Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Kuna

w KRS

Katarzyna Tatiana Woźniak Kuna

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Tatiana
Nazwisko:Woźniak Kuna
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:34 w aktualnych firmach, 44 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Woźniak Jerzy Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Karolina
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Andrzej, Taraciński Jan Henryk, Woźniak Jerzy Radosław

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bronowicz Wojciech, Bułka Rafał Henryk, Dering Marian Józef, Filipiak Sławomir Jerzy, Kaczmarek Barbara Maria, Kuczyniecki Marek Aldo, Madaj Ewa Barbara, Michalak Zygmunt August, Mikołajski Konrad, Nierebiński Henryk, Pałka Zbigniew Paweł, Pigul Zbigniew Czesław, Przybylski Roman, Siedlecki Marek Antoni, Skóra Stanisław Józef, Strabel Piotr Stanisław, Szumlas Adam Piotr, Taczalski Marcin, Taczkowska Olszewska Joanna, Warczak Edwin Andrzej, Warczak Edwin Andrzej, Zabłocki Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żemojcin Jerzy Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bądzyński Lech, Dembek Alina Maria, Hoppe Grzegorz Mariusz, Osiecki Marek Stefan, Pawlak Bożena Maria, Pawłowski Igor, Pieszczek Leszek Bogusław, Sapalski Henryk Zygmunt, Tolle Egbert, Twaróg Mirosław Kazimierz, Weber Torsten

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zgórzak Rafał Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Woźniak Jerzy Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Animal By Products - Polski Związek Przetwórców, Warszawa − KRS 0000340841
  2. Budlex S.A., Warszawa − KRS 0000397843
  3. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  4. Calypso Office Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000468352
  5. Degórski Golusińska i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska, Poznań − KRS 0000304628
  6. Domator Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365164
  7. Eko - Skup Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134568
  8. Eko-punkt Organizacja Odzysku S.A., Warszawa − KRS 0000038856
  9. Electro - System Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000322739
  10. Fundacja Budlex 67, Toruń − KRS 0000413277
  11. Fundacja Polska Unia Gospodarki Odpadami, Warszawa − KRS 0000168795
  12. Inco Sp. Z O.O., Wawrów − KRS 0000097621
  13. Iso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000456068
  14. Izba Przemysłowo - Handlowa Inwestorów W Polsce, Warszawa − KRS 0000122883
  15. Izba Przemysłowo-handlowa W Toruniu, Toruń − KRS 0000074925
  16. Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000033107
  17. Miejski Zakład Komunikacji W Toruniu Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000406721
  18. Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296965
  19. Nakielskie Bractwo Kurkowe Pw. Św. Jerzego, Paterek − KRS 0000352298
  20. Natural Chemical Products Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000078853
  21. Niepubliczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Milanest Medycyna Specjalistyczna Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000293418
  22. Oczyszczalnia Ścieków Kapuściska Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000144376
  23. Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Budownictwa, Warszawa − KRS 0000229987
  24. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Legnicy, Legnica − KRS 0000087024
  25. Polskie Towarzystwo Naukowe Prawa Prasowego, Poznań − KRS 0000320972
  26. Pomorsko-kujawska Izba Budownictwa W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000052661
  27. Regionalne Centrum Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000266535
  28. Remondis Aqua Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000144765
  29. Remondis Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000037763
  30. Remondis Drobin Komunalna Sp. Z O.O., Drobin − KRS 0000061916
  31. Remondis Kroeko Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000318593
  32. Remondis Łódź Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000369261
  33. Remondis Mrągowo Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000175702
  34. Remondis Olsztyn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286365
  35. Remondis Otwock Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000108326
  36. Remondis Sanitech Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000168556
  37. Remondis Serwis Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000541398
  38. Remondis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031135
  39. Remondis Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000062386
  40. Remondis Świdnik Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000098186
  41. Residential Capitol Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000519945
  42. Residential Lease Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475881
  43. Residential Metropolitan Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000520089
  44. Residential Properties Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474140
  45. Residential Rental Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476270
  46. Reterra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000311376
  47. Security Cleaning System Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000256720
  48. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Szubinie, Szubin − KRS 0000175835
  49. Stowarzyszenie Kujawsko-pomorskie Centrum Edukacji Ekologicznej, Bydgoszcz − KRS 0000411890
  50. Stowarzyszenie My Bydgoszczanie, Bydgoszcz − KRS 0000450349

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Azuba Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000098393
  2. Bilfinger Berger Ag (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000240323
  3. Bilfinger Berger Infrastruktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000237942
  4. Bilfinger Infrastructure S.A., Warszawa − KRS 0000026184
  5. Boruta - Zachem Kolor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000229692
  6. Budlex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098126
  7. Centrum Badań Jakości Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000026554
  8. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  9. Ciech Transclean Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000136572
  10. Eps Polska Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027510
  11. G.n.a. S.A., Warszawa − KRS 0000013189
  12. Gcb Centrostal - Bydgoszcz S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000011227
  13. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  14. Holdingbud-2000 Sp. Z O.O., M.st Warszawa − KRS 0000047377
  15. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  16. Hydrobudowa Grunt-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137642
  17. Hydrobudowa Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135288
  18. Impel Rental Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184172
  19. Infrastruktura Kapuściska S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000160179
  20. Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000063428
  21. Kujawsko-pomorski Związek Lekkiej Atletyki, Bydgoszcz − KRS 0000000594
  22. Lambertz Polonia Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000119662
  23. Lęborskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000173938
  24. Logistics Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000028657
  25. Metalko Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000095792
  26. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja W Bydgoszczy - Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000051276
  27. Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000182875
  28. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  29. Pomorska Agencja Poszanowania Energii Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146616
  30. Port Lotniczy Bydgoszcz S.A., Białe Błota − KRS 0000121056
  31. Pracodawcy Pomorza i Kujaw Związek Pracodawców, Bydgoszcz − KRS 0000109572
  32. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Włocławek − KRS 0000062233
  33. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000061389
  34. Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Bej Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000012198
  35. Realbud Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000053521
  36. Remondis Lębork Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000125635
  37. Remondis Ostrowiec Sp. Z O.O., Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000027985
  38. Rethmann Częstochowa Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000080948
  39. Rethmann Sanitech Sp. Z O.O., Wągrowiec − KRS 0000200916
  40. Saria Małopolska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132983
  41. Saria Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021005
  42. Saur Silesia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000172145
  43. Społeczny Komitet Budowy Szkoły - Pomnika Jana Pawła Ii, Bydgoszcz − KRS 0000021673
  44. Techma-bydgoszcz S.A., Bydgoszcz − KRS 0000229039
  45. Ucr Technika Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000076815
  46. Zachem Energia Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000403735
  47. Zachem Epichlorohydryna Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000403183
  48. Zachem Park Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000403172
  49. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000129540
  50. Zakład Mechaniczny Skraw-mech Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000063484

Powiązane przetargi (78 szt.):
  1. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2015, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym
    utrzymaniu porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich przy ul.
    Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2015, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych
    Warunków Zamówienia.
  2. Świadczenie usług sprzątania oddziałów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    Świadczenie usług sprzątania oddziałów szpitala
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
  3. Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
    WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ:
    1) Przychodnia Rejonowa Nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 1780 m ²
    2) Przychodnia Rejonowa Nr 1B w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 2005 m ²
    3) Przychodnia Rejonowa Nr 1C - Poradnia Rehabilitacyjna z komorą kriogeniczną w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 147 m ²
    4) Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m ²
    5) Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Warszawie przy ul. Żegańskiej 2 C, pow. ok. 140 m ²
    6) Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m ²
    7) Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m ²
    8) Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok.700 m ²
    Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Sprzątanie powierzchni biurowych w nieruchomościach użytkowanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. ZZK-WP/3400/159/14
    Zamawiający: Zarząd Zasobu Komunalnego, Wrocław
    Miejsce realizacji usługi oraz powierzchnia biurowa (w zaokrągleniu do pełnych metrów kwadratowych): 1. Siedziba ZZK ul. Św. Elżbiety 3. powierzchnia biurowa - 1 565 m2 powierzchnia inna (archiwum) - 271 m2. 2. Siedziba ZZK ul. Grabiszyńska 257. powierzchnia biurowa - 1 076 m2. powierzchnia inna (poddasze - pomieszczenie archiwum) - 120 m2. 3. Biuro Obsługi Klienta nr 1 ul. Św. Antoniego 19. powierzchnia biurowa-378 m² 4. Biuro Obsługi Klienta nr 2 ul. Otwarta 3/5. powierzchnia biurowa-184 m² 5. Biuro Obsługi Klienta nr 5 ul. Brzeska 8/10. powierzchnia biurowa-397 m² 6. Biuro Obsługi Klienta nr 7 ul. Papiernicza 9/11. powierzchnia biurowa-437 m² 7. Biuro Obsługi Klienta nr 9 ul. gen. Józefa Hallera 149. powierzchnia biurowa - 184 m² 8. Biuro Obsługi Klienta nr 10 ul. Gajowicka 96A. powierzchnia biurowa-217 m² 9. Siedziba ZZK i Biuro Obsługi Klienta nr 3 ul. Karola Miarki 7. powierzchnia biurowa - 495 m² powierzchnia inna-849 m² (plac manewrowy - 540 m², rampa - 21 m², chodnik 288 m²) 10. Siedziba ZZK ul. Spiżowa 29-31. powierzchnia biurowa - 386 m² powierzchnia inna-teren zewnętrzny z chodnikiem - 837 m2
  5. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 i 2 SIWZ
  6. Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych
    Zamawiający: Barciński Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., Barcin
    1.Prace podstawowe wykonywane codziennie (serwisowe) należy wykonywać w godzinach od 6 00 do 22 00 tj. w godzinach funkcjonowania pływalni i polegać winny na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej czystości wszystkich pomieszczeń (drzwi, szyb, luster, szafek, posadzek itp.) wraz z meblami i wszelkimi urządzeniami. 2. Codzienne prace sprzątające do wykonania w godz. 22 00 do 6 00 a) Hala główna pływalni: plaże, obrzeża niecek, rynny przelewowe, ściany kaflowe, b) zjeżdżalnia wraz ze schodami, elementy ze stali kwasowej, okna i ściany przeszklone, c) słupki startowe, kratki ściekowe i pozostałe nie wymienione, d) Pomieszczenia natrysków: podłogi i ściany, baterie natryskowe, kratki ściekowe, drzwi, wc itp. e) Szatnie: podłogi, szafki i kabiny, siedziska itp. f) Ciągi komunikacyjne i wejście do obiektu wraz ze stanowiskami kasowymi, holem wejściowym oraz drzwiami, g) Pomieszczenia sanitarne wszystkie: podłogi, ściany urządzenia sanitarne wraz z ich dezynfekcją. h) Mycie: luster, okien, drzwi, parapetów.
