Kogo reprezentuje osoba

Wilk Gabriel Andrzej

w KRS

Gabriel Andrzej Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Gabriel
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Sobolew (Mazowieckie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Michalec Zbigniew Marian, Serwicki Józef Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Sewim Sp. Z O.O., Sobolew − KRS 0000235633

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Dostawa i montaż wyposażenia do siłowni w Zespole Szkół Technicznych w Płocku
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych w Płocku, Płock
    Dostawę i montaż wyposażenia do siłowni w Zespole Szkół Technicznych w Płocku.
  2. Remont i wyposażenie Domu Kultury w miejscowości Sobolew
    Zamawiający: Gmina Sobolew, Sobolew
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i
    wyposażenie Domu Kultury w miejscowości Sobolew. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuję:
    Cześć zamówienia 1 - Remont Domu Kultury w miejscowości Sobolew Cześć zamówienia 2 - Wyposażenie Domu Kultury w
    miejscowości Sobolew 2. Zakres przedsięwzięcia w części zamówienia nr 1 obejmuje: - remont sali widowiskowej i sal
    znajdujących się wokół głównej sali widowiskowej - remont łazienek - wykonanie elewacji - malowanie połaci dachowej -
    wykonanie remontu pomieszczenia kuchni - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego oraz armatury sanitarnej
    - wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wraz z wymianą grzejników w sali głównej - wymiana płytek na schodach
    wewnętrznych i zewnętrznych 3. Zakres przedsięwzięcia w części zamówienia nr 2 obejmuje: - wyposażenie: sali
    widowiskowei, siłowni, świetlicy, kuchni 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót
    (załącznik nr 11 do SIWZ), 5. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń I gatunku,
    zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż
    określone w przedmiarze robót 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy
    prawa zamówień publicznych. W przypadku podania w którymkolwiek dokumencie nazw producentów lub nazw urządzeń
    materiałów konkretnego producenta, wykonawca może zastosować ww. urządzenia materiały lub urządzenia materiały
    równoważne. Przez urządzenia materiały równoważne Zamawiający rozumie urządzenia materiały posiadające równorzędne
    lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak urządzenia materiały wskazane przez Zamawiającego.
  3. Dostawa urządzeń do sali fitness
    Zamawiający: Gmina i Miasto Witkowo, Witkowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych urządzeń wielofunkcyjnych ze stosami oraz ławek i przyrządów do użytku komercyjnego na potrzeby sali fitness przy ul. Czerniejewskiej 14 w Witkowie. Ogólne wymagania techniczne i certyfikaty: - Urządzenia muszą mieć konstrukcję ramy głównej pospawaną (nie dopuszcza się skręcanych), wykonaną z profili konstrukcyjnych o wymiarach podstawowych (w milimetrach): min. 80 x 60 x 3. - Konstrukcje o ergonomii dopasowanej do szerokiego zakresu wzrostu (150 - 205 cm) , a ich budowa musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. - Kolorystyka: elementy konstrukcyjne kolor antracyt, elementy siedzisk i punktów oparcia stóp - kolor czarny. - Cięgna-linki stalowe od 5 do 8 mm Ø muszą posiadać polski lub równoważny atest wytrzymałości, mocowane ocynkowanymi zaciskami (nie dopuszcza się linek z zakończeniami zakuwanymi), pozwalającymi na ich samodzielną regulację i wymianę. - Prowadnice mocowane śrubami wyłącznie od góry wykonane z prętów stalowych o średnicy min. 20 mm (nie dopuszcza się prowadnic z rur) osadzone w sposób zapewniający precyzyjne poruszanie się stosu. - Koła linowe o średnicy min. 125 mm, wykonane z tworzywa zbrojonego włóknem szklanym o dobranych właściwościach ślizgowych nieniszczących linek, odporne na uszkodzenia z zabudowanymi podwójnymi łożyskami. - Elementy tapicerowane siedzeń, oparć, wałków wykonane z materiałów skóropodobnych na bazie płyty konstrukcyjnej o grubości min. 20 mm. Tapicerka z regranulatu (z gąbki/pianki tapicerskiej) o ciężarze min. 110 kg/m3, pokrytego pianką z materiałem oddzielającym ją od wierzchniego pokrycia, łączna grubości