Kogo reprezentuje osoba

Wilk Ewa Beata

w KRS

Ewa Beata Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ewa
Drugie imię:Beata
Nazwisko:Wilk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Milanówek (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszańska Anna Dominika, Górzyńska Wójcik Agata, Różański Tomasz Przemysław, Ruzbacky Ivan, Strobel Witold Romuald, Zdanowska Agnieszka Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Złoch Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowska Dorota, Krówczyńska Małgorzata, Wesołowski Karol Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chłopik Marlena Ilona, Krówczyńska Małgorzata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  2. Amel-med. Przychodnia Lekarska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546151
  3. Assa Abloy Mercor Doors Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000456436
  4. Bc Invest Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000325085
  5. Bc Invest Sp. Z O.O. Log Spółka Komandytowa, Tychy − KRS 0000596070
  6. Bc Stal Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000310266
  7. Biuro Podróży i Turystyki Alma-tour Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108369
  8. Bja House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000622186
  9. British Automotive Holding S.A., Warszawa − KRS 0000250733
  10. Businessincloud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000603820
  11. C. Hartwig Gdynia S.A., Gdynia − KRS 0000024354
  12. Cafeway Investors S.A., Wrocław − KRS 0000610038
  13. Cafeway Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000505170
  14. Cargo Shipping Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000249305
  15. Cd Cargo Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270052
  16. Centrum Badań i Analiz Strategicznych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000539024
  17. Cerambud Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000104827
  18. Chemikalush Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754037
  19. Chemikalush Europe Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000758365
  20. Cold Brew Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000661590
  21. Comex S.A., Gdańsk − KRS 0000334933
  22. Continental Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200202
  23. Datarino Sp. Z O.O., Łaziska Górne − KRS 0000466917
  24. Debt Portfolio Investment Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000614645
  25. Deza Polska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000050694
  26. Eco-art Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000330718
  27. Elektrownia Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000719342
  28. Ep Cargo Polska S.A., Czechowice-dziedzice − KRS 0000550675
  29. Eurowagon Sp. Z O.O., Baranowo − KRS 0000692811
  30. Fundacja Artesola, Warszawa − KRS 0000779594
  31. Fundacja Era Parowozów, Warszawa − KRS 0000241695
  32. Fundacja Grupy Pkp, Warszawa − KRS 0000499069
  33. Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich W Warszawie Pomoc Maltańska, Warszawa − KRS 0000174988
  34. Fundacja Pomoc Maltańska- Maltańska Służba Medyczna, Katowice − KRS 0000388805
  35. Fundacja Pomocy Wdowom i Sierotom Po Poległych Policjantach, Warszawa − KRS 0000101309
  36. Gniazdo Polskie, Warszawa − KRS 0000404353
  37. Grail Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000640011
  38. Hamda Trade Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000348674
  39. Hdl Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000183231
  40. Herkules S.A., Warszawa − KRS 0000261094
  41. Industrial Division Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161295
  42. Instytut Bezpieczeństwa i Informacji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356286
  43. Mazowsze Xxi, Warszawa − KRS 0000303068
  44. Pkp Cargo Centrum Logistyczne Małaszewicze Sp. Z O.O., Małaszewicze − KRS 0000354090
  45. Pkp Cargo Connect Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006291
  46. Pkp Cargo Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131988
  47. Poczta Polska Usługi Cyfrowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000425263
  48. Silesian Coal International Group Of Companies S.A., Katowice − KRS 0000614452
  49. Stowarzyszenie Młodzi Konserwatyści Rzeczpospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000163836
  50. Wgs84 Polska Sp. Z O.O., Milanówek − KRS 0000263041

