Kogo reprezentuje osoba

Wieczorek Wojciech Jan

w KRS

Wojciech Jan Wieczorek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Wieczorek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1951 r., wiek 67 lat
Miejscowości:Baranowo (Wielkopolskie), Poznań (Wielkopolskie), Suchy Las (Wielkopolskie)
Przetargi:30 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorek Marcin Wojciech
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dachtera Marek, Dyba Roman Stanisław, Krug Tadeusz Władysław, Stróżyk Przemysław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hildebrańska Kupka Agata Maria, Kozłowska Hanna, Ptaszyńska Pruss Monika Joanna, Urbaniak Janusz Antoni, Urbaniak Łucja, Wieczorek Barbara Małgorzata, Wilczyński Leszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbaniak Mateusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bofus Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000419993
  2. Budownictwo Drogowe Krug Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rabowice − KRS 0000354218
  3. Bumadex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000137460
  4. Drogbet Sp. Z O.O., Suchy Las − KRS 0000029082
  5. Drogbet Urbaniak Sp. J., Suchy Las − KRS 0000299053
  6. Drogbet Wieczorek Sp. J., Baranowo − KRS 0000299403
  7. Dromost Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000579197
  8. Fundacja Aktywnystęszew.pl, Stęszew − KRS 0000520325
  9. Fundacja Why Not - Art Photo Gallery, Poznań − KRS 0000335347
  10. Krajowe Stowarzyszenie Firm Drogowo-budowlanych, Poznań − KRS 0000679546
  11. Krug Sp. Z O.O., Rabowice − KRS 0000226564
  12. Mts Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000580338
  13. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg - Roman Dyba Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000177194
  14. Razem Ponad Granicami, Swarzędz - Jasin − KRS 0000346071
  15. Sm Wie.czo.rek Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Baranowo − KRS 0000440434
  16. Wie.czo.rek Sp. Z O.O., Baranowo − KRS 0000435992
  17. Wielkopolskie Stowarzyszenie Podatkowe, Poznań − KRS 0000116281
  18. Zakład Robót Drogowych Marek Dachtera Sp. Z O.O., Puszczykowo − KRS 0000441884

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Betoapp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000369077
  2. Budownictwo Drogowe Krug Sp. Z O.O. Sp. J., Swarzędz − KRS 0000009109
  3. Kancelaria Księgowo-audytorska Buchalteria Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000008530
  4. Kdm Kancelaria Doradców Małecki i Wspólnicy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000269398
  5. Klub Sportowy Warta, Poznań − KRS 0000081457
  6. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Dromo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000115601
  7. Stowarzyszenie Archiwistów Polskich, Warszawa − KRS 0000158552
  8. Swgk Księgowość Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000231500
  9. Swgk Podatki Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000260494
  10. Tkz Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000182670
  11. Vinfoil Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000297667
  12. Young Business Kancelaria Podatkowa Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000143204

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2455P Tomice – Piekary na odcinku Jeziorki - Piekary
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem niniejszego zamówienia przebudowa drogi powiatowej nr 2455P Tomice - Piekary na odcinku Jeziorki Piekary o długości 1,53 m. Przebudowa drogi polega na wykonaniu wyrównania profilu mieszanką mineralno-asfaltową oraz nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm. Pobocza należy wykonać z kruszywa granitowego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm. Po wykonaniu warstwy ścieralnej należy wykonać oznakowanie poziome jezdni.
  2. Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 310 Głuchowo-Czempiń - Śrem odc. Czempiń-Szołdry od km 4+330 do km 4+915 i od km 9+700 do km 10+300
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 310 Głuchowo-Czempiń - Śrem odc. Czempiń-Szołdry od km 4+330 do km 4+915 i od km 9+700 do km 10+300
  3. Przebudowa drogi powiatowej nr 2455P Tomice – Piekary na odcinku od DW 306 do DP 2456P.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem niniejszego zamówienia przebudowa drogi powiatowej nr 2455P Tomice - Piekary na odcinku od DW 306 do DP 2456P o długości 1300 m. Przebudowa drogi polega na wykonaniu wyrównania profilu mieszanką mineralno-asfaltową oraz nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm. Pobocza należy wykonać z kruszywa granitowego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm i szerokości 1,0m. Po wykonaniu warstwy ścieralnej należy wykonać oznakowanie poziome jezdni.
