Kogo reprezentuje osoba

Wilk Andrzej Maciej

w KRS

Andrzej Maciej Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Maciej
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1970 r., wiek 49 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:14 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ahmed Adnan Omar, Apte Shirish, Blaikie Susan, Carney Brendan Patrick, Chalupec Igor, Chaudhuri Sanjeeb, Collert Goran, Czerniak Jacek Tomasz, Dąbrowska Katarzyna, Dean Susan, Dudzińska Iwona Beata, Gryszka Mirosław, Hansen Sabine Sibylle, Hubbard Rupert, Ilnicka Ewa, Jabłonowska Luba Lidia, Kłudkiewicz Jerzy Paweł, Long Stephen, Luet Marc, Mannion Frank, Massey Jr Robert Daniel, Mioduski Dariusz, Mrożek Michał Hubert, Nietupski Wojciech, Olechowski Andrzej, Opolski Krzysztof, Popławska Aneta Maria, Przybylski Henryk, Rakowiecki Rafał Tomasz, Rossiter Peter Francis, Schlein Michael, Serwatka Bogdan, Shah Misbah Ur, Sikora Sławomir Stefan, Simcock Stephen, Skubis Anna, Smulski Wiesław, Sołtysiński Stanisław, Tokarski Mariusz, Turek Zdenek, Verme Alberto, Volk Stephen, Wadhwani Anil, Wędrychowicz Horbatowska Sonia Bożena, Wess Edward Lawrence, Zieliński Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żbik Edward
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chytil Kamila Kibilda, Furnival Ii Ronald Lee, Mcgurk Wayne

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wimer James Lucas
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fuks Serhiy, Tonkowicz Kamil Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lerch Leszek Jan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ama Institute Lab Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000762943
  2. Ama Institute Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000691976
  3. Ama Institute Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000711563
  4. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  5. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  6. Dom Maklerski Banku Handlowego S.A., Warszawa − KRS 0000002963
  7. Ekstraklasa S.A., Warszawa − KRS 0000239140
  8. Ewangelickie Towarzystwo Oświatowe, Warszawa − KRS 0000313121
  9. Finarena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000524692
  10. Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, Warszawa − KRS 0000362863
  11. Fundacja Bridge24.pl, Warszawa − KRS 0000473788
  12. Fundacja Centrum Promocji Kobiet, Warszawa − KRS 0000171439
  13. Fundacja Edukacyjna Jana Karskiego, Warszawa − KRS 0000439825
  14. Fundacja Hepar, Warszawa − KRS 0000111386
  15. Fundacja Im. Fryderyka Skarbka Pracowników i Absolwentów Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa − KRS 0000616720
  16. Fundacja Im. Stefana Batorego, Warszawa − KRS 0000101194
  17. Fundacja Instytut Spraw Publicznych, Warszawa − KRS 0000138239
  18. Fundacja Korpus Kobiet Katolickich, Warszawa − KRS 0000491651
  19. Fundacja Polski Instytut Dyrektorów, Warszawa − KRS 0000241704
  20. Fundacja St.joseph Foundation Warsaw, Warszawa − KRS 0000681231
  21. Fundacja Towarzystwo Ekonomiczno-społeczne, Warszawa − KRS 0000095870
  22. Fundacja Zacny Uczynek, Krasnystaw − KRS 0000257683
  23. Hsbc Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000030437
  24. Hsbc France (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000757904
  25. Icentis Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000320679
  26. Icentis Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000398847
  27. Icentis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000287894
  28. Izzy Lease Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000683519
  29. Klub Wschodni - Stowarzyszenie Wspierania Współpracy Gospodarczej Ze Wschodem, Warszawa − KRS 0000062706
  30. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  31. Legia Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000489029
  32. Legia Warszawa S.A., Warszawa − KRS 0000097402
  33. Mbank Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000003753
  34. Mbank S.A., Warszawa − KRS 0000025237
  35. Mindspace Poland S.A., Warszawa − KRS 0000629705
  36. Mleasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090905
  37. Moneygram Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000521011
  38. Polenergia S.A., Warszawa − KRS 0000156671
  39. Polski Związek Brydża Sportowego, Warszawa − KRS 0000219753
  40. Posella If2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000700464
  41. Posella If2 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000703240
  42. Poznańskie Stowarzyszenie Golfowe, Poznań − KRS 0000138736
  43. Przedsiębiorstwo Modernizacji Urządzeń Energetycznych Remak S.A., Warszawa − KRS 0000021123
