Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Kuna

w KRS

Katarzyna Tatiana Woźniak Kuna

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Tatiana
Nazwisko:Woźniak Kuna
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:54 w aktualnych firmach, 44 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Kuna Karolina, Woźniak Jerzy Radosław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuna Andrzej, Kuna Karolina Kinga, Taraciński Jan Henryk, Woźniak Jerzy Radosław

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bronowicz Wojciech, Bułka Rafał Henryk, Dering Marian Józef, Filipiak Sławomir Jerzy, Kaczmarek Barbara Maria, Kuczyniecki Marek Aldo, Madaj Ewa Barbara, Michalak Zygmunt August, Mikołajski Konrad, Nierebiński Henryk, Pałka Zbigniew Paweł, Pigul Zbigniew Czesław, Przybylski Roman, Siedlecki Marek Antoni, Skóra Stanisław Józef, Strabel Piotr Stanisław, Szumlas Adam Piotr, Taczalski Marcin, Taczkowska Olszewska Joanna, Warczak Edwin Andrzej, Warczak Edwin Andrzej, Zabłocki Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żemojcin Jerzy Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bądzyński Lech, Dembek Alina Maria, Hoppe Grzegorz Mariusz, Osiecki Marek Stefan, Pawlak Bożena Maria, Pawłowski Igor, Pieszczek Leszek Bogusław, Sapalski Henryk Zygmunt, Tolle Egbert, Twaróg Mirosław Kazimierz, Weber Torsten

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zgórzak Rafał Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarka Jacek, Kuna Andrzej, Kuna Karolina, Woźniak Jerzy Radosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Animal By Products - Polski Związek Przetwórców, Warszawa − KRS 0000340841
  2. Budlex Partner Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000156373
  3. Budlex S.A., Warszawa − KRS 0000397843
  4. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  5. Calypso Office Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000468352
  6. Eko - Skup Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134568
  7. Eko-punkt Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Warszawa − KRS 0000038856
  8. Fundacja Budlex 67, Toruń − KRS 0000413277
  9. Fundacja Polska Unia Gospodarki Odpadami, Warszawa − KRS 0000168795
  10. Inco Sp. Z O.O., Wawrów − KRS 0000097621
  11. Iso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000456068
  12. Izba Przemysłowo - Handlowa Inwestorów W Polsce, Warszawa − KRS 0000122883
  13. Izba Przemysłowo-handlowa W Toruniu, Toruń − KRS 0000074925
  14. Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000033107
  15. Miejski Zakład Komunikacji W Toruniu Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000406721
  16. Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000045746
  17. Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000111252
  18. Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296965
  19. Nakielskie Bractwo Kurkowe Pw. Św. Jerzego, Paterek − KRS 0000352298
  20. Niepubliczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Milanest Medycyna Specjalistyczna Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000293418
  21. Novago Żnin Sp. Z O.O., Wawrzynki − KRS 0000425357
  22. Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Budownictwa, Warszawa − KRS 0000229987
  23. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Legnicy, Legnica − KRS 0000087024
  24. Polskie Towarzystwo Naukowe Prawa Prasowego, Poznań − KRS 0000320972
  25. Regionalne Centrum Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000266535
  26. Remondis Aqua Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000144765
  27. Remondis Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000037763
  28. Remondis Drobin Komunalna Sp. Z O.O., Drobin − KRS 0000061916
  29. Remondis Kroeko Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000318593
  30. Remondis Łódź Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000369261
  31. Remondis Mrągowo Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000175702
  32. Remondis Olsztyn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286365
  33. Remondis Otwock Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000108326
  34. Remondis Sanitech Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000168556
  35. Remondis Serwis Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000541398
  36. Remondis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031135
  37. Remondis Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000062386
  38. Remondis Świdnik Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000098186
  39. Residential Capitol Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000519945
  40. Residential City Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000389551
  41. Residential Lease Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475881
  42. Residential Metropolitan Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000520089
  43. Residential Properties Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474140
  44. Residential Rental Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476270
  45. Reterra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000311376
  46. Security Cleaning System Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000256720
  47. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Szubinie, Szubin − KRS 0000175835
  48. Stowarzyszenie Kujawsko-pomorskie Centrum Edukacji Ekologicznej, Bydgoszcz − KRS 0000411890
  49. Stowarzyszenie My Bydgoszczanie, Bydgoszcz − KRS 0000450349
  50. Stowarzyszenie Sympatyków Dziennikarstwa Młodzieżowego, Bydgoszcz − KRS 0000119951

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Azuba Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000098393
  2. Bilfinger Berger Ag (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000240323
  3. Bilfinger Berger Infrastruktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000237942
