Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Kuna

w KRS

Katarzyna Tatiana Woźniak Kuna

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Tatiana
Nazwisko:Woźniak Kuna
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:61 w aktualnych firmach, 44 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Kuna Karolina Kinga, Woźniak Jerzy Radosław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Andrzej, Kuna Karolina Kinga, Taraciński Jan Henryk, Woźniak Jerzy Radosław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Andrzej

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bronowicz Wojciech, Bułka Rafał Henryk, Dering Marian Józef, Filipiak Sławomir Jerzy, Kaczmarek Barbara Maria, Kuczyniecki Marek Aldo, Madaj Ewa Barbara, Michalak Zygmunt August, Mikołajski Konrad, Nierebiński Henryk, Pałka Zbigniew Paweł, Pigul Zbigniew Czesław, Przybylski Roman, Siedlecki Marek Antoni, Skóra Stanisław Józef, Strabel Piotr Stanisław, Szumlas Adam Piotr, Taczalski Marcin, Taczkowska Olszewska Joanna, Warczak Edwin Andrzej, Warczak Edwin Andrzej, Zabłocki Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żemojcin Jerzy Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bądzyński Lech, Dembek Alina Maria, Hoppe Grzegorz Mariusz, Osiecki Marek Stefan, Pawlak Bożena Maria, Pawłowski Igor, Pieszczek Leszek Bogusław, Sapalski Henryk Zygmunt, Tolle Egbert, Twaróg Mirosław Kazimierz, Weber Torsten

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zgórzak Rafał Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Kuna Karolina Kinga, Woźniak Jerzy Radosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 1 Plus 1 Stępczyńska - Szajda Sp. J., Brzoza − KRS 0000015697
  2. Agat Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000419027
  3. Ametyst Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000419308
  4. Bridge Le Pont Investment House S.A., Warszawa − KRS 0000472583
  5. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  6. Calypso Office Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000468352
  7. Eko - Skup Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134568
  8. Eko-punkt Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Warszawa − KRS 0000038856
  9. Fundacja Budlex 67, Toruń − KRS 0000413277
  10. Fundacja Polska Unia Gospodarki Odpadami, Warszawa − KRS 0000168795
  11. Iso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000456068
  12. Izba Przemysłowo - Handlowa Inwestorów W Polsce, Warszawa − KRS 0000122883
  13. Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000033107
  14. Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000045746
  15. Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000111252
  16. Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296965
  17. Nakielskie Bractwo Kurkowe Pw. Św. Jerzego, Paterek − KRS 0000352298
  18. Niepubliczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Milanest Medycyna Specjalistyczna Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000293418
  19. Novago Żnin Sp. Z O.O., Wawrzynki − KRS 0000425357
  20. Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Budownictwa, Warszawa − KRS 0000229987
  21. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Legnicy, Legnica − KRS 0000087024
  22. Polskie Towarzystwo Naukowe Prawa Prasowego, Poznań − KRS 0000320972
  23. Regionalne Centrum Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000266535
  24. Remondis Aqua Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000144765
  25. Remondis Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000037763
  26. Remondis Drobin Komunalna Sp. Z O.O., Drobin − KRS 0000061916
  27. Remondis Kroeko Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000318593
  28. Remondis Łódź Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000369261
  29. Remondis Mrągowo Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000175702
  30. Remondis Olsztyn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286365
  31. Remondis Otwock Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000108326
  32. Remondis Sanitech Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000168556
  33. Remondis Serwis Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000541398
  34. Remondis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031135
  35. Remondis Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000062386
  36. Remondis Świdnik Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000098186
  37. Residential Rental Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476270
  38. Reterra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000311376
  39. Security Cleaning System Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000256720
  40. Security Cleaning System Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000664845
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Szubinie, Szubin − KRS 0000175835
  42. Stowarzyszenie Kujawsko-pomorskie Centrum Edukacji Ekologicznej, Bydgoszcz − KRS 0000411890
  43. Stowarzyszenie My Bydgoszczanie, Bydgoszcz − KRS 0000450349
  44. Stowarzyszenie Sympatyków Dziennikarstwa Młodzieżowego, Bydgoszcz − KRS 0000119951
  45. Stowarzyszenie Wspierania Kultury Fizycznej Przyjaciele Sportu, Bydgoszcz − KRS 0000357878
  46. Stowarzyszenie Żołnierzy, Pracowników i Sympatyków 2 Korpusu Obrony Powietrznej, Bydgoszcz − KRS 0000283191
  47. Swarco Traffic Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026045
  48. Synergis Electrorecycling S.A., Warszawa − KRS 0000288978
  49. Towarzystwo Potok Ii, Bydgoszcz − KRS 0000598146
  50. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Koronowie Sp. Z O.O., Koronowo − KRS 0000671235

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Animal By Products - Polski Związek Przetwórców, Warszawa − KRS 0000340841
  2. Azuba Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000098393
  3. Bilfinger Berger Ag (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000240323
  4. Bilfinger Berger Infrastruktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000237942
  5. Boruta - Zachem Kolor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000229692
  6. Budlex Partner Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000156373
  7. Budlex S.A., Warszawa − KRS 0000397843
  8. Budlex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098126
  9. Centrum Badań Jakości Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000026554
  10. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  11. Ciech Transclean Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000136572
  12. Degórski Golusińska i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska, Poznań − KRS 0000304628
  13. Domator Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365164
  14. Electro - System Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000322739
  15. Eps Polska Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027510
  16. G.n.a. S.A., Warszawa − KRS 0000013189
  17. Gcb Centrostal - Bydgoszcz S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000011227
