Kogo reprezentuje osoba

Wilk Krzysztof Ryszard

w KRS

Krzysztof Ryszard Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Ryszard
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1986 r., wiek 33 lata
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:9 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek, Wilk Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Jolanta Irena
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Augustynowicz Szczurek Barbara Maria

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek, Wilk Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Jolanta Irena

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aw Augustynowicz Wilk Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, Kraków − KRS 0000572335
  2. Biuro Turystyczno-usługowe Juventur Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000041096
  3. Biuro Turystyki Jaworzyna Tour Kaczmarczyk Wilk Sp. J., Kraków − KRS 0000098523
  4. Sportowa Osada Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000261264

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Augustynowicz Weber Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Kraków − KRS 0000401984
  2. Przedsiębiorstwo Produkcji i Usług Unirol-krak S.A., Kraków − KRS 0000160370
  3. Sitarz, Augustynowicz, Warcholik - Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Kraków − KRS 0000343381

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Kompleksowa organizacja wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 3 czerwca 2017 r. do 8 czerwca 2017 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu „Mieć wyobraźnię miłosierdzia”
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 3 czerwca 2017 r. do 8 czerwca 2017 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu „Mieć wyobraźnię miłosierdzia” przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2 Zamówienie obejmuje: 1) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce - pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, 2) przejazdy na terenie Włoch oraz Asyżu, 3) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki - pielgrzymki, 4) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, 5) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, 6) ubezpieczenie. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
  2. Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 11 czerwca 2016 r. do 16 czerwca 2016 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2. Zamówienie obejmuje: a) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce - pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, b) przejazdy na terenie Włoch oraz Asyżu, c) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki - pielgrzymki, d) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, e) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, f) ubezpieczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy wraz z zał. nr 1 i nr 2 do tej umowy
  3. Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Bł. Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym.
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 7 do 14 grudnia 2013 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2. Zamówienie obejmuje a) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, b) przejazdy na terenie Włoch, c) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki pielgrzymki, d) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, e) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, f) ubezpieczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy wraz z zał. nr 1 i nr 2 do tej umowy.
  4. Usługa organizacji seminarium w ramach projektu Diament.
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji seminarium dla 39 nauczycieli polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sal dydaktycznych z wyposażeniem a także zapewnieniu kadry do prowadzenia zajęć, w dniach od 20 do 22 sierpnia 2012 roku w województwie małopolskim w: mieście Krynicy-Zdroju lub w mieście Zakopanem lub w mieście Szczawnicy.
  5. Usługa organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów w ramach projektu Diament.
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kraków
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów, polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej, wynajmu sal dydaktycznych z wyposażeniem, transportu oraz zatrudnieniu kadry do prowadzenia zajęć, wychowawców i kierownika wypoczynku, w dniach od 27 do 31 sierpnia 2012 roku w powiecie tatrzańskim. 3.2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w oparciu o warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także jego zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późniejszymi zmianami). 3.3. Harmonogram pobytu został szczegółowo opisany w §1 ust. 3 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.4. Wykonawca zapewni uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego, i zaproszonym gościom pokoje zgodnie z zestawieniem: a) z dnia 27 na 28 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. b) z dnia 28 na 29 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. c) z dnia 29 na 30 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. d) z dnia 30 na 31 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 5 pokoi jednoosobowych z łazienkami 3.5. Ponadto wykonawca zapewni pokoje zatrudnianej przez siebie kadrze dydaktycznej, wychowawcom i kierownikowi wypoczynku. 