Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Wojciech Jacek

w KRS

Wojciech Jacek Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Drugie imię:Jacek
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1969 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Ciechocinek (Kujawsko-pomorskie), Józefosław (Mazowieckie), Końskie (Świętokrzyskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:91 w aktualnych firmach, 41 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górnicki Paweł, Koczyk Janusz, Leszczyński Grzegorz, Marcinkiewicz Paweł, Ogonowski Grzegorz, Piotrowski Waldemar, Polakowski Zbigniew, Tomasik Jacek Jakub, Żuk Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wierzbowski Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dragosz Rafał Andrzej, Górska Aleksandra Anna, Hałupczak Monika, Jaguś Paweł, Laudy Tomasz Jan, Matusiak Maciej, Matusiak Maciej, Michałowski Marek, Napiórkowski Wojciech Tomasz, Pilch Jan Bogdan, Plata Aleksander, Ponarad Monika Renata, Skonieczny Gwidon, Stolarczyk Justyna, Strusiński Wojciech, Suchenek Jacek, Tiahnybok Marek Aleksander, Woźniak Piotr Aleksander

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Krzysztof Jan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Askanas Wiktor Stefan, Bednarski Robert, Cieszyński Przemysław Jacek, Dobrzański Marcin, Goszczyński Jacek Andrzej, Kochalski Mirosław, Kunicki Ryszard, Mastalerz Krzysztof Jan, Osuchowski Artur Janusz, Pimpicka Alicja, Przełomski Kazimierz, Salwach Krzysztof, Skoczeń Robert Dariusz, Zdanowski Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajkowski Krzysztof
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babst Piotr Krzysztof, Chyliński Henryk Konrad, Dłużewski Paweł Kazimierz, Gugała Dariusz, Karasiński Jarosław Marek, Karczykowski Andrzej Tadeusz, Karski Eryk Ernest, Lewandowski Marcin, Nawrocki Tadeusz, Patyna Andrzej, Pietrzak Władysław Józef, Rypel Jacek Andrzej, Skiba Jarosław Roman, Trzaskalska Anna Gabriela, Zarzycka Rzepecka Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Winiecki Sławomir Ireneusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernacka Monika Ewa, Brzezińska Katarzyna, Ciecierska Danuta Czesława, Galewicz Michał Jan, Kryszan Anna, Marcinkowski Michał Jacek, Martynowski Marek Eryk, Maziarz Cecylia, Michalik Aleksandra Katarzyna, Morgulska Ilona Dorota, Reszelski Paweł Marian, Zaborowski Waldemar Jarosław, Zarębska Danuta Wacława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyszczyk Beata Barbara
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Zbigniew Paweł, Dawidczyk Katarzyna Maria, Iwański Tomasz Robert, Jawornicki Wiesław, Jędrzejczak Małgorzata, Kania Andrzej Józef, Lonc Rycaj Magdalena Monika, Mackiewicz Joanna Magdalena, Mojsiejuk Jarosław, Mosak Paweł Andrzej, Mularzuk Zbigniew, Pisarek Zdzisław, Plich Danuta Anna, Skoczeń Robert Dariusz, Szymański Henryk, Tatarzyn Hanna, Zawadzki Przemysław Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łańcucki Stanisław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chruściński Zbigniew, Kamińska Marzena Małgorzata, Kamiński Andrzej Sławomir, Kozioł Tomasz Jarosław, Krupa Piotr Maciej, Nitowski Andrzej Włodzimierz, Orczykowski Maciej, Przychodzeń Mirosław, Radłowska Hanna Jadwiga, Rudnicki Robert Krzysztof, Rudowski Tadeusz Karol, Świątek Grzegorz Wojciech, Szafrański Jerzy, Wicik Maria, Wojtan Wolf Janina Urszula, Zastawna Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zastawny Wojciech Marek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Zbigniew Paweł, Kania Andrzej Józef, Mosak Paweł Andrzej, Plich Danuta Anna, Rurarz Grzegorz Andrzej, Skarżyński Jarosław Aleksander, Skoczeń Robert Dariusz, Wasylów Arkadiusz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zalewski Krzysztof
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Zbigniew Paweł, Borycka Magdalena, Kania Andrzej Józef, Madera Andrzej Józef, Mosak Paweł Andrzej, Plich Danuta Anna, Skoczeń Robert Dariusz, Wasylów Arkadiusz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawiślak Magrzyk Maria
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojdo Hubert Jan, Kamińska Agnieszka, Koczyk Janusz, Lalik Tomasz, Lasecki Piotr, Liszka Jacek, Liszka Martyna, Maślanka Grzegorz Jakub, Pietras Dariusz Aleksander, Pilch Kowalczyk Marek, Pluta Katarzyna, Rutkowski Grzegorz, Sąsiadek Marek Jan, Warzecha Marek Bolesław, Wrona Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Załuska Mariusz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Franek Tomasz Apoloniusz, Kajewski Grzegorz, Mroziński Henryk, Pietrołaj Robert, Wiśniewski Dariusz Damian, Wiśniewski Miłosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sewera Marcin
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jankowski Adam, Krzemiński Marcin, Liszka Jacek, Liszka Martyna, Maślanka Grzegorz Jakub, Pietras Dariusz Aleksander, Pilch Kowalczyk Marek Jerzy, Rutkowski Grzegorz Adam, Warzecha Marek Bolesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zachara Maciej Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3ds Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000277918
  2. 4e Capital Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000323004
  3. Aag Studio Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000641896
  4. Abs Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000344714
  5. Adiuvo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000430513
  6. Aktywna Społeczność, Kraków − KRS 0000564161
  7. Alta S.A., Warszawa − KRS 0000149976
  8. Alteris S.A., Katowice − KRS 0000391749
  9. Am Hotele i Restauracje Sp. Z O.O., − KRS 0000355728
  10. Anapaite Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000527434
  11. Angel Business Capital S.A., Warszawa − KRS 0000369826
  12. Apartament Żoliborz1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000569626
  13. Apartamenty Wilanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248949
  14. Ararat Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000444666
  15. Arex Robert Rudnicki,arkadiusz Rudnicki,artur Lis Sp. J., Warszawa − KRS 0000101106
  16. Art Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274512
  17. Artemis Investment Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000254301
  18. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  19. Assets Management Black Lion Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000371563
  20. Avalon Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000291651
  21. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  22. Benefit Systems S.A., Warszawa − KRS 0000370919
  23. Betafence Sp. Z O.O., Kotlarnia − KRS 0000241242
  24. Bgg Inczew Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269454
  25. Bioprofit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358694
  26. Biznesnet S.A., Warszawa − KRS 0000210818
  27. Bolix S.A., Żywiec − KRS 0000230009
  28. Briju S.A., Poznań − KRS 0000382656
  29. Brx S.A., Warszawa − KRS 0000355463
