Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Andrzej Piotr

w KRS

Andrzej Piotr Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1967 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Sikorowo (Kujawsko-pomorskie), Łojewo (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryna Błażej Stoigniew, Boryna Elwira Agnieszka, Małachowska Karolina Anna, Michalak Tadeusz Henryk, Włodarczyk Dorota Maria

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białas Krzysztof, Chachaj Jerzy Piotr, Chmal Władysław, Darabasz Eugeniusz Józef, Kamiński Janusz Jan, Kordońska Małgorzata, Kozłowski Andrzej Sławomir, Kubik Stanisław, Kujawa Henryk, Lesinski Tadeusz, Maciejczak Czesław Henryk, Makowska Ewa Anna, Mikołajewski Piotr, Rolirad Edward, Skorek Stanisław, Sobczak Henryk Wiesław, Staszewski Henryk, Szczygieł Mieczysław Piotr, Łucki Mieczysław, Łukasik Wojciech
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chachaj Jerzy Piotr, Darabasz Eugeniusz Józef, Kozłowski Andrzej Sławomir, Kołtuński Krzysztof, Lesinski Tadeusz Wojciech, Maciejczak Czesław Henryk, Makowska Ewa Anna, Szczygieł Mieczysław Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pomykała Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agromet Gopło Sp. Z O.O., Sikorowo − KRS 0000169532
  2. Awiązek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych Województwa Kujawsko-pomorskiego, Toruń − KRS 0000005869
  3. Centralna Grupa Energetyczna S.A., Konin − KRS 0000411406
  4. Fw Rychwał 1 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000698206
  5. Fw Rychwał 2 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000698200
  6. Fw Zalewo Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000698234
  7. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Inowrocławiu, Inowrocław − KRS 0000616932
  8. Klub Jeździecki Oxer Inowrocław, Łojewo − KRS 0000562577
  9. Kółko Rolnicze W Orłowie, Orłowo − KRS 0000001099
  10. Kujawsko - Pomorski Związek Jeździecki, Toruń − KRS 0000092027
  11. Kujawsko-pomorskie Stowarzyszenie Produktu Regionalnego i Lokalnego, Toruń − KRS 0000240011
  12. Naczelna Organizacja Techniczna Federacja Stowarzyszeń Naukowo-technicznych Rada W Inowrocławiu, Inowrocław − KRS 0000000815
  13. Ochotnicza Straż Pożarna, Sikorowo − KRS 0000069417
  14. Pebi Sp. Z O.O., Przedbojewice − KRS 0000521161
  15. Stowarzyszenie Partnerstwo Powiatu Inowrocławskiego, Inowrocław − KRS 0000196297
  16. Stowarzyszenie Producentów i Użytkowników Wapna Nawozowego Wappol, Warszawa − KRS 0000145809
  17. Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły W Górze, Góra − KRS 0000110945
  18. Stowarzyszenie Wspierania i Rozwoju Kółek Rolniczych i Kół Gospodyń Wiejskich Oraz Ich Związków-rolnik, Warszawa − KRS 0000666059
  19. Wojewódzki Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Bydgoszczy, Inowrocław − KRS 0000103621

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Inofama S.A., Inowrocław − KRS 0000079235
  2. Kujawska Spółdzielnia Mieszkaniowa W Inowrocławiu, Inowrocław − KRS 0000168926
  3. Kujawsko-pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000331628
  4. Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. Z O.O., Pakość − KRS 0000217987
  5. Spółdzielcze Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agromet-gopło W Sikorowie, Sikorowo − KRS 0000163425
  6. Windprojekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000389456
  7. Windprojekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000278399

