Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Maciej Jan

w KRS

Maciej Jan Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Maciej
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1983 r., wiek 34 lata
Miejscowości:Dąbrowa (Wielkopolskie), Krzeszowice (Małopolskie), Porosły (Podlaskie), Skórcz (Pomorskie), Tarnów (Małopolskie)
Przetargi:306 w aktualnych firmach, 6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz, Boryń Cezary, Błędowski Stanisław, Fulara Jerzy, Grzesik Adam Marek, Jacygrad Tomasz, Kantor Wiesław Leonard, Kraszewski Andrzej, Krawiec Wiesław Adam, Miętus Leszek Marcin, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Stein Marek, Szubert Filip, Woźniak Kazmierz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Tadeusz, Zielińska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kraszewski Andrzej, Wysmulski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łazarczyk Izabela Katarzyna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Forenc Bogdan, Fulara Jerzy, Jacygrad Tomasz, Jasiński Zbigniew Piotr, Kubik Andrzej, Kuchler Vel Chuchler Wojciech, Lachowicz Tadeusz, Marszałek Marek Szymon, Merkis Adam Andrzej, Moryson Małgorzata Barbara, Ratajczak Andrzej, Smentek Artur Stanisław, Witkowska Alicja Elżbieta, Witkowski Paweł Tomasz, Woźniak Kazimierz, Żak Artur, Zielińska Agnieszka
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Godula Artur Nikodem, Popławski Jan, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Jarosław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fulara Jerzy, Giej Dariusz, Hryc Michał, Kostecki Józef, Kraszewski Andrzej, Krawiec Wiesław Adam, Kreja Iwona Katarzyna, Kuncicki Jerzy, Sekuła Mieczysław, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Leszek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Godula Artur Nikodem, Kraszewski Andrzej, Popławski Jan, Wysmulski Michał Grzegorz, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryń Cezary, Bujniewicz-belka Elżbieta, Kraszewski Andrzej, Małecki Andrzej, Merkis Adam Andrzej, Radzikowski Robert Sebastian, Wysmulski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Michalczyk Mariusz Stefan
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fulara Jerzy, Krawiec Wiesław Adam, Krusicka Izabela Renata, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śmiałowski Wacław
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Błędowski Stanisław Ignacy, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Krawiec Wiesław, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Leszek
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Fijał Stefania, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Konsek Róża Bronisława, Krawiec Paweł Adam, Krawiec Wiesław Adam, Kubica Andrzej Józef, Miętus Leszek Marcin, Niemiec Ewa Agnieszka, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Walaszczyk Zbigniew, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Kantor Wiesław Leonard, Knych Sławomir Piotr, Niemiec Ewa Agnieszka, Pazera Tomasz Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Niemiec Piotr Grzegorz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryń Cezary, Budzyński Przemysław Wojciech, Bujniewicz-belka Elżbieta, Ciarkowski Szymon, Dissel Jurgen Pieter, Giej Dariusz, Imiełowski Adam, Janov Jozef, Kapinos Piotr, Komosa Piotr, Kowalik Grzegorz, Koziorowski Leszek Krzysztof, Kraszewski Andrzej, Kreja Iwona Katarzyna, Krusicka Izabela Renata, Kuncicki Jerzy Zbigniew, Linda Mariusz Przemysław, Luniak Andrzej, Nowakowski Paweł Andrzej, Pietrzak Tomasz Mikołaj, Slivovic Marian, Sosna Rafał, Szubert Filip, Słabosz Mateusz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Joanna Małgorzata, Włodarczyk Małgorzata Cecylia, Włodarczyk Tadeusz, Zielińska Agnieszka Teresa, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabrocka Joanna
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krusicka Izabela Renata, Włodarczyk Tadeusz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krusicka Izabela Renata, Włodarczyk Jacek Tadeusz, Włodarczyk Joanna Małgorzata, Włodarczyk Tadeusz
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaźmierkiewicz Dariusz, Krusicka Izabela Renata, Włodarczyk Jacek Tadeusz, Włodarczyk Joanna Małgorzata, Włodarczyk Tadeusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz, Boryń Cezary, Błędowski Stanisław, Fulara Jerzy, Grzesik Adam Marek, Jacygrad Tomasz, Kantor Wiesław Leonard, Kraszewski Andrzej, Krawiec Wiesław Adam, Miętus Leszek Marcin, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Stein Marek, Szubert Filip, Woźniak Kazmierz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Tadeusz, Zielińska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Forenc Bogdan, Fulara Jerzy, Jacygrad Tomasz, Jasiński Zbigniew Piotr, Kubik Andrzej, Kuchler Vel Chuchler Wojciech, Lachowicz Tadeusz, Marszałek Marek Szymon, Merkis Adam Andrzej, Moryson Małgorzata Barbara, Ratajczak Andrzej, Smentek Artur Stanisław, Witkowska Alicja Elżbieta, Witkowski Paweł Tomasz, Woźniak Kazimierz, Żak Artur, Zielińska Agnieszka
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Fijał Stefania, Fulara Jerzy, Kantor Wiesław Leonard, Konsek Róża Bronisława, Krawiec Wiesław Adam, Kreja Iwona Katarzyna, Miętus Leszek Marcin, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majkowski Ireneusz Wojciech
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fulara Jerzy, Giej Dariusz, Hryc Michał, Kostecki Józef, Kraszewski Andrzej, Krawiec Wiesław Adam, Kreja Iwona Katarzyna, Kuncicki Jerzy, Sekuła Mieczysław, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Leszek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Godula Artur Nikodem, Kraszewski Andrzej, Popławski Jan, Wysmulski Michał Grzegorz, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fulara Jerzy, Krawiec Wiesław Adam, Krusicka Izabela Renata, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śmiałowski Wacław
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mechlińska Iwona Katarzyna, Krusicka Izabela Renata, Kurzyk Sebastian, Kurzyk Wojciech Robert, Merkis Adam Andrzej, Wiklandt Halina, Włodarczyk Małgorzata Cecylia, Włodarczyk Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurzyk Waldemar
