Kogo reprezentuje osoba

Wnuk Marcin

w KRS

Marcin Wnuk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marcin
Nazwisko:Wnuk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1978 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie), Siechnica (Dolnośląskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:235 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buczkowska Ewa Anna, Buczkowska Monika Magdalena, Buczkowski Krzysztof Tomasz, Buczkowski Tomasz Witold, Buczkowski Wojciech Michał, Bujny Jędrzej, Nowak Krzysztof Piotr, Olejniczak Radosław, Piotrowski Jacek, Plichta Ryszard Andrzej, Wiśniewski Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zandecka Małgorzata Genowefa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Muszak Marek Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buczkowska Monika, Kiełt Wojciech, Nowak Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szałamacha Paweł
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buczkowska Monika, Piotrowski Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majchrzak Joanna
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wnuk Agnieszka Monika

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łosiak Mikołaj

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łosiak Tymoteusz Wincenty
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wnuk Agnieszka Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waniowski Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 Surf Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000290116
  2. Accessory Business Services Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000341752
  3. Activa S.A., Poznań − KRS 0000034448
  4. Art Foundation Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000324485
  5. Artin-zespół Koordynacji Inwestycji Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000217504
  6. Benchmark Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295167
  7. Bona Fide. Stowarzyszenie Wielkopolan, Poznań − KRS 0000238850
  8. Coolmax Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000158497
  9. Dream Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000350551
  10. Dtb Maliński Sp. J., Poznań − KRS 0000304592
  11. E-future Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000323939
  12. E-kariera Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000349177
  13. E-muzyka S.A., Warszawa − KRS 0000283018
  14. E-union Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000350594
  15. Ecommerce Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000358282
  16. Ekb Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000575714
  17. Empik E-commerce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490483
  18. Finanse E-union Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Luboń − KRS 0000323941
  19. Fundacja Alzheimerowska - Wspieranie Diagnostyki, Leczenia, Nauki i Dydaktyki W Lecznictwie Państwowym i Prywatnym W Rzeczypospolitej Polskiej i W Krajach Europy Środkowej, Wrocław − KRS 0000146940
  20. Fundacja Komputronik, Poznań − KRS 0000743105
  21. Hr Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000337677
  22. Idea Nord Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000015256
  23. Investia Global Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000578023
  24. Investia One Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000582502
  25. It-tender Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000539061
  26. Komputronik Api Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000377730
  27. Komputronik Biznes Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000008979
  28. Komputronik Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000148546
  29. Komputronik S.A., Poznań − KRS 0000270885
  30. Komputronik Signum Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000477569
  31. Marinera Invest Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000661243
  32. Mineralia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000702758
  33. Mini Karea Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000583602
  34. Młodzi Dla Porozumienia - Polska, Poznań − KRS 0000288685
  35. Multi Karea Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000577171
  36. Mysq Maliński Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000316715
  37. Nikora Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000360522
  38. Omc Trade Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000619932
  39. Polska Izba Gospodarcza Artykułów Gospodarstwa Domowego Pi-agd, Wrocław − KRS 0000202300
  40. Rezerwuj.net Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000337062
  41. Ssk Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000478177
  42. Ssk Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Poznań − KRS 0000478360
  43. Stowarzyszenie Mysquash, Poznań − KRS 0000431168
  44. Stowarzyszenie Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny, Poznań − KRS 0000305486
  45. Stowarzyszenie Wychowanków i Przyjaciół Gimnazjum i Liceum Św. Marii Magdaleny W Poznaniu, Poznań − KRS 0000102715
  46. Techbite E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Łódź − KRS 0000324784
  47. The Charter Company Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000373582