elementu tapicerowanego min. 50 mm, materiał pokrycia o grubości min. 1,5 mm. - Odboje gumowe o grubości min. 20 mm muszą być wytrzymałe i mocowane śrubami w sposób łatwy do wymiany w przypadku zużycia. - Konstrukcje malowane wysokiej jakości farbami proszkowymi wypalanymi w wysokiej temperaturze. - Odważniki stosów - płytki stalowe odporne na pękanie wykonane z frezowanego ze wszystkich stron płaskownika stalowego (nie dopuszcza się odlewów żeliwnych, betonowych, z tworzyw sztucznych itp.), o wadze 5 kg i 10 kg, podparte na tłumiących drgania zderzakach sprężynowych, z osadzonymi tulejkami z możliwością ich wymiany z tworzywa, zapewniającymi bezawaryjną i cichą pracę. - Punkty podparcia wszystkich przyrządów (tzw. stopki) jak również zakończenia (zaślepienia) kształtownika wykonane ze stali ukosowanej, nie dopuszcza się stosowania nakładek i zaślepek z gumy lub tworzywa. - Rury lub pręty przesuwek siedzeń muszą być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej odpornej na korozję (nie dopuszcza się tych elementów galwanicznie powlekanych chromem, niklem lub cynkiem), wyposażone w bezpieczne profesjonalne zatrzaski. - Elementy podestów i podparcia stóp wykonane z ryflowanej blachy antypoślizgowej malowanej proszkowo w kolorze czarnym. - Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z polskimi normami bezpieczeństwa wydanymi przez jednostkę posiadającą upoważnienie PCA lub równoważne. 1). Urządzenia wielofunkcyjne ze stosami do użytku komercyjnego: 1.1) Wyciąg z góry o wysokości min. 245 cm - urządzenie treningowe do ćwiczeń mięśni prostowników grzbietu i kończyn górnych - 1 szt. Wymagania techniczne: - Urządzenie wyposażone w 2 szt. drążków (do ściągania o długości min. 120 cm z ruchomym zaczepem - 1 szt. i do treningu tricepsu obrotowy z ruchomym zaczepem na łożysku kulkowym - 1 szt.). Wszystkie drążki i uchwyty chromowane wykończone antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) Drążki będą mocowane karabińczykami umożliwiającymi łatwą ich wymianę i dobór właściwego. - Stos o wadze min. 100 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem. 1.2) Wyciąg z dołu o wysokości min. 245 cm - urządzenie treningowe do ćwiczeń mięśni powierzchniowych i głębokich grzbietu oraz kończyn górnych - 1 szt. Wymagania techniczne: - Urządzenie wyposażone w 2 szt. drążków (do ściągania baranie rogi - 1 szt. i do treningu bicepsu z ruchomym zaczepem na łożysku kulkowym - 1 szt.). Wszystkie drążki i uchwyty chromowane wykończone antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) Drążki będą mocowane karabińczykami umożliwiającymi łatwą ich wymianę i dobór właściwego. - Stos o wadze min. 120 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem. 1.3) Motylek (Butterfy) z wielofunkcyjnymi samonastawnymi drążkami - urządzenie treningowe do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej - 1 szt. Wymagania techniczne: - Urządzenie wyposażone w 2 szt. samonastawnych galwanicznie chromowanych drążków wykończonych antypoślizgowo - radełkowanych (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) Drążki będą mocowane w sposób umożliwiający łatwą ich wymianę po upływie terminu gwarancji. - Stos o wadze min. 100 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem. 1.4) Wyciskanie do przodu siedząc - urządzenie treningowe do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej - 1 szt. Wymagania techniczne: - Urządzenie z podwójnymi uchwytami z linką z obu stron ramion do wypychania i stosem z tyłu, wyposażonym we wspomagany start ćwiczenia amortyzowanego podwójnymi siłownikami. Posiadające podwójne wspawane uchwyty chromowane wykończone antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.). - Stos o wadze min. 100 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem. 1.5) Suwnica do wyciskania w górę siedząc - urządzenie treningowe do ćwiczeń mięśni obręczy barkowej - 1 szt. Wymagania techniczne - Profilowane uchwyty z układem jezdnym na hartowanych i chromowanych prowadnicach z łożyskami liniowymi w wahliwych obudowach, regulacja wysokości siedzenia w przedziale min. 20 cm od podłogi do min. 55 cm do góry; - Urządzenie wyposażone w 2 szt. chromowanych drążków do wyciskania wykończonych antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) - Stos o wadze min. 60 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem, 1.6) Urządzenie na mięsień czworogłowy uda siedząc ze stosem za plecami - 1 szt. Wymagania techniczne - Urządzenie wyposażone w 2 szt. przykręcanych chromowanych uchwytów wykończonych antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) - Stos o wadze min. 60 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem, UWAGA; konstrukcja przyrządu musi zapewniać ustawienie ćwiczącego tak aby oś obrotu stawu kolanowego była zgodna z osią obrotu krzywki, gwarantując komfort, efektywność i bezpieczeństwo treningu. 1.7) Urządzenie na mięsień dwugłowy uda leżąc ze stosem przed głową ćwiczącego - 1 szt. Wymagania techniczne - Urządzenie wyposażone w 2 szt. przykręcanych chromowanych uchwytów wykończonych antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) - Stos o wadze min. 60 kg musi zapewniać dowolną konfigurację ilości i rodzaju odważników w trakcie użytkowania, oraz możliwość jego zwiększenia w razie potrzeby do 200 kg, budowa przyrządu musi gwarantować jego użytkowanie z takim obciążeniem, UWAGA; konstrukcja przyrządu musi zapewniać ustawienie ćwiczącego tak, aby oś obrotu stawu kolanowego była zgodna z osią obrotu krzywki, gwarantując komfort, efektywność i bezpieczeństwo treningu. 2) Ławki i przyrządy: 2.1) Ławka na grzbiet i pośladki specjalna - 1 szt. Wymagania techniczne - Odboje gumowe (jeżeli są konstrukcyjnie wymagane) muszą być wytrzymałe i łatwe do wymiany w przypadku ich uszkodzenia lub zużycia. - Przyrząd wyposażony w 2 szt. przyspawanych chromowanych uchwytów wykończonych antypoślizgowo - radełkowane (nie dopuszcza się nakładek z tworzywa, tulejek gumopodobnych, osłonek gumowych itp.) - Budowa przyrządu musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. 2.2) Ławka na grzbiet 45 stopni stojąc z regulacją wysokości podparcia ud - 1 szt. Wymagania techniczne - Odboje gumowe (jeżeli są konstrukcyjnie wymagane) muszą być wytrzymałe i łatwe do wymiany w przypadku ich uszkodzenia lub zużycia. - Budowa przyrządu musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. 2.3) Ławka prosta na brzuch - 1 szt. - Odboje gumowe (jeżeli są konstrukcyjnie wymagane) muszą być wytrzymałe i łatwe do wymiany w przypadku ich uszkodzenia lub zużycia. - Budowa przyrządu musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. 2.4) Ławka na brzuch z regulacją pochylenia wspomagana siłownikiem 15 do 35 stopni - 1 szt. - Budowa przyrządu musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. 2.5) Ławka na brzuch -rzymska - 1 szt. - Budowa przyrządu musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. - Odboje gumowe (jeżeli są konstrukcyjnie wymagane) muszą być wytrzymałe i łatwe do wymiany w przypadku ich uszkodzenia lub zużycia. 2.6) Przyrząd do podciągania nóg, poręcze na brzuch i triceps - 1 szt. - Budowa musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. Pionowe moletowane i chromowane uchwyty z pręta o średnicy min. 28 mm do trzymania podczas treningu brzucha, muszą posiadać możliwość dopasowania ich odległości do wymogów trenującego, oraz być łatwe do demontażu podczas treningu tricepsu. 2.7) Twister dla 2 osób ćwiczących ze stanowiskami siedząc i stojąc - 1 szt. - Budowa musi zapewniać trening ćwiczącego o wadze min. 200 kg. Przyrząd musi być wyposażony w łożyska oporowe i kulkowe
  4. Dostawa urządzeń treningowych i sprzętu sportowego
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4228, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń treningowych i sprzętu sportowego w zakresie 8 zadań: Zadanie nr 1 - Bieżnia elektryczna - 9 kpl.; Zadanie nr 2 - Urządzenie treningowe - orbitrek - 5 kpl.; Zadanie nr 3 - Urządzenie treningowe - maszyna do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej - 1 kpl.; Zadanie nr 4 - Rower treningowy stacjonarny - 6 kpl.; Zadanie nr 5 - Urządzenie treningowe - maszyna do ćwiczenia izolowanych partii mięśniowych, tzw. Wyciąg górny- 1 kpl.; Zadanie nr 6 - Urządzenie treningowe - maszyna do ćwiczenia izolowanych partii mięśniowych, tzw. Wyciąg dolny- 1 kpl.; Zadanie nr 7 - Atlas wielofunkcyjny - 1 kpl.; Zadanie nr 8 - Rower górski trekkingowy - 20 szt.