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abf Ltd Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000142111
  2. Ad Grupa Continental Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000179893
  3. Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków-wschód Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000040815
  4. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Sosnowiec − KRS 0000071567
  5. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  6. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  7. Altim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000512636
  8. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  9. Amber Tv Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000067966
  10. Anguilla Investment Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000380848
  11. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  12. Aquaform S.A., Środa Wielkopolska − KRS 0000323231
  13. Arcelormittal Recykling Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000099805
  14. Arcelormittal Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043770
  15. Ariadna S.A. Fabryka Nici, Łódź − KRS 0000019179
  16. Armatoora S.A., Nisko − KRS 0000319486
  17. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  18. Asort Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161957
  19. Avery Dennison R.i.s. Polska Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000206990
  20. Awt Rail Pl Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000430091
  21. Bałt-trans Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000167874
  22. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  23. Basell Orlen Polyolefins Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000143578
  24. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  25. Bombardier Transportation (zwus) Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000080749
  26. Boś Ekosystem Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000480660
  27. Bsk Return S.A., Zawiercie − KRS 0000290396
  28. Bsupport Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000544310
  29. Bsupport Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Łódź − KRS 0000549920
  30. Business Center 2000 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000007232
  31. Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000049089
  32. Car Finance Management Polska S.A., Sopot − KRS 0000495844
  33. Caresbac Seaf-polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000242211
  34. Cargo Spedition Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000287899
  35. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  36. Fundusz Północny S.A., Warszawa − KRS 0000068249
  37. Greenlite Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000299313
  38. Grupa Strategia Sp. Z O.O. Ciuhak Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000297866
  39. Inter Cargo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000383292
  40. Kapelanka Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000257636
  41. Lot Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051390
  42. Międzynarodowa Korporacja Gwarancyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107392
  43. Pge Energia Odnawialna S.A., Warszawa − KRS 0000044915
  44. Przedsiębiorstwo Organika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081095
  45. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Pri-bazalt S.A., Rębiszów − KRS 0000132225
  46. Sjenit S.A., Niemcza − KRS 0000065879
  47. Słowo Niezależne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000246403
  48. Sped-pro S.A., Warszawa − KRS 0000030630
  49. Transgaz S.A., Zalesie − KRS 0000061159
  50. Zakład Produkcji Opakowań Opakomet Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000206231

