Kogo reprezentuje osoba

Wojciechowski Zbigniew

w KRS

Zbigniew Wojciechowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Nazwisko:Wojciechowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1955 r., wiek 67 lat
Miejscowości:Piotrków Trybunalski (Łódzkie)
Przetargi:34 w aktualnych firmach, 30 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciotucha Aleksander, Czechowska Teresa Krystyna, Fluder Andrzej Marian, Franusiewicz Hubert Tadeusz, Jaros Jacek Piotr, Kazuła Krystyna Aldona, Kruk Agata Krystyna, Kuluza Zenon, Lipiński Jan Józef, Lisiewski Ireneusz, Maciejek Przemysław Włodzimierz, Majzer Tadeusz, Mazurek Marian Edward, Mikołajczyk Elżbieta Zofia, Odrzywół Henryk Jan, Pękacz Mariola Izabela, Piotrowski Henryk Marian, Rzepecki Czesław Kazimierz, Sadziak Grzegorz Andrzej, Sieroń Stanisława Józefa, Siodłowski Tadeusz, Siudy Władysław, Siwakowski Zdzisław Wiesław, Śliwiński Czesław, Smużny Grzegorz Marian, Stępień Tadeusz Mariusz, Trzcińska Janina Elżbieta

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fluder Andrzej Marian, Franusiewicz Hubert Tadeusz, Kruk Agata Krystyna, Lipiński Jan Józef, Lisiewski Ireneusz, Maciejek Przemysław Włodzimierz, Majzer Tadeusz, Mikołajczyk Elżbieta Zofia, Pękacz Mariola Izabela, Piotrowski Henryk Marian, Siodłowski Tadeusz, Smużny Grzegorz Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sokołowski Jacek Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fluder Andrzej Marian, Franusiewicz Hubert Tadeusz, Lipiński Jan Józef, Lisiewski Ireneusz, Maciejek Przemysław Włodzimierz, Majzer Tadeusz, Mikołajczyk Elżbieta Zofia, Pękacz Mariola Izabela, Piotrowski Henryk Marian, Siodłowski Tadeusz, Smużny Grzegorz Marian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czechowska Teresa Krystyna, Fluder Andrzej Marian, Franusiewicz Hubert Tadeusz, Kruk Agata Krystyna, Lipiński Jan Józef, Lisiewski Ireneusz, Maciejek Przemysław Włodzimierz, Mikołajczyk Elżbieta Zofia, Pękacz Mariola Izabela, Piotrowski Henryk Marian, Siodłowski Tadeusz, Siudy Władysław, Smużny Grzegorz Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefaniak Tomasz Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Krajowa Izba Gospodarczo - Rehabilitacyjna, Warszawa − KRS 0000170595
  2. Musi - Ochrona Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000377858
  3. Musi Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000434087
  4. Spółdzielnia Musi Ochrona Osób i Mienia, Piotrków Trybunalski − KRS 0000132197
  5. Związek Zawodowy Pracowników Spółdzielczości Pracy i Spółdzielczości Inwalidów, Warszawa − KRS 0000209207

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Porozumienie Branżowe Związek Pracodawców, Chorzów − KRS 0000089893

