Kogo reprezentuje osoba

Wojciechowski Piotr

w KRS

Piotr Wojciechowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Nazwisko:Wojciechowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Kwidzyn (Pomorskie), Piaseczno (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:14 w aktualnych firmach, 122 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białkowski Artur, Pokwicka Iwona

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyczek Agata
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białkowski Artur, Cameron Anthony, Crevesy Catherine, Kacprzyk Paweł, Lindekranz Jaroslav Andre, Mączka Cezary, Pokwicka Iwona, Pyśkiewicz Sylwia, Ragmark Fredrik, Ryan Joseph, Soszyński Piotr Andrzej, Stubbington John Paul, Suszek Mirosław, Veithen Alexandra, Velasquez Felipe, Walewska Zielecka Bożena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szpara Agnieszka
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białkowski Artur Kamil, Pyśkiewicz Sylwia Agnieszka, Suszek Mirosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiślicka Małgorzata Halina
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kacprzyk Paweł, Łukasiewicz Marcin Jakub

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lach Piotr Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biliński Jacek, Chawłowski Władysław Mieczysław, Den Bult Patrick, Dziwok Piotr Andrzej, Gąsiorowski Jerzy Antoni, Kruszko Anna, Laszczak Piotr Paweł, Leśniańska Aleksandra Joanna, Nieznański Ireneusz Andrzej, Robertson Ian, Starzec Krzysztof Wincenty, Stolarski Piotr, Żuk Paweł Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zarzeczny Krzysztof Paweł
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bretton Nigel Paul, Brown Andrew, Eden Stuart, Gul Marek, Kołodziejczyk Grzegorz Jacek, Marczuk Grzegorz, Mccall Nicholas Hugh, Rostkowska Agnieszka Mariola, Swain David, Zimer Georges Yves
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fink-koller Alice Madeleine, Gul Marek, Nichols Alexander David, Szwarc Michał Dominik, Zimer Georges Yves

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łożyński Bogdan
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączkowski Mirosław Czesław, Biliński Jacek, Fargeas Pirre-yves Didier, Horszczaruk Jerzy Jan, Merril Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyborski Wit Roman
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijałkowski Jacek, Kacprzyk Paweł, Klimkiewicz Aldona Julia, Pikulicki Ireneusz Roman, Pyśkiewicz Sylwia, Rychlik Jerzy, Ślimińska Małgorzata, Soszyński Piotr Andrzej, Suszek Mirosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyko Dariusz Stanisław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dunn Tucson, Jarzębska Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szufladowicz Marek
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziński Witold, Kraszewski Michał, Lubiatowski Przemysław, Piontek Tomasz, Prądzyński Rafał, Sands Richard, Soszyński Piotr, Łukasiewicz Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorkiewicz Jędrzej
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Morgan Keeneth Anthony, Łukasiewicz Marcin Jakub

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Morgan Kenneth Anthony
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziński Witold, Łukasiewicz Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stańczyk Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3city Electronics Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000461286
  2. Ad Astra Executive Charter S.A., Warszawa − KRS 0000377718
  3. Aleksander Iv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000316256
  4. Aleksander Iv Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000323292
  5. Aspe Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000102235
  6. Automotive Fuels Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000437117
  7. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  8. Cdp Netia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023814
  9. Centrum Medycyny Pracy Zakład Leczniczo-profilaktyczny Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000057924
  10. Centrum Medyczne Damiana Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132852
  11. Dom Maklerski Banku Handlowego S.A., Warszawa − KRS 0000002963
  12. Elarya Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000707016
  13. Elarya Sp. Z O.O. Medical Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000715050
  14. Elarya Sp. Z O.O. Wicto Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000715460
  15. Energia Zachód Holdings Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304981
  16. Energia Zachód Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000125852
  17. Fincrea S.A., Wrocław − KRS 0000239530
  18. Fundacja Chcemisie, Poznań − KRS 0000286529
  19. Fundacja Rehasport Clinic, Poznań − KRS 0000410877
  20. Golden Lemon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000697802
  21. Ir Agronom S.A. 11 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000464551
  22. Ir Agronom S.A. 13 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000484387
  23. Ir Agronom S.A. 17 Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000502000
  24. Ir Agronom S.A. 18 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000499515
  25. Ir Agronom S.A. 6 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000429582
  26. Izba Domów Maklerskich, Warszawa − KRS 0000085504
  27. J.p. Morgan Europe Limited Sp. Z O.O. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000384365
  28. Kg Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000574360
  29. Klinika 37 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000676249
  30. Klinika 37 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000678980
  31. M Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000170351
  32. Medi Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415680
  33. Medicover Benefits Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000391554
  34. Medicover Forsakrings Ab (publ)s.a. - Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000280346
  35. Medicover Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021314
  36. Medvit Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000006115
  37. Megastore.pl S.A., Kielce − KRS 0000301770
  38. Momo Property S.A., Warszawa − KRS 0000594749
  39. Momo S.A., Warszawa − KRS 0000357798
  40. Neo Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000321993
  41. Nordic Living Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000456042
  42. Nowy Kapitał Ziemski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541234
  43. Oncomed Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257787
  44. Paged S.A., Warszawa − KRS 0000015401
  45. Paged-sklejka S.A., Morąg − KRS 0000010478
  46. Pmo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363559
  47. Pnr Services Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000498986
  48. Polska Grupa Farmaceutyczna - Hurt Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000375696
  49. Polskie Towarzystwo Barku i Łokcia, Poznań − KRS 0000559846
  50. Poznańskie Stowarzyszenie Oświatowe, Poznań − KRS 0000032752

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abramowski Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000062246
