Kogo reprezentuje osoba

Włodarczyk Wojciech Piotr

w KRS

Wojciech Piotr Włodarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Włodarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1969 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:8 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anders Ewa Beata, Anteunis Philip, Bali Atul, Brzykcy Wiesław Jan, Celadon Fabio, Chibber Sanjay Kumar, Harkin Declan James, Jedynak Izabella Joanna, Krawczyk Robert Andrzej, Kupraszewicz Urszula, Leurig Richard, Marcińczyk Wojciech, Parekh Rahul, Pięta Rafał Wojciech, Przybysz Katarzyna Sylwia, Simko Peter, Stapleton Ethan, Szymański Wiktor Seweryn, Ulicz Ewa Maria, Wicherkiewicz Marcin Daniel, Wołczyńska Monika Joanna, Wysocki Marcin Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Watson Anthony Lavaz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Jarosław, Przybysz Katarzyna Sylwia, Rumińska Krystyna Teresa, Sitarek Janusz Antoni, Wołczyńska Stachura Monika Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępiński Krzysztof

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Jarosław, Przybysz Katarzyna Sylwia, Rumińska Krystyna Teresa, Sitarek Janusz Antoni, Wołczyńska Stachura Monika Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępiński Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abcd Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376168
  2. Adesso S.A., Andrychów − KRS 0000447938
  3. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  4. Ailleron S.A., Kraków − KRS 0000385276
  5. American Heart Of Poland S.A., Ustroń − KRS 0000398373
  6. Ardigen S.A., Kraków − KRS 0000585459
  7. Billbird S.A., Kraków − KRS 0000038732
  8. Biotech Products Central Eastern Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000345798
  9. Biznesnet S.A., Warszawa − KRS 0000210818
  10. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie Epłatności S.A., Tajęcina − KRS 0000347131
  11. Clariter Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000155522
  12. Dom Finansowy Qs S.A., Gdańsk − KRS 0000566024
  13. E-pressmedio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286839
  14. Effectus Papilionis Foundation, Warszawa − KRS 0000233582
  15. Ei - Centrum Analiz, Weryfikacji i Konsultingu S.A., Poznań − KRS 0000014143
  16. Eques Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Gdańsk − KRS 0000251346
  17. Ernst Young Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208262
  18. Ernst Young Usługi Finansowe Audyt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000328634
  19. Ernst Young Usługi Finansowe Audyt Sp. Z O.O. Polska Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000272210
  20. Fair Place Finance S.A., Łódź − KRS 0000481261
  21. Flopsar Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514109
  22. Fundacja Droga Życia, Warszawa − KRS 0000182517
  23. Fundacja Międzynarodowe Centrum Innowacji, Kraków − KRS 0000650215
  24. Fundacja Społeczności Liceum Batorego, Warszawa − KRS 0000673179
  25. Fundacja Wspierania Innowacji i Stabilnego Wzrostu Gospodarczego Igs Foundation, Warszawa − KRS 0000561402
  26. G O Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239072
  27. Global New Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239086
  28. Global Wind Energy Poland 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343138
  29. Grupa Stereo S.A., Warszawa − KRS 0000015182
  30. Hexagon Ma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000364643
  31. Hexagon Ma Sp. Z O.O. - Advisors Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000368456
  32. Hh Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000252260
  33. Igs Investment Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000619095
  34. Igs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000549727
  35. Igt Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189950
  36. Iif S.A., Kraków − KRS 0000082235
  37. Iif Seed Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000279166
  38. Innova Capital Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000314513
  39. Instytut Edukacji i Rozwoju, Częstochowa − KRS 0000182271
  40. Inventum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000386830
  41. Kancelaria Magnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000611739
  42. Kancelaria Magnet Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000691223
  43. Kh Logistyka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323238
  44. Klub Sportowy Ks Camper Wyszków, Wyszków − KRS 0000348457
  45. Kornelius Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291024
  46. Mci Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000263112
  47. Mci Venture Projects Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000391951
  48. Orbita Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000438821
  49. Origami System Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000344649
  50. Wicherkiewicz Chilarski Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000671065