  5. Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu siłowego - do wewnątrz dotyczącego realizacji projektu pt. Podniesienie atrakcyjności przyrodniczej, rekreacyjnej oraz turystycznej Gminy Cewice poprzez zagospodarowanie parku, boiska i siłowni w miejscowości Cewice współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
    Zamawiający: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Cewice
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
    1) Dostawę i montaż zestawu wielostanowiskowego - 1 komplet
    2) Dostawę i montaż bramy - 1 komplet
    3) Dostawę i montaż suwnicy - 1 komplet Maszyna Smitha
    4) Dostawę i montaż ławki rzymskiej- 1 komplet
    5) Dostawę i montaż wyciągu górnego i dolnego - 1 komplet
    6) Dostawę i montaż bieżni - 1 sztuka
    7) Dostawę i montaż orbitreka - 1 sztuka
    8) Dostawę i montaż steppera - 1 sztuka
    Ogólne wymagania co do :
    A . KONSTRUKCJI
    Zwarta i stabilna konstrukcja spawana wykonana wyłącznie z kształtowników zamkniętych, o grubości ścianki około 3-5 mm, w wymiarach co najmniej 100x50x3. Elementy złączne zastosowane do mocowania i skręcania konstrukcji wykonane minimum w klasie 8.8
    B. ZESPOŁÓW PRZENOSZACYCH OBCIĄŻENIA - rodzaje, zastosowania
    Linki stalowe o odpowiednim splocie i grubości 4-5 mm, zapewniające mały współczynnik wydłużenia linowego. Zastosowane płytki stosów wykonane ze stali odpornej na pękanie, całkowicie frezowane, lakierowane proszkowo i polimeryzowane, utwardzane w wysokiej temperaturze. W płytach osadzone tuleje z trwałego tworzywa sztucznego zapewniające długą żywotność prętów prowadzących i cichą pracę maszyny w trakcie ćwiczeń. Urządzenia powinny być wyposażone w amortyzatory w celu zredukowania siły uderzeń elementów swobodnie opadających. Zespoły obciążników stabilizowane i prowadzone przez dwa pręty o średnicy 22 mm, pręty szlifowane i chromowane. Pręty prowadzące wykonane ze stali nierdzewnej i prętów szlifowanych i chromowanych, rozmieszczone w maszynie w rozstawie minimum 170 mm. Osłony obciążników stosów osłonięte osłona wykonana z blachy perforowanej - kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym.
    C. MALOWANIA
    Przyrządy i maszyny lakierowane najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Kolor lakieru w uzgodnieniu z Zamawiającym
    WSZYSTKIE URZĄDZENIA POWINNY POSIADAĆ ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE
    D. TAPICERKI
    Tapicerki siedzisk i oparć wykonane z minimum 3 warstw składających się ze sklejki o grubości od 12 mm, gąbki wykonanej na drobnym sicie o granulacji minimum 140, grubości minimum 25 mm. Całość wykończona trwałym materiałem sztucznym o parametrach co najmniej skaju oddychającego tzw. sztucznej skóry. Tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących. Łatwa do samodzielnej naprawy.
    KOLOR TAPICERKI - w uzgodnieniu z Zamawiającym
    E. POZOSTAŁYCH ELEMENTOW EKSPLOATACYJNYCH
    Gryfy zaczepowe montowane za pomocą karabińczyków.
