Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Kamila Grażyna

w KRS

Kamila Grażyna Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kamila
Drugie imię:Grażyna
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1952 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Świerże Górne (Mazowieckie)
Przetargi:4 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakierzyński Arkadiusz, Balcerowski Henryk, Bańka Michał Sebastian, Bełbot Michał, Biegajło Bożena, Błażyński Paweł Mirosław, Chodorowski Marek Tomasz, Cichowski Sebastian, Cymer Paweł Tadeusz, Czajkowska Anna Helena, Darabasz Jadwiga Czesław, Dyczewska Anna, Dziewirz Krzysztof Włodzimierz, Fechner Puternicka Małgorzata, Felmet Patryk, Garbol Jacek, Jarzemska Hanna, Jurek Stanisław, Karwacki Daniel, Kierozalski Grzegorz, Komorowski Jerzy, Konieczny Marek Roman, Kornacka Marzena, Kostecki Marek, Kotowicz Bogdan, Kowalski Leszek, Kulesa Marek, Litwin Piotr, Marat Arkadiusz, Mazurek Andrzej, Michalski Edmund, Milczarczyk Adam Jacek, Morek Rafał, Noga Krzysztof, Nowakowski Lucjan, Paluch Maciej, Pawłowska Anna Magdalena, Piesiewicz Przemysław Marian, Przychodzki Marcin Kazimierz, Rożek Leszek, Różewska Maria, Rybicka Joanna, Schmidt Mariusz Krzysztof, Siennicki Piotr, Skomudek Waldemar, Skowron Mirosław Stanisław, Śliwski Paweł, Soja Teresa Bogumiła, Sprengel Joanna, Stępniewska Maria Ewa, Stróżyk Michał, Szaj Robert, Szczesiak Maria, Szpak Marcin Józef, Szyszko Roman, Wawryn Michał, Zalewski Michał, Zwara Piotr Roman, Łokucijewska Halina
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bliźniak Dariusz Janusz, Bukowiński Mariusz, Calski Paweł, Choruz Ryszard Józef, Cieślik Olgierd, Czech Renata Ewa, Czerwiński Roman Jerzy, Dzik Leszek, Fałek Ryszard Jan, Górniak Maksymilian, Jabłoński Ireneusz, Janicz Hieronim Stanisław, Jankiewicz Sławomir Artur, Jędrzejczak Małgorzata, Kiełbasa Jarosław, Kliś Stanisław, Koczorowski Piotr, Krakowiak Arkadiusz Norbert, Krzyżaniak Krzysztof, Lew Marcin Stanisław, Lewandowska Mieczysława, Malczak Jan, Malinowska Iwona Anna, Matiakowski Radosław, Moliński Adrian, Mortas Paweł Andrzej, Musiał Zygmunt Włodzimierz, Naumowicz Jerzy, Osuch Paweł, Owczarek Maciej, Pawłowski Karol, Piątkowski Kazimierz Jacek, Pietrzak Cezary Piotr, Piłat Jan, Potyra Stanisław Mariusz, Rachfalski Zygmunt, Rozpędek Hubert Andrzej, Socha Krzysztof Tadeusz, Stachurski Andrzej Mikołaj, Stefaniuk Jędrzej Łukasz, Surdziel Robert Franciszek, Świderski Łukasz, Szymankiewicz Marek, Taberska Wanda, Treider Tomasz Ryszard, Urbaniak Krzysztof, Wenta Roman Robert, Wodzyński Waldemar Stanisław, Wrona Jan Zbigniew, Zawadzki Przemysław Stanisław, Zborowski Krzysztof Sławomir, Źrubek Anna, Łochowski Józef, Łukaszewskatrzeciakowska Anna Romana

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zamasz Krzysztof Michał

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4pm Sp. Z O.O., Krupski Młyn − KRS 0000331645
  2. Adextra S.A., Warszawa − KRS 0000153943
  3. Adventure Sailing School Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000432198
  4. Aeroklub Radomski Lotnisko Piastów, Piastów − KRS 0000166034
  5. Aft Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000030167
  6. Alians Energetyczny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365117
  7. Apteka Mandragora W.gościniak Sp. J., Gryfino − KRS 0000441946
  8. Arcus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591929
  9. Atmobile Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000492312
  10. Baltic Investment Trust Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000376497
  11. Becapro Sp. Z O.O., Trąbki Wielkie − KRS 0000375057
  12. Cedat Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000076746
  13. Centrum Edukacji Ekologicznej, Radom − KRS 0000057999
  14. Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów Przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa − KRS 0000260696
  15. Cirrus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000592431
  16. Cyfrowe Wydawnictwa Edukacyjne Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000625091
  17. Danish Polish Batteries Sp. Z O.O., Starogard Gdański − KRS 0000095275
  18. Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000142433
  19. Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000048901
  20. Duon Dystrybucja S.A., Wysogotowo − KRS 0000274429
  21. Edukacja W Otwartym Społeczeństwie, Białystok − KRS 0000277784
  22. Eec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000434823