  7. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie przy ul. Mahle 4 oraz utrzymania czystości wokół budynku
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie, Krotoszyn
    Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie przy ul. Mahle 4 oraz utrzymania czystości wokół budynku.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania materiałowe i warunki wykonania oraz zalecenia eksploatacyjne stanowi załącznik A do SIWZ.
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości przy użyciu własnych środków czystości. Środki używane do sprzątania powinny być właściwe dla danego rodzaju nawierzchni (muszą posiadać karty charakterystyki).
    Sprzątanie obiektu musi odbywać się przez 7 dni w tygodniu. Minimum personelu sprzątającego na poszczególnych zmianach: a) zmiana w godzinach 6.00 - 14.00 (minimum 2 osoby), b) zmiana w godzinach 14.00 - 22.00 (minimum 1 osoba), c) zmiana w godzinach 22.00 - 6.00 (prace te Wykonawca będzie wykonywał przy udziale takiej ilości pracowników/personelu, aby pływalnia była przygotowana we właściwy sposób do eksploatacji od godz. 6.00)
  8. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-2
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań:
    Zadanie nr 1 utrzymanie czystości w Centrum Sportowo-Rekreacyjnym przy ul. Łabędziej 4 Zadanie nr 2 utrzymanie czystości na stadionie miejskim Arena Lublin przy ul. Krochmalnej w Lublinie.
    Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ części A i B
  9. Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu
    Zamawiający: AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o., Wągrowiec
    USŁUGI SPRZĄTANIA
  10. Świadczenie usług ochrony.
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    1. Całodobowa, stała i bezpośrednia ochrona terenu, obiektu, osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy realizowana zgodnie
    z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób
    i mienia.

    Szczegółowy sposób świadczenia usług ochrony:
    BUDYNEK A
    a) ochrona głównego wejścia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy (od ul. Jana Kazimierza) przez jednego pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z obowiązującymi przepisami, we wszystkie dni robocze w godz. 700-1600 .
    Do obowiązków osoby zatrudnionej do obsługi głównego wejścia należeć będzie:
    obsługa bramowego i ręcznego wykrywacza metali,
    kontrola osób wchodzących do budynku sądu i wnoszonych do niego przedmiotów - niedopuszczenie do wniesienia na teren sądu broni, materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych przedmiotów zagrażających zdrowiu i życiu przebywających w nim ludzi lub zagrażających bezpieczeństwu obiektu, a także niedopuszczenie do wejścia do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    sprawdzanie (przed objęciem służby i po jej zakończeniu) czy w ciągach komunikacyjnych, skrzynkach hydrantowych i rozdzielczych prądu, sanitariatach do użytku publicznego nie pozostawiono przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla osób i mienia,
    monitorowanie i kontrolowanie miejsc postojowych wyznaczonych dla Sądu (przy ul. Jana Kazimierza) w taki sposób aby niedopuścić do ich zajęcia przez pojazdy nieuprawnione w godzinach od 700 do 1600 we wszystkie dni robocze.
    b) ochrona, kontrola i patrolowanie obiektu, przez jednego pracownika ochrony - portiera we wszystkie dni robocze w godz. 1600- 700 oraz w dni wolne od pracy całodobowo,
    c) obsługa szatni dla interesantów Sądu przez jednego pracownika ochrony - portiera we wszystkie dni robocze w godz. 800-1600.

    BUDYNEK B
    ochrona wejścia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy (od ul. Pod Blankami), ochrona, kontrola i patrolowanie obiektu, przez jednego pracownika ochrony - portiera we wszystkie dni tygodnia całodobowo.
    Do obowiązków osoby zatrudnionej do obsługi wejścia należeć będzie:
    kontrola osób wchodzących do budynku sądu i wnoszonych do niego przedmiotów - niedopuszczenie do wniesienia na teren sądu broni, materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych przedmiotów zagrażających zdrowiu i życiu przebywających w nim ludzi lub zagrażających bezpieczeństwu obiektu a także niedopuszczenie do wejścia do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    sprawdzanie (przed objęciem służby i po jej zakończeniu) czy w ciągach komunikacyjnych, skrzynkach hydrantowych i rozdzielczych prądu, sanitariatach do użytku publicznego nie pozostawiono przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla osób i mienia.
    monitorowanie i kontrolowanie miejsc postojowych wyznaczonych dla Sądu (przy. ul. Pod Blankami) w taki sposób aby niedopuścić do ich zajęcia przez pojazdy nieuprawnione w godzinach od 700 do 1600 we wszystkie dni robocze.
    obsługa elektrycznej bramy garażowej i umożliwianie wjazdu i wyjazdu pojazdom uprawnionym,
    wydawanie kluczy oraz prowadzenie ewidencji wejść do pomieszczeń socjalnych i pokoi gościnnych.
  11. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2. 2. Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Definicje: 3.1. Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.2. Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3.3. Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 3.4. Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-06-2015 do 27-06-2015 oraz od 02-09-2015 do 05-09-2015 roku. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX® 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości
  12. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 18 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
    SPRZĄTANIE BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 18 MIESIĘCY
  13. świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz sprzątania i utrzymania terenu zewnętrznego na terenie Instytutu Lotnictwa.
