Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Paweł Krzysztof

w KRS

Paweł Krzysztof Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Krzysztof
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1979 r., wiek 39 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antczak Rafał Piotr, Bojanowski Jakub, Cappelletti Daniel Bruno, Cappelletti Daniele, Cimochowski Grzegorz Wilhelm, Hatton Jones Warren Henry, Jończak Magdalena Emilia, Konik Tomasz Jan, Kraszewski Dariusz Wojciech, Kubaś Radosław Damian, Lachowski Andrzej Bronisław, Metrycki Marek Bogusław, Michalski Jan Paweł, Moczulski Krzysztof, Ochrymowicz Tomasz Krzysztof, Pniewski Krzysztof, Szczerbetka Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zduńczyk Robert Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hatton Jones Warren Henry

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cmoch Artur Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hatton Jones Warren Henry
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hatton Jones Warren Henry, Webster Sydney Bruce

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cmoch Artur Piotr

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gaunt Christian Guy, Hatton Jones Warren Henry

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Morgan Kenneth Anthony
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hatton Jones Agnieszka, Hatton Jones Warren, Włodarczyk Małgorzata Sylwia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Paweł Witold
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hatton Jones Warren Henry, Webster Sydney Bruce

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cmoch Artur Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adarite Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000674860
  2. Adegar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000489270
  3. Akademia Rozwoju Filantropii W Polsce, Warszawa − KRS 0000118794
  4. Aldevo Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000676922
  5. Aldorre Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000673228
  6. Almaia Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000675315
  7. Alpena Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000262696
  8. Alsavis Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000673614
  9. Anturia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000488557
  10. Aria Fund S.A., Warszawa − KRS 0000572495
  11. Arowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000489118
  12. Asturio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000488950
  13. Atilla Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000284821
  14. Attalia Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000523502
  15. Auburn Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000531368
  16. Aurobindo Pharma (poland) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371882
  17. Balansat Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000729774
  18. Baswick Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000728566
  19. Belemy Investments S.A., Warszawa − KRS 0000590726
  20. Bellevo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000690732
  21. Belwood Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000530508
  22. Berville Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000735309
  23. Bisorne Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000728872
  24. Blackcreek Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000692811
  25. Blackwyn Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000480970
  26. Blandines Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000729342
  27. Bluford Investmets Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000495318
  28. Bornfelt Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000730505
  29. Bosteen Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734911
  30. Bramlow Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734849
  31. Breendale Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000716999
  32. Brenstelli Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000710773
  33. Camm Eastern Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171847
  34. Cantebel Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000728578
  35. Carrigan Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000694691
  36. Caryn Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000214746
  37. Casville Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000529684
  38. Caswell Investments S.A., Warszawa − KRS 0000529932
  39. Ceres Management Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576925
  40. Cerstook Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734508
  41. Clarivate Analytics (international) Limited (Sp. Z O.O..) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000643022
  42. Coneville Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734822
  43. Connie Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338012
  44. Corbinelle Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000728589
  45. Corbridge Investments S.A., Warszawa − KRS 0000691994
  46. Cotterdale Investments S.A., Warszawa − KRS 0000688081
  47. Criston Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591418
  48. Cytogen Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000227467
  49. Deerfield Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000530018
  50. Deloitte Advisory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004728