  18. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  19. Holdingbud-2000 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047377
  20. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  21. Hydrobudowa Grunt-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137642
  22. Hydrobudowa Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135288
  23. Impel Rental Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184172
  24. Inco Sp. Z O.O., Wawrów − KRS 0000097621
  25. Infrastruktura Kapuściska S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000160179
  26. Izba Przemysłowo-handlowa W Toruniu, Toruń − KRS 0000074925
  27. Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000063428
  28. Kujawsko-pomorski Związek Lekkiej Atletyki, Bydgoszcz − KRS 0000000594
  29. Lambertz Polonia Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000119662
  30. Lęborskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000173938
  31. Logistics Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000028657
  32. Metalko Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000095792
  33. Miejski Zakład Komunikacji W Toruniu Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000406721
  34. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja W Bydgoszczy - Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000051276
  35. Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000182875
  36. Natural Chemical Products Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000078853
  37. Oczyszczalnia Ścieków Kapuściska Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000144376
  38. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  39. Pomorska Agencja Poszanowania Energii Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146616
  40. Pomorsko-kujawska Izba Budownictwa W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000052661
  41. Porr S.A., Warszawa − KRS 0000026184
  42. Port Lotniczy Bydgoszcz S.A., Białe Błota − KRS 0000121056
  43. Pracodawcy Pomorza i Kujaw Związek Pracodawców, Bydgoszcz − KRS 0000109572
  44. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Włocławek − KRS 0000062233
  45. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000061389
  46. Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Bej Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000012198
  47. Realbud Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000053521
  48. Remondis Lębork Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000125635
  49. Remondis Ostrowiec Sp. Z O.O., Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000027985
  50. Residential Capitol Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000519945

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych Instytutu Lotnictwa
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych Instytutu Lotnictwa. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: 1)załącznik nr 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający zakres wykonywania prac porządkowych wewnątrz budynków oraz na terenie zewnętrznym 2)załącznik nr 1b do SIWZ - wykaz powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych zamówieniem oraz wymagana częstotliwość prowadzonych prac 3)załącznik nr 1c do SIWZ – wymagania dot. środków czystości, urządzeń i sprzętu.
  2. WAG.261.1.3.2017 wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku.
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Bydgoszcz
    wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku.

  3. „Usługa kompleksowego sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer”
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer.
    1) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek A w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8, pow. ok. 1780 m ²
    2) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek B w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8, pow. ok. 2005 m ²
    3) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek C w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 147 m ²
    4) Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m ²
    5) Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Warszawie przy ul. Żegańskiej 2 C, pow. ok. 140 m ²
    6) Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Begonii 10, pow. ok. 790 m ²
    7) Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m ²
    8) Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok.700 m ²
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy. W dni robocze w godz. 7.30 - 15.30, Wykonawca zapewni jednego pracownika, który wykonywać będzie niżej wymienione czynności: obsługę centralki telefonicznej - łączenie zewnętrznych rozmów telefonicznych na poszczególne numery wewnętrzne,nadzór ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego,zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu,przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego. W dni robocze w godzinach od 15.30 - 7.30, a w dni wolne od pracy przez całą dobę Wykonawca zapewni jednego pracownika w celu ochrony mienia i majątku znajdującego się w budynku siedziby Zamawiającego, który zobowiązany będzie również do: wykonywania obchodów obiektu, utrzymania czystości na działce oraz terenie zewnętrznym stanowiącym własność Zamawiającego wokół budynku ok. 150 m2 (zamiatanie powierzchni, odśnieżanie), utrzymania chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego łącznie ze schodami zewnętrznymi - wejście do budynku siedziby - w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie skutków gołoledzi itp.), nadzorowania - bieżącego wizualnego monitorowania kontrolek świadczących o gotowości do uruchomienia instalacji alarmowej p.poż.- oddymiania, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy, wydawania kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom Okręgowego Inspektoratu Pracy oraz nadzorowanie dokonywania wpisów w książce kluczy, obsługa i korzystanie z systemu wideo monitorowania.

  5. „Wykonywanie prac porządkowo-czystościowych na terenie obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7”