  4. Boruta - Zachem Kolor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000229692
  5. Budlex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098126
  6. Centrum Badań Jakości Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000026554
  7. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  8. Ciech Transclean Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000136572
  9. Degórski Golusińska i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska, Poznań − KRS 0000304628
  10. Domator Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365164
  11. Electro - System Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000322739
  12. Eps Polska Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027510
  13. G.n.a. S.A., Warszawa − KRS 0000013189
  14. Gcb Centrostal - Bydgoszcz S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000011227
  15. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  16. Holdingbud-2000 Sp. Z O.O., M.st Warszawa − KRS 0000047377
  17. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  18. Hydrobudowa Grunt-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137642
  19. Hydrobudowa Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135288
  20. Impel Rental Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184172
  21. Infrastruktura Kapuściska S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000160179
  22. Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000063428
  23. Kujawsko-pomorski Związek Lekkiej Atletyki, Bydgoszcz − KRS 0000000594
  24. Lambertz Polonia Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000119662
  25. Lęborskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000173938
  26. Logistics Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000028657
  27. Metalko Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000095792
  28. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja W Bydgoszczy - Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000051276
  29. Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000182875
  30. Natural Chemical Products Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000078853
  31. Oczyszczalnia Ścieków Kapuściska Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000144376
  32. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  33. Pomorska Agencja Poszanowania Energii Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146616
  34. Pomorsko-kujawska Izba Budownictwa W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000052661
  35. Porr Polska Infrastructure S.A., Warszawa − KRS 0000026184
  36. Port Lotniczy Bydgoszcz S.A., Białe Błota − KRS 0000121056
  37. Pracodawcy Pomorza i Kujaw Związek Pracodawców, Bydgoszcz − KRS 0000109572
  38. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Włocławek − KRS 0000062233
  39. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000061389
  40. Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Bej Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000012198
  41. Realbud Bydgoszcz Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000053521
  42. Remondis Lębork Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000125635
  43. Remondis Ostrowiec Sp. Z O.O., Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000027985
  44. Rethmann Częstochowa Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000080948
  45. Rethmann Sanitech Sp. Z O.O., Wągrowiec − KRS 0000200916
  46. Saria Małopolska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132983
  47. Saria Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021005
  48. Saur Silesia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000172145
  49. Społeczny Komitet Budowy Szkoły - Pomnika Jana Pawła Ii, Bydgoszcz − KRS 0000021673
  50. Techma-bydgoszcz S.A., Bydgoszcz − KRS 0000229039

Powiązane przetargi (98 szt.):
  1. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2017 roku
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania
    czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2017 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu
    zamówienia został zawarty w załącznikach nr od 1 do 7 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest
    zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr
    8 do SIWZ
  2. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2.Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji pn.: „Zakres prac i wykaz pomieszczeń” 2.1.Definicje: 1) Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 2) Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3) Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 4) Gruntowne czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-27 czerwca oraz 01-04 września 2016 odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX® 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości.
  3. Utrzymanie czystości w krytej pływalni „Czwórka” zlokalizowanej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Stawowa 39 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Utrzymanie czystości w krytej pływalni „Czwórka” zlokalizowanej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Stawowa 39 w Bydgoszczy