    Regulacja siedzisk i oprać podwójnie zabezpieczana tzw. zatrzaski oraz dodatkowo śruba dociskowa. Wszystkie elementy chwytne pokryte galwanicznie chromem na podkładzie niklu, wykończone antypoślizgowo. Elementy gumowe łatwe do wymiany po upływie gwarancji
    SPOSÓB, MIEJSCE DOSTAWY ORAZ MONTAŻU PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
    a)Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zapakowany w opakowanie handlowe przystosowane do transportu masowego.
    b)Wykonawca dokona montażu sprzętu, zachowując rozstaw elementów ruchomych i stałych urządzeń co najmniej 25 cm pomiędzy elementami w celu zapobieżenia zakleszczeniom osób ćwiczących. Urządzenia powinny zostać zamontowane w sposób umożliwiający swobodne jednoczesne korzystanie z każdego z urządzeń.
    c)Wykonawca zagwarantuje dostawę towaru do Zamawiającego, własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. O terminie i przewidywanej godzinie dostarczenia towaru Wykonawca powiadomi Zamawiającego nie później niż 2 dni robocze przed dostawą.
    d)Podczas montażu Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Zamawiającego w zakresie warunków eksploatacji urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi w procesie obsługowym przewidzianym dla użytkownika sprzętu.
    e)Urządzenie po wykonanym montażu musi spełniać wymagania techniczne określone w jego dokumentacji technicznej i być gotowe do eksploatacji.
    Wymagana dokumentacja
    a)Karta gwarancyjna
    b)Instrukcja obsługi zawierająca dokładny schemat ćwiczenia oraz jego opis
    c)DOKUMENT POTWIERDZAJACY SPEŁNIENIE NORM BEZPIECZEŃSTWA tj. DEKLARACJA ZGODNOŚCI Z POLSKIMI I EUROPEJSKIMI NORMAMI, LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY TEN FAKT .
    d) Tabliczka znamionowa producenta wraz z nr seryjnym
    Gwarancja, warunki serwisowania
    Wykonawca udzieli minimum 5 lat gwarancji na konstrukcję nośną, 24 miesiące na elementy chromowane oraz 12 miesięcy na tapicerki, linki oraz łożyska, okres gwarancji na urządzenia cardio wynosi 2 lata zarówno na części jak i robociznę, z zastrzeżeniem, że jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, to Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy gwarancji udzielonej przez producenta. Termin gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru technicznego przez przedstawiciela Zamawiającego co potwierdza się protokołem odbioru. Wady jakościowe dotyczące wykonania zamówienia Zamawiający zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego. Gwarancja obejmuje również wyroby i usługi nabyte u kooperantów przez Wykonawcę. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę zataił. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad fizycznych wyrobów lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji, w ciągu 7 dni od chwili otrzymania formularza reklamacyjnego przez Wykonawcę. Wykonawca usunie wady w dostarczonych wyrobach w miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt dostarczy je do swojej siedziby w celu ich usprawnienia. Wyroby wolne od wad Wykonawca dostarczy na własny koszt do miejsca w którym wady te zostały ujawnione w terminie do 7 dni od chwili złożenia reklamacji. Wmianę wyrobów dokona Wykonawca beż żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. Ponadto Zamawiający informuje, iż wysokość sprzętu nie powinna przekroczyć 2.40 m ze względu na wysokość pomieszczenia, w którym ma zostać zamontowany sprzęt.
  6. Dostawa sprzętu siłowego i sprzętu cardio w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, Sokołów Podlaski
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu siłowego i sprzętu cardio. Część I zamówienia: sprzęt siłowy. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ. Część II zamówienia: sprzęt cardio. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ
  7. Dostawa sprzętu sportowego wraz z wyposażeniem - SIŁOWNIA KMP GDAŃSK
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
    Dostawa sprzętu sportowego wraz z wyposażeniem - SIŁOWNIA KMP GDAŃSK
    zad. 1 - sztanga kulturystyczna olimpijska certyfikowana, zad. 2 - sztanga kulturystyczna olimpijska, zad. 3 - sztanga kulturystyczna olimpijska krótka, zad. 4 - suwnica - wypychanie i przysiady pełen trening nóg, zad. 5 - sztangielki - hantle 20 kg, zad. 6- sztangielki - hantle 15 kg, zad. 7- sztangielki - hantle 10 kg, zad. 8 - pas skórzany, zad. 9 - sznur na triceps do wyciągu, zad. 10 - worek treningowy, zad. 11 - ławka uniwersalna z regulacją siedzenia i oparcia, zad. 12 - ławka wioślarz, zad. 13 - drabinka gimnastyczna pojedyncza, zad. 14 - materac gimnastyczny, zad. 15 - drążek zakładany na drabinkę z regulowaną wysokością, zad. 16 - maszyna na łożyskach liniowych, zad. 17 - stojak do ciężarów, zad. 18 - rękawiczki do ćwiczeń, zad. 19 - skakanka treningowa
  8. Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa, określonego według kodu CPV nr 37400000-2 jako artykuły
    i sprzęt sportowy.