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Błędowski Stanisław Ignacy, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Krawiec Wiesław, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Leszek
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Fijał Stefania, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Konsek Róża Bronisława, Krawiec Paweł Adam, Krawiec Wiesław Adam, Kubica Andrzej Józef, Miętus Leszek Marcin, Niemiec Ewa Agnieszka, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Walaszczyk Zbigniew, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jaszczak Tadeusz, Wieczorek Wojciech Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szydłowski Janusz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gadowski Lech Jacek, Grochecki Wojciech, Kreja Iwona Katarzyna, Krusicka Izabela Renata, Kudlak Krzysztof Grzegorz, Mechliński Zygmunt, Wilklandt Halina, Włodarczyk Tadeusz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryń Cezary, Budzyński Przemysław Wojciech, Bujniewicz-belka Elżbieta, Ciarkowski Szymon, Dissel Jurgen Pieter, Giej Dariusz, Imiełowski Adam, Janov Jozef, Kapinos Piotr, Komosa Piotr, Kowalik Grzegorz, Koziorowski Leszek Krzysztof, Kraszewski Andrzej, Kreja Iwona Katarzyna, Krusicka Izabela Renata, Kuncicki Jerzy Zbigniew, Linda Mariusz Przemysław, Luniak Andrzej, Nowakowski Paweł Andrzej, Pietrzak Tomasz Mikołaj, Slivovic Marian, Sosna Rafał, Szubert Filip, Słabosz Mateusz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Joanna Małgorzata, Włodarczyk Małgorzata Cecylia, Włodarczyk Tadeusz, Zielińska Agnieszka Teresa, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabrocka Joanna
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Grzegorz Tomasz, Godula Artur Nikodem, Popławski Jan, Łukaszewicz Marek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duniak Aldona Weronika, Gałęski Przemysław Lech, Janiszewski Jerzy Wincenty, Kreja Iwona Katarzyna, Krusicka Izabela Renata, Malgrem Józef Stanisław, Mechliński Zygmunt, Papis Dariusz, Tuma Zdzisława
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krusicka Izabela Renata, Włodarczyk Tadeusz
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krusicka Izabela Renata, Włodarczyk Małgorzata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 10x S.A., Warszawa − KRS 0000536364
  2. 360 Circus Polska Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000345295
  3. 4 Concept Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000617205
  4. Adamix Group Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000383791
  5. Airdata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000501433
  6. Albemuth Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000536234
  7. Allfood Sp. Z O.O. W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000455815
  8. Ant Spółka Z Ograniczoną Odpowiewdzialnością, Kraków − KRS 0000256181
  9. Ariańska 4-6 Apartamenty Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000512795
  10. Ariańska 4-6 Apartamenty Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000518572
  11. Baltic Service Sp. Z O.O., Lubowidz − KRS 0000119549
  12. Baltic Service Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Lubowidz − KRS 0000243317
  13. Bc-chylonia - Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000243843
  14. Berrington Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000385764
  15. Berrington Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000388654
  16. Bmm Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397951
  17. Centrum Medyczne Macierzyństwo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000337596
  18. Chłodnia Grudziądz Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000253746
  19. Chłodnia Milagros-baldi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000252360
  20. Chłodnia Olsztyn Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000022076
  21. Chłodnie Wielkopolskie Iglokrak Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000103533
  22. Dalkrak Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000191033
  23. Delis Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000379525
  24. Detal Holding Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000318636
  25. Dioryt Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000579542
  26. Dorado Centrum Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000032567
  27. Drob-service Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000047380
  28. Duka International S.A., Warszawa − KRS 0000607221
  29. Duo777 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378098
  30. Ekpol Sp. Z O.O., Tomaszkowo − KRS 0000269823
  31. Emc Instytut Medyczny S.A., Wrocław − KRS 0000222636
  32. Emf Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000405744
  33. Empik S.A., Warszawa − KRS 0000636785
  34. Empik Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005327
  35. Energy Solution Technology Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000602188
  36. Extensa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000409177
  37. Extensa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000409366
  38. Fast Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000019809
  39. Fhu Technic-leader Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000564549
  40. Firma Polamo Wiesław Krawiec, Piotr Krawiec, Janusz Michalec, Beata Michalec Sp. J., Kraków − KRS 0000084309
  41. Food Service Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268478
  42. Forgusto Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000456031
  43. Forgusto Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000453022
  44. Frozco Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000201948
  45. Fundacja 100 Lat Ks Cracovia, Kraków − KRS 0000144274
  46. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  47. Fundacja First Class Podróż Za Uśmiech, Warszawa − KRS 0000630379
  48. Fundacja Poległych i Pomordowanych Na Wschodzie, Warszawa − KRS 0000359090
  49. Fundacja Pomorska, Gdańsk − KRS 0000161337
  50. Fundacja Projekt Mokotów, Warszawa − KRS 0000575883