3.6. Pokoje muszą się znajdować w obrębie jednego obiektu wypoczynkowego. 3.7. Na terenie ośrodka wypoczynkowego musi znajdować się stołówka zapewniająca możliwość wyżywienia wszystkich uczestników. Obiekt musi spełniać wymogi, dotyczące bezpieczeństwa i higieny, określone obowiązującymi przepisami oraz wynikające ze szczególnego charakteru świadczenia wypoczynku na rzecz dzieci i młodzieży. Ośrodek wypoczynkowy musi być ogrodzony, z bezwzględnym wykluczeniem możliwości zakwaterowania pod namiotami oraz w domkach kempingowych. 3.8. Wykonawca zapewni wyżywienie uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego i zaproszonym gościom zgodnie z harmonogramem tj.: a) w dniu 27 sierpnia 2012 r. - obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób, b) w dniu od 28 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób c) w dniu 29 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 61 osób d) w dniu 30 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 64 osób e) w dniu 31 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 64 osób, obiad dla 64 osób, podwieczorek dla 59 osób (suchy prowiant). 3.9. Ponadto wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do napojów, pieczywa i dżemu, przez cały dzień w trakcie pobytu. 3.10. Stawka żywieniowa dzienna na jednego uczestnika powinna wynosić nie mniej niż 35,00 złotych a wsad do kotła nie mniej niż 17,00 złotych. Wyżywienie musi być zgodne z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności. 3.11. Wykonawca w dniach od 27 do 31 sierpnia zapewni sale do realizacji zajęć dydaktycznych wraz z obsługą techniczną w tym samym obiekcie jw. lub w innym obiekcie, znajdującym się w odległości nie większej niż 500 metrów od miejsca zakwaterowania uczestników. W takim przypadku dojście do innego obiektu musi być po chodniku z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. a) w dniach od 27 do 29 sierpnia 2012 r. 4 sale dydaktyczne, każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, b) w dniu 30 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący oraz 4 sale dydaktyczne każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, c) w dniu 31 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ. 3.12. Każda z sal dydaktycznych musi być standardowo wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę flip-chart. Sale muszą być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. Przy wejściu lub na drzwiach do budynku Wykonawca zapewni możliwość rozmieszczenia wywieszek informacyjnych. 3.13. Wykonawca zapewni kadrę wychowawców i kierownika kolonii oraz ich wynagrodzenie. 3.14. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla każdej grupy, zgodnie z podanym programem: a) moduł 1: Komunikacja, integracja grupy (2 godziny dydaktyczne x 4 grupy), b) moduł 2: Trening twórczego myślenia (8 godzin dydaktycznych x 4 grupy), c) moduł 3: Prezentacja projektów nagrodzonych w konkursach (4 godziny dydaktyczne x 4 grupy), d) moduł 4: Spotkanie z ekspertami (4 godziny dydaktyczne, w tym- 2 godziny dyskusja panelowa, 2 godziny zajęcia w grupach x 4 grupy). 3.15. Kadra dydaktyczna do prowadzenia zajęć obejmuje: a) psychologów (4 osoby) do przeprowadzenia modułów 1,2 i 3. Każda z 4 osób prowadzi zajęcia dla jednej grupy ze wszystkich trzech modułów, b) ekspertów (4 osoby) do przeprowadzenia modułu 4. Każdy ekspert uczestniczy w 2-godzinnej dyskusji panelowej, a następnie prowadzi 2- godzinne zajęcia dla jednej grupy przedmiotowej. 3.16. Wymagania dla kadry psychologów: a) wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia z uczniami szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkół ponadgimnazjalnych tj. przeprowadzenie min. 3 szkoleń w wymiarze łącznym nie mniejszym niż 50 godz. dydaktycznych zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia dla wymienionych adresatów, c) doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej lub w charakterze psychologa szkolnego lub w charakterze nauczyciela akademickiego. 3.17. Wymagania dla ekspertów. Osoby, których dokonania zawodowe mogą być przykładem osiągnięcia sukcesu w młodym wieku (poniżej 35 r. ż.), w dziedzinie: matematyki, języka angielskiego, informatyki, przedsiębiorczości- po jednej z każdej dziedziny, legitymujące się: stypendium lub nagrodą za osiągnięcia w danej dziedzinie na poziomie krajowym lub międzynarodowym; albo doświadczeniem w pracy w państwowych instytucjach krajowych (zgodnie z wykazem opublikowanym na stronie www.sejm.gov.pl) lub w instytucjach lub organizacjach międzynarodowych; albo doświadczeniem w pracy na stanowiskach menadżerskich w dużych firmach albo doświadczeniem w pracy w środkach masowego przekazu o charakterze krajowym. 3.18. Wykonawca zapewni zaplecze rekreacyjno-sportowe oraz program sportowy i kulturalno-oświatowy, w tym: a) udostępnienie uczestnikom boiska ze sprzętem sportowym, świetlicy a także obiektów i urządzeń rekreacyjnych, b) zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, po kolacji w dowolnym dniu pobytu, c) zorganizowanie wycieczki do Zakopanego z przewodnikiem dla wszystkich uczestników wypoczynku zgodnie z harmonogramem pobytu oraz zapewnienie dowozu do Zakopanego, jeśli ośrodek nie jest usytuowany w tym mieście, d) wyjazd do Aquaparku wraz ze wstępem i przejazdem, zgodnie z harmonogramem pobytu. 