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz sprzątania i utrzymania terenu zewnętrznego na terenie Instytutu Lotnictwa wraz z hotelem zlokalizowanym pod adresem Warszawa, Al. Krakowska 137. 2. Zakres i częstotliwość wykonywania prac porządkowych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy wykaz budynków objętych zamówieniem wraz z ich charakterystyką w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Usługa sprzątania polegać będzie na codziennym kompleksowym utrzymaniu czystości w budynkach Instytutu Lotnictwa, codziennym utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywaniu prac transportowych.. 5. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty, po wcześniejszym ustaleniu terminu, do dokonania wizji lokalnej przedmiotu zamówienia (w obecności przedstawiciela Zamawiającego) w celu weryfikacji obmiarów zawartych w SIWZ. 6. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, na czas trwania umowy, pomieszczenie gospodarcze. Sposób realizacji zamówienia: 1. Wykonawca powinien posiadać certyfikat poświadczający spełnienie wymogów normy ISO 9001:2008 w zakresie zarządzania jakością (W Polsce norma wydana przez Polski Komitet Normalizacyjny jako PN-EN ISO 9001:2009) lub równoważny. 2. Wykonawca zapewni taki zespół osób sprzątających pomieszczenia (nie mniej niż 8 osób) oraz zespół utrzymujący teren zewnętrzny (nie mniej niż 6 osób), aby wykonanie wszystkich czynności objętych zamówieniem było możliwe w godzinach pracy Zamawiającego. Personel sprzątający i utrzymujący teren jest obowiązany przebywać na terenie Instytutu Lotnictwa co najmniej w dni robocze w godzinach 6:00 - 14:00, a godzinach 14:00 - 16:00 minimum 2 osoby, w tym jedna sprzątająca budynki i 1 utrzymująca teren. Wymagania dotyczące personelu sprzątającego: a. osoby wykonujące przedmiot zamówienia muszą: - być zatrudnione na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia - posiadać obywatelstwo polskie lub posiadać odpowiednie uprawienia do pracy w Polsce, - posiadać minimum sześciomiesięczne doświadczenie w pracy w firmie sprzątającej, na stanowisku adekwatnym do powierzonych zadań, - być niekarane - minimum dwie osoby powinny posiadać uprawnienia do prowadzenia ciągników; b. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia pracownikom wykonującym usługi estetycznej odzieży roboczej z emblematem firmy oraz imiennym identyfikatorem; c. jakiekolwiek zmiany w zatrudnieniu pracowników muszą być zgłaszane Zamawiającemu; d. odpowiednie kwalifikacje personelu do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą być zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy. - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 marca 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych. - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy 3. Wybrany w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia imiennej listy pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia i jej bieżącej weryfikacji w przypadku wystąpienia zmian. 4. Wybrany w toku postępowania Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, pouczy wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia o konieczności przestrzegania tajemnicy przedsiębiorstwa. 5. Wykonawca zapewni całodobowy kontakt osoby nadzorującej w sytuacjach awaryjnych. 6. Wykonawca wyznaczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za sprzątanie oraz do kontaktów z Zamawiającym. Pracownik nadzorujący jest obowiązany przebywać na terenie Instytutu Lotnictwa co najmniej w dni robocze w godzinach 6:00 - 14:00 i podjąć interwencję na żądanie Zamawiającego, mającą na celu utrzymanie czystości w uzasadnionych przypadkach. 7. Wykonawca całość prac objętych zamówieniem wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i sprzętu. Wykonawca zapewni bieżące, w ilościach odpowiadających bieżącemu użytkowaniu uzupełnienie: mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, wkładów foliowych do pojemników na śmieci oraz do niszczarek, kostek zapachowych i zapachów stojących, na swój koszt. Stosowane środki czystości, toaletowe itp. muszą być dopuszczone do obrotu, o bezspornie dobrej jakości, posiadać atest PZH (o ile jest wymagany), właściwe do wymaganego zastosowania. Stosowane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów, biologicznie neutralne. Zastosowane środki nie mogą być gorszej jakości niż przykładowe marki: Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto, itp. 8. Wykonawca zapewni sprzęt (urządzenia i narzędzia, w tym ciągnik z przyczepą i drugi ciągnik z wyposażeniem do odśnieżania i posypywarką oraz zamiatarką), które muszą spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i dopuszczenia do pracy. 9. Wykonawca zapewni środki do posypywania terenu zewnętrznego w okresie zimowym. 10. Pracownicy użytkujący sprzęt (urządzenia, narzędzia) muszą posiadać adekwatne uprawnienia do stosowanego sprzętu. 11.Wykaz sprzętu oraz materiałów i środków czystości stosowanych przez Wykonawcę, złożony w ofercie, będzie załącznikiem do umowy. Każda zmiana zawartości wykazu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego i aneksu do umowy. Sprzęt mechaniczny musi pozostawać w wyłącznej dyspozycji Zamawiającego i przebywać stale na terenie Zamawiającego. 12. Mycie okien odbywać się będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 13. Wskazane pomieszczenia sprzątane będą w asyście osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 14. W razie zauważenia usterek technicznych zaistniałych na terenie Instytutu Lotnictwa należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 15. W ramach bieżącego utrzymania czystości, prace porządkowe, wykonywane będą we wszystkie dni robocze pracy Instytutu Lotnictwa tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych ustawowo. 16. Wszystkie prace powinny być wykonywane z należytą starannością i w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów. 17. W okresie zimowym na terenie należy zapewnić gotowość pracy w każdej chwili sprzętu mechanicznego do odśnieżania. Z chwilą awarii ww. sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany na sprawny. 18. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostępu do środków czystości dla pracowników Zamawiającego w sposób ciągły i nieprzerywalny, tzn. toaleta zawsze musi być wyposażona w odpowiedni zapas papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz zapachu stojącego do WC, a na muszli klozetowej i lub pisuarze winna znajdować się kostka zapachowa.