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Naprawa oraz serwisowanie pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne następujących pojazdów: Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin - w ilości 37 szt.
    Naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne następujących maszyn: ładowarek (Volvo L30B, Ł-201, Manitu MT 1440A), kompaktora Ł-34, spycharki gąsiennicowej TD-15C i wózka widłowego Linde H25D - 6 szt.
    2. Zamówienie podzielono na 7 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym:
    Zad. I. - Naprawa oraz serwisowanie pojazdów marki Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin, Scania, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. II. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Ł-201, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. III. - Naprawa oraz serwisowanie kompaktora Ł-34, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. IV. - Naprawa oraz serwisowanie spycharki gąsiennicowej TD-15C, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. V. - Naprawa oraz serwisowanie wózka widłowego Linde H25D, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. VI. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Volvo L30B, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
    Zad. VII. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Manitu MT 1440A, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych.
  2. Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i wymiana nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep. Zakres zamówienia to 363 szt. Opony dostarczane i wymieniane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji (produkcja bieżąca), w gatunku pierwszym. Opony muszą być wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez producenta.
    1.1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i zagospodarowania zużytego ogumienia na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie składowania i unieszkodliwiania odpadów.
    1.2. Minimalne parametry techniczne opon zostały określone w załączniku nr 9 do siwz.
  3. Naprawa oraz serwisowanie pojazdów marki Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin, Scania dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne następujących pojazdów: Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin - w ilości 37 szt. Zgodnie ze szczegółowym opisem umieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Naprawy pojazdów mechanicznych i sprzętu wraz z zakupami części zamiennych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Inowrocław
    Zadanie nr 1- naprawa pojazdów do 3,5 Mg i sprzętu wraz z zakupami części zamiennych. Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z zakupem części zamiennych. Zamawiający przewiduje 400-1300 roboczogodzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia. Zakres usług obejmuje diagnostykę pojazdu oraz wymianę zużytych części mechanicznych, elektrycznych i wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu lub podlegających okresowej wymianie, w przypadku naprawy bieżącej, diagnostykę oraz wymianę uszkodzonych części mechanicznych i elektrycznych w wyniku awarii, która wystąpiła w trakcie użytkowania pojazdu. Zamawiający wymaga, by w razie potrzeby Wykonawca wykonał również bezgotówkową likwidację szkody. Zadania nr 2 - naprawa pojazdów powyżej 3,5 Mg wraz z zakupami części zamiennych Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi. Zamawiający przewiduje 1000-3300 roboczogodzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia. Zakres usługi obejmuje w przypadku obsługi technicznej diagnostykę pojazdu oraz wymianę zużytych części mechanicznych, elektrycznych i wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu lub podlegających okresowej wymianie, w przypadku naprawy bieżącej, diagnostykę oraz wymianę uszkodzonych części mechanicznych i elektrycznych w wyniku awarii, która wystąpiła w trakcie użytkowania pojazdu. Zamawiający wymaga, by w razie potrzeby Wykonawca wykonał również bezgotówkową likwidację szkody
  5. Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i wymiana nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep. Zakres zamówienia to ok. 350 szt. Opony dostarczane i wymieniane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji (produkcja bieżąca), w gatunku pierwszym. Opony muszą być wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez producenta.
    1.1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i zagospodarowania zużytego ogumienia na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie składowania i unieszkodliwiania odpadów.
    1.2. Minimalne parametry techniczne opon zostały określone w załączniku nr 9 do siwz.
    1.3. Wymagane warunki techniczne:
    a) okres gwarancji 24 miesiące od daty zakupu i do głębokości 1,6 mm mierzonej na punkcie pomiarowym TWI,
    b) w okresie gwarancji wszystkie reklamowane opony - w których zostanie stwierdzona wada produkcyjna - będą wymienione na nowe, wolne od wad,
    c) wykonawca będzie zobowiązany do posiadania wymaganych opony na bieżąco,
    d) wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego ogumienia w celu utylizacji oraz do podpisania karty przekazania odpadu.
    e) wymieniane opony muszą być zgodne z zaleceniami producentów poszczególnych pojazdów. Dopuszcza się zamontowanie opon zamiennych, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    f) Wykonawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu opon, które będą zakładane w pojazdach,
    g) maksymalna odległość serwisu od bazy sprzętowej zamawiającego: do 10 km,
    h) Wykonawca musi dysponować pojazdem pomocy drogowej, który zapewni
    sholowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi. Czas reakcji od momentu zgłoszenia do 2 godz.
    Godziny pracy pojazdów zamawiającego:
    - od poniedziałku do piątku od 6:00 - 22:00,
    - w soboty, niedziele i święta od 6:00 - 15:00
    1.4. Zamówienie obejmuje zakłady:
    a) Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK),
    ul. Bagienna 77, 88-100 Inowrocław,
    b) Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych, Zakład Zielni (ZUSiP i ZZ),
    ul. Toruńska 165, 88-100 Inowrocław,
    c) Zarząd PGKiM, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław.
  6. Naprawa oraz serwisowanie pojazdów marki Renault, Volvo, DAF należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie naprawy oraz serwisowanie pojazdów, następujących mark: Renault, Volvo, Daf, w ilości 18 szt. pojazdów, zgodnych z zał. nr 8 do siwz.