  44. Sks Doradcy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000594432
  45. Solum Verbum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000443802
  46. Stowarzyszenie Harvard Club Of Poland, Warszawa − KRS 0000338071
  47. Stowarzyszenie Mariański Komitet Gospodarczy, Warszawa − KRS 0000219479
  48. Stowarzyszenie Obywatele Dla Rzeczypospolitej, Warszawa − KRS 0000108307
  49. Stowarzyszenie Przychodnia, Warszawa − KRS 0000248076
  50. Stowarzyszenie Rodziców, Uczniów i Nauczycieli Inspiracja, Warszawa − KRS 0000111133

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abb Centrum It Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000033920
  2. Abb Elpar Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000056897
  3. Abb Group Services Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026031
  4. Abb Infosupport Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000033583
  5. Abb Instal Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000017021
  6. Abb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004745
  7. Abb Zamech Gazpetro Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000027025
  8. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  9. Atlantis S.A., Płock − KRS 0000033281
  10. Axa Polska S.A., Warszawa − KRS 0000294038
  11. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  12. Axa Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000038616
  13. Axa Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000041216
  14. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  15. Bank Rozwoju Cukrownictwa S.A., Poznań − KRS 0000007876
  16. Bazy i Systemy Bankowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000168197
  17. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  18. Budowa Centrum Plac Teatralny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134616
  19. Can-pack S.A., Kraków − KRS 0000005418
  20. Centrum Giełdowe S.A., Warszawa − KRS 0000035062
  21. Centrum Leasingu i Finansów Clif S.A., Warszawa − KRS 0000022540
  22. Chemikals Sp. Z O.O., Braniewo − KRS 0000323264
  23. Cms Cameron Mckenna Nabarro Olswang Pośniak i Sawicki Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000107234
  24. Conseil Dg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242576
  25. Cp Glass S.A., Kraków − KRS 0000032689
  26. Cp Re Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000226623
  27. Dz Polska S.A., Warszawa − KRS 0000046610
  28. Elektromontaż - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000060700
  29. Ergis-recycling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195191
  30. Esaliens Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000002717
  31. Europejski Fundusz Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000134613
  32. Europejski Fundusz Hipoteczny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000010986
  33. Fläktgroup Poland Sp. Z O.O., Ołtarzew − KRS 0000024463
  34. Fundacja Legii, Warszawa − KRS 0000312389
  35. Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000094358
  36. Fundacja Piłkarstwa Polskiego, Warszawa − KRS 0000383389
  37. Fundacja Sto Pociech, Warszawa − KRS 0000278980
  38. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  39. Giełda Papierów Wartościowych W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000082312
  40. Gw Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502260
  41. Handlowy - Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038928
  42. Handlowy- Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000031640
  43. Handlowy-leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000057370
  44. Ing Commercial Finance Polska S.A., Warszawa − KRS 0000005577
  45. Intrex Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000657643
  46. Inwestor Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334443
  47. Inwestycje Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033180
  48. Jupiter S.A., Kraków − KRS 0000026567
  49. Ki One S.A., Warszawa − KRS 0000147322
  50. Kp Konsorcjum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000044147

Powiązane przetargi (14 szt.):
  1. NE-3/223/041/12/MR - obsługa bankowa Instytutu wraz z kredytem w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Instytut Chemii Przemysłowej im. prof. Ignacego Mościckiego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Instytu wraz z kredytem w rachunku bieżącym w latach 2012-2015
  2. Obsługa bankowa Szkoły Głównej Służby Pożarniczej
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnej obsłudze bankowej Szkoły Głównej Służby Pożarniczej przez okres 4 lat.