  23. Eko-surwis Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000153047
  24. Elektrownia Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000348557
  25. Elmen Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000211991
  26. Enea Operator Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000269806
  27. Enea Oświetlenie Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000067552
  28. Enea Serwis Sp. Z O.O., Gronówko − KRS 0000059066
  29. Enea Trading Sp. Z O.O., Świerże Górne − KRS 0000371086
  30. Enea Wytwarzanie Sp. Z O.O., Świerże Górne − KRS 0000536267
  31. Energa - Obrót S.A., Gdańsk − KRS 0000280916
  32. Energa Ciepło Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000058898
  33. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  34. Energa Oświetlenie Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000109164
  35. Energa Wytwarzanie S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  36. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  37. Energetyka Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000012900
  38. Energomontaż-północ Gdynia S.A., Gdynia − KRS 0000563117
  39. Epw Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000064717
  40. Europejskie Centrum Wiedzy, Warszawa − KRS 0000290145
  41. Eye Id Technolgies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506852
  42. Fortum Customer Services Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000450024
  43. Fortum Marketing And Sales Polska S.A., Gdańsk − KRS 0000378299
  44. Fortum Markets Polska S.A., Wysogotowo − KRS 0000235405
  45. Fortum Sprzedaż Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000458944
  46. Fota S.A. Układowej, Gdynia − KRS 0000047702
  47. Fundacja Aurea Porta, Gdańsk − KRS 0000107539
  48. Fundacja Chirurgia, Kozienice − KRS 0000134982
  49. Fundacja Energa, Gdańsk − KRS 0000326853
  50. Fundacja Kiniak-szczęściem Się Jest!, Raciążek − KRS 0000380739

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3 Wings Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000308897
  2. 3ds Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000277918
  3. 4 Profi - T Sp. Z O.O., Krupski Młyn − KRS 0000261501
  4. 4business Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Krupski Młyn − KRS 0000329864
  5. 4edu Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000339285
  6. Administracja Domów Miejskich - Kępno Sp. Z O.O., Kępno − KRS 0000133897
  7. Aegir 1 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406753
  8. Aegir 2 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406704
  9. Aegir 3 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406512
  10. Aegir 4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406533
  11. Aegir 5 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406530
  12. Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000247173
  13. Anat-automatyka Przemysłowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000211739
  14. Arena Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000291830
  15. At Group S.A., Krupski Młyn − KRS 0000068919
  16. Atic Services Polska Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000023933
  17. Atichp Sp. Z O.O., M. Świnoujście − KRS 0000011964
  18. Audytor Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000226581
  19. Aureus Mons Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000542458
  20. Auto-gryf Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000067680
  21. Aval Consult Kancelaria Prawniczo-ekonomiczna Sp. Z O.O., Burchardztwo − KRS 0000173431
  22. B Plus Jan Puchała Spólka Jawna, Tymbark − KRS 0000066498
  23. Bank Inicjatyw Społeczno-ekonomicznych S.A., Warszawa − KRS 0000031319
  24. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  25. Bfl Nieruchomości Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000284647
  26. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  27. Bialskopodlaska Fundacja Ekologiczna, Biała Podlaska − KRS 0000235909
  28. Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, Białystok − KRS 0000037027
  29. Biatel Administracja Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000268784
  30. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  31. Bioenergia Invest Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000315483
  32. Biuro Projektów Kolejowych W Krakowie, Kraków − KRS 0000076575
  33. Biuro Studiów i Projektów Górniczych W Krakowie, Kraków − KRS 0000096048