    2. Wymagania techniczne i organizacyjne:
    a) usługi będą obejmowały naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego,
    b) części użyte w naprawach bieżących, remontach kapitalnych oraz przy usłudze technicznej muszą być zgodne z zaleceniami producentów poszczególnych pojazdów. Dopuszcza się zamontowanie części zamiennych, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta pojazdu,
    c) ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/ producentów danej marki pojazdów,
    d) Wykonawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, które będą montowane lub wymieniane w samochodach,
    e) maksymalna odległość serwisu od bazy sprzętowej zamawiającego: do 20 km od
    Inowrocławia,
    f) Wykonawca musi dysponować pojazdem pomocy drogowej, który zapewni sholowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi. Czas reakcji od momentu
    zgłoszenia do 2 godz.
    Godziny pracy pojazdów zamawiającego:
    - od poniedziałku do piątku od 6:00 - 22:00,
    - w soboty, niedziele i święta od 6:00 - 15:00
  7. REMONTY I NAPRAWY POJAZDÓW I SPRZĘTU NALEŻĄCEGO DO ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Inowrocław
    1.Przedmiot zamówienia powinien być realizowany w warsztacie naprawczym posiadającym stację diagnostyczną znajdującym się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 2.Remonty i naprawy mają obejmować naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne pojazdów i sprzętu wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy pojazdów i przyczep według wykazu Załącznik nr 10 oraz osprzętu samochodów i ciągników ( pługi, głowice frezarskie, głowice do koszenia, zamiatarka, ścinarka poboczy i inne ). 3.Do czynności podejmowanych w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych zalicza się między innymi: - wymianę oleju, - wymianę filtrów, - wymianę lub uzupełnienie płynów eksploatacyjnych, - konserwację i napełnienie systemu klimatyzacji, - wymianę rozrządu oraz części powiązanych technologicznie, - sprawdzenie układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia przy użyciu urządzeń diagnostycznych, - uzupełnienie lub wymianę oleju w skrzyni biegów i mostach napędowych, - diagnostykę silnika, Zamawiający każdorazowo określi zakres dodatkowych czynności, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych. 4.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego według bieżących potrzeb, określającego przewidywany zakres czynności do wykonania. 5.Po ustaleniu usterki, a przed rozpoczęciem realizacji naprawy Wykonawca określi szacunkowy koszt naprawy, w tym przewidywany czas realizacji naprawy ( ilość roboczogodzin ) oraz cenę części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, jeżeli wystąpi konieczność ich wymiany. 6. Jeżeli podczas świadczenia zleconej przez Zamawiającego usługi wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych, Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego, W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego rozszerzenia zakresu naprawy. Gdy w trakcie naprawy Wykonawca zdiagnozuje usterki, których usunięcie nie zostało zlecone przez Zamawiającego, a które maja wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności ich usunięcia. 7. Zamawiający wymaga stosowania przy realizacji zamówienia części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe nieuszkodzone. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie części regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. Części zdemontowane podczas naprawy Wykonawca na życzenie Zamawiającego przedstawi do wglądu. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części ( materiałów ) przez niego powierzonych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu katalogów norm czasowych. 10. Zamówienie zostanie wykonane w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. W przypadku rozbieżności, co do terminu trwania naprawy, decyduje Zamawiający. Wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia zostanie każdorazowe potwierdzone protokołem odbioru, zawierającym informacje na temat rodzaju wykonanej usługi oraz wymienionych części. 11. Na wykonane usługi Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji, licząc jej bieg od dnia odbioru przedmiotu naprawy. Wykonawca udziela gwarancji producenta na wymienione części i podzespoły. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, jeżeli producent nie zastrzegł terminu korzystniejszego. 12. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 13. Wady w realizacji zamówienia powinny być nieodpłatnie usunięte w terminie ustalonym przez strony. Jeżeli strony nie ustalą innego terminu wynosi on 2 dni robocze od dnia otrzymania zgłoszenia o wystąpieniu wady. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone w samochodach i sprzęcie powierzonych Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności za zniszczenie, włamanie, kradzież, pożar lub inne zdarzenia do pełnej wysokości powstałej szkody, w tym również za niewłaściwe wykonanie naprawy. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonywanych czynności w tym za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy wyrządzone osobom trzecim.
  8. REMONTY I NAPRAWY POJAZDÓW I SPRZĘTU NALEŻĄCEGO DO ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Inowrocław
    1.Przedmiot zamówienia powinien być realizowany w warsztacie naprawczym posiadającym stację diagnostyczną znajdującym się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.

