 30x30 cm układane na klej 51,95 m2 3. Ręczne ocyklinowanie starych lub lakierowanych posadzek z deszczułek z lakierowaniem – 121,30 m2 4. Tynki wewnętrzne zwykłe – 257,70 m2 5. Gładzie gipsowe jednowarstwowe, grubości 3 mm, wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku – 672,70 m2 6. Gładzie gipsowe jednowarstwowe, grubości 3 mm, wykonywane ręcznie na stropach na podłożu z tynku – 335,32 m2 7. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne – 33,21 m2 8. Drzwi zewnętrzne z kształtowników z wysokoudarowego PCW – 3,75 m2 9. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV z obróbką obsadzenia – 20,16 m2 10. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - montaż parapetów z blachy powlekanej – 4,75 m2 11. Instalacja wodociągowa - rurociągi z rur polipropylenowych o śr. zewn. 16 - 20 mm 32 m 12. Montaż armatury sanitarnej 13. Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600 mm i dług. do 900 mm demontaż i montaż – 18 szt. 14. Przewody kabelkowe YDYpżo 3x1,5 – 290 m 15. Przewody kabelkowe YDYpżo 3x1,5 – 320 m 16. Montaż gniazd, łączników, opraw oświetleniowych 17. Instalacje niskoprądowe 18. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych.
  4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Żorach, Żory
    a)projekt architektoniczno-budowlany stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, b)przedmiar stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ..
  5. Kompleksowa termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Raszczycach
    Zamawiający: Gmina Lyski, Lyski
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Raszczycach wraz z adaptacją części budynku szkolnego na potrzeby punktu przedszkolnego oraz usunięciem zniszczeń po pożarze, w tym m.in.: 1) wymiana więźby dachowej, pokrycia, orynnowania oraz obróbek blacharskich, wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, docieplenie stropu 1 piętra nowszej części; 2) rozebranie ścian szczytowych i gzymsów, wykonanie wieńca wymurowanie ścian szczytowych i gzymsów; 3) docieplenie styropianem z tynkiem cieńkowarstwowym dwóch ścian starszej części szkoły oraz całości nowszej; 4) docieplenie dwóch ścian od wewnątrz bloczkami docieplającymi; 5) docieplenie ścian piwnic styrodurem, wykonanie cokołu z płytek klinkierowych w starszej części i tynk mozaikowy w nowszej części; 6) czyszczenie dwóch ścian elewacji ceglanej z naprawą i spoinowaniem oraz wykonaniem hydrofobizacji; 7) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, osadzenie okien dachowych; 8) wykonanie instalacji odgromowej; 9) pogłębienie kotłowni wraz z podbiciem fundamentów, wykonanie zsypu opału oraz dojścia do kotłowni; 10) likwidacja drewnianych schodów oraz rozebranie i wykonanie schodów żelbetowych; 11) wykonanie nowego komina dymowego oraz wentylacyjnego, przemurowanie komina wentylacyjnego na poziomie poddasza wraz z wykonaniem dwóch pionów wentylacyjnych; 12) wymiana stropów drewnianych na żelbetowe; 13) wykonanie ścian, tynkowanie, malowanie, wykonanie posadzek, płytkowanie; 14) wykonanie instalacji: elektrycznej, teletechnicznej; 15) wykonanie kotłowni węglowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej; 16) wykonanie instalacji wod-kan i p.poż.; 17) wykonanie kanalizacji deszczowej; 18) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie i obrzeża betonowego; 2. Zestawienie powierzchni: 1) powierzchnia całkowita 1660,32 m2; 2) powierzchnia użytkowa 1059,73 m2; 3) kubatura 4818,00 m3; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Obiekt o wartościach zabytkowych, podlegający ochronie konserwatorskiej. 5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji, maksimum 60 miesięcy. 6. Wykonawca w terminie do 09.12.2016 r. winien wykonać prace o wartości min. 1 020 000,00 zł w tym prace z zakresu usuwania skutków po pożarze, które zostały określone w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, folder -POŻAR PRZEDMIARY-. 7. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy -lub równoważny- należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne posiadające takie same parametry jakie zostały wskazane w dokumentacji lub lepsze
  6. Remont elewacji muru oporowego budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Katowicach, Katowice
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 3a do SIWZ - Dokumentacja projektowa, 2. Załącznik nr 3b do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. Załącznik nr 3c do SIWZ- Przedmiar robót, 4. Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: 1.Usunięcie tynków elewacyjnych - 394 m2 2.Naprawa konstrukcji muru ceglanego - 12 m3 3.Wymiana spoin w murze ceglanym - 394 m2 4.Wykonanie gruntowej izolacji przeciwwodnej na głębokość 0,5 m - 117 m2 5.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej opartej na szlamach i zaprawach wodno szczelnych - 277 m2 6.Renowacja ogrodzenia stalowego (demontaż, czyszczenie, malowanie i montaż na śruby stalowych przęseł ogrodzenia) - 84 m2 7.Wykonanie nowych tynków elewacyjnych wraz z wierzchnią warstwą zabezpieczającą anty-graffiti - 277 m2 Szczegółowy zakres planowanych robót znajduje się w załączonym przedmiarze robót. Znaczna część prac objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w bezpośrednim sąsiedztwie (w granicy) chodnika dla pieszych przy ul. Andrzeja i ul. Mikołowskiej
  7. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w dzielnicy Orzepowice; modernizacja bloku kuchennego.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja bloku kuchennego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w dzielnicy Orzepowice.
    Zakres zamówienia:
    - roboty rozbiórkowe (demontaż stolarki, ścianek działowych, wybranych elementów konstrukcyjnych, posadzek, okładzin ściennych, armatury sanitarnej, osprzętu elektrycznego),
    - roboty ogólnobudowlane (wznoszenie nowych ścianek, wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych, poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, montaż stolarki, wykonanie wylewek, uzupełnienie tynków),
    - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności, wentylacja mechaniczna),
    - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów),
    - roboty wykończeniowe (wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych, roboty malarskie),
    - dostawa i montaż wyposażenia.
    Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
  8. Muzeum, dz. Śródmieście; instalacja windy wewnętrznej, budowa zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w Muzeum, dz. Śródmieście; instalacja windy wewnętrznej, budowa zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zadanie realizowane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót opisującego wymianę głównej rozdzielni elektrycznej.
    Zakres robót:
    - dostawa i instalacja (w holu głównym budynku) windy dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem niezbędnych towarzyszących robót budowlanych,
    - budowa zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych łącznie z przebudową schodów wejściowych od strony Rynku,
    - wykonanie zadaszenia wejścia do budynku od strony wewnętrznego dziedzińca,
    - remont schodów zewnętrznych na dziedzińcu przed wejściem do pomieszczeń technicznych,
    - częściowa wymiana drewnianej stolarki okiennej i remont drewnianej stolarki drzwiowej,
    - wymiana głównej rozdzielni elektrycznej,
    - roboty wykończeniowe i malarskie.
    Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  9. Budowa żłobka w Knurowie
    Zamawiający: Żłobek Publiczny w Knurowie, Knurów
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa żłobka w Knurowie, zlokalizowanego przy ul. Gen. Ziętka, na działce ewidencyjnej nr 3537/58.