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. OPRACOWANIE PLANU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ DLA OSTRÓDZKO-IŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO
    Zamawiający: Gmina Miejska Ostróda, Ostróda
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Ostródzko-Iławskiego Obszaru Funkcjonalnego do roku 2020 w ramach projektu Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Ostródzko-Iławskiego Obszaru Funkcjonalnego dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w niniejszej specyfikacji wraz załącznikami.
    3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi oraz należytą starannością.
  2. Usługa digitalizacji rejestru zabytków
    Zamawiający: Narodowy Instytut Dziedzictwa, Warszawa
    Wykonanie usługi digitalizacji rejestru zabytków w zakresie skanowania dokumentacji rejestrowej wraz z dostosowaniem do struktur danych dotyczących zabytków nieruchomych dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa
  3. Kompleksowe opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Miasto Lębork
    Zamawiający: Gmina Miasto Lębork, Lębork
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Miasto Lębork, zgodnie z wytycznymi i zaleceniami zawartymi w Załączniku Nr 9 do Regulaminu konkursu NFOŚiGW nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 Szczegółowe zalecenia dotyczące struktury planu gospodarki niskoemisyjnej, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamówienie zawiera opracowanie nw. dokumentów i działania: a. Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Miasto Lębork. b. Stworzenie bazy danych. c. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników. d. Działania promocyjne. e. Opracowanie elementów wykorzystywanych w aktualizowanych założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Lęborka. f. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności ekspertyzy, opinie, badania, pomiary, podkłady geodezyjne, mapę zasadniczą itp., a także wszelkie formalności administracyjne..
  4. usługa digitalizacji rejestru zabytków
    Zamawiający: Narodowy Instytut Dziedzictwa, Warszawa
    Wykonanie usługi digitalizacji rejestru zabytków w zakresie skanowania dokumentacji rejestrowej wraz z dostosowaniem do struktur danych dotyczących zabytków nieruchomych dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa.
  5. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik.
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    4.1Przedmiotem zamówienia jest : Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik. 4.2Przedmiot zamówienia jest przedsięwzięciem realizowanym przy współfinansowaniu środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna; Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej w ramach konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013 ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej działający na podstawie Umowy z Ministrem Gospodarki jako Instytucja Wdrażająca. 4.3Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013, a w szczególności zawartymi w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu - Szczegółowymi zaleceniami dotyczącymi struktury planu gospodarki niskoemisyjnej, przy uwzględnieniu Wytycznych Porozumienia Burmistrzów Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego. 4.4Plan gospodarki niskoemisyjnej winien być spójny z innymi planami, programami i dokumentami strategicznymi Gminy Miejskiej Świdnik i województwa lubelskiego. 4.5Obszar opracowania winien obejmować cały obszar gminy Świdnik o powierzchni 20,35 km2. 4.6Przedmiot zamówienia obejmuje: a)opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej - w 5 kompletach obejmujących wersję dokumentową i elektroniczną; b)stworzenie bazy danych; c)przeprowadzenie szkoleń dla pracowników; d)przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej dotyczącej udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznianie informacji o opracowaniu planów; e)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - w tym prognozy oddziaływania na środowisko jako element warunkowy, uzależniony od stwierdzenia przez stosowne organy o konieczności jej sporządzenia. 4.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia
  6. Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej w gminie Rybczewice
    Zamawiający: Gmina Rybczewice, Rybczewice
    1. Przedmiot zamówienia jest przedsięwzięciem realizowanym przy współfinansowaniu środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
    i Środowisko 2007-2013, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna; Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej w ramach konkursu
    nr 2/POIiŚ/9.3/2013 ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej działający na podstawie Umowy z Ministrem Gospodarki jako Instytucja Wdrażająca. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013, a w szczególności zawartymi w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu - Szczegółowymi zaleceniami dotyczącymi struktury planu gospodarki niskoemisyjnej, przy uwzględnieniu Wytycznych Porozumienia Burmistrzów Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego. 3. Plan gospodarki niskoemisyjnej winien być spójny z innymi planami, programami i dokumentami strategicznymi Gminy Rybczewice i województwa lubelskiego. 4. Obszar opracowania winien obejmować cały obszar gminy Rybczewice o powierzchni 99 km2. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej - w 6 kompletach obejmujących wersję dokumentową i elektroniczną; b) stworzenie bazy danych; c) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników; d) przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej dotyczącej udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznianie informacji o opracowaniu planów; 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  7. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Miejskiej Łeba na lata 2015 - 2023
    Zamawiający: Gmina Miejska Łeba, Łeba
    a) I etap - opracowanie ankiet i niezbędnych materiałów informacyjnych oraz ankietyzację mieszkańców wszystkich budynków mieszkalnych ( jedno i wielorodzinnych) oraz właścicieli innych obiektów posiadających system grzewczy ( hotele, pensjonaty, zakłady przemysłowe) w postaci spisu z natury, celem inwentaryzacji emisji gazów na terenie miasta Łeby.
    b) II etap - opracowanie bazy danych zawierających wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią,
    c) III etap -wykonanie aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miejskiej Łeba zatwierdzonego przez Radę Miejską w Łebie dnia 28 grudnia 2007r. ( Uchwałą Nr XVI/116/07 z dn. 28.12.2007r.)
    d) IV etap- opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Miejskiej Łeba na lata 2015- 2023
    e) V etap - szkolenie dla pracowników gminy na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej,
    f) VI etap - informacja i promocja wykonanego planu oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznej
    g) VII etap- przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko opracowanego planu gospodarki niskoemisyjnej wraz z uchwaleniem przez Radę Miejską w Łebie.
  8. Opracowanie Programu ograniczenia niskiej emisji dla miasta Polkowice
    Zamawiający: Gmina Polkowice, Polkowice
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Programu ograniczenia niskiej emisji dla miasta Polkowice.
    I. Opracowanie dokumentu według schematu:
    1. Cel i zakres opracowania.
    2. Podstawa opracowania.
    3. Analiza istniejącego stanu jakości powietrza w mieście Polkowice:
    -charakterystyka niskiej emisji,
    -pozostałe źródła emisji,
    -łączna emisja zanieczyszczeń z terenu miasta Polkowice,
    -opis stref z występującym przekroczeniami poziomów dopuszczalnych pyłu zawieszonego PM10 , B(a)P
    4. Wyniki inwentaryzacji źródeł niskiej emisji w podziale na osiedla (na podstawie inwentaryzacji z natury oraz wyników ankietyzacji).
    5. Analiza ankiet:
    -określenie charakterystyki źródeł ciepła (stan istniejący i przewidywany),
    -określenie technicznych możliwości modernizacji istniejących systemów grzewczych,
    -charakterystyka przewidywanych przedsięwzięć modernizacyjnych:
    - wymiana źródeł ciepła,
    - wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii,
    - termomodernizacja,
    6. Zestawienie graficzne optymalizacji modernizacji.
    7. Obliczenie efektu ekologicznego dla obszaru miasta Polkowice z uwzględnieniem zanieczyszczeń: pył PM10, SO2, NO2, CO2, CO, B(a)P:
    -emisja zanieczyszczeń przed modernizacją,
    -emisja zanieczyszczeń po modernizacji,
    -efekt ekologiczny,
    -sposób potwierdzenia efektu ekologicznego,
    8. Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowo i założeń formalnych realizacji Programu.
    9. Określenie niezbędnych nakładów inwestycyjnych z porównaniem kosztów inwestycyjnych dla uzyskanego efektu ekologicznego.
    10. Wstępna analiza ekonomiczna realizacji Programu.
    11. Optymalizacja finansowa (wskazanie źródeł finansowania).
    12. Monitoring procesu realizacji Programu.
    13. Podsumowanie.
    II. Opracowanie ankiet i niezbędnych materiałów informacyjnych oraz inwentaryzacja i ankietyzacja w terenie obiektów i mieszkańców miasta Polkowice.
    III. Udział wykonawcy w 3 spotkaniach dotyczących Programu:
    1) spotkanie informacyjne dla mieszkańców Polkowic
    2) spotkanie robocze po przeprowadzonej inwentaryzacji
    3) spotkanie prezentujące gotowy Program.
    IV. Opracowanie wykonane zostanie w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej na CD.
    Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  9. sporządzenia gminnego programu opieki nad zabytkami dla gminy Starogard Gdański
    Zamawiający: Gmina Starogard Gdański, Starogard Gdański
    sporządzenie gminnego programu opieki nad zabytkami dla gminy Starogard Gdański
  10. Plan usuwania wyrobów zawierających azbest dla miasta Opola na lata 2010-2032.
    Zamawiający: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Opole
    Zakres usług obejmuje w szczególności:
    a.przeprowadzenie inwentaryzacji (spisu z natury) wyrobów zawierających azbest,