  3. Bankowa obsługa Politechniki Koszalińskiej
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska, Koszalin
    Bankowa obsługa Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu
    cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  4. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Inowrocławia w latach 2012-2016
    Zamawiający: Miasto Inowrocław, Inowrocław
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Inowrocławia i jednostek organizacyjnych Miasta oraz udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, w latach 2012-2016, w tym: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych: 1) rachunku bieżącego budżetu Miasta Inowrocławia, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia odnawialnego kredytu (kredyt w rachunku bieżącym) na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej (kwota kredytu na 2011 rok wynosi 1,5 mln zł); 2) rachunków bieżących Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta; 3) rachunków pomocniczych Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunki dochodów własnych, rachunki funduszy celowych, rachunki wyodrębnione. Środki gromadzone na rachunkach będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M, pomnożoną przez zaoferowany przez bank współczynnik (zgodny z ofertą). Liczba rachunków bankowych może się zwiększyć lub zmniejszyć w okresie trwania umowy. 2. Realizacja zleceń płatniczych/przelewów na następujący sposób: 1) przelewy między jednostkami organizacyjnymi Miasta Inowrocławia, posiadającymi rachunki w banku wybranym do obsługi bankowej budżetu Miasta Inowrocławia - w czasie rzeczywistym; 2) przelewy między podmiotami innymi niż jednostki organizacyjne Miasta Inowrocławia, posiadającymi rachunki w banku wybranym do obsługi bankowej budżetu Miasta Inowrocławia - w czasie rzeczywistym; 3) przelewy wychodzące do innego banku do wysokości 1 mln zł zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 830 - w tym samym dniu roboczym I sesją ELIXIR, a zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 1230 - II sesją ELIXIR w tym samym dniu roboczym. Polecenia przelewu wychodzące do innych banków zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 1500 winny zostać zrealizowane III sesją ELIXIR, natomiast zlecenia zarejestrowane w systemie bankowym po godz. 1500 winny zostać przesłane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR; 4) przelewy powyżej 1 mln zł zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 1530 za pośrednictwem SORBNET - w tym samym dniu roboczym; 5) przelewy zagraniczne - w systemie SWIFT. 3. Przyjmowanie przelewów przychodzących z obcych banków w następujący sposób: 1) środki przychodzące I sesją ELIKSIR winny być zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu do godz. 1300; 2) środki przychodzące II sesją ELIKSIR winny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu do godz. 1600; 3) środki przychodzące III sesją ELIKSIR winny zostać zaksięgowane w tym samym dniu do godz.2000. 4. Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego w każdej formie (np. w postaci wypłat elektronicznych, za pomocą czeków) w oddziałach i placówkach banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Inowrocławia. Bank udostępni Zamawiającemu karty bankowe w ilości nie mniejszej niż liczba jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku 1. 5. Przyjmowanie wpłat zamkniętych i dokonywanie wypłat zamkniętych (w bezpiecznych kopertach) oraz umożliwienie korzystania z wrzutni nocnych w oddziałach i placówkach banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Inowrocławia. 6. Przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat gotówkowych (podatki i opłaty lokalne oraz pozostałe należności cywilno - i publicznoprawne z zakresu funkcjonowania budżetu Miasta Inowrocławia) od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej (w tym również jednostek organizacyjnych Miasta) na rachunki Zamawiającego we wszystkich oddziałach i placówkach banku, w których dokonywana będzie obsługa bankowa budżetu Miasta. 7. Bank nie może naliczyć ani pobrać innych niż wymienione w SIWZ i ofercie Wykonawcy opłat i prowizji ani też obciążać Zamawiającego innymi dodatkowymi kosztami bankowymi związanymi z bankową obsługą budżetu Miasta Inowrocławia i podległych jednostek organizacyjnych. 8. Wprowadzenie w czasie trwania umowy, na wniosek Zamawiającego, usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego: 1) otwarcie wirtualnych rachunków dla kontrahentów płatności masowych; 2) identyfikacja płatności przychodzących i wychodzących w oparciu o unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie w indywidualnym numerze rachunku bankowego; 3) księgowanie wpłat i wypłat na rachunki wirtualne na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach; 4) przekazanie Zamawiającemu raportu o wpłatach i wypłatach dokonywanych za pośrednictwem wirtualnych rachunków (plik elektroniczny według formatu określonego przez Zamawiającego) najpóźniej do godz. 1200 następnego dnia po dokonaniu wpłaty na rachunek wirtualny; 5) zapewnienie dokonania płatności na wirtualne rachunki kontrahentów za pomocą kart płatniczych; 6) zapewnienie importu przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu według stosowanego obecnie formatu. 