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 360 Circus Investments Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000451098
  2. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Nieruchomości Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000527654
  3. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Rzeszów − KRS 0000413139
  4. 360 Circus Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000616456
  5. Agro Global Trade Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000259440
  6. Agros Nova Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012443
  7. Almar Sp. Z O.O., Nikielkowo − KRS 0000149083
  8. Aram Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089140
  9. Asec S.A., Kraków − KRS 0000034383
  10. Atb Truck S.A., Śrem − KRS 0000022997
  11. Autoweber Sp. Z O.O., Zduńska Wola − KRS 0000079047
  12. Aves Sp. Z O.O., Gajewniki − KRS 0000082208
  13. Beata Gessel i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000110932
  14. Beskidzki Bank Spółdzielczy, Bielsko-biała − KRS 0000093686
  15. Bielsat.com Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000008868
  16. Bolero Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000205999
  17. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  18. Browar Wrężel Sp. Z O.O., Zarzecze − KRS 0000513483
  19. Bytom S.A., Kraków − KRS 0000049296
  20. Cable Partners - Cyfoca Holdings Limited Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000302960
  21. Centrum Dystrybucja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000307393
  22. Chłodnia Łódź - S.A., Łódź − KRS 0000187140
  23. Chłodnie Baldi-iglokrak Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000238657
  24. Cleancarbon Energy S.A., Koszewko − KRS 0000079667
  25. Coffeel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414519
  26. Cukrownia Wschowa S.A., Opalenica − KRS 0000049054
  27. Delta Catering Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000149655
  28. Detal Serwis Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000249111
  29. Devoran S.A., Warszawa − KRS 0000260376
  30. Drumet Liny i Druty Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000325069
  31. Eco Recycling Investment Organizacja Odzysku S.A., Warszawa − KRS 0000172992
  32. Edukacja i Logistyka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000003276
  33. Eko Dendron Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000100167
  34. Elmo S.A., Żelków-kolonia − KRS 0000285363
  35. Empik E-commerce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490483
  36. Enterfood Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000447634
  37. Erabit Sp. Z O.O. - Spółka Komandytowa Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000353681
  38. Eureka Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000337763
  39. Expolco Transped Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000063662
  40. Farm Frites Poland S.A., Lębork − KRS 0000152098
  41. Fasc Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000228510
  42. Favore.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546914
  43. First Data Polska S.A., Warszawa − KRS 0000061293
  44. Foodcare Sp. Z O.O., Zabierzów − KRS 0000146008
  45. Frigo Logistics Sp. Z O.O., Żnin − KRS 0000008950
  46. Frisco S.A., Warszawa − KRS 0000401344
  47. Frozen Food Group Poland Ltd Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083742
  48. Frozen Food Logistic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157369
  49. Fundacja Promedica, Gdynia − KRS 0000175578
  50. Gastro Consulting Sp. Z O.O., M. Łódź − KRS 0000409631