  2. Ad Ochrona i Ratownictwo Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000076955
  3. Aspire-stowarzyszenie It i Business Process Services, Kraków − KRS 0000329793
  4. Avi Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000227670
  5. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  6. Barista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229700
  7. Bonder Medica Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnośicą, Warszawa − KRS 0000012543
  8. Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189581
  9. Centrum Medyczne Gamma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000417488
  10. Centrum Medyczne Medica Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000038845
  11. Centrum Zdrowej Skóry Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000499280
  12. Credit Suisse (poland) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035143
  13. Credit Suisse First Boston (polska) S.A., Warszawa − KRS 0000019650
  14. Dom Maklerski Bz Wbk S.A., Poznań − KRS 0000006408
  15. Edf Polska Centrala Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373705
  16. Edf Polska Cuw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094376
  17. Ekp Sp. Z O.O., Klucze − KRS 0000133490
  18. Emc Instytut Medyczny S.A., Wrocław − KRS 0000222636
  19. Emc Piaseczno Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000376614
  20. Emc Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000319419
  21. Europapier Polska Sp. Z O.O., Tczew − KRS 0000112435
  22. Fado S.A. Centrum Usług Medycznych, Gdynia − KRS 0000008903
  23. For Nature Solutions Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000353497
  24. Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź − KRS 0000245363
  25. Gora Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361914
  26. International Paper - Kwidzyn Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000292525
  27. International Paper Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000053310
  28. Internetia Spólka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000229688
  29. Invimed - Europejskie Centrum Macierzyństwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090228
  30. Invimed - T Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022817
  31. Ipopema Asset Management S.A., Warszawa − KRS 0000026687
  32. Ir Agronom S.A. 1 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000417269
  33. Ir Agronom S.A. 10 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000464799
  34. Ir Agronom S.A. 12 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000483863
  35. Ir Agronom S.A. 14 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000493628
  36. Ir Agronom S.A. 15 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000494444
  37. Ir Agronom S.A. 19 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000465704
  38. Ir Agronom S.A. 2 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000417130
  39. Ir Agronom S.A. 22 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000465539
  40. Ir Agronom S.A. 24 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000466207
  41. Ir Agronom S.A. 3 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000417272
  42. Ir Agronom S.A. 5 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000417084
  43. Ir Agronom S.A. 7 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000435732
  44. Ir Agronom S.A. 9 Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000464796
  45. Jacht Klub Wielkopolski, Poznań − KRS 0000094153
  46. Kaufland Polska Markety Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000095572
  47. Kolumna Transportu Sanitarnego Triomed Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000182633
  48. Kraton Polymers North East Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006386
  49. Liesa Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000298625
  50. Loyalty Partner Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290350

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Skanowanie neuroobrazowym rezonansem magnetycznym. Projekt badawczy NCN 2011/02/A/HS6/00174, pt. Zdolności Manualne, Ręczność i Organizacja Języka w Mózgu: Związki Między Planowaniem Użycia Narzędzi, Gestów i Pojęć.
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Poznań
    Skanowanie neuroobrazowym rezonansem magnetycznym. Projekt badawczy NCN 2011/02/A/HS6/00174, pt. Zdolności Manualne, Ręczność i Organizacja Języka w Mózgu: Związki Między Planowaniem Użycia Narzędzi, Gestów i Pojęć. 140 godzin
  2. świadczenie usług medycznych z zakresu Medycyny Pracy, tj. badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkolenia pracowników w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej oraz porad lekarskich i profilaktyki
    Zamawiający: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., Gdańsk
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych w zakresie medycyny pracy obejmujące badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne pracowników określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy.(Dz.U.Nr.69 poz.332 ze zm.) oraz szkolenia pracowników w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej , porad lekarskich i profilaktyki bez ograniczeń, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w części III SIWZ.
  3. Usługa transportu sanitarnego karetką typu T dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
    Zamawiający: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., Pruszków
    Pakiet nr 1:
    Transport sanitarny karetką transportową typu T bez sanitariusza pozostający w siedzibie Szpitala do dyspozycji Zamawiającego w dni: pon - piąt. w godz. 7:00-15:00. Zamawiający zastrzega, iż w zależności od potrzeby transport może pozostać do telefonicznej dyspozycji w godz. 15:00-19:00.
    Wielkość zamówienia: 48 000 km; 2 750 roboczogodzin.
    Pakiet nr 2:
    Pozycja 1: Transport sanitarny karetką transportową typu T bez sanitariusza 7 dni w tygodniu całodobowo, także w niedziele, święta i dni wolne od pracy - wielkość zamówienia - 31 000km.
    Pozycja 2: Transport sanitarny karetką transportową typu T z sanitariuszem 7 dni w tygodniu całodobowo, także w niedziele, święta i dni wolne od pracy - wielkość zamówienia - 28 300km.
    1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1.1. Pakiet nr 1 (Załącznik nr 6/1 do SIWZ) - Transport sanitarny karetką transportową typu T bez sanitariusza pozostający w siedzibie Szpitala do dyspozycji Zamawiającego w dni: pon - piąt. w godz. 7:00-15:00. Zamawiający zastrzega, iż w zależności od potrzeby transport może pozostać do telefonicznej dyspozycji w godz. 15:00-19:00. Transport będzie odbywał się zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach, m.in. w następujących przypadkach:
    a) przewozu pacjentów do domu po zakończonej hospitalizacji,
    b) przewozu pacjentów do domu po udzieleniu porady w Izbie Przyjęć,
    c) przewozu pacjentów hospitalizowanych na badania do innych placówek leczniczych lub diagnostycznych,
    d) przewozu pacjentów z Izby Przyjęć do innych placówek leczniczych,
    e) przewozu materiału do badań diagnostycznych do innych placówek,
    f) transportu krwi i preparatów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z Warszawy.