    Zamawiający: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., Polkowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowo-czystościowych na terenie obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. K. B. Kominka 7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w pkt 1 obejmuje wykonywanie prac porządkowo - czystościowych na terenie obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7: 2.1. Przychodnia lekarska – budynek A: 2.1.2. Powierzchnia budynku jak w pkt 2.1: 1) Gabinet zabiegowy – 46,39 m2 2) Gabinet pediatry – 14,66 m2 3) Korytarz – 149,53 m2 4) WC – 7,63 m2 5) Poradnia chirurgiczna – 64,10 m2 6) WC – 14,17 m2 7) Korytarz (por. chirurgicznej i RTG) – 244,50 m2 8) Hol główny – 266,29 m2 9) WC – 22,03 m2 10) Gabinet internisty – 14,66 m2 11) Korytarz – 103,07 m2 Łączna powierzchnia: 947,03 m2 2.1.2. Prace porządkowo-czystościowe wykonywane w soboty w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.1.3. Zakres prac obejmuje: 1)Gabinety: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, wymiana worków w koszach na odpady, 2)Pomieszczenia sanitarne: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki), wymiana worków w koszach na odpady, 3)Ciągi komunikacyjne: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki), wymiana worków w koszach na odpady. 2.2.Przychodnia lekarska – budynek A: 2.2.1. Powierzchnia budynku jak w pkt 2.2: 1)Gabinet zabiegowy – 46,39 m2 2)Korytarz – 149,53 m2 3)WC – 7,63 m2 4)Poradnia chirurgiczna – 64,10 m2 5)WC – 14,17 m2 6)Korytarz (por. chirurgicznej i RTG) – 244,50 m2 7)Hol główny – 266,29 m2 8)WC – 22,03 m2 Łączna powierzchnia: 829,30 m2 2.2.2. Prace porządkowo-czystościowe wykonywane w niedzielę i święta w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.2.3. Zakres prac obejmuje: 1)Gabinety: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, wymiana worków w koszach na odpady, 2)Pomieszczenia sanitarne: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki), wymiana worków w koszach na odpady, 3)Ciągi komunikacyjne: wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki), wymiana worków w koszach na odpady. 2.3.Przychodnia lekarska – budynek B: 2.3.1. Powierzchnia budynku jak w pkt 2.3: 1)Centrum Gerontologii Rehabilitacji – 661,92 m2 2)Korytarz – 35,96 m2 3)Ośrodek Pomocy Psychologicznej – 237,20 m2 4)Warsztaty Terapii Zajęciowej – 338,90 m2 5)Klatka schodowa – 34,95 m2 6)Pracownia ceramiczna – 65,95 m2 7)Korytarz – 146,10 m2 Łączna powierzchnia: 1 520,98 m2 2.3.2. Prace porządkowo-czystościowe wykonywane od poniedziałku do piątku. 2.3.3. Zakres prac obejmuje: 1)Gabinety: - wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - codziennie, - mycie zewnętrznych powierzchni mebli - codziennie, - mycie drzwi i parapetów - wg potrzeb, - mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki) - 1 x dziennie, - mycie luster i armatury sanitarnej - 2 x dziennie, - mycie okien - 2 x w roku oraz doraźnie, wg potrzeb - wymiana worków w koszach na odpady - na bieżąco/wg potrzeb, 2)Pomieszczenia sanitarne oraz socjalne: - wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - 2 x dziennie, - mycie drzwi i parapetów - wg potrzeb, - mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki) - 2 x dziennie, - mycie luster i armatury sanitarnej - 2 x dziennie, - wymiana worków w koszach na odpady - na bieżąco/wg potrzeb, 3) Klatka schodowa i ciągi komunikacyjne: - wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - codziennie, - mycie zewnętrznych powierzchni mebli - codziennie, - mycie drzwi i parapetów - wg potrzeb, - mycie części dotykowych (klamki, stojaki, włączniki) - 1 x dziennie, - mycie tablic informacyjnych - 1 x dziennie, - mycie okien - 2 x w roku oraz doraźnie, wg potrzeb - wymiana worków w koszach na odpady - na bieżąco/wg potrzeb, 3.Wymagania dotyczące wykonywania usługi jak w pkt 1: 3.1.Prace objęte umową Wykonawca będzie realizował przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi. 3.2.Środki czystości: preparaty, płyny do mycia i dezynfekcja powierzchni i urządzeń sanitarnych, proszki do czyszczenia itp. niezbędne do wykonania usługi sprzątania zapewnia we własnym zakresie Wykonawca i muszą być zgodne z właściwymi przepisami prawa (posiadać atesty, certyfikaty dopuszczenia do użytkowania w obiektach służby zdrowia). Preparaty powinny posiadać aktualne karty charakterystyki. 3.3.Artykuły higieniczne: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie lub piankę do uzupełnienia w pomieszczeniach i toaletach zapewni Zamawiający. 3.4.Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do wody i energii elektrycznej oraz pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy do przechowania sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji usługi. 4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały ryczałtowo w okresach miesięcznych.
  6. USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2017 ROKU
    Zamawiający: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    1. Przedmiotem
    zamówienia są: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ
    REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2017 ROKU. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie
    następujących usług: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 /budynek administracyjny + portiernia/, -
    powierzchnia mycia szyb – 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych – 75 m2, - powierzchnia czyszczenia
    żaluzji/rolet – 45 m2. 2.1.1. Rodzaj czynności: Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy użyciu
    własnych środków myjących i czyszczących oraz sprzętu, w sposób i z częstotliwością określoną w opisie
    przedmiotu zamówienia. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca.
    Wykonawca dostarczy wymagane środki czystości do łazienek, w szczególności: kostki w.c., odświeżacze
    powietrza, mydło w płynie, płyn do naczyń, pasty bhp, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki – białe, worki
    na śmieci itd., zgodnie opisem zamówienia określonym w ZAŁĄCZNIKU NR 10. Usługa sprzątania pomieszczeń
    biurowych i socjalnych administrowanych przez RDW Żołędowo będzie świadczona codziennie poza godzinami
    pracy urzędu od poniedziałku do czwartku od godziny 1500 do godziny 1900, a w piątki od godziny 1430 do
    godziny 1830, przy czym wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usług w piątki ma na celu przekazanie
    ewentualnych uwag dot. wykonywanych usług. 2.1.2. Częstotliwość świadczonych usług: Pod pojęciem
    wykonywania usług zamawiający rozumie codzienne: a) Odkurzanie całej powierzchni podłóg i czyszczenie nowo
    powstałych zabrudzeń (plam); b) Zamiatanie, mycie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu,
    paneli podłogowych; c) Wycieranie mebli, szaf, blatów biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków; d) Wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki; e) Usuwanie widocznych śladów
    dotyku na drzwiach, ścianach i szafach, usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian, wycieranie parapetów; f)
    Opróżnienie koszy na śmieci i niszczarki, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci
    w wyznaczone przez zamawiającego miejsce, opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych; g) Mycie oraz
    dezynfekcja urządzeń higieniczno – sanitarnych w łazienkach oraz w pomieszczeniu socjalnym: czyszczenie
    umywalek wewnątrz i z zewnątrz, czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie
    rozprysku; h) kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek wc,
    napełnienie pojemników z mydłem, uzupełnianie odświeżaczy powietrza, płynu do naczyń, przetarcie luster. Pod
    pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz w tygodniu: 1. Mycie wszystkich drzwi, klamek,
    szyb, ościeżnic w drzwiach; 2. Czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących; 3. Wycieranie na mokro
    grzejników; 4. wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach 5.
    Czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących 6. odkurzanie tapicerki meblowej - obicia krzeseł, foteli –
    tapicerowane tekstylne (standardowe) 7. przecieranie krzeseł i krzeseł skóropodobnych. Pod pojęciem
    wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz na kwartał: 1. Mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami, 2.
    Czyszczenie rolet okiennych, Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz na pół roku: 1.
    Mycie lamp i kloszy sufitowych, 2. Pranie mebli tapicerowanych (1 kanapa, ok. 34 krzeseł), 2.1.3. Zgłaszanie
    wszelkich usterek technicznych – niezwłocznie w razie wystąpienia. 2.1.4. Wszystkie środki czystości oraz sprzęt
    niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca. Zamawiający wymaga używania niektórych środków
    czystości zgodnych ze specyfikacją wg załącznika nr 10. W przypadku wątpliwości, Zamawiający ma prawo do
    zweryfikowania środków używanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. W tym celu Zamawiający
    zażąda od Wykonawcy przedstawienia charakterystyki danego środka czystości. Wykonawca ma obowiązek
    dostarczyć Zamawiającemu potrzebne dokumenty w terminie 5 dni roboczy. Zamawiający dopuszcza składanie
    ofert na materiały równoważne, tzn. takie które posiadaj takie same lub lepsze właściwości, parametry
    techniczne, wydajność i trwałość jak wskazane. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych -
    Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
    przez Wykonawcę) potwierdzające ich równoważność w stosunku do produktów wskazanych. Dokumenty
    potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów
    będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań potwierdzających
    posiadanie przez oferowane produkty równoważne takich samych parametrów technicznych jak produkty
    wskazane. 2.1.5. Dodatkowo Wykonawca dostarcza również w ramach usługi środki czystości do łazienek, w
    szczególności: gąbki, płyn do naczyń, kostki myjące, pasty bhp, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki itp.,
    zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 11. Wymagane dodatkowo środki także należy uwzględnić w usłudze sprzątania
    pomieszczeń biurowych. Ilości podane w załączniku, są to maksymalne ilości całorocznego zapotrzebowania na
    środki, które należy dostarczyć do RDW Żołędowo, niezależnie od tych użytych podczas usługi sprzątania.
    Wykonawca będzie dokonywał ich dostaw sukcesywnie wg zapotrzebowania, w ciągu 5 dni od wysłania
    zamówienia lub zgodnie z harmonogramem (podział zamówienia na 4 części, z dostawą w drugim miesiącu
    każdego z kwartałów 2017 roku). 2.1.6. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć urządzenia
    elektryczne i pozakręcać krany. 2.1.7. Zabrania się wprowadzania na teren budynku Zamawiającego osób
    trzecich. 2.1.8. Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do Zamawiającego. 2.1.9.
    Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich
    obowiązków. 2.1.10. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywana usług zapewnić na terenie objętym
    umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody
    powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
    2.1.11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim
    telefonicznym ustaleniu terminu. 2.1.12. Wykonawca zobowiązany jest zaraz po rozpoczęciu świadczenia usługi
    przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie osób, uczestniczących w realizacji zamówienia, do
    zachowania tajemnicy państwowej. UWAGA: PO ZAKOŃCZONEJ PRACY NALEŻY WYŁĄCZYĆ WSZELKIE
    URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE Z GNIAZDEK ORAZ WYŁĄCZYĆ OŚWIETLENIE 3. Zamawiający stosownie do art.
    29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o
    pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – 1
    sprzątaczka.
  7. Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP w Bydgoszczy oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP w Bydgoszczy oraz konwojowanie wartości
    pieniężnych dla ZDMiKP w Bydgoszczy. Część I – ochrona fizyczna i elektroniczna mienia ZDMiKP w Bydgoszczy, Część II – konwój wartości
    pieniężnych dla ZDMiKP w Bydgoszczy Szczegółowy zakres i warunki określone zostały w załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną
    część, tj. w: Opisach przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I oraz dla części II wraz z załącznikami w postaci regulaminów, wzorach
    Umowy – osobnym dla części I i II,które wraz z SIWZ dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego
    postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl w Bydgoszczy
    I I
  8. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2017 roku
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania
    czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2017 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu
    zamówienia został zawarty w załącznikach nr od 1 do 7 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest
    zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr
    8 do SIWZ
  9. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2.Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji pn.: „Zakres prac i wykaz pomieszczeń” 2.1.Definicje: 1) Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 2) Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3) Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 4) Gruntowne czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-27 czerwca oraz 01-04 września 2016 odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX® 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości.