  48. Vernity Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000448733
  49. Wb Itotal Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000589096
  50. Zarządzanie Firmą Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000335396

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  2. Agito Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475630
  3. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  4. Alvorato Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000512473
  5. Bumar-wromasz Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000090813
  6. Capital City Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000297160
  7. Centrum Badań Administracji Publicznej, Poznań − KRS 0000183222
  8. Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000098120
  9. Cleanamp;carbon Energy S.A., Koszewko − KRS 0000079667
  10. Control E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000325110
  11. Dr Krystian Ziemski Amp; Partners Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000184759
  12. Football Factory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000181161
  13. Idea E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000339154
  14. Invest-profit S.A., Poznań − KRS 0000024241
  15. Kghm Ecoren S.A., Lubin − KRS 0000026115
  16. Klub Sportowy Gwardia We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000040070
  17. Kom-lub Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000049301
  18. Komputronik - W.k.e Buczkowscy - Sp. J., Poznań − KRS 0000112713
  19. Komputronik Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000137090
  20. Krajowa Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000121136
  21. Lex Labor Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000364283
  22. Log Systems Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000345703
  23. Mailing Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000350581
  24. Mastercook S.A., Rzeszów − KRS 0000515970
  25. Mercus Logistyka Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000035799
  26. Mercus Software Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000054219
  27. Miejski Zakład Usług Komunalnych - Sp. Z O.O., Koło − KRS 0000176657
  28. Otrek Training And Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000079903
  29. Pharmspot Trius Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000324839
  30. Plus Bank S.A., Warszawa − KRS 0000096937
  31. Printing House Sp. Z O.O., Złotniki − KRS 0000364320
  32. Pro Buy Sp. Z O.O., Dąbrówka − KRS 0000363281
  33. Profit S.A., Poznań − KRS 0000000876
  34. Project E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000339160
  35. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Lubinpex Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000073453
  36. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Nowym Tomyślu Sp. Z O.O., Nowy Tomyśl − KRS 0000098944
  37. Qwert 201 S.A., Warszawa − KRS 0000313723
  38. Redakcja E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000324557
  39. Regionalne Centrum Handlowo-usługowe Gamex Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000016920
  40. Symtec Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000241488
  41. Techmex S.A. Likwidacyjnej, Bielsko-biała − KRS 0000041568
  42. Tradus Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000228599
  43. Veolia Wągrowiec Sp. Z O.O., Wągrowiec − KRS 0000034074
  44. Virtual Marketing E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000325066
  45. Vol Projekt Sp. Z O.O., Poznaniu − KRS 0000462417
  46. Vol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000391672
  47. Vol Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa W Restrukturyzacji, Poznań − KRS 0000397656
  48. Vol System Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000462126
  49. Volleyball Wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000265417
  50. Wielkopolskie Zakłady Farmaceutyczne Bio - Win S.A., Warszawa − KRS 0000019412

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia - Dostawa sprzętu informatycznego w celu utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia
    Zamawiający: Zespół Szkół w Gorzycach, Gorzyce
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy dostawy sprzętu informatycznego w następującym asortymencie i ilości: - zestaw komputerowy PC – 27 szt. - drukarka laserowa – 1 szt. - skaner – czytnik kodów – 3 szt. - drukarka kodów kreskowych – 3 szt. - laptop – 1 szt. - projektor multimedialny – 1 szt.
  2. DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części (częś 1: dostawa komputerów i notebooków, część 2: dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) stanowił załącznik nr 1 i 6 do SIWZ
  3. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
    Zamawiający: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnego sprzętu komputerowego - komputery PC i mobilne oraz drobne urządzenia peryferyjne, a także ich oprogramowanie operacyjne, użytkowe i ochronne.
  4. Dostawa, instalacja i wdrożenie platformy konwergentnej dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie platformy konwergentnej dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu. Modułowy system serwerowy - 1 sztuka Serwer modułowy - 2 sztuki
