Kogo reprezentuje osoba

Wilk Wacław

w KRS

Wacław Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wacław
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1946 r., wiek 72 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:346 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bardziński Waldemar, Dembicz Krzysztof, Doliński Janusz, Giżejewski Jerzy Michał, Grodzicki Jerzy, Karczmar Czesław, Kielar Joanna, Mazurek Adam Witold, Struś Paweł, Stryjewski Antoni Stanisław, Szczepański Edward, Zachowicz Joanna, Łęczyński Leszek, Łój Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ochmański Tomasz Piotr

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Domagalska Magdalena, Dudek Arkadiusz Władysław, Dymon Witold Mariusz, Gawron Władysław, Herman Damazy, Honkisz Krzysztof, Ignaczak Tomasz, Imiołczyk Mariusz Andrzej, Janik Ryszard, Jędruszczak Krzysztof Ryszard, Jerschina Jacek Przemysław, Jerschina Jerzy, Jerschina Zofia Wiesława, Jerschina Fus Joanna, Jesionek Mieczysław Janusz, Kamiński Krzysztof Władysław, Kitliński Stanisław Mateusz, Konieczny Zdzisław, Koronowski Janusz Stanisław, Koronowski Olgierd Mikołaj, Kostucha Franciszek Sławomir, Kotelczuk Mikołaj, Krakowski Zdzisław, Mleczek Andrzej Stanisław, Mleczek Arkadiusz Michał, Musidlak Józef Tadeusz, Ostaszewski Wojciech, Papiernik Wiesław Eugeniusz, Papież Andrzej, Pekar Janusz, Rytter Witold Bogdan, Stykowski Maciej Januariusz, Świątkowska Barbara, Sych Włodzimierz Stanisław, Szczepan Mariusz Józef, Walisiak Ryszard, Witkowiak Zdzisław, Wrótniak Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewski Sławomir
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bardziński Waldemar, Dembicz Krzysztof, Doliński Janusz, Giżejewski Jerzy Michał, Grodzicki Jerzy, Karczmar Czesław, Kielar Joanna, Mazurek Adam Witold, Struś Paweł, Stryjewski Antoni Stanisław, Szczepański Edward, Zachowicz Joanna, Łęczyński Leszek, Łój Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ochmański Tomasz Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alert Sp. Z O.O., Siemianowice Śląskie − KRS 0000174020
  2. Askar Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000182298
  3. Autotrade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000429480
  4. Bydgoskie Towarzystwo Żużlowe Polonia, Bydgoszcz − KRS 0000177040
  5. Centrum Sportowe Wkt Mera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486159
  6. Certigo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000664549
  7. Certigo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdynia − KRS 0000667528
  8. Dyskam-ekotrade Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000161329
  9. Ekopol Górnośląski Holding S.A., Piekary Śląskie − KRS 0000262988
  10. Ekoset Direct Investment Sp. Z O.O., Piekary Śląskie − KRS 0000111768
  11. Ekotrade Ochrona Sp. Z O.O., M. St. Warszawa − KRS 0000007334
  12. Ekotrade Serwis Fm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000470045
  13. Ekotrade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020453
  14. Franpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000442711
  15. Fundacja Bezgranica, Kraków − KRS 0000324843
  16. Fundacja Im. Józefa Oleksego, Warszawa − KRS 0000694062
  17. Fundacja Polskiej Lekkiej Atletyki, Warszawa − KRS 0000093873
  18. Fundacja Pracowników Poszkodowanych W Ochronie, Warszawa − KRS 0000365503
  19. Instytut Demokracji Lokalnej, Olsztyn − KRS 0000414050
  20. Jerschina-fus, Radtke-cichocka Sp. J., Warszawa − KRS 0000394156
  21. Kappes, Kwiecień, Masłowski, Płachecki. Adwokaci. Spółka Partnerska, Łódź − KRS 0000266690
  22. Memento Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000164808
  23. Multexim Patrol Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. Z O.O., Siemianowice Śląskie − KRS 0000134282
  24. Nova Wt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000590542
  25. Partner Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000283541
  26. Partner-bud Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000362850
  27. Polskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk O Ziemi, Warszawa − KRS 0000282654
  28. Pomorskie Stowarzyszenie Sportów Wybrzeża Neptun, Gdańsk − KRS 0000070863
  29. Poznański Klub Sportowy Olimpia, Poznań − KRS 0000410026
  30. Protect-service Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000372092
  31. Przedsiębiorstwo Chata Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000420522
  32. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agnix Sp. Z O.O.,, Katowice − KRS 0000187083
  33. Rotary Club Lublin Stare Miasto, Lublin − KRS 0000222570
  34. Sekret Serwis Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000578090
  35. Silesia Ekotrade Sp. Z O.O., Siemianowice Śląskie − KRS 0000694024
  36. Stowarzyszenia Właścicieli Mieszkań Reformacka 25, Gdańsk − KRS 0000183689
  37. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Tenisa Ziemnego, Zielona Góra − KRS 0000463395
  38. Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży, Warszawa − KRS 0000162389
  39. Szansa Na Rzecz Tworzenia Nowych Miejsc Pracy, Łódź − KRS 0000170308
  40. Towarzystwo Geologiczne Spirifer, Sulejówek − KRS 0000147548
  41. Towarzystwo Przyjaciół Gimu, Nowa Kaletka − KRS 0000052305
  42. Zespół Elektrowni Pątnów-adamów-konin S.A., Konin − KRS 0000021374
  43. Związek Polskich Spadochroniarzy Ii Oddział Kraków, Kraków − KRS 0000053444
  44. Związek Zakładów Doskonalenia Zawodowego, Warszawa − KRS 0000133022