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna”
    Zamawiający: Urząd Gminy, Jasienica Rosielna
    „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna”
    Część I: Dostawa produktów spożywczych
    Część II: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
    Część III: Dostawa mleka i produktów mlecznych
    Część IV: Dostawa pieczywa
    Część V: Dostawa mrożonek rybnych i warzywnych
    Część VI: Dostawa warzyw i owoców świeżych
    Część VII: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
  2. Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 7:
    Część I Produkty mleczarskie:
    Asortymenty i ilości produktów mleczarskich są określone w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Kod CPV 15500000-3,częstość dostaw minimum 2 razy w miesiącu
    Część II Mięso, wędliny:
    Asortymenty i ilości mięs i wędlin są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Kod CPV 15100000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu
    Część III Mrożonki:
    Asortymenty i ilości mrożonek są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Kod CPV 15896000-5, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu
    Część IV Produkty spożywcze:
    Asortymenty i ilości produktów spożywczych są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Kod CPV 15800000-6, częstość dostaw; minimum 1 raz w miesiącu
    Część V Warzywa owoce,
    Asortymenty i ilości warzyw i owoców są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV 03220000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu
    Część VI Pieczywo
    Asortymenty i ilości pieczywa są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 6 do SIWZ, Kod CPV 15811000-6, dostawy codziennie oprócz niedziel i świąt w godzinach co najmniej od 7:00 do 12:00

    Część VII Jaja
    Asortymenty i ilości jaj są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, Kod CPV 03142500-3, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu
  3. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie – dostawa warzyw, owoców mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie – dostawa warzyw, owoców mrożonych od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
  4. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim – dostawa produktów mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - dostawa produktów mrożonych.
  5. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych od podpisania umowy do 31.12.2017r.
  6. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb mrożonych, produktów mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb mrożonych, produktów mrożonych od podpisania umowy do 31.12.2017r.
  7. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych od dnia podpisana umowy do 31.12.2017r.
  8. Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie obiektu nr 3 „Kłobuk” Nowa kaletka – 12 zadań.
    Zamawiający: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Olsztynie, Olsztyn
    Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie obiektu nr 3 „Kłobuk” Nowa kaletka – 12 zadań.
  9. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Szkole Podstawowej nr 1 w Brzozowie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. prof. Wł. Szafera przy ul. Parkowej nr 5 w Brzozowie, niezbędnych do sporządzania posiłków w roku 2017 zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 1A-1H:

