Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Sabina

w KRS

Sabina Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Sabina
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Lublin (Lubelskie)
Przetargi:51 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmiel Henryka, Chudzik Krystyna, Czechowska Anna Maria, Flisiak Zofia, Kawiak Bogumiła, Kotowski Jerzy, Kowalski Wojciech, Kurowska Marta Józefa, Lewicka Olimpia Janina, Marzec Barbara, Motyka Krystyna, Mysicka Grażyna Teresa, Młynarczyk Tadeusz, Nawrocka Zdzisława, Niebrzydowska Teresa, Olech Waldemar Władysław, Poturaj Halina Aniela, Prożogo Stanisława Irena, Pszczoła Jan Kazimierz, Rzewuska Furmaga Elżbieta Alicja, Silny Irena, Sobieszek Tadeusz, Suszko Jan Aleksander, Tomkowicz Chrzanowski Stanisław Marcin, Wójcik Michalina, Zapał Mieczysław, Zboina Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szymczak Anna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Federacja Związków Zawodowych Pracowników Spółdzielczości, Produkcji Handlu i Usług W Polsce, Warszawa − KRS 0000227036
  2. Fundacja Polskiego Handlu, Warszawa − KRS 0000338741
  3. Fundacja Tu Obok, Lublin − KRS 0000407328
  4. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców Społem, Warszawa − KRS 0000054061
  5. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Lublinie, Lublin − KRS 0000406472
  6. Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze Oddział Miejski W Lublinie Im. Aleksandra Janowskiego, Lublin − KRS 0000059683
  7. Społeczny Ruch Spółdzielców, Lublin − KRS 0000054124
  8. Społem Lubelska Spółdzielnia Spożywców W Lublinie, Lublin − KRS 0000127551
  9. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Choiny W Lublinie, Lublin − KRS 0000078773
  10. Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu Marii Curie-skłodowskiej, Lublin − KRS 0000030192
  11. Stowarzyszenie Żołnierzy Batalionów Chłopskich W Lublinie, Lublin − KRS 0000045359
  12. Towarzystwo Przyjaciół Słonecznego Wzgórza W Lublinie, Lublin − KRS 0000004880

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Automobilklub Lubelski, Lublin − KRS 0000014068
  2. Automobilklub Lubelski Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000105700
  3. Fabryka Maszyn i Urządzeń Przemysłu Spożywczego Spomasz W Bełżycach W Prywatyzacji, Bełżyce − KRS 0000053240
  4. Inwestdom Budowa i Wyposażanie Obiektów S.A., Lublin − KRS 0000037026
  5. Lubelska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Lublin − KRS 0000199984
  6. Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych, Warszawa − KRS 0000033976
  7. Polska Izba Handlu, Warszawa − KRS 0000099228
  8. Polskie Stowarzyszenie Pracowników Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji, Warszawa − KRS 0000106326
  9. Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze, Warszawa − KRS 0000100817
  10. Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lublin − KRS 0000098995
  11. Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz, Lublin − KRS 0000172017
  12. Przedsiębiorstwo Drogowo-mostowe We Włodawie, Włodawa − KRS 0000066101
  13. Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Państwowej Komunikacji Samochodowej Nr 2 W Lublinie Likwidacyjnej, Lublin − KRS 0000015624
  14. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych W Lublinie, Lublin − KRS 0000065548
  15. Przetwórstwo Mięsne i Serwis Inspekcyjny Eu-rol Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000244931
  16. Spółdzielnia Mieszkaniowa Ułan, Lublin − KRS 0000315345
  17. Spółdzielnia Oświatowa Społem Ośrodek Doskonalenia Kadr, Konstancin-jeziorna − KRS 0000105255
  18. Suszko Sp. J. E. Ciechomska, Lublin − KRS 0000020609