9. Prowadzenie skonsolidowanego rachunku budżetu Miasta Inowrocławia (tzw. wirtualnego), polegającego na: 1) konsolidacji na koniec dnia operacyjnego środków finansowych zgromadzonych na wskazanych rachunkach przez Zamawiającego, przy czym odsetki będą naliczone codziennie od salda sald wszystkich rachunków wskazanych przez Zamawiającego; 2) konsolidacja sald będzie przeprowadzana bez dokonywania jakichkolwiek przeksięgowań sald między rachunkami Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych; 3) wyznaczenie oprocentowania dla sumy sald z rachunków objętych konsolidacją będzie się odbywać wg następujących zasad: a) gdy suma sald z rachunków objętych konsolidacją w danym dniu na koniec dnia operacyjnego stanowi wartość dodatnią, ma zastosowanie oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBID 1M publikowaną w danym dniu razy oferowany współczynnik w wysokości określonej w ofercie, b) gdy suma sald z rachunków objętych konsolidacją w danym dniu na koniec dnia operacyjnego stanowi wartość ujemną, ma zastosowanie oprocentowanie liczone jak dla kredytu w rachunku bieżącym - stawka WIBOR O/N publikowana w danym dniu plus marża banku w wysokości określonej w ofercie; 4) odsetki od dodatniego salda będą dopisywane codziennie do rachunku budżetu Miasta, w przypadku ujemnego salda odsetki będą ustalane codziennie i pobierane przez Bank ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku bankowego, ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca; 5) bank będzie codziennie przekazywał raport z konsolidacji sald. 10. Zapewnienie automatycznego umieszczania środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych niepodlegających konsolidacji oraz salda wirtualnego rachunku składającego się z sumy sald rachunków objętych konsolidacją na lokatach overnight: 1) oprocentowanie środków rachunków bankowych i lokat oparte będzie o stawkę WIBID 1M pomnożoną przez oferowany współczynnik w wysokości określonej w ofercie i ustalane codziennie; 2) kapitalizacja odsetek od wirtualnego rachunku bankowego będzie następować codziennie, natomiast odsetki od salda rachunków nie podlegających konsolidacji naliczane będą codziennie i dopisywane do każdego z tych rachunków na koniec każdego miesiąca; 3) wyłączenie usługi depozytu automatycznego w ostatni dzień każdego miesiąca; 4) odsetki od sald rachunków naliczane będą codziennie i dopisywane do każdego z tych rachunków na koniec każdego miesiąca. 11. Zapewnienie możliwości lokowania środków pieniężnych na rachunkach lokat terminowych, według indywidualnie negocjowanych warunków. 12. Przelew środków zgromadzonych na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach pomocniczych (m.in. podatkowym, jednostek budżetowych i urzędów skarbowych), bez dyspozycji, na koniec każdego dnia roboczego, na rachunek bieżący budżetu Miasta Inowrocławia. 13. Przelew środków zgromadzonych na rachunkach Urzędu Miasta i pozostałych jednostek organizacyjnych, bez dyspozycji, na koniec każdego roku budżetowego, na rachunek bieżący budżetu Miasta Inowrocławia. 14. Udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Miasta Inowrocławia w wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową (w 2011 roku kwota określona w uchwale budżetowej wynosi 1,5 mln zł), z przeznaczeniem na pokrycie występującego w trakcie roku budżetowego deficytu, bez pobierania prowizji i innych opłat. Dla Zamawiającego kosztem kredytu będzie oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o zmienną stawkę WIBOR O/N o wartości notowania z dnia, w którym zaciągany jest kredyt, powiększoną o zaoferowaną marżę, która nie może zostać zwiększona w czasie trwania umowy. Wszelkie dodatkowe opłaty i prowizje związane z kredytem bank winien wkalkulować w marżę banku służącą do wyliczenia oprocentowania. Odsetki należne bankowi ustalane będą codziennie na podstawie salda rachunku skonsolidowanego, w którym kwota uruchomionego kredytu pomniejszana jest poprzez sumę sald rachunków włączonych do usługi konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym będzie stanowić integralną część konsolidacji. Odsetki od kredytu pobierane będą przez bank ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku, ostatniego dnia każdego miesiąca. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu może być weksel in blanco. Szczegółowe warunki kredytu będą stanowić załącznik do umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu. 15. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: 1) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych; 2) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; 3) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów; 4) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, w tym kredytowych; 5) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku; 6) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego; 7) generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, z których każdy powinien mieć własny niepowtarzalny numer; 8) możliwość definiowania schematu podpisywania zleceń w systemie bankowości elektronicznej z uwzględnieniem limitów kwot; 9) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu bankowości elektronicznej; 10) wyodrębnienie uprawnienia do autoryzacji zleceń za pośrednictwem podpisu elektronicznego; 11) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki (niezależne łącza); jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego); 12) umożliwienie Wydziałowi Urzędu Miasta, który prowadzi obsługę rachunku budżetu Miasta dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych; 13) uzyskanie codziennej informacji o saldzie na wirtualnym skonsolidowanym