    1.2. Pakiet nr 2 (Załącznik nr 6/2 do SIWZ) - Transport sanitarny karetką transportową typu T z sanitariuszem lub bez sanitariusza 7 dni w tygodniu całodobowo, także w niedziele, święta i dni wolne od pracy, na zlecenie telefoniczne złożone przez Zamawiającego. Przewidywany czas oczekiwania na karetkę w trybie normalnym od momentu zgłoszenia do przyjazdu do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 30 min. Natomiast w trybie pilnym czas oczekiwania na karetkę nie może przekroczyć 15 minut. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wywiązać się z podstawienia transportu w czasie 30 minut, w trybie normalnym lub 15 minut w trybie pilnym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej Wykonawcy i wezwania innego transportu na koszt Wykonawcy.
    Transport będzie odbywał się zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach, m.in. w następujących przypadkach:
    a) przewozu pacjentów do domu po zakończonej hospitalizacji,
    b) przewozu pacjentów do domu po udzieleniu porady w Izbie Przyjęć,
    c) przewozu pacjentów hospitalizowanych na badania do innych placówek leczniczych lub diagnostycznych,
    d) przewozu pacjentów z Izby Przyjęć do innych placówek leczniczych,
    e) przewozu materiału do badań diagnostycznych do innych placówek,
    f) transportu krwi i preparatów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z Warszawy.
    Transport krwi realizowany będzie w trybie zwykłym i - na ratunek- od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport - na ratunek - to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający.
    Zgłoszenie telefoniczne potwierdzone zostanie pisemnym zleceniem na przewiezienie chorego lub zlecenie na transport krwi i preparatów krwiopochodnych lub materiału do badań diagnostycznych (w zależności od zapotrzebowania) doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu.
    2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki transportu sanitarnego:
    - spełniające wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w dziale VI a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach;
    - które odpowiadają warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.);
    - wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym. Z zapisów w dowodach rejestracyjnych musi jednoznacznie wynikać, że są to pojazdy transportu sanitarnego;
    - środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma PN-EN 1789+A2:2015-01 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe;
    - pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadać pakiet ubezpieczeń OC, NNW obowiązujący dla tego typu pojazdów;
    - dostosowane do przewozu pacjentów (dostosowane do przewozu osób starszych, niesprawnych ruchowo i niewidomych) w ilości zapewniającej realizację umowy (minimum dwie karetki).
    - których stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, (samochody wyposażone w klimatyzację);
    - Pojazdy nie mogą być starsze niż 8 lat.
    - pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    3. Kwalifikacje personelu:
    Sanitariusz - posiadający wykształcenie średnie, zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej, posiadający orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno- epidemiologicznych,
    Kierowca - kierować pojazdem uprzywilejowanym może osoba, która:
    a) ukończyła 21 lat;
    b) posiada prawo jazdy odpowiedniej do rodzaju pojazdu kategorii;
    c) uzyskała orzeczenie:
    - lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
    - psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym;
    d) ukończyła kurs dla kierujących pojazdami uprzywilejowanymi;
    e) posiada zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy.
    4. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faks oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
    5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcy wymaga się wskazania w ofercie, w jakiej części Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania podwykonawcy jak za działania własne. Podwykonawca do realizacji zamówienia musi posiadać wszystkie uprawnienia zgodnie z wymogami prawa.
    7. Pracownicy Wykonawcy muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualnym orzeczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby; stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. zm.).
    8. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody aktualnych przeglądów środków transportu, serwisu i przeglądów okresowych.
    9. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego.
    10. Wykonawca nie może pobierać od transportowanych lub jego opiekunów czy innych podmiotów opłat z tytułu realizowanego świadczenia.
    11. Usługi transportu sanitarnego będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego:
    - w zakresie Pakietu nr 1 w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy), lecz nie wcześniej niż od dnia 14.05.2016r.
    - w zakresie Pakietu nr 2 w okresie 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy), lecz nie wcześniej niż od dnia 14.05.2016r.
  4. Usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
    Zamawiający: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., Pruszków
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
    1. Transport sanitarny realizowany karetką typu S przez zespoły specjalistyczne, w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. W skład zespołów, wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.).
    Usługa transportu sanitarnego karetką typu S polegająca na przewozie pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej zgodnie z zaleceniami lekarza, będzie realizowana we wszystkie dni tygodnia - także w niedzielę, święta i dni wolne od pracy 24 godziny na dobę na telefoniczne wezwanie osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego potwierdzonym pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu.
    2. Usługa polega na całodobowym zabezpieczeniu, we wszystkie dni tygodnia, transportu sanitarnego zespołu wyjazdowego specjalistycznego S, w celu zapewnienia transportu pacjenta do placówek medycznych.
    3. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie odbioru pacjenta z miejsca wskazanego w zleceniu Zamawiającego i kończy się w miejscu wskazanym w zleceniu Zamawiającego.
    4. Wykonawca zapewnia transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu.
    5. Przewidywany czas oczekiwania na karetkę od momentu zgłoszenia do przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu jako miejsca rozpoczęcia usługi nie powinien przekroczyć 30 min. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wywiązać się z podstawienia transportu w czasie 30 minut, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania innego transportu na koszt Wykonawcy.
    6. Obsada karetki powinna posiadać skład i niezbędne kwalifikacje określone w ustawie z dnia 08.09.2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 757 z późn. zm.).
    7. Odległość usługi transportowej liczy się od momentu wyjazdu z siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu na transport sanitarny.