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Ochrony Kerberos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012762
  2. Agencja Ochrony Mienia Sekuritas Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000059327
  3. Agencja Pomocy Wzajemnej Anpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014243
  4. Agopol-ekotrade Sp. Z O.O. Zakład Pracy Chronionej, Słupsk − KRS 0000066299
  5. Asekur Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119869
  6. Benpol Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000407030
  7. Biuro Ochrony Osobistej - Diamond Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000120205
  8. Biuro Rozwoju Gospodarczego Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000329111
  9. Centrum Produktów Naftowych Petroleum Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Toruń − KRS 0000085065
  10. Ekopol Górnośląski - Holding Sp. Z O.O., Radzionków − KRS 0000099949
  11. Ekopol Górnośląski Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000132935
  12. Ekotrade Security Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000046917
  13. Emder Sp. Z O.O., Dziekanów Leśny − KRS 0000416512
  14. Falck Maszachaba Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117430
  15. Falck Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000086688
  16. Gdańska Korporacja Sportowa Gwardia Wybrzeże, Gdańsk − KRS 0000155248
  17. Hunters-bis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000085701
  18. Instytut Problemów Strategicznych, Warszawa − KRS 0000077472
  19. Izba Rozliczeniowa Giełd Towarowych S.A., Warszawa − KRS 0000321809
  20. J.w. Construction Sp. Z O.O., Ząbki − KRS 0000300959
  21. Konsalnet Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029746
  22. Konsalnet Security Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061197
  23. Krajowa Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000121136
  24. Lubuskie Stowarzyszenie Pośredników W Obrocie Nieruchomościami, Zielona Góra − KRS 0000053065
  25. Mennica Ochrona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039718
  26. Perła Małego Morza, Puck − KRS 0000286002
  27. Polska Izba Ochrony, Warszawa − KRS 0000101909
  28. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Transrex Sp. Z O.O., Myślenice − KRS 0000032710
  29. Ratownictwo Falck Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072224
  30. Rr Security People Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000436653
  31. Samorządowy Instytut Doradztwa Gospodarczego S.A., Gliwice − KRS 0000332506
  32. Sandex Sp. Z O.O., Gorzupia Dolna − KRS 0000055813
  33. Silston - Marek Szmidt i Tomasz Marciszonek Sp. J., Warszawa − KRS 0000005382
  34. Skk Consulting Sp. Z O.O., Sulejów − KRS 0000221509
  35. Sól Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020303
  36. Spółdzielnia Mieszkaniowa Platynowa 8, Warszawa − KRS 0000158554
  37. Stekop S.A., Warszawa − KRS 0000046053
  38. Stowarzyszenie Bioenergia Na Rzecz Rozwoju Wsi, Zielona Góra − KRS 0000051130
  39. System Ochrony Stekop Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000058721
  40. Tedea Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000493831
  41. Tjl Property Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000082492
  42. Tml Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000261356
  43. Trezor System Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000353287
  44. Wars S.A., Warszawa − KRS 0000029621
  45. Zakład Produkcji Metalowej Metalcon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000108360

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Ochrona obiektów realizowana przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO) w kompleksie wojskowym 4834 przy ul. Zwycięskiej 20 we Wrocławiu
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4213, Wrocław
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 130 000 euro
  2. Monitoring oraz ochrona obiektów SGGW
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest monitoring oraz ochrona obiektów na terenie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu monitoringu i ochrony, a także budynków podlegających ochronie zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia
  3. OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Ostródzie, Ostróda
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, zgodnie z zakresem obowiązków pracowników ochrony - zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz, zakresem obowiązków pracowników ochrony wykonujących zadania konwojowe - zał. nr 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz).
    Usługa ochrony osób i mienia odbywać się będzie w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, zlokalizowanych:
    - w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 12;
    - w Morągu przy ul. Warmińskiej 17a - pozostający we właściwości Sądu Rejonowego w Ostródzie.
    2. Zakres zamówienie obejmuje:
    a) ochronę obiektów przed włamaniem;
    b) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego;
    c) kontrolę wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektów w czasie godzin pracy instytucji;
    d) zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektów Zamawiającego, w tym patrolowanie terenu przynależnego do obiektów objętych przedmiotem zamówienia;
    e) kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób (przy wcześniejszym pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego) wchodzących i wychodzących do i z obiektów poza godzinami pracy instytucji;
    f) wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych oraz sytemu monitoringu;
    g) transport i konwojowanie wartości pieniężnych;
    h) monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w systemie całodobowym i podejmowanie interwencji przez załogi interwencyjne w przypadku otrzymania sygnału alarmowego;