    2. Zamówienie jest podzielone na dwie części:
    - część I - profesjonalny sprzęt sportowy;
    - część II - urządzenia i sprzęt do ćwiczeń fizycznych.
    3. Na część I zamówienia składają się:
    1) bieżnia elektryczna,
    2) treningowa maszyna eliptyczna,
    3) rower treningowy,
    4) stepper treningowy,
    5) tablica świetlna halowa wynikowa,
    4. Na część II zamówienia składa się:
    1) urządzenia i sprzęt do ćwiczeń fizycznych + dokumentacja techniczna
    5. Warunki dostawy:
    1) dla I części zamówienia:
    poszczególne urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z montażem. Wspomniane urządzenia - po wykonanej obsłudze - muszą spełniać wymagania techniczne, określone w dokumentacji technicznej odnoszącej się do konkretnego urządzenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji ich podstawowych niesprawności oraz w zakresie czynności przewidzianych w procesie obsługowym dla użytkowników sprzętu.
    2) dla II części zamówienia:
    poszczególne urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po montażu (w miejscu przeznaczenia) urządzenia muszą spełniać wymagania techniczne, określone w dokumentacji technicznej odnoszącej się do konkretnego urządzenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji ich podstawowych niesprawności oraz w zakresie czynności przewidzianych w procesie obsługowym dla użytkowników sprzętu.
    6. Warunki gwarancji:
    1) dla I części zamówienia:
    Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone podzespoły
    i sprzęt, chyba że producent oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdzone będzie protokołem zdawczo-odbiorczym. Wady fizyczne, w tym jakościowe poszczególnych podzespołów i sprzętu Użytkownik zgłosi Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu - co zostanie udokumentowane w formularzu reklamacyjnym. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w miejscu zamontowania urządzenia, chyba że wada powoduje konieczność wymiany podzespołu - wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować podzespół wolny od wad (w miejsce wadliwego). Całkowite koszty naprawy lub wymiany towaru, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń powstałych z przyczyn niezawinionych przez Użytkownika. Po usunięciu wad Wykonawca i Użytkownik sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty jej sporządzenia ponosi strona, której ocena jakości okazała się błędna,
    2) dla II części zamówienia:
    Wykonawca udzieli minimum gwarancji na okres:
    - 10 lat na trwałość konstrukcji stalowych,
    - 2 lata na pasy napędowe,
    - 3 lata na pokrycia lakiernicze (za wyjątkiem pakietów obciążników).
    Na części zamienne Wykonawca zapewni gwarancję na okres 10 lat od ich zakupu
    i dostawy oraz prawidłowego zamontowania.
    Zamawiający dopuszcza zapewnienie korzystniejszych warunków gwarancyjnych bez dodatkowych opłat.
    Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez Użytkownika, który zostanie udokumentowany w protokole zdawczo-odbiorczym. Wady fizyczne, w tym jakościowe towaru Użytkownik zgłosi Wykonawcy niezwłocznie po ich wykryciu, co zostanie udokumentowane w formularzu reklamacyjnym. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w miejscu zamontowania urządzenia, chyba że wada powoduje konieczność wymiany podzespołu - wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować podzespół wolny od wad (w miejsce wadliwego). Całkowite koszty naprawy lub wymiany towaru, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń powstałych z przyczyn niezawinionych przez Użytkownika. Po usunięciu wad i usterek Wykonawca i Użytkownik sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia.
    7. Wyliczenie poszczególnych urządzeń składających się na przedmiot zamówienia, zarówno do części I, jak i II zamówienia, oraz ich wymagania techniczne określone są w formularzu cenowym - ofercie wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
    8. Wykonawca, dla części I zamówienia, zrealizuje dostawę bezpośrednio do następujących Użytkowników w ilościach przedstawionych poniżej (kolumna nr 2 została podzielona na pięć kolumn, w których wskazano konkretne ilości odnoszące się do wszystkich pięciu elementów przedmiotu zamówienia wyszczególnionych według rozdz. III ust. 3 ppkt. 1-5 SIWZ):
    1 2
    Użytkownik Przedmiot zamówienia określony w rozdz. III ust. 3 ppkt:
    1). 2). 3). 4). 5).