  4. Modernizacja dróg gminnych ulicy Szafirowej (etap I i etap II) i ulicy Bukowej w miejscowości Kamionki.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Kórnik, Kórnik
    Modernizacja dróg gminnych ulicy Szafirowej (etap I i etap II) i ulicy Bukowej w miejscowości Kamionki.
    Szczegółowo zakres prac określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SIWZ (przedmiary, specyfikacje techniczne).


  5. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 3575P i 3945P Nowa Wieś - Żegrówko - Karśnice na terenie Powiatu Kościańskiego
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3575P: na odcinku Nowa Wieś - Żegrówko obejmuje: a)frezowanie nawierzchni, b)wzmocnienie nawierzchni geosiatką, c)wyrównanie masą bitumiczną średnio 2-3 cm, d)warstwę ścieralną z mieszanki SMA8 gr. 4 cm, e)wzmocnienie pobocza pofrezem szer. 50 cm, f)odtworzenie, odmulenie lub kopanie rowów lub skarpowanie pobocza, g)obcinanie gałęzi z zachowaniem skrajni drogowej, h)zjazdy na pola o nawierzchni tłuczniowej, i)oznakowanie poziome grubowarstwowe, j)wymianę oznakowania pionowego, k)bariery energochłonne w niebezpiecznych miejscach, l)wymiana kratek ściekowych na przykrawężnikowe m)przebudowę chodnika w m. Nowa Wieś (szer. 2 m) i Żegrówko (szer. 2 m) Przebudowa drogi powiatowej nr 3945P: na odcinku Żegrówko - Karśnice obejmuje: a)frezowanie nawierzchni, b)wzmocnienie nawierzchni geosiatką, c)wyrównanie masą bitumiczną średnio 2-3 cm, d)warstwę ścieralną z mieszanki SMA8 gr. 4 cm, e)wzmocnienie pobocza pofrezem szer. 50 cm, f)odtworzenie, odmulenie lub kopanie rowów lub skarpowanie pobocza, g)obcinanie gałęzi z zachowaniem skrajni drogowej, h)zjazdy na pola o nawierzchni tłuczniowej, i)oznakowanie poziome grubowarstwowe, j)wymianę oznakowania pionowego, k)bariery energochłonne w niebezpiecznych miejscach, l)wymiana kratek ściekowych na przykrawężnikowe m)przebudowę chodnika w m. Żegrówko (szer. 2 m)
  6. Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 308 odc. Kościan - Choryń od km 49+670 do km 50+625 i od km 54+000 do km 57+100
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 308 odc. Kościan - Choryń od km 49+670 do km 50+625 i od km 54+000 do km 57+100
  7. Bieżącą konserwację istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 432 m. Śrem ul. Kilińskiego od km 40+760 do km 41+385
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Bieżącą konserwację istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 432 m. Śrem ul. Kilińskiego od km 40+760 do km 41+385
  8. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 307 Poznań - Bukowiec w m. Porażyn Dworzec
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 307 Poznań - Bukowiec w m. Porażyn Dworzec
  9. Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
    Zamawiający: Gmina Mosina, Mosina
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy gminnych ulic wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę: budowa ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie: a. koncepcji drogowej, zawierającej wariantowe propozycje rozwiązań projektowych zagospodarowania istniejącego pasa drogowego poszczególnych ulic na planach sytuacyjnych i w przekrojach poprzecznych - w liczbie 2 egzemplarzy, b. dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy: * ulicy Kasprowicza na odc. od ul. Kolejowej do ul. Torowej (ok. 240,0 mb) wraz z odwodnieniem na ww. odcinku * ulicy Kasztanowej (ok. 250,0 mb) wraz z odwodnieniem na odc. od ul. Leszczyńskiej do ul. Jesionowej, * ulicy Długiej (ok. 240,0 mb) wraz z przykanalikami * ulicy Grabowej (ok. 240,0 mb) wraz z odwodnieniem * ulicy Akacjowej (ok.280,0 mb) wraz z odwodnieniem, * ulicy Jodłowej (ok. 90,0 mb) wraz z odwodnieniem * ulicy Jaworowej (ok. 230,0 mb) wraz z odwodnieniem, odwodnienie - zgodnie z Koncepcją programową budowy kanalizacji deszczowej dla części Mosiny zawartej między torem kolejowym Poznań-Wrocław i Kanałem Mosińskim - kanałami deszczowymi włączanymi do kolektora w ul. Torowej, należy dokonać obliczeń hydraulicznych dla ustalenia średnic projektowanych kanałów, c. kosztorysów inwestorskich - w liczbie 2 egzemplarzy. Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe: 1) projekt branża drogowa, 2) projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem zarządzającego ruchem, 3) projekt branża telekomunikacyjna: kanalizacja teletechniczna, 4) projekt branża kanalizacyjna - zgodnie z przekazaną koncepcją odwodnienia, 5) dokumentacja geotechniczna, 6) inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu, oraz wniosek o zezwolenie na wycinkę drzew, 7) inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, 8) projekt zagospodarowania terenu i informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, 10) decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, oraz sporządzenie raportu, jeśli taki wymóg zostanie narzucony decyzją, 11) decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 12) decyzja o pozwoleniu na budowę, uzyskana od organu administracji publicznej właściwej dla sprawy. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzuconych przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; d) uzyskanie niezbędnych decyzji, e) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, obejmującego wszystkie wymagane branże. Powinien on zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę; Jednocześnie projekt budowlany ma spełniać warunki projektu wykonawczego i pozwolić wykonawcy robót wykonać zadanie - w liczbie 8 egzemplarzy; f) opracowanie planu BIOZ - w liczbie 8 egzemplarzy; g) dokumentacja geotechniczna- w liczbie 4 egzemplarzy; h) projekt stałej organizacji ruchu - w liczbie 4 egzemplarzy; i) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac - w liczbie 4 egzemplarzy; j) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 4 egzemplarzy; k) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie cyfrowej w formacie ogólnodostępnym w wersji edytowalnej i nieedytowalnej (Word, Excel, PDF, DWG lub DFX) na płycie CD. 2.3. Wykonawca opracuje projekt, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w ten sposób, żeby jego realizację można było powierzyć wykonawcy robót budowlanych, wybranemu zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U, Nr 130, poz. 1389), z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2.4. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki wynikające w szczególności z: - Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016, poz. 124 z późn. zm.), - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. z 2010, poz. 1397 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2015, poz. 430 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2015, poz. 469 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015, poz. 199), - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013, poz. 1232 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016, poz. 353), - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012, poz. 462 z późn. zm.), - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015, poz. 199) dla uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - obowiązujących norm, - innych przepisów prawnych. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z.2015 r., poz. 2164).
  10. Przebudowa drogi 2500P Niepruszewo - Tomiczki na odcinku od ul. Starowiejskiej w Niepruszewie do wiaduktu nad A2
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem niniejszego przebudowa drogi powiatowej nr 2500P Niepruszewo - Tomiczki na odcinku od ul. Starowiejskiej w Niepruszewie do wiaduktu nad autostradą A2
  11. Nakładka bitumiczna na drodze powiatowej nr 2404P Tarnowo Podgórne - Napachanie ul. Rokietnicka w m. Tarnowo Podgórne
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 2404P Tarnowo Podgórne - Napachanie ul. Rokietnicka w m. Tarnowo Podgórne . Remont polega na wyrównaniu profilu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą z betonu , asfaltowego w ilości 873,33t zgodnie z tabelą wyrównań oraz ułożeniu warstwy ścieralnej o grub. 5cm. Pobocza należy umocnić tłuczniem kamiennym o grubości warstwy 10,00cm. Długość odcinka robót wynosi 1470.00m.