  4. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.” 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) utrzymanie czystości i porządku przez 7 dni w tygodniu, b) częstotliwość sprzątania 2x dziennie (rano i wieczorem) i interwencyjnie w razie potrzeby, c) sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy d) sprzątanie 59 pokoi co 21 dni w dniu rozjazdu stawka jednorazowa, e) okresowe sprzątanie w Dziale Żywienia, f) jednakowa i estetyczna odzież oraz obuwie ochronne, a także identyfikatory dla personelu sprzątającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w ofercie cenowej zał. Nr 7 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: DZIAŁ PIELĘGNACYJNO-WSPÓŁPRACUJĄCY 1. Sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Segmentach A, B, C i E oraz w holu głównym z wiatrołapem przez siedem dni w tygodniu, 2 x dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 7.00 do 20.00, a także interwencyjnie w razie potrzeby. 2. Pierwsze sprzątanie o godz. 6.00 w dni powszednie i o godz.7.00 w soboty, niedziele i święta. 3. Mycie maszynowe (maszyną bezprzewodową) i mycie ręczne, froterowanie powierzchni podłogowych ciągów komunikacyjnych w w/w Segmentach oraz w holu głównym z wiatrołapem 2 x dziennie i w zależności od potrzeb z użyciem odpowiednich środków chemicznych do wykładzin z tworzyw sztucznych i tarketu (płyny i emulsje samopołyskowe) o właściwościach antypoślizgowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości: płytek tarketowych, wykładziny norament (pastylki) wykładziny norament (gładki), terakoty, płytek podłogowych granitowych oraz wycieraczek i wykładzin podłogowych. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy schodów oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych w Segmencie: A i C oraz holu. 8. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 9. Utrzymanie w ciąglej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 11. Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. Ponadto: 1. Sprzątanie 59 pokoi co 21 dni wraz z przynależnymi łazienkami. ZAKŁAD PRZYRODOLECZNICZY 1. Utrzymanie czystości i porządku przez 6 dni w tygodniu, dodatkowo basen w niedzielę (7 dni w tygodniu). 2. Sprzątanie1x dziennie (od godz.14.30) i interwencyjnie w razie potrzeby. Wyjątek stanowią: basen i szatnie – sprzątanie co 2 godz. od godz.7.00 do 20.00 oraz toalety – sprzątanie 3 razy dziennie. Przygotowanie płynu do dezynfekcji stóp w brodzikach basenowych (w szatni damskiej i męskiej). 3. Sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy. Okresowa dezynfekcja: klamek, słuchawek telefonicznych oraz całej powierzchni basenu z dezynfekcją i odgrzybianiem - w okresie rozjazdów. Środki do dezynfekcji po stronie Zamawiającego. 4. Okresowe szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek (gres) i interwencyjnie w razie potrzeby. 5. Mycie okien co kwartał i interwencyjnie w razie potrzeby. Ponadto: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 2. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 3. Utrzymanie w ciągłej czystości wykładzin z tworzyw sztucznych, terakoty, wycieraczek i wykładzin podłogowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 8. Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. 9. Utrzymanie w ciągłej czystości kratek wentylacyjnych. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości kabiny kriokomory. DZIAŁ ŻYWIENIA Okresowe sprzątanie w Dziale Żywienia 1. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek(kuchnia, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia socjalne, klatka schodowa) -co 2 miesiące 500m2 2. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek w sali jadalnej, sali Solinka, Pijalnia wód ,Ogród zimowy, Sala Spacerowa – co 2 miesiące 720m2 3. Mycie okien w kuchni, magazynach ,stołówce , sali Solinka mycie dwustronne 0szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów) co dwa 2 miesiące 308 m 2 4. Mycie okien i luster w Pijalni wód i ogrodzie zimowym, Sali spacerowej, łącznika pomiędzy Zimowym Ogrodem a Salą Spacerową (mycie dwustronne szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów),Ogród zimowy -ściany ze szkła, szklany dach – co 2 miesiące 422 m 2 5. Utrzymanie w czystości lamp i konstrukcji metalowej w Pijalni Wód i korytarzu przed Pijalnią wód oraz w Sali Spacerowej co 3 miesiące 80 szt. lamp oraz konstrukcja metalowa na której są zawieszone 6. Mycie siatek okiennych ( przy każdym myciu okien) co 2 miesiące 50 szt. Uwaga! Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia 4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego skierował do realizacji umowy 8 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – wymóg zatrudnienia musi być spełniony przez cały okres realizacji umowy przedmiotu umowy. Powyższe wymagania dotyczą również podwykonawców, których ewentualnie może wskazać Wykonawca. 4.2. Przez cały okres realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, tj. osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgody na wgląd przez Zamawiającego do ich umów o pracę tj. na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4.4. Przed zawarciem umowy tj. w terminie wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie zawierające imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, skierowanych przez niego do wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany osób lub wyznaczenia zastępstwa Zamawiający zobowiązany jest również spełnić wymóg dot. zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz aktualizować wskazany wyżej wykaz. 4.5. Niespełnienie wymagań w zakresie określonym w pkt 4.1. – 4.3. skutkować będzie naliczeniem kar umownych określonym we wzorze umowy - zał. Nr 5 do siwz. 4.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż. 4.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, w tym za uszkodzenie lub zniszczenie wszelkiej własności publicznej lub prywatnej w pomieszczeniach objętych usługą sprzątania.
  5. Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy w zakresie określonym poniżej.
    W dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30, Wykonawca zapewni jednego pracownika,
    który wykonywać będzie niżej wyszczególnione czynności:
    a)obsługę centralki telefonicznej - łączenie zewnętrznych rozmów telefonicznych na poszczególne numery wewnętrzne,
    b)nadzór ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego,
    c)zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu,
    d)przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek
    Zamawiającego.
