Kogo reprezentuje osoba

Wilk Jarosław Grzegorz

w KRS

Jarosław Grzegorz Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jarosław
Drugie imię:Grzegorz
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Nowy Sącz (Małopolskie), Olsztyn (Warmińsko-mazurskie), Warszawa (Mazowieckie), Zabrze (Śląskie)
Przetargi:27 w aktualnych firmach, 5 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajtyngier Tomasz, Bartosiewicz Jerzy Radosław, Bogutyn Tomasz Marek, Hausner Włodzimierz Kazimierz, Jastrzębski Arkadiusz, Klimczak Jacek Marek, Lachowski Sławomir Mieczysław, Morawski Krzysztof, Należyty Grzegorz, Papaj Jacek Włodzimierz, Pulwarski Jacek, Tomaszewski Robert Paweł, Trepczyński Ryszard Dariusz, Wąsowski Andrzej Olaf, Wawer Andrzej, Wojnicz Kajetan, Wysocki Marcin Maciej, Łatka Bogusław Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieleniec Grzegorz Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bizacki Dariusz Paweł, Kaczmarska Małgorzata, Kotkowski Jerzy Krzysztof, Krupa Janusz, Morawski Krzysztof, Papaj Jacek Włodzimierz, Popławski Jerzy Adam, Pulwarski Jacek Jan, Rodak Jacek Antoni, Stanasiuk Zbigniew Władysław, Tevnell Waldemar, Tomaszewski Robert Paweł, Wawer Andrzej, Wojnicz Kajetan Paweł, Łatka Bogusław Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Załóg Elżbieta
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barczyk Tomasz, Dutka Jacek Benedykt, Grzelka Wojciech, Kozarzewski Bohdan, Kozarzewski Lech Jakub, Krupa Janusz, Papaj Jacek, Tomaszewski Robert, Łatka Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozankiewicz Julian

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajtyngier Tomasz, Garszczyński Rafał, Jastrzębski Piotr, Jungmann Jens, Krupa Janusz, Maciejewicz Janusz, Papaj Jacek, Pawłowski Krzysztof, Popiołek Michał, Stanasiuk Zbigniew, Tarasek Artur, Tevnell Waldemar, Tomaszewski Robert, Wawer Andrzej, Wierzbowski Marek, Woliński Waldemar, Wysocki Marcin, Zieliński Jan, Łatka Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdulski Szymon
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogutyn Tomasz Marek, Jastrzębski Arkadiusz Orlin, Klimek Wiesław Andrzej, Lachowski Sławomir Mieczysław, Morawski Krzysztof, Mytnik Mieszko Marcin, Należyty Grzegorz, Papaj Jacek Włodzimierz, Popławski Jerzy Adam, Tomaszewski Robert, Wawer Andrzej, Łatka Bogusław Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasik Katarzyna Barbara
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Monkiewicz Marcin, Sztaba Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Zygmunt Władysław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3b Sp. Z O.O., Sieradz − KRS 0000016978
  2. Adesso S.A., Andrychów − KRS 0000447938
  3. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  4. Akcelerator Innowacji Not Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325669
  5. Alueco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000512070
  6. At Retail Lab S.A., Warszawa − KRS 0000608798
  7. Atlanta Poland S.A., Gdańsk − KRS 0000162799
  8. Ats S.A., Toruń − KRS 0000308419
  9. Avia Capital Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000597011
  10. Bd Partner Kancelaria Brokerska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000600463
  11. Berling S.A., Warszawa − KRS 0000298346
  12. Biznesnet S.A., Warszawa − KRS 0000210818
  13. Businesspoint S.A., Warszawa − KRS 0000062398
  14. Ce Management Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000642431
  15. Centrum Handlowe Domus 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000247186
  16. Centrum Handlowe Domus 2 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000469090
  17. Cloverdale Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000689317
  18. Comp Centrum Innowacji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000405829
  19. Comp Nowoczesne Rozwiązania Sprzedażowe S.A., Warszawa − KRS 0000763869
  20. Comp S.A., Warszawa − KRS 0000037706
  21. Constitues Eos, Kraków − KRS 0000334858
  22. Dsw Afm Sp. Z O.O., Kobyłka − KRS 0000317223
  23. Effectus Papilionis Foundation, Warszawa − KRS 0000233582
  24. Elzab Hellas Spv Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000630321
  25. Elzab Soft Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000151637
  26. Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000160395
  27. Esaliens Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000002717
  28. Evendo Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000383500
  29. Finryan Instrumenty Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145113
  30. Fundacja Bankowa Im. Leopolda Kronenberga, Warszawa − KRS 0000052030
  31. Fundacja Budowanie Bez Granic -, Warszawa − KRS 0000207903
  32. Fundacja Business Gym Global, Warszawa − KRS 0000373979
  33. Fundacja Centrum Kabbalah, Warszawa − KRS 0000169375
  34. Fundacja Instytut Wolności, Warszawa − KRS 0000417714
  35. Fundacja Młodzież-edukacja-przyszłość, Nowy Sącz − KRS 0000238898
  36. Fundacja Na Rzecz Aktywizacji Zawodowej Żołnierzy Zawodowych Rezerwy Far Z Siedzibą W Warszawie, Warszawa − KRS 0000118812
  37. Fundacja Nad Poziomy, Pruszków − KRS 0000537187
  38. Fundacja Nowoczesnego Zarządzania, Warszawa − KRS 0000138754
  39. Fundacja Polski Instytut Dyrektorów, Warszawa − KRS 0000241704
  40. Fundacja Popularyzacji Muzyki Jazzowej Eurojazz, Warszawa − KRS 0000328132
  41. Fundacja Wiedza Dla Natury, Piaseczno − KRS 0000463840
  42. Fundacja Wspierania Budowy i Rozwoju Centrum Biblioteczno-kongresowego Akademii Medycznej Im. Karola Marcinkowskiego W Poznaniu, Poznań − KRS 0000227183
  43. G5 Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427957
  44. Garbary Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000075460
  45. Global Developer Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000366881
  46. Grupa Lew Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000113682
  47. Incubator Investment International Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000367535
  48. Incubator Investment International Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000391121
  49. Inovo Sp. Z O.O. Venture Fund i Spółka Komandytowo - Akcyjna, Warszawa − KRS 0000424957
  50. Insoft Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000197667