rachunku budżetu Miasta: 14) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez bank); 15) szkolenie pracowników Zamawiającego i pracowników podległych jednostek organizacyjnych z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych; 16) ponadto bank zobowiązany jest na czas trwania umowy: a) udzielić zamawiającemu bezpłatnej licencji na system; b) dostosować format wymiany danych do stosowanego u Zamawiającego systemu finansowo-księgowego w zakresie formatu plików danych źródłowych z systemu bankowego w sposób umożliwiający bezproblemową współpracę z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego, jak również jednostek organizacyjnych; c) po zakończeniu realizacji umowy przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym m.in. rachunki kontrahentów i dane teleadresowe) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 16. Wydawanie książeczek czekowych. 17. Generowanie i przekazywanie, w ilości uzgodnionej z Zamawiającym, wyciągów bankowych (wraz z załącznikami), jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych, w wersji papierowej, najpóźniej do godz. 12:00 następnego dnia roboczego: 1) wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności; 2) przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie; 3) wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, kursie jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek; 4) wyciąg bankowy musi zawierać datę obciążenia rachunku bankowego podatnika (za termin uiszczenia podatku uznaje się datę stempla bankowego na poleceniu przelewu lub wpłacie gotówkowej); 5) na żądanie Zamawiającego bank zobowiązany będzie przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego. 18. Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym: 1) bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub grupę osób, które będą współpracować z Zamawiającym w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp.; 2) kontakt z doradcą bankowym będzie odbywał się w sposób osobisty, telefonicznie drogą elektroniczną; 3) bank zobowiązany jest również wyznaczyć doradcę technicznego odpowiedzialnego za współpracę w obszarze technicznym np. w zakresie systemu. 19. Potwierdzanie na wniosek Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych dokonanych transakcji oraz sald rachunków, w szczególności rachunków zadań finansowanych z środków Unii Europejskiej. 20. Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 21. Bezpłatna obsługa Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku (oddziałach, filiach, agencjach) zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta na następujących warunkach: 1) w co najmniej jednej placówce banku będą dostępne, w każdy dzień roboczy przez min. 8 godzin, wszystkie operacje bankowe ujęte w specyfikacji i na warunkach określonych w SIWZ; 2) bank zapewni osobne stanowisko kasowe lub pierwszeństwo obsługi (bez kolejki) w kasie banku dla wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta - w tym celu Zamawiający otrzyma od banku identyfikatory z logo banku w ilości przez niego określonej; 3) czynności związane z bankową obsługą budżetu określone w pkt. 6 dostępne będą we wszystkich pozostałych placówkach wskazanych przez bank; 4) bank zapewni bezpłatne przyjmowanie wpłat dokonywanych przez osoby trzecie na rachunki Zamawiającego w kasach placówek banku; 5) bank zapewni wymianę uszkodzonych banknotów. 22. Zapewnienie przyjmowania zapłaty z tytułu należności budżetu Miasta w kasie Urzędu przy użyciu kart płatniczych: 1) udostępnienie do używania terminala kart płatniczych; 2) upoważnienie Zamawiającego do akceptacji kart płatniczych na warunkach bezgotówkowych posiadaczom kart płatniczych. Wybrany bank będzie zobowiązany do zapewnienia jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta. Zapłata za usługi prowadzenia obsługi bankowej budżetu Miasta pokrywana będzie przez Urząd Miasta, a za rachunki jednostek organizacyjnych przez te jednostki organizacyjne, poprzez pobranie należności przez bank ze środków zgromadzonych na rachunku bankowym Urzędu Miasta lub jednostek organizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych ww. usług bądź ich późniejszego, niż od 1 stycznia 2012 r., uruchomienia
  5. Bankowa obsługa Gminy Miasto Kołobrzeg wraz z jednostkami organizacyjnymi
    Zamawiający: Urząd Miasta Kołobrzeg, Kołobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Otwarcie i prowadzenie dla Miasta Kołobrzeg oraz podległych jednostek organizacyjnych rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej; 2.Realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego; 3.Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych; 4.Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych oraz wtórników operacji; 5. Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Budżetu Miasta Kołobrzeg; 6. Realizowanie przelewów krajowychi zagranicznych (elektronicznych i papierowych); 7. Wydawanie i obsługa kart płatniczych; 8. Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym; 9. Realizacja operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych; 10. Umożliwienie dokonywania płatności przez Kontrahentów na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali kart płatniczych; 11. Doradztwo finansowe w zakresie lokowania wolnych środków oraz opracowywanie projektów inwestycyjnych oraz wniosków w zakresie optymalnego źródła finansowania inwestycji; 12. Prowadzenie w siedzibie Zamawiającego punktu obsługi kasowej.