  34. Black Dot Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000450300
  35. Bora Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000286990
  36. Bpi Bank Polskich Inwestycji S.A., Warszawa − KRS 0000237641
  37. Bras S.A., Bydgoszcz − KRS 0000044204
  38. Bud-inwest Sp. Z O.O. Z Siedzibą W Krakowie, Kraków − KRS 0000214374
  39. Bz Wbk Lease S.A., Poznań − KRS 0000072890
  40. Centromost-stocznia Rzeczna W Płocku Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000073437
  41. Centrum Edukacji Menadżerskiej Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000147625
  42. Centrum Im. Adama Smitha - Pierwszy Niezależny Instytut W Polsce, Warszawa − KRS 0000254595
  43. Cerg Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000024136
  44. Cez Skawina S.A., Skawina − KRS 0000038504
  45. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  46. City Air S.A., Kraków − KRS 0000097698
  47. Clean Staff Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000145240
  48. Cogen Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000236997
  49. Complex Finance Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000342967
  50. Crepe Xpress Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000155337

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Montaż prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych na obiektach mieszkalnych w gminie Łask
    Zamawiający: Gmina Łask, Łask
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie 59 mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej zainstalowanej
    mocy 0,243 MWe, oraz 4 pomp ciepła o łącznej mocy zainstalowanej 35,2 kWt w ramach zadania pn. „Montaż
    prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych na obiektach mieszkalnych w gminie Łask” realizowanego ze
    środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu
    pn. „Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii, Część 4) Prosument - linia dofinansowania z
    przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii”. 2. W ramach realizacji
    zamówienia przewiduje się montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynków lub
    wolnostojącej w systemie bezinwazyjnym, tj. bez naruszania ciągłości izolacji termicznej oraz
    przeciwwilgociowej połaci dachu. Zakres prac obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie
    mikroinstalacji fotowoltaicznych z możliwością przyłączenia systemu do sieci energetycznej (w tym 25 instalacji
    z ogrzewaczami wody) oraz 3 pomp typu powietrze/woda i 1 pompy typu glikol/woda w tym: 2.1. dokonanie
    wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem wg wykazu PFU, przeprowadzenie analizy
    najefektywniejszej lokalizacji paneli, dobór odpowiedniej ilości i rodzaju paneli i innych elementów systemów
    fotowoltaicznych oraz przedłożenie wstępnych założeń projektowych do akceptacji Zamawiającemu, 2.2.
    wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną, w tym uzyskanie map do celów
    projektowych (jeżeli będzie taka potrzeba) oraz uzyskanie w imieniu inwestora decyzji zezwalającej na budowę
    albo dokonywanie niezbędnych zgłoszeń (zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych) – jeśli będzie taka
    potrzeba. Dokumentacja musi być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    programem funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej PFU, oraz wymogami technicznymi Narodowego Funduszu
    Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanej dalej NFOŚiGW, Projekt instalacji musi zawierać: 2.2.1. część
    opisową, 2.2.2. niezbędne obliczenia techniczne w tym sprawdzenie napięć w punkcie mocy maksymalnej (MPP)
    dla łańcucha w temperaturze +70ºC i -25ºC oraz napięcie łańcucha dla obwodu otwartego w temperaturze
    -25ºC, obliczone parametry powinny spełniać wymagania stawiane przez falownik, 2.2.3. dobór zabezpieczeń
    przepięciowych i ochrony przed porażeniem, 2.2.4. dobór kabli i zabezpieczeń nadprądowych, 2.2.5. współdziałanie z instalacją odgromową, 2.2.6. schematy, rzuty, rysunki konstrukcji montażowej pod panele,
    2.2.7. sprawdzenia obciążeń konstrukcji oraz nośności dachu, 2.2.8. wypełnione zgłoszenia o przyłączenie
    mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci dystrybucyjnej PGE, 2.2.9. karty katalogowe oraz certyfikaty
    dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów, 2.2.10. certyfikaty potwierdzające uprawnienia
    wykonawcy do instalowania systemów fotowoltaicznych, 2.2.11. wszelkie wymagane prawem uzgodnienia. 2.3.