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  2. Aero Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282354
  3. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  4. Apator S.A., Toruń − KRS 0000056456
  5. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  6. Apriso Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157613
  7. Ascot Investment S.A., Warszawa − KRS 0000206080
  8. Aton-ht S.A., Wrocław − KRS 0000240980
  9. Atos Polska S.A., Warszawa − KRS 0000013369
  10. Audax Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000335601
  11. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  12. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  13. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  14. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  15. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  16. Binary Helix Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000310961
  17. Bionanopark Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000187053
  18. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  19. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  20. Bowim S.A., Sosnowiec − KRS 0000001104
  21. Bps Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000303993
  22. Bre Ubezpieczenia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000258562
  23. Bre.locum Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000033558
  24. Bss Poland S.A., Warszawa − KRS 0000436341
  25. Burghotel Sp. Z O.O., Malbork − KRS 0000160840
  26. Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych Eservice S.A., Warszawa − KRS 0000064879
  27. Dentamerica Polsko-amerykańska Klinika Stomatologiczna Ltd Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000096455
  28. E-telbank Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007438
  29. Exatel S.A., Warszawa − KRS 0000044577
  30. Gtech Eastern Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000191645
  31. Gtech Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083061
  32. Immopartners Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000363815
  33. Kwe Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000367061
  34. Lyoness Poland Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000317878
  35. Mci Asset Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370448
  36. Mci Capital S.A., Warszawa − KRS 0000004542
  37. Mci Fund Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288538
  38. Mci Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029655
  39. Mci.immoventures Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000390995
  40. Megastore.pl S.A., Kielce − KRS 0000301770
  41. Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037701
  42. Polkomtel S.A., Warszawa − KRS 0000020908
  43. Polska Organizacja Niebankowych Instytucji Płatności Związek Pracodawców (ponip), Warszawa − KRS 0000384136
  44. Private Equity Managers S.A., Warszawa − KRS 0000371491
  45. Solidex S.A., Kraków − KRS 0000027297
  46. Stowarzyszenie Wiosna, Kraków − KRS 0000050905
  47. Śpiący Rycerz Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000325583
  48. Traf-zakłady Wzajemne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358998
  49. Wearco Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000414701
  50. Wicherkiewicz i Załuski Radcowie Prawni Sp. J., Warszawa − KRS 0000320824

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Wykonanie usługi prowadzenia zastępczej obsługi kasowej w budynkach: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń
    Zamawiający: Sąd Okręgowy, Radom
    Wykonanie usługi prowadzenia
    zastępczej obsługi kasowej w budynkach:
    Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10, 26 – 600 Radom
    Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko
    Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha
    Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec
    Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń
  2. Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Warszawa
    Część I - świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie w siedzibie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
    Część II - świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie w siedzibie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie.
  3. Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Warszawa
    Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
  4. Obsługa kasowa Jednostek Administracji Podatkowej województwa lubuskiego
    Zamawiający: Izba Skarbowa, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi kasowej 13 Jednostek Administracji Podatkowej województwa lubuskiego.
  5. Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Warszawa
    Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie.
  6. Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Warszawa
    Świadczenie zewnętrznej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
  7. Świadczenie obsługi kasowo-bankowej dla Urzędu Skarbowego Warszawa Wola
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Warszawa Wola, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest: świadczenie obsługi kasowo-bankowej w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa Wola
    w zakresie:

    - przyjmowania należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których obowiązujące przepisy dopuszczają regulowanie w formie gotówkowej,

    - realizacji wypłat gotówkowych dotyczących zwrotu nadpłaty podatków, podatnikom objętym właściwością tut. Urzędu Skarbowego, których wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy,