    8. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej, stosownie do obowiązujących przepisów prawa oraz wymogów NFZ.
    9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę doznaną przez pacjenta, na skutek realizowania transportu środkiem niezgodnym z umową.
    10. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
    11. Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów związanych z eksploatacją środków transportu sanitarnego ani żadnych kosztów związanych z wykorzystywaniem środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
    12. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ustawie o działalności leczniczej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi pozostawać zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
    13. Zgłoszenie telefoniczne potwierdzone zostanie pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu.
    14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał poniższe warunki:
    a) był w gotowości całodobowej, przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi 24 h na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, przez cały okres związania umową;
    b) posiadał środki transportu sanitarnego:
    - spełniające wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w dziale VI a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach;
    - które odpowiadają warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.);
    - których stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, (samochody wyposażone w klimatyzację);
    - wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym. Z zapisów w dowodach rejestracyjnych musi jednoznacznie wynikać, że są to pojazdy transportu sanitarnego;
    - zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 757 z późn. zm.) zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe;
    - Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadać pakiet ubezpieczeń OC, NNW obowiązujący dla tego typu pojazdów;
    15. Pracownicy Wykonawcy muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualnym orzeczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby; stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. zm.).
    16. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody aktualnych przeglądów środków transportu, serwisu i przeglądów okresowych.
    17. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego.
    18. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego aktualne dowody dopuszczenia aparatury sprzętu do stosowania w ochronie zdrowia.
    19. Wykonawca nie może pobierać od transportowanych lub jego opiekunów czy innych podmiotów opłat z tytułu realizowanego świadczenia.
    Pozycja nr 1: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w granicach miasta Pruszkowa karetką typu S - wielkość zamówienia - 36 przewozów; Pozycja nr 2: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego karetką typu S - wielkość zamówienia - 456 przewozów; Pozycja nr 3: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w promieniu powyżej 30 km od siedziby Zamawiającego karetką typu S - 700 kilometrów.
  5. Usługa transportu sanitarnego karetką typu P dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
    Zamawiający: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., Pruszków
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa transportu sanitarnego karetką typu P dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
    1. Transport sanitarny realizowany karetką typu P przez zespoły podstawowe, w skład których wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemowa lub ratownik medyczny. W skład zespołów, wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.).
    Usługa transportu sanitarnego karetką typu P polegająca na przewozie pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej zgodnie z zaleceniami lekarza, będzie realizowana we wszystkie dni tygodnia - także w niedzielę, święta i dni wolne od pracy 24 godziny/dobę na telefoniczne wezwanie osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego potwierdzonym pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu.
    2. Usługa polega na całodobowym zabezpieczeniu, we wszystkie dni tygodnia, transportu sanitarnego zespołu wyjazdowego podstawowego P, w celu zapewnienia transportu pacjenta do placówek medycznych.
    3. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie odbioru pacjenta z miejsca wskazanego w zleceniu Zamawiającego i kończy się w miejscu wskazanym w zleceniu Zamawiającego.
    4. Wykonawca zapewnia transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu.
    5. Przewidywany czas oczekiwania na karetkę od momentu zgłoszenia do przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu jako miejsca rozpoczęcia usługi nie powinien przekroczyć 30 min. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wywiązać się z podstawienia transportu w czasie 30 minut, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania innego transportu na koszt Wykonawcy.
    6. Obsada karetki powinna posiadać skład i niezbędne kwalifikacje określone w ustawie z dnia 08.09.2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 757 z późn. zm.).
    7. Odległość usługi transportowej liczy się od momentu wyjazdu z siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu na transport sanitarny (dotyczy pozycji 4 arkusza asortymentowo-cenowego - Załącznik nr 6 do SIWZ).
    8. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej, stosownie do obowiązujących przepisów prawa oraz wymogów NFZ.
    9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę doznaną przez pacjenta, na skutek realizowania transportu środkiem niezgodnym z umową.
    10. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
    11. Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów związanych z eksploatacją środków transportu sanitarnego ani żadnych kosztów związanych z wykorzystywaniem środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
    12. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ustawie o działalności leczniczej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi pozostawać zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
    13. Zgłoszenie telefoniczne potwierdzone zostanie pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu.
    14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał poniższe warunki:
    a) był w gotowości całodobowej, przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi 24 h na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, przez cały okres związania umową;
    b) posiadał środki transportu sanitarnego:
    - spełniające wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w dziale VI a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach;
    - które odpowiadają warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.);
    - których stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, (samochody wyposażone w klimatyzację);
    - wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym. Z zapisów w dowodach rejestracyjnych musi jednoznacznie wynikać, że są to pojazdy transportu sanitarnego;
    - zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 757 z późn. zm.) zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe;
    - Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadać pakiet ubezpieczeń OC, NNW obowiązujący dla tego typu pojazdów;
    15. Pracownicy Wykonawcy muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualnym orzeczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby; stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. zm.).
    16. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody aktualnych przeglądów środków transportu, serwisu i przeglądów okresowych.
    17. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego.
    18. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego aktualne dowody dopuszczenia aparatury/ sprzętu do stosowania w ochronie zdrowia.
    19. Wykonawca nie może pobierać od transportowanych lub jego opiekunów czy innych podmiotów opłat z tytułu realizowanego świadczenia.
  6. Świadczenie kompleksowej usługi opieki medycznej dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A..