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  2. Acs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312312
  3. Ad Idea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189133
  4. Admiral Boats S.A., Bojano − KRS 0000370380
  5. Agencja - Centrum Kształcenia i Doskonalenia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000077211
  6. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  7. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  8. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  9. Archicom Polska S.A., Łódź − KRS 0000291818
  10. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  11. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  12. Artnews S.A., Warszawa − KRS 0000361811
  13. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  14. Asseco Poland S.A., Rzeszów − KRS 0000104838
  15. Assets Management Black Lion Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-akcyjna Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000371563
  16. At Home Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189141
  17. At RegeSp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000027955
  18. Aurora Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000026339
  19. Autobass Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000190664
  20. Automas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000190737
  21. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  22. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  23. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  24. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  25. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  26. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  27. Bankowe Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Telbank S.A., Warszawa − KRS 0000037921
  28. Bankowy Dom Brokerski S.A., M. St. Warszawa − KRS 0000075197
  29. Barista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229700
  30. Bauma Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141138
  31. Bdh Development Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000233473
  32. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  33. Betacom S.A., Warszawa − KRS 0000142065
  34. Big Vent S.A., Warszawa − KRS 0000082900
  35. Billbird S.A., Kraków − KRS 0000038732
  36. Bionanopark Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000187053
  37. Bioton S.A., Warszawa − KRS 0000214072
  38. Bipromet S.A., Katowice − KRS 0000135615
  39. Bonnier Business (polska) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024847
  40. Bre Ubezpieczenia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000258562
  41. Bre.locum Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000033558
  42. Brest Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000143100
  43. Bss Poland S.A., Warszawa − KRS 0000436341
  44. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  45. Budowa Centrum Plac Teatralny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134616
  46. Bydgoska Fabryka Narzędzi Befana Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000042010
  47. Carson Holding S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290453
  48. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  49. Cellica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000387713
  50. Centrala Farmaceutyczna Cefarm, Warszawa − KRS 0000039792