    2. Ogólna charakterystyka: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę 4 - oddziałowego żłobka z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu. W budynku nowo projektowanego żłobka przewiduje się 4 sale dydaktyczne, w każdej oddzielny węzeł sanitarny z 3 umywalkami, 2 sedesami, 2 brodzikami, przewijak i nocniki na wyposażeniu oraz przy każdej sali pomieszczenie magazynowe na leżaki i pościel oraz magazyn i szatnia podręczna. Z każdej sal prowadzi wyjście bezpośrednio na ogrodzony plac zabaw oraz na główny korytarz. Ponadto w budynku przewiduje się ogólną salę zabaw, kuchnię wraz z zapleczem i stołówkę oraz skrzydło biurowo - socjalne. Budynek zostanie wyposażony we własną kuchnię wraz z zapleczem i stołówką. Układ pomieszczeń w bloku żywieniowym spełnia niezbędne warunki do dostarczania produktów, ich przechowywania, przygotowywania do dalszej obróbki, gotowania lub podgrzania, rozdzielenia, porcjowania i podawania dzieciom. Dojazd do budynku żłobka zapewniony będzie od ul. Wiosennej, wzdłuż której zlokalizowano miejsca parkingowe oraz z której prowadzi wjazd na teren żłobka do zaplecza kuchennego oraz odbioru nieczystości stałych.