  30. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  31. Budowlani Łódź Sportowa S.A., Łódź − KRS 0000339070
  32. Bwhs Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer Sp. J., Warszawa − KRS 0000342079
  33. Bytom S.A., Kraków − KRS 0000049296
  34. Carina Silicones Sp. Z O.O., Siechnice − KRS 0000166235
  35. Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000400644
  36. Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego Sp. Z O.O., Żyrardów − KRS 0000390318
  37. Ceramika Gres S.A., Końskie − KRS 0000069010
  38. Ceramika Nowa Gala Ii Sp. Z O.O., Końskie − KRS 0000211367
  39. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  40. Certpol Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000211807
  41. Cft Precyzja Sp. Z O.O., Czosnów − KRS 0000222779
  42. Ci Games S.A., Warszawa − KRS 0000282076
  43. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  44. Clean Energy Venture S.A., Warszawa − KRS 0000378282
  45. Clover House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000644687
  46. Comarch S.A., Kraków − KRS 0000057567
  47. Commando Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000236021
  48. Concorde Investissement Spółka Akcyja, Warszawa − KRS 0000077976
  49. Contour Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000162188
  50. Cs Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089270

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1 Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040997
  2. 11 Listopada 60-62 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171952
  3. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  4. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  5. A-z Finanse Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000221758
  6. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  7. Abriz 4e Capital Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Kraków − KRS 0000324320
  8. Active Man Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000330151
  9. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  10. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  11. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  12. Aero 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000305767
  13. Agencja Handlowo - Usługowa Jns Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032088
  14. Agencja Podróży Wars-tour Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037065
  15. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  16. Agro Qf2 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000558550
  17. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  18. Agro-nidzica Sp. Z O.O., Nidzica − KRS 0000049606
  19. Alaris Consultants S.A., Warszawa − KRS 0000086163
  20. Almar Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000316373
  21. Almar Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000025246
  22. Alteris Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000210005
  23. Alwernia S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  24. Apator S.A., Toruń − KRS 0000056456
  25. Apena S.A., Warszawa − KRS 0000075011
  26. Apus S.A., Warszawa − KRS 0000065145
  27. Aquard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159597
  28. Aquarius Promotion S.A., Katowice − KRS 0000128911
  29. Ardagh Glass Gostyń S.A., Gostyń − KRS 0000064606
  30. Arm Property Sp. Z O.O., Krakow − KRS 0000528351
  31. Armatura Kraków S.A. Skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  32. Ars Medical Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000100851
  33. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  34. Artman S.A., Kraków − KRS 0000180735
  35. Artman Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000073940
  36. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  37. Aurora Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176505
  38. Automobilklub Rzemieślnik, Warszawa − KRS 0000099865
  39. Axtone Sp. Z O.O., Kańczuga − KRS 0000240217
  40. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  41. Baltic Ceramics Investments S.A., Warszawa − KRS 0000362454
  42. Baltic Ceramics S.A., Lubsko − KRS 0000301043
  43. Bank Wschodni S.A., Białystok − KRS 0000079591
  44. Barlickiego 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156503
  45. Basell Orlen Polyolefins Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000143578
  46. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  47. Biatel Info - Automatyka Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000158771
  48. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  49. Biatel Systemy Dostępowe Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000159222
  50. Biatel Systemy Komputerowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159008

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Budowa lądowiska dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Wołominie przy ul. Gdyńskiej 1/3 na działce nr 118 obręb 12 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wpisu do ewidencji lądowisk w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego oraz zgłoszenia do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, Wołomin
    Budowa lądowiska dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Wołominie przy ul. Gdyńskiej 1/3 na działce nr 118 obręb 12 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wpisu do ewidencji lądowisk w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego oraz zgłoszenia do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
  2. Roboty budowlane: "Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego na obszarze powiatu działdowskiego i województwa warmińsko-mazurskego poprzez budowę lądowiska przyszpitalnego SPZOZ w Działdowie" nr POIS.09.01.00-00-0086/16-00
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Działdowo
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego na obszarze powiatu działdowskiego i województwa warmińsko-mazurskiego poprzez budowę lądowiska przyszpitalnego SPZOZ w Działdowie” które jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX „Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia”, Działanie 9.1 „Infrastruktura ratownictwa medycznego” w zakresie: wsparcia istniejących szpitalnych oddziałów ratunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego.
    Przedmiotem projektu jest budowa lądowiska przyszpitalnego dla śmigłowców na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Działdowie. Obiekt będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Lądowisko zostało zaprojektowane dla śmigłowca obliczeniowego EC-135 o następujących wymiarach:
    - długość całkowita śmigłowca – 12,19 m,
    - średnica wirnika – 10,20 m,
    - długość kadłubu – 10,21 m,
    - masa pustego śmigłowca – 1460 kg,
    - masa startowa śmigłowca – 2910 kg.
    Projektowane lądowisko składać się będzie ze strefy końcowego podejścia i startu – pole wzlotów, strefy przyziemienia i wzlotu (TLOF), drogi technicznej zapewniającej dojazd do TLOF.