    dostarczenie oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej oraz pomp ciepła wraz z niezbędnymi robotami
    towarzyszącymi, w tym z przygotowaniem miejsc montażu, uprzątnięciem i przywróceniem do stanu
    pierwotnego miejsc po wykonanych pracach, 2.4. opomiarowanie zamontowanej mikroinstalacji w licznik
    umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych o ilości energii elektrycznej wytworzonej w
    mikroinstalacji oraz podłączenie modułu komunikacyjnego do przesyłania danych, montaż urządzeń
    odnawialnych źródeł energii, montaż liczników energii elektrycznej pobieranej przez wszystkie urządzenia
    instalacji służącej do zasilania pomp ciepła, 2.5. zapewnienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie
    kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi, 2.6. dokonanie przez wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń,
    pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanej mikroinstalacji, 2.7. przyłączenie mikroinstalacji
    fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej – Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE wraz z dokonaniem w
    imieniu inwestora zgłoszenia i odbioru mikroinstalacji przez PGE, 2.8. uruchomienie mikroinstalcji
    fotowoltaicznej oraz pomp ciepła, 2.9. opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń (w języku polskim)
    oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi, 2.10. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
    2.11. przekazanie mikroinstalacji i pomp ciepła do użytkowania, 2.12. wykonanie i umieszczenie tablic
    informacyjnych zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW (treść i miejsce zostanie ustalone z Zamawiającym na etapie
    realizacji), 2.13. udzielenie rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia i zapewnienie usług serwisowych na
    zasadach określonych w umowie stanowiącej załącznik do SIWZ, 2.14. w okresie 5 lat od daty odbioru
    mikroinstalacji fotowoltaicznej oraz pomp ciepła Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do
    przeprowadzenia dwa razy w roku (wiosna, jesień) przeglądów kontrolnych materiałów i części
    eksploatacyjnych oraz do przeprowadzania pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z przepisami i wymogami
    producenta urządzeń. 3. Wymagany okres odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie roszczeń z tytułu rękojmi
    na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od daty od daty końcowego odbioru instalacji. 4. Wykonawca
    udzieli Zamawiającemu gwarancji na główne elementy urządzeń na okres nie krótszy niż: 4.1. gwarancja mocy
    na panel słoneczny: minimum 10 lat na 90% wydajności oraz minimum 25 lat na 80% wydajności, liczonych od
    dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania, 4.2. gwarancja na
    falowniki: minimum 5 lat (Zamawiający informuje, że długość tego okresu gwarancji stanowić będzie kryterium
    oceny ofert), 4.3. gwarancja na konstrukcję: 10 lat, 4.4. gwarancja na pozostałe instalacje w tym na
    podgrzewacze wody: 5 lat, 4.5. gwarancja na pompy ciepła: 5 lat, 4.6. gwarancja na roboty montażowe: 5 lat.
    5. Wykonawca jest zobowiązany w okresie gwarancji do nieodpłatnego dokonywania przeglądów urządzeń oraz sprawdzeń wymaganych przez producenta urządzenia.