    CZĘŚĆ 1 – Artykuły spożywcze
    Kod CPV 15800000-6

    CZĘŚĆ 2 – Artykuły spożywcze mrożone
    Kod CPV 15221000-3, 15331170-9

    CZĘŚĆ 3 – Mięso i przetwory mięsne
    Kod CPV 15110000-2, 15130000-8

    CZĘŚĆ 4 – Nabiał
    Kod CPV 15500000-3

    CZĘŚĆ 5 – Warzywa i owoce
    Kod CPV 15300000-1

    CZĘŚĆ 6 – Drób
    Kod CPV 15112100-7, 15131500-0

    CZĘŚĆ 7 – Pieczywo
    Kod CPV 15811000-6

    CZĘŚĆ 8 – Jajka
    Kod CPV 03142500-3

    2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załączniku nr 1A-1H (np. „Kakao Deco Moreno”, „Nutella”, „Makaron Lubella” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo.
    Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć (zał. nr 1A-1H) jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
  10. : Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II przy ul. Tysiąclecia 29 w Brzozowie, niezbędnych do sporządzania posiłków w roku 2017 zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 1A-1H „Formularz cenowy”: CZĘŚĆ 1 – Różne artykuły spożywcze Kod CPV 15800000-6 CZĘŚĆ 2 – Artykuły spożywcze mrożone Kod CPV 15221000-3, 15331170-9 CZĘŚĆ 3 – Mięso i przetwory mięsne Kod CPV 15110000-2, 15130000-8 CZĘŚĆ 4 – Nabiał Kod CPV 15500000-3 CZĘŚĆ 5 – Warzywa i owoce Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ 6 – Drób Kod CPV 15112100-7, 15131500-0 CZĘŚĆ 7 – Pieczywo Kod CPV 15811000-6 CZĘŚĆ 8 – Jajka Kod CPV 03142500-3
  11. Na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków, Sulęcin
  12. Sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych, według podziału na 8 zadań
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych, według podziału na 8 zadań: 1)Zadanie nr 1 art. spożywcze, CPV: 15800000-6, 15872200-3; 2)Zadanie nr 2 art. rolno-spożywcze, CPV: 15331000-7; 3)Zadanie nr 3 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4)Zadanie nr 4 drób, CPV: 15131500-0; 5)Zadanie nr 5 pieczywo, CPV: 15811000-6; 6)Zadanie nr 6 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 7)Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; 8)Zadanie nr 8 mrożonki, CPV: 15331170-9; Uwaga!: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w szczegółowych formularzach oferty stanowiących załączniki do formularza oferty (zał. nr 1) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w załącznikach szczegółowych do ogólnego formularza oferty stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ w zakresie każdego zadania. 3.Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; podana w załączniku szczegółowym do formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Szacunkowa wielkość dostaw określona w szczegółowym formularzu potrzeb do załącznika nr 1 do SIWZ, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykonawcy, którzy zaproponują artykuły równoważne do opisanych w szczegółowych załącznikach potrzeb danego zadania muszą dołączyć do oferty karty produktu lub inny dokument, z którego bezsprzecznie wynikać będzie zgodność produktu do opisanego w szczegółowym załączniku potrzeb danego zadania. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w szczegółowych formularzach potrzeb poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji artykułu. 5.Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem do godz. 14:00 na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 6.Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy transportem dopuszczonym przez organy sanitarne do transportu żywności, zabezpieczającym w pełni jej jakość i bezpieczeństwo zdrowotne. 7.Dostarczane artykuły muszą być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 8.Zamawiający informuje, iż jest dostawcą posiłków dla żłobków, przedszkoli, szkół i szpitali z oddz. dziecięcym, dlatego też Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia wraz z ofertą oświadczy na szczegółowym formularzu potrzeb artykułów odpowiedniego zadania, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2015 poz. 1256). Weryfikacja dotrzymania standardów jakościowych opisanych szczegółowo w tych formularzach odbywać się będzie rygorystycznie przy dostawie każdej partii artykułów. 9.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia i nie spełniają standardów jakościowych opartych o Polską Normę przenoszącą normy europejskie i Polską Klasyfikację Wyrobów i Usług określonych w szczegółowym formularzu danego zadania - odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment zdatny do spożycia w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. 10.Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu, iż oferowane artykuły spełniają standardy jakościowe wskazane w punkcie 9 niniejszego działu SIWZ. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w szczegółowym formularzu potrzeb danego zadania stanowiący integralny załącznik do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 12.W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w szczegółowym formularzu potrzeb, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 14.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2017 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2017, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  13. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2017
    Zamawiający: Zespół Szkół, Ostrów Lubelski
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół na rok 2017
  14. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2017
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wg. opisu rodzajowo-ilościowego określonego w załączniku nr 1 do siwz. Pakiet I (Produkty sypkie, suche itp.), Pakiet II (Przyprawy, sosy, dodatki do produkcji kuchennej, itp.), Pakiet III (Przetwory warzywne, owocowe, soki, marmolady itp.), Pakiet IV (Mleko i produkty mleczarskie), Pakiet V (mrożonki), Pakiet VI (Ryby przetworzone i konserwowane), Pakiet VII (pieczywo), Pakiet VIII (jaja kurze)
  15. ZC/2/2016 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 34 im. Kornela Makuszyńskiego w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Kornela Makuszyńskiego w Lublinie, Lublin
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
    w Szkole Podstawowej nr 34 w Lublinie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

    Zadanie 1: Sukcesywna dostawa owoców, warzyw i jajek,
    Zadanie 2: Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego,
    Zadanie 3: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, cielęcego oraz wędlin,
    Zadanie 4: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych,
    Zadanie 5: Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb mrożonych,
    Zadanie 6: Sukcesywna dostawa nabiału,
    Zadanie 7: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych,
    Zadanie 8: Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych.
    Zamówienie poniżej kwot określonych n podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