    Punkt odniesienia projektowanego lądowiska (środek lądowiska) usytuowany został o współrzędnych geograficznych:
    - szerokość geograficzna – 53º14’29”
    - długość geograficzna – 20º11’37”
    Główny kierunek podejścia wznoszenia zlokalizowany został na azymucie 091º/271º, wzniesienie lądowiska znajdować się będzie 164,50 m n p.m.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ (projekt budowlany – branża drogowa, elektryczna, zieleń, bezpieczeństwo i ochrona zdrowia, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne), zaś szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy.
    Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisu lądowiska do ewidencji lądowisk prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego jako lądowiska całodobowego, w tym wykonanie aktualizacji Instrukcji Operacyjnej Lądowiska (opracowanej podczas sporządzania dokumentacji projektowej) ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 1 lipca 2013 r. w sprawie ewidencji lądowisk. Instrukcja Operacyjna Lądowiska znajduje się
    w siedzibie Zamawiającego i może zostać udostępniona Wykonawcy do wglądu.
    Ponadto Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia lądowiska do LPR do dnia 31.05.2017 r. w celu ujęcia go w instrukcji operacyjnej (wszelkie koszty poniesione w celu uzyskania wpisu do ewidencji lądowiska wliczone w koszt oferty).
  3. Świadczenie usług wsparcia dla oprogramowania oraz sprzętu IBM
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Część I – Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania systemowego IBM oraz urządzeń IBM.
    Część II – Świadczenie obsługi serwisowej dla sprzętu Blade Center – Lenovo.
    Część III – Odnowienie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania – centralnego systemu kopii zapasowych.
  4. Zakup w formie dzierżawy 2 szt. Zapór Sieciowych Następnej Generacji
    Zamawiający: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Warszawa
    Zakup w formie dzierżawy 2 szt. Zapór Sieciowych Następnej Generacji
  5. Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) w budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.
    2. Realizacja Przedmiotu zamówienia podzielona będzie na 4 Etapy.
    3. W ramach realizacji Etapu 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) dokumentację Projektową, którą stanowią m.in.:
    a) projekt budowlano-wykonawczy kompletnej instalacji ZSZIT zgodnie
    z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
    b) projekty budowlano-wykonawcze rozbudowy, przebudowy, modernizacji istniejących instalacji technicznych i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej budynku, wymienionych w ust. 4, w zakresie dostosowania i integracji w systemie ZSZIT,
    c) inwentaryzacja budowlana oraz instalacje techniczne w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektów, o których mowa w lit. a) i b),
    d) wymagane przepisami sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia projektów,
    e) specyfikacja techniczna zastosowanych w projektach urządzeń i materiałów,
    f) informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
    g) przedmiary robót.
    2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawierające m. in. opisy metodyki prowadzenia prac w poszczególnych obszarach infrastruktury technicznej budynku, o których mowa w ust. 4 z uwzględnieniem ciągłości zasilania w energię elektryczną i utrzymania wymagań bezpieczeństwa dla budynku oraz zawierające dokumenty odniesienia, wytyczne, scenariusze i kryteria testów, prób i metod sprawdzenia funkcjonalności zrealizowanego Przedmiotu zamówienia lub jego części.
    4. W ramach realizacji Etapu 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) budowę instalacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) budynku z uwzględnieniem istniejących elementów tej instalacji (w tym podłączenie do ZSZIT wszystkich, uzgodnionych z Zamawiającym, istotnych dla zarządzania infrastrukturą budynku, sygnałów wymienionych w Załączniku nr 14 - Inwentaryzacja sygnałów możliwych do uzyskania z urządzeń infrastruktury budynku oraz urządzeń dostarczonych w ramach Umowy), oraz rozbudowa, przebudowa, modernizacja w celu zintegrowania i dostosowania do eksploatacji w systemie ZSZIT, istniejących instalacji i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej Ministerstwa Finansów.
    2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie Dokumentacji Projektowej,
    3) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej składającej się m.in. z:
    a) kompletnej dokumentacji materiałowej w postaci: kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji, atestów, deklaracji lub certyfikatów materiałów i urządzeń, świadectw jakości dopuszczających je do stosowania w budownictwie, w zakresie zgodności ich wykonania z przepisami prawa w tym z dyrektywami europejskimi i normami zharmonizowanymi lub aprobatami technicznymi,
    b) kompleksowej instrukcji obsługi i serwisowania wykonanej instalacji ZSZIT w tym wybudowanego Centrum Zarządzania,
    c) instrukcji użytkowania i obsługi zainstalowanego oprogramowania,
    d) licencji/sublicencji zainstalowanego oprogramowania,
    e) wszystkich haseł dostępu oraz kodów indywidualnych aplikacji zaimplementowanych do sterowników swobodnie programowanych wraz z informacją o typie i wersji programów narzędziowych,
    f) wszystkich haseł dostępu oraz stabelaryzowanych konfiguracji ustawionych parametrów dla sterowników i urządzeń sieciowych wyposażonych w oprogramowanie typu firmware,
    g) protokołów odbiorów częściowych, robót zanikowych.
    5. W ramach realizacji Etapu 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu obsługi, oprogramowania i eksploatacji wykonanego sytemu ZSZIT. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    2) Odbiory końcowe Etapu 2 i Etapu 3, w tym testy i próby systemów.

    6. Etap 4 będzie realizowany fakultatywnie w ramach Prawa opcji w zakresie niezależnych wariantów:
    1) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 1-3 obejmuje również:
    a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac
    b) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej zgodnej z zakresem, o którym mowa w ust 4 pkt 3)
    c) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu należącego do każdej zrealizowanej Opcji osobno. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby systemów.
    2) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 4 obejmuje również:
    a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac,
    b) instruktaż stanowiskowy dla max. 8 osób z zakresu należącego Opcji 4. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby.