  12. Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej 4077P w miejscowości Dobczyn
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Śrem
    Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej 4077P w miejscowości Dobczyn - odc 1 od km 5+740 do km 6+060 - odc 2 od km 6+370 do km 6+520
  13. Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem istniejącego pasa drogowego w miejscowości Chaławy gm. Brodnica - działka o nr ewidencyjnym 1/1 obręb Chaławy
    Zamawiający: Gmina Brodnica, Brodnica
    Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest: Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem istniejącego pasa drogowego w miejscowości Chaławy gm. Brodnica - działka o nr ewidencyjnym 1/1 obręb Chaławy. 2. Zakres prac obejmuje m.in: a/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b/ roboty ziemne tj. mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm oraz wykonanie koryta na całej szerokości chodnika o szerokości 24 cm pod warstwy konstrukcyjne; c/ montaż krawężników i oporników; d/ wykonanie podbudowy i nawierzchni 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Dokumentacja projektu.
  14. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 308 Nowy Tomyśl - Grodzisk Wlkp. - Kościan - Kunowo w m. Grodzisk Wielkopolski, ul. Europejska
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 308 Nowy Tomyśl - Grodzisk Wlkp. - Kościan - Kunowo w m. Grodzisk Wielkopolski, ul. Europejska
  15. Przebudowa drogi powiatowej nr 2465P Czempiń - Iłówiec cz. II
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej nr 2465P Czempiń-Iłówiec cz. II. Dokładny zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna i przedmiar robót
  16. Przebudowa ulicy Szerokiej w Robakowie na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Poznańskiej
    Zamawiający: Miasto i Gmina Kórnik, Kórnik
    Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie wykonawczym, kosztorysie ofertowym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do specyfikacji.
  17. Rozbudowa ul. Sypniewo w Poznaniu na odcinku od ul. Silniki do pętli autobusowej *Sypniewo*
    Zamawiający: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Sypniewo w Poznaniu na odcinku od ul. Silniki do pętli autobusowej *Sypniewo*. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie jezdni, chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia opisanych wg Wspólnego słownika zamówień (CPV): * 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, * 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, * 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, * 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, * 45232130-2 Roboty w zakresie odwodnienia korpusu drogowego, * 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, * 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic, * 45314310-7 Układanie kabli, * 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z SIWZ nr ref. PIM/04/16/ZP11/XXXVIII
  18. Budowa ul. Energetyków w Lesznie na odcinku od km 0+385 do km 0+615 wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Budowa ul. Energetyków w Lesznie na odcinku od km 0+385 do km 0+615 wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
    - 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
    - 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
    - 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
    - 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i ciągów pieszo-rowerowych w technologii z mas mineralno-asfaltowych, parkingów w technologii z drobnowymiarowych elementów betonowych w ul. Energetyków w Lesznie wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz linii kablowej oświetlenia drogowego wraz ze słupami i oprawami oświetleniowymi zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz zakresem robót przedstawionym w załączonych do SIWZ kosztorysach ofertowych (załącznik nr 2 do SIWZ).
    2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i kosztorysach ofertowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Wymienione dokumentacje są załącznikami SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (ulica Kazimierza Karasia 15, II piętro).
    3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
    1) projekcie budowlanym,
    2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
    3) obowiązujących normach,
    4) kosztorysach ofertowych
    z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
    1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących normach,
    2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru danej branży świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie,
    3) nierówności podłużne i poprzeczne dla nawierzchni z kostki mierzone 4 m łatą i klinem nie mogą przekraczać 6 mm,
    4) nośność podbudowy powinna odpowiadać wymaganiom dla ruchu KR-3,
    5) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy układać na paletach, które następnie zostaną wywiezione przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego; przy czym dostarczenie odpowiedniej ilości palet należy do obowiązków Wykonawcy ,
    6) spoiny technologiczne na złączach podłużnych i poprzecznych warstwy ścieralnej i wiążącej należy wykonać za pomocą samoprzylepnej taśmy asfaltowo - kauczukowej
    7) pozostałe materiały porozbiórkowe oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko,
    4. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w wyniku zawarcia porozumień o współrealizacji zadań własnych gminy podjętych w formie społecznej inicjatywy gospodarczej i jest współfinansowane przez Miasto Leszno oraz Komitet Inicjatyw Gospodarczych (KIG) - Budowa ul. Energetyków w Lesznie na odcinku od km 0+385 do km 0+615 wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego.