    Zamawiający: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych tzn: opieka medyczna dla pracowników i osób zgłoszonych przez pracowników Zamawiającego w ramach miesięcznego abonamentu oraz świadczeń usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość opcjonalnego zwiększenia o 20 % wartości zamówienia. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach zamówienia podstawowego
  7. Świadczenie usługi transportu sanitarnego podstawowego, spr. nr 26/14
    Zamawiający: Szpital Kolejowy im. Wł. Roeflera w Pruszkowie sp. z o.o., Pruszków
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. Transport sanitarny podstawowy dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o. 2. Usługa polegająca na całodobowym zabezpieczeniu, we wszystkie dni tygodnia, transportu sanitarnego zespołu wyjazdowego podstawowego, w celu zapewnienia transportu pacjenta do placówek medycznych granicach administracyjnych miasta Pruszkowa oraz w obrębie 30 km od siedziby Zamawiającego . 3. Szacunkowe ilości i rodzaje przewozów w skali roku przedstawiono poniżej: Transport sanitarny z zespołem podstawowym w granicach miasta Pruszkowa - 12 szt. Transport sanitarny z zespołem podstawowym do 30 km od siedziby Zamawiającego w jedną stronę -50 szt. Transport sanitarny z zespołem podstawowym do 30 km od siedziby Zamawiającego w dwie strony (cena obejmuje całość usługi łącznie z czasem oczekiwania) -10szt. Ilość km Transportu sanitarnego z zespołem podstawowym powyżej 30 km od siedziby Zamawiającego - 200 km 4. Obsada karetki powinna posiadać skład i niezbędne kwalifikacje określone w ustawie z dnia 8.09.2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r., nr 191, poz. 1410). 5. Karetki muszą odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.). - warunkom określonym w oddziale 4 art. 53 ust.1 ustawy prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2005r. nr 108, poz.908 z póź. zm.), w rozumieniu której samochodami uprzywilejowanym
  8. ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W RAMACH DODATKOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW CENTRUM KOORDYNACJI PROJEKTÓW ŚRODOWISKOWYCH.
    Zamawiający: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, Warszawa
    1. Świadczenie usług medycznych w ramach dodatkowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych. 2. Szacunkowa ilość abonamentów świadczona na rzecz pracowników Zamawiającego: -Liczba Abonamentów indywidualny dla pracownika: 40 -Liczba pracowników deklarujących zgłoszenie do Abonamentu rodzinnego I (pracownik, współmałżonek/partner pracownika lub jedno dziecko do 26 r.ż.): 20 -Liczba pracowników deklarujących zgłoszenie do Abonamentu rodzinnego II (pracownik, współmałżonek/partner, dzieci do 26 r.ż.): 11 -Liczba Abonamentów indywidualny dla pracowników wariant rozszerzony: 11 -Liczba pracowników deklarujących zgłoszenie do Abonamentu rodzinnego I (pracownik, współmałżonek/partner pracownika lub jedno dziecko do 26 r.ż.) wariant rozszerzony: 12 -Liczba pracowników deklarujących zgłoszenie do Abonamentu rodzinnego II (pracownik, współmałżonek/partner, dzieci do 26 r.ż.) wariant rozszerzony: 11 UWAGA Powyższe liczby są podane w celu informacyjnym i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do świadczenia usług medycznych dla ww. liczby osób i abonamentów. Faktyczna liczba świadczeń będzie zależała od indywidualnych decyzji pracowników Zamawiającego podjętych po otrzymaniu informacji o cenach za każdy z pakietów. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, działając na podstawie § 6.1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) Wykonawca wraz z Ofertą przedłoży Formularz Techniczny - Opis usług..
  9. świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich
    Zamawiający: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich w okresie 24 miesięcy.
    2. Przewidywana ilość pracowników, którzy będą korzystać z usług dodatkowej opieki medycznej wynosi około 20 pracowników.
    3. Powyższe ilości są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej współpracy z wykonawcą świadczącym usługi medyczne
    i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do korzystania z usług medycznych ww. ilości osób.
    4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy /załącznik nr 1 do SIWZ/
  10. Świadczenie usług zdrowotnych dla Fundacji Centrum Europejskie - Natolin
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
    Świadczenie usług zdrowotnych dla Fundacji Centrum Europejskie - Natolin
  11. Przetarg nieograniczony na świadczenie usług medycznych
    Zamawiający: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług medycznych tzn.: opieka medyczna dla pracowników i osób zgłoszonych przez pracowników Zamawiającego w ramach miesięcznego abonamentu oraz świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Zamawiającego.
    Z usług opieki medycznej będą korzystać pracownicy Zamawiającego oraz członkowie ich rodzin, o ile pracownicy zadeklarują przystąpienie do korzystania z usług i o ile będą wskazani w wykazie osób uprawnionych. Przewiduje się również możliwość zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego do trzech, bez względu na wiek i płeć, osób, które mogą, ale nie muszą, być członkami rodziny pracownika.
    Głównym miejscem świadczenia usług będzie obszar miasta stołecznego Warszawa. Dodatkowo, doraźna pomoc medyczna świadczona będzie na terenie Radomia. Wykonawca zapewni również dostęp do doraźnej opieki medycznej w pozostałych punktach medycznych, pozostających w jego dyspozycji/współpracujących, na terenie całego kraju.