    W dni robocze w godzinach od 15.30-7.30, a w dni wolne od pracy przez całą dobę Wykonawca zapewni jednego pracownika w celu ochrony mienia i majątku znajdującego się w budynku siedziby Zamawiającego, który zobowiązany będzie również do:
    a) wykonywania obchodów obiektu,
    b) utrzymania czystości na działce oraz terenie zewnętrznym stanowiącym własność Zamawiającego wokół budynku (zamiatanie powierzchni, odśnieżanie),
    c) utrzymania chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego
    łącznie ze schodami zewnętrznymi - wejście do budynku siedziby - w stanie
    uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie skutków gołoledzi itp.),
    d) nadzorowania - bieżącego wizualnego monitorowania kontrolek świadczących o gotowości
    do uruchomienia instalacji alarmowej p.poż.- oddymiania, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy,
    e) wydawania kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom Okręgowego Inspektoratu Pracy oraz nadzorowanie dokonywania wpisów w książce kluczy,
    f) obsługa i korzystanie z systemu wideo monitorowania.
    Wymagany materiał, sprzęt i narzędzia do wykonywania czynności opisanych wyżej (pkt b i c) zabezpieczy Wykonawca.
    Zakres usług opisany w pkt. 3.1. i 3.2. Wykonawca świadczyć będzie przez umundurowanych pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje oraz wymagane prawem dokumenty upoważniające do ich zatrudnienia na danym stanowisku pracy. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy wykonujący przedmiot umowy posiadali licencję pracownika ochrony I czy II stopnia.
  6. Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Parku Wodnego w Świeciu
    Zamawiający: Vistula-Park Świecie sp. z o. o., Świecie
    Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Parku Wodnego w Świeciu przy ul. Bydgoskiej 1, 86-100 Świecie, przez 7 dni w tygodniu.
  7. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech CZĘŚCI:
    1) CZĘŚĆ 1: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3,
    2) CZĘŚĆ 2: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 10/16,
    3) CZĘŚĆ 3: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego
    w Bydgoszczy Oddział we Włocławku przy ul. Piekarskiej 16a.
  8. świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych.
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych. 2. Miejsce wykonywania usługi: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 110/114. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: 1) załącznik nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający zakres wykonywania prac porządkowych wewnątrz budynków oraz na terenie zewnętrznym 2) załącznik nr 1b do SIWZ - wykaz powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych zamówieniem oraz wymagana częstotliwość prowadzonych prac 3) załącznik nr 1c do SIWZ - wykaz środków czystości, urządzeń i sprzętu 4. Wymagania określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 5. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ oraz w niniejszym rozdziale. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) środków/sprzętu/urządzeń oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków/sprzętu/urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w SIWZ i załącznikach do SIWZ lub lepsze. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (data, godzina) oraz w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 9. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiednią ilość kontenerów socjalnych z sanitariatami dla pracowników. Zamawiający udostępni miejsce na terenie Instytutu Lotnictwa na postawienie kontenerów Wykonawcy i udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.. Zamawiający umożliwi podłączenie mediów do kontenerów socjalnych Wykonawcy. Samo podłączenie mediów jest w zakresie Wykonawcy. 11. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia do pracy w Polsce, być niekarane. Minimum dwie osoby winny posiadać uprawnienia do prowadzenia ciągników. 12. Wykonawca zapewni ilość osób niezbędną do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga minimum 15 osób, w tym 1 osoba do nadzoru realizacji zamówienia oraz minimum 8 osób sprzątających pomieszczenia w budynkach oraz minimum 6 osób utrzymujących teren zewnętrzny. Personel sprzątający pomieszczenia i utrzymujący teren zewnętrzny jest zobowiązany do pracy w dni robocze w godzinach 06:00-14:00. W godzinach 14:00-16:00 Wykonawca zapewni dyżur 2 osób sprzątających pomieszczenia i 2 osób utrzymujących teren zewnętrzny. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia imiennej listy pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia i jej bieżącej weryfikacji w przypadku wystąpienia zmian. Przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu jej podpisania) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę pracowników wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionych nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualną listę osób świadczących usługę. W przypadku nie przedłożenia listy wraz zaświadczeniami o niekaralności w powyższym zakresie w terminie określonym wyżej, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia ww. stanu faktycznego. 