    7. Zamawiający będzie uprawniany do dowolnego wyboru jednego lub kilku wariantów wykonania prawa opcji.
    8. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ.
    9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego norm technicznych, Zamawiający dopuszcza, aby oferowany produkt spełniał inne normy pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które określa Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ.
    10. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 2 (dwóch) osób bezrobotnych, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zatrudnienie będzie obejmować cały czas realizacji Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji tj. zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego.
  6. Rozbudowa macierzy HP 3Par 7200.
    Zamawiający: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy HP 3PAR 7200 o przestrzeń NETTO 60TB, 18 TB w oparciu o dyski SAS,42 TB w oparciu o dyski NL SAS oraz dostarczenie 2 szt. adapterów 4xFC 8Gb/s, wraz z dostarczeniem licencji na Oprogramowanie Dynamic Optimalization i Reporting Suite lub zaoferowanie rozwiązania równoważnego w postaci dostarczenia nowej macierzy wraz z dostarczeniem licencji na Oprogramowanie.
  7. Budowa drogi ratowniczo-pożarowej oraz kołowania wraz z infrastrukturą techniczną w Ośrodku Kształcenia Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
    Roboty objęte przedmiotem zamówienia stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego w zakresie dróg kołowania na podstawie pozwolenia na budowę wydanego Decyzją nr 15/16 Wojewody Podkarpackiego - pismo znak I-X.7840.1.5.2016 z dnia 24.03.2016 r. oraz projektu budowlanego. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty elektryczne przy rozbudowanej istniejącej drodze kołowania DK-B - Etap I, - roboty elektryczne przy istniejącej drodze kołowania DK-A od skrzyżowania z drogą DK-B do pierwszego wjazdu na pas startowy wraz z wjazdem DK-C - Etap II, - budowę odcinka drogi kołowania DK-V od skrzyżowania z drogą DK-A do placu manewrowego przy budynku administracyjnym wraz z placem kompensacyjnym busoli - Etap III, - budowę odcinka drogi kołowania DK-A od wjazdu DK-C do wjazdu DK-D wraz z wjazdem - Etap IV, - budowę odcinka drogi kołowania DK-A od wjazdu DK-D do wjazdu DK-E wraz z wjazdem -Etap V, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi oraz przyłączami kanalizacyjnymi od skrzynek odpływowych odwodnień liniowych planowanych do wykonania dróg kołowania w zakresie etapów III ÷ V, - wykonanie oświetlenia nawigacyjnego i oznakowania pionowego wzdłuż dróg kołowania w zakresie etapów I ÷ V, - wykonanie makroniwelacji terenu wraz z obsianiem trawą i zawałowaniem na działce nr 3919/2. Przemieszczenie spycharkami mas ziemi o powierzchni 1,65 ha, i głębokości do 0,5 m na odległość do 60 m z mechanicznym profilowaniem powierzchni. Niwelacja terenu nie jest ujęta w przedmiarach robót. - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie na wykonany zakres robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ (opis robót dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także pozwolenia na budowę). II. Podstawą opracowania oferty jest projekt budowlany i wykonawczy, opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ (np. w zakresie makroniwelacji) oraz STWiOR. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy bowiem w związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym dokumentacja nie musi obejmować przedmiaru robót (§ 4 ust.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) Zamawiający umożliwi zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności –( t.j. Dz. U. z 2016 poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228.) oraz posiadały wymagane certyfikaty . III. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonego do SIWZ projektu, z przedmiaru robót a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Musi także zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia : dostawa, montaż, przekazanie urządzeń do użytkowania. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. - W ofercie należy przedstawić wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w formie kosztorysu uproszczonego z wykazem materiałów zawierającym nazwy handlowe i ceny jednostkowe, (do umowy będzie wymagany kosztorys szczegółowy zgodny z kosztorysem ofertowym w 2 egzemplarzach); Wykaz materiałów zawiera nazwy zastosowanych materiałów i ich ceny jednostkowe (formularz oferty). Powyższe dotyczy materiałów określonych w opisie przedmiotu zamówienia przy pomocy konkretnych nazw własnych, w sytuacjach wynikających z zastosowania art.29 ust.3. ustawy Pzp. - W przypadku odstąpienia od zawarcia umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy z powodu błędów w dostarczonym kosztorysie szczegółowym nastąpi przepadek wadium - zgodnie z art. 46 ust. 5. ustawy Pzp. IV. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. V. Zgodnie z § 9 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia: a) w zakresie zdarzeń losowych: roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b) w zakresie odpowiedzialności cywilnej - odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
  8. dostawa serwera komputerowego
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
    dostawa serwera komputerowego
  9. Roboty budowlane uzupełniające polegające na montażu czujek stłuczenia szkła.
    Zamawiający: Ministerstwo Obrony Narodowej, Warszawa
    Roboty budowlane uzupełniające polegające na montażu czujek stłuczenia szkła.