Powiązane przetargi (51 szt.):
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
    Zamawiający: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
    Część I Dostawa produktów spożywczych (produkty suche) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1a do SIWZ,Część II Dostawa produktów spożywczych (mięso) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1b do SIWZ;Część III Dostawa produktów spożywczych (jaja) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1c do SIWZ;Część IV Dostawa produktów spożywczych (wędliny) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1 d do SIWZ Część V Dostawa produktów spożywczych (nabiał) na potrzeby Stołówki Konwiktu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1 e do SIWZCzęść VI Dostawa produktów spożywczych (drób) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1 f do SIWZ;Część VII Dostawa produktów spożywczych (pieczywo) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną – Załącznik nr 1 g do SIWZ;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla Części I znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ, dla Części II – w Załączniku nr 1 b do SIWZ, dla Części IIIw Załączniku nr 1 c do SIWZ, dla Części IV w Załączniku nr 1 d do SIWZ, dla Części V w Załączniku nr 1 e do SIWZ, dla Części VI w Załączniku nr 1f do SIWZ, dla Części VII w Załączniku nr 1 g do SIWZ
  2. Zakup i dostawa żywności do stołówki
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 7, Lublin
  3. Dostawa świątecznych bonów towarowych
    Zamawiający: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa świątecznych bonów towarowych w ilości 2773 szt. o nominale 100 zł.
    2. Pod pojęciem „bonów towarowych” należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.).
  4. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie w okresie 1 września 2016 r. - 30 czerwca 2017 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Lublinie w podziale na zadania:

    Część 1 Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6
    Część 2 Dostawa mięsa drobiowego - kod CPV 15.10.00.00-9
    Część 3 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - kod CPV 15.10.00.00-9
    Część 4 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3
    Część 5 Dostawa mrożonek - kod CPV 15.89.60.00-5
    Część 6 Dostawa pieczywa - kod CPV 15.81.10.00-6
    Część 7 Dostawa owoców i warzyw - kod CPV 15.30.00.00-1
    Część 8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod CPV 15.00.00.00-8
  5. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespółu Szkół nr 9 w Lublinie przy ul.Zdrowej 1 w roku szkolnym 2016/2017 - 8 części
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 9, Lublin
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki
  6. Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, mleka i przetworów mlecznych , jaj, pieczywa i artykułów piekarskich.
    Zamawiający: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Lublin
    Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, mleka i przetworów mlecznych , jaj, pieczywa i artykułów piekarskich: Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich, Zadanie nr 2 - Dostawa drobiu Zadanie nr 3 - Dostawa jaj ściółkowych, Zadanie nr 4 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych, Zadanie nr 5 - Dostawa pieczywa i artykułów piekarskich Zadanie nr 6 - Dostawa mąki i bułki tartej
  7. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Nr 7 Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. T. Kościuszki w Lublinie - 11 części
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Nr 7 ZSTK w Lublinie zwanych dalej artykułami żywnościowymi.
    2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy.
    3. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w budynku Bursy Nr 7 ZSTK ul. Zemborzycka 82 20-445 Lublin zwanej dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych -wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń.
    4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 11 samodzielnych części każda część nazywana jest w dalszej części s.i.w.z zadaniem z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-k do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają odpowiednio:.
  8. ZAKUP I DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 7, Lublin
    ZAKUP I DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ NR 7 W LUBLINIE
  9. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie w okresie 1 września 2015 r. - 30 czerwca 2016 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Lublinie w podziale na zadania:

    Część 1 Dostawa różnych artykułów spożywczych
    Część 2 Dostawa mięsa drobiowego
    Część 3 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych
    Część 4 Dostawa mleka i przetworów mlecznych
    Część 5 Dostawa mrożonek
    Część 6 Dostawa pieczywa
    Część 7 Dostawa owoców i warzyw
    Część 8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych
  10. Dostawa świątecznych bonów towarowych
    Zamawiający: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa świątecznych bonów towarowych w ilości 3693 szt. o nominale 50 zł.
  11. Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 20 w Lublinie im. Jarosława Dąbrowskiego w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 20 im. Jarosława Dąbrowskiego, Lublin
    Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do SP20 w Lublinie w podziale na VIII części.
  12. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie..
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
    sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie w podziale na zadania: zad.1 dostawa różnych artykułów spożywczych - cpv 15.80.00.00-6, zad.2 dostawa mięsa i wyrobów drobiowych - cpv 15.10.00.00-9, zad.3 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - kod CPV 15.10.00.00-9, Zad. 4 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3, Zad. 5 Dostawa mrożonek - kod CPV 15.89.60.00-5, Zad. nr 6 Dostawa pieczywa - kod CPV 15.81.10.00-6, Zad. 7 Dostawa owoców i warzyw - kod CPV 15.30.00.00-1, Zad. 8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod CPV 15.00.00.00-8.
  13. Dostawa świątecznych bonów towarowych
    Zamawiający: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa świątecznych bonów towarowych
    w ilości i nominale:
    - 3636 bony towarowe o nominale 50 zł;
    - 20 bonów towarowych o nominale 15 zł.
  14. Sukcesywne dostawy do siedziby Szkoły Podstawowej nr 31 im. Lotników Polskich, z siedzibą ul. Lotnicza 1, 20-322 Lublin, według podziału na dziewięć pakietów ... SP31.272.2.14
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 31 im. Lotników Polskich w Lublinie, Lublin
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Szkoły Podstawowej nr 31 im. Lotników Polskich, z siedzibą ul. Lotnicza 1, 20-322 Lublin, według podziału na dziewięć pakietów (zadań): 1) Zadanie nr 1 artykuły spożywcze, rolno spożywcze i jaja CPV: 15800000-6; 15331000-7; 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6; 4) Zadanie nr 4 mrożonki, CPV: 15331170-9; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; 7) Zadanie nr 7 drób CPV: 15131500-0; 8) Zadanie nr 8 wyroby garmażeryjne, CPV: 15894200-3; 9) Zadanie nr 9 - ryby, CPV: 1522000-0. 2. Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 3. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2015 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2015, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  15. Pieczywo
    Zamawiający: Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie, Lublin
    Dostawa pieczywa i ciasta wymienionego w Zał. Nr 5 do SIWZ.
  16. Zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 2) Zadanie nr 2 drób, CPV: 15131500-0; 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6; 4) Zadanie nr 4 spożywcze i mrożonki, CPV: 5800000-6; 15331170-9; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 wyroby garmażeryjne CPV: 15894200-3; 7) Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1;
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, Lublin
    Zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania):
    1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5;
    2) Zadanie nr 2 drób, CPV: 15131500-0;
    3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6;
    4) Zadanie nr 4 spożywcze i mrożonki, CPV: 5800000-6; 15331170-9;
    5) Zadanie nr 5 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ;
    6) Zadanie nr 6 wyroby garmażeryjne CPV: 15894200-3;
    7) Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1;
  17. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Lublinie w podziale na zadania:

    Część 1 Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6
    Część 2 Dostawa mięsa drobiowego - kod CPV 15.10.00.00-9
    Część 3 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - kod CPV 15.10.00.00-9
    Część 4 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3
    Część 5 Dostawa mrożonek - kod CPV 15.89.60.00-5
    Część 6 Dostawa pieczywa - kod CPV 15.81.10.00-6
    Część 7 Dostawa owoców i warzyw - kod CPV 15.30.00.00-1
    Część 8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod CPV 15.00.00.00-8
  18. Dostawa pieczywa i artykułów piekarniczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Kalina", Lublin
    Periodyczne dostarczanie do Zamawiającego pieczywa i artykułów piekarniczych wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ
  19. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Elektronicznych Bursy Szkolnej nr 6 w Lublinie - przy ul. Wojciechowskiej 38 w Lublinie - 10 części.
    Zamawiający: Zespół Szkół Elektronicznych, Lublin
    1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu artykułów żywnościowych w oparciu o odrębne zamówienia asortymentowe i ilościowe składane telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego: 1.1. Część 1 - Dostawa artykułów suchych i przetworów konserwowych. 1.2. Część 2 -
    Dostawa warzyw i owoców. 1.3. Część 3 - Dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych. 1.4. Część 4 -Dostawa wędlin. 1.5. Część 5 - Dostawa artykułów mleczarskich. 1.6. Część 6 - Dostawa mrożonek. 1.7. Część 7 - Dostawa mięsa wieprzowego. 1.8. Część 8 - Dostawa mięsa drobiowego. 1.9. Część 9 - Dostawa
    ryb. 1.10. Część 10 - Dostawa jaj. 2. Artykuły muszą mieć ważny termin spożycia nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 3. Odbiór artykułów następował będzie w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym sprawdzeniu jego ilości i jakości przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Bezpośrednio po odbiorze artykułów nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. 4. Dostawa artykułów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. W razie
    braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego podmiotu ponosi Wykonawca. 6. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca dokona jego wymiany na pełnowartościowy nie później niż następnego dnia do godziny ustalonej przez zamawiającego. 7. Termin realizacji dostawy - do terminu określonego godziną i datą wskazanego przez Zamawiającego w zgłoszeniu zapotrzebowania - telefonicznie lub faxem. 8. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres realizacji zamówienia
  20. DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 27 im. Marii Montessori w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki SP 27 w Lublinie
  21. Dostawa produktów spożywczych (produkty suche, jaja, nabiał, ryby, mięso, drób, wędliny, mrożonki i nabiał) na potrzeby Stołówki Konwiktu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
    Zamawiający: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
  22. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 28, Lublin
  23. Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz świeżych produktów garmażeryjnych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 43 w Lublinie, Lublin
  24. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Lublinie
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  25. Zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, 2) Zadanie nr 2 drób, 3) Zadanie nr 3 pieczywa, 4) Zadanie nr 4 mrożonki, 5) Zadanie nr 5 artykuły spożywcze, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskie, 7) Zadanie nr 7 wyroby garmażeryjne 8) Zadanie nr 8 warzywa i owoce, SP32.272.1.2013
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, Lublin
  26. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 38 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r..
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 38 im. Henryka Sienkiewicza, Lublin
  27. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Lublinie w okresie od 01.02.2013 r. do 31.12.2013 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lublinie, Lublin
  28. SOSW/380/2/2012 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie w roku 2013
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie, Lublin
  29. Dostawa pieczywa i artykułów piekarniczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Kalina", Lublin
  30. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 23 IM. OLIMPIJCZYKÓW POLSKICH W LUBLINIE
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Olimpijczyków Polskich, Lublin
  31. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 9, Lubin
  32. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. T. Kościuszki w Lublinie - 11 części
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, Lublin
  33. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Nr.7 w Lublinie
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 7, Lublin
  34. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Henryka Sienkiewicza, Lublin
  35. Dostawa różnych art. spożywczych dla szkoły Podstawowej nr 43 w Lublinie im. I. J.Paderewskiego
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 43 w Lublinie, Lublin
  36. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Romualda Traugutta w Lublinie w okresie od 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 6, Lublin
  37. Zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8. znak sprawy: SP32.V.341-1/12
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, Lublin
  38. Dostawa artykułów spożywczych dla Schroniska dla Nieletnich w Dominowie
    Zamawiający: Schronisko dla Nieletnich Dominów 81c, Dominów
  39. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Królowej Jadwigi, Lublin
  40. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
    Zamawiający: Miejski Zespół Żłobków w Lublinie, Lublin
  41. zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na zadania
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II, Lublin
  42. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Elektronicznych przy ul. Wojciechowskiej 38 w Lublinie - 10 części
    Zamawiający: Zespół Szkół Elektronicznych, Lublin
  43. Pieczywo
    Zamawiający: Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie, Lublin
  44. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Królowej Jadwigi, Lublin
  45. Dostawa artykułów spożywczych do Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.
    Zamawiający: Schronisko dla Nieletnich Dominów 81c, Dominów
  46. DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ PIECZYWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ BETANIA W LUBLINIE
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Betania", Lublin
  47. Pieczywo
    Zamawiający: Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie, Lublin
  48. Dostawa różnych artyjułów spożywczych oraz pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Betania", Lublin
  49. Pieczywo
    Zamawiający: Zespół Ośrodków Wsparcia, Lublin
  50. Dostawa różnych artykułów spożywczych i usług gastronomicznych dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. I. J. Paderewskiego w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 43 w Lublinie, Lublin
  51. 7/Ż/2009
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Lublin

Inne osoby dla Włodarczyk (1000 osób):