  5. Usługi konserwacyjne na wałach powiatu brzeskiego oraz śluzach powiatu bocheńskiego i dąbrowskiego.
    Zamawiający: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, Tarnów
    Część nr 1 zamówienia: Gróbka lewy wał w km 3+100-4+800: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 3910,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25 m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy - 977,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 2 zamówienia: Gróbka prawy wał w km 4+300-5+900: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein.- 3840,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy.- 960,00m3. Raba: prawy wał w km 0+100, 0+680, 1+120: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 1050,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy.- 262,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 3 zamówienia: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 6 w km 8+710 i śluza nr 10 w km 9+720: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 1136,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 150,38m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,72m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,00m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 7,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Zabezpieczenie styków rurociągu na wlocie śluzy betonem hydrotechnicznym - 0,30m2. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 161,20m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 152,88m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 364,00m2. Obiekt znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody tj. Dolina rzeki Gróbki i na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 4 zamówienia: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 25 w km 18+550 i śluza nr 31 w km 23+71: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 799,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 109,52m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 4,32m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 11,00m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 98,39m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 85,92m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 256,00m2. Zabudowa wyrwy na wylocie od śluzy narzutem kamiennym ciężkim w dnie i na skarpach grub. 0,5 m w dnie o szerokości 2,0 m i na skarpach do wysokości 1,50 m - w cenie kamienia należy uwzględnić transport do miejsca wbudowania - 12,50m3. Spoinowanie narzutu kamiennego na skarpie wału betonem - 5,25m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 5 zamówienia: Potok Gróbka prawy wał: śluza nr 8 w km 12+340 i śluza nr 23 w km 22+120: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 788,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 105,95m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,90m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 6,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 6,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 106,00m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 96,00m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 238,00m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 6 zamówienia: Prawy wał rzeki Żabnica-Breń w km 32+240: Mechaniczna rozbiórka korpusu wału w miejscu naprawianej śluzy - 19,69m3. Rozebranie uszkodzonego, popękanego przyczółka betonowego wlotowego - 1,20m3. Rozebranie istniejącego nieszczelnego betonowego rurociągu śluzy o średnicy 60cm i wymiana uszkodzonego rurociągu betonowego, zakup i montaż rury polietylenowej średnicy 60cm - 10,00m. Demontaż klapy zwrotnej stalowej - wymiana. Zakup i montaż klapy zwrotnej skośnej z PVC, wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar - 1szt. Naprawa okładziny betonowej przyczółka wylotowego z ręcznym przygotowaniem mieszanki betonowej - 1,20m3. Udrożnienie rowu odpływowego warstwą do 20cm od śluzy na łącznej długości 15m i rowu dopływowego na długości 10m - 25,00m. Formowanie i zagęszczenie (odbudowa) korpusu wału w miejscu naprawy śluzy z ziemi leżącej obok w depozycie wraz z zagęszczenie powyższego nasypu, ubijakami mechanicznymi - 19,69m3. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45cm - 1szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45cm - 14szt. Obsiew mieszanką traw korony i skarp wału w miejscach naprawianej śluzy - 40,00m2. Wymiana ubezpieczenia skarp i dna odpływu oraz dopływu do śluzy płytami ażurowymi typu KRATA mała 90x60x10cm przy wlocie i wylocie, również w obrębie przyczółków oraz wzmocnienie powierzchni skarp, dna odpływu i dopływu geowłókniną pod płyty ażurowe - 34,56m2. Wykonanie podsypki piaskowej gr.10cm zagęszczonej ręcznie pod ubezpieczenie wlotów i wylotów płytami ażurowymi - 3,46m3. Wymiana ubezpieczenia odpływu i dopływu (palisada z kołków) o średnicy 7-9cm wbijanych na głębokość 1,20m - 4,80m. Obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego
  6. Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
  7. Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę do siedziby Zamawiającego.
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części:
    Część A - Komputer przenośny typu laptop wraz z akcesoriami i oprogramowaniem
    Część B - Drukarka 3D i materiały eksploatacyjne
    Część C - Sprzęt multimedialny
    Zakres i wielkość zamówienia oraz wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnych części przedmiotu zamówienia przedstawiono w ust. 3-5 niniejszego Rozdziału.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ
  8. Jednorazowa dostawa drukarki i skanera w formacie A3 dla Instytutu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    według Załącznika nr 2 do SIWZ
  9. Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału
    Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
    2. Zamówienie jest udzielane w ramach 6 części:
    a) Część A - laptopy KISS
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
    - laptop typ A (3 szt.)
    - laptop typ B (2 szt.)
    - laptop typ C (1 szt.)
    b) Część B - laptopy KETiI
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: - laptop typ A (2 szt.) - laptop typ B (1 szt.)
    c) Część C - laptop KMiSI
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: - laptop (1 szt.)
    d) Część D - ekran LED z uchwytem mocującym
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
    - ekran LED z uchwytem mocującym (1 kpl.)
    e) Część E - szafa rackowa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
    - szafa rackowa (1 kpl.)
    f) Część F - dysk wstrząsoodporny
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
    - dysk wstrząsoodporny (1 szt.).
    3. Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 32420000-3 urządzenia sieciowe 30233180-6 urządzenia z pamięcią flash 30233000-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych.