    - przyjmowania innych należności.
    Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
  8. Świadczenie obsługi bankowo - kasowej dla Urzędu Skarboweego Warszawa - Bielany
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, Warszawa
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie obsługi bankowo kasowej dla Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany gwarantującej sprawną obsługę interesantów w zakresie:1.Przyjmowanie w udostępnionym pomieszczeniu kasowym:a)należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, na rachunki ogłoszone w obowiązującym obwieszczeniu Ministra Finansów w sprawie wykazu numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy; b)wpłat dokonywanych przez zobowiązanych na rachunek tutejszego organu egzekucyjnego.c) wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych, egzekutorów oraz komornika (pracowników tutejszego organu egzekucyjnego) na konto Zamawiającego, oraz na konta innych wierzycieli z tytułu należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych; d)przyjmowanie w udostępnionym pomieszczeniu wpłat gotówkowych dokonywanych przez pracownika prowadzącego kasę Urzędu na rachunki bankowe tutejszego Urzędu.2.Dokonywania w udostępnionym pomieszczeniu kasowym: - wypłat gotówkowych dotyczących podatku, zwrotu nadpłaty w podatkach objętych właściwością rzeczową tut. Urzędu, której wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy. Podstawą dokonania w/w wypłat będzie wystawiony przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Raport: Zestawienie zwrotów gotówką podpisany przez upoważnione osoby. 3.Środki przeznaczone na zwroty nadpłat przekazywane będą przez Zamawiającego na wskazany numer rachunku Wykonawcy przeznaczony do wypłat o których mowa w pkt. 2 .4.Zamawiający powiadomi osoby, którym należne są zwroty nadpłat w podatkach o terminie odbioru gotówki z kasy Wykonawcy. 5.Wypłata nadpłat będzie dokonywana w kasie przez Wykonawcę po otrzymaniu środków na rachunek przeznaczony do wypłat. 6.Niezrealizowane wypłaty zwrotów gotówką, Wykonawca przekazuje z rachunku przeznaczonego do wypłat zwrotów gotówką, w trzecim dniu roboczym liczonym od dnia otrzymania środków przeznaczonych na zwroty nadpłat na właściwe rachunki bankowe Zamawiającego z których wpłynęły środki.7.Za dzień otrzymania środków na rachunek Wykonawcy przeznaczony do wypłat o których mowa w pkt. 2 uznaje się dzień dokonania przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego. Dniem otrzymania środków nie może być dzień późniejszy niż następny dzień roboczy po dokonaniu przelewu. 8.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dowody wypłat potwierdzające dokonanie zwrotu nadpłaty podatku, w dniu następnym po dniu w którym nastąpiła wypłata środków.9. Wykonawca zobowiązuje się do udostępniania Zamawiającemu do wglądu dowodów wpłat i wypłat z operacji dokonywanych na rzecz Zamawiającego.10.Zamawiający powiadamia osoby, którym należne są nadpłaty o możliwości odbioru gotówki z kasy, podając termin odbioru.11.Podstawą przyjęcia wpłaty jest druk przelewu/wpłaty gotówkowej, który powinien spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z 23 grudnia 2008r. w sprawie wzoru formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. z 2008r. Nr 236, poz. 1636). 12.Druk przelewu/wpłaty gotówkowej oraz dokumenty wypłaty zapewnia na własny koszt Wykonawca. 13.Przyjęte przez Wykonawcę należności o których mowa w pkt.1 będą przekazywane na koniec każdego dnia roboczego na właściwe rachunki bankowe Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany i wierzycieli. 14.Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania bankomatu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Bankomat będzie funkcjonował na czas zawarcia umowy. W momencie rozwiązania lub wygaśnięcia umowy Bankomat winien być zdemontowany i zabrany przez Wykonawcę na koszt własny.15.Przyjmowanie wpłat, oraz realizacja wypłat gotówkowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 1, 2 na rzecz Zamawiającego wykonywane będą bez prowizji i opłat bankowych z wyłączeniem wpłat dokonywanych na konta innych wierzycieli dokonanych przez poborców, egzekutorów, komornika (pracowników tutejszego organu egzekucyjnego) od których będzie pobierana prowizja z kwoty wpłaty.16.Przyjmowanie wpłat o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 1 ust. c będą wykonywane bez prowizji i opłat bankowych również w oddziałach Wykonawcy, z wyłączeniem wpłat dokonywanych na konta innych wierzycieli dokonanych przez poborców, egzekutorów, komornika (pracowników tutejszego organu egzekucyjnego) od których będzie pobierana prowizja z kwoty wpłaty. 