    2.1. Powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem: 2153,15 m2;

    2.2. Powierzchnia wewnętrzna budynku żłobka: 1619,89 m2;

    2.3. Powierzchnia zewnętrzna budynku żłobka: 381,32 m2;

    2.4. Kubatura budynku: 10227,5 m3;

    2.5. Powierzchnia zabudowy budynku do składowania odpadów: 16,00 m2;

    2.6. Powierzchnia ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej (gr. 8 cm): 1085,00 m2;

    2.7. Powierzchnia ciągów pieszych z kostki betonowej (gr. 7 cm): 188,40 m2;

    2.8. Powierzchnia miejsc postojowych z kostki granitowej (6/8 cm): 210,83 m2;

    2.9. Powierzchnia tarasów z deski kompozytowej: 301,40 m2;

    2.10. Powierzchnia poliuretanu: 20,10 m2;

    2.11. Tereny zielone: 1725,75 m2;

    2.12. Długość ogrodzenia panelowego (h=1,43 m): 180,40 m2;

    2.13. Furtka (szer. 1,10 m): 2 szt.;

    2.14. Ilość kondygnacji: 1;

    3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

    3.1. Roboty ziemne w tym karczowanie drzew i krzewów,

    3.2. Roboty budowlano-montażowe budynku wraz z elewacją,

    3.3. Roboty wewnętrznych instalacji:

    3.3.1. sanitarnej;

    3.3.2. wodociągowej;

    3.3.3. elektrycznej;

    3.3.4. centralnego ogrzewania;

    3.3.5. wentylacyjnej;

    3.3.6. kotłowni wraz z instalacją solarną i instalacją gazową dla kotłowni i kuchni;

    3.3.7. monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego;

    3.3.8. alarmowej;

    3.3.9. teletechnicznej;

    3.4. Dostawę montaż wyposażenia, w tym:

    3.4.1. dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka;

    3.4.2. dostawę i montaż wyposażenia kuchni;

    3.4.3. grafikę artystyczna pomieszczeń.

    3.4.4. montaż rolet zaciemniających w salach przeznaczonych na leżakowanie;

    3.5. Uzbrojenie terenu:

    3.5.1. przyłącze wodociągowe;

    3.5.2. przyłącze kanalizacji sanitarnej;

    3.5.3. przyłącze kanalizacji deszczowej;

    3.5.4. przyłącze gazowe;

    3.5.5. przyłącze teletechniczne.

    3.6. Roboty drogowe:

    3.6.1. budowa wjazdu od ul. Wiosennej;

    3.6.2. wewnętrzny układ drogowy z ciągami pieszo-jezdnymi i miejscami parkingowymi.

    3.7. Zagospodarowanie terenu:

    3.7.1. zieleń (trawnik);

    3.7.2. tarasy;

    3.7.3. ogrodzenie panelowe

    3.7.4. śmietnik z pojemnikami na odpadki.

    3.8. Organizację ruchu na czas budowy.

    3.9. Kompleksową obsługę geodezyjną.

    3.10. Obsługę geologiczną.

    4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych
  10. Dzienny Dom Pobytu dla Seniorów w Rybniku - remont budynku byłego przedszkola przy ul. Konarskiego 49
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia, pn. Dzienny Dom Pobytu dla Seniorów w Rybniku - remont budynku byłego przedszkola przy ul. Konarskiego 49.