Powiązane przetargi (32 szt.):
  1. Obsługa serwisowa i wsparcie techniczne dla urządzeń sieciowych i oprogramowania
    Zamawiający: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Warszawa
    Część I: Zakup na okres 12 miesięcy wsparcia technicznego producenta dla urządzeń oraz oprogramowania dla sprzętu firmy Juniper Część II: Zakup usługi umożliwiającej uruchomienie w urządzeniach zabezpieczających wewnętrzną sieć Urzędu (Zamawiającego) wszystkich dostępnych funkcji składających się na Unified Threat Management oraz wszystkich dostępnych funkcji składających się na Spotlight Secure i Application Secure Część III: Wsparcie techniczne dla urządzeń oraz 12 miesięczne prawo do bezpłatnych aktualizacji sygnatur oraz oprogramowania dla sprzętu firmy Cisco
  2. Budowa infrastruktury teleinformatycznej i telekomunikacyjnej wm. Suwałki- przygotowywanie dokumentacyjne wraz z wykonaniem robót budowlanych
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej a następnie wykonanie robót instalacyjno-budowlanych budowy infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby WOT w m Suwałki obejmujących zakres zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) i programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 3 do SIWZ)Zamawiającego.
  3. Budowa infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby WOT w kompleksie wojskowym w m. Płock – przygotowanie dokumentacyjne wraz z wykonaniem robót budowlanych.
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami, Warszawa
    1. Zakres zamówienia obejmuje
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej a następnie wykonanie robót instalacyjno-budowlanych obejmujących zakres zawarty w programie funkcjonalno
    -użytkowym w m. Płock.
    A. Opracowanie dokumentacyjne winno uwzględniać:
    1. Projekty wykonawcze (wykonane w 4 egz.).
    Projekty wykonawcze należy uzgodnić z:
     Szefem Stołecznego Zarządu Infrastruktury;
     Szefem Centrum Wsparcia Teleinformatycznego SZ;
     Szefem Regionem Wsparcia Teleinformatycznego w Bydgoszczy;
     Dowódcą Wojsk Obrony Terytorialnej;
     Komendantem 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu;
     Komendantem Wojskowej Komendy Uzupełnień w Płocku;
    • Rzeczoznawcą ds. ochrony p.poż.
    2. Przedmiar robót – w 1 egzemplarzu.
    3. Oświadczenie Wykonawcy o:
    • kompletności dokumentacji projektowej,
    • zgodności projektu z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej
    i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
    • zgodności dokumentacji projektowej z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i kompletności z punktu widzenia celu, któremu mają służyć,
    • zgodności dokumentacji projektowej z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
    i aktami wykonawczymi do tej ustawy.
    Ww. dokumenty, powinny być dodatkowo wykonane na nośniku elektronicznym (np. płyta CD). Wersja elektroniczna dokumentacji powinna być zapisana w edytowalnej w formacie DOC lub DOCX. Rysunki, schematy z możliwością edycji w formacie DWG. Dokumenty, o których mowa w pkt.A.1 powinny być wykonane zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu
    i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).

    B. Wykonanie robót, poprzedzone akceptacją przez Zamawiającego ww. opracowań (zgodnie
    z zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (zał.nr 1 do SIWZ).