  10. Utrzymanie czystości w krytej pływalni „Czwórka” zlokalizowanej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Stawowa 39 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Utrzymanie czystości w krytej pływalni „Czwórka” zlokalizowanej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Stawowa 39 w Bydgoszczy
  11. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.” 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) utrzymanie czystości i porządku przez 7 dni w tygodniu, b) częstotliwość sprzątania 2x dziennie (rano i wieczorem) i interwencyjnie w razie potrzeby, c) sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy d) sprzątanie 59 pokoi co 21 dni w dniu rozjazdu stawka jednorazowa, e) okresowe sprzątanie w Dziale Żywienia, f) jednakowa i estetyczna odzież oraz obuwie ochronne, a także identyfikatory dla personelu sprzątającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w ofercie cenowej zał. Nr 7 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: DZIAŁ PIELĘGNACYJNO-WSPÓŁPRACUJĄCY 1. Sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Segmentach A, B, C i E oraz w holu głównym z wiatrołapem przez siedem dni w tygodniu, 2 x dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 7.00 do 20.00, a także interwencyjnie w razie potrzeby. 2. Pierwsze sprzątanie o godz. 6.00 w dni powszednie i o godz.7.00 w soboty, niedziele i święta. 3. Mycie maszynowe (maszyną bezprzewodową) i mycie ręczne, froterowanie powierzchni podłogowych ciągów komunikacyjnych w w/w Segmentach oraz w holu głównym z wiatrołapem 2 x dziennie i w zależności od potrzeb z użyciem odpowiednich środków chemicznych do wykładzin z tworzyw sztucznych i tarketu (płyny i emulsje samopołyskowe) o właściwościach antypoślizgowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości: płytek tarketowych, wykładziny norament (pastylki) wykładziny norament (gładki), terakoty, płytek podłogowych granitowych oraz wycieraczek i wykładzin podłogowych. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy schodów oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych w Segmencie: A i C oraz holu. 8. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 9. Utrzymanie w ciąglej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 11. Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. Ponadto: 1. Sprzątanie 59 pokoi co 21 dni wraz z przynależnymi łazienkami. ZAKŁAD PRZYRODOLECZNICZY 1. Utrzymanie czystości i porządku przez 6 dni w tygodniu, dodatkowo basen w niedzielę (7 dni w tygodniu). 2. Sprzątanie1x dziennie (od godz.14.30) i interwencyjnie w razie potrzeby. Wyjątek stanowią: basen i szatnie – sprzątanie co 2 godz. od godz.7.00 do 20.00 oraz toalety – sprzątanie 3 razy dziennie. Przygotowanie płynu do dezynfekcji stóp w brodzikach basenowych (w szatni damskiej i męskiej). 3. Sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy. Okresowa dezynfekcja: klamek, słuchawek telefonicznych oraz całej powierzchni basenu z dezynfekcją i odgrzybianiem - w okresie rozjazdów. Środki do dezynfekcji po stronie Zamawiającego. 4. Okresowe szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek (gres) i interwencyjnie w razie potrzeby. 5. Mycie okien co kwartał i interwencyjnie w razie potrzeby. Ponadto: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 2. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 3. Utrzymanie w ciągłej czystości wykładzin z tworzyw sztucznych, terakoty, wycieraczek i wykładzin podłogowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 8. Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. 9. Utrzymanie w ciągłej czystości kratek wentylacyjnych. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości kabiny kriokomory. DZIAŁ ŻYWIENIA Okresowe sprzątanie w Dziale Żywienia 1. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek(kuchnia, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia socjalne, klatka schodowa) -co 2 miesiące 500m2 2. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek w sali jadalnej, sali Solinka, Pijalnia wód ,Ogród zimowy, Sala Spacerowa – co 2 miesiące 720m2 3. Mycie okien w kuchni, magazynach ,stołówce , sali Solinka mycie dwustronne 0szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów) co dwa 2 miesiące 308 m 2 4. Mycie okien i luster w Pijalni wód i ogrodzie zimowym, Sali spacerowej, łącznika pomiędzy Zimowym Ogrodem a Salą Spacerową (mycie dwustronne szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów),Ogród zimowy -ściany ze szkła, szklany dach – co 2 miesiące 422 m 2 5. Utrzymanie w czystości lamp i konstrukcji metalowej w Pijalni Wód i korytarzu przed Pijalnią wód oraz w Sali Spacerowej co 3 miesiące 80 szt. lamp oraz konstrukcja metalowa na której są zawieszone 6. Mycie siatek okiennych ( przy każdym myciu okien) co 2 miesiące 50 szt. Uwaga! Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia 4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego skierował do realizacji umowy 8 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – wymóg zatrudnienia musi być spełniony przez cały okres realizacji umowy przedmiotu umowy. Powyższe wymagania dotyczą również podwykonawców, których ewentualnie może wskazać Wykonawca. 4.2. Przez cały okres realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, tj. osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgody na wgląd przez Zamawiającego do ich umów o pracę tj. na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4.4. Przed zawarciem umowy tj. w terminie wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie zawierające imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, skierowanych przez niego do wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany osób lub wyznaczenia zastępstwa Zamawiający zobowiązany jest również spełnić wymóg dot. zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz aktualizować wskazany wyżej wykaz. 4.5. Niespełnienie wymagań w zakresie określonym w pkt 4.1. – 4.3. skutkować będzie naliczeniem kar umownych określonym we wzorze umowy - zał. Nr 5 do siwz. 4.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż. 4.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, w tym za uszkodzenie lub zniszczenie wszelkiej własności publicznej lub prywatnej w pomieszczeniach objętych usługą sprzątania.
  12. Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy w zakresie określonym poniżej.
    W dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30, Wykonawca zapewni jednego pracownika,
    który wykonywać będzie niżej wyszczególnione czynności:
    a)obsługę centralki telefonicznej - łączenie zewnętrznych rozmów telefonicznych na poszczególne numery wewnętrzne,
    b)nadzór ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego,
    c)zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu,
    d)przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek
    Zamawiającego.