  16. Zamawiający: Samorządowe Przedszkole w Dydni, Dydnia
    ”Dostawa żywności do kuchni Samorządowego Przedszkola w Dydni, mieszczącego się w budynku CARITAS Archidiecezji Przemyskiej, Stacja Opieki Medycznej, Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego w Dydni, w celu przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz osób starszych i niepełnosprawnych”.
  17. sukcesywne dostawy ryb, warzyw i owoców mrożonych oraz lodów
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, warzyw i owoców mrożonych oraz lodów.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Formularzu cenowym” – w załączniku nr 1 do SIWZ.
    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
    Wspólny Słownik Zamówień CPV:
    15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
    03311000-2 ryby świeże
    15331170-9 owoce i warzywa mrożone
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie I i II.
  18. Zakup produktów żywnościowych w 2017 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec-Peszkowskiego w Sanoku z siedzibą przy ul. Sadowej 12, 38-500 Sanok
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego, Sanok
    Przedmiotem zamówienia były dostawy artykułów spożywczych dla SP Nr 4 w Sanoku, których szacunkową ilość określał załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na zadania
  19. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zakład Karny w Łupkowie, Komańcza
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZADANIA)
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów spożywczych:
    ZADANIE I – Konserwy rybne
    - konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym, o gramaturze 170g, z samootwieraczem, w ilości 130 kg,
    - konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym, o gramaturze 300 - 330g, z samootwieraczem w ilości 380 kg,
    - paprykarz z ryb, o gramaturze 300 - 330g, z samootwieraczem, w ilości 1800 kg,ZADANIE II – Różne artykuły spożywcze
    - groszek konserwowy w opakowaniach do 1 kg, w ilości 400 kg,
    - chrzan tarty, w ilości 220 kg,
    - koncentrat pomidorowy 30%, w opakowaniach od 200 g do 1 kg, w ilości 1100 kg,- ketchup w opakowaniach do 1 kg, w ilości 100 kg,
    - musztarda stołowa w opakowaniach do 1 kg, w ilości 120 kg,
    - ocet spirytusowy zwykły 10%, w ilości 150 l,
    - przyprawa w płynie, w opakowaniach do 5 litrów, w ilości 2500 l,
    - olej roślinny jadalny, rafinowany, konfekcjonowany, w ilości 1400 l,
    - sól warzona, próżniowa, jodowana, spożywcza, w ilości 2000 kg,
    - kawa zbożowa, w ilości 300 kg,
    - herbata czarna granulowana, w ilości 300 kg,
    - fasola biała ( jadalna) - odmiany JAŚ, w całości, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w ilości 1800 kg,
    - groch łuskany, suszony, ziarna jednorodne odmianowo, w ilości 1000 kg
    - jaja kurze, świeże, spożywcze, klasy ekstra lub standard, w ilości 20000 szt.,
    - cukier biały kryształ, w opakowaniach do 25 kg, w ilości 5000 kg,
    - dżem owocowy, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 1000 kg,
    - marmolada owocowa, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 1000 kg,
    - woda mineralna 1,5 l niegazowana, w ilości 1200 szt.,
    ZADANIE III – Ryba i kura
    - ryba morska mrożona, filet, ilość glazury 3-5% wago ryby, w ilości 500 kg,- kurczak ogólnospożywczy, cały, mrożony, oskubany i wypatroszony, bez głowy, łap oraz szyi, serca, wątroby i żołądka, w ilości 1000 kg,
    - filet z piersi kurczaka mrożony, w ilości 500 kg, - burgery rybne panierowane, mrożone, jednolite o wyrównanej wielkości, całe, 1 szt. 80 - 100g masy netto, w ilości 1000 kg,ZADANIE IV – Przyprawy, zupy, sosy, napoje- rosół drobiowy – bulion baza w proszku, w ilości 250 kg,
    - bulion jarzynowy - bulion baza w proszku, w ilości 250 kg,
    - sos pieczarkowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos pieczeniowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos biały w proszku, w ilości 100 kg,
    - sos gulaszowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos węgierski w proszku, w ilości 280 kg,- sos koperkowy w proszku, w ilości 150 kg,
    - zupa ogonowa w proszku, w ilości 250 kg,- zupa grzybowa w proszku, w ilości 250 kg,- żurek w proszku, w ilości 180 kg,
    - majeranek, w ilości 20 kg,- papryka mielona, w ilości 50 kg,
    - liść laurowy, w ilości 20 kg,- czosnek mielony, w ilości 15 kg,
    - pieprz czarny mielony, w ilości 60 kg,- pieprz ziołowy mielony, w ilości 60 kg,- mieszanka warzywna suszona, w ilości 60 kg,
    - kminek, w ilości 50 kg,- ziele angielskie, w ilości 25 kg,
    - cynamon, w ilości 5 kg,- przyprawa do mięs w proszku, w ilości 20 kg,
    - przyprawa do bigosu w proszku, w ilości 10 kg,- koper suszony, w ilości 25 kg,- natka pietruszki suszona w ilości 20 kg,
    - napój pomarańczowy w proszku, w ilości 600 kg,- napój wiśniowy w proszku, w ilości 600 kg - napój malinowy w proszku, w ilości 600 kg,
    ZADANIE V - Sałatki
    - leczo pieczarkowe, w opakowaniach do 2 kg, w ilości 1000 kg,
    - sałatka szwedzka, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,
    - sałatka obiadowa, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,
    - sałatka z czerwonej kapusty, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,ZADANIE VI – Makaron, kasza, ryż
    - makaron różny( nitki, świderki, muszelki), w ilości 6000 kg,
    - kasza jęczmienna, w ilości 2000 kg,
    - kasza manna, w ilości 1000 kg,
    - ryż spożywczy biały, w ilości 3000 kg,
    ZADANIE VII – Wyroby garmażeryjne- kluski śląskie mrożone, w ilości 400 kg,
