Kogo reprezentuje osoba

Wilk Teresa Barbara

w KRS

Teresa Barbara Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Teresa
Drugie imię:Barbara
Nazwisko:Wilk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1962 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:5 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbańczyk Marta Anna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek, Wilk Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Jolanta Irena
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Paul Aleksandra Marianna

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarczyk Wojciech Franciszek, Wilk Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Jolanta Irena

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aw Augustynowicz Wilk Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, Kraków − KRS 0000572335
  2. Biuro Turystyczno-usługowe Juventur Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000041096
  3. Biuro Turystyki Jaworzyna Tour Kaczmarczyk Wilk Sp. J., Kraków − KRS 0000098523
  4. Sportowa Osada Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000261264

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. Kompleksowa organizacja wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 3 czerwca 2017 r. do 8 czerwca 2017 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu „Mieć wyobraźnię miłosierdzia”
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 3 czerwca 2017 r. do 8 czerwca 2017 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu „Mieć wyobraźnię miłosierdzia” przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2 Zamówienie obejmuje: 1) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce - pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, 2) przejazdy na terenie Włoch oraz Asyżu, 3) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki - pielgrzymki, 4) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, 5) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, 6) ubezpieczenie. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
  2. Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 11 czerwca 2016 r. do 16 czerwca 2016 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2. Zamówienie obejmuje: a) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce - pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, b) przejazdy na terenie Włoch oraz Asyżu, c) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki - pielgrzymki, d) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, e) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, f) ubezpieczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy wraz z zał. nr 1 i nr 2 do tej umowy
  3. Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Bł. Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym.
    Zamawiający: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II w dniach od 7 do 14 grudnia 2013 r. dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym. 2. Zamówienie obejmuje a) przejazd z miejsca zbiórki uczniów biorących udział w wycieczce pielgrzymce, wskazanej przez Zamawiającego do Włoch i z powrotem, b) przejazdy na terenie Włoch, c) noclegi i wyżywienie w trakcie trwania wycieczki pielgrzymki, d) program zwiedzania miejsc i obiektów wymienionych w programie, e) opiekę pilotów, przewodników i wychowawców, f) ubezpieczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy wraz z zał. nr 1 i nr 2 do tej umowy.
  4. Usługa organizacji seminarium w ramach projektu Diament.
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji seminarium dla 39 nauczycieli polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sal dydaktycznych z wyposażeniem a także zapewnieniu kadry do prowadzenia zajęć, w dniach od 20 do 22 sierpnia 2012 roku w województwie małopolskim w: mieście Krynicy-Zdroju lub w mieście Zakopanem lub w mieście Szczawnicy.
  5. Usługa organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów w ramach projektu Diament.
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kraków
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów, polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej, wynajmu sal dydaktycznych z wyposażeniem, transportu oraz zatrudnieniu kadry do prowadzenia zajęć, wychowawców i kierownika wypoczynku, w dniach od 27 do 31 sierpnia 2012 roku w powiecie tatrzańskim. 3.2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w oparciu o warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także jego zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późniejszymi zmianami). 3.3. Harmonogram pobytu został szczegółowo opisany w §1 ust. 3 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.4. Wykonawca zapewni uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego, i zaproszonym gościom pokoje zgodnie z zestawieniem: a) z dnia 27 na 28 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. b) z dnia 28 na 29 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. c) z dnia 29 na 30 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. d) z dnia 30 na 31 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 5 pokoi jednoosobowych z łazienkami 3.5. Ponadto wykonawca zapewni pokoje zatrudnianej przez siebie kadrze dydaktycznej, wychowawcom i kierownikowi wypoczynku. 3.6. Pokoje muszą się znajdować w obrębie jednego obiektu wypoczynkowego. 3.7. Na terenie ośrodka wypoczynkowego musi znajdować się stołówka zapewniająca możliwość wyżywienia wszystkich uczestników. Obiekt musi spełniać wymogi, dotyczące bezpieczeństwa i higieny, określone obowiązującymi przepisami oraz wynikające ze szczególnego charakteru świadczenia wypoczynku na rzecz dzieci i młodzieży. Ośrodek wypoczynkowy musi być ogrodzony, z bezwzględnym wykluczeniem możliwości zakwaterowania pod namiotami oraz w domkach kempingowych. 