    5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ofertowych.
    6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub kosztorysach ofertowych wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych.
    8. Do koordynowania przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego, Zamawiający wyznacza Kierownika Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji Pana Dominika Kaźmierczaka.
    9. Wykonawca, ma obowiązek umożliwić Inspektorowi Nadzoru danej branży sprawdzenie każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru danej branży.
    10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy.
    2) ustanowienie Kierownika Budowy oraz Kierowników robót branż elektrycznej i sanitarnej, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
    Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac, wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126),
    3) właściwe zabezpieczenie i oznaczenie miejsca prowadzonych robót,
    4) projekty organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg tych projektów,
    5) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną;
    6) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
    7) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie czynnych ulic,
    8) bieżące utrzymanie czystości w miejscu prowadzonych robót,
    9) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni,
    10) wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych miasta Leszna,
    11) wykonanie badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów, badania nośności oraz pomiary spadków poprzecznych i równości podłużnej nawierzchni jezdni,
    12) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia,
    13) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
    11. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca.
    12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały.
    13. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 lit. d upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy.
    14. Planowane przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
    15. Z tytułu opóźnień w przekazaniu placu budowy Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania w ramach kar umownych.
    16. Przed odbiorem końcowym dopuszcza się dokonanie jednego odbioru częściowego robót, przy czym wartość odbioru częściowego nie może przekraczać 70% wartości kontraktu. Do odbioru częściowego należy przedłożyć kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru.
    17. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i obiekt (element obiektu) pozbawiony jest wszelkich wad załączając jednocześnie:
    1) geodezyjnie potwierdzony obmiar robót,
    2) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektorów nadzoru,
    3) wyniki badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów, badania nośności oraz pomiary spadków poprzecznych i równości podłużnej wykonanej nawierzchni, wykonanymi w obecności inspektora nadzoru w czasie realizacji do momentu odbioru końcowego włącznie.
    4) deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.),
    5) Podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. protokół stwierdzający właściwe wyniesienie urządzeń wod.-kan. oraz drożność wpustów ściekowych
    6) pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały,
    7) Wypełniony dziennik budowy,
    8) szkice geodezyjne powykonawcze (3 egzemplarze) z potwierdzonym przyjęciem przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
    18. Dokumentację geodezyjną powykonawczą (3 egzemplarze) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 7 dni przed upływem terminu płatności faktury końcowej. Nie dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej upoważnia Zamawiającego do wstrzymania płatności bez prawa Wykonawcy do naliczania odsetek.
    19. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 18 lub też brak potwierdzenia przez Inspektorów nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru robót.
    20. Podstawą wystawienia faktur będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Inspektorów nadzoru i Wykonawcy protokół częściowego lub końcowego odbioru robót.
    21. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad.
  19. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na DW 323,434 i była DK5 na terenie działania RDW Kościan
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kościanie, Kościan
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na DW 323,434 i była DK5 na terenie działania RDW Kościan
  20. Przebudowa dróg gminnych w Czempiniu - ul. Fryderyka Chopina, ul. Juliusza Słowackiego I etap, ul. Polna wraz z budową kanalizacji deszczowej
    Zamawiający: Gmina Czempiń, Czempiń
    1. Przedmiotem zamówienia są przebudowy na ul. Fryderyka Chopina, ul. Juliusza Słowackiego I etap, ul. Polnej wraz z budową kanalizacji deszczowej.Roboty budowlane obejmują w szczególności:
    a) Roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy, rozbiórki, usunięcie kolizji teletechnicznej
    b) Roboty ziemne: wykopy.