13. Wykonawca wyznaczy pracownika/pracowników nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym. Pracownik nadzorujący jest obowiązany przebywać na terenie Instytutu Lotnictwa w dni robocze w godzinach 06:00 - 14:00, natomiast w godzinach 14:00-16:00 jest zobowiązany być dostępnym pod telefonem w celu koordynacji dyżuru osób sprzątających. Zamawiający wymaga, aby pracownik nadzorujący i koordynujący pracę ekip sprzątających, posiadał minimum roczne doświadczenie w nadzorowaniu i koordynowaniu pracy personelu sprzątającego w firmie świadczącej usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie pracownika nadzorującego i koordynującego o spełnianiu ww. wymagania w terminie najpóźniej do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku nie przedłożenia oświadczenia pracownika w powyższym zakresie i terminie, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 14. Wykonawca całość prac objętych zamówieniem wykonywać będzie przy użyciu własnych środków czystości. Wykonawca zapewni, w sposób ciągły i nieprzerwany oraz w ilościach odpowiadających bieżącemu użytkowaniu uzupełnienie środków czystości, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 1 w załączniku nr 1c SWIZ. Stosowane środki czystości, toaletowe itp. muszą być dopuszczone do obrotu, o bezspornie dobrej jakości, posiadać atest PZH (o ile jest wymagany), właściwe do wymaganego zastosowania. Stosowane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów, biologicznie neutralne. 15. Wykonawca zapewni sprzęt i narzędzia do wykonywania usługi, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SWIZ oraz inne, niewymienione w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SIWZ, których zastosowanie jest niezbędne do należytego wykonania umowy. Sprzęt i narzędzie muszą spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i dopuszczenia do pracy. W przypadku awarii sprzętu, bądź narzędzi, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany na sprzęt bądź narzędzia sprawne. 16. Każda zmiana zawartości wykazu środków czystości oraz wykazu sprzętu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Sprzęt mechaniczny musi pozostawać w wyłącznej dyspozycji Zamawiającego i przebywać stale na terenie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty kontroli czystości w toaletach. Karta kontroli powinna być zamieszczona na drzwiach od strony wewnętrznej lub ścianie sanitariatu w widocznym miejscu. Po każdorazowym sprzątaniu, osoba sprzątająca winna zapisać godzinę sprzątania danego pomieszczenia oraz czytelnie się podpisać. 18. W razie zauważenia usterek technicznych zaistniałych na terenie Instytutu Lotnictwa należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia w wysokości co najmniej 800 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. W przypadku nie przedłożenia polisy OC w powyższym zakresie i terminie Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 20. Wykonawca wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą wypełnioną tabelkę zawierającą wykaz urządzeń, jakie Wykonawca przeznaczy do realizacji zamówienia. 21. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przygotować i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji: 1) imienną listę pracowników wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionymi nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r.. 2) harmonogram prac objętych zamówieniem. Harmonogram prac stanowić będzie załącznik do umowy. Zmiany harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualny harmonogram. 3) listę środków czystości wymaganych w tabeli nr 1 załącznika nr 1c do SIWZ z podaniem nazwy i producenta oraz z opisem parametrów produktów w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wraz z ww. listą środków czystości Wykonawca przedstawi próbkę każdego środka. W przypadku, gdy dany produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania innego produktu spełniającego wymagania. 22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, na czas realizacji zamówienia, zatrudnił na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania określone w niniejszej umowie. Wymóg ten nie dotyczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym, o którym mowa w ust. 13. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę zawarte z pracownikami wraz ze zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zawartych w umowach o pracę w celach realizacji niniejszego zamówienia. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę przez Wykonawcę skutkować będzie powstaniem odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  9. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze w okresie 12 miesięcy dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym świadczeniu usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze w okresie 12 miesięcy dla Term Cieplickich Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Tomie IV - szczegółowy harmonogram prac.