  10. Dostawa smartfonów na potrzeby projektu Wykorzystanie sieci neuronowych do sterowania procesów cieplnych w budynkach
    Zamawiający: Wydział Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej, Warszawa
    Dostawa smartfonów na potrzeby projektu Wykorzystanie sieci neuronowych do sterowania procesów cieplnych w budynkach
  11. Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
    Zamawiający: Instytut Oceanologii PAN, Sopot
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych (nr postępowania: IO/ZP/11/2015) dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Kod CPV: 30.21.30.00-5 (Komputery osobiste), 30.21.31.00-6 (Komputery przenośne), 30.21.32.00-7 (Komputer tablet), 30.23.70.00-9 (Części, akcesoria i wyroby do komputerów), 30.23.71.00-0 (Części komputerów), 30.23.72.00-1 (Akcesoria komputerowe), 30.23.00.00-0 (Sprzęt związany z komputerami), 30.23.13.10-3 (Wyświetlacze płaskie), 30.23.46.00-4 (Pamięć flash), 30.23.72.30-0 (Pamięci), 30.23.21.10-8 (Drukarki laserowe). 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 20 pakietów, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących załączniki nr 3.1 - 3.20. do niniejszej SIWZ. 4. Zamówienie w zakresie Pakietów I, II, III, VI i VIII stanowią powtórzenie postępowania nr IO/ZP/10/2015. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących pozycje tylko z jednego lub kilku pakietów. 6. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy to również pakietów obejmujących poszczególne akcesoria. 7. Zamawiający wskazuje, iż w poszczególnych pakietach wskazuje elementy wyposażenia komputerów stacjonarnych, notebooków, ultrabooków i tabletów, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład takiego komputera, notebooka, ultrabooka lub tabletu oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować urządzenia tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażony komputer, notebook, ultrabook i tablet zdolny do pracy bez dodatkowych inwestycji lub nakładów (nie dotyczy to sprzętu peryferyjnego). 8. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnych pakietów określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawcy w ofertach mogą oferować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji roku 2015. 10. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 11. Jeżeli Zamawiający nie określił inaczej, komputery osobiste, przenośne, tablety i monitory, a także pozostały sprzęt powinny być objęte 24 miesięczną gwarancją. Niezależnie od wymogów gwarancyjnych opisanych powyżej oferowane pamięci RAM muszą posiadać wieczystą gwarancję. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny. 13. Wymagane jest, aby dostarczone urządzenia oznaczone były symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.

    Zamówienie jest finansowane lub współfinansowane w ramach:
    1. projektu Towards the Monitoring of Dumped Munitions Threat (MODUM) realizowanego w ramach programu NATO Science for Peace and Security - dotyczy Pakietu I, II I III;
    2. środków przekazanych na Interdyscyplinarne Studia Polarne KNOW - dotyczy Pakietu IV i V;
    3. projektu Atlantic Water Pathways to the Arctic: Variability and Effects on Climate and Ecosystems (PAVE) realizowanego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 - dotyczy Pakietu VI;
    4. projektu POLNOR - The Changing Ocean of the Polar North (POLNOR) realizowanego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 - dotyczy Pakietu VII;
    5. projektu SATELITARNA KONTROLA ŚRODOWISKA MORZA BAŁTYCKIEGO (SatBałtyk); realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, nr projektu POIG.01.01.02-22-011/09 - dotyczy Pakietu VIII - XIII.
  12. Dostawa systemu elektronicznej rejestracji obrazów i archiwizacji danych medycznych z rozbudową sieci bezprzewodowej
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu elektronicznej rejestracji obrazów i archiwizacji danych medycznych z rozbudową sieci bezprzewodowej obejmująca: dostawę macierzy, zasilaczy awaryjnych, przełączników sieciowych oraz rozbudowę istniejącej sieci bezprzewodowej
  13. Dostawa macierzy dyskowej z dyskami oraz serwerów
    Zamawiający: Muzeum Historii Polski w Warszawie, Warszawa
    Dostawa macierzy dyskowej wraz z dyskami oraz dwóch serwerów
  14. Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: komputerów stacjonarnych, monitorów, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych-IKA, drukarek laserowych, skanerów i oprogramowania.Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być nowe. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.09. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ
  15. Zakup sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Polska Agencja Kosmiczna, Gdańsk
    Zakup sprzętu komputerowego
  16. dostawa drukarki i skanera 3D (All-in-One - AiO) dla Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.64.2015