17.Wykonawca może przyjmować w pomieszczeniu kasowym inne należności niepodatkowe z zachowaniem pierwszeństwa dla wpłat zobowiązań podatkowych, niepodatkowych oraz wpłat dokonywanych przez poborców, egzekutorów, komorników (pracowników tutejszego organu egzekucyjnego).18.Obsługa bankowo - kasowa świadczona będzie w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Skalbmierskiej 5, Warszawa. 19. Wykonawca nie może w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu świadczyć innych usług, niż usługi płatnicze oraz dokonywać wypłat innych należności nią zwroty nadpłat zlecone przez Zamawiającego. Pomieszczenia są zlokalizowane na parterze budynku Urzędu, a ich powierzchnia wynosi:sala kasowa 51,45 m2, aplecze sali kasowej 22,08 m2,miejsce z przeznaczeniem na bankomat 2 m 2 . Uwaga: Budynek objęty jest ochroną fizyczną pełnioną przez firmę ochroniarską, zatrudnioną przez Zamawiającego, która nie wykonuje ochrony osób i mienia dla Wykonawcy. Wykonawca zapewnia własną ochronę pomieszczenia kasowego. Zamawiający może odstąpić od wymogu zapewnienia przez Wykonawcę ochrony fizycznej pomieszczenia kasowego w miejsce zainstalowania systemu monitoringu pomieszczeń z zastrzeżeniem spełnienia warunków, jakie stawiane są dla zabezpieczeń pomieszczeń tego typu oraz zapewnienia należytej obsługi interesantów, która nie zakłóci pracy pozostałej części urzędu. Pomieszczenia sali kasowej nie są objęte systemem alarmowym. Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania przez Wykonawcę własnego systemu alarmowego (po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego), który winien być zdemontowany ostatniego dnia obowiązywania umowy. Wszelkie koszty w tym zakresie obciążają Wykonawcę. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za środki pieniężne i papiery wartościowe przechowywane przez Wykonawcę w udostępnionych pomieszczeniach. Wykonawca będzie sprzątał lokal we własnym zakresie. Pracownicy Zamawiającego dokonujący wpłat, o których mowa w pkt. 1c będą obsługiwani poza kolejnością.(Lista upoważnionych pracowników ok. 12-15 osób zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy). Zamawiający będzie pobierał opłaty miesięczne za: a)0udostępnione pomieszczenia, b)zużywaną energię cieplną, c)zużywaną energię elektryczną, d)pobór wody i zrzut ścieków, e)wywóz nieczystości stałych, f)podatek od nieruchomości, g)rozmowy telefoniczne na podstawie comiesięcznych bilingów przygotowanych przez firmę obsługującą system taryfikacyjny centrali telefonicznej, h)zużytą energię elektryczną w pomieszczeniu, w którym zostanie zamontowany bankomat. Opłaty, o których mowa powyżej w pkt a - f -zostają ustalone w formie ryczałtu proporcjonalnie do udostępnionej Wykonawcy powierzchni -w wysokości zryczałtowanej 2570,38 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt 38/100 złotych). W przypadku zmian cen regulowanych Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kwoty ryczałtu za udostępnione media (pkt b, c, d, e). Opłata za zużytą energię elektryczna w miejscu, w którym zostanie zamontowany bankomat będzie pobierana raz w miesiącu na podstawie wskazań podlicznika niezależnie od wysokości kwoty zryczałtowanej. Opłaty za rozmowy telefoniczne - płatność dokonywana będzie zgodnie z bilingiem miesięcznych rozmów telefonicznych ( w przypadku korzystania z centrali Zamawiającego). Opłaty płatne będą na konto Zamawiającego na podstawie dokumentu płatności w terminie 21 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku zwłoki w zapłacie będą naliczane odsetki za zwłokę w wysokości ustawowej. Wykonawcę obciążają drobne naprawy w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu sali kasowej i jej zaplecza (podłóg, drzwi, okien, itp.) jak również drobne naprawy instalacji i urządzeń technicznych zapewniających korzystanie z wyposażenia pomieszczeń w trakcie ich eksploatacji przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do przepisów porządkowych obowiązujących na terenie Urzędu. Wykonawca ma obowiązek liczenia się z potrzebami innych użytkowników budynku. W przypadku wykonania przez Wykonawcę adaptacji pomieszczeń sali kasowej, zaplecza i miejsca, w którym znajdował się będzie bankomat (po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego), Wykonawca po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy na świadczenie usługi obsługi bankowo -kasowej, nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty za wykonane prace adaptacyjne. Zamawiającemu przysługuje prawo zatrzymania ulepszeń albo żądania przywrócenia do stanu poprzedniego. Do wykonania ewentualnej zabudowy pomieszczenia kasowego konieczne jest używanie materiałów posiadających znak CE zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r. Nr 166, poz.1360, z późn. zm.). Dokonywane przez Wykonawcę ulepszenia pomieszczeń trwale związane z substancją budynku stają się po wygaśnięciu umowy własnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do zwrotu poniesionych w tym celu nakładów. Wykonawca zaadaptuje i wyposaży w/w pomieszczenie Zamawiającego celem wykonania zapisów umowy. Zamawiający nie zapewnia dostępu do własnej sieci komputerowej. Zamawiający dopuszcza Wykonawcy możliwość prowadzenia prac remontowo budowlanych w pomieszczeniach kasowych w godzinach po zakończeniu pracy Urzędu, oraz w dni wolne od pracy pod warunkiem prowadzenia ich zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. (Dz. U. nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się do nie prowadzenia prac uciążliwych dla otoczenia w porze nocnej. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pomieszczenia sali kasowej i jej zaplecza po zakończeniu umowy, w stanie niepogorszonym, w jakim pomieszczenia zostały przez Wykonawcę przyjęte w momencie podpisania umowy na obsługę bankowo kasową. Miejsce przeznaczone na zainstalowanie bankomatu jest wewnątrz budynku, przy ścianie zewnętrznej. Dostęp interesantów odbywa się na zewnątrz budynku, natomiast obsługa techniczna od strony wewnętrznej budynku. Wejście do pomieszczenia, w którym będzie usytuowany bankomat znajduje się wewnątrz budynku, jest ulokowane bezpośrednio przy wyjściu głównym do całego obiektu. Pomieszczenie, w którym będzie usytuowany bankomat jest ogrzewane przez instalację CO, wspólną dla całego obiektu. Budynek, w którym ma stać bankomat jest w całości podpiwniczony, natomiast bezpośrednio pod miejscem gdzie stać ma bankomat znajduje się pomieszczenie związane z piwnicą, posiadające dostęp z tej kondygnacji, mające wysokość ok. 1,27 m wykorzystywane jako magazyn zużytego sprzętu. W momencie przekazania powierzchni na bankomat zostanie wraz z Wykonawcą spisany stan podlicznika energii elektrycznej w formie protokołu. Zamawiający nie dopuszcza możliwość przebudowy podejścia do bankomatu Zamawiający dopuszcza tylko zainstalowanie bankomatu w istniejącym już miejscu, bez ingerencji w strukturę budynku. Wykonawca będzie miał prawo do umieszczenia swojego logo na budynku Urzędu Skarbowego pod warunkiem, że spełnione będą warunki § 293 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z późn. zm.). Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1.Wyposażenia na własny koszt pomieszczenia sali kasowej oraz zaplecza sali zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi przepisami Wykonawcy, zapewniając sprawną i bezpieczną obsługę kasową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). 2.Zainstalowania na własny koszt lokalnej sieci komputerowej wraz z UPS -em, 3.Przyjmowania należności codziennie w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek, 8 00 - 17 30, wtorek- piątek 8 00 - 15 30 oraz w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z Naczelnikiem Urzędu lub Zastępcą Naczelnika Urzędu. 4.Dokonania przelewów pobranych należności budżetowych na właściwe rachunki bankowe Zamawiającego ogłoszone w obwieszczeniu Ministra Finansów w sprawie wykazu numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych w dniu przyjęcia wpłat zaś w przypadku niedotrzymania terminu Wykonawca jest zobowiązany do zapłacenia na rzecz Skarbu Państwa odsetek w wysokości przewidzianej dla odsetek za zwłokę od zaległości podatkowej. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przerwy w dostawie energii cieplnej, energii elektrycznej, wody i innych świadczeń dostarczanych przez właściwe podmioty. Za klucze do udostępnionych pomieszczeń odpowiadają upoważnieni pracownicy Wykonawcy lub pracownicy ochrony wynajętej przez Wykonawcę. W przypadku osób realizujących zadania w zakresie ochrony, konwoju, sprzątania itp., wykonawca przekaże zamawiającemu listę osób z podaniem : imienia i nazwiska, oraz numeru dowodu osobistego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostępu do pomieszczeń Sali kasowej podczas godzin jej otwarcia w przypadku gdy wystąpi konieczność przeprowadzenia przeglądów wymaganych przepisami prawa budowlanego, przepisami ppoż., dezynsekcji, deratyzacji itp. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego podając dane osób upoważnionych do kontaktu, z którymi należy się kontaktować w sprawach nagłych w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż przy obsłudze bankowo - kasowej w okresie od 01.08.2013r. do 30.07.2014r. - operacji gotówkowych dokonywanych przez pracowników Zamawiającego: operacji zwrotów nadpłaconego podatku ok. 2 150 szt., operacji wpłat dokonanych przez pracowników tutejszego organu egzekucyjnego ok. 5652 szt. (wyliczone na podstawie średniej) w tym: na rzecz Zamawiającego 4164 szt., na konta innych wierzycieli 1488 szt. operacji wpłat gotówkowych dokonywanych przez pracownika prowadzącego kasę Urzędu na rachunki bankowe tutejszego Urzędu ok 100 szt

Inne osoby dla Włodarczyk Wojciech Piotr (80 osób):