    C. Wykonanie:
    a) dokumentacji powykonawczej (plus wersja elektroniczna) w 4 egz. zawierającej:
    • krótki opis zrealizowanego zadania;
    • rysunki i schematy wykonanej sieci strukturalnej itd. wraz z krótkim opisem zastosowanych technologii w ich realizacji;
    • zestawienie podstawowych materiałów i urządzeń zawierające:
     pełną nazwę,
     typ/rodzaj,
     symbol katalogowy producenta urządzenia,
     numer seryjny,
     jednostkę miary,
     ilość,
    • protokoły badań i sprawdzeń;
    • deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów;
    • kartę gwarancyjną wraz z formularzem zgłoszenia awarii, uszkodzenia;
    • karty katalogowe/wyrobu wbudowanych materiałów i urządzeń w wersji elektronicznej;
    b) zmian w dokumentacji projektowej podstawowej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji prac w 1 egz.;
    c) dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym
    (w formacie miernika - dla pomiarów okablowania strukturalnego);
    d) kosztorysu powykonawczego, w 1 egz.;
    e) instrukcji eksploatacji, obsługi oraz zasady serwisowania urządzeń dostarczonych
    w ramach zadania;
    f) zestawienia ilościowo-wartościowego (zgodnie z przekazanym wzorem)podstawowych
    materiałów i urządzeń opracowanego w wersji elektronicznej w programie excel.
  4. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z podziałem na części.”
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu
    Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z podziałem na części.
    2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
  5. Dostarczenie i wdrożenie systemu firewall Checkpoint
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
    Dostarczenie i wdrożenie systemu firewall Checkpoint
  6. Budowa infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby WOT Pomiechówek – przygotowanie dokumentacyjne wraz z wykonaniem robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/317/17
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami, Warszawa
  7. Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera dla Sekcji Systemów Zarządzania Uczelnią UJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
    Przedmiotem postępowania i zamówienia wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera dla Sekcji Systemów Zarządzania Uczelnią UJ.
  8. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury w Archiwum Państwowym w Olsztynie
    Zamawiający: Archiwum Państwowe w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury w Archiwum Państwowym w Olsztynie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) zakup i transport urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia • SEREWER, • PRZEŁĄCZNIK ZARZĄDZALNY, • KONSOLA EKRANOWA, • UPS – ZASILACZ AWARYJNY b) montaż urządzeń w szafach (posiadane przez zamawiającego) c) integracja urządzeń z obecnym systemem teleinformatycznym: - macierz Dell EqualLogic 4100, Przełacznik Dell PowerConnect 7024, KVM ATEN CS-1758 d) szkolenie z obsługi dla dwóch pracowników. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad.
  9. Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz 3-letnie wsparcie serwisowe biblioteki taśmowej
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
    Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz 3-letnie wsparcie serwisowe biblioteki taśmowej
  10. Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1 i załącznika nr 1a do siwz.
    Zamawiający: Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektrycznego - serwerów sieciowych i macierzy dyskowych będących elementami rozbudowy istniejącego systemu komputerowego Wydziału.
  11. Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kępno
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ – „Specyfikacja Techniczna Sprzętu”. 3.Cały sprzęt informatyczny z oprogramowaniem narzędziowym musi być fabrycznie nowy. 4.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 5. W ramach zmówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego dostarczonego sprzętu 6.Przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem. 7.Udzielenie okresu gwarancji na sprzęt informatyczny z oprogramowaniem narzędziowym (cały sprzęt) nie krócej niż 24 m-cy i nie dłuższy niż 60-mcy od podpisania (bez uwag) protokołu zdawczo – odbiorczego. 8. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty dot. macierzy dyskowej. 9.Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dokument załączyć do oferty dot. macierzy dyskowej. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji dostaw produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej, lecz na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
  12. Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane
    w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
    3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
    3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:

    Część I:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla NetIQ Identity Manager / SUSE Linux Enterprise
    - dostęp do poprawek dla oprogramowania udostępnionych przez producenta w okresie zakupionej asysty dla oprogramowania,
    - dostęp do portalu producenta z kluczami aktywacyjnymi oraz nośnikami do instalacji oprogramowania i poprawek,
    - dostęp do pomocy technicznej producenta oprogramowania, świadczonej drogą elektroniczną (e-mail, portal Customer Center, telefon) w dni robocze od 8:00 do 17:00.
    Nielimitowana liczba zgłoszeń.
    Część II:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER
    - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
    - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
    - dostęp do baz wiedzy.

    Część III:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections
    - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem),
    - uaktualnienia wersji zakupionej,
    - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.

    Część IV:
    SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 PER USER BNDL COMP UG LIC GOV
    BAND A BASIC:
    - prawo pobierania aktualnych sygnatur wirusów,
    - prawo do pobierania i instalację najnowszych wersji oprogramowania,
    - prawo do korzystania z telefonicznego centrum wsparcia technicznego przez 5 dni w tygodniu w godz. 8-18.
  13. Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
    Zamawiający: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    1. Przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego poprzez wznowienie serwisu i wsparcia technicznego producentów sprzętu oraz wznowienie serwisu i wsparcia technicznego producentów oprogramowania i aktualizacji oprogramowania, oraz upgrade sprzętowy i programowy, instalację, konfigurację (łącznie z przeniesieniem aktualnych polityk bezpieczeństwa i wszystkich innych danych) oraz wpięcie w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego klastra niezawodnościowego dwóch urządzeń typu sprzętowy firewall ze wsparciem technicznym i aktualizacją oprogramowania do dnia 15.02.2018 r., a także usługi świadczenia ww. serwisów w siedzibie Zamawiającego przez Wykonawcę nw. części zamówienia, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ oraz opisem warunków serwisu zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
    2. Zamówienie składa się z dwóch części:
    Część 1 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia portalu;
    Część 2 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego systemu bezpieczeństwa sieci lokalnej i jej połączenia z Internetem.
    UWAGA:
    Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producentów sprzętu i oprogramowania do świadczenia usług serwisowych dla wszystkich urządzeń i oprogramowania wymienionych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - w Załączniku nr 1 do SIWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
  14. Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
    3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
    3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:

    Część I:
    Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
    - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
    - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
    - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
    - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
    - wymianę uszkodzonego sprzętu.