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki i skanera 3D (All-in-One - AiO) dla Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - specyfikacja drukarki i skanera 3D AiO - parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków. 2.Podpisanie protokołu dostawy przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela w obecności Użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Dostarczenie instrukcji obsługi (w wersji papierowej lub elektronicznej na dowolnym nośniku danych). 4.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w SIWZ (pkt. 12.2) oraz w formularzu ofertowym (pkt. 1.1). 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Pozostałe ustalenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2015 roku oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). b)Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT
  17. Dostawa sprzętu informatycznego
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4784, Rzeszów
    1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu informatycznego. 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu: Patch panel 19 1u, UTP kat 6, 24 porty, patch panel 19 2U, UTP kat 6, 48 portów, 24-portowy przełącznik zarządzalny, 24 portowy przełącznik zarządzalny, 24 porty PoE, 8-portowy przełącznik zarządzalny, switch 16-portowy, switch 24-portowy, szafa wisząca 19 6U, śruba montażowa M6 do szaf rack 19, półka regulowana do szafy rack 19, router bezprzewodowy w standardzie N 300 Mb/s, Konwerter Ethernet over VDSL2, patchcord UTP RJ45 kat 5E (2m), wtyki RJ-9, RJ-11, RJ-12, RJ-14, RJ-45, skrętka kat. 5e, skrętka kat. 6, nóż krosowniczy, kabel HDMI 20m, przejściówka HDMI-miniHDMI, serwer plików w obudowie desktop, dysk twardy wewnętrzny poj. min. 500GB, dysk SSD min. 240 GB wraz z zestawem instalacyjnym do komputerów stacjonarnych, pendrive 32 GB z zatyczką, listwa antyprzepięciowa 5m, płyta DVD-R 4,7GB 16x w kopercie, płyta CD-R 700 MB 52x w kopercie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do wymagań technicznych, jakościowych i ilościowych określa Załącznik nr 1A do SIWZ stanowiący równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania. 5. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkownika i obsługi. 6. Wykonawca oznakuje sprzęt informatyczny właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r., poz. 11). Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 7. Wykonawca najpóźniej na dwa dni przed uzgodnionym terminem dostawy sprzętu informatycznego dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD DVD lub na adres e-mail: informatyka4784@wp.pl w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 8. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego: magazyn położony w Rzeszowie ul. Lwowska 4 10. Wykonawca zabezpiecza przedmiot umowy na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu dokonania odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 11. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu niniejszej SIWZ wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 12. Zamiast materiałów, dla których wskazane są nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Wykonawca może zaoferować materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 13. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zaoferowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku brak wyżej wymienionych informacji, dokumentów Zamawiający domniemywa, że zostały zaoferowane materiały opisane przez Zamawiającego poprzez wskazanie nazwy producenta, nazwy własnej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia materiałów. 14. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy. 15. UWAGA: Cena jednostkowa brutto zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100); 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  18. Dostawa sprzętu informatycznego (zamówienie z podziałem na 3 części).
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4784, Rzeszów
    1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: 1)część nr 1: asortyment I - dostawa telefaksów laserowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. 2)część nr 2: asortyment II - dostawa wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia 3)część nr 3: asortyment III - dostawa dysków zewnętrznych oraz urządzeń i akcesoriów komputerowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkownika i obsługi. Wykonawca oznakuje sprzęt informatyczny właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r., poz. 11). Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące.Wykonawca najpóźniej na dwa dni przed uzgodnionym terminem dostawy sprzętu informatycznego dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres e-mail: informatyka4784@wp.pl w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy.
  19. Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących wraz z świadczeniem obsługi serwisowej i oprogramowania
    Zamawiający: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego z zainstalowanym oprogramowaniem wraz z licencjami na to oprogramowanie, urządzeń drukujących wraz z świadczeniem obsługi serwisowej oraz pakietów oprogramowania o parametrach i ilościach określonych w Załącznikach do SIWZ od nr 1 do nr 14: notebooki- 4 sztuki, komputery stacjonarne - 1 sztuka, komputer zintegrowany-1 sztuka,monitor-3 sztuki, pakiety oprogramowania-5 sztuk, urządzenia drukujące-5 sztuk.