  6. 30/0811/UN - Kompleksowa obsługa bankowa AWFiS Gdańsk na okres 5 lat
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku wraz z możliwością udzielania kredytu w rachunku bieżącym, polegającej na:
    ...
    1...otwarciu i prowadzeniu Rachunku Bieżącego, na którym gromadzone będą wpływy oraz z którego dokonywane będą wypłaty środków;...
    2...pozabilansowego wirtualnego Rachunku Skonsolidowanego (usługa konsolidacyjna) obejmującego wskazane przez Zamawiającego rachunki,...
    3...realizowaniu wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego, w każdej formie, w oddziałach i filiach Banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gdańska,...
    4...otwarciu i prowadzeniu Rachunków Pomocniczych,...
    5...zapewnieniu systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania,...
    6...generowaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych,...
    7...obsługa płatności masowych,...
    8...udostępnieniu kredytu krótkoterminowego w Rachunku Bieżącym,...
    9...realizowaniu przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych),...
    10...wydawaniu i obsłudze kart przedpłaconych,...
    11...realizowaniu usługi `Potwierdzenie SMS`,...
    12...wydawaniu i obsłudze kart płatniczych,...
    13...zapewnieniu doradcy bankowego oraz doradcy technicznego,...
    14...realizacji operacji walutowych,...
    15...przyjmowaniu wpłat zamkniętych i dokonywanie wypłat zamkniętych
    ....
    W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia i skalkulowanej opłaty ryczałtowej, Bank zobowiązany jest zapewnić także:
    ...
    1...szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu. Szkolenia pracowników muszą odbywać się w ich siedzibie,...
    2...realizację przelewów wewnętrznych w czasie rzeczywistym.
  7. kompleksowa obsługa bankowa budżetu KZK GOP
    Zamawiający: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Katowice
    <br>
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu KZK GOP, polegająca na:<br>
    otwarciu i prowadzeniu:<br>
    - rachunku bieżącego,<br>
    - rachunku pomocniczego przeznaczonego na wadium,<br>
    - rachunku pomocniczego przeznaczonego na zabezpieczenie należytego wykonania umów,<br>
    - rachunku pomocniczego ŚKUP;<br>
    - rachunku pomocniczego SDIP;<br>
    - rachunku pomocniczego SDIP;<br>
    - rachunku pomocniczego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych<br>
    - dodatkowych rachunków pomocniczych (wg potrzeb w trakcie trwania umowy i na tych samych zasadach co rachunek podstawowy),<br>
    pobieraniu wpłat zamkniętych,<br>
    lokowaniu wolnych środków na lokatach (na dowolny okres),<br>
    udostępnieniu imiennych kart płatniczych bezgotówkowych VISA Business,<br>
    zapewnieniu użytkowania systemu bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego,<br>
    przeszkoleniu 10 pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej,<br>
    realizowaniu przelewów krajowych i zagranicznych,<br>
    dokonywaniu wypłat gotówkowych,<br>
    gotowości udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 10.000.000 zł,<br>
    zakładaniu lokat typu over night tworzonych automatycznie,<br>
    wydawaniu zaświadczeń oraz opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym. <br>
    2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:<br>
    - Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji od wpłat gotówkowych na rachunek bieżący w siedzibie oraz oddziałach banku,<br>
    - Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym;<br>
    - lokaty typu over night będą zakładane automatycznie ze środków zgromadzonych na rachunku bieżącym, od minimalnej kwoty 100.000 zł na koniec każdego dnia;<br>
    - Wykonawca zapewni bezpłatne dokonywanie wszystkich przelewów elektronicznych;<br>
    3. Wymagania stawiane Wykonawcy:<br>
    - dostępność oddziału banku na terenie gminy Katowice;<br>
    - Wykonawca zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową na bankową obsługę budżetu;<br>
    - Wykonawca zapewni od dnia podpisania umowy pracę w elektronicznym systemie bankowości w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia, z podziałem na bierny i czynny dostęp;<br>
    4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    <br>
    5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <br>
    6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  8. udzielenie kredytu obrotowego w formie linii odnawialnej z limitem do wysokości 3.000.000 PLN
    Zamawiający: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Gdynia
    1. Przedmiotem zmówienia jest udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego na okres od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. z przeznaczeniem na zapewnienie płynności finansowych realizacji projektu pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
    2. Projekt pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne; Działanie 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej; Poddziałanie: 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast.