  10. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2. 2. Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Definicje: 3.1. Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.2. Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3.3. Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 3.4. Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-27 czerwca oraz 01-04 września 2016 r. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX® 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości 4. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy
  11. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń szpitala. Zadanie podzielone zostało na 2 pakiety: Pakiet nr -sprzątanie pomieszczeń oddziałów Pakiet nr 2 -sprzątanie administracji i pozostałych pomieszczeń. Wielkość przedmiotu zamówienia -SIWZ-załączniki 1,2,3
  12. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załącznikach nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ
  13. Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 1800 m2 - tereny zielone, 1200 m2 - parking i chodniki. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, b) wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych, c) dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, d) sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie, e) utrzymanie przyległych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czystości. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności określone umową w czasie funkcjonowania obiektu krytej pływalni tj. w dni powszednie, soboty, niedziele, święta, w okresie otwarcia obiektu dla publiczności i po jego zamknięciu. Dotyczy to również terenów zewnętrznych w zakresie przewidzianym dla tego rodzaju pracy. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do umowy. Zapisy dotyczące klauzuli społecznej, o której mowa w przepisach art. 29 ust. 4 ustawy Pzp: Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonawca, któremu zamawiający udzieli zamówienia publicznego, zobowiązany będzie zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności podczas realizacji zamówienia tj.: - w zakresie wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu. b) W przypadku, gdy czynności wskazane w lit. a) będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, wykonawca zobowiązuje się, aby w umowie o podwykonawstwo zobowiązać podwykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności pod rygorem niezaakceptowania podwykonawcy przez zamawiającego i zapłaty kary umownej określonej w §10 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Wykonawca, składając ofertę, składa oświadczenie o następującej treści: W przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej i podpisania umowy o zamówienie publiczne zobowiązuję się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu. W przypadku, gdy czynności te będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, zobowiązuję się, aby w umowie o podwykonawstwo zobowiązać podwykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności. d) Wykonawca po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne obowiązany będzie udowodnić zamawiającemu wykonanie obowiązku wskazanego w lit. a) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Zamawiający ma prawo skontrolowania podczas realizacji umowy wykonania obowiązku wskazanego w lit. a) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  14. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W 2016R
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
    SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W 2016R
  15. Ochrona osób i mienia w obiekcie biurowym IDEA Przestrzeń Biznesu na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
    Zamawiający: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099),w obiekcie będącym własnością Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o.,tj. w obiekcie pod nazwą IDEA -PRZESTRZEŃ BIZNESU - Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy, a w szczególności: 1)Ochrona stała, bezpośrednia, świadczona:w dni robocze w godzinach od 17.30 - 7.30 realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony,w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo, realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony; 2)Usługa działań interwencyjnych - patrol interwencyjny - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia, z zastrzeżeniem, że czas reakcji (dotarcie do obiektu) na wezwanie nie przekroczy 15 minut; 3)Monitorowanie sygnałów i obsługa systemu alarmowego sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, CCTV; 4)Realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach obowiązujących na terenie zamawiającego. Usługa wykonywana będzie przez pracowników ochrony Wykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r, Poz. 1099) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. Plany schematyczne obiektu stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej obiektu przed złożeniem oferty.
  16. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4a, b, c do SIWZ.
  17. Usługi utrzymania czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią przy os. Kazimierza Wielkiego 21, należącej do urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. Wykonawca świadczy przedmiotowe usługi wykorzystując własny sprzęt i środki chemiczne wcześniej zakupione. 2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz środków chemicznych, o których mowa w pkt 1, wraz z kartami ich charakterystyki. Wykonawca jest zobowiązany używać takich środków chemicznych, które nie będą miały negatywnego wpływu na obiekt Krytej Pływalni NAQUARIUS wraz z całościowym wyposażeniem. 3. Wykaz pomieszczeń i wielkość rejonów oraz rodzaj czynności, na których ma być wykonywana usługa, w sposób szczegółowy określa Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji. 4. Przekazanie obiektu Krytej Pływalni NAQUARIUS nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym ustalony zostanie stan Obiektu z chwili zawarcia umowy. W tym samym trybie Obiekt zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończeniu umowy. Wzór protokołu zdawczo - odbiorczego stanowi Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji. 5. Prowadzenie usługi polega na wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków zgodnie z treścią Załączników do niniejszej Specyfikacji, zawierających harmonogram z podziałem na poszczególne czynności i zakres serwisu dziennego oraz nocnego sprzątania głównego dla poszczególnych pomieszczeń nieruchomości Zmawiającego, podlegających usłudze. 6. Zamawiający zastrzega, że na pierwszej i drugiej zmianie (tj. w godz. 600 - 1400 i 1400 - 2200) będzie przebywała jedna osoba utrzymująca czystość i porządek higieniczno - sanitarny, a na trzeciej zmianie będą to dwie osoby. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować łącznie minimum sześcioma osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi na obiekcie Krytej Pływalni NAQUARIUS. 7. Wprowadzenie Podwykonawców nie pociąga za sobą możliwości naliczania dodatkowej zapłaty za generalne wykonawstwo ani dokonania jakichkolwiek zmian warunków niniejszej umowy. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
  18. WAG.261.1.5.2015 wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku.
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Bydgoszcz
    Sprzątanie obiektów biurowych:
    1. Al. Mickiewicza 15 Bydgoszcz
    Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 1 017 m 2
    Utrzymanie czystości wokół posesji - tereny przyległe :
    - parking 360 m 2 polbruk, w tym powierzchnia pod wiatą przystankową,
    - trawnik przed budynkiem - ok. 28 m 2 ,
    - chodnik + schody przed budynkiem, za budynkiem - ok. 110 m 2 .