  2. Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii w Gminie Jaśliska
    Zamawiający: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie 1 instalacji fotowoltaicznej poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 3 kWp. Wykonanie koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej wraz z przyłączem do sieci energetycznej na terenie gminy Jaśliska. Przewiduje się montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynku mieszkalnym w systemie bezinwazyjnym tj. bez naruszania ciągłości izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej połaci dachu. Zakres prac obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie mikroinstalacji fotowoltaicznej z przyłączeniem systemu instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej, w tym:
    W skład niezbędnej infrastruktury technicznej koniecznej do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych wchodzić będą:
    1) niezbędna dokumentacja
    2) panele fotowoltaiczne,
    3) inwerter solarny,
    4) konstrukcja montażowa dachowa lub naziemna (dach płaski, balkon-taras),
    5) rozdzielnia z wyłącznikami oraz zabezpieczeniami po stronie DC,AC w tym zawierająca ochronę przeciwprzepięciową i odgromową ( zgodnie z obowiązującymi przepisami),
    6) system odgromowy w zależności od potrzeb (wykonawca zamontuje system odgromowy na dachu budynku wraz z odbiorem technicznym i pomiarami kiedy jest jego brak na nieruchomości. W przypadku istniejącego systemu odgromowego wykonawca przeprowadzi ponowne pomiary i odbiór systemu).
    7) system monitoringu instalacji fotowoltaicznej (moduł komunikacyjny, mogący współpracować z projektowanymi falownikami, zawierający w swojej budowie wielofunkcyjny efektywny rejestrator danych.
    Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE i wykonawców robót montażowych.
  3. Budowa mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Ochotnica Dolna
    Zamawiający: Gmina Ochotnica Dolna, Ochotnica Dolna
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z realizacja zadania inwestycyjnego p.n. Budowa mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Ochotnica Dolna.
    Zakres tego zadania obejmuje roboty budowlane związane z dostawa i montażem 120 mikroinstalacji - autonomicznych zestawów fotowoltaicznych do podgrzewania wody złożonych z następujących elementów:
    -zestawów paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych o mocy min. 2 KW każdy (gwarancja produktu min. 10 lat, gwarancja mocy min. 25 lat, gwarancja na bezawaryjne działanie minimum 6 lat), panele mocowane na dachach budynków mieszkalnych za pomocą zestawów montażowych systemowych (elementy aluminiowe + stal nierdzewna, z uszczelkami samowulkanizacyjnymi), dostosowanych do
    rodzaju konstrukcji i pokrycia dachu;
    -okablowania w postaci kabli solarnych o długości i systemie montażu dostosowanych do poszczególnych budynków w których montowana będzie mikroinstalacja, wraz z wykonaniem niezbędnych przebić, przejść, mocowań;
    -wykonanie napraw elementów budynku uszkodzonych podczas wykonywania prac montażowych;
    -dostawa i montaż regulatorów MPPT;
    -dostawa i montaż elementów grzewczych w zasobnikach ciepłej wody użytkowej;
    -uporządkowanie terenu i budynków po wykonanych robotach wraz z utylizacja ewentualnych odpadów.

    Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
    1)prowadzenia robót pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru,
    2)zapewnienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    3)przedłożenia przed podpisaniem umowy Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych,
    4)umożliwienia w każdym czasie przeprowadzenia kontroli miejsca realizacji robót budowlanych oraz zastosowanych materiałów,
    5)dokonywania w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy i w uzgodnieniu z użytkownikami wybudowanych instalacji wszelkich wymaganych przeglądów technicznych, pomiarów, badań i analiz urządzeń, instalacji zrealizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia nie rzadziej niż 1 raz w roku.