    3. Wymagania Zamawiającego:
    a) Zamawiający wymaga aby osoby, które będą kierować ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, a pozostali pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone.
    Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa (Dz.U. z 2010r. Nr 258, poz. 1752), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem.
    Poświadczenia bezpieczeństwa wydane przed terminem wejścia w życie w/w rozporządzenia zachowują ważność przez okres wskazany w przepisach, na podstawie których posiadane poświadczenia bezpieczeństwa zostały wydane.
    Osoby jakimi wykonawca będzie dysponował celem wykonania przedmiotu zamówienia, muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany którejkolwiek z osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, wraz z wnioskiem o zmianę danej osoby, wykonawca musi każdorazowo przedłożyć ważne poświadczenie bezpieczeństwa dla osoby, którą zamierza wprowadzić do realizacji usługi.
    b) Zamawiający wymaga każdorazowego przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, licząc od chwili wezwania przez pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony, bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane lokalne systemy alarmowe chronionych obiektów.
    c) Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni przez Wykonawcę w ręczny wykrywacz metalu na wejściach do chronionych obiektów Zamawiającego.
    d) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki przymusu bezpośredniego określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w tym: kajdanki, ręczny miotacz gazu w żelu, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, paralizator elektryczny. Pracownicy ochrony wykonujący zadania konwojowe muszą być wyposażeni w broń palną, kamizelki kuloodporne, hełmy kuloodporne.
    e) Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli jednolicie umundurowani i wyposażeni w identyfikatory.
    f) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej bezprzewodowej.
    Wykonawca musi mieć przyznaną częstotliwość radiową oraz posiadać radiotelefony i telefony komórkowe.
    g) Zamawiający wymaga zapewnienia wykonywania poleceń przez pracowników dozoru wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, dotyczących bezpieczeństwa osób i ochrony mienia.
    h) Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę:
    - książek pełnienia służby przeznaczonych do rejestrowania zdarzeń mających wpływ na chronione obiekty oraz zawierających rejestr osób przebywających w danym obiekcie poza godzinami pracy instytucji;
    - książek wydawania kluczy,
    które będą znajdowały się w chronionych obiektach i będą udostępniane Zamawiającemu do wglądu na każde jego żądanie.
    i) Zamawiający wymaga zapoznania pracowników dozoru z regulaminami organizacyjnymi chronionych obiektów, przepisami BHP i przeciw pożarowymi.
    j) Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym, w godzinach i w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania czynności ochrony osób i mienia, nie mniejszych niż wynikających z załączników nr 1 i 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz.
    k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu obowiązków pracowników ochrony w szczególności poprzez zmniejszenie liczby punktów - posterunków lub ich składu osobowego oraz zmianę godzin wystawiania posterunków lub pełnienia patroli.
    l) Zamawiający wymaga realizowania zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
    m) Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę depozytu broni i innych niebezpiecznych przedmiotów.
    n) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy złożył na okres obowiązywania umowy dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku wartości pieniężnych w transporcie na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
    o) Celem prawidłowego przygotowania i złożenia oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach objętych ochroną. Termin przeprowadzenia wizji musi być uzgodniony z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami (§ 7 pkt 14 siwz).
  4. Świadczenie usług w zakresie fizycznej ochrony obiektów,mienia i osób Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Striusia w Poznaniu
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom i pacjentom przebywającym na terenach obiektów szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J Strusia w Poznaniu, ochrony terenów i obiektów na nich położonych oraz odpowiedzialność za majątek ruchomy i nieruchomy znajdujący się w tych obiektach, przed kradzieżą, dewastacją, włamaniem, zniszczeniem oraz wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, we wszystkich obiektach oraz budynkach i pomieszczeniach technicznych w godzinach ustalonych i określonych w niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ochrony następujących obiektów szpitalnych Zamawiającego: A. SZPITAL PRZY UL. SZKOLNEJ 8/12 w POZNANIU, 1/ portiernia od ul. Szkolnej - obsada jednoosobowa - całodobowa 2/ portiernia od ul. Podgórnej - obsada jednoosobowa t.j.: - jedna osoba - obsada całodobowa Dodatkowo jedna osoba patrolująca od zmroku do świtu w ramach kosztów obu powyższych portierni. W sezonie letnim (od kwietnia do października) od godziny 22:00 - 06:00, w sezonie zimowym (od listopada do marca) od godziny 18:00 - 06:00. B. SZPITAL PRZY UL. SZWAJCARSKIEJ 3 w POZNANIU, 1/ POSTERUNEK Nr 1 - Portiernia główna pok. 22 blok D stały- stacjonarny całą dobę w godzinach 7.oo - 7.oo tj. 24 godz. 2/ POSTERUNEK Nr 2 - Portiernia główna pok. 22 blok D obchodowy- 12 godzin/dobę, w godzinach 18.oo - 6.oo 3/ POSTERUNEK Nr 3 - Stanowisko monitorowania p. 22 blok C- - całą dobę w godzinach 7.oo - 7.oo tj. 24 godziny 4/ POSTERUNEK Nr 4 - Szpitalny Oddział Ratunkowy - całą dobę w godzinach 7.oo - 7.oo tj. 24 godziny - wymagane 2 pracowników ochrony z licencją 5/ POSTERUNEK Nr 5 - Centrala telefoniczna pok. 22 blok D - w dni wolne od pracy 8.oo - 18.oo tj. 10 godzin/dobę 6/ POSTERUNEK Nr 6 - Portiernia boczna - posterunek stały - stacjonarny, całą dobę tj. 24 godziny 7/ POSTERUNEK Nr 7 - Portiernia boczna - obchodowy tereny zewn. i SUW - obchodowy, codziennie 18:00 - 06:00 tj. 12 godzin/dobę 8/ POSTERUNEK Nr 8 - ODDZIAŁ ZAKAŹNY - obsada jednoosobowa - całą dobę w godzinach 7.oo - 7.oo tj. 24 godziny 9/ POSTERUNEK Nr 9 - LĄDOWISKO DLA HELIKOPTERÓW - posterunek usytuowany na SOR lub Monitoringu, obsada jednoosobowa - w dni robocze od godziny 15:00-07:00 - w dni wolne od pracy od godziny 07:00-07:00..
  5. Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 147 i 147 a.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 147 i 147 a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
  6. Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługi szatni