  14. Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 3050 m2 - tereny zielone, 1200 m2 - parking i chodniki.
    Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    a. całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych,
    b. wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych
    c. dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia
    d. sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie
    e. utrzymanie przyległych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czystości
  15. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE OBIEKTU HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ GDYNIA ARENA W GDYNI.
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, Gdynia
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) utrzymaniu czystości w hali we wszystkie dni tygodnia. Zakres prac oraz harmonogram sprzątania są wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) utrzymanie terenów zielonych (nasypy na budynku) o powierzchni - 3440m2 obejmujące swoim zakresem: a) bieżące sprzątanie śmieci, b) jednokrotne nawożenie w okresie trwania umowy, c) odchwaszczanie wg potrzeb, d) raz na dwa tygodnie w okresie od 01.07.2014r. do 31.10.2014r.; od 15.04.2015r do 31.10.2015r; od 15.04.2016r. do 31.10.2016r.; od 15.04.2017r. do 30.05.2017r. koszenie trawy za pomocą sprzętu wykonawcy na nasypach wokół budynku, wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem urobku, Wykonawca po każdorazowym wykonaniu ww. usługi powinien zwrócić się o jej potwierdzenie do Zamawiającego. 3) wykonywanie w ramach umowy dodatkowych prac porządkowych oraz tzw. serwis porządkowy. Usługi będą wykonywane wyłącznie na pisemne zlecenie jednostkowe Zamawiającego z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Zakres prac może obejmować sprzątanie zgodnie z zał. nr 1 w trybie nadzwyczajnym, np. dodatkowe osoby sprzątające w czasie trwania imprezy, w godzinach nocnych [między 19.00 -7.00], albo utrzymanie terenów zielonych (nasypy na budynku) w sytuacji, gdy termin wskazany w pkt. 2) lit d) nie będzie wystarczający. W takiej sytuacji wykonawca musi zapewnić dodatkowy serwis porządkowy. Zamawiający przewiduje, iż maksymalna liczba sprzątających w ramach serwisu będzie wynosiła 10 osób. Zamawiający w czasie trwania umowy przewiduje łącznie nie więcej niż 700 roboczogodzin, które będą zlecane w ramach wykonywania dodatkowych prac porządkowych oraz tzw. serwisu porządkowego. Z powodu zlecenia w ramach umowy mniejszej liczby godzin niż szacowana Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Podana wartość jest wyłącznie szacunkową. 2. Zamawiający przewiduje 12 dni imprezowych w ciągu miesiąca, jednocześnie zastrzegając sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dni imprezowych. Pod pojęciem -impreza- zamawiający ma na myśli imprezy masowe. Poza imprezami na terenie hali odbywają się codzienne treningi. 3. Zamawiający w miarę możliwości będzie informował o planowanych imprezach z wyprzedzeniem kilkudniowym, jednocześnie ze względu na specyfikę prowadzenia imprez czy treningów zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania z wyprzedzeniem jednodniowym. 4. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonywać w godzinach 7.00 - 19.00. Zamawiający informuje, iż sprzątanie codzienne obejmuje: sprzątanie 12 godzin dziennie 7 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do niedzieli. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom realizującym przedmiot zamówienia: a)odzieży roboczej - estetycznej o zaznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy, b)odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP, c)środki chemiczne [w tym worki na śmieci] oraz potrzebny sprzęt i akcesoria niezbędne do wykonywania usługi, d) zapewnić bezpieczne warunki wykonywania prac alpinistycznych [mycie okien]. 6. Wymaga się, aby wykonawca zapewnił zamawiającemu zespół porządkowy realizujący usługi określone w pkt. 3.1. ppkt 1) oraz 2) składał się z co najmniej 10 osób. Wykonawca musi tak podzielić zespół porządkowy, aby w trakcie wykonywania usług jednocześnie na terenie obiektu znajdowało się co najmniej 5 osób sprzątających w tym osoby pełniącej funkcję kierownika zespołu porządkowego - nadzorującego wykonywanie usługi. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do tzw. obchodów z Zamawiającym przed każdą imprezą. Godzinę obchodów będzie każdorazowo wyznaczał Zamawiający z kierownikiem zespołu porządkowego. 8. Zamawiający na bieżąco będzie kontrolował ilości i rodzaj stosowanych środków, terminy, jakość i ilość świadczonych usług. 9. Zamawiający informuje, iż nie zapewnia pracownikom Wykonawcy realizującym przedmiot zamówienia żadnych pomieszczeń socjalnych, za wyjątkiem magazynu do przechowywania środków czystości i niezbędnych urządzeń/sprzętu do realizacji umowy. 10. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Brak oświadczenia wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 11. Wykonawca obowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 12. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 13. Rozliczenie stron za wykonanie zamówienia dokonywane będzie za okresy miesięczne w oparciu o faktycznie wykonane przez Wykonawcę usługi. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od 01.07.2014r. godz. 7.00 do 30.05.2017r. do godz. 19.00..