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
    1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi- określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt,
    2)W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy,
    3)Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004, Nr 92 poz.881 z póżn. zm), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego,
  4. Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii w Gminie Jaśliska
    Zamawiający: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji hybrydowej składającej się z instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp i turbiny wiatrowej o mocy 5,4 kWp na budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Jaśliskach. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 20 kWp na oczyszczalni ścieków w Daliowej. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 3 kWp każda na 29 budynkach indywidualnych mieszkańców Gminy Jaśliska. Wykonanie koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej wraz z przyłączem do sieci energetycznej na terenie gminy Jaśliska. Wykaz nieruchomości, na których zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Przewiduje się montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynków (mieszkalnych, gospodarczych lub inwentarskich) w systemie bezinwazyjnym tj. bez naruszania ciągłości izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej połaci dachu. Zakres prac obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie mikroinstalacji fotowoltaicznych z przyłączeniem systemu instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej, w tym: 2. W skład niezbędnej infrastruktury technicznej koniecznej do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych wchodzić będą: 1) niezbędna dokumentacja; 2) panele fotowoltaiczne; 3) inwerter solarny; 4) konstrukcja montażowa dachowa lub naziemna (dach płaski, balkon-taras); 5) rozdzielnia z wyłącznikami oraz zabezpieczeniami po stronie DC,AC w tym zawierająca ochronę przeciwprzepięciową i odgromową ( zgodnie z obowiązującymi przepisami); 6) system odgromowy w zależności od potrzeb (wykonawca zamontuje system odgromowy na dachu budynku wraz z odbiorem technicznym i pomiarami kiedy jest jego brak na nieruchomości. W przypadku istniejącego systemu odgromowego wykonawca przeprowadzi ponowne pomiary i odbiór systemu); 7) system monitoringu instalacji fotowoltaicznej (moduł komunikacyjny, mogący współpracować z projektowanymi falownikami, zawierający w swojej budowie wielofunkcyjny efektywny rejestrator danych) 3. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego (Zał. Nr 10), który stanowi podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE i wykonawców robót montażowych. 4. W celu prawidłowego wykonania zadania wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Pozyskania wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty, prawidłowej wyceny zadania oraz zaprojektowania i wykonania instalacji ( wizja lokalna na wszystkich obiektach, analiza dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego, wywiad z właścicielami lub użytkownikami budynków; 2) Uzyskania wymaganych uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, uzyskania warunków technicznych w imieniu zamawiającego o ile będą wymagane przepisami prawa dla mających powstać instalacji; 3) Uzgodnienia z Zamawiającym i bezpośrednimi użytkownikami instalacji w gospodarstwach domowych najkorzystniejszego miejsca dla montażu paneli fotowoltaicznych i turbiny wiatrowej; 4) Uzyskania akceptacji tych miejsc przez Zamawiającego; 5) Wykonania dokumentacji projektowych dla mających powstać instalacji zgodnie obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i zasadami sztuki inżynierskiej; 6) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR); 7) Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 8) Dostarczenia na plac budowy wyłącznie nowych nieużywanych materiałów i urządzeń oraz ich zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą; 9) Wykonania montaży urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów i sztuką budowlaną na podstawie projektu zatwierdzonego przez inspektora nadzoru; 10) Prowadzenia bieżącej kontroli jakościowej wykonywanych robót; 11) Przygotowania niezbędnej dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia instalacji do Zakładu Energetycznego; 12) Przeprowadzenia rozruchu i uruchomienia wykonanych instalacji oraz ich przekazania do eksploatacji; 13) Przygotowania i dostarczenia zamawiającemu szczegółowych, jasno sformułowanych instrukcji obsługi wykonanych instalacji zarówno w budynkach użyteczności publicznej jak i w zabudowaniach osób fizycznych; 14) Przeszkolenia personelu wyznaczonego przez zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji wykonanych instalacji w obiektach użyteczności publicznej; 15) Przeszkolenia wyznaczonych osób w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji wykonanych instalacji wykonanych w zabudowaniach osób fizycznych; 16) Dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia przeprowadzenia przeszkolenia w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji wykonanych instalacji zawierającego oświadczenie podpisane przez osoby przeszkolone; 17) Prowadzenia serwisu gwarancyjnego oraz niezwłoczne usuwanie wszelkich usterek powstałych w okresie gwarancji; 18) W okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe wykonywane będą nieodpłatnie zgodnie z wymaganiami producentów zawartymi w kartach gwarancyjnych urządzeń, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku; 19) Wymagany czas reakcji na usunięcie usterki wynosi do 48 godzin