  12. Świadczenie usług medycznych - 2
    Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówieniajest:dodatkowa opieka medyczna dla dla pracowników i osób zgłoszonych przez pracowników.Z usług dodatkowej
    opieki medycznej beda korzystac pracownicy zamawiajacego oraz członkowie ich rodzin, o ile pracownicy zadeklaruja przystapienie do korzystania z usług i o ile beda wskazani w wykazie osób uprawnionych. Przewidujesie równie? mo?liwosc zgłoszenia przez pracownika - maksymalnie jednej, bez wzgledu na wiek i płec - osoby nie bedacej członkiem rodziny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach dodatkowej opieki medycznej zapewni nastepujace rodzaje abonamentów na swiadczenia: a)Abonament indywidualny dla pracownika; b)Abonament rodzinny I (współmał?onek/partner pracownika + dzieci do 26 r.?.); c)Abonament rodzinny II (współmał?onek/partner pracownika lub jedno dziecko do 26 r.?.); d)Abonament uzupełniajacy (dla osoby nie bedacej członkiem rodziny pracownika, zgłoszonej poza abonamentem rodzinnym I lub abonamentem
    rodzinnym II); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ.
  13. Świadczenie usług medycznych
    Zamawiający: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych. Zakres świadczonych usług:
    a) Świadczenia medyczne indywidualne dla 1 osoby;
    b) Pakiet rodzinny (1+1)-współmałżonek pracownika lub partner życiowy pracownika lub dziecko;
    c) Pakiet rodzinny (1+min. 2 i więcej)- współmałżonek pracownika lub partner życiowy pracownika i dzieci pracownika łącznie.
  14. Świadczenie usługi opieki medycznej dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zakres usług wyszczególniony jest w załączniku nr 1 do SIWZ
  15. świadczenie usług medycznych dla Centrum Projektów Europejskich
    Zamawiający: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla Centrum Projektów Europejskich w okresie od grudnia 2011 r. do listopada 2013 r. (2 lata). Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Termin realizacji usług
    dotyczy obydwu części: Część I - medycyna pracy; Część II - dodatkowa opieka medyczna dla pracowników.
  16. Dostawy paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Katowicach
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów KM PSP Katowice:
    a) do 10 000 litrów benzyny bezołowiowej PB 95, lecz nie mniej niż 4 000 litrów.
    b) do 60 000 litrów oleju napędowego, lecz nie mniej niż 20 000 litrów.
  17. BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ I OLEJU NAPĘDOWEGO NA STACJI WYKONAWCY
    Zamawiający: Straż Miejska Szczecin, Szczecin
    1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie benzyny i oleju napędowego na stacji wykonawcy.2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę benzyny i oleju napędowego: Kod CPV 09132100-4, Benzyna bezołowiowa 95 (wg PN-EN 228:2010), litry, ilość 63000-24m-ce; Kod CPV 09134100-8, Olej napędowy (wg PN-EN 590:2010), litry, ilość 42000-24 m-ce.1. Realizacja zamówienia: a)zamawiający wymaga, aby stacje paliw znajdowały się w odległości nie większej niż 4 km od siedzib zamawiającego w Szczecinie przy ul. Zygmunta Felczaka 9, Lenartowicza 20, Abramowskiego 19, Kaszubska 30, Struga 10, Strzałowska 9 oraz były czynne całą dobę przez wszystkie dni tygodnia, b) Zamawiający wymaga utrzymania stałej rezerwy paliwowej określonej w § 5 pkt.1 ppkt.3 załącznika nr 5 do siwz, c)dostawy benzyny bezołowiowej i oleju napędowego będą realizowane sukcesywnie na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów zamawiającego, d) Zamawiający dopuszcza prowadzenie sprzedaży paliw przy użyciu bezpłatnych kart paliwowych,
    e) Zamawiający dopuszcza możliwość innej formy bezgotówkowego tankowania paliw, nie powodującej utrudnień w tankowaniu, zaproponowanej przez Wykonawcę bez dodatkowych kosztów, f) Zamawiający wymaga akceptacji kart lub innej formy bezgotówkowego tankowania paliw w krajach Unii Europejskiej, g) Zamawiający nie dopuszcza ograniczeń limitu dziennych transakcji dokonywanych jedną karta paliwową, h) paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221 poz. 1441) i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25.03.2010r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 7.04.2010r., Nr 55, poz. 332). i) określona ilość paliw jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości benzyny i oleju napędowego faktycznie zakupionego przez zamawiającego podczas realizacji umowy, j) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczonego paliwa pod względem jego zgodności z wymogami zamówienia poprzez losowe pobranie próbki przy udziale obu stron umowy, a przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający ponosi koszty przeprowadzenia analiz, a w przypadku analiz potwierdzających niezgodność jakości paliwa z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221 poz. 1441) i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25.03.2010r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 7.04.2010r., Nr 55, poz. 332), koszty wykonanej analizy obciążają wykonawcę.
  18. usługi zakupu oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy oraz oleji samochodowych w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie całego kraju, pojazdów znajdujących się na stanie MCUS we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
    Zamawiający: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Wrocław
    bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy oraz olejów samochodowych w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie całego kraju, dla pojazdów znajdujących się na stanie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
    2. Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: CPV: 23000000-7 produkty i paliwa z ropy naftowej, 63226000-9 - usługi tankowania pojazdów, 50112300-6 - gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy.
    3. Najbliższa stacja paliw winna być stacją całodobową, powinna się znajdować w promieniu 10 km od danego Domu Pomocy Społecznej, tzn od:
    1) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3,
    2) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Karemlkowej 25/27,
    3) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68,
    4) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8.
    4. Paliwa winny spełniać wymogi jakościowe określone w aktach prawnych. Wymogi te regulują:
    1) Polska Norma PN EN 228,
    2) Polska Norma PN EN 590.
    5. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla agregatów prądotwórczych, będzie realizowany w ten sposób, że kierowca po napełnieniu pojemników przeznaczonych do przewozu paliwa, każdorazowo na terenie kraju na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
    1) oznaczenie stacji paliw,
    2) datę i godzinę wydania paliwa,
    3) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
    4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestracyjny),
    5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej,
    6) kwotę do zapłaty,
    7) dane kierowcy pojazdu.