    - pierogi ruskie mrożone, w ilości 3000 kg,- uszka z grzybami mrożone, w ilości 80 kg1.Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.2.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543Komańcza.3.Transport artykułów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.4.Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianych artykułów spożywczych zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godziny przed realizacją dostawy.5.Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów spożywczych w swoich magazynach, w dniu dostawy każdej partii.6.Dostawa artykułów spożywczych do magazynów zamawiającego odbywać się będzie w godz. 8.00 – 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 7.Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m.
  20. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w okresie 1.01.2017-31.12.2017
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Resko
    Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w okresie 1.01.2017-31.12.2017 w częściach:
    część 1. Warzywa i owoce
    część 2. Jaja świeże
    część 3. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
    część 4. Produkty mięsno-wędliniarskie
    część 5. Ziemniaki
    część 6. Ryby przetworzone i konserwowe oraz warzywa i owoce mrożone
    część 7. Przetworzone owoce i warzywa
    część 8. Produkty mleczarskie
    część 9. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
    część 10. Różne produkty spożywcze
  21. Dostawy ryb świeżych, mrożonych i przetworzonych dla Oddziałów Spółki Domy Wczasowe WAM
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  22. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. podlaskie
    Zamawiający: Gminny Zespół Szkół w Michałowie, Michałowo
  23. Dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. KEN w Lubartowie
    Zamawiający: Gimnazjum nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, Lubartów
  24. Dostawa artykułów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza, Ciechanowiec
  25. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Pieckach
    Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, Piecki
  26. Dostawa ryb i mrożonek do Zespołu Szkół w Łęgu
    Zamawiający: Zespół Szkół w Łęgu, Łąg
  27. Dostawa ryb i mrożonek - 2 zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, Lublin
  28. Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  29. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku
    Zamawiający: Gmina Hańsk, Hańsk Pierwszy
  30. Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Hłudnie, Nozdrzec
  31. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  32. przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych w pakietach.
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, Białystok
  33. Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
  34. Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie Obiektu nr 3 Kłobuk w Nowej Kaletce - 3 zadania
    Zamawiający: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Olsztynie, Olsztyn
  35. Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
  36. Dostawa artykułów spożywczych mrożonych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
  37. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini - oznaczenie sprawy: DKw - 220/01/Ż/2016
    Zamawiający: Zakład Karny w Trzebini, Trzebinia
  38. dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gniewinie.
    Zamawiający: Samorządowy Zespół Szkół w Gniewinie, Gniewino
  39. Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, nabiału, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  40. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
  41. Dostawy art. spożywczych na 2016r.
    Zamawiający: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie, Warlubie
  42. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Gniewino
  43. Dostawa żywności dla Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, Włodawa
  44. Zakup i dostawa art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu
    Zamawiający: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Węgorzewo
  45. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 2 w Ropczycach.
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 2 w Ropczycach, Ropczyce
  46. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
  47. DOSTAWA RYB
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  48. Dostawa ryb i mrożonek do Zespołu Szkół w Łęgu
    Zamawiający: Zespół Szkół w Łęgu, Łąg
  49. Dostawa ryb świeżych, mrożonych i przetworzonych
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  50. Zakup produktów żywnościowych w 2016 do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 w Sanoku, ul. Sadowa 12
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego, Sanok
  51. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2016
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Resko
  52. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zakład Karny w Łupkowie, Komańcza
  53. dostawa owoców i warzyw mrożonych oraz lodów
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  54. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach
    Zamawiający: Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza, Suchożebry
  55. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 12 części
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
  56. Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu, Rejowiec
  57. Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Mętowie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Mętowie, Lublin 6
  58. Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  59. Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2015/2016 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku
    Zamawiający: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II, Białystok
  60. Przetarg - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące, Włodawa