    Zakres zamówienia:
    - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,
    - remont chodnika,
    - remont głównego wejścia do budynku,
    - remont sanitariatów,
    - remont kuchni,
    - budowa ścianek działowych,
    - montaż nowych drzwi wewnętrznych,
    - remont podłóg w pomieszczeniach,
    - roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne,
    - roboty malarskie i wykończeniowe.
  11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Żorach, Żory
    a)projekt architektoniczno-budowlany stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ ( dział PARTER i dział PIĘTRO), b)przedmiar stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ ( dział PARTER i dział PIĘTRO), c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ..
  12. Modernizacja obiektów - wentylacji sal i pomieszczeń: dobudowa kominów
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dobudowy kominów wentylacji grawitacyjnej wraz z pracami towarzyszącymi. Zakres robót: Wykonanie wielobranżowych prac dla niżej wymienionych robót: - wykonanie wentylacji pomieszczeń budynku szkoły- zakres od przejścia przez sufit pomieszczeń(wykonane zaślepienia) na 3 piętrze, aż po najniższą kondygnację - montaż nawietrzaków okiennych higrosterowalnych na ramach okien PCW - prace towarzyszące: malarskie, posadzkarskie, inne dla kompletności robót i możliwości użytkowania pomieszczeń W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. W 2014 roku w ramach remontu sanitariatów wykonano: -wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej A poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszącymi, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wyprowadzonych ponad dach - wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wyprowadzonych ponad dach - wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla chłopców przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wyprowadzonych ponad dach Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: -wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, -dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 50 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 50 złotych brutto za tydzień - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy wyposazenie,sprzęt przed zapyleniem - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, w takim stopniu, że pomieszczenia będą gotowe do użytkowania - opracuje: projekt organizacji robót i planu bioz, jeśli wymagany przepisami, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - zleci i opłaci wykonanie opinii kominiarskiej - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ -pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej) Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  13. Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych Etap II.
    Zamawiający: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, Jaworze
    Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do zadania pn. Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych Etap II.
  14. ZP-2380-643-94/2014 Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śląskim - dobudowa skrzydła. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    1 Przedmiotem zamówienia
    jest rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śląskim - dobudowa skrzydła
    2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 2.1 - przedmiary robót stanowią załącznik nr 4 do
    ogłoszenia 2.2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 5 do ogłoszenia 2.3
    - dokumentacja projektowa wraz z rysunkami załącznik nr 6 do ogłoszenia 2.4 - księga
    standaryzacji załącznik nr 7 do ogłoszenia. 2.5 - księga znaków załącznik nr 8 do ogłoszenia. 2.6.-
    załącznik nr 9 do ogłoszenia - errata do dokumentacji projektowej. 3 Zamawiający wymaga aby
    gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru
    końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancjia na zamontowany sprzęt była
    wystawiona na okres równy gwarancji producenta , przy czym okres gwarancji nie może być
    krótszy niż 24 miesiące od daty odbioru obiektu przez Zamawiającego 4 Zamawiający dopuszcza
    możliwość zastosowania technologii /systemu/ materiałów równoważnych. Wykazanie
    równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa
    na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii /systemu/ materiałów równoważnych
    Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną
    technologię/system, materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii /systemu/ materiałów
    oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
    jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii /systemu/ materiałów
    wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać
    wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz
    spełniać wymagania określone w dokumentacji. 5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W
    przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania
    części zamówienia, które zamierza im powierzone (załącznik nr 1 i 10 do ogłoszenia). Szczegółowe
    zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 2 do
    ogłoszenia
  15. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: Zadanie nr 1: Przebudowa wraz z dociepleniem i zmianą kolorystyki elewacji oraz montażem instalacji odgromowej w segmencie D-3 budynków SUM w Katowicach - Ligocie przy ul. Medyków 18 Zadanie nr 2: Wykonanie zagospodarowania terenu pomiędzy Zakładami Teorii Medycyny SUM w Katowicach a Centralnym Szpitalem Klinicznym im. prof. Kornela Gibińskiego Zadanie nr 3: Przebudowa estakady wejściowej ze schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych budynki D-3 kompleksu ZTM Wydziału Lekarskiego w Katowicach-Ligocie