    3. Kwota kredytu: 3.000.000,-PLN (słownie: trzy miliony złotych). Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego, co nie oznacza że zostanie w pełni wykorzystana
    4. Okres kredytowania wg potrzeb Zamawiającego planowany jest od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r.
    5. Kredyt uruchamiany będzie w transzach na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego
    6. Spłata kapitału następować będzie na pisemny wniosek Zamawiającego
    7. Kredyt ma charakter odnawialny, co oznacza, że każda spłata całości lub części zadłużenia powoduje, że odnawia się on do wysokości limitu kredytowego tj. 3.000.000,-PLN i może być wykorzystany ponownie w okresie, na jaki został przyznany
    8. Kredyt będzie uruchomiony bez konieczności składania odrębnego wniosku kredytowego - w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na rachunek wskazany przez Zamawiającego
    9. Uruchamianie środków następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, realizowanych w ciężar wskazanego rachunku bankowego, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotowych dyspozycji w dniu następnym po złożeniu dyspozycji u Wykonawcy
    10. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w polskich złotych (PLN), w formie bezgotówkowej
    11. Koszty obsługi kredytu stanowią:
    - Oprocentowanie kredytu zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania ustalone jest według zmiennej stopy procentowej, ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych + stała przez cały okres kredytowania marża banku
    - Prowizja - liczona jako % od kwoty postawionego do dyspozycji kredytu obrotowego średnioterminowego w formie linii odnawialnej, płatna w terminie 5 dni od uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Wysokość prowizji nie może być wyższa niż 1,0%
    12. Spłata kredytu, odsetek, marży oraz prowizji będzie dokonywana w złotych polskich (PLN)
    13. Spłata odsetek następowała będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca uruchomienia środków z kredytu
    14. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku
    15. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami
    16. Marża kredytodawcy i prowizja za uruchomienie kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Kredytodawcy należne z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych dodatkowych kosztów
    17. Ostateczny termin spłaty kredytu upływa w dniu 31.12.2013 roku. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia środków finansowych na całkowitą spłatę kredytu w ostatecznym terminie jego spłaty
    18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    19. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu
    20. Sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub inne czynności związane z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami
    21. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego
    22. Wykonawca powinien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, po uprzednim powiadomieniu Banku przez Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia roboczego, o zamiarze dokonania takiej spłaty
    23. Proponowanym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
  9. Bankowa obsługa Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług bankowych na rachunku podstawowym i pozostałych rachunkach; wydanie i obsługa kart płatniczych; udostępnienie skrytki depozytowej w celu przechowywania papierów wartościowych; udostępnienie, wdrożenie i obsługa systemu bankowości elektronicznej; prowadzenie operacji kapitałowych polegających na lokowaniu nadwyżek finansowych znajdujących się na rachunkach.
  10. Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7.000.000,00 złotych.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy, Niepołomice
    Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.:
    1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r.
    2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. AAktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. Zamawiający zastrzega zmianę nr konta, na który będą przekazywane środki. Zamawiający wykorzysta kwotę kredytu poprzez złożenie dyspozycji na przekazanie środków.
    3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych.
    4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M.
    5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r.
    6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji.
    7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

    Źródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy Niepołomice oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych. Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.:
    1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r. 2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. Aktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. 3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych. 4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M. 5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r. 6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    Źródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawny i fizycznych.;
  11. Wykonywanie bakowej obsługi budżetu Gminy Miasta Tarnowa
    Zamawiający: Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych, Tarnów
    1. Otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Tarnowa (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Miasta Tarnowa). 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu -Home banking- umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Miasta Tarnowa, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, 2.4. składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, 2.5. składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe, w tym lokaty overnight, 2.6. obsługę systemu na platformie internetowej, 2.7. autoryzację operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.8. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, 2.9. umożliwienie na wskazanych stanowiskach służb finansowych Miasta podglądu i monitorowania w czasie rzeczywistym sald i operacji realizowanych na wszystkich rachunkach Gminy i jednostkach organizacyjnych, 3. Lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat. 4. Lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty. 5. Prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu miasta, na który przenoszone będzie dodatnie lub ujemne saldo rachunku bieżącego budżetu miasta, a także dodatnie salda rachunków jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa, wyłączając: a) rachunki: Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, funduszu świadczeń socjalnych i sum depozytowych, rachunki dochodów własnych, b) rachunki zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych, 6. W przypadku wystąpienia dodatniego salda wyższego niż 50.000 zł automatyczne lokowanie środków z rachunku skonsolidowanego na lokaty overnight. 7. W przypadku wystąpienia dodatniego salda niższego niż 50.000 zł zaoferowanie zmiennego oprocentowania a vista. 8. Udzielenie Gminie Miasta Tarnowa, na jej wniosek, trzyletniego kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu w wysokości do 25.000.000 zł (dwadzieścia pięć milionów złotych) bez zabezpieczenia. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków, wyłączając rachunki wymienione powyżej, nie liczone do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa. 9. Zaoferowanie Gminie Miasta Tarnowa na rachunkach niepodlegających konsolidacji na ww. warunkach zmiennego oprocentowania a vista. 10. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 11. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00. Czas otrzymywania wyciągów, najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego
  12. Świadczenie usług bankowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie w pełnym zakresie.
