Kogo reprezentuje osoba

Wilk Wiesław

w KRS

Wiesław Wilk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wiesław
Nazwisko:Wilk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Grojec (Małopolskie), Oświęcim (Małopolskie), Skawina (Małopolskie)
Przetargi:8 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarniewski Robert Dominik, Drewniak Krzysztof, Fuk Anna Aleksandra, Gwóźdź Marcin, Janas Marek Hubert, Krzyżak Wacław, Woszczyk Krzyżak Elżbieta
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarniewski Robert Dominik, Fuk Anna, Gwóźdź Elwira Kazimiera, Gwóźdź Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gwóźdź Marcin
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarniewska Katarzyna, Czarniewski Robert Dominik, Gwóźdź Barbara, Gwóźdź Marcin, Wilk Barbara
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarniewski Robert Dominik, Gwóźdź Marcin
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gwóźdź Elwira Kazimiera
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarniewski Robert Dominik, Gwóźdź Elwira Kazimiera, Gwóźdź Marcin

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bator Maciej, Garnczarski Ryszard, Gocałek Janusz, Gwóźdź Marcin, Lebiecki Marcin, Nieścieronek Krzysztof, Pawłowski Piotr, Tykierko Mateusz, Żmijewski Grzegorz, Łukaszewicz Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Widła Bohdan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3s Box S.A., Katowice − KRS 0000607455
  2. 3s Data Center S.A., Katowice − KRS 0000364798
  3. 3s Fibertech Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000325907
  4. 3s S.A., Katowice − KRS 0000095232
  5. Afisen Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000413306
  6. Ai Media Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000552376
  7. Aquanetta Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000483229
  8. Arrow Ecs Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000030756
  9. Asi Bitspiration Booster Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000694341
  10. Cardio Technology Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000647414
  11. Cellar Sp. Z O.O., Grojec − KRS 0000696457
  12. Cellar Sp. Z O.O. i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Grojec − KRS 0000696051
  13. Dcpg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506961
  14. Dental Care Agnieszka Nieścieronek Sp. J., Żywiec − KRS 0000286618
  15. Dreamcommerce S.A., Kraków − KRS 0000395171
  16. Eficom-sinersio S.A., Warszawa − KRS 0000280815
  17. Fundacja Sternik - Kraków, Kraków − KRS 0000425052
  18. Gowide Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000780067
  19. Infomex Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000114797
  20. It4p S.A., Warszawa − KRS 0000770014
  21. Koło Przyjaciół Korczakowa Im. Jerzego Zgodzińskiego, Zielona Góra − KRS 0000742376
  22. Krakowskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Mba, Kraków − KRS 0000174594
  23. Lmone Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000628774
  24. M.r.balice Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000222839
  25. Matukio Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000411711
  26. Mn Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000372000
  27. Mn Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000407556
  28. Moonco Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000779615
  29. Narodowe Centrum Archiwizacji Sp. Z O.O., Nowa Sól − KRS 0000381989
  30. One Dc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000462549
  31. Polcom S.A., Skawina − KRS 0000417507
  32. Polcom Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000087639
  33. Polka Trade Sp. Z O.O., Kobiela − KRS 0000352489
  34. Polski Związek Ośrodków Przetwarzania Danych - Związek Pracodawców, Skawina − KRS 0000625283
  35. Q-sol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000554977
  36. Q1 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000332791
  37. Q1 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000333934
  38. Rodzice Dla Szkoły- Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000429592
  39. Sinersio Polska Sp. Z O.O., Nowa Sól − KRS 0000338358
  40. Sinersio Services Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000404644
  41. Smartsolution Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000601918
  42. Stowarzyszenie Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny, Poznań − KRS 0000305486
  43. Syntegia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000745722
  44. Talex S.A., Poznań − KRS 0000048779
  45. Tkm-group Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000302332
  46. Towarzystwo Tenisa Stołowego Polonia Bytom, Bytom − KRS 0000284249
  47. Umano Solutions Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000289488
  48. Vault Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000286026
  49. Vault Sp. Z O.O. i Wspólnicy-spółka Komandytowa, Skawina − KRS 0000291622
  50. Wspólnota Gminy Zabierzów, Zabierzów − KRS 0000337436