  16. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2014, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2014, dla Term Cieplickich Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  17. USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Koronowo
    1. Przedmiot zamówienia
    USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM.
    Kod CPV: 79710000-4, 79714000-2
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego świadczenie usług w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem polegających na:
    a) ochronie całodobowej obiektów przy ul. Al. Wolności 4 w Koronowie
    b) ochronie całodobowej Stacji Uzdatniania Wody Koronowo przy ul. Tucholskiej 49
    2. Opis przedmiotu zamówienia:
    2.1 Wykonanie czynności ochrony stałej całodobowej, technicznej i kompleksowej, dozoru mienia całej nieruchomości, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków i osób w obsadzie min. jednoosobowej w godzinach pracy i jednoosobowej w dniach wolnych od pracy oraz po godzinach pracy w obiektach przy ul. Al. Wolności 4 w Koronowie (Zakład):
    pomieszczeń biurowych
    pomieszczeń magazynowych
    pomieszczeń socjalnych
    pomieszczeń stolarni
    pomieszczeń warsztatu samochodowego
    pomieszczeń garażowych
    placu wraz z samochodami i sprzętem oraz parkingiem
    pomieszczeń archiwum
    Monitorowanie systemu telewizji dozorowej dla wzmożenia ochrony fizycznej obiektu w skład którego wchodzić będzie:
    - 16 sztuk kamer wizyjnych
    - monitor dla 16 kamer 42
    - urządzenie do rejestracji zdarzeń
    - 3 czujniki ruchu sygnalizacyjnego
    koszt konserwacji i napraw w/w urządzeń poniesie Wykonawca.
    2.2 monitorowanie (przyjmowanie) sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie Stacji Ujęcia Wody przy ul. Tucholskiej 49 po łączach komutowanych telefonii stacjonarnej oraz po łączach telefonii komórkowej zgodnie z Planem Ochrony Ujęcia Wody w Koronowie który Zamawiający posiada. W przypadku włączenia się alarmu Wykonawca jest zobowiązany do wysłania patrolu interwencyjnego którego czas dojazdu nie może być dłuższy niż 30 min. Przyjmowanie raportów z Oczyszczalni Ścieków w Koronowie oraz Stacji Ujęcia Wody przy ul. Tucholskiej 49 w Koronowie od poniedziałku do niedzieli od godz. 19.00 do 5.00 (co 2 godziny),

    2.3. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony
    ochrona sprawowana jest w dni robocze, wolne od pracy, święta, całodobowo,
    ochrona osób, ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników,
    ochrona mienia, ma polegać na zapobieganiu popełnieniu przestępstw i wykroczeń przeciwko mieniu, zapobieganiu powstaniu szkód oraz nie dopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
    pracownik ochrony odpowiedzialny jest za konieczność niezwłocznego informowania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu,
    obowiązek podejmowania wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji ochrony,
    zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub innych służb,
    wszyscy pracownicy muszą być jednakowo umundurowani, wyposażeni w widoczne identyfikatory
    2.4. Obowiązki pracowników ochrony:
    dozorowanie obiektu z zewnątrz i wewnątrz. W przypadku zauważenia zagrożeń naruszających stan bezpieczeństwa obiektu, pracownik ochrony podejmuje natychmiast działanie celem ich wyeliminowania. W zasadnych przypadkach pracownik ochrony informuje kierownictwo obiektu i Wykonawcę,
    przyjmowanie raportów z Oczyszczalni Ścieków w Koronowie oraz Stacji Ujęcia Wody przy ul. Tucholskiej 49 w Koronowie od poniedziałku do niedzieli od godz. 19.00 do 5.00 (co 2 godziny),
    obsługa centrali telefonicznej
    kontrola ruchu osobowego i pojazdów celem niedopuszczenia do wejścia na teren obiektu osób nieupoważnionych, nietrzeźwych oraz niedopuszczenia do ewentualnych prób kradzieży,
    nadzór nad znajdującymi się w szafce, przeznaczonej na ten cel, kluczami do pomieszczeń biurowych; zapisywanie w książce wydawania i zdawania kluczy,
    utrzymanie czystości przed wejściem do budynku, w którym znajduje się siedziba Zakładu,
    utrzymanie porządku w portierni, korytarzu, stołówce, kuchence oraz WC na parterze budynku,
    zimowe utrzymanie wejść na teren Zakładu i wjazdów,
    pielęgnacja zieleni wokół wejść i wjazdu do Zakładu,
    przygotowywanie ciepłych napojów dla pracowników,
    obsługa centrali telefonicznej,
    prowadzenie Książki raportów oraz ewidencji wymaganej w Zakładzie na potrzeby Akcji Zimowej, dyżurów sobotnio - świątecznych,
    dokumentowanie przebiegu służby oraz zdarzeń,
    wykonywanie patroli wg potrzeb jednak nie rzadziej niż co 1 godz. całego Zakładu,
    informowanie petentów co do miejsca załatwienia spraw w Zakładzie,
    w przypadku zdarzeń nadzwyczajnych (pożar, awaria itp.) pracownik dozoru bezzwłocznie powiadamia odpowiednie służby (Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, Energetyczne, Policję) oraz kierownictwo Zakładu i Zleceniobiorcę,
    wykonanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony mienia z zachowaniem należytej staranności,
    utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia,
    ochrona przed napadem, włamaniem, kradzieżą, rabunkiem;
    2.5. Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia zatrudni co najmniej 3 osoby. Osoby te będą zatrudnione u Wykonawcy na okres obowiązywania umowy tj. od 01 maja 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2017 roku i będą one brały czynny udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty poświadczające fakt zatrudnienia osób na okres od 01 maja 2014 roku do dnia 30 kwietnia 2017 roku. W przypadku rozwiązania umowy z podaną osobą lub przez tą osobę, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić w to miejsce inną osobę, tak aby przez cały okres świadczenia usługi, zatrudnione były minimum 3 osoby.