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Krakowie, Kraków
    Świadczenie usług bankowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie w pełnym zakresie, obejmującym: I. Obsługa kompleksowa rachunku bieżącego, oraz rachunków pomocniczych: -1 rachunek bieżący w PLN; 1 rachunek w EURO; oraz 25 rachunki pomocnicze i/lub z możliwością lokat -Rachunki pomocnicze oprocentowane i/lub z możliwością lokat -Prowadzenie usługi automatyczne inwestowanie środków(overnight) -Przechowywanie środków i wykonywanie dyspozycji do wysokości dostępnego salda. -Księgowanie otrzymanych zleceń płatniczych w dniu ich wpływu -Zlecenia realizowane w formie elektronicznej. -Realizacja zleceń płatniczych MNK złożonych w banku w dniu ich złożenia -Prowadzenie rachunku lokat terminowych, wysokość oprocentowania każdorazowo ustalana indywidualnie. -Możliwość składania dyspozycji dotyczących lokat w drodze telefonicznej na hasło lub poprzez system bankowości elektronicznej -Udostępnienie systemu bankowości elektronicznej funkcjonującego w Banku. -System dostępny na 6 stanowiskach -Realizacja czeków (wg tabeli opłat i prowizji) II . Planowany obrót na rok 2010 wynosi : 44.613 tyś. zł. IV. Planowany obrót miesięczny około 3.718 tyś. zł. w tym wpłaty gotówkowe ok. 159 000,- zł. wypłaty gotówkowe 250 000,- zł. Ilość realizowanych przelewów wewnętrznych, zewnętrznych i walutowych około 1 200 szt. Średnie saldo środków utrzymywanych: - na rachunkach bieżących wynosi do 100.000 PLN, - na lokatach jednodniowych ok. 1 mln PLN przez kilka dni w miesiącu - na lokatach terminowych ok. 1mln PLN przez kilka dni w miesiącu. Zamawiający informuje że na rachunku w EURO średnie saldo środków utrzymywanych to ok. 5000 EURO. Ilość przelewów elektronicznych (wewnętrznych, zewnętrznych i walutowych) w skali roku: 14.100 Miesięczna ilość przelewów elektronicznych to 1.175 przelewów. kwota pojedynczej wpłaty gotówkowej na rachunki bankowe to od 5.000 do 15.000 PLN w ilości: 360 w formie: otwarte do kasy. Ilość realizowanych przelewów zagranicznych - średniomiesięczna to ok. 10 przelewów. Wyciągi bankowe będą pobierane elektronicznie z systemu bankowego - jeżeli jest taka możliwość Zlecenie płatnicze musi być zaksięgowane na rachunku w dniu ich złożenia oraz przesłane do rozrachunku międzybankowego w najbliższą sesją zgodnie z obowiązującym harmonogramem Kwota wypłat z rachunków bankowych: 200.000 PLN, Kwota w innej walucie uzależniona jest od ilości i zakresu opłat jakie ponosi MNK. Ilość wypłat z rachunków bankowych: ok. 5 razy w skali miesiąca..
  13. Kompleksowa obsługa kolekcji bilonu z parkomatów Zarządu Dróg Miejskich.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, Warszawa
    Kompleksowa obsługa kolekcji bilonu z parkomatów Zarządu Dróg Miejskich. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.
  14. Bankowa obsługa budżetu szpitala.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Warszawa
    Bankowa obsługa budżetu szpitala

Inne osoby dla Wilk Andrzej Maciej (71 osób):