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 42 - Trade Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000397172
  2. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  3. Acq Systems Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000452651
  4. Ad Pro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000396344
  5. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  6. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  7. Backloud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000397179
  8. Beyond.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000237620
  9. Blue Technology Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000338423
  10. City Net World Spółki Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Kraków − KRS 0000323322
  11. Dco4 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000324726
  12. Elektrobudowa S.A., Katowice − KRS 0000074725
  13. Fiduka Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000334069
  14. Flyps Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000638297
  15. I-services Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000395198
  16. Imelon Mobile Technologies Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000418966
  17. Ipt Group Sp. Z O.O., Kraśnik − KRS 0000267851
  18. Lunchers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000454710
  19. Lx Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110846
  20. Mn Krzyżak Sp. J., Mogilany − KRS 0000366968
  21. Mobid Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000420312
  22. Mz Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000161168
  23. Narbud Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000042301
  24. Net Messenger Telco Technologies Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000419776
  25. Perfect Dashboard Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000550535
  26. Planet Pay Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427567
  27. Polcom Business Software Unit Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000299492
  28. Popla Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000328785
  29. Pzu Centrum Operacji S.A., Warszawa − KRS 0000043026
  30. Rl Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000707692
  31. Rsa24 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000495220
  32. Rsa24 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000498736
  33. Sgt S.A., Katowice − KRS 0000293307
  34. Spółdzielnia Mieszkaniowa Jednoobiektowa Hipodom, Kraków − KRS 0000176442
  35. Ssh Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000218615
  36. Telico Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000364655
  37. Umano Solutions Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000321781
  38. Ux2 Centrum Technologiczne Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000357158
  39. Viainfo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000258244
  40. Wp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029458
  41. Zachodnie Systemy Teleinformatyczne - Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000058951