  61. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016 cz. II
    Zamawiający: Zespół Szkół Publicznych Nr 1, Ustrzyki Dolne
  62. Sukcesywna dostawa ryb do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych, Pisz
  63. Dostawa warzyw mrożonych i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie.
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Szczecin
  64. Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie przy ul. Żytniej 71 w okresie od 01.09.2015 r. do 31.12.2015 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie, Olsztyn
  65. Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Zespół Szkół w Sawinie, Sawin
  66. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku.
    Zamawiający: Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Hańsku, Hańsk
  67. Dostawa ryb i mrożonek do Zespołu Szkół w Łęgu
    Zamawiający: Zespół Szkół w Łęgu, Łąg
  68. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie..
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  69. Dostawa wody w butlach i mrożonek
    Zamawiający: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Lublin
  70. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum w Kalinowie w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Gimnazjum w Kalinowie, Kalinowo
  71. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lubartów
  72. Dostawa artykułów spożywczych wg zadań: Zadanie nr 1 dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia; Zadanie nr 2 dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia; Zadanie nr 3 dostawa piwa; Zadanie nr 4 dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby gastronomii MOSiR Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  73. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr. 1 w Raciborzu
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, Racibórz
  74. Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz warzyw mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Biała Podlaska
  75. Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
    Zamawiający: Centrum Usług Logistycznych, Warszawa
  76. Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb
    Zamawiający: Centrum Usług Logistycznych, Warszawa
  77. Dostawę artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w roku 2015
    Zamawiający: Pałac Młodzieży, Warszawa
  78. Dostawy mięsa i przetworów z mięsa, drobiu i ryb, artykułów spożywczych, mleka i przetworów z mleka oraz pieczywa
    Zamawiający: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Dęblin
  79. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krasnystaw
  80. Dostawa do magazynu Szpitala przetworów owocowo-warzywnych
    Zamawiający: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana, Starogard Gdański
  81. Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy społecznej w Ruskich Piaskach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
  82. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2015
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
  83. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2015
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
  84. Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
    Zamawiający: Powiat Kozienicki, Kozienice
  85. Dostawa art. spożywczych na potrzeby Technikum Leśnego w Tucholi.
    Zamawiający: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, Tuchola
  86. Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów, wody i soków oraz produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowego w Sulejowie.
    Zamawiający: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Popów
  87. Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, nabiału, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  88. Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk w I półroczu 2015 r
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
  89. Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Spokojna Przystań w Garbarach
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
  90. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2015.
    Zamawiający: Zespół Szkół, Ostrów Lubelski
  91. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy
    Zamawiający: Gimnazjum im. 2 Pułku Pancernego w Żurawicy, Żurawica
  92. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem.
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Wysokie Mazowieckie
  93. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Choczewie.
    Zamawiający: Gminny Zespół Oświaty w Choczewie, Choczewo
  94. dostawa artykułów spożywczych mrożonych na okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
  95. Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieogranicznego na części
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II, Lublin
  96. DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 2 w Łęcznej z Klasami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi, Łęczna
  97. Na dostawę artykułów spożywczych - przetarg nieograniczony.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków, Sulęcin
  98. Dostawy artykułów żywnościowych w 2015r na potrzeby stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego, Racibórz
  99. Dostawa żywności i opakowań jednorazowych dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Gryfice
  100. Dostawa ryb i mrożonek do Zespołu Szkół w Łęgu
    Zamawiający: Zespół Szkół w Łęgu, Łąg
  101. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na rok 2015 dla jednostek oświatowych Powiatu Myśliborskiego- Załącznik 1K -Ryby przetworzone.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Obsługi Finansowo - Administracyjnej w Myśliborzu, Myślibórz

Inne osoby dla Włodarczyk Maciej Jan (60 osób):