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiot Umowy obejmuje: 1) usługi ochrony osób i mienia, świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie realizowane w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego, polegającego na konserwacji systemów alarmowych; 2) usługi obsługi szatni. 2. Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia bedzie świadczona w niżej wymienionych budynkach (obiektach) i terenie przyległym (parkingi, obszar wokół budynków): 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie. 2) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 3) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie. 4) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - od 01 lipca 2013 r. Zamawiający zastrzega możliwość rozpoczęcia świadczenia usług w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie w terminie późniejszym niż wskazany dalej w treści 01 lipiec 2013 r. O konieczności rozpoczęcia świadczenia usług w ww. obiekcie Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Ilość osób ochraniających poszczególne obiekty oraz ich czas przebywania w ochranianym obiekcie nie powinny być mniejsze od: a) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: - posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), - posterunek bramki (jedna osoba w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego). b) w budynku przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: - posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), - posterunek bramki (jedna osoba w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego). c) w budynku przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie - minimum 1 osoba na posterunku portierni (całodobowo, 7 dni w tygodniu). d) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: - posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), - posterunek bramki (jedna osoba w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego). Dodatkowo, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwiększenia liczby osób ochraniających w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i czasie w celu tzw. wzmocnienia ochrony. Zamawiający poinformuje, z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem, o konieczności zwiększenia liczby osób ochraniających podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia, i zakończenia wzmocnienia ochrony oraz liczbę wymaganych osób. Czas wzmocnienia ochrony w trakcie trwania umowy nie przekroczy 200 osobogodzin. 3. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów SWiN i SAP. Monitorowanie tych systemów, z wykorzystaniem nadajnika Wykonawcy, powinno odbywać się np. drogą radiową lub satelitarną. Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów z systemów SWiN, powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach: 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie, 2) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie, 3) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie, 4) Budynek przy ulicy M. Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski), 5) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski). 6) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - od 01 lipca 2013 r. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania, do własnego centrum monitorowania alarmów, możliwie wielotorowo, sygnału z systemów alarmów pożarowych. Usługa ta powinna być świadczona całodobowo i dotyczyć budynków Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ulicach: 1) Krakowskie Przedmieście 78, 2) Konrada Wallenroda 4d, 3) Boczna Lubomelskiej 13, 4) Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - od 01 lipca 2013 r. 4. Konserwacja powinna obejmować swym zakresem okresowe przeglądy systemów i urządzeń wyszczególnionych poniżej. 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), b) system monitorowania wizyjnego (CCTV), c) system sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), d) system kontroli dostępu (KD), e) detektor metali SDDM3/PZ, f) ręczny detektor metali SUPER SCANNER GARRET, g) prześwietlarka do bagażu SMITHS- HEIMANN: HI-SCAN PS 5030-S; 2) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), b) system monitorowania wizyjnego (CCTV), c) system sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), d) system kontroli dostępu (KD), e) detektor metali PMD2/ENZ, f) ręczny detektor metali SUPER SCANNER GARRET, g) prześwietlarka do bagażu CONTROL SCREENING USA: AutoClear 5335; 3) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), b) system sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), c) system kontroli dostępu (KD), d) ręczny detektor metali SUPER SCANNER GARRET; 4) Budynek przy ulicy Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 5) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 6) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), b) system monitorowania wizyjnego (CCTV), c) system sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), d) system kontroli dostępu (KD), e) detektor metali PMD2/ENZ, f) ręczny detektor metali SUPER SCANNER GARRET. Konserwacja powinna być przeprowadzana przez osobę posiadającą licencję dotyczącą zabezpieczenia technicznego i polegać między innymi na oględzinach zewnętrznych oraz sprawdzeniu poprawności i skuteczności działania. Przeglądy powinny być przeprowadzone w terminach podanych poniżej. 1) Pierwszy przegląd w miesiącu listopadzie 2012 r., 2) Drugi przegląd w miesiącu lutym 2013 r., 3) Trzeci przegląd w miesiącu maju 2013 r., 4) Czwarty przegląd w miesiącu sierpniu 2013 r. W ramach konserwacji, w terminie do 30 sierpnia 2013 r. Wykonawca zobowiązany będzie do badania szczelności 19 szt. izotopowych czujek dymu sygnalizacji alarmu pożarowego DIO 31A2, zainstalowanych w budynku przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 oraz dwóch urządzeń służących do prześwietlania bagażu. 5. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanych w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz Konrada Wallenroda 4d. Prognozowany czasookres obsługi szatni obejmuje miesiące od października do kwietnia, tj. siedem miesięcy (na termin rozpoczęcia i zakończenia obsługi szatni wpływ będzie miała przede wszystkim pogoda, od której zależeć będzie korzystanie z okryć wierzchnich). Zamawiający zastrzega możliwość uruchomienia szatni wyłącznie w jednej lokalizacji.
  7. OCHRONA CENTRUM WODNEGO LAGUNA W GRYFINIE
    Zamawiający: Centrum Wodne LAGUNA, Gryfino
    OCHRONA CENTRUM WODNEGO LAGUNA W GRYFINIE
  8. Ochrona obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona, obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje 2Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia w danym pakiecie. Przedmiot zamówienia został określony w 3 pakietach: Pakiet nr 1.1 a)Ochrona i monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; b)Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; c)Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. d)Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4. 2Pakiet nr 1.2 a)Monitoring Ośrodka Rehabilitacji przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; b)Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19. Pakiet nr 1.3 a)kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Św. Wojciecha 7
  9. Ochrona fizyczna Centrum Zdrowia Psychicznego oraz Zespołu Sal Operacyjnych z Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii Medycznej oraz SOR w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest
    usługa ochrony mienia obejmująca ochronę fizyczną na terenie i w budynkach: 1)Centrum Zdrowia
    Psychicznego w budowie (roboty budowlane zostały przerwane), 2)Zespołu Sal Operacyjnych z Oddziałem
    Anestezjologii i Intensywnej Terapii Medycznej oraz Szpitalnym Odziałem Ratunkowy wraz z
    wyposażeniem, zlokalizowanych przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem,
    zgodnie i w sposób określony w Załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  10. Ochrona obiektów i mienia Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w Białymstoku i Łomży
    Zamawiający: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1) Zadanie 1 - ochrona obiektów i mienia Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i Mickiewicza 9;
    2) Zadanie 2 - ochrona obiektów i mienia Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów w Łomży przy
    ul. Nowej 2.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
    3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na oba zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań.
  11. Usługi ochrony osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. oraz konwojowania środków pieniężnych.
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A., Łódź
    Usługi ochrony osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. oraz konwojowania środków pieniężnych.
  12. usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Krakowie i podległych jej jednostkach w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, Kraków
    Opis przedmiotu zamówienia