    c) Odwodnienie: wykonanie kolektora, wykonanie przykanalików, wykonanie studni rewizyjnych, wykonanie studzienek ściekowych.
    d) Podbudowa: wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, chodników, parkingów i zjazdów, wzmocnienie podłoża, podbudowa z kruszywa.
    e) Nawierzchnia: wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki betonowej oraz chodników i zjazdów z kostki betonowej
    f) Roboty wykończeniowe: humusowanie z obsianiem nasionami traw.
    g) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Oznakowanie pionowe i poziome.
    h) Elementy ulic.
    i) Zieleń drogową.
    Przebudowa ul. Fryderyka Chopina
    Początek trasy założono na krawędzi jezdni drogi woj. 310, koniec na granicy pasa drogowego ulicy Słowackiego. Przekrój półuliczny o szerokości jezdni 5,00 m z jednostronnym chodnikiem. Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu wyniesionym nad poziom jezdni. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego chodniki z kostki betonowej. Przy krawężniku na jezdni ściek z 2 rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej z betonu. Chodniki ograniczone wg potrzeb jednostronnie obrzeżem betonowym. Na odcinku Z3-Z4 zlokalizowano parkingi dla samochodów osobowych do prostopadłego parkowania. Na odcinku Z5-Z7 ciąg pieszo-jezdny. Nawierzchnia z kostki betonowej z wyznaczoną kolorem kostki częścią jezdną. W miejscach gdzie nie ma ogrodzeń z cokołami jezdnię należy ograniczyć obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem z betonu. Na długości trasy występują zjazdy do posesji (lokalizacja na planie sytuacyjnym oraz w załączniku). Pochylenie podłużne zjazdów należy dopasować do poziomu terenu posesji. W części zjazdu przechodzącej przez chodnik nie należy przekraczać pochylenia podłużnego 3 %. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać z kostki koloru grafitowego.
    Rzędne niwelety budowanej ulicy dowiązać do istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej uwzględniając warunek jak najmniejszych robót ziemnych oraz położenie istniejących obiektów i urządzeń wzdłuż pasa drogowego (bramy, furtki). Jezdnię na skrzyżowaniu z ulicą Adama Mickiewicza oraz przejście dla pieszych należy wynieść o 5cm. Nawierzchnia z kostki betonowej.
    Przebudowa ul. Juliusza Słowackiego
    Zakres rzeczowy I etapu przebudowy ul. Słowackiego określony w projekcie obejmuje budowę ulicy od km 0+000,00 do km 0+169,53. Przebudowa zakłada maksymalne wykorzystania terenu wyznaczonego szerokością pasa drogowego w liniach rozgraniczających. Trasa zaczyna się od krawędzi jezdni ul. Polnej, i kończy na za skrzyżowaniem z ul Fryderyka Chopina. W km 0+45,52 wjazd do budynków nr 1 i 3. Od km 0+000,00 do km 0+1525,00 trasy przekrój uliczny o szerokości jezdni 6,00 m i obustronnymi chodnikami. Na tym odcinku parkingi dla samochodów osobowych do parkowania prostopadłego. Jezdnia oraz parkingi ograniczona krawężnikiem betonowym ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu wyniesionym nad poziom jezdni. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchnia parkingów z kostki betonowej. Na krawędziach jezdni ściek z 2 rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej z betonu. Chodniki należy ograniczyć wg potrzeb jednostronnie lub dwustronnie obrzeżem betonowym. Na trasie występują zjazdy do posesji. Pochylenie podłużne zjazdów należy dopasować do poziomu terenu posesji. W części zjazdu przechodzącej przez chodnik nie należy przekraczać pochylenia podłużnego 3 %. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać z kostki koloru grafitowego.