    JW. 2414 1 - - - -
    JW. 2063 1 - 1 - -
    JW. 1551 1 - - - -
    JW. 3964 1 - 1 - -
    JW. 1245 2 - - - 1
    oddział gospodarczy wskazany przez Gestora (OWFiS P7 SGWP) 2 1 2 1 -
    brepr WP - - 1 - -

    9. Wykonawca, dla części II zamówienia, zrealizuje dostawę bezpośrednio do następujących Użytkowników w ilościach przedstawionych poniżej (w kolumnie nr 2 wskazano konkretne ilości odnoszące się do asortymentu określonego według rozdz. III ust. 4 ppkt. 1 SIWZ):
    1 2
    Użytkownik Przedmiot zamówienia określony w rozdz. III ust. 4 ppkt1):
    JW. 1245 1
    oddział gospodarczy wskazany przez Gestora (OWFiS P7 SGWP) 1

    10. Wszystkie samodzielne elementy i urządzenia, które składają się na przedmiot zamówienia dla II części zamówienia, posiadają indywidualny numer wybity numeratorem na elemencie metalowym lub żeliwnym służący do identyfikacji
    i katalogowania - wskazane aby numer poprzedzony był trwałą cechą producenta.
    11. Urządzenia wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularza cenowego - oferty wykonawcy) dla II części zamówienia od punktu 3) do 16) muszą być wykonane minimum w założonej technologii i konstrukcji:
    1) Zwarta i stabilna konstrukcja spawana wykonana wyłącznie z kształtowników zamkniętych, o grubości ścianki 3 mm, głównie o wymiarach 80*60*3. Elementy złączne zastosowane do mocowania i skręcania konstrukcji wykonane minimum w klasie 8.8. Całość poszczególnego przyrządu ergonomiczna, dopasowana wymiarowo do potrzeb osób ćwiczących w zakresie wzrostu od 150-205 cm.
    2) Przyrządy i maszyny lakierowane w kolorze białym najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Powłoki lakiernicze muszą tworzyć trwałą i gładką, łatwą do utrzymania w czystości powierzchnię.
    3) Obciążenie przenoszone przez pasy napędowe wykonane z wysokiej jakości gumy zbrojonej kordem stalowym pracujące na wyprofilowanych (profil uniemożliwiający zsuwanie się pasa) rolkach prowadzących zapewniających stabilną cichą pracę.
    4) Zastosowane płyty stosów wykonane ze stali odpornej na pękanie, całkowicie frezowane, lakierowane proszkowo i polimeryzowane, utwardzane w temperaturze 200 stopni Celsjusza. W płytach osadzone tuleje z trwałego tworzywa sztucznego zapewniające długą żywotność prętów prowadzących i cichą pracę maszyny w trakcie ćwiczeń. Zespoły obciążników stabilizowane i prowadzone przez dwa pręty o średnicy Ø 22 mm, pręty szlifowane i chromowane. Pręty prowadzące wykonane z stali nierdzewnej i prętów szlifowanych i chromowanych rozmieszczone w maszynie w rozstawie 220 mm. Zespoły obciążników nie wymagają smarowania. Przetyczki blokujące płyty stosów wykonane z pręta stalowego o średnicy 8 mm, chromowane zakończone kulką zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu w trakcie ćwiczenia. Pręt przetyczki zaopatrzony w podkładką gumową zapobiegającą zniszczeniu farby na obciążnikach stosu dodatkowo wyposażony w magnes zapobiegający niekontrolowanemu wysunięciu w trakcie ćwiczenia.
    5) Tapicerki wykonane z 3 warstw tj. sklejki o grubości 12 mm, gąbki wykonanej na drobnym sicie o granulacji 140, grubości 25 mm. Całość obłożona zgodnie ze sztuką tapicerską czarnym skajem oddychającym tzw. sztuczna skóra cechującym się długą żywotnością. Tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie i ewentualną łatwą samodzielną naprawę.
    6) Elementy wyposażeniowe takie jak drążki i uchwyty montowane karabińczykami w sposób umożliwiający ich łatwą wymianę i dobór ich rodzaju w zależności od rodzaju ćwiczenia.
    7) Wszystkie ruchome elementy, dźwignie podwójnie łożyskowane łożyskami kulkowymi jednorzędowymi o właściwej wytrzymałości.
    8) Regulacja siedzeń i oparć jest dokonywana z zastosowaniem zamków zatrzaskowych wysokiej jakości. Pręty prowadzące wykonane z stali nierdzewnej i prętów szlifowanych i chromowanych.