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Usługa hostingu serwisów internetowych, portali informacyjnych i edukacyjnych NBP
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług hostingu serwisów internetowych, portali informacyjnych i edukacyjnych Narodowego Banku Polskiego.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
    3. Zamawiający wymaga świadczenia usług określonych w przedmiocie umowy w języku polskim.
    4. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w okresie:
    1) 45 dni od daty zawarcia Umowy - w zakresie wykonania prac, o których mowa w § 2 ust. 1 Wzoru Umowy oraz udostepnienia usług określonych w §2 ust. 2 - 6 Wzoru Umowy;
    2) do 24 miesięcy - w zakresie świadczenia usług, o których mowa § 2 ust. 2-10 Wzoru Umowy, licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego.
    Szczegółowe zasady dotyczące terminów realizacji wykonania zamówienia zawarte są we Wzorze Umowy.
  2. Utrzymanie Systemu Biuletynu Zamówień Publicznych
    Zamawiający: Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Systemu Biuletynu Zamówień Publicznych poprzez realizację następujących usług: a) świadczenie usługi hostingu, b) świadczenie obsługi serwisowej, c) świadczenie opieki administracyjnej
    oraz świadczenie usług rozwoju.
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania pełnej migracji danych z SI-BZP do Systemu Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do świadczenia usługi wsparcia Zamawiającego przy eksploatacji SI-BZP do czasu przeprowadzenia pełnej migracji danych.
    2. Szczegółowy opis zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz opis Systemu zostały zamieszczone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
    W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazał w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuścił zastosowanie rozwiązań równoważnych.
    3. Zamawiający przewidział możliwość zaprezentowania działania Systemu Biuletynu Zamówień Publicznych oraz wglądu w kod źródłowy aplikacji. Spotkanie odbyło się w dniu 7 czerwca 2016 r. godz. 10:00.
    4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia do 31 grudnia 2018 r. W ramach opcji Zamawiający może skrócić okres świadczenia usług maksymalnie o 3 miesiące. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca wybrany w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem umowy co najmniej do 30 września 2018 r.
  3. Świadczenie usługi zapewnienia ośrodka zapasowego (Disaster Recovery Center) na potrzeby funkcjonowania Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zapewnienia ośrodka zapasowego (Disaster Recovery Center) na potrzeby funkcjonowania Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    2. W ramach Usługi Wykonawca musi zapewnić: 1) powierzchnię w centrum
    przetwarzania danych, 2) sprzęt sieciowy i serwerowy, 3) łącze do sieci Internet, 4) dedykowane łącze do ośrodka podstawowego, 5) infrastrukturę teletechniczną wraz z niezbędnymi urządzeniami, 6) oprogramowanie i licencje niezbędne do uruchomienia i prawidłowego działania Usługi,zgodnie z określonymi parametrami.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi oraz świadczenia usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres 3 lat.
    Zamawiający: Straż Miejska w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i wykonanie Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi oraz świadczenia usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres 3 lat. Szczegółowy opis oraz ilości dostaw zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do instalacji i uruchomienia wszystkich elementów Systemu Monitoringu. Wykonawca poniesie wszystkie opłaty związane z uzyskaniem pozwoleń, w tym wszelkich opłat skarbowych, itp. 2) Opracowanie projektu Systemu Monitoringu w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, tak, aby rozwiązanie spełniało wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3) Wykonanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia i utrzymania Systemu Monitoringu na podstawie opracowanego projektu. 4) Montaż, instalację oraz konfigurację wszystkich elementów infrastruktury Systemu Monitoringu. 5) Konfigurację i uruchomienie oprogramowania, które będzie funkcjonowało w ramach Systemu Monitoringu. 6) Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów Systemu Monitoringu. 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej Systemu Monitoringu. 8) Wykonanie instrukcji użytkowania Systemu Monitoringu. 9) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i administrowania systemem monitoringu w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 10) Świadczenie usług gwarancyjnych oraz wsparcia technicznego wdrożonego systemu przez okres 3 lat od daty jego uruchomienia..
  5. Usługi hostingu serwisów internetowych Narodowego Banku Polskiego
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług hostingu serwisów internetowych Narodowego Banku Polskiego
  6. PN 11/05/2014 - serwis STORAGE
    Zamawiający: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych z gwarantowanym czasem serwisu i naprawy dotyczących bibliotek taśmowych, serwerów oraz macierzy, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
  7. Rozbudowę biblioteki taśmowej Quantum Scalar i2000 na potrzeby backupu środowisk wirtualnych
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej Quantum Scalar i2000. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
    a) Dostawę sprzętu oraz licencji zgodnie ze specyfikacją określoną w pkt II Załącznika nr 1 do Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ,
    b) Wykonanie usług określonych w pkt III Załącznika nr 1 do Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) Zapewnienie wsparcia technicznego zgodnie ze specyfikacją określoną w pkt IV Załącznika nr 1 do Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ.
    3.1.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, poza dostarczeniem sprzętu oraz licencji określonych w pkt II Załącznika nr 1 do Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, dokona wdrożenia dostarczonego sprzętu, w szczególności:
    3.1.2.1. Zapozna się ze środowiskiem bibliotek taśmowych Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
    3.1.2.2. Zainstaluje i skonfiguruje dostarczony sprzęt oraz, o ile jest to konieczne licencje.
    3.1.2.3. Wykona dokumentację powdrożeniową.
  8. Opracowanie dokumentacji projektowej części informatycznej dla informatyzacji Instytutu Lotnictwa w Warszawie wraz z udziałem w wyborze wykonawcy projektu, nadzorem autorskim oraz udziałem w odbiorze prac zrealizowanych na podstawie projektu
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    Wykonawca dokumentacji projektowej części informatycznej jest zobowiązany do stałego kontaktu z Zamawiającym w celu kontroli postępu pracy oraz dokonywania niezbędnych uzgodnień. Kontakty te będą realizowane w postaci spotkań roboczych co najmniej raz w tygodniu przez okres realizacji pracy.
    W czasie wykonywania projektu części informatycznej należy uwzględnić wyniki inwentaryzacji stanu obecnego w celu maksymalnego wykorzystania już istniejących elementów systemu informatycznego Instytutu Lotnictwa.
    W czasie wykonywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania uzgodnień z Wykonawcą równolegle wykonywanego projektu nowych instalacji elektrycznych i strukturalnych w 20 budynkach wraz z rozprowadzeniem sieci kablowej między tymi budynkami do 2 serwerowni oraz wykonanie projektów budowlanych tych serwerowni dla informatyzacji Instytutu Lotnictwa.
    Dokumentacja projektowa musi zawierać:
    - projekty wykonawcze wraz z kosztorysami wykonane w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy i 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej
    - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru całości prac w 1 egzemplarzu w formie papierowej i po 2 egzemplarze w wersji elektronicznej.
    Przez wersje elektroniczną należy rozumieć;
    - rysunki jako pliki źródłowe oraz w formacie *pdf
    - teksty jako pliki w formacie *doc. (Word 97), oraz *pdf
    - kosztorysy jako pliki *doc oraz *xls
    Opracowana dokumentacja projektowa musi umożliwiać realizację projektu przez Wykonawcę wybranego zgodnie z ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2010. Nr 113 poz. 759, ze zm.). Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu
    o ustawę Prawo zamówień publicznych. Podane w programie funkcjonalno-użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej i uwzględnienia ewentualnych dodatkowych uwarunkowań. Wykonawca złoży oświadczenie o wykonaniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz o spełnieniu obowiązujących przepisów, przepisów powiązanych i norm.
    Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań, wybranej technologii, oprogramowania, urządzeń
    i wyposażenia. Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji projektowej znaku towaru, patentu lub pochodzenia z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy wskazaniu powinien dopisać lub równoważne.
    Do opracowania dokumentacji projektowej Zamawiający przekaże niezbędne dane będące w jego posiadaniu.