  10. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA WYKONANIE REMONTU OŚWIETLENIA NAWIGACYJNEGO DROGI STARTOWEJ NA LOTNISKU WARSZAWA - BABICE W WARSZAWIE
    Zamawiający: Centrum Usług Logistycznych, Warszawa
    Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotowego postępowania na części, w związku z czym Wykonawca składa jedną ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 453162203 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych portów lotniczych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oświetlenia nawigacyjnego drogi startowej na Lotnisku Warszawa - Babice położonego w Warszawie przy ul. gen. bryg. S. Kaliskiego 57, 01-476 Warszawa. Projektowany zakres robót obejmuje remont następujących instalacji: Oświetlenia nawigacyjnego krawędziowego drogi startowej, Oświetlenia nawigacyjnego progu i końca drogi startowej, Układu zasilania i sterowania oświetleniem nawigacyjnym, Instalacji uziemienia oświetlenia nawigacyjnego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załączonych do niej: specyfikacji technicznej, dokumentacji remontowej oraz przedmiarze robót. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana na adres e-mail Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Zamawiający nie zamierza udostępniać SIWZ na stronie internetowej. Zamawiający nie przewiduje całkowitego zamknięcia lotniska na czas realizacji przedmiotu umowy, a w konsekwencji, że prowadzone przez niego prace remontowe odbywać się będą na obiekcie będącym w ciągłej eksploatacji z możliwością czasowych wyłączeń ruchu lotniczego na głównej drodze startowej (GDS)
  11. Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia
    Zamawiający: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, Kraków
    Parametry w załączniku nr 1a i 1b do specyfikacji;
  12. Dostawy wyrobów medycznych do neurochirurgii
    Zamawiający: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Wrocław
    1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do neurochirurgii wg niżej wymienionych części:
    Zadanie 1 Stabilizacja odcinka szyjnego z dostępu przedniego,
    Zadanie 2 Protezy kości czaszki,
    Zadanie 3 Syntetyczne substytuty kości,
    Zadanie 4 Stabilizacja międzywyrostkowa z tytanu,
    Zadanie 5 Łaty ubytków opony twardej,
    Zadanie 6 Vertebroplastyka,
    Zadanie 7 Zaciski tytanowe,
    Zadanie 8 Małoinwazyjna przezskórna stabilizacja kręgosłupa, transpedikularna - bezkirschnerowa,
    Zadanie 9 Syntetyczne substytuty kości,
    Zadania 10 Syntetyczne substytuty kości.
    Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    1.2. W przypadku Zadania 1, Zadania 4, Zadanie 7 i Zadania 8 Wykonawca udostępni Zamawiającemu zestaw instrumentarium niezbędnego do implantowania wyrobów wyspecyfikowanych w poszczególnych częściach przedmiotu objętego zamówieniem. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. instrumentarium na czas trwania umowy, bądź też poprzez wypożyczenie ww. instrumentarium na czas przeprowadzenia operacji.
    Wykonawca zobowiązany jest po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy poprzetargowej, przedłożyć Zamawiającemu Wykaz Instrumentarium zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego.
    1.3. W przypadku Zadania 1 i Zadania 8 Zamawiający utworzy Bank implantów neurochirurgicznych, w skład którego wejdzie od 1 do 4 zestawów z każdego typu implantów. Szczegółowe ustalenie zawartości ww. banku dokonane zostanie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Wyroby wchodzące w skład banku stanowić będą własność Wykonawcy. Wykorzystanie ww. wyrobów do operacji oznaczać będzie ich zakup przez Zamawiającego.
    1.4. W przypadku spełnienia przez ofertę Wykonawcy dodatkowego kryterium pozacenowego Jakość zgodnie z pkt 20.1. niniejszej SIWZ Wykonawca nieodpłatnie dostarczy Zamawiającemu na czas trwania umowy po 1 sztuce/komplecie asortymentu wykazanego w Formularzu cenowym (nie dotyczy instrumentarium), jako egzemplarz demonstracyjny, nie do użytku medycznego. Ww. egzemplarz demonstracyjny będzie przechowywany na Oddziale Neurochirurgii i będzie służył Zamawiającemu do objaśniania pacjentowi szczegółów zabiegu, z wykorzystaniem wyrobów medycznych dostarczanych przez Wykonawcę. Wykaz egzemplarzy demonstracyjnych, przygotowany na podstawie załącznika nr 1 do umowy będzie stanowić:
    załącznik nr 2 do umowy poprzetargowej w przypadku Zadania 2, Zadania 5 i Zadania 6;
    załącznik nr 3 do umowy poprzetargowej w przypadku Zadania 4 i Zadania 7;
    załącznik nr 4 do umowy poprzetargowej w przypadku Zadania 1 i Zadania 8.
    1.5. Miejsce wykonywania ww. dostaw - lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2
    we Wrocławiu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
    1.6. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów stanowiące integralną część SIWZ
    1.7. CPV uzupełniające: PA02-0, PA01-7
  13. Dostawa artykułów jednorazowego użytku i innych wyrobów medycznych w rozbiciu na 11 samodzielnych części.
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie, Olesno
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
  14. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Łosice
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach.
    Asortyment i ilość dostawy zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  15. DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU II
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Mława
    Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ
  16. Dostawa kotwiczek lokalizacyjnych, zestawów do strzykawek automatycznych
    Zamawiający: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, Rzeszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) kotwiczek lokalizacyjnych używanych do przedoperacyjnego oznaczania niewyczuwalnych dotykowo zmian w piersi - Część nr 1, b) zestawów do strzykawek automatycznych jakie posiada Zamawiający - Część nr 2, c) zestawów do strzykawki automatycznej jaką posiada Zamawiający - Część nr 3, dla potrzeb Klinicznego Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
    2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych do Części od nr 1 do 3 (Załączniki nr 1 do SIWZ), będących integralną częścią SIWZ.
    3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ na okres 24 miesięcy.
    4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych w Części nr 1, a dopuszczał składanie ofert, równoważnych w Części nr 2 i 3.
  17. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, Suwałki
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy, w okresie do 09/02/2017r.