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3d4medical Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000537889
  2. 7n Cim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541954
  3. A.t. Center Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000295066
  4. Ab Inbev Global Business Services Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000495294
  5. Abc Meble Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000362586
  6. Abox Electronics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506672
  7. Abp Poland Sp. Z O.O., Pniewy − KRS 0000370968
  8. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  9. Ademco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000701041
  10. Adiuvo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000430513
  11. Adonia Organics Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000468220
  12. Adquota Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000455598
  13. Adtran Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000393667
  14. Advanced Business Services Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000229613
  15. Adventure World Warsaw Real Estate Sp. Z O.O., Strzeniówka − KRS 0000369367
  16. Aglon Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000485356
  17. Agromasa Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000429600
  18. Aim Maszyny Budowlane Sp. Z O.O., Paprotnia − KRS 0000354354
  19. Ajc Invest Sp. Z O.O., Tarczyn − KRS 0000507057
  20. Ajc Real Estate Sp. Z O.O., Tarczyn − KRS 0000507648
  21. Also Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000536656
  22. Alteams Poland Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000437998
  23. Alvogen Pharma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610747
  24. Amarante Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000382850
  25. Amstar Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000653558
  26. Andersen Business Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022305
  27. Animex Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000471961
  28. Ansell Services Poland Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000610539
  29. Anti-germ Polska Sp. Z O.O., Niepruszewo − KRS 0000519264
  30. Aot Energy Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541938
  31. Apartamenty Sky Tower Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000465433
  32. Aprox S.A., Warszawa − KRS 0000528712
  33. Arcona Capital Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000472513
  34. Arcona Capital Real Estate Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000542440
  35. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  36. Ardmore Investments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000499616
  37. Aricent Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396882
  38. As-agro Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000437847
  39. Asbud Bielany Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000495113
  40. Ascensia Diabetes Care Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000559363
  41. Ase Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000399474
  42. Asekum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000712454
  43. Asf Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000637002
  44. Assa Abloy Mercor Doors Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000456436
  45. Aurelius Mk Two Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000559681
  46. Avionika Pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000674498
  47. Axcess Financial Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371234
  48. Axis Building Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576802
  49. Aylward Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361084
  50. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. świadczenie usług doradczych, w tym wypracowanie rekomendacji, w zakresie zarządzania procesem przedsiębiorczego odkrywania i rozwoju Inteligentnych Specjalizacji Pomorza
    Zamawiający: Województwo Pomorskie, Gdańsk
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doradczych, w tym wypracowania rekomendacji, w zakresie zarządzania procesem przedsiębiorczego odkrywania i rozwoju Inteligentnych Specjalizacji Pomorza.
    2. Świadczenie usług doradczych, o których mowa w ust. 1 polegać będzie w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spotkaniach z Zamawiającym oraz w ramach Rad ISP, a także w spotkaniach tematycznych i tzw. matchnigowych z udziałem podmiotów z ISP,
    b) przeprowadzeniu wywiadów indywidualnych z liderami biznesowymi i naukowymi,
    c) przygotowaniu w formie raportu cząstkowego i raportu końcowego rekomendacji dotyczących przeprowadzenia procesu, o którym mowa w ust. 1,
    d) opracowaniu syntetycznej prezentacji obrazującej Zamawiającemu uzyskane wyniki – rekomendacje, w oparciu o efekty i wnioski z prac w ramach realizacji zamówienia,
    co łącznie dalej jest zwane „Zadaniem”.
    3. Umowa będzie realizowana w ramach „Projektu Pomocy Technicznej na lata 2015-2017”, z zadania 3 Wsparcie eksperckie i prawne (analizy, ekspertyzy/doradztwo, wynagrodzenie ekspertów
    w oparciu o umowy cywilno-prawne) finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
    4. Szczegółowy opis Zadania, warunki jego realizacji i poglądowy harmonogram realizacji prac określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „SOPZ” stanowiący Załącznik nr 1 do umowy.
    5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zadanie w terminie do dnia 30 czerwca 2017 roku.