    2. ul. Słowackiego 3 Bydgoszcz
    Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 1590 m 2
    Utrzymanie czystości wokół posesji - tereny przyległe :
    - podwórko zamknięte, wybetonowane o pow. ok. 50 m 2
    - trawnik przed budynkiem ok. 25 m 2 ,
    - chodnik przed budynkiem ok. 80 m 2
    3. ul. Warszawska 10 Bydgoszcz Wydział ds. Służb Mundurowych
    Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 522,00 m 2
    Utrzymanie czystości wokół posesji - ok. 680 m 2
    - tereny przyległe ok. 500,00 m 2 oraz 16 miejsc parkingowych o pow. ok. 180,00 m 2
    - od strony południowej - od budynku do ogrodzenia na całej jego długości,
    - od strony zachodniej - trawnik wzdłuż całego ogrodzenia oraz klomb,
    - chodnik wewnątrz posesji z przyległym do niego trawnikiem,
    - klomb przy garażach.
    4. Toruń, ul. Szosa Chełmińska 30
    Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 405 m 2
    5. Włocławek, ul. Kilińskiego 16
    Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 190 m 2
    6. Usługa sprzątania -na żądanie:
    Wykonywana będzie we wszystkich ww. lokalizacjach Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu-wezwaniu wykonawcy - osoby nadzorującej.
    Umowa od 1.01.2016 r. do 31.05.2017 r.
  19. Usługa sprzątania obiektu Zamawiającego zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Usługa sprzątania obiektu Zamawiającego zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
  20. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
    Zamawiający: Izba Celna w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń:
    a) Usługa nr 1 - Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans),
    b) Usługa nr 2 - Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156)
    c) Usługa nr 3 - Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183)
    d) Usługa nr 4 - Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku),
    e) Usługa nr 5 - Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach,
    ul. Szosa Baranowicka 35.
    przez okres 12 miesięcy
  21. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2015, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
  22. Świadczenie usług sprzątania oddziałów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  23. Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
  24. Sprzątanie powierzchni biurowych w nieruchomościach użytkowanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. ZZK-WP/3400/159/14
    Zamawiający: Zarząd Zasobu Komunalnego, Wrocław
  25. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
  26. Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie krytej pływalni w Barcinie przy ul. J. Wojciechowskiego 1 a oraz terenów przyległych
    Zamawiający: Barciński Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., Barcin
  27. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-2
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  28. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie przy ul. Mahle 4 oraz utrzymania czystości wokół budynku
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie, Krotoszyn
  29. Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu
    Zamawiający: AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o., Wągrowiec
  30. Świadczenie usług ochrony.
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  31. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
  32. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 18 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  33. świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz sprzątania i utrzymania terenu zewnętrznego na terenie Instytutu Lotnictwa.
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
  34. Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
  35. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE OBIEKTU HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ GDYNIA ARENA W GDYNI.
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, Gdynia
  36. Kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich położonego przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2014, dla Term Cieplickich Sp. z o.o.
    Zamawiający: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Jelenia Góra
  37. USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Koronowo
  38. Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń basenu Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER w Wielkiej Nieszawce
    Zamawiający: Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o., Wielka Nieszawka
  39. ochrona osób i mienia Hali Sportowo Widowiskowej Łuczniczka w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", Bydgoszcz
  40. Utrzymanie czystości i porządku higieniczno - sanitarnego Krytej Pływalni NAQUARIUS w Nakle nad Notecią
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
  41. utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
    Zamawiający: Centrum Sportu i Kultury, Garwolin
  42. sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, Bydgoszcz
  43. Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  44. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  45. Ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dworcowej 63 i ul. Powstańców Wielkopolskich 46 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  46. usługa utrzymania czystości budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Sybiraków 14 i 16 oraz terenów do nich przyległych
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  47. Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym ,Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  48. Usługi sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległe Rejony z podziałem na części:Część nr 1 Oddział w Bydgoszczy,Część nr 2 Rejon w Bydgoszczy,Część nr 3 Rejon w Inowrocławiu,Część nr 4 Rejon w Nakle,Część nr 5 Rejon w Świeciu,Część nr 6, Rejon w Toruniu,Część nr 7 Rejon we Włocławku,Część nr 8 Laboratorium Drogowe
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  49. SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W OKRESIE 11 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  50. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku.
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  51. Kompleksowe sprzątanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w Świeciu o łącznej powierzchni 3.700 m.kw.