  18. Serwis i nadzór nad systemem RIS/PACS Alteris II dla SP ZZOZ w Kozienicach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Kozienice
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwis i nadzór nad systemem RIS/PACS Alteris II dla SP ZZOZ w Kozienicach. 2. Przedmiot zamówienia zawiera jedno niepodzielne zadanie. 3. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania
  19. Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Kalisz
    Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych. Przedmiot zamówienia składa się z 15 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 - zestaw umożliwiający przezskórne podanie cementu do dwu lub trzech trzonów; kręgów w przypadkach złamań patologicznych, nowotworów i naczyniaków; zadanie nr 2 - zestaw umożliwiający przezskórne podanie cementu do trzonu kręgu; zadanie nr 3 - stabilizacja kręgosłupa szyjnego z dostępu przedniego płytką tytanową; zadanie nr 4 - stabilizacja szyjna klatką międzytrzonową (proteza dysku PEEK); zadanie nr 5 - protezy 1-3 trzonów kręgosłupa szyjnego; zadanie nr 6 - implanty do stabilizacji przeznasadowej kręgosłupa lędźwiowego i / lub piersiowego; zadanie nr 7 - stabilizacja przezskórna, przeznasadowa kręgosłupa piersiowego i / lub lędźwiowego; zadanie nr 8 - stabilizacja międzytrzonowa w technice TLIF; zadanie nr 9 - dynamiczny implant blokujący pierścień włóknisty w odcinku lędźwiowym; zadanie nr 10 - zastawki komorowo-otrzewnowe (Burr Hole); zadanie nr 11 - zastawki komorowo-otrzewnowe (Burr Hole) - programowalne; zadanie nr 12 - sztuczna opona twarda o parametrach zbliżonych do naturalnej o wymiarach powyżej 50 cm2; zadanie nr 13 - kompletny zestaw do drenażu komory mózgowej; zadanie nr 14 - zestaw do operacji złamania zęba obrotnika z dostępu przedniego (śruba Boehlera); zadanie nr 15 - forma do precyzyjnego odtwarzania dużych i skomplikowanych ubytków kości czaszki
  20. Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych, systemów i urządzeń infrastruktury technicznej i teleinformatycznej, zamontowanych w Centrach Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (CPD PLI CBD) w podziale na dwa zadania
    Zamawiający: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych, systemów i urządzeń infrastruktury technicznej i teleinformatycznej, zamontowanych w Centrach Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (CPD PLI CBD), zlokalizowanych w Boruczy (ok. 50 km od Warszawy) i w Siemianowicach Śląskich, z uwzględnieniem warunków wynikających z ich instalacji, a także wymagań wynikających z przepisów ogólnych dla poszczególnych branż, w podziale na dwa zadania, tj.: 1) Zadanie numer 1: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń: - Śluza osobowa wraz z czytnikiem tęczówki oka; - Agregaty prądotwórcze; - System zasilania gwarantowanego UPS; - Instalacje elektryczne, oświetleniowe, trasy kablowe, linie zasilające; - System gaszenia pożaru gazem Inergen, system wczesnej detekcji dymu Vesda; - System telewizji przemysłowej CCTV; - System kontroli dostępu SKD oraz system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; - Komora Lampertza oraz Sejf ogniotrwały Lampertza; - System zarzadzania budynkiem i monitoringu środowiska BMS; - Winda towarowa GEDA; 2) Zadanie numer 2: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń: - Klimatyzacja precyzyjna, - System wentylacji mechanicznej i przewietrzania, - Klimatyzacja komfortu. 2. Wykonawcy świadczący wykwalifikowaną obsługę serwisową, usługi konserwacyjne oraz dokonujący przeglądów okresowych, systemów i urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w skrócie SIWZ) świadczyć będą usługi w sposób zgodny z wymaganiami producentów urządzeń i systemów. 3. Obsługa techniczna oraz konserwacja urządzeń przeprowadzona będzie zgodnie z DTR (dokumentacją techniczno - ruchową) poszczególnych urządzeń, potwierdzona każdorazowo odpowiednim protokołem z przeprowadzonej kontroli, potwierdzonym przez Kierownika CPD PLI CBD lub osobę przez niego upoważnioną. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia były materiałami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innego materiału, były wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nieprefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia urządzenia. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i części eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ były materiałami i częściami oryginalnymi lub zalecanymi i dopuszczonymi przez producenta danego systemu lub urządzenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania (do wglądu) dokumentu potwierdzającego dopuszczenie przez producenta materiałów lub części. W sytuacji takiej obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wyżej wymienionego dokumentu. 8. Zamawiający informuje, iż dysponuje dokumentacją techniczną obejmującą wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Dokumentacja dostępna jest wyłącznie do wglądu dla CPD Siemianowice Śląskie w UKE DT PLI CBD Siemianowicach Śląskich, ul. Wróblewskiego 75 oraz dla CPD Borucza w UKE DT PLI CBD Borucza, 05-282 Strachówka, powiat Wołomin (GPS 52.34206 stopni N, 21.56818 stopni E) (Dojazd drogą krajową nr 50 - 2km za miejscowością Rządza). Wgląd do dokumentacji jest możliwy w dni robocze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, pod nr tel.: 22 329 90 37 lub 32 220 75 75. Dokumentacja techniczna nie stanowi załącznika do SIWZ. 9. Zamawiający informuje, że wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie przekazana do zapoznania się dokumentacja, o której mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału. 10. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikach do umowy. 11. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. 12. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest: siedziba CPD PLI CBD: Borucza, 05-282 Strachówka, powiat Wołomin oraz w CPD PLI CBD, ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie jednej, kilku lub wszystkich ze wskazanych powyżej części (zadań)
  21. Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, Biskupiec
  22. Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych wyrobów do apteki szpitalnej.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Radzyń Podlaski
  23. Dostawy wyrobów medycznych do embolizacji - zabezpieczenie
    Zamawiający: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Wrocław
  24. Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów zasilania rezerwowego UPS w siedzibach Urzędu m. st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  25. Dostawa systemu RIS/PCS w ramach realizacji dostawy Aparatu Tomografu Komputerowego dla Szpitala Rejonowego Nr 1 w Nowojaworisku
    Zamawiający: Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu, Jarosław
  26. Dostawa pakietów suportowych dla Systemu Zarządzania Tożsamością
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  27. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do zabiegów kardiologicznych - 8 grup
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Kraków
  28. Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, Zakopane
  29. Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Kalisz
  30. SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WSTRZYKIWACZA MEDRAT STELLANT DO OBRAZOWANIA METODĄ TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Międzychód
  31. zaprojektowanie, rejestracja i budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kraśniku.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, Kraśnik
  32. Zakup serwera do obsługi systemu RIS/PACS oraz usługa aktualizacji obecnie posiadanego systemu RIS Alteris do wersji 64 Bit
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Warszawa
  33. Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
    Zamawiający: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sosnowiec
  34. <BR>Numer postępowania: ZP/19/MGW/2016 <BR> Wykonanie elementów małej architektury - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zadania podstawowego pn: Park 12C - wykonanie plenerowej wystawy przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu
    Zamawiający: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Zabrze
  35. DOSTAWA I INSTALACJA SYSTEMU POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ
    Zamawiający: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Gorzów Wielkopolski
  36. Dostawy implantów i instrumentarium do operacji kręgosłupa dla Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, Zgierz
  37. Dostawa wyrobów medycznych
    Zamawiający: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  38. Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy systemu tablic informacji pasażerskiej w Gdyni.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
  39. dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, Lubaczów
  40. dostawa implantów neurochirurgicznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego, Mielec
  41. Rozbudowa macierzy dyskowej o fabrycznie nową półkę macierzy dyskowej wraz z 4 szt. dysków twardych, (Nr sprawy DP/2310/11/16).