    2.Remonty i naprawy mają obejmować naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne pojazdów i sprzętu wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy pojazdów i przyczep według wykazu Załącznik nr 10 oraz osprzętu samochodów i ciągników ( pługi, głowice frezarskie, głowice do koszenia, zamiatarka, ścinarka poboczy i inne ).

    3.Do czynności podejmowanych w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych zalicza się między innymi:
    - wymianę oleju,
    - wymianę filtrów,
    - wymianę lub uzupełnienie płynów eksploatacyjnych,
    - konserwację i napełnienie systemu klimatyzacji,
    - wymianę rozrządu oraz części powiązanych technologicznie,
    - sprawdzenie układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz
    zawieszenia przy użyciu urządzeń diagnostycznych,
    - uzupełnienie lub wymianę oleju w skrzyni biegów i mostach
    napędowych,
    - diagnostykę silnika,

    Zamawiający każdorazowo określi zakres dodatkowych czynności, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych.

    4.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego według bieżących potrzeb, określającego przewidywany zakres czynności do wykonania.

    5.Po ustaleniu usterki, a przed rozpoczęciem realizacji naprawy Wykonawca określi szacunkowy koszt naprawy, w tym przewidywany czas realizacji naprawy ( ilość roboczogodzin ) oraz cenę części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, jeżeli wystąpi konieczność ich wymiany.

    6. Jeżeli podczas świadczenia zleconej przez Zamawiającego usługi wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych, Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego, W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego rozszerzenia zakresu naprawy. Gdy w trakcie naprawy Wykonawca zdiagnozuje usterki, których usunięcie nie zostało zlecone przez Zamawiającego, a które maja wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności ich usunięcia.

    7. Zamawiający wymaga stosowania przy realizacji zamówienia części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe nieuszkodzone. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie części regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. Części zdemontowane podczas naprawy Wykonawca na życzenie Zamawiającego przedstawi do wglądu.

    8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części ( materiałów ) przez niego powierzonych.

    9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu katalogów norm czasowych.

    10. Zamówienie zostanie wykonane w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. W przypadku rozbieżności, co do terminu trwania naprawy, decyduje Zamawiający. Wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia zostanie każdorazowe potwierdzone protokołem odbioru, zawierającym informacje na temat rodzaju wykonanej usługi oraz wymienionych części.

    11. Na wykonane usługi Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji, licząc jej bieg od dnia odbioru przedmiotu naprawy. Wykonawca udziela gwarancji producenta na wymienione części i podzespoły. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, jeżeli producent nie zastrzegł terminu korzystniejszego.

    12. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi.

    13. Wady w realizacji zamówienia powinny być nieodpłatnie usunięte w terminie ustalonym przez strony. Jeżeli strony nie ustalą innego terminu wynosi on 2 dni robocze od dnia otrzymania zgłoszenia o wystąpieniu wady.

    14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone w samochodach i sprzęcie powierzonych Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności za zniszczenie, włamanie, kradzież, pożar lub inne zdarzenia do pełnej wysokości powstałej szkody, w tym również za niewłaściwe wykonanie naprawy.

    15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonywanych czynności w tym za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy wyrządzone osobom trzecim.

Inne osoby dla Włodarczyk Andrzej Piotr (87 osób):