    Część II:
    Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowy F5
    - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
    - wsparcie inżynierów serwisowych,
    - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
    - wymianę uszkodzonego sprzętu,
    - możliwość eskalacji problemów,
    - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.

    Część III:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER
    - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
    - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
    - dostęp do baz wiedzy.

    Część IV:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer
    ( Service Contract):
    - usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta.

    Część V:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module:
    - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
    w czasie jej trwania,
    - pomoc techniczna producenta/dystrybutora.

    Część VI:
    Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
    - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
    - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

    Część VII:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
    - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
    - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

    Część VIII:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
    - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
    - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

    Część IX:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
    - otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
    - bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
    - dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
    - prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
    - czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
    - dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
    - szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
    z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.

    * Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.

    Część X:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania dla Juniper 4350
    - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
    - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.


    Część XI:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter Server 6 Standard
    - zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
    - rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
    - powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
    - pomoc techniczna w zakresie instalacji,
    - dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.

    Część XII:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
    - nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i przegląd konfiguracji (realizowany zdalnie przez producenta),
    - reakcja na zdarzenia dynamiczne (np. podłączenie nowego udziału jako storage archiwizacji) (realizowany zdalnie przez producenta),
    - wsparcie techniczne realizowane na 3 poziomach.

    Część XIII:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM
    - prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania, uaktualnień i „support
    packów” (bezpłatnie),
    - zdalna analizy zgłoszonego problemu w godzinach pracy IBM Polska,
    - asysta przy zdefiniowaniu produktu lub komponentu powodującego usterkę,
    - zdalna asysta przy rozwiązaniu problemu;
    - telefoniczne wsparcia dla problemów związanych z kodem produktu,
    - wsparcia dla typowych, krótkich pytań dotyczących problemów instalacyjnych i
    związanych z codziennym użytkowaniem systemu.