Powiązane przetargi (64 szt.):
  1. CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2016 - 2017
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Ładzice
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    a. całodobowe dozorowanie i ochrona wszystkich obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach, w tym kontrola ruchu osobowego i pojazdów oraz obsługa urządzeń znajdujących się na portierni - CPV 93341140-8
    b. obsługa 3 pieców: co, cw, parowego w kotłowni olejowej DPS - pracownik winien posiadać stosowne uprawnienia obsługi kotłowni olejowej - CPV 50721000-5
    c. sprzątanie i utrzymanie porządku na terenie wokół obiektów DPS, - CPV 90910000-9
    d. koszenie w sezonie letnim trawy na terenie i w obrębie ogrodzenia DPS Radziechowice strzyżenie żywopłotu przed budynkami mieszkalnymi oraz wykaszanie trawy w przyległym rowie biegnącym wzdłuż drogi południowej i wschodniej, tzw. sejmickiej - własnym sprzętem – powierzchnia ok. 2 ha,
    - częstotliwość koszenia terenów zielonych, trzy razy w miesiącu, co 10 dni, CPV 77314100-5, oprócz terenu byłego gospodarstwa pomocniczego,
    e. usuwanie zimą śniegu z głównych dróg wewnętrznych dochodzących do budynków mieszkalnych, magazynów, kuchni - CPV 90620000-9
  2. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
    Świadczenie usług ochrony fizycznej, ochrony mienia
    będącego w dyspozycji Zamawiającego tj.: obiektów i ruchomości znajdujących się na terenie: Obwodu Drogowego nr 1 w Kalisku i Obwodu Drogowego nr 2 w Szczercowie, oraz usług w zakresie dbania o ład i porządek na ww. obiektach w szczególności: utrzymywania w czystości ciągów pieszych i parkingów, utrzymania w czystości i podlewania trawników i żywopłotu, a w
    okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem terenu, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i sprzętu poruszających się po ciągach pieszych i parkingach oraz palenia w piecu c.o. w okresie grzewczym.
  3. Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2017
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Ładzice
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    a. całodobowe dozorowanie i ochrona wszystkich obiektów Domu Pomocy Społecznej w
    Radziechowicach, w tym kontrola ruchu osobowego i pojazdów oraz obsługa urządzeń
    znajdujących się na portierni - CPV 93341140-8
    b. obsługa 3 pieców: co, cw, parowego w kotłowni olejowej DPS - pracownik winien
    posiadać stosowne uprawnienia obsługi kotłowni olejowej - CPV 50721000-5
    c. sprzątanie i utrzymanie porządku na terenie wokół obiektów DPS, - CPV 90910000-9
    d. koszenie w sezonie letnim trawy na terenie i w obrębie ogrodzenia DPS Radziechowice
    strzyżenie żywopłotu przed budynkami mieszkalnymi oraz wykaszanie trawy w
    przyległym rowie biegnącym wzdłuż drogi południowej i wschodniej, tzw. sejmickiej
    - własnym sprzętem - powierzchnia ok. 2 ha,
    - częstotliwość koszenia terenów zielonych, trzy razy w miesiącu, co 10 dni,
    CPV 77314100-5
    ,oprócz terenu byłego gospodarstwa pomocniczego,
    e. usuwanie zimą śniegu z głównych dróg wewnętrznych dochodzących do budynków
    mieszkalnych, magazynów, kuchni - CPV 90620000-9
    f. pomoc personelowi działów opiekuńczych w nagłych wypadkach, np. próba samowolnego
    oddalenia podopiecznego itp.
    2. Oferent zapewni we własnym zakresie umundurowanie, środki BHP, dojazd do miejsca
    pracy sprzęt do koszenie i odśnieżania.
  4. MOPR.III.3511.2.2016
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Piotrków Trybunalski
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia poprzez konwojowanie gotówki, ochronę fizyczną kasy oraz elektroniczne monitorowanie obiektów wraz z konserwacją zainstalowanego sprzętu do monitorowania
  5. OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2016 R. DO 31.12.2016 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
    Ochrona obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku.
    1) Ochrona prowadzona będzie na następujących obiektach:
    a) przez jednego niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108-110 oraz dodatkowo obowiązkiem pracownika będzie wizualne kontrolowanie poprzez zainstalowany monitoring obiektów:
    Skate Parku przy ul. Belzackiej 104-106 oraz Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Belzackiej 108,
    - Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B,
    - Lodowisko-Korty Tenisowe w Parku Miejskim im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22:
    - Obowiązkiem pracownika będzie fizyczna ochrona i wizualne kontrolowanie poprzez zainstalowany monitoring obiektu Lodowiska-Kortów.
    - Dodatkowo obowiązkiem pracownika będzie wizualne kontrolowanie poprzez zainstalowany monitoring terenu Parku Miejskiego.
    - Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18,

    b) przez jednego niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6 w miesiącach: styczeń, luty, grudzień w dni powszednie od godziny 15:00 do godziny 22:00,

    c) przez dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6 przez cały rok w dni:
    - powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego,
    - świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy oraz w dniach:
    - 24.12.2016 r.
    - 31.12.2016 r.
    system całodobowy,

    d) przez jednego niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 01.01.2016 r. od godziny 00:00 do 25.06.2016 r. do godziny 10:00 i w dniach od 31.08.2016 r. od godziny 10:00 do 31.12.2016 r. do godziny 24:00,

    e) przez dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 25.06.2016 r. do 31.08.2016 r. w godzinach 18:00 do 10:00 rano dnia następnego.

    2) Wykonawca zobowiązuje się także do:
    a) instalacji pilotów napadowych lub innych środków łączności na terenie obiektów wymienionych w pkt 1, a w razie użycia pilota i wszczęcia alarmu przyjazd grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych,
    b) instalacji pilota napadowego lub innego środka łączności w obiekcie Krytej Pływalni przy ul. Próchnika 8-12, a w razie użycia pilota przez pracownika Zamawiającego i wszczęcia alarmu przyjazd grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych.
    3) Usługa, o której mowa w pkt 1), 2) będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