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  42. Usługi projektowania dla Projektu bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz­-Birkenau etap II -­ zamówienie uzupełniające dla baraków B91, B112, B138, B141 na terenie Brzezinki w zakresie instalacji bezpieczeństwa: System sygnalizacji włamania i napadu I&HAS, System telewizji przemysłowej CCTV, Włączenie do platformy Integrującej.
    Zamawiający: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, Oświęcim
  43. Zakup usługi udostępniania administratorów dla baz danych i serwerów aplikacji. Sprawa nr 266/BŁiI/15/MP
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
  44. Robota budowlana polegająca na przebudowie pomieszczeń w budynku przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie na potrzeby kancelarii kryptograficznej, kancelarii tajnej oraz innych niż kancelaria tajna komórek odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, nr sprawy 31/ZP/15
    Zamawiający: Ministerstwo Obrony Narodowej, Warszawa
  45. Zakup i dostawa sprzętu infrastruktury sieciowej z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW 2063.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  46. Dostawę dysków do macierzy wraz z usługą instalacji oraz konfiguracji.
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Gdańsk
  47. Zakup i dostawa bezterminowych licencji oprogramowania dotyczącego baz danych
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
  48. Dostawa licencji VMware
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  49. Dostawa i instalacja serwera typu blade wraz z dostawą licencji oprogramowania środowiskowego.
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  50. Robota budowlana - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie systemów zabezpieczeń fizycznych i technicznych w budynku w Krakowie (oznaczenie sprawy: ZP-16-SKW-2015)
    Zamawiający: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa
  51. Dostawa urządzeń do modernizacji i rozbudowy sieci informatycznej w Ośrodku Przetwarzania Informacji - Państwowym Instytucie Badawczym (znak sprawy: sieć informatyczna OPI PIB-189-2015)
    Zamawiający: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  52. Dostawa radiofarmaceutyku 18F FDG (fluorodeoxyglukozy) - 45 jednodniowych dostaw aktywności FDG niezbędnej do wykonania badań od 5 do 12 pacjentów dziennie - łącznie 320 dawek
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Wrocław
  53. Rozbudowa infrastruktury informatycznej IFJ PAN dla CCB, znak sprawy: DZP-271-46/15
    Zamawiający: Instytut Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego PAN, Kraków
  54. Montaż system7u klimatyzacji i dostosowanie serwerowni na potrzeby ZZWT w m. Bydgoszcz
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Warszawa
  55. Przebudowa wjazdu głównego, wejścia i biura przepustek w obiekcie Podchorążych 38 w Warszawie
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  56. Dostawa wraz z montażem szafy dla rozbudowy posiadanej przez Bibliotekę Narodową w Warszawie biblioteki taśmowej IBM TS3500
    Zamawiający: Biblioteka Narodowa, Warszawa
  57. Zaprojektowanie oraz budowa nowej sieci strukturalnej w budynku Urzędu Miasta Chorzów Rynek 1
    Zamawiający: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Chorzów
  58. Roboty uzupełniające (klimatyzacja) realizowane w ramach rozszerzenia projektu podstawowego POIG 2007 - 2013; Oś Priorytetowa 5; Dyfuzja innowacji - Działanie 5.3.
    Zamawiający: TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Toruń
  59. Wykonanie systemu kontroli dostępu w pomieszczeniach 13, 207 i 210 w budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
  60. <br>Rozbudowa istniejącej sieci komputerowej LAN w siedzibie Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  61. Przebudowa budynku sztabowego - sprawa 125/2014
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
  62. Realizacja II etapu inwestycji pn.: Rozbudowa i modernizacja zasilania elektroenergetycznego obiektów zlokalizowanych na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  63. <BR> Nr postępowania: ZP/10/MGW/REOK/2015 Wykonanie ciągu komunikacyjnego o zwiększonej nośności - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zadania podstawowego pn: Park 12C - wykonanie plenerowej wystawy przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu
    Zamawiający: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Zabrze
  64. Wykonanie Systemu Instalacji Słaboprądowych dla Stadionu Miejskiego przy ul. Rychlińskiego w Bielsku Białej
    Zamawiający: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Bielsko-Biała
  65. Remont pomieszczenia serwerowni w KG RP w Grodnie
    Zamawiający: Konsulat Generalny RP w Grodnie, 23-0023 Grodno, Białoruś
  66. Remont pomieszczeń III piętra budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Lublińcu
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
  67. Usługa administrowania Hydroportalem MZP i MRP do publikacji rastrowych map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego w formacie PDF..