    6. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla pojazdów będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
    1) oznaczenie stacji paliw,
    2) datę i godzinę wydania paliwa,
    3) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
    4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestrecyjny),
    5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej,
    6) stan licznika kilometrów,
    7) kwotę do zapłaty,
    8) dane kierowcy pojazdu.
    7. Zakup autokosmetyków (płyn do spryskiwaczy letni i zimowy) będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
    1) oznaczenie stacji paliw,
    2) datę i godzinę dokonania zakupu,
    3) rodzaj i ilość zakupionych autokosmetków,
    4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestrecyjny),
    5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej,
    6) kwotę do zapłaty,
    7) dane kierowcy pojazdu.
    8. Zakup oleju silnikowego oraz filtrów do pojazdów będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
    1) oznaczenie stacji paliw,
    2) datę i godzinę dokonania zakupu,
    3) rodzaj i ilość zakupionych autokosmetków,
    4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestrecyjny),
    5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej,
    6) kwotę do zapłaty,
    7) dane kierowcy pojazdu.
    9. Sposób posługiwania się kartami paliwowymi, będzie określać wewnętrzny regulamin wykonawcy, który po analizie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego i który będzie integralną częścią umowy.
  19. Paliwo
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej
    Pb 95 i oleju napędowego ON wraz z usługą tankowania pojazdów Zamawiającego.
  20. Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w łącznej ilości 54.000 litrów, w tym: a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - 38.000 litrów, b) oleju napędowego ON - 16.000 litrów.
  21. EZP 2011 26 04 01
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, Gdańsk
  22. Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych II O/ZUS Poznań .
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  23. Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów słuzbowych O/ZUS Sosnowiec.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, Sosnowiec
  24. bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych Straży Miejskiej w Sosnowcu
    Zamawiający: Straż Miejska, Sosnowiec
  25. bezgotówkowy zakup: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych Straży Miejskiej w Sosnowcu
    Zamawiający: Straż Miejska, Sosnowiec
  26. Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych będących w posiadaniu KZGM Katowice.
    Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Katowice
  27. Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miasta i Ochotniczych Straży Pożarnych w Tarnobrzegu w 2011 roku.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  28. Dostawa paliwa do samochodów służbowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, Zabrze
  29. Dostawę detaliczną oleju napędowego do pojazdów posiadanych przez SPS ZOZ Zdroje
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", Szczecin
  30. Dostawa paliw do pojazdów służbowych użytkowanych przez ZMID.
    Zamawiający: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Warszawa
  31. bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów KZK GOP
    Zamawiający: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Katowice
  32. Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego w 2011 roku
    Zamawiający: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
  33. Bezgotówkowy zakup paliw.
    Zamawiający: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Gdańsk
  34. Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, Poznań
  35. Zakup paliwa do samochodów służbowych i urządzeń PEC Sp. z o.o. Tychy.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Tychy
  36. Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Kancelarii Senatu.
    Zamawiający: Kancelaria Senatu, Warszawa
  37. DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH SILNIKOWYCH OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie w skali 1 roku od dnia 01.01.2011 r., nie dłużej niż do 31.12.2011 r.,
    Zamawiający: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, Sopot
  38. Zakup paliw płynnych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Tarnobrzeg
  39. DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. WOA.VIII.AD.322.31.2010
    Zamawiający: Pomorski Urząd Wojewódzki, Gdańsk
  40. Dostawa paliwa
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości, Jastrzębie-Zdrój
  41. bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej Pb - 95 , oleju napędowego oraz gazu płynnego LPG na stacjach benzynowych wykonawcy przez samochody Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Szczecin
  42. Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, Poznań
  43. Dostawę paliw do samochodów będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, Poznań
  44. Zakup paliw płynnych do środków transportu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych na okres 24 miesięcy
    Zamawiający: Zakład Obsługi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Warszawa
  45. BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW PRZY UŻYCIU KART ELEKTRONICZNYCH od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Zakład Oczyszczania Miasta, Sopot
  46. sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 98 i oleju napedowego z możliwością płatności przejazdu autostradą A2 Wielkopolska Kartą paliwową
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  47. Dostawa paliwa na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie ZADANIE 1 - Dostawa 30 tys. litrów Pb 95 do Miejsca Egzaminowania 1 - ul. Radarowa ZADANIE 2 - Dostawa 30 tys. litrów Pb 95 do Miejsca Egzaminowania 2 - ul. Powstańców Śląskich ZADANIE 3 - Dostawa 60 tys. litrów Pb 95 oraz 60 tys. litrów ON do Miejsca Egzaminowania 3 - ul. Odlewnicza
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
  48. Dostawy paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Katowicach
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Katowice
  49. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów będących własnością Transportowego Dozoru Technicznego, zwanego dalej TDT
    Zamawiający: Transportowy Dozór Techniczny, Warszawa
  50. Zakup paliwa dla Urzędu Miasta Gdyni w latach 2010-2012
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  51. Detaliczna bezgotówkowa dostawa- zakup paliw płynnych i innych produktów poza paliwowych
    Zamawiający: Nadleśnictwo Dąbrowa, Jeżewo
  52. Bezgotówkowe tankowanie pojazdów samochodowych i ciągnikowych przy użyciu kart flotowych na stacjach paliw (dostawa paliw), nr sprawy: ZP/N/33/10
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  53. Paliwo
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Poznań
  54. Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego w 2010 r. - III.