    1.Zakres zamówienia: sprzątanie pomieszczeń w budynkach prokuratur okręgu krakowskiego o łącznej pow. ok. 15 281,13 m2 i utrzymanie w czystości otoczenia budynku, w tym pow. utwardzonych ok. 5348,18 m2 i pow. zielonych ok. 3062,97 m2 oraz dodatkowe dwustronne mycie powierzchni szklanych 2 x w okresie trwania umowy w ilości ok. 694 m2 ( jednorazowo).
    Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną jej część.

    2.Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
    1. Wykonawca zapewni niezbędną obsadę osób sprzątających .
    2. Wykonawca musi posiadać sprawny zmechanizowany sprzęt.

    3. Termin wykonania zamówienia.
    Wymagany termin realizacji zamówienia:
    -sprzątanie obiektów od dnia 01.08. 2012r. do 31.07.2013r.
    -sprzątanie obiektu wraz z sprzątaniem zewnętrznym obiektu w Oświęcimiu od dnia 01.09.2012 do 31.07.2013r.
    -sprzątanie na zewnątrz budynków Zamawiającego od dnia 01.08. 2013r. do 31.07.2013r.
  13. Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Elblągu
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na chronie fizycznej osób i mienia w budynkach sądowych zlokalizowanych w Elblągu, będących we właściwości :
    a.Sądu Okręgowego w Elblągu, obejmujących:
    - budynek główny sądu, usytuowany przy Pl.Konstytucji 1,
    - budynek Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, usytuowany przy ul.Pułaskiego 1,
    - budynek Ośrodka Migracji Ksiąg Wieczystych, usytuowany przy ul.Grunwaldzkiej 77-79.
  14. Ochrona obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu, przy ul. Uczniowskiej 21 obejmująca przyziemie oraz piętra: III, IV, V, VI, VII budynku biurowego. Ochrona osób i mienia będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę wg następujących warunków: 1.Czynności ochrony będą wykonywane: a) w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek (I zmiana w godzinach: 7.30 - 16.30), w środę (I zmiana w godzinach: 7.30 - 18.00) przez dwóch pracowników, w tym jednego posiadającego licencję; b) w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek (II zmiana w godzinach: 16.30 - 7.30), w środę (II zmiana w godzinach 18.00 - 7.30) przez jednego pracownika nieposiadającego licencji, c) natomiast w dniach tj. sobota i niedziela, święta oraz inne dni wolne od pracy - czynności ochrony będą wykonywane przez jednego pracownika na każdej zmianie nieposiadającego licencji. 2. Warunek konieczny: posiadanie własnej grupy interwencyjnej. Czas reakcji (dojazdu) grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia innej firmie usługi dot. grupy interwencyjnej. Całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 3. Wymagania dotyczące pracowników ochrony: - pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie BHP, ochrony p.poż., - pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani i posiadać imienny identyfikator przypięty do ubrania w widocznym miejscu, - pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w służbowy telefon komórkowy, - grupa interwencyjna musi dysponować pojazdem umożliwiającym natychmiastową interwencję, - grupa interwencyjna przynajmniej 4 razy w tygodniu musi prowadzić kontrole nocne pracowników ochrony pełniących służbę na obiekcie (z wpisem do książki pełnienia służby), - pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby są obowiązani do wykonywania poleceń zamawiającego w zakresie porządku i pełnienia służby. 4. Kompleksowa ochrona osób i mienia obiektów Urzędu obejmuje również monitorowanie w zakresie wystąpienia awarii urządzeń dostawy mediów w chronionych obiektach, systemów alarmowych, pożaru, klęsk żywiołowych itp. - obowiązek informowania o tych zdarzeniach właściwych służb oraz zamawiającego; monitorowanie będzie odbywać się przez elektroniczny system monitorowania oraz przez wykonywanie obchodów kontrolnych na zasadzie obserwacji całej infrastruktury technicznej chronionych obiektów. 5. Ochronie całodobowej podlega budynek Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21, teren przyległy do tego budynku oraz garaże i budynek magazynowy, znajdujące się na tej posesji.
  15. Ochrona i dozór mienia w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju.
    Zamawiający: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, Duszniki-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest Ochrona i dozór mienia w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony i dozoru mienia, polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. tekst jednolity (Dz.U.05.145.1221 z późn. zm.). 2. Przedmiotem ochrony są wszystkie obiekty należące do Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju przy ul. Kłodzkiej 42 wraz z ich pomieszczeniami oraz mieniem znajdującym się w tych pomieszczeniach, w skład których wchodzą: 1) obiekt główny (zespół połączonych budynków papierni i suszarni), 2) zabudowania na posesji o funkcjach handlowych, technicznych i sanitarnych, 3) przyległy teren wraz z ekspozycją wielkogabarytowych maszyn - oświetlony i ogrodzony. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował bezpośrednią ochronę i nadzór nad mieniem Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Usługi będą wykonywane: 1) W miesiącach od listopada do końca kwietnia: - od poniedziałku do niedzieli od godz.15:00 do godz.7:00 dnia następnego, - 24 grudnia, gdy wypada w dzień roboczy, od godz. 13:00, - w Wielką Sobotę przed Świętami Wielkanocnymi od godz. 13:00 do godz. 7:00 dnia następnego, - całodobowo w święta: Wszystkich Świętych, Dzień Niepodległości, 1 i 2 dzień Świąt Bożego Narodzenia, Nowy Rok, 1 i 2 dzień Świąt Wielkanocnych, Święto Trzech Króli (6 stycznia). 2) W miesiącach od maja do końca października: - majowy weekend do ustalenia z Zamawiającym, - w dni powszednie od poniedziałku do czwartku od godz.17:00 do godz.7:00 dnia następnego, - w piątki od godz. 17:00 do godz. 9:00 dnia następnego, - w soboty od godz. 17:00 do godz. 7:00 dnia następnego, - niedziele od godz.15:00 do godz.7:00 dnia następnego. - całodobowo: Boże Ciało, Święto Papieru (weekend). 5. Zamawiający zastrzega, że z powodów organizacyjnych za uprzednim zawiadomieniem Wykonawcy, może dokonać zmiany terminów i godzin wykonywania usług ochrony (określonych w pkt. 4.) 6. Realizacja usług ochrony i dozoru mienia obejmuje także czynności polegające na: 1) Prowadzeniu patroli prewencyjnych wokół obiektu a) w dni robocze 1 patrol w godz. 20.00 - 6.00 b) w dni wolne 2 patrole - jeden w godz. 7.00-19.00, drugi w godz. 20.00-6.00 2) Prowadzeniu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut, patroli interwencyjnych: a) na odebrany alarm, b) na wezwanie Zamawiającego. 7. Do obowiązków pracownika ochrony należy w szczególności: 1) stały monitoring i dozór systemów alarmowych oraz zabezpieczeń technicznych, w tym: obsługa systemu nadzoru wizyjnego oraz stała obserwacja systemu sygnalizacji włamań, stała obserwacja systemów zabezpieczeń p. poż i reagowanie zgodnie z instrukcją p. poż., 2) patrolowanie wszystkich obiektów określonych w pkt. 2 oraz terenu wokół obiektów chronionych i szczegółowa kontrola stanu ich zabezpieczenia w celu wyeliminowania osób postronnych z obszaru chronionego po uprzednim ustaleniu ich danych osobowych, 3) kontrola stanu ogrodzenia, bram i furtek, 4) podejmowanie interwencji w stosunku do osób próbujących nielegalnie przedostać się na teren chroniony, zmierzających do ich ujęcia celem niezwłocznego przekazania organom Policji, 5) bezzwłoczne powiadomienie odpowiednich służb w chwili ujawnienia zdarzenia nadzwyczajnego np. Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Wodno-Kanalizacyjnego, Energetycznego, Straży Pożarnej, Policji, itp. 6) podjęcie natychmiastowych czynności zmierzających do ratowania chronionego mienia, 7) zabezpieczanie śladów i innych dowodów popełnienia czynów zabronionych, 8) dokumentowanie ujawnionych usterek oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów alarmowych oraz stanu zabezpieczenia technicznego oraz niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego, 9) w razie uruchomienia sygnalizatorów akustycznych bądź optycznych istniejących systemów alarmowych, w trybie natychmiastowym pracownik ochrony dokona kontroli przedmiotowego obiektu i w razie potrzeby podejmie czynności związane z likwidacją zagrożenia i powiadomi odpowiednie służby: Policję, Straż Pożarną bądź inne oraz Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia włamania podejmie odpowiednie czynności zabezpieczające. 10) w czasie pełnienia ochrony i dozoru monitorowanie prawidłowego działania systemów alarmowych i zabezpieczenia technicznego, w tym systemu dozoru wizyjnego, sygnalizacji włamań oraz systemu sygnalizacji pożarów. 11) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu systemów alarmowych i zabezpieczenia technicznego, w tym systemu dozoru wizyjnego, sygnalizacji włamań oraz systemów sygnalizacji pożarów niezwłocznie od chwili ich wykrycia, aż do czasu ich usunięcia przez Zamawiającego winien podjąć odpowiednie czynności zabezpieczające chronione mienie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt przyłączenia istniejących systemów alarmowych i dyskretnego ostrzegania do swojej sieci monitorującej oraz zapewnienia ciągłej łączności swojego systemu nadzoru z systemem Zamawiającego. Przyłączenia te należy wykonać w szczególności poprzez sieć telefonii naziemnej bądź GSM. 9. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przydzieli odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych pracowników ochrony, zdolnych do prawidłowego wykonywania obowiązków, posiadających uprawnienia do wykonywania ochrony osób i mienia w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa. Każdy z pracowników ochrony musi przejść szkolenie w zakresie obsługi systemów: nadzoru wizyjnego, sygnalizacji włamań, zabezpieczeń p. poż znajdujących się w siedzibie Muzeum Papiernictwa. Pracownicy wykonujący usługi w zakresie ochrony będą posiadać odpowiednie, jednolite umundurowanie i identyfikatory.
  16. Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
    I.WARUNKI WYKONANIA USŁUGI OCHRONY OBIEKTU, OSÓB I MIENIA
    1.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia.
    2.Wykonywanie usługi fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia będzie wykonywane w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach pracy Urzędu w następujących godzinach:
    1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6ºº - 19ºº - ochraniając obiekt
    2)środa od godz. 6ºº - 20ºº - ochraniając obiekt,
    3.Wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego będzie wykonywane w dni tygodnia tj:
    1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 19ºº - 6ºº,
    2)środa od godz. 20ºº - 6ºº,
    3)w dniach dodatkowych wolnych od pracy oraz soboty, niedziele i święta całodobowo.
    4.Ochrona fizyczna w dniach dodatkowo wolnych od pracy oraz święta będzie realizowana poprzez podjazdy prewencyjne grupy interwencyjnej wykonywane w zróżnicowanych godzinach, nie rzadziej niż 3 razy na dobę.
    5.Służbę fizycznej ochrony pełni trzech pracowników na następujących posterunkach.
    1)posterunek stały (PS-1), jednoosobowy, środa od godz. 6ºº - 20ºº oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6ºº - 19ºº - usytuowany na parterze budynku urzędu, zapewniający koordynację pełnienia służby ochrony, kontrolę nad systemem p.poż, systemem alarmowym włamania i napadu, kierowanie interesantów urzędu do stanowisk w sali obsługi klientów lub właściwych komórek organizacyjnych,
    2)posterunek stały (PS-2), jednoosobowy, środa od godz. 8ºº - 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 8ºº - 15³º - nadzorujący ruch osobowy w sali obsługi klientów,
    3)posterunek obchodowy (OB), jednoosobowy, w dni robocze: środa od godz. 7ºº - 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7ºº - 16ºº nadzorujący ruch osobowy w budynku głównym urzędu, pilnujący porządku i kontrolujący pojazdy wjeżdżające na teren parkingu wokół budynku.
    6.Przed objęciem obiektu ochroną monitoringu elektronicznego wymagany jest udział pracownika grupy interwencyjnej, którego zadaniem jest asysta przy otwieraniu
    i zamykaniu głównych drzwi wejściowych do urzędu oraz deponowanie kluczy w centrum monitoringu Wykonawcy.
    7.Wykonawca wystawi osobom biorącym udział w realizacji umowy upoważnienie
    do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zgodnie z przepisami art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228),
    8.W przypadku braku możliwości wystawienia wyżej wymienionego upoważnienia Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia upoważnienia wszystkim pracownikom świadczących usługę w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy.