    Zamawiający: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, Warszawa
  68. Zapewnienie w 2015 roku usługi utrzymania (maintenance) dla pracujących w klastrze serwerów IBM Power wraz z urządzeniami oraz oprogramowaniem systemowym zainstalowanym na serwerach posiadanych przez Zamawiającego
    Zamawiający: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Warszawa
  69. Zakup i dostawa serwerów kasetowych typu blade, serwera wolnostojącego w obudowie typu rack, serwera NAS, komputerów przenośnych do zarządzania i monitorowania serwerowni wraz z węzłami LAN w ramach zadania Modernizacja serwerowni i sieci wraz z węzłami rozdzielczymi. rozdzielczymi
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki, Bielsko-Biała
  70. Opracowanie dokumentacji projektowej pt Przebudowa budynku nr 9 w obiekcie Podchorążych 38
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  71. Zakup serwerów blade wraz z platformą wirtualizacyjną dla KPRM
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
  72. Zakup serwerów oraz oprogramowania systemowego do serwerów.
    Zamawiający: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Warszawa
  73. Usługa serwisu i wsparcia producenckiego macierzy dyskowej IBM XIV gen2.
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  74. Dostawa systemu urządzeń teleinformatycznych oraz platformy przetwarzania danych do zainstalowania w Komponencie Serwerowym GCMA. Sprawa numer: 100/2014/PN/POIN
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
  75. Zakup systemu Kontroli Dostępu dla Jednostki Wojskowej Nr 2420 zlokalizowanej przy ul. 29 Listopada 1 w Warszawie wraz z montażem oraz przystosowaniem do wymagań obowiązujących w Garnizonie Warszawa. SPRAWA NUMER: 83/2014/PO/POIN
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
  76. Opracowanie dokumentacji projektowej pt. Przebudowa wjazdu głównego, wejścia i biura przepustek w ob. Podchorążych 38
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  77. Naprawa Zasilacza UPS Fiskars 9600.
    Zamawiający: Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska, Warszawa
  78. Wykonanie robót instalacyjnych w zakresie rdzenia sieci LAN w ramach inwestycji pn. Budowa Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  79. Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Gdańsk
  80. Wykonanie ścieżki dydaktycznej w budynku nr 3 na terenie Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych, Wałbrzych
  81. Dostawa sprzętu komputerowego i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu -Internet oknem na świat-.
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki, Bielsko-Biała
  82. Wykonanie dodatkowych robót budowlano-montażowych w zakresie okablowania systemu Audio-Video sal seminaryjnych oraz okablowania LAN dla systemu Telewizji IP w ramach inwestycji pn. Budowa Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  83. wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji dozorowej (CCTV) budynku Lubelskiego Centrum Konferencyjnego (LCK) oraz zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu systemu sygnalizacji włama nia i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji dozorowej (CCTV) i rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku Urzędu Marszałkowskiego (BUM) wraz z przeprowadzeniem szkolenia w tym zakresie [OP-IV.272.83.2014.PWW]
    Zamawiający: Województwo Lubelskie, Lublin
  84. Rozbudowa infrastruktury informatycznej IFJ PAN dla CCB, znak sprawy: DZP-271-22/14
    Zamawiający: Instytut Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego PAN, Kraków
  85. Wykonanie systemu kontroli dostępu w budynkach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie A ul. Rakowiecka 24 oraz G al. Niepodległości 162.
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
  86. Budowa elektronicznych systemów zabezpieczeń w Ekspozyturze SKW w Gdyni
    Zamawiający: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa 60
  87. Rozbudowa istniejącej sieci komputerowej LAN w siedzibie Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  88. Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowego wykonania inwestycji pn. Budowa Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  89. ICM-371-14/2014 Rozszerzenie pamięci w systemie IBM Power 775 (9125-F2C) na potrzeby projektu POWIEW - Program Obliczeń Wielkich wyzwań nauki i techniki - POIG 02.03.00-00-018/08, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013. Działanie 2.3, Poddziałanie 2.3.1 i 2.3.3., współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    Zamawiający: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa
  90. Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej i UPS, zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 i ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  91. Dostawa elementów Systemów Zabezpieczania Technicznego - SZT (dostawa, projekt, montaż, uruchomienie, przeszkolenie) w nieruchomości Villa Spinzy znajdującej się pod adresem via Monte Rosa 6 w Mediolanie w trakcie inwestycji budowlanej (Adaptacja i remont budynku przy via Monte Rosa 6 w Mediolanie na potrzeby Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Mediolanie).
    Zamawiający: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Konsulat Generalny RP w Mediolanie, 20145 Milano
  92. Dostawa dwóch serwerów dla UCK.
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
  93. Wykonywanie opisów badań Tomografii Komputerowej i przekazywanie ich w drodze transmisji danych do Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o., Grójec
  94. Dostawa preparatu 18F-FDG (fluorodeoksyglukoza) do diagnostyki nowotworów metodą PET/CT, nr PN-38/14/TM
    Zamawiający: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Warszawa
  95. Zintegrowany System zarządzania Ruchem TRISTAR-roboty uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  96. Przedłużenie serwisu gwarancyjnego na platformę Blade oraz przedłużenie serwisu na serwer HP
    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Kraków
  97. Wykonanie przebudowy sieci strukturalnej w budynku MF - zamówienie uzupełniające do umowy nr C/213/12/DI/B/222 z 09.11.2012r
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, Warszawa
  98. Dostawa oprogramowania, oznaczenie sprawy ZP-58/LOG/2013
    Zamawiający: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa 60
  99. wykonanie instalacji systemów zabezpieczeń i infrastruktury teleinformatycznej Delegatury w Lublinie przy ul. Glinianej 7
    Zamawiający: Centralne Biuro Antykorupcyjne, Warszawa
  100. Budowa ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Lublińcu
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
  101. Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, Skawina

Inne osoby dla Włodarczyk Wojciech Jacek (63 osoby):