  2. Opracowanie dokumentacji związanej z przygotowaniem realizacji projektu pn. Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym.
    Zamawiający: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji związanej z przygotowaniem realizacji projektu pn. Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym, zwanego dalej Projektem, planowanego do dofinansowania w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach której Wykonawca zobowiązany jest przygotować: 1) koncepcję funkcjonowania Strefy dla Dzieci oraz Zaplecza Warsztatowego, stanowiącą spójny i przeanalizowany model realizacji przedsięwzięcia, która będzie obejmować charakterystykę i analizę projektu pod kątem finansowym, ekonomicznym, organizacyjnym, technicznym i logistycznym; 2) program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla projektu, Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia ma na celu: 1. Zaprojektowanie najlepszych rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych i biznesowych przy uwzględnieniu optymalnego wykorzystania przestrzeni, 2. Zbadanie wykonalności projektu (sprawdzenie, czy istnieją możliwości finansowe, techniczne, organizacyjne, rynkowe i inne, które umożliwiają realizację projektu), 3. Ocenę, czy projekt jest uzasadniony ze społeczno-ekonomicznego punktu widzenia, 4. Określenie zakresu przedsięwzięcia oraz jego parametrów technicznych, 5. Oszacowanie nakładów inwestycyjnych, niezbędnych do realizacji projektu wraz z określeniem harmonogramu wydatków (z dokładnością do miesiąca), 6. Porównanie alternatywnych wariantów (minimum trzech) realizacji przedsięwzięcia (różnych scenariuszy realizacji przedsięwzięcia) w zakresie m.in. nakładów inwestycyjnych, kosztów eksploatacji, strony technicznej i technologicznej projektu, prognozowanego popytu oraz dostępności wymaganych zasobów, 7. Wybór najkorzystniejszego wariantu realizacji inwestycji, który odznacza się wykonalnością we wszystkich analizowanych aspektach oraz najwyższą efektywnością ekonomiczną, 8. Sprawdzenie przesłanek do uznania projektu za trwały pod względem finansowym (ocena, czy dochody z prowadzonej działalności pozwolą na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, a jeśli nie, wskazanie, jakie będą źródła finansowania zapewniające funkcjonowanie projektu w okresie eksploatacji), technicznym i organizacyjnym. Zamawiający wymaga, aby program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla projektu, Wykonawca sporządził zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 z późn. zm.) oraz z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z poźn. zm.), wraz z zestawieniem kosztów inwestycji zawierającym wszystkie niezbędne do poniesienia koszty (w tym koszty prac projektowych, nadzorów, robót budowlanych, usunięcia kolizji, itd.). PFU musi zawierać szczegółowy zakres robót budowlanych, projektowych i okołoprojektowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2 Przedmiot zamówienia zostanie przekazany przez Wykonawcę w wersji elektronicznej, edytowalnej (formaty plików: MS Office, AutoCad) i nieedytowalnej (formaty plików: pdf, jpg, bmp). Dopuszczalne są również inne formaty plików, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w wersji pisemnej oraz w wersji elektronicznej. 3.3.Ilekroć w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia i innych załącznikach do SIWZ jest mowa o materiałach, wyrobach lub sprzęcie z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Za sprzęt produkty równoważne przyjmuje się sprzęt, produkty spełniające wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3.4.W ramach przedmiotu zamówienia oraz w ramach zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca zobowiązany jest: 1) przenieś na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do przygotowanych opracowań, analiz, PFU i innych dokumentów, które będą wykorzystane przez Wykonawcę (zwanych łącznie opracowaniem) i ich nośników wraz z prawem zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego przez Zamawiającego w zakresie przewidzianym w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), obejmujących w szczególności pola eksploatacji opisane w § 15 Istotnych postanowień umowy. 2) sprawować nadzór merytoryczny przedmiotu umowy w okresie obowiązywania gwarancji, który będzie obejmował: 1. udzielanie na żądanie Zamawiającego wyjaśnień w zakresie powstałych wątpliwości dotyczących przedmiotu umowy, 2. konsultacje w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; 3. konsultowanie ewentualnych zmian w dokumentach, które są przedmiotem niniejszej umowy. 3.5. Gwarancja i rękojmia za wady: Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 - miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji są zawarte w § 9 w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.6. Ze względu na fakt, że opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia w dalszych postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2015 r., poz. 2164). W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy dodać zapis , że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. W każdym takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  3. Opracowanie dokumentacji dla zadań inwestycyjnych z uwzględnieniem działań komplementarnych w zakresie ośmiu priorytetowych projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi (Projekty 1 -8) - część 1 - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy z dnia 30.11.2015 r. Nr 333.163/DZ/2015.

    2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji dla zadań inwestycyjnych z uwzględnieniem działań komplementarnych w zakresie ośmiu priorytetowych projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi (Projekty 1-8) - zamówienie uzupełniające w zakresie części I zamówienia dla Projektu 2- zadanie 1, obejmująca włączenie nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 26, Sienkiewicza 28/30 oraz Tuwima 12a do studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie w ramach projektu partnerskiego.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do zaproszenia
  4. Wykonanie ekspertyzy dotyczącej modeli instytucjonalnych funkcjonowania transportu publicznego na obszarze metropolitalnym w świetle zapisów ustawy z dnia 9 października 2015 o związkach metropolitalnych
    Zamawiający: Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot, Gdańsk
    Wykonanie ekspertyzy dotyczącej modeli instytucjonalnych funkcjonowania transportu publicznego na obszarze metropolitalnym w świetle zapisów ustawy z dnia 9 października 2015 o związkach metropolitalnych

Inne osoby dla Włodarczyk Paweł Krzysztof (71 osób):