od momentu skutecznego zgłoszenia Wykonawcy, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy; 20) Wykonawca zobowiązuje się do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za przyjęcie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów, adresów e-mail poczty elektronicznej; 21) Zapewnienia serwisu pogwarancyjnego dla dostarczonych urządzeń; 22) Przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej potrzebnej do prawidłowego rozliczenia zadania, w szczególności: certyfikatów, atestów, kart gwarancyjnych urządzeń, kart katalogowych, instrukcji obsługi urządzeń, projektów technicznych itp.; 23) Wszystkie zastosowane urządzenia muszą mieć europejską gwarancję jakości. Urządzenia wyprodukowane poza Europą nie posiadające takiej gwarancji nie będą dopuszczone do montażu przez Zamawiającego; 24) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykaz komponentów instalacji wraz z dokumentami dopuszczającymi do obrotu w celu zatwierdzenia ich przez inspektora nadzoru. Materiały spoza tej listy nie będą mogły być stosowane w ramach tego zadania; 25) Do wykonania zadania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość wykonania, dopuszczonych do stosowania w budownictwie; 26) W odniesieniu do paneli fotowoltaicznych i inwerterów należy użyć urządzeń wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 roku; 27) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z niewłaściwego wykonania prac lub niewłaściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsca wykonania robót; 28) Zmawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 29) Termin płatności za wykonane zadanie wynosi 45 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót; 30) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania zamówienia, nawet jeżeli te prace nie były wymienione wprost w dokumentach przetargowych. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawiera również wartość tych prac; 31) Wykonawca przygotowując ofertę powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektów objętych niniejszym zadaniem; 32) W celu udostępnienia obiektów do przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dogodny termin w godzinach pracy urzędu; 33) Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót będzie dostarczenie Zamawiającemu lub jego przedstawicielowi ( inspektorowi nadzoru inwestorskiego) na trzy dni przed planowaną datą odbioru następujących dokumentów: a) dokumentacji powykonawczej; b) aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów do użytych materiałów; c) certyfikatów na znak bezpieczeństwa B deklaracji CE dla użytych wyrobów; d) kart gwarancyjnych zamontowanych urządzeń z warunkami gwarancji; e) instrukcji obsługi i eksploatacji do zamontowanych urządzeń w języku polskim; f) protokołów odbioru robót dla poszczególnych obiektów; g) oświadczeń o użytkowników indywidualnych i wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników obsługujących instalacje na budynkach użyteczności publicznej, dotyczących przeszkolenia w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji wykonanych mikroinstalacji prosumenckich. 34) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz bezpieczeństwa ruchu. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenia przepisów w trakcie realizacji zadania , norm określonych w odpowiednich przepisach ponosi wykonawca; 35) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty w których posiadanie wejdzie Wykonawca niniejszego zamówienia pozostają własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić na żądanie Zamawiającego lub najpóźniej w momencie zakończenia realizacji umowy albo jej rozwiązania. 5. Bezwzględnym wymaganiem Zamawiającego jest, aby zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania techniczne i technologiczne były przedstawione Zamawiającemu i uzyskały jego jednoznaczną akceptację. Karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje zgodności potwierdzające parametry urządzeń ich właściwości techniczne i użytkowe muszą być załączone do oferty w celu dokonania ich oceny technicznej i spełnienia warunków technicznych opisanych w PFU. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU stanowiące załącznik do SIWZ i umowy o wykonanie robót oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w PFU zastosowano opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia minimum tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Podane w opisach jako przykładowe nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP). Mają one jedynie na celu sprecyzowanie minimalnych oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 8. Wykonawca który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego technologie, dostawy i roboty budowlano-instalacyjne co najmniej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca załączy do oferty wszelkie dokumenty w języku polskim umożliwiające dokonanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego, proponowanego rozwiązania. 10. Po złożeniu oferty i załączeniu wymaganych dokumentów, Wykonawca nie będzie dokonywał zmiany technologii i zaproponowanych urządzeń. 11. Wykonawca powinien uzyskać na etapie przygotowania oferty wszelkie informacje potrzebne do prawidłowego oszacowania wartości przedstawionej oferty i zakresu koniecznych do wykonania prac. 12. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot i zakres umowy występują nieścisłości błędy lub pomyłki Zamawiający będzie usuwał odpowiadając na pytania Wykonawców w czasie przewidzianym i opisany w SIWZ. Po tym okresie Zamawiający uzna że Wykonawcy posiadają pełną wiedzę na temat przedmiotu i zakresu zadania