3.8. Wykonawca zapewni wyżywienie uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego i zaproszonym gościom zgodnie z harmonogramem tj.: a) w dniu 27 sierpnia 2012 r. - obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób, b) w dniu od 28 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób c) w dniu 29 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 61 osób d) w dniu 30 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 64 osób e) w dniu 31 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 64 osób, obiad dla 64 osób, podwieczorek dla 59 osób (suchy prowiant). 3.9. Ponadto wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do napojów, pieczywa i dżemu, przez cały dzień w trakcie pobytu. 3.10. Stawka żywieniowa dzienna na jednego uczestnika powinna wynosić nie mniej niż 35,00 złotych a wsad do kotła nie mniej niż 17,00 złotych. Wyżywienie musi być zgodne z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności. 3.11. Wykonawca w dniach od 27 do 31 sierpnia zapewni sale do realizacji zajęć dydaktycznych wraz z obsługą techniczną w tym samym obiekcie jw. lub w innym obiekcie, znajdującym się w odległości nie większej niż 500 metrów od miejsca zakwaterowania uczestników. W takim przypadku dojście do innego obiektu musi być po chodniku z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. a) w dniach od 27 do 29 sierpnia 2012 r. 4 sale dydaktyczne, każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, b) w dniu 30 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący oraz 4 sale dydaktyczne każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, c) w dniu 31 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ. 3.12. Każda z sal dydaktycznych musi być standardowo wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę flip-chart. Sale muszą być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. Przy wejściu lub na drzwiach do budynku Wykonawca zapewni możliwość rozmieszczenia wywieszek informacyjnych. 3.13. Wykonawca zapewni kadrę wychowawców i kierownika kolonii oraz ich wynagrodzenie. 3.14. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla każdej grupy, zgodnie z podanym programem: a) moduł 1: Komunikacja, integracja grupy (2 godziny dydaktyczne x 4 grupy), b) moduł 2: Trening twórczego myślenia (8 godzin dydaktycznych x 4 grupy), c) moduł 3: Prezentacja projektów nagrodzonych w konkursach (4 godziny dydaktyczne x 4 grupy), d) moduł 4: Spotkanie z ekspertami (4 godziny dydaktyczne, w tym- 2 godziny dyskusja panelowa, 2 godziny zajęcia w grupach x 4 grupy). 3.15. Kadra dydaktyczna do prowadzenia zajęć obejmuje: a) psychologów (4 osoby) do przeprowadzenia modułów 1,2 i 3. Każda z 4 osób prowadzi zajęcia dla jednej grupy ze wszystkich trzech modułów, b) ekspertów (4 osoby) do przeprowadzenia modułu 4. Każdy ekspert uczestniczy w 2-godzinnej dyskusji panelowej, a następnie prowadzi 2- godzinne zajęcia dla jednej grupy przedmiotowej. 3.16. Wymagania dla kadry psychologów: a) wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia z uczniami szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkół ponadgimnazjalnych tj. przeprowadzenie min. 3 szkoleń w wymiarze łącznym nie mniejszym niż 50 godz. dydaktycznych zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia dla wymienionych adresatów, c) doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej lub w charakterze psychologa szkolnego lub w charakterze nauczyciela akademickiego. 3.17. Wymagania dla ekspertów. Osoby, których dokonania zawodowe mogą być przykładem osiągnięcia sukcesu w młodym wieku (poniżej 35 r. ż.), w dziedzinie: matematyki, języka angielskiego, informatyki, przedsiębiorczości- po jednej z każdej dziedziny, legitymujące się: stypendium lub nagrodą za osiągnięcia w danej dziedzinie na poziomie krajowym lub międzynarodowym; albo doświadczeniem w pracy w państwowych instytucjach krajowych (zgodnie z wykazem opublikowanym na stronie www.sejm.gov.pl) lub w instytucjach lub organizacjach międzynarodowych; albo doświadczeniem w pracy na stanowiskach menadżerskich w dużych firmach albo doświadczeniem w pracy w środkach masowego przekazu o charakterze krajowym. 3.18. Wykonawca zapewni zaplecze rekreacyjno-sportowe oraz program sportowy i kulturalno-oświatowy, w tym: a) udostępnienie uczestnikom boiska ze sprzętem sportowym, świetlicy a także obiektów i urządzeń rekreacyjnych, b) zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, po kolacji w dowolnym dniu pobytu, c) zorganizowanie wycieczki do Zakopanego z przewodnikiem dla wszystkich uczestników wypoczynku zgodnie z harmonogramem pobytu oraz zapewnienie dowozu do Zakopanego, jeśli ośrodek nie jest usytuowany w tym mieście, d) wyjazd do Aquaparku wraz ze wstępem i przejazdem, zgodnie z harmonogramem pobytu. 3.19. Program sportowy i kulturalno-oświatowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu do 5 dni od podpisania umowy. 3.20. Wykonawca zapewni uczestnikom opiekę medyczną oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania całego pobytu, w tym także wycieczek i przejazdów. 3.21. Wykonawca zapewni przy ośrodku bezpłatny parking dla organizatorów i zaproszonych gości - 5 osób. 3.22. Wykonawca zapewni transport dzieci i młodzieży na miejsce wypoczynku i z powrotem: z Tarnowa - 4 osoby, z Krakowa - 32 osoby, z Nowego Sącza - 23 osoby. Wykonawca powiadomi uczestników i ich rodziców bądź opiekunów o zasadach organizacji transportu, szczególnie o punktach, z których nastąpi wyjazd na wypoczynek oraz o godzinach odjazdów i przyjazdów autokarów. Każdy autokar przewożący dzieci musi być w pełni sprawny i posiadać badania techniczne, kierowca musi posiadać ważne badania do przewozu osób..

Inne osoby dla Wilk Teresa Barbara (43 osoby):