    II.DO CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W GDAŃSKU NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:
    1.Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów Urzędu;
    2.Strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu;
    3.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu i materiałów będących własnością urzędu;
    4.Ustalenie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości;
    5.Wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócenia porządku;
    6.Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
    7.Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony;
    8.Kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy;
    9.Wydawanie kluczy pracownikom oraz ponoszenie odpowiedzialności za gospodarkę kluczami do wszystkich pomieszczeń;
    10.Okresowe patrolowanie wnętrza obiektu;
    11.Sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem;
    1)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych,
    2)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.,
    3)czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej;
    12.Sprawdzenie zamknięcia wejściowych drzwi głównych;
    13.Niezwłoczne powiadomienie Policji, Straży Miejskiej w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie Urzędu;
    14.Zapewnienie porządku i kontrolowanie ilości pojazdów wjeżdżających na teren parkingu wokół budynku urzędu;
    15.Wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń);
    16.Pełnienie nadzoru nad wyjściami ewakuacyjnymi;
    17.Koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia;
    18.Wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia;
    19.Obserwacje osób wchodzących do sali obsługi klientów i budynku Urzędu;
    20.Znajomość i umiejętność obsługi urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu;
    21.Znajomość rozmieszczenia i obsługi podręcznego sprzętu p. poż.;
    22.Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi w podstawowym zakresie głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i wyłączników systemu alarmowego;
    23.Znajomość numerów alarmowych do Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, ekip pogotowia technicznego i numerów telefonów kadry kierowniczej urzędu;
    24.Podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym;
    25.Współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi);
    26.Meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi d/s Ochrony Informacji Niejawnych lub wyznaczonemu odpowiedzialnemu za służbę ochrony pracownikowi ze strony Zamawiającego;
    27.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej:
    1)książki meldunków - pełnienia służby,
    2)książki stanu uzbrojenia,
    3)książki ewidencji wydawania i przyjmowania broni,
    4)książki przeglądów i kontroli sygnalizacji włamania,
    5)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń Urzędu,
    6)książki wydawania i zdawania toreb z kluczami do pomieszczeń specjalnych Urzędu,
    7)książki ruchu osobowego,
    8)książki wejść na zaplecze sali obsługi klienta.

    III.WYMOGI DOT. PRACOWNIKÓW REALIZUJĄCYCH PRZEDMIOT UMOWY.
    1.Pracownicy Wykonawcy świadczący usługi fizycznej ochrony muszą posiadać:
    1)licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia,
    2)co najmniej 12 miesięczną praktykę (staż) w wykonywaniu zawodu licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej,
    3)upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa,
    4)umundurowanie z logo firmy, którą reprezentują,
    5)wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności bezprzewodowej, paralizatory zwane bronią,
    2.Pracownicy Wykonawcy - załoga grupy interwencyjnej
    1)co najmniej 2 pracowników,
    2)licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia,
    3)pracownicy w umundurowaniu z logo firmy, którą reprezentują,
    4) wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, paralizatory zwane bronią, (mogą posiadać broń gazową lub broń palną krótką),
    5)samochód z logo firmy.
    3.Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 pkt 2 i 3 (potwierdzonych za zgodność) dla wszystkich pracowników wytypowanych do pełnienia służby obiekcie Wykonawca dostarczy nie później niż do 24 czerwca 2011 r.;
    4.Pracownicy ochrony przed przyjęciem służby zobowiązani są do zapoznania się z obowiązkami i instrukcjami nie później niż do 24 czerwca 2011 r. a następnie w terminie wyznaczonym przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Drugiego Urzędu Skarbowego, nie później jednak niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi ochrony przystąpią do egzaminu (sprawdzianu) ze znajomości obowiązków oraz obowiązujących instrukcji. Egzamin organizuje i sprawdza w/w Pełnomocnik lub wyznaczona przez niego osoba w obecności Przedstawiciela Wykonawcy. Tylko pracownicy ochrony, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu będą dopuszczeni do dalszego świadczenia usługi ochrony;
    5.Dokonywanie zmiany w ramach wytypowanych pracowników do pełnienia służby dopuszcza się z uprzednim minimum 5 dniowym wyprzedzeniem;
    6.W przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy pracownika lub pracowników ochrony, którzy nie byli wcześniej wytypowani Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: potwierdzone za zgodnoś kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 w ciągu 7 dni od dnia uzyskanej akceptacji zmiany pracownika lub pracowników przez Zamawiającego, Zasady z pkt 3 stosuje się odpowiednio;
    7.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z następującej dokumentacji ochronnej:
    1)Instrukcji pełnienia służby (wyciąg z planu ochrony),
    2)Instrukcji ruchu osobowo-materiałowego,
    3)Instrukcji przechowywania kluczy,
    4)Instrukcji współpracy pracownika ochrony z Policją, jednostkami Straży Pożarnej, Strażą Miejską i Firmą ochroniarską,
    5)Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
    6)Instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny, itp.)
    7)Instrukcji użytkowania systemu sygnalizacji włamania i napadu,
    8)Instrukcja punktu ostrzegania i alarmowania DUS w Gdańsku,
    9)Rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych DUS w Gdańsku.

    IV.URUCHOMIENIE MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO POLEGA NA :
    1.Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) central SSWiN i p. poż Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego;
    2.Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN oraz p. poż Zamawiającego:
    1)alarmów włamaniowych i napadowych,
    2)sygnałów alarmowych i technicznych z systemu sygnalizacji pozaru,
    3)prób sabotażu systemu alarmowego.
    3.Analizie otrzymanych sygnałów,
    4.W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu w celu sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu nie może przekraczać 7 minut.