    Zamawiający: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowanych w zakresie: Zadanie nr 1: Przebudowa wraz z dociepleniem i zmianą kolorystyki elewacji oraz montażem instalacji odgromowej w segmencie D-3 budynków Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - Ligocie przy ul. Medyków 18; Zadanie nr 2: Wykonanie zagospodarowania terenu pomiędzy Zakładami Teorii Medycyny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach a Centralnym Szpitalem Klinicznym im. prof. Kornela Gibińskiego; Zadanie nr 3: Przebudowa estakady wejściowej ze schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych budynki D-3 kompleksu ZTM Wydziału Lekarskiego w Katowicach - Ligocie. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakres zamówienia zawiera Dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ (projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary). Wymagany termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1: do 7 miesięcy od daty przekazania placu budowy. Zadanie nr 2: do 70 dni od daty przekazania placu budowy, w tym nasadzenia i mała architektura w ciągu 42 dni od daty przekazania placu budowy. Pielęgnacja - 3 lata od daty odbioru nasadzeń. Zadanie nr 3: do 70 dni od daty przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy
  16. Przebudowa zabytkowego budynku komunalnego w Dzielnicy
    Zamawiający: Gmina Cisek, Cisek
    Przedmiotem zadania jest przebudowa istniejącego budynku komunalnego wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dzielnicy ul. Wiejska, działka nr 315 - obręb Dzielnica. Zakres rzeczowy: a)częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)przebudowa pomieszczenia na parterze budynku na potrzeby OSP, c)przebudowa pomieszczeń poddasza na pomieszczenia biurowe wraz z zapleczem sanitarnym, d)remont dachu w tym: wymiana części więźby dachowej, wymiana pokrycia dachowego (dachówka karpiówka), umieszczenie okien połaciowych, wymiana rynien oraz rur spustowych i obróbek blacharskich, e)docieplenie dachu, f)przebudowa klatki schodowej, g)wymiana instalacji centralnego ogrzewania, h)wymiana części instalacji wodno-kanalizacyjnej, i)wymiana instalacji elektrycznej, j)czyszczenie i renowacja elewacji części ceglanej, k)uzupełnienie i malowane tynków zewnętrznych. 2.Szczegółowy zakres robót określony jest przez: a)Dokumentację projektową (stanowiącą załącznik Nr 13 do SIWZ) opracowaną przez firmę: JAG 1986 PROJEKTOWANIE, NADZÓR, DORADZTWO mgr Józef Gisman, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul.Konopnickiej 8, b)Przedmiar robót (stanowi załącznik Nr 14 do SIWZ), opracowany przez Biuro Nadzoru Budowlanego inż. Marian Rupnik, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bolesława Krzywoustego 14F/8, c)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik Nr 15 do SIWZ), opracowane przez Biuro Nadzoru Budowlanego inż. Marian Rupnik, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, ul.Bolesława Krzywoustego 14F/8. 3.Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w ust.2 lit. a) - c) występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w ust. 2 lit. a) - c) oraz są dostosowane pod względem rodzaju do przyjętych w projekcie rozwiązań technicznych i technologicznych. W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów lub urządzeń niż podane w dokumentacji określonej w ust.2 lit. a) - c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 4.Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 2 lit. a) - c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. Do niniejszej Specyfikacji dołączona jest dokumentacja projektowa. 5.Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) budynku, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6.Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a)wykonanie dokumentacji powykonawczej, b)organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, c)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, d)organizację i oznakowanie budowy, f)próby i odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, g)wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, h)po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy.
  17. Adaptacja budynku do celów OSP w Babicach - etap III.
    Zamawiający: Gmina Nędza, Nędza
    1.Roboty konstrukcyjno - budowlane: a)Wykonanie ław fundamentowych pod ściany; b)Wykonanie izolacji ścian fundamentowych; c)Wykonanie ścian nośnych zewnętrznych i wewnętrznych; d)Wykonanie konstrukcji dachowej wraz z obróbkami; 2.Roboty elewacyjne: a)Docieplenie elewacji; b)Docieplenie stropodachu; c)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; d)Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej 3.Roboty w zakresie zmian stolarki zewnętrznej; a)Montaż bramy garażowej; b)Montaż okien i drzwi; 4.Roboty wykończeniowe wewnętrzne; a)Wyposażenie rozprowadzonej instalacji elektrycznej; 5.Instalacje: a)Instalacje wod. - kan.: b) Instalacja C.O. wraz z kotłownią: c)Instalacja wentylacji; d)Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi 6.Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  18. Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w dzielnicy Północ na potrzeby przeniesienia Specjalnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Zakres robót:
    - dobudowa windy zewnętrznej i pochylni dla osób niepełnosprawnych,
    - roboty ogólnobudowlane związane z przebudową pomieszczeń (w tym sanitariatów) wraz z ich dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    - wydzielenie w salach zajęć stref odpoczynku,
    - roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.

    Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
  19. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JAWORZU
    Zamawiający: Gmina Jaworze, Jaworze
    Przedmiotem zamówienia jest: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JAWORZU.
    Budynek o kubaturze 17 550,00 m³ zlokalizowany jest w Jaworzu przy ul. Szkolnej 180.
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko mokrą,
    - ocieplenie dachu,
    - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
    - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłowni z węglowej na gazową,
    - wewnętrzna instalacja gazowa.
    Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w postaci dokumentacji projektowej - stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ, tj.:
    - przedmiarami robót,
    - projektem termomodernizacji,
    - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  20. Przebudowa sanitariatów
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej przebudowy/remontu sanitariatów na parterze budynku ZSO nr 3 w Gliwicach przy ul. Wróblewskiego 9 Zakres prac: - kompleksowa wielobranżowa przebudowa/remont pomieszczeń na parterze: istniejący sanitariat i pomieszczenie przyległe na sanitariat dla dziewcząt - powierzchnia użytkowa adaptowanych pomieszczeń - około 39,37 m2 - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla personelu przy klatce schodowej A wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla dziewcząt przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla personelu przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla chłopców przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej A poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla chłopców przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - dostawa i montaż osłon grzejników - uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp. związane z zakresem prac niezbędne dla właściwego użytkowanie pomieszczeń W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 50 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 50 złotych brutto za tydzień - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - opracuje: projekt organizacji robót i planu bioz - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, wywóz i sprzedaż złomu pozyskanego z rozbiórki oraz zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu i inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., - wykona postanowienia pozwoleń na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenia na budowę - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej) f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym g) wykonawca winien współpracować z innym wykonawcą, w tym wykonawcą remontu dachu Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich..
  21. Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych
    Zamawiający: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej, Jaworze
  22. Zakup i montaż dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem prac towarzyszących w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Katowicach, Katowice
  23. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 20 przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu
    Zamawiający: Miasto Zabrze, Zabrze
  24. Modernizacja dachu i poddasza.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, Gliwice
  25. Remont ogrodzenia i utwardzenie nawierzchni placu na terenie Liceum Ogólnokształcącego nr IV w Rybniku, dzielnica Chwałowice, ul. 1 Maja 91a.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  26. Docieplenie budynku byłego dworca PKP w Suminie
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Rybniku, Rybnik
  27. Remont ceglanych elewacji budynku części N2 i N3 wraz z wieżą Zespołu Zabytkowych Budynków Straży Pożarnej w Gliwicach przy ul. Wrocławskiej 1 wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1375 przez 88.
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, Gliwice
  28. Przebudowa Domu Kultury w Żernicy
    Zamawiający: Gmina Pilchowice, Pilchowice
  29. RGŚ.271.39.2013 Wykonanie dodatkowych robót związanych z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wiśle
    Zamawiający: Gmina Wisła, Wisła
  30. Przedszkole Miejskie nr 22, ul. S. Żeromskiego 26 w Gliwicach - termomodernizacja i modernizacja budynku
    Zamawiający: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Gliwice

Inne osoby dla Wieczorek Tomasz Zbigniew (79 osób):