    Rzędne niwelety budowanej odcinka dowiązać do drogi gminnej ul. Polna uwzględniając warunek jak najmniejszych robót ziemnych oraz położenie istniejących obiektów i urządzeń wzdłuż pasa drogowego (bramy, furtki). Jezdnię na skrzyżowaniu z ulicą Chopina oraz przejście dla pieszych należy wynieść o 5cm. Nawierzchnia z kostki betonowej.
    Przebudowa ul. Polnej
    Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym typu ulicznego ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu. Wzdłuż krawężnika ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej. Chodnik jednostronny lub obustronny. Szerokości zjazdów na posesje dostosowane do szerokości istniejących bram wjazdowych. Pochylenie podłużne zjazdów dopasowane do poziomu terenu posesji. W części zjazdu przechodzącej przez chodnik lub parking pochylenia podłużnego do 3 %. Wzdłuż projektowanej trasy założono zatoki parkingowe dla prostopadłych oraz równoległych stanowisk postojowych. Na projektowanym odcinku występują łuki poziome wymienione w załączeniu (elementy trasy).
    Podczas budowy ulicy Polnej należy przebudować studnie kablową B poza skrzyżowanie ul. Polej z ul. Juliusza Słowackiego. Należy w tym celu nadbudować na istniejącym ciągu kanalizacji studnię prefabrykowaną dwuelementową typu SKR-1, w technologii: rama i pokrywy typu lekkiego. Nowobudowana studnie należy zabezpieczyć pokrywą ryglowaną z zamkiem. Zlikwidować istniejącą studnie kablową, będąca w kolizji z projektowanym wjazdem w ul. Juliusza Słowackiego. Połączyć ciąg kanalizacji w miejscu likwidowanej studni rurą dwudzielna.
    Rzędne niwelety budowanego odcinka drogi gminnej dowiązać do istniejącej nawierzchni jezdni drogi powiatowej 2465P Czempiń-Mosina oraz do poziom pasa drogowego na pozostałym odcinku.
    Ziemię z korytowania wyżej wymienionych ulic, należy wywieźć do wskazanego miejsca przez zamawiającego tj.:a - na teren za salą sportową przy gimnazjum odległość do 2 km , dz. nr ewid. 320/21, adres: Borowie nr 76;b - do Jasienia na miejsce przy placu zabaw odległość do 6 km w ilości ca 100 m3, dz. nr ewid. 114/5.
    Materiał rozbiórkowy (trylinka, płytki, krawężniki, itp.) należy dostarczyć na plac przy ul. Polnej 2 w Czempiniu - teren Zakładu Gospodarki Komunalnej.
  21. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Koszalińskiej w Poznaniu
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  22. Ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej na ulicy Towarowej i Północnej w Czempiniu
    Zamawiający: Gmina Czempiń, Czempiń
  23. Przebudowa drogi powiatowej nr 2492P i 2497P w m. Szewce gmina Buk
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
  24. Budowa ul. Czereśniowej w Przeźmierowie wraz z elementami odwodnienia i usunięciem kolizji energetycznej i telekomunikacyjnej
    Zamawiający: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgórne
  25. Wykonanie zatoki postojowej ze stanowiskiem kontroli technicznej pojazdów w ciągu ul. Lutyckiej pod wiaduktem Golęcińskim w Poznaniu
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  26. Wykonanie niezbędnych robót zabezpieczających na ulicy Krętej w Bolechówku
    Zamawiający: Gmina Czerwonak, Czerwonak
  27. ul. Łużycka
    Zamawiający: Zakład Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze Zarządu Dróg Miejskich, Poznań
  28. Zamówienie uzupełniające w zakresie branży drogowej do zamówienia podstawowego pn Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Starołęckiej w Poznaniu - etap II
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  29. Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne
    Zamawiający: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgórne
  30. Zamówienie dodatkowe w zakresie robót branży drogowej do zamówienia podstawowego pn. Wykonanie drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ulicy Starołęckiej etap II.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań

Inne osoby dla Wieczorek Wojciech Jan (83 osoby):