    W dni robocze w godzinach od 15.30-7.30, a w dni wolne od pracy przez całą dobę Wykonawca zapewni jednego pracownika w celu ochrony mienia i majątku znajdującego się w budynku siedziby Zamawiającego, który zobowiązany będzie również do:
    a) wykonywania obchodów obiektu,
    b) utrzymania czystości na działce oraz terenie zewnętrznym stanowiącym własność Zamawiającego wokół budynku (zamiatanie powierzchni, odśnieżanie),
    c) utrzymania chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego
    łącznie ze schodami zewnętrznymi - wejście do budynku siedziby - w stanie
    uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie skutków gołoledzi itp.),
    d) nadzorowania - bieżącego wizualnego monitorowania kontrolek świadczących o gotowości
    do uruchomienia instalacji alarmowej p.poż.- oddymiania, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy,
    e) wydawania kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom Okręgowego Inspektoratu Pracy oraz nadzorowanie dokonywania wpisów w książce kluczy,
    f) obsługa i korzystanie z systemu wideo monitorowania.
    Wymagany materiał, sprzęt i narzędzia do wykonywania czynności opisanych wyżej (pkt b i c) zabezpieczy Wykonawca.
    Zakres usług opisany w pkt. 3.1. i 3.2. Wykonawca świadczyć będzie przez umundurowanych pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje oraz wymagane prawem dokumenty upoważniające do ich zatrudnienia na danym stanowisku pracy. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy wykonujący przedmiot umowy posiadali licencję pracownika ochrony I czy II stopnia.
  13. Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Parku Wodnego w Świeciu
    Zamawiający: Vistula-Park Świecie sp. z o. o., Świecie
    Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Parku Wodnego w Świeciu przy ul. Bydgoskiej 1, 86-100 Świecie, przez 7 dni w tygodniu.
  14. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech CZĘŚCI:
    1) CZĘŚĆ 1: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3,
    2) CZĘŚĆ 2: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 10/16,
    3) CZĘŚĆ 3: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy Oddział we Włocławku przy ul. Piekarskiej 16a.
  15. świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych.
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych. 2. Miejsce wykonywania usługi: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 110/114. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: 1) załącznik nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający zakres wykonywania prac porządkowych wewnątrz budynków oraz na terenie zewnętrznym 2) załącznik nr 1b do SIWZ - wykaz powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych zamówieniem oraz wymagana częstotliwość prowadzonych prac 3) załącznik nr 1c do SIWZ - wykaz środków czystości, urządzeń i sprzętu 4. Wymagania określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 5. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ oraz w niniejszym rozdziale. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) środków/sprzętu/urządzeń oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków/sprzętu/urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w SIWZ i załącznikach do SIWZ lub lepsze. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (data, godzina) oraz w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 9. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiednią ilość kontenerów socjalnych z sanitariatami dla pracowników. Zamawiający udostępni miejsce na terenie Instytutu Lotnictwa na postawienie kontenerów Wykonawcy i udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.. Zamawiający umożliwi podłączenie mediów do kontenerów socjalnych Wykonawcy. Samo podłączenie mediów jest w zakresie Wykonawcy. 11. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia do pracy w Polsce, być niekarane. Minimum dwie osoby winny posiadać uprawnienia do prowadzenia ciągników. 12. Wykonawca zapewni ilość osób niezbędną do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga minimum 15 osób, w tym 1 osoba do nadzoru realizacji zamówienia oraz minimum 8 osób sprzątających pomieszczenia w budynkach oraz minimum 6 osób utrzymujących teren zewnętrzny. Personel sprzątający pomieszczenia i utrzymujący teren zewnętrzny jest zobowiązany do pracy w dni robocze w godzinach 06:00-14:00. W godzinach 14:00-16:00 Wykonawca zapewni dyżur 2 osób sprzątających pomieszczenia i 2 osób utrzymujących teren zewnętrzny. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia imiennej listy pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia i jej bieżącej weryfikacji w przypadku wystąpienia zmian. Przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu jej podpisania) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę pracowników wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionych nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualną listę osób świadczących usługę. W przypadku nie przedłożenia listy wraz zaświadczeniami o niekaralności w powyższym zakresie w terminie określonym wyżej, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia ww. stanu faktycznego. 13. Wykonawca wyznaczy pracownika/pracowników nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym. Pracownik nadzorujący jest obowiązany przebywać na terenie Instytutu Lotnictwa w dni robocze w godzinach 06:00 - 14:00, natomiast w godzinach 14:00-16:00 jest zobowiązany być dostępnym pod telefonem w celu koordynacji dyżuru osób sprzątających. Zamawiający wymaga, aby pracownik nadzorujący i koordynujący pracę ekip sprzątających, posiadał minimum roczne doświadczenie w nadzorowaniu i koordynowaniu pracy personelu sprzątającego w firmie świadczącej usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie pracownika nadzorującego i koordynującego o spełnianiu ww. wymagania w terminie najpóźniej do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku nie przedłożenia oświadczenia pracownika w powyższym zakresie i terminie, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 14. Wykonawca całość prac objętych zamówieniem wykonywać będzie przy użyciu własnych środków czystości. Wykonawca zapewni, w sposób ciągły i nieprzerwany oraz w ilościach odpowiadających bieżącemu użytkowaniu uzupełnienie środków czystości, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 1 w załączniku nr 1c SWIZ. Stosowane środki czystości, toaletowe itp. muszą być dopuszczone do obrotu, o bezspornie dobrej jakości, posiadać atest PZH (o ile jest wymagany), właściwe do wymaganego zastosowania. Stosowane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów, biologicznie neutralne. 15. Wykonawca zapewni sprzęt i narzędzia do wykonywania usługi, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SWIZ oraz inne, niewymienione w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SIWZ, których zastosowanie jest niezbędne do należytego wykonania umowy. Sprzęt i narzędzie muszą spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i dopuszczenia do pracy. W przypadku awarii sprzętu, bądź narzędzi, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany na sprzęt bądź narzędzia sprawne. 16. Każda zmiana zawartości wykazu środków czystości oraz wykazu sprzętu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Sprzęt mechaniczny musi pozostawać w wyłącznej dyspozycji Zamawiającego i przebywać stale na terenie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty kontroli czystości w toaletach. Karta kontroli powinna być zamieszczona na drzwiach od strony wewnętrznej lub ścianie sanitariatu w widocznym miejscu. Po każdorazowym sprzątaniu, osoba sprzątająca winna zapisać godzinę sprzątania danego pomieszczenia oraz czytelnie się podpisać. 