  20. Dostawa komputerów, monitorów, terminali oraz drukarek dla UCK
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, terminali i drukarek w ilości i asortymencie opisanym w załączniku nr 6 do SIWZ oraz o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
    3. Wymagania ogólne jakie muszą być spełnione dla komputerów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ:
    a. Wszystkie komputery PC muszą być wyposażone w kabel przyłączeniowy Patchcord 4 parowy S/FTP cat. 6A, zakończony wtykiem RJ 45 po obu stronach, o dł. 3m.
    b. Komputery PC muszą być dostarczone z kompletem kabli połączeniowych i sterowników na nośniku optycznym.
    c. Komputery PC muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem MS Windows 7 Pro PL.
    d. Wszystkie komputery PC muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu na obudowie naklejką potwierdzającą legalność zainstalowanego systemu operacyjnego jak również naklejką z numerem seryjnym komputera wraz z numerem telefonu do punktu serwisowego.
    e. Wszystkie komputery i monitory muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu naklejką zawierającą informacje:
    - Nr gwarancji
    - Data wygaśnięcia gwarancji
    - Serwis gwarancyjny: tel. .........................., E-mail .........................................
    4. Wymagania ogólne jakie muszą być spełnione dla terminali określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ:
    a. Wszystkie terminale muszą być wyposażone w kabel przyłączeniowy Patchcord 4 parowy S/FTP cat. 6A, zakończony wtykiem RJ 45 po obu stronach, o dł. 3m.
    b. Terminale muszą być dostarczone z kompletem kabli połączeniowych.
    c. Nie dopuszcza się oferowania terminali bezdyskowych jako standardowych komputerów PC przystosowanych do pełnienia funkcji terminali thin-client (np. poprzez usunięcie twardego dysku)
    d. Wszystkie komputery i monitory muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu naklejką zawierającą informacje:
    - Nr gwarancji
    - Data wygaśnięcia gwarancji
    - Serwis gwarancyjny: tel. .........................., E-mail .........................................
    5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych i technologicznych. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy.
    6. Dostawa sprzętu będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy asortymentu: 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
    7. Zapłata za dostarczony sprzęt realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, na podstawie faktur wystawianych za rzeczywiście dostarczony i odebrany bez uwag asortyment.
    8. Sprzęt wymieniony w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 6 do SIWZ) musi spełniać parametry techniczne określone w Załącznikach nr 7 do SIWZ.
    9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  21. dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z systemem operacyjnym i monitorów
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  22. Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę projektorów, z prawem opcji, nr sprawy 907/PN/03/15
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  23. Dostawa sprzętu komputerowego oraz obiektywu do wideomikroskopu na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
  24. Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych.
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny, Gdańsk
  25. Dostawa komputerów
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny, Gdańsk
  26. Dostawa laptopów ze stacjami dokującymi dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  27. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych oraz akcesoriów dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Gdańsk
  28. Zakup wraz z dostawą: zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera sieciowego, dysków i pamięci operacyjnej RAM do serwerów, zasilaczy awaryjnych, licencji na oprogramowanie dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, Kielce
  29. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: Dołączymy do Reichsteina, nr projektu: WND-POKL.09.01.02-04-120/13 umowa UM_SP.433.1.142,2014, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Włocławek
  30. dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny, Gdańsk
  31. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i licencji dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, Gdańsk
  32. DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
  33. ROZBUDOWA SERWERÓW BAZODANOWYCH
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki, Gdańsk
  34. Dostawa stanowisk deweloperskich dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  35. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
    Zamawiający: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, Poznań
  36. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
    Zamawiający: Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki, Warszawa
  37. rozbudowa i udoskonalenie naukowej infrastruktury informatycznej w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
  38. W10/ZP/16/14
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny, Wrocław
  39. Dostawa dysków zewnętrznych oraz pamięci RAM do serwerów
    Zamawiający: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, Wrocław
  40. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki UWr
    Zamawiający: Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław
  41. Dostawa projektorów multimedialnych do wyświetlania obrazów 2D i 3D. Oznaczenie sprawy: OZ/D/73/AS/14
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  42. Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Instytutu Europeistyki UJ.Nr sprawy: CRZP/UJ/442-443/2014
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  43. zakup sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Rypin
  44. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w celu wprowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
  45. Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Centrum Morskich Technologii Militarnych Politechniki Gdańskiej.