    V.W RAMACH WYKONYWANEJ USŁUGI WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
    1.Zapewnienia zgodnego z Planem ochrony:
    1)rodzaju i ilości uzbrojenia (paralizatory zwane bronią),
    2)rodzaju i ilości środków przymusu bezpośredniego,
    3)środków łączności bezprzewodowej,
    4)samochodu z logo firmy.
    2.Zapewnienia w porozumieniu z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku właściwych warunków przechowywania broni i środków przymusu bezpośredniego;
    3.Przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie o zgodnym z planem ochrony rodzaju i ilości uzbrojenia, środków przymusu bezpośredniego oraz środków łączności;
    4.Wyznaczenia osoby upoważnionej do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi;
    5.Przeprowadzania kontroli pracowników ochrony w godzinach urzędowania Zamawiającego nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu. Przeprowadzone kontrole muszą zostać odnotowane w książce pełnienia służby;
    6.Zapewnienia udziału osoby upoważnionej Wykonawcy w analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia obiektu co najmniej jeden raz w kwartale, w terminie podanym przez Zamawiającego;
    7.Zapewnienia każdorazowo udziału grupy interwencyjnej w momencie włączenia alarmu (sprawdzenie przyczyny załączenia alarmu) oraz obejście terenu wokół obiektu;
    8.Bieżącego informowania poprzez Centrum Monitoringu Wykonawcy wyznaczonych osób przez Zamawiającego o alarmach i zdarzeniach w obiekcie Urzędu.
  17. Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania pn: Wykonanie usługi całodobowego dozorowania i ochrony obiektu administrowanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie, Rejon w Chełmie znajdującego przy drodze krajowej nr 12 w km 628+150 w m. Janówek (dawna stacja BP) - umowa Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Lublin
    Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania pn:
    Wykonanie usługi całodobowego dozorowania i ochrony obiektu administrowanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie, Rejon w Chełmie znajdującego przy drodze krajowej nr 12 w km 628+150 w m. Janówek (dawna stacja BP) - umowa
    Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r.
  18. OL1/2512-3/12
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki, Wrocław
    Ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego Wrocław Krzyki, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław
  19. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wszystkich obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi
    Zamawiający: Muzeum Sztuki w Łodzi, Łódź
    Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wszystkich obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi tj.: - ochrona stacjonarna: stała, bezpośrednia, świadczona 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu, pracująca w systemie 12 godzinnym, - monitorowanie: stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzenia i systemach alarmowych, - ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej zgodnie z obowiązującymi Planami ochrony (aneksami do Planów ochrony) wszystkich obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi: gmach główny przy ul. Więckowskiego 36, zwany dalej MS, Oddział Muzeum Sztuki - Pałac Herbsta przy ul. Przędzalnianej 72, zwany dalej Pałacem Herbsta oraz Filia Muzeum Sztuki - MS2 przy ul. Ogrodowej 19, zwana dalej MS2
  20. 8/2012 - Ochrona i sprzątanie
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji, Bochnia
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektów oraz sprzątanie pomieszczeń w obiektach zakładu górniczego Kopalnia Soli Bochnia
  21. Dozór fizyczny oraz monitoring obiektu: użytkowego przy ul. 1 Maja 61, Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 oraz dozór fizyczny Podziemnych Pasaży Handlowych położonych pod skrzyżowaniami Alei J. Piłsudskiego z ul. A. Bożka i ul. Sybiraków (PPH A) oraz Alei J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką i Warszawską (PPH B) w Jastrzębiu-Zdroju
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości, Jastrzębie-Zdrój
  22. Całodobowa ochrona nieruchomości WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z przyległymi terenami oraz terenu parkingu przy ul. Babimojskiej 1
    Zamawiający: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, Poznań
  23. Całodobowa ochrona fizyczna budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku mieszczącego się przy ul. Poznańskiej 42 w Słupsku wraz z monitoringiem.
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Gdańsk
  24. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas otwartych sesji treningowych reprezentacji Irlandii biorącej udział w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012
    Zamawiający: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Gdynia
  25. wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia terenu oraz obiektów Kampusu w Witkowicach UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/207/2012
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  26. Świadczenie usługi ochrony Parku Kibica w trakcie Mistrzostwach Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012
    Zamawiający: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Gdynia
  27. Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób, obiektu i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego budynku, na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Łódź-Widzew, Łódź
  28. Ochrony osób i mienia Spółki Radio Łódź - S.A oraz konwojowania środków pieniężnych
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A., Łódź
  29. Wykonanie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, Białystok
  30. Ochrona osób i mienia w Urzędzie Skarbowym Wrocław Stare Miasto OL/2512-1/12
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Wrocław Stare Miasto, Wrocław
  31. AM-AZ-PN - 28-12 Ochrona budynków Akademii Medycznej we Wrocławiu poprzez monitoring radiowy i telefoniczny systemów sygnalizacji włamań i przeciwpoźarowych, stała konserwacja systemów oraz podjazdy.
    Zamawiający: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, Wrocław
  32. Usługa ochrony mienia tj. pełnienie całodobowej ochrony obiektów i znajdującego się w nim mienia ruchomego położonych na terenie nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa zlokalizowanej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 4 b
    Zamawiający: Powiat Puławski, Puławy
  33. Świadczenie usługi ochrony magazynu depozytowego
    Zamawiający: Izba Celna w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  34. Świadczenie usługi ochrony podczas otwartych sesji treningowych reprezentacji Irlandii biorącej udział w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012
    Zamawiający: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Gdynia
  35. Ochrona siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Piasecznie, Piaseczno
  36. świadczenie usług ochrony w Sądzie Rejonowym w Wałbrzychu
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Wałbrzych
  37. USŁUGA - zakup całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej na rzecz JW 4224 Wałcz przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO).
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4224, Wałcz
  38. ochrona mienia Sądu Rejonowego w Malborku na terenie miasta Malbork
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Malborku, Malbork
  39. Całodobowa ochrona osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Sokółce, Sokółka
  40. Świadczenie usług ochroniarskich w następujących zakresach: CZĘŚĆ I: Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Kultury w Bydgoszczy; CZĘŚĆ II: Zapewnienie bezpieczeństwa podczas imprez plenerowych i masowych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Bydgoszczy. Znak sprawy: MOK.D.216 I.216/2012
    Zamawiający: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  41. Wykonanie usługi przewozu pakietów pieniężnych
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, Białystok
  42. świadczenie całodobowo usługi ochrony fizycznej mienia na terenie budowy Specjalistycznego Szpitala w Szczecinie - Zdunowie
    Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego, Szczecin-Zdunowo
  43. Ochrona osób i mienia
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Wałbrzych
  44. Ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20. znak: OL/251-11/2012
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, Sosnowiec
  45. Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, Szczecin
  46. Ochrona obiektów stanowiących własność Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego zlokalizowanych przy ul. Moniuszki 110 w Wałbrzychu.
    Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Wałbrzych
  47. OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW 5WSzKzP Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO I URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH
    Zamawiający: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, Kraków
  48. usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu siedziby Urzędu Skarbowego w Jastrzębiu Zdroju.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie Zdrój
  49. Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz obsługa i konserwacja monitoringu wizyjnego