    9) Zderzaki gumowe i gumowo stalowe zastosowane w konstrukcji maszyn wysokiej jakości i łatwe do ewentualnej wymiany po upływie terminu gwarancji.
    10) Uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem ćwiczącego pokryte galwanicznie chromem na podkładzie niklu, wykończone antypoślizgowo.
    11) Nie dopuszcza się stosowania żadnych nakładek, tulejek, czy osłonek z gumy lub tworzywa.
    12. Odbiór techniczny urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez komisję odbierającą, w której skład wchodzą: przedstawiciel bezpośredniego Użytkownika oraz przedstawiciel oddziału gospodarczego realizującego zamówienie. Z odbioru technicznego komisja odbierająca sporządzi protokół techniczny odbioru potwierdzający zgodność stanu ilościowego i jakościowego zamówienia z założeniami technicznymi zamówienia, w tym informacje o podstawowych parametrach pracy w warunkach przewidzianych do eksploatacji.
    13. Wszelka dokumentacja, dotycząca każdego urządzenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, powinna być sporządzona w języku polskim oraz być udostępniona do wglądu komisji odbierającej.
  9. Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
    Zamawiający: Urząd Miejski, Janikowo
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
    w zakresie:
    dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej
    w Janikowie zgodnie z Załącznikiem nr 1a,
    Rozmieszczenie sprzętu sportowego zgodnie z Załącznikiem nr 5.
    Dostawa sprzętu musi pochodzić od jednego producenta.
    Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie
    odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia.
    Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  10. Dostawa i montaż wyposażenia siłowni do Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Raciborzu
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Racibórz
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia siłowni do Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Raciborzu. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi niżej wymieniony sprzęt: a) Wieża 6-stanowiskowa dla 6 osób Wymiary: długość: 4500 szerokość: 3000 wysokość: 2370 Ilość: 1 szt. b) Ławka na biceps siedząc Ilość: 1 szt. c) Maszyna do wyprostów nóg siedząc Ilość: 1 szt. d) Maszyna na dwugłowy uda leżąc Ilość: 1 szt. e) Suwnica do wyciskania nogami 45 stopni Ilość: 1 szt. f) Ławka skośna odwrotna ze stojakami z regulacją wysokości haków i regulacją pochylenia Ilość: 1 szt. g) Motylek Ilość: 1 szt. h) Ławka na brzuch rzymska Ilość: 1 szt. i) Przyrząd do podciągania nóg Ilość: 1 szt. j) Suwnica wielofunkcyjna Ilość: 1 szt. k) Stojak na talerze Ilość: 1 szt. l) Talerze (obciążniki talerzowe) Ilość: talerze: - 1,25 kg - 2 szt. - 2,5 kg - 2 szt. - 5 kg - 2 szt. - 10 kg - 2 szt. - 15 kg - 2 szt. - 20 kg - 2 szt. m) Zestaw sztangielek od 1 kg - 10 kg wraz ze stojakiem Ilość: sztangielki: - 1 kg - 2 szt. - 2 kg - 2 szt. - 3 kg - 2 szt. - 4 kg - 2 szt. - 5 kg - 2 szt. - 6 kg - 2 szt. - 7 kg - 2 szt. - 8 kg - 2 szt. - 9 kg - 2 szt. - 10 kg - 2 szt. Stojak: - 1 szt. (stojak w kształcie trójkąta) n) Gryf łamany Wymiary: fi: 28 mm, długość: 1800 mm Ilość: 1 szt. 2) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zadania będącego przedmiotem umowy zgodnie z wymaganiami technicznymi sprzętu profesjonalnego do siłowni ogólnodostępnej. Sprzęt będzie przeznaczony do zajęć indywidualnych w ramach ogólnodostępnej siłowni. 3) Parametry techniczne oferowanego sprzętu nie mogą być mniejsze od parametrów sprzętu profesjonalnego oferowanego przez firmę SEWIM lub równoważny. 4) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony, wniesiony i zamontowany przez wykonawcę na własny koszt do Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Raciborzu przy ul. Łąkowej 33. O terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem. 5) Dostarczone wyposażenie siłowni musi być jednego producenta. 6) Koła olimpijskie powinny być ogumowane..

Inne osoby dla Wilk Gabriel Andrzej (48 osób):