    Część XIV:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections
    - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem)
    - uaktualnienia wersji zakupionej
    - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.
  15. Dostawa czytników kodów kreskowych w ilości 250 szt. oraz dostawa drukarek kodów kreskowych w ilości 60 szt. dla Izby Skarbowej w Krakowie.
    Zamawiający: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytników kodów kreskowych w ilości 250 szt. oraz dostawa drukarek kodów kreskowych w ilości 60 szt. dla Izby Skarbowej w Krakowie.
  16. Dostawa systemu baz danych – 1 licencja
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Dostawa systemu baz danych – 1 licencja
  17. Dostawa systemu firewall oraz na świadczenie usług wsparcia
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
    Dostawa systemu firewall oraz na świadczenie usług wsparcia
  18. Zakup sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych na potrzeby jednostek skarbowych województwa pomorskiego
    Zamawiający: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części oznaczonych cyframi rzymskimi:
    Część I obejmuje:
    a) Oprogramowanie tekstowego do obróbki plików w formacie PDF, w ilości 23 sztuk;
    b) Pakiet oprogramowania biurowego, w ilości 43 sztuk;
    Część II obejmuje:
    a) Czytnik kodów kreskowych z podstawką, w ilości 112 sztuk;
    b) Drukarka kodów kreskowych, w ilości 31 sztuk;
    c) Drukarka laserowa, w ilości 1 sztuki;
    d) Komplet tonerów kompatybilnych z drukarką wymienioną w lit. c, w ilości 2 kompletów;
    Część III obejmuje:
    a) Switch 48-portowy, w ilości 21 sztuk;
    Część IV obejmuje:
    a) Komputer typu All in One, w ilości 58 sztuk;
    b) Laptop 13,3” wraz z torbą do laptopa, w ilości 2 sztuk;
    c) Laptop 15,6” wraz z torbą do laptopa, w ilości 6 sztuk;
    d) Torbę do laptopa 13,3”, w ilości 6 sztuk;
    e) Torba do laptopa 15,6”, w ilości 6 sztuk.
  19. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
    Zamawiający: Powiat Nowosolski, Nowa Sól
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby Powiatu Nowosolskiego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z podziałem na części. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 6A /dla Części 1 – 4/ i nr 6B /dla Części 5 – 6/ - zawiera m.in. warunki dostawy oraz termin płatności faktury. 3.2 Standard jakościowe: 1) Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2016r., a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno – użytkowe stanowią wymagania graniczne , których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.3. Warunki realizacji dostawy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umów, które stanowią załączniki do SIWZ : Część 1 do 4 – załącznik nr 6A; Część 5 i 6 – załącznik nr 6B. 3.4.Gwarancja jakości na oferowany sprzęt 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zaoferowany sprzęt min. 60 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 2) ZobowiązanIa Wykonawcy wynikające z gwarancji zostały szczegółowo opisane w projektach umów, które stanowią załączniki nr 6 A i 6B do SIWZ. 2) Okres gwarancji będzie automatycznie przedłużany o czas trwania zgłoszonych awarii urządzeń. 3.5. Równoważność 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 2) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie licencji oprogramowania równoważnego. Za oprogramowanie równoważne Zamawiający uznaje oprogramowanie posiadające tożsamą funkcjonalność co wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz możliwość pełnej integracji i współpracy z opisanym w SIWZ oprogramowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do testów oprogramowania równoważnego przed zawarciem umowy. 3) Jeśli w dokumentach / załącznikach do SIWZ składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi, parametrami użytkowymi, standardami jakościowymi i funkcjonalnymi zawartymi w dokumentach / załącznikach do SIWZ. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami techniczno - użytkowymi, nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentach / załącznikach do SIWZ . 4) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach 3.5.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część 1: 30213000 - 5 komputery osobiste ; 30233141-1 Ekrany LCD; 48000000-8 pakiet oprogramowania i systemy operacyjne; Część 2 : 30213100-6 komputery przenośne Część 3 : 48820000-2 serwer; Część 4 : 48823000-3 serwery plików Część 5 : 48771000-3 pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Część 6 : 48620000-0- systemy operacyjne 3.6. Podwykonawstwo 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2) Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy pzp żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). 3) W przypadku braku powyższych informacji w formularzu oferty, zamawiający uzna iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp. (zał. nr 4 do SIWZ). 5) Jeżeli Wykonawca zmieni lub zrezygnuje z Podwykonawcy, który jednocześnie jest podmiotem , na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą); 7) Pozostałe informacje dotyczące podwykonawstwa zawierają projekty umów, stanowiące załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. 3.7. Oferty częściowe 1) Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowej : Część 1 – dostawa zestawu komputerowego – 15 szt.; Część 2 – dostawa komputerów przenośnych – laptopów – 2 szt. ; Część 3 – dostawa serwera – 1 szt. ; Część 4 – dostawa serwera NAS – 1 szt. Część 5 – dostawa pakietów aplikacji biurowych – 10 szt. Część 6 – dostawa serwerowego systemu operacyjnego – 1 szt. 2) Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 4) Maksymalna liczba części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy to 6 części.
    II.5) Główny kod CPV:
    Dodatkowe kody CPV:30213000-5, 30233141-1, 48000000-8, 30213100-6, 48820000-2, 48823000-3, 48771000-3, 48620000-0
  20. Uruchomienie zaawansowanych e-usług w Gminie Wyry.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Wyry
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Uruchomienie zaawansowanych e-usług w Gminie Wyry”:
    Zadanie 1. Oprogramowanie - E-usługi (licencje)
    Zadanie 2. Centralny system zarządzania infrastrukturą techniczną
    Zadanie 3. Infrastruktura techniczna (sprzęt)
    Zadanie 4. Prace wdrożeniowo - instalacyjne
    Zadanie 5. Szkolenia