3.19. Program sportowy i kulturalno-oświatowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu do 5 dni od podpisania umowy. 3.20. Wykonawca zapewni uczestnikom opiekę medyczną oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania całego pobytu, w tym także wycieczek i przejazdów. 3.21. Wykonawca zapewni przy ośrodku bezpłatny parking dla organizatorów i zaproszonych gości - 5 osób. 3.22. Wykonawca zapewni transport dzieci i młodzieży na miejsce wypoczynku i z powrotem: z Tarnowa - 4 osoby, z Krakowa - 32 osoby, z Nowego Sącza - 23 osoby. Wykonawca powiadomi uczestników i ich rodziców bądź opiekunów o zasadach organizacji transportu, szczególnie o punktach, z których nastąpi wyjazd na wypoczynek oraz o godzinach odjazdów i przyjazdów autokarów. Każdy autokar przewożący dzieci musi być w pełni sprawny i posiadać badania techniczne, kierowca musi posiadać ważne badania do przewozu osób..
  6. wyłonienie wykonawcy w zakresie organizacji kolonii letnich, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dla UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/158/2010
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług turystycznych polegających na organizacji i przeprowadzeniu kolonii letnich w 2010r. dla dzieci pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, w następujących rejonach i terminach, tj.: Część 1 Rejon - Beskid Żywiecki - jeden turnus 14-dniowy na przełomie czerwca i lipca 2010r., Część 2 Rejon - Wybrzeże Morza Bałtyckiego od Kołobrzegu do Ustki - dwa turnusy 22-dniowe w okresie czerwiec, lipiec i pierwsza połowa sierpnia 2010r., przy czym wymaga się aby były one realizowane w jednym miejscu (miejscowości, ośrodku itd.), Część 3 Rejon - Włochy Północne Wybrzeża - jeden turnus 11-dniowy w sierpniu 2010r., zakończenie nie później niż w dniu 29.08.2010r., Część 4 Rejon - Chorwacja Północne Wybrzeże - jeden turnus 12-dniowy w lipcu 2010 r., zakończenie nie później niż w dniu 25.07.2010r.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych turnusach i częściach, przy czym prognozowaną liczbę poda wykonawcy na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem danego turnusu, natomiast rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie skierowanej liczby uczestników.
    3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w zakresie liczby uczestników turnusów w każdej z części zamówienia, odpowiednio nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
    4. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie w złotych polskich, a jej wartość nie może być mniejsza bądź równa 0, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
    5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
    6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym musi przedstawić pisemny opis warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
    7. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, z wyszczególnieniem kosztów jednego skierowania kolonijnego i sumarycznych kosztów, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
    8. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do realizacji usług wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia.
  7. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki / fizyki dla studentów kierunków inżynierskich. Oznaczenie sprawy: Oz/U/31/KP/09.
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki / fizyki dla studentów kierunków inżynierskich.
  8. Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letniej dla dzieci i młodzieży
    Zamawiający: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Wieliczka
    1.Przedmiotem umowy jest zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letniej dla dzieci
    i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat zwanej dalej kolonią, w maksymalnej liczbie 74 osób, nad polskim morzem w miejscowości Jantar.
    2.Kolonia zostanie zorganizowana w terminie od 23 lipca 2009 r. do 5 sierpnia 2009 r.
    3.Kolonia trwać będzie 14 dni. Do czasu trwania kolonii wlicza się dzień wyjazdu i powrotu grupy kolonijnej.
    4.W ramach określonej maksymalnej ilości osób Zamawiający zobowiązuje się zlecić zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii dla 64 osób. Zlecenie zorganizowania i przeprowadzenia kolonii dla pozostałej ilości tj. 10 osób zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Ostateczna ilość uczestników określona zostanie w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od daty zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 30 czerwca 2009 roku.
  9. wyłonienie wykonawcy w zakresie organizacji kolonii letnich dla UJ w Krakowie. CRZP/UJ/66/2009
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług turystycznych polegających na organizacji i przeprowadzeniu kolonii letnich w 2009r. dla dzieci pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia w następujących rejonach, tj.:
    Część 1 Rejon - Beskid Żywiecki - jeden turnus 14-dniowy na przełomie czerwca i lipca 2009r.,
    Część 2 Rejon - Wybrzeże Morza Bałtyckiego od Świnoujścia do Kołobrzegu - dwa turnusy 22-dniowe w okresie czerwiec, lipiec i pierwsza połowa sierpnia 2009r., przy czym wymaga się aby były one realizowane w jednym miejscu (miejscowości, ośrodku itd.),
    Część 3 Rejon - Północne Włochy - jeden turnus 11-dniowy w sierpniu 2009r., zakończenie nie później niż w dniu 27.08.2009r.

Inne osoby dla Wilk Krzysztof Ryszard (56 osób):