    Zamawiający: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
  55. Zakup i dostawa paliw płynnych (etyliny 95 i oleju napędowego) do samochodów służbowych II Oddziału ZUS w Poznaniu stacjonujących w Inspektoracie w Koninie przy ul. Św. M. Kolbe 1.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  56. Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych O/ZUS Sosnowiec.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, Sosnowiec
  57. EZP-2010/07/05/02
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, Gdańsk
  58. Dostawa paliw płynnych do samochodów słuzbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra
  59. Zakup i dostawa paliw płynnych (etyliny 95 i oleju napędowego) do samochodów służbowych II Oddziału ZUS w Poznaniu, stacjonującychw II O ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 .
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  60. Sprawa nr AEZ/S-085/2010 Sukcesywne dostawy paliw płynnych
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  61. bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych Straży Miejskiej w Sosnowcu
    Zamawiający: Straż Miejska, Sosnowiec
  62. Zakup i tankowanie paliw płynnych w systemie kart flotowych do samochodów służbowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne, Bydgoszcz
  63. Zakup bezgotówkowy paliw płynnych na stacjach Wykonawcy przystosowanych do tankowania samochodów osobowych i ciężarowych, w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa PB 95 - 14.000 litrów, - benzyna bezołowiowa PB 98 - 2.000 litrów, - olej napędowy ON - 60.000 litrów.
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  64. Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych bedących w posiadaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
    Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Katowice
  65. DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW MIEJSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDYNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
    Zamawiający: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Gdynia
  66. Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego, oleju napędowego i akcesoriów w systemie kart płatniczych do samochodów i łodzi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie
    Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, Szczecin
  67. Przetarg nieograniczony na zakup paliw dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Sieradzu
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, Sieradz
  68. Zakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku w okresie od 01.03.2010 roku do 29.02.2012 roku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Gdańsk
  69. Systematyczna codzienna bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu na podstawie kart flotowych mikroprocesorowych.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu, Wałbrzych
  70. Dostawa paliw płynnych tj. benzyny Pb 95 (orientacyjna ilość w ciągu trwania umowy: 15 tys. litrów) i oleju napędowego (orientacyjna ilość w ciągu trwania umowy: 39 tys. litrów) dla pojazdów UM w Poznaniu na terenie całej Polski.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  71. Dostawa paliw dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie realizowana w ramach współpracy w zakresie dokonywania transakcji bezgotówkowych
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych, Szczecin
  72. Dostawa paliwa do samochodów służbowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, Zabrze
  73. Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miasta i Ochotniczych Straży Pożarnych w Tarnobrzegu w 2010 roku
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  74. Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Obsługi Gospodarczej w Szczecinie
    Zamawiający: Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej, Szczecin
  75. Dostawa paliw płynnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, Poznań
  76. DOSTAWA DETALICZNA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW POSIADANYCH PRZEZ SPSZOZ ZDROJE
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", Szczecin
  77. PR/PN/7/2009 ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW EKSPLOATOWANYCH W POGOTOWIU RATUNKOWYM W WAŁBRZYCHU
    Zamawiający: Pogotowie Ratunkowe, Wałbrzych
  78. Zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej PB 95 do pojazdów należących do Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w systemie sprzedaży bezgotówkowej
    Zamawiający: Zamek Książąt Pomorskich, Szczecin
  79. Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 - 28 600 l, ON - 25 000 l
    Zamawiający: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Szczecin
  80. Bezgotówkowa sukcesywna dostawa paliw płynnych
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości, Jastrzębie-Zdrój
  81. Dostawa paliw do pojazdów służbowych użytkowanych przez ZMID.
    Zamawiający: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Warszawa
  82. Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  83. Zakup paliwa na terenie całego kraju przy pomocy kart paliwowych umożliwiających ich bezgotówkowy zakup, dla pojazdów i sprzętu Laboratorium Drogowego.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Laboratorium Drogowe Gospodarstwo Pomocnicze, Poznań
  84. Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Krakowie, Kraków
  85. Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego
    Zamawiający: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
  86. Dostawa paliw
    Zamawiający: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Gdańsk
  87. Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, Poznań
  88. SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO
    Zamawiający: "KOM-LUB" Sp. z o .o., Luboń
  89. Dostawa paliw płynnych
    Zamawiający: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, Gdańsk
  90. Dostawa paliw
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach, Słubice
  91. Zakup paliwa dla potrzeb transportu samochodowego będącego w dyspozycji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  92. Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/61/2009
    Zamawiający: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  93. Nabywanie paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług przy użyciu bezgotówkowych kart emitowanych i realizowanych w sieci stacji paliw na terenie kraju dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  94. Dostawy materiałów pędnych i olejów dla Aresztu Śledczego w Szczecinie
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Szczecin
  95. DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH SILNIKOWYCH OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95, SUKCESYWNIE w skali 1 roku - od dnia 01.01.2010 r. nie dłużej niż do 31.12.2010 r., w
    Zamawiający: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, Sopot
  96. Dostawa paliw dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Państwowej Strazy Pożarnej w Szczecinie
    Zamawiający: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie, Szczecin
  97. Dostawa paliw płynnych, olei oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów będących w zasobie Nadleśnictwa Katowice
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice, Katowice
  98. Dostawy paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Komendy Miejskiej PSP w Katowicach
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Katowice
  99. Zakup paliw płynnych i olejów silnikowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
  100. Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do samochodów będących w użytkowaniu Oddziału ZUS w Szczecinie oraz zapewnienie usług związanych z myciem samochodów osobowych.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, Szczecin
  101. TZP/2-23/233/85/09 sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych bedacych w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw wykonawcy
    Zamawiający: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, Opole

Inne osoby dla Wojciechowski Piotr (96 osób):