    Zamawiający: Vistula-Park Świecie sp. z o. o., Świecie
  52. Sprzątanie pomieszczeń, terenu zewnętrznego i dozór elektroniczny obiektów
    Zamawiający: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego, Bydgoszcz
  53. Sprzątanie budynków i posesji Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  54. Usługi utrzymania czystości w częściach wspolnych budynkow mieszkalnych w Bydgoszczy przy ul. Polukarda uul. Trybowskiego
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  55. Dostarczanie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  56. Kompleksowe dostarczanie ciepła dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy - budynek przy ul. Gdańskiej 20
    Zamawiający: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Bydgoszcz
  57. Dostawa energii cieplnej do kompleksu budynków Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, Koronowo
  58. Dostawa energii cieplnej do budynków Zespołu Szkół Licealnych w Koronowie
    Zamawiający: Zespół Szkół Licealnych im. Leona Wyczółkowskiego, Koronowo
  59. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  60. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe na terenie gmin: Dobrcz, Koronowo, Osielsko, Białe Błota, Nowa Wieś Wielka, Solec Kujawski
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  61. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Gmina Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka
  62. Dostawa ciepła i usługi przesyłowe do siedziby Radia PiK S.A. w Bydgoszczy
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A., Bydgoszcz
  63. Dostawa ciepła oraz usługi przesyłowe dla Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Bydgoszczy do budynku przy ulicy Chodkiewicza 20
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  64. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego..
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  65. Dostawa energii cieplnej dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  66. DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ DO OGRZEWANIA OBIEKTÓW: REDŁOWSKA8, ŚW. FLORIANA 18, TORUŃSKA 174a, TORUŃSKA 180A
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  67. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy, w rejonie II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  68. wywóz i składowanie odpadów o kodach 20 01 08, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 07 z terenu 10 WSzKzP - SPZOZ i z Domu Medyka
    Zamawiający: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  69. Świadczenie usług polegających na dostarczaniu ciepła do budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  70. Utrzymaniem zimowym dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 - drogi powiatowe w gminie Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  71. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  72. Dostawy energii cieplnej
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  73. Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych stałych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr Emila Warmińskiego w Bydgoszczy wraz z udostępnieniem pojemników, kontenerów i prasokontenera do ich gromadzenia, w okresie 24 miesięcy.
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  74. Dostawa ciepła
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  75. Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji odpadów medycznych
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  76. Zbieranie, transport i przekazanie do odzysku odpadów opakowaniowych gromadzonych w sposób selektywny na terenie miasta i gminy Łabiszyn
    Zamawiający: Urząd Miejski w Łabiszynie, Łabiszyn
  77. Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co będące przedmiotem umowy nr WGK/38/2010 z dnia 31.3.2010r. związanych z oczyszczaniem miasta Bydgoszczy w rejonach I, II
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  78. Dostarczenie ciepła do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  79. 9/P/2010
    Zamawiający: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Bydgoszcz
  80. Dostawa energii cieplnej na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  81. Kompleksowe dostarczanie ciepła do budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  82. postępowanie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług kompleksowego dostarczania ciepła do obiektu Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  83. Wywóz odpadów zbieranych w sposób selektywny z obszaru Gminy Osielsko
    Zamawiający: Urząd Gminy Osielsko, Osielsko
  84. Wywóz nieczystości stałych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  85. Oczyszczanie miasta Bydgoszczy w rejonach I, II i III
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  86. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2009/2010
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  87. Kompleksowa dostawa ciepła do budynków ZDMiKP w Bydgoszczy - ul. Toruńska 174a, ul. Redłowska 8, ul. Św. Floriana 18, ul. Toruńska 180A.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, Bydgoszcz
  88. Sprzedaż ciepła i świadczenie usług przesyłowych dla budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64A
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  89. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  90. Usługa dostawy ciepła dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na cele centralnego ogrzewania i ciepłej wody
    Zamawiający: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego, Bydgoszcz
  91. Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy w postaci skratek i zawartości piaskownika
    Zamawiający: Spółka Wodna "Kapuściska", Bydgoszcz
  92. Zakup ciepła oraz usług przesyłowych - do budynków znajdujących się w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  93. Dostawa i przesył energii cieplnej
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, Koronowo
  94. Dostawa energii cieplnej do budynku biiurowego usytuowanego w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  95. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2008/2009
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  96. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2008/2009
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  97. WYWÓZ ODPADÓW SKŁADOWANYCH W POJEMNIKACH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI SZKŁA, TWORZYW SZTUCZNYCH I MAKULATURY WRAZ Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI WOKÓŁ MIEJSC ICH SKŁADOWANIA NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
  98. Wyposażenie w stosowne pojemniki i wywóz nieczysstości stałych z siedzib jednostek policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz

Inne osoby dla Woźniak Kuna (1000 osób):