    2.6. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu każdej zmiany pracownika ochrony. Zamawiający ma prawo zgłosić sprzeciw i żądać zmiany osoby wykonującej ochronę.
    2.7.Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury oraz materiały biurowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
    2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony.
    2.7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony.
    2.9. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
    2.10. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy.
    2.11. Wykonawca wskaże w ofercie, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom.
    2.12. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w okresie związania umową.
  18. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 i 2 SIWZ
  19. ochrona osób i mienia Hali Sportowo Widowiskowej Łuczniczka w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", Bydgoszcz
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia Hali Sportowo Widowiskowej Łuczniczka Hala zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy, wraz z przynależnym do niej parkingiem przy stanie osobowym pracowników ochrony w godzinach: od godz.700 do 1900 3 strażników od godz. 1900 do godz. 700 3 strażników, w tym na każdej zmianie co najmniej 1 pracownik strażnik ochrony posiadający licencję I stopnia. 2.Hala wyposażona jest w urządzenia monitorujące, a więc wymagane jest by pracownicy ochrony posiadali umiejętności z zakresu obsługi w,w urządzeń elektronicznych.
    3.Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w urządzenia i sprzęt umożliwiające im natychmiastowy kontakt między sobą oraz dyspozytorem w firmie wykonawcy zamówienia.
    4.Osoby pełniące funkcje pracowników ochrony zobowiązane są do przestrzegania regulaminu obowiązującego na terenie Hali.
    5.Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności :
    1.wykonywanie zadań ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia,
    2.dokładne zapoznanie się z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego Hali i jej przestrzeganie,
    3.dokładne zapoznanie się z systemem p-poż. monitorującym Hali oraz przyswojeniem sobie zasad i umiejętności jego obsługi,
    4.wydawanie i pobieranie kluczy zdawanych przez pracowników Hali wykonujących pracę, tj. na stanowisku w pomieszczeniu otwieranym, wydawanym lub zdawanym kluczem oraz pisemne udokumentowanie tych czynności w specjalnie założonej do tego celu ewidencji,
    5.wydawanie i pobieranie kluczy zdawanych przez wszystkich użytkowników Hali oraz pisemne udokumentowanie tych czynności w specjalnie założonej do tego celu ewidencji,
    6.ustalenie przyczyny braku kluczy do pomieszczeń po zakończeniu pracy,
    7.jeden pracownik ochrony w godz. 700 - 2300 obowiązkowo wykonuje bezpośredni nadzór nad użytkownikami Hali na terenie płyty głównej i trybunach,
    8.jeden pracownik ochrony całodobowo obowiązkowo dokonuje obchodu zewnętrznego Hali,
    9.dokładne sprawdzenie pomieszczeń po zakończeniu posiedzeń, narad, konferencji, imprez sportowych itp. oraz zamknięcie budynku Hali za wychodzącymi ich uczestnikami,
    10.przed każdą imprezą masową każdorazowo otwieranie drzwi ewakuacyjnych , wszystkie, a po zakończonej imprezie ich zamykanie,
    11.sprawdzenie w trakcie obchodów wszelkich zabezpieczeń Hali,
    12.przekazywanie służby po dokonaniu wspólnego obchodu , tj. przez zdającego i przejmującego służbę ochrony, potwierdzonego każdorazowa w zeszycie kontrolnym,
    13.sprawdzenie wygaszanych punktów świetlnych i ogólnego stanu pomieszczeń biurowych pod względem bezpieczeństwa pożarowego oraz zgłoszenie właściwym służbom ewentualnych awarii urządzeń sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych, przecieków z dachu,
    14.w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w zabezpieczeniu obiektu , zagrożenia pożarowego lub innych sytuacji skutkujących zagrożeniem bezpieczeństwa osób lub mienia tj. samego obiektu Hali, jej wyposażenia, mienia ruchomego - niezwłoczne powiadomienie kierownictwa Hali, Straży Pożarnej, Policji o zaistniałych zagrożeniach lub zdarzeniach wymagających interwencji tych organów,
    15.przyjmowanie korespondencji w dni wolne od pracy i przekazywanie jej w dniu roboczym do sekretariatu Hali,
    16.utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach portierni,
    17.udzielanie informacji osobom trzecim w tym kierowanie ich do właściwych osób lub pomieszczeń Hali,
    18.zabrania się wpuszczania do pomieszczenia monitoringu osób postronnych bez zgody kierownictwa hali.
  20. Utrzymanie czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 9 do Specyfikacji.
    3. Wprowadzenie Podwykonawców nie pociąga za sobą możliwości naliczania dodatkowej zapłaty za generalne wykonawstwo ani dokonania jakichkolwiek zmian warunków niniejszej umowy.
    4. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią.