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Centrum Morskich Technologii Militarnych, Gdańsk
  46. Dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby Wydziału Inżynierii lądowej i Środowiska
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
  47. Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 6 części)
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4784, Rzeszów
  48. Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego oraz oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
  49. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz usługi szkoleniowe i serwisowe w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II
    Zamawiający: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Konstancin-Jeziorna
  50. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Zamawiający: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Warszawa
  51. Dostawa sprzętu informatycznego (komputery przenośne) dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  52. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Gdańsk
  53. Dostawa sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi
    Zamawiający: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  54. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ORAZ OPROGRAMOWANIA
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Wrocław
  55. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia nowych stanowisk pracy w ramach realizacji projektu Centrum Doskonałości Naukowej Infrastruktury Wytwarzania Aplikacji (CD NIWA)
    Zamawiający: Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej, Gdańsk
  56. IM.2420.1.2014.AP Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki UWr
    Zamawiający: Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław
  57. Dostawa sprzętu, oprogramowania i podzespołów komputerowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  58. Dostawa serwera na potrzeby realizacji projektu Innowacyjna metoda wymiarowania i konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
  59. Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 4 części).
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4784, Rzeszów
  60. Zakup i dostawę zestawu 14 sztuk dysków 2TB pojemności jednostkowej dla Uczelnianego Centrum Informatyki w AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  61. Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  62. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych, Wrocław
  63. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Gdańsk
  64. Wymiana zapory sieciowej
    Zamawiający: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, Kraków
  65. Dostawa urządzeń peryferyjnych: 1 szt. kolorowej drukarki laserowej A3, 1szt. kolorowej drukarki laserowej A4, 1 szt. skanera komputerowego, 1szt. tabletu, 1szt.czytnika książek elektronicznych oraz 1 szt. kalkulatora naukowego dla Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej.
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Oceanotechniki Okrętownictwa, Gdańsk
  66. Dostawa do siedziby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu 51 notebooków
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Poznań
  67. ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH DO BIUR INTERAKTYWNEGO CENTRUM HISTORII OSTROWA TUMSKIEGO W POZNANIU - KOLEBKI PAŃSTWOWOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA W POLSCE
    Zamawiający: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o., Poznań
  68. Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego notebooka wraz z oprogramowaniem biurowym w ramach projektu pn. Przygotowanie wysokooczyszczonych, rekombinowanych endolizyn fagów Klebsiella i określenie ich aktywności przeciwbakteryjnej oraz wpływu na komórki ludzkie, realizowanego w ramach Program Ventures Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki)
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych, Wrocław
  69. Dostawa serwerów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  70. Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  71. Zakup sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych US - notebook 15 cali 1 szt WNEiZ US
    Zamawiający: Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
  72. Dostawa sprzętu komputerowego, czytników kodów kreskowych i oprogramowania.
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
  73. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ
    Zamawiający: Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, Warszawa
  74. Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie
    Zamawiający: Instytut Oceanologii PAN, Sopot
  75. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych, Wrocław
  76. Zakup sprzętu komputerowego i biurowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Warszawa
  77. DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
    Zamawiający: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia "Radio dla Ciebie" S.A., Warszawa
  78. Zakup sprzętu komputerowego i biurowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Warszawa
  79. Przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na dostawę sprzętu komputerowego dla Gdyńskiego Centrum Innowacji
    Zamawiający: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Gdynia
  80. Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Poznań
  81. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
    Zamawiający: Muzeum Historii Polski w Warszawie, Warszawa
  82. Dostawa komputerów przenośnych
    Zamawiający: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa
  83. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
    Zamawiający: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Warszawa
  84. Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW-253-136/2013 na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Izby Celnej w Krakowie.
    Zamawiający: Izba Celna w Krakowie, Kraków
  85. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
    Zamawiający: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, Poznań
  86. Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Tarnobrzeg
  87. Zakup komputerów wraz z systemem operacyjnym oraz monitorów na potrzeby Starostwa
    Zamawiający: Powiat Pruszkowski, Pruszków
  88. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
  89. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
    Zamawiający: Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki, Warszawa
  90. Dostawa sprzętu informatycznego oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4784, Rzeszów
  91. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki, Wrocław
  92. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO I OPROGRAMOWANIA Znak Sprawy: ZP-18-09-2013.
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Wrocław
  93. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki
    Zamawiający: Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław
  94. Dostawa monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy i akcesoriów komputerowych
    Zamawiający: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, Warszawa
  95. Dostawa mobilnych aparatów telefonicznych ( bez karty SIM) dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Gdańsk
  96. Zakup komputerów
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny, Gdańsk
  97. Dostawa 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 1, Lubicz
  98. W9/ZP/06a/2013
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczno-Energetyczny, Wrocław
  99. Przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na dostawę sprzętu komputerowego dla GCI
    Zamawiający: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Gdynia
  100. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A.
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A., Lublin
  101. Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny, Gdańsk