18. W razie zauważenia usterek technicznych zaistniałych na terenie Instytutu Lotnictwa należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia w wysokości co najmniej 800 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. W przypadku nie przedłożenia polisy OC w powyższym zakresie i terminie Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 20. Wykonawca wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą wypełnioną tabelkę zawierającą wykaz urządzeń, jakie Wykonawca przeznaczy do realizacji zamówienia. 21. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przygotować i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji: 1) imienną listę pracowników wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionymi nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r.. 2) harmonogram prac objętych zamówieniem. Harmonogram prac stanowić będzie załącznik do umowy. Zmiany harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualny harmonogram. 3) listę środków czystości wymaganych w tabeli nr 1 załącznika nr 1c do SIWZ z podaniem nazwy i producenta oraz z opisem parametrów produktów w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wraz z ww. listą środków czystości Wykonawca przedstawi próbkę każdego środka. W przypadku, gdy dany produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania innego produktu spełniającego wymagania. 22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, na czas realizacji zamówienia, zatrudnił na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania określone w niniejszej umowie. Wymóg ten nie dotyczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym, o którym mowa w ust. 13. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę zawarte z pracownikami wraz ze zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zawartych w umowach o pracę w celach realizacji niniejszego zamówienia. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę przez Wykonawcę skutkować będzie powstaniem odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  16. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze w okresie 12 miesięcy dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym świadczeniu usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze w okresie 12 miesięcy dla Term Cieplickich Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Tomie IV - szczegółowy harmonogram prac.
  17. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2. 2. Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Definicje: 3.1. Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.2. Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3.3. Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 3.4. Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-27 czerwca oraz 01-04 września 2016 r. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX® 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości 4. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy
  18. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń szpitala. Zadanie podzielone zostało na 2 pakiety: Pakiet nr -sprzątanie pomieszczeń oddziałów Pakiet nr 2 -sprzątanie administracji i pozostałych pomieszczeń. Wielkość przedmiotu zamówienia -SIWZ-załączniki 1,2,3
  19. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załącznikach nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ
  20. Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 1800 m2 - tereny zielone, 1200 m2 - parking i chodniki. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, b) wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych, c) dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, d) sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie, e) utrzymanie przyległych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czystości. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności określone umową w czasie funkcjonowania obiektu krytej pływalni tj. w dni powszednie, soboty, niedziele, święta, w okresie otwarcia obiektu dla publiczności i po jego zamknięciu. Dotyczy to również terenów zewnętrznych w zakresie przewidzianym dla tego rodzaju pracy. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do umowy. Zapisy dotyczące klauzuli społecznej, o której mowa w przepisach art. 29 ust. 4 ustawy Pzp: Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonawca, któremu zamawiający udzieli zamówienia publicznego, zobowiązany będzie zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności podczas realizacji zamówienia tj.: - w zakresie wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu. b) W przypadku, gdy czynności wskazane w lit. a) będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, wykonawca zobowiązuje się, aby w umowie o podwykonawstwo zobowiązać podwykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności pod rygorem niezaakceptowania podwykonawcy przez zamawiającego i zapłaty kary umownej określonej w §10 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Wykonawca, składając ofertę, składa oświadczenie o następującej treści: W przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej i podpisania umowy o zamówienie publiczne zobowiązuję się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu. W przypadku, gdy czynności te będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, zobowiązuję się, aby w umowie o podwykonawstwo zobowiązać podwykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności. d) Wykonawca po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne obowiązany będzie udowodnić zamawiającemu wykonanie obowiązku wskazanego w lit. a) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Zamawiający ma prawo skontrolowania podczas realizacji umowy wykonania obowiązku wskazanego w lit. a) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  21. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W 2016R
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  22. Ochrona osób i mienia w obiekcie biurowym IDEA Przestrzeń Biznesu na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
    Zamawiający: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., Bydgoszcz
  23. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  24. Usługi utrzymania czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
  25. WAG.261.1.5.2015 wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku.
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Bydgoszcz
  26. Usługa sprzątania obiektu Zamawiającego zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  27. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
    Zamawiający: Izba Celna w Białymstoku, Białystok
  28. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2015, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
  29. Świadczenie usług sprzątania oddziałów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  30. Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
  31. Sprzątanie powierzchni biurowych w nieruchomościach użytkowanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. ZZK-WP/3400/159/14
    Zamawiający: Zarząd Zasobu Komunalnego, Wrocław
  32. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
  33. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-2
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  34. Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych
    Zamawiający: Barciński Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., Barcin
  35. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie przy ul. Mahle 4 oraz utrzymania czystości wokół budynku
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie, Krotoszyn
  36. Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu
    Zamawiający: AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o., Wągrowiec
  37. Świadczenie usług ochrony.