  21. utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
  22. Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  23. sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, Bydgoszcz
  24. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  25. Ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dworcowej 63 i ul. Powstańców Wielkopolskich 46 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  26. usługa utrzymania czystości budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Sybiraków 14 i 16 oraz terenów do nich przyległych
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  27. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym ,Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  28. Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części:Część nr 1 Oddział w Bydgoszczy,Część nr 2 Rejon w Bydgoszczy,Część nr 3 Rejon w Inowrocławiu,Część nr 4 Rejon w Nakle,Część nr 5 Rejon w Świeciu,Część nr 6, Rejon w Toruniu,Część nr 7 Rejon we Włocławku,Część nr 8 Laboratorium Drogowe
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  29. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 11 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  30. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  31. Kompleksowe sprzątanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w Świeciu o łącznej powierzchni 3.700 m.kw.
    Zamawiający: Vistula-Park Świecie sp. z o. o., Świecie
  32. Sprzątanie pomieszczeń, terenu zewnętrznego i dozór elektroniczny obiektów
    Zamawiający: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego, Bydgoszcz
  33. Sprzątanie budynków i posesji Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  34. Usługi utrzymania czystości w częściach wspolnych budynkow mieszkalnych w Bydgoszczy przy ul. Polukarda uul. Trybowskiego
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  35. Dostarczanie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  36. Kompleksowe dostarczanie ciepła dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy - budynek przy ul. Gdańskiej 20
    Zamawiający: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Bydgoszcz
  37. Dostawa energii cieplnej do kompleksu budynków Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, Koronowo
  38. Dostawa energii cieplnej do budynków Zespołu Szkół Licealnych w Koronowie
    Zamawiający: Zespół Szkół Licealnych im. Leona Wyczółkowskiego, Koronowo
  39. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  40. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe na terenie gmin: Dobrcz, Koronowo, Osielsko, Białe Błota, Nowa Wieś Wielka, Solec Kujawski
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  41. Dostawa ciepła i usługi przesyłowe do siedziby Radia PiK S.A. w Bydgoszczy
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A., Bydgoszcz
  42. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Gmina Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka
  43. Dostawa ciepła oraz usługi przesyłowe dla Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Bydgoszczy do budynku przy ulicy Chodkiewicza 20
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  44. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego..
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  45. Dostawa energii cieplnej dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  46. DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ DO OGRZEWANIA OBIEKTÓW: REDŁOWSKA8, ŚW. FLORIANA 18, TORUŃSKA 174a, TORUŃSKA 180A
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  47. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy, w rejonie II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  48. wywóz i składowanie odpadów o kodach 20 01 08, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 07 z terenu 10 WSzKzP - SPZOZ i z Domu Medyka
    Zamawiający: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  49. Świadczenie usług polegających na dostarczaniu ciepła do budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  50. Utrzymaniem zimowym dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe w gminie Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  51. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  52. Dostawy energii cieplnej
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  53. Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych stałych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr Emila Warmińskiego w Bydgoszczy wraz z udostępnieniem pojemników, kontenerów i prasokontenera do ich gromadzenia, w okresie 24 miesięcy.
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  54. Dostawa ciepła
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  55. Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji odpadów medycznych
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  56. Zbieranie, transport i przekazanie do odzysku odpadów opakowaniowych gromadzonych w sposób selektywny na terenie miasta i gminy Łabiszyn
    Zamawiający: Urząd Miejski w Łabiszynie, Łabiszyn
  57. Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co będące przedmiotem umowy nr WGK/38/2010 z dnia 31.3.2010r. związanych z oczyszczaniem miasta Bydgoszczy w rejonach I, II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  58. Dostarczenie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  59. 9/P/2010
    Zamawiający: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Bydgoszcz
  60. Dostawa energii cieplnej na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  61. Kompleksowe dostarczanie ciepła do budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  62. postępowanie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług kompleksowego dostarczania ciepła do obiektu Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  63. Wywóz odpadów zbieranych w sposób selektywny z obszaru Gminy Osielsko
    Zamawiający: Urząd Gminy Osielsko, Osielsko
  64. Wywóz nieczystości stałych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  65. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy w rejonach I, II i III
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  66. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2009/2010
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  67. Kompleksowa dostawa ciepła do budynków ZDMiKP w Bydgoszczy - ul. Toruńska 174a, ul. Redłowska 8, ul. Św. Floriana 18, ul. Toruńska 180A.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  68. Sprzedaż ciepła i świadczenie usług przesyłowych dla budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64A
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  69. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  70. Usługa dostawy ciepła dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na cele centralnego ogrzewania i ciepłej wody
    Zamawiający: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego, Bydgoszcz
  71. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy w postaci skratek i zawartości piaskownika
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  72. Zakup ciepła oraz usług przesyłowych - do budynków znajdujących się w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  73. Dostawa i przesył energii cieplnej
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, Koronowo
  74. Dostawa energii cieplnej do budynku biiurowego usytuowanego w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  75. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2008/2009
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  76. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2008/2009
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  77. WYWÓZ ODPADÓW SKŁADOWANYCH W POJEMNIKACH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI SZKŁA, TWORZYW SZTUCZNYCH I MAKULATURY WRAZ Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI WOKÓŁ MIEJSC ICH SKŁADOWANIA NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  78. Wyposażenie w stosowne pojemniki i wywóz nieczysstości stałych z siedzib jednostek policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz

Inne osoby dla Woźniak Kuna (1000 osób):