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Braniewie, Braniewo
  50. Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kłodzku, Kłodzko
  51. Przetarg nr KP-ZP/2/12 na usługę ochrony budynków Instytutu Geodezji i Kartografii
    Zamawiający: Instytut Geodezji i Kartografii, Warszawa
  52. usługa monitoringu i ochrony 27 obiektów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
  53. Wykonywanie dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Sieradzu, Sieradz
  54. Świadczenie usług ochrony w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2012 r
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
  55. Ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Gdańsk
  56. Ochrona i bieżące utrzymanie minidworców autobusowych w Kielcach
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Kielce
  57. Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoring, serwis i konserwacja sytemu alarmowego Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, Wrocław
  58. utrzymanie czystości oraz zaopatrzenie w środki czystości w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Świerczewskiego 84
    Zamawiający: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich, Siemianowice Śląskie
  59. Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w 2012 r.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, Szczecin
  60. ŚWIADCZENIE USŁUG DLA STAROSTWA POWIATOWEGO w POLICACH W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTU POŁOŻONEGO w POLICACH PRZY ul. KRESOWEJ 32,34
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Policach, Police
  61. Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie, ul. Emilii Plater 1
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie, Olsztyn
  62. Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Sądu rejonowego w Suwałkach
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Suwałkach, Suwałki
  63. Świadczenie usług w zakresie całodobowej fizycznej ochrony Nieruchomości, osób i mienia znajdujących się na terenie Centrum Nauki Kopernik przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj.: Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. NR PO/ZP/75/2011/CNK.
    Zamawiający: Centrum Nauki Kopernik, Warszawa
  64. ZP-PN-7/11 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA, MONITOROWANIE SYGNAŁU ALARMOWEGO I PPOŻ.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Chełmie, Chełm
  65. Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Hali Sportowo-Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy, w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", Bydgoszcz
  66. Usługa w zakresie fizycznej ochrony mienia znajdującego się w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 4B
    Zamawiający: Powiat Puławski, Puławy
  67. Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne
    Zamawiający: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
  68. Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Katowice
  69. Świadczenie całodobowej usługi ochrony mienia i osób w Instytucie Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowym Instytucie Badawczym, Oddział w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, Błonie
  70. Świadczenie usługi ochrony fizycznej terenu i obiektów Zamawiającego oraz zabezpieczenie imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego.
    Zamawiający: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Gdynia
  71. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego w Puławach przy ul. Składowej 20, 24-100 Puławy
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, Puławy
  72. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy
    Zamawiający: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, Olsztyn
  73. Całodobowa ochrona osób i mienia w administrowanych przez Urząd Morski w Szczecinie nieruchomościach
    Zamawiający: Urząd Morski w Szczecinie, Szczecin
  74. Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz transportu chronionego wartości pieniężnych w 2012 r.
    Zamawiający: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., Szczecin
  75. Całodobowa ochrona fizyczna budynku Delegatury NIK w Bydgoszczy
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  76. Dozorowanie i ochrona obiektu po byłej stacji paliw w m. Janówek
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Lublin
  77. Bezpośrednia ochrona fizyczna urządzeń znajdujących się na terenie fontanny i głośników umieszczonych na Pergoli przy Hali Stulecia oraz mienia znajdującego się na terenie parku im. Mikołaja Kopernika przy ul. Teatralnej we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  78. Sprzątanie pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu, Obwodu Drogowego w Elblągu, Morągu i Pieniężnie.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Olsztyn
  79. Ochrona obiektów i mienia KPODR w Minikowie, Oddział w Przysieku
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Minikowo
  80. 1. Świadczenie usługi stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego, ul. Sztutowska 14, Gdańsk. 2. Świadczenie usługi ochrony w formie monitorowania wraz z użyciem grup interwencyjnych budynków ZMiUW WP w Gdańsku, ul. Sucha 12, Gdańsk. 3. Świadczenie usługi ochrony w formie monitorowania wraz z użyciem grup interwencyjnych budynków ZMiUW WP w Gdańsku, ul. Kazimierska 55, Reda. 4. Świadczenie usługi ochrony w formie monitorowania wraz z użyciem grup interwencyjnych budynków stacji pomp: Rekowo, Mrzezino, Puckie Błota, Ostrowo, Żarnowiec, Dębki II.
    Zamawiający: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych, Gdańsk
  81. OL/ZP/2512/PN-1/11
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Miliczu, Milicz
  82. Usługa sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Bartoszycach wraz z Punktem Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Bartoszyce
  83. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w kompleksach będących na zaopatrzeniu pod względem ochrony Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie, tj. Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie oraz Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie - 79/11/N
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4219, Dęblin
  84. zamówienie na świadczenie usługi ochrony mienia i osób, obsługi portierni, szatni oraz centrali telefonicznej
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Zduńska Wola
  85. Ochrona obiektów
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
  86. Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w styczniu 2012 r.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, Szczecin
  87. postępowanie o udzielenie uzupełniającego zamówienia publicznego na świadczenie usługi ochrony obiektu Radia Zachód S.A. w Gorzowie przy ul. Warszawskiej 131
    Zamawiający: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A., Zielona Góra
  88. wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia obiektu OLIMPIA przy ul. Grunwaldzkiej 22 w Poznaniu
    Zamawiający: Teatr Muzyczny w Poznaniu, Poznań
  89. świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej wraz z monitoringiem mienia i ochroną osób, ZP/NCK/10/2011
    Zamawiający: Nadbałtyckie Centrum Kultury, Gdańsk
  90. Usługa polegająca na działaniach interwencyjnych w przypadku prób włamania do parkomatów, wyjmowaniu bilonu z automatów i konwojowaniu wartości pieniężnych.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  91. Ochrona obiektów, osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14 i ul. Różanej 2
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Świdnicy, Świdnica
  92. OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTU, TERENU I MIENIA MUZEUM ARMII KRAJOWEJ im. Generała Emila Fieldorfa Nila w Krakowie
    Zamawiający: Muzeum Armii Krajowej w Krakowie im. Gen. Emila Fieldorfa "Nila", Kraków
  93. Ochrona fizyczna budynków i mienia Biblioteki Elbląskiej przy ul. św. Ducha 3-7 i Zamkowej 1 w Elblągu oraz monitoring systemu antywłamaniowego.
    Zamawiający: Biblioteka Elbląska im. Cypriana Norwida, Elbląg
  94. Świadczenie usług ochronnych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, Bielsk Podlaski
  95. OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE F350/6/11
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, Dzierżoniów
  96. Usługa ochrony osób i mienia oraz serwis istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Łódź
  97. Postępowanie na ochronę osób i mienia w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, Gdynia
  98. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie (w organizacji)
    Zamawiający: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie (w organizacji), Kraków
  99. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie w m. Władysławowo, - Rozewie realizowanych w stałej formie ochrony fizycznej.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
  100. WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) - Klub Marynarki Wojennej i WKU w Gdyni sprawa nr 324/JW4024/2011
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4024, Gdynia
  101. Świadczenie kompleksowej ochrony mienia
    Zamawiający: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Starogard Gdański

Inne osoby dla Wilk (1000 osób):