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  38. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
  39. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 18 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  40. świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz sprzątania i utrzymania terenu zewnętrznego na terenie Instytutu Lotnictwa.
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
  41. Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
  42. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE OBIEKTU HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ GDYNIA ARENA W GDYNI.
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, Gdynia
  43. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2014, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
  44. USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Koronowo
  45. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
  46. ochrona osób i mienia Hali Sportowo Widowiskowej Łuczniczka w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", Bydgoszcz
  47. Utrzymanie czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
  48. utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
  49. sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, Bydgoszcz
  50. Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  51. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  52. Ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dworcowej 63 i ul. Powstańców Wielkopolskich 46 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  53. usługa utrzymania czystości budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Sybiraków 14 i 16 oraz terenów do nich przyległych
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  54. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym ,Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  55. Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części:Część nr 1 Oddział w Bydgoszczy,Część nr 2 Rejon w Bydgoszczy,Część nr 3 Rejon w Inowrocławiu,Część nr 4 Rejon w Nakle,Część nr 5 Rejon w Świeciu,Część nr 6, Rejon w Toruniu,Część nr 7 Rejon we Włocławku,Część nr 8 Laboratorium Drogowe
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  56. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 11 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  57. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  58. Kompleksowe sprzątanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w Świeciu o łącznej powierzchni 3.700 m.kw.
    Zamawiający: Vistula-Park Świecie sp. z o. o., Świecie
  59. Sprzątanie pomieszczeń, terenu zewnętrznego i dozór elektroniczny obiektów
    Zamawiający: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego, Bydgoszcz
  60. Sprzątanie budynków i posesji Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  61. Usługi utrzymania czystości w częściach wspolnych budynkow mieszkalnych w Bydgoszczy przy ul. Polukarda uul. Trybowskiego
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  62. Dostarczanie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  63. Kompleksowe dostarczanie ciepła dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy - budynek przy ul. Gdańskiej 20
    Zamawiający: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Bydgoszcz
  64. Dostawa energii cieplnej do kompleksu budynków Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, Koronowo
  65. Dostawa energii cieplnej do budynków Zespołu Szkół Licealnych w Koronowie
    Zamawiający: Zespół Szkół Licealnych im. Leona Wyczółkowskiego, Koronowo
  66. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  67. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe na terenie gmin: Dobrcz, Koronowo, Osielsko, Białe Błota, Nowa Wieś Wielka, Solec Kujawski
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  68. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Gmina Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka
  69. Dostawa ciepła i usługi przesyłowe do siedziby Radia PiK S.A. w Bydgoszczy
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A., Bydgoszcz
  70. Dostawa ciepła oraz usługi przesyłowe dla Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Bydgoszczy do budynku przy ulicy Chodkiewicza 20
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  71. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego..
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  72. Dostawa energii cieplnej dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  73. DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ DO OGRZEWANIA OBIEKTÓW: REDŁOWSKA8, ŚW. FLORIANA 18, TORUŃSKA 174a, TORUŃSKA 180A
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  74. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy, w rejonie II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  75. wywóz i składowanie odpadów o kodach 20 01 08, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 07 z terenu 10 WSzKzP - SPZOZ i z Domu Medyka
    Zamawiający: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  76. Świadczenie usług polegających na dostarczaniu ciepła do budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  77. Utrzymaniem zimowym dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe w gminie Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  78. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  79. Dostawy energii cieplnej
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  80. Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych stałych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr Emila Warmińskiego w Bydgoszczy wraz z udostępnieniem pojemników, kontenerów i prasokontenera do ich gromadzenia, w okresie 24 miesięcy.
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  81. Dostawa ciepła
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  82. Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji odpadów medycznych
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  83. Zbieranie, transport i przekazanie do odzysku odpadów opakowaniowych gromadzonych w sposób selektywny na terenie miasta i gminy Łabiszyn
    Zamawiający: Urząd Miejski w Łabiszynie, Łabiszyn
  84. Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co będące przedmiotem umowy nr WGK/38/2010 z dnia 31.3.2010r. związanych z oczyszczaniem miasta Bydgoszczy w rejonach I, II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  85. Dostarczenie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  86. 9/P/2010
    Zamawiający: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Bydgoszcz
  87. Dostawa energii cieplnej na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  88. Kompleksowe dostarczanie ciepła do budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  89. postępowanie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług kompleksowego dostarczania ciepła do obiektu Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  90. Wywóz odpadów zbieranych w sposób selektywny z obszaru Gminy Osielsko
    Zamawiający: Urząd Gminy Osielsko, Osielsko
  91. Wywóz nieczystości stałych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  92. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy w rejonach I, II i III
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  93. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2009/2010
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  94. Kompleksowa dostawa ciepła do budynków ZDMiKP w Bydgoszczy - ul. Toruńska 174a, ul. Redłowska 8, ul. Św. Floriana 18, ul. Toruńska 180A.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  95. Sprzedaż ciepła i świadczenie usług przesyłowych dla budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64A
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  96. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  97. Usługa dostawy ciepła dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na cele centralnego ogrzewania i ciepłej wody
    Zamawiający: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego, Bydgoszcz
  98. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy w postaci skratek i zawartości piaskownika
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  99. Zakup ciepła oraz usług przesyłowych - do budynków znajdujących się w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  100. Dostawa i przesył energii cieplnej
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, Koronowo
  101. Dostawa energii cieplnej do budynku biiurowego usytuowanego w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz

Inne osoby dla Woźniak Kuna (1000 osób):