    b.przeprowadzenie akcji edukacyjnej,

    c.przygotowanie dokumentacji i wystąpienie o dofinansowanie z Ministerstwa Gospodarki, w ramach corocznie ogłaszanego konkursu na realizację zadań wynikających z Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032,

    d.przeprowadzenie całej procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu ww. dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i udziałem społeczeństwa (w uzgodnieniu z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska i Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym), (Wykonawca) przeprowadzi całe postępowanie na podstawie otrzymanych od Zamawiającego stosownych upoważnień, w tym też poniesie koszty publikacji koniecznych ogłoszeń i konsultacji społecznych.

    e.Plan usuwania wyrobów zawierających azbest dla miasta Opola na lata 2010-2032 powinien być zgodny z istniejącymi, zatwierdzonymi dokumentami szczebla krajowego i wojewódzkiego, takimi jak np. Krajowy Plan Gospodarki Odpadami, Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2010 wraz
    z aktualizacją, Polityka Ekologiczna Państwa, Program Ochrony Środowiska dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2010 wraz z perspektywą do roku 2014 oraz zgodny z Programem Ochrony Środowiska i Planem Gospodarki Odpadami dla miasta Opola wraz z ich aktualizacją oraz lokalnymi strategiami rozwoju.

    f.Wykonawca zobligowany jest do uzyskania pozytywnych opinii właściwych organów (Zarząd Województwa Opolskiego, Rada Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Środkowej Odry) oraz przedstawiania opracowanego dokumentu zespołom, komisjom działającym przy Radzie Miasta Opola i podczas sesji Rady Miasta celem podjęcia stosownej uchwały.

    g.Sporządzany dokument powinien być wydrukowany w 6 egzemplarzach oraz przekazany w wersji elektronicznej na nośniku informatycznym (płyta CD) w 3 egz.

    Szczegółowy zakres zadania określają załączniki do SIWZ oraz projekt umowy.

Inne osoby dla Wilk Ewa Beata (44 osoby):