    Realizacja zamówienia pn.: „Uruchomienie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Wyry” jest kolejnym, istotnym etapem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Wnioskodawcy o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, zapewniającym możliwość wdrożenia - ilościowo i jakościowo bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych, opartych o:
    - udoskonalony i rozbudowany portal e-usług oraz poddane procesowi modernizacji i integracji systemy aplikacyjne „front-office” i „back-office” w zakresie nowych i modernizowanych
    e-usług;
    - wdrożony w pełnym zakresie we wszystkich jednostkach organizacyjnych Wnioskodawcy system elektronicznego obiegu dokumentów;
    - podniesiony poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych zapewniony między innymi poprzez wdrożenie centralnego system zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną urzędu gminy.
    Kluczowym elementem zamówienia rozwiązującym w istotnym zakresie zidentyfikowane problemy, zapewniającym „interoperacyjność” i ogniskującym przyszłe działania Wnioskodawcy w zakresie informatyzacji, jest rozbudowa „Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą” (ZSZG), którego zasadniczy trzon stanowią działające już obecnie systemy, w kierunku:
    - rozbudowy innowacyjnej platformy zintegrowanych usług publicznych, która zapewni świadczenie spersonalizowanych usług publicznych o wysokim poziomie e-dojrzałości,
    - rozszerzenie zakresu wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w organizacji Wnioskodawcy, włącznie z zapewnieniem pełnej wewnętrznej integracji.
    Wymiernym efektem ich wdrożenia będzie usprawnienie kluczowych procesów administracyjnych Wnioskodawcy, w tym procesów dotyczących obsługi podatków i opłat lokalnych oraz obsługi gospodarki odpadami. Łącznie, zakłada się, że w ramach Projektu zostaną wdrożone rozwiązania po stronie systemu „front office”, które zapewnią:
    a) 7 - usług na poziomie dojrzałości 5 (personalizacja);
    b) 10 - usług na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja);
    c) 1 – usługę na poziomie dojrzałości 2 ( interakcja);
    d) 8 - usług na poziomie dojrzałości 1 (informacja).
    Aby uruchomić planowane do wdrożenia rozwiązania aplikacyjne oraz elektroniczne usługi publiczne konieczna jest rozbudowa infrastruktury technicznej Wnioskodawcy przez dostarczenie:
    a) 1 - serwera sprzętowego wraz z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem do wirtualizacji na potrzeby obsługi repozytorium dokumentów oraz elektronicznego obiegu dokumentów;
    b) 3 – serwerów sprzętowych niezbędnych do uruchomienia systemu zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną;
    c) 8 routerów brzegowych z systemem firewall wraz z obsługą sieci VPN;
    d) 16 zestawów komputerów osobistych (stacja, monitor, myszka, system operacyjny oraz oprogramowanie biurowe równoważne do MS Office 2010/2013;
    e) 1 - urządzenia do archiwizacji danych wraz z oprogramowaniem;
    f) 1 – urządzenia do podtrzymania napięcia (UPS);
    g) 1 – zarządzalnego przełącznika sieciowego.
    Projekt „Uruchomienie zaawansowanych e-usług w Gminie Wyry” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
    2) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
    w SIWZ wraz z załącznikami.
    1. Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace wdrożeniowe, konfiguracyjne, instalacyjne itp. wykonujący te prace w miejscu i czasie wskazywanym przez Wykonawcę i pod jego kierownictwem były zatrudnione przez Wykonawcę i ewentualnych Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).
    2. Przed podpisaniem umowy zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 1 na umowę o pracę. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakres obowiązków oraz określenie ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 poz. 2008) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016r. (Dz. U. 2015 poz. 1385).
    3. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2.
    4. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
    3) Informacja na temat możliwości składania oferty wspólnej (przez dwa lub więcej podmiotów)
    1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
    2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XXI pkt. 2.5. SIWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
    Uwaga nr 1:
    Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
    3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
    4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
    o którym mowa w art. 25a ustawy (pkt 4.1. rozdziału XIII SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
    5. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
    6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
    4) Informacja na temat podwykonawców
    1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
    2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców.
    3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  21. Zakup urządzeń sieciowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
    Zamawiający: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Warszawa
  22. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z podziałem na części (3):
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
  23. Zakup środków trwałych do realizacji wdrożenia nowego systemu teleinformatycznego w administracji publicznej
    Zamawiający: Powiat Nowosolski, Nowa Sól
  24. dostawa sprzętu sieciowego
    Zamawiający: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe, Łódź
  25. Dostawa przełączników eternetowych
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  26. Dostawa dodatkowych licencji, sprzętu serwerowgo wraz z oprogramowaniem oraz kompleksowe wdrożenie systemu monitorowania sieci na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, Poznań
  27. Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1 do niniejszego SIWZ-u
    Zamawiający: Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej, Warszawa
  28. DOSTAWA KAS FISKALNYCH
    Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie, Warszawa
  29. zakup w ramach projektu Interaktywny Powi@t Nyski drukarek i czytników kodów kreskowych z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nysie, Nysa
  30. Dostawa czytników kodów kreskowych
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Lisim Ogonie, Lisi Ogon
  31. Dostawa czytników kodów kreskowych
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Lisim Ogonie, Lisi Ogon
  32. Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Onkologii, Poznań

Inne osoby dla Wilk Jarosław Grzegorz (34 osoby):