    2. Dni i czas wykonywania usługi:
    a) Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108-110 w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego,
    a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - system całodobowy oraz w tym samym czasie monitorowanie Skate Parku przy ul. Belzackiej 104/106 i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Belzackiej 108.
    b) Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - system całodobowy.
    c) Lodowisko - Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dniach:
    - 01.01.2016 r. od godziny 00:00 do godziny 14:00,
    - 26.03.2016 r. system całodobowy,
    - 27.03.2016 r. system całodobowy,
    - 28.03.2016 r. system całodobowy,
    - 26.05.2016 r. system całodobowy,
    - 15.08.2016 r. system całodobowy,
    - 01.11.2016 r. system całodobowy,
    - 11.11.2016 r. system całodobowy,
    - 24.12.2016 r. od godziny 15:00 do 26.12.2016 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2016 r. od godziny 16:00 do godziny 24:00
    oraz w tym samym czasie obowiązkiem pracownika będzie nie tylko fizyczna ochrona, ale i wizualne kontrolowanie poprzez zainstalowany monitoring obiektu Lodowiska-Kortów.
    Dodatkowym obowiązkiem pracownika będzie wizualne kontrolowanie poprzez zainstalowany monitoring terenu Parku Miejskiego.
    d) Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18
    w dni powszednie w miesiącach:
    - styczeń, luty, grudzień od godziny 15:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego,
    - marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad od godziny 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego,
    - przez cały rok w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy oraz w dniach 24.12.2016 r. i 31.12.2016 r. - system całodobowy.
    e) Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6
    - w miesiącach: styczeń, luty, grudzień w dni powszednie od godziny 15:00 do godziny 22:00 (jeden niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej),
    - cały rok w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy oraz w dniach 24.12.2016 r. i 31.12.2016 r. - system całodobowy (dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej).
    f) Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj
    - od 01.01.2016 r. od godziny 00:00 do 25.06.2016 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - system całodobowy, (jeden niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej),
    - od 25.06.2016 r. do 31.08.2016 r. w godzinach od 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy, (dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej),
    - od 31.08.2016 r. od godziny 10:00 do 31.12.2016 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - system całodobowy, (jeden niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej).
    g) Kryta Pływalnia przy ul. Próchnika 8/12
    (działanie grupy szybkiego reagowania na wezwanie Zamawiającego) w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - system całodobowy.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji.
    Zmiana dokonywana będzie przez Zamawiającego pismem, przekazanym faxem lub e-mailem z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania pisma w ciągu 1 godziny od otrzymania. Zmiana w tym zakresie nie będzie traktowana jako zmiana umowy.
    Zwiększenie ilości godzin do 600 godzin rocznie, łącznie na wszystkich obiektach nie będzie traktowane przez Strony jako zmiana umowy i nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia.
    Przekroczenie ilości godzin strzeżenia obiektów powyżej 600 godzin skutkować będzie zmianą umowy i zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy przy uwzględnieniu stawki za 1 godzinę pracy, którą Wykonawca zaoferuje w Formularzu Ofertowym.

    4. Ponadto zamówieniem objęte jest;
    1) wykonywanie ciągłej lustracji strzeżonych obiektów,
    2) ochrona obiektów przed działaniami osób trzecich zagrażającymi ich bezpieczeństwu, (dotyczy również Skate Parku i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego),
    3) zabezpieczenie mienia znajdującego się na obiektach przed kradzieżą i zniszczeniem,
    4) współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, (dotyczy również Skate Parku i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego oraz Parku Miejskiego przy ul. Żeromskiego ),
    5) współdziałanie z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia, (dotyczy również Skate Parku i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego oraz Parku Miejskiego przy ul. Żeromskiego),
    6) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego, właściwej terytorialnie jednostki Policji albo prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektów oraz do podejmowania niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca przestępstwa do czasu przybycia organów ścigania, (dotyczy również Skate Parku i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego oraz Parku Miejskiego przy ul. Żeromskiego),
    7) patrolowanie wyznaczonego terenu,
    8) prowadzenie książki pełnienia służby,
    9) instalacja pilota napadowego lub innego środka łączności na obiektach:
    - Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne,
    - Hala RELAX,
    - Lodowisko-Korty Tenisowe,
    - Stadion Miejski,
    - Boisko Sportowe,
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko,
    - Kryta Pływalnia ul. Próchnika 8/12.
    Wykonawca ponosi koszty łączy oraz koszty ich instalacji i eksploatacji,
    10) wspomaganie niekwalifikowanego/ych pracownika/pracowników ochrony fizycznej w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo, składającą się z kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego (powiadomienie dotyczy obiektu Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego oraz Skate Parku i Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego), Hali RELAX, Lodowiska-Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego, Boiska Sportowego, Kąpieliska Miejskiego Słoneczko, Krytej Pływalni przy ul. Próchnika 8/12 oraz przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych,
    11) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. pracownik ochrony fizycznej zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w/w obiektów Zamawiającego, między innymi: odśnieżania, usuwania nieczystości, skuwania lodu, posypywania piaskiem oblodzeń oraz utrzymanie w czystości miejsca pracy i pomieszczeń, z których korzysta pracownik Wykonawcy,
    12) prowadzenie -książki wejść i wyjść- wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka w następujących godzinach:
    a) Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    b) Hala RELAX - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    c) Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
    d) Lodowisko - Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a dniach:
    - 01.01.2016 r. po godzinie 00:00 do godziny 14:00,
    - 26.03.2016 r. system całodobowy,
    - 27.03.2016 r. system całodobowy,
    - 28.03.2016 r. system całodobowy,
    - 26.05.2016 r. system całodobowy,
    - 15.08.2016 r. system całodobowy,
    - 01.11.2016 r. system całodobowy,
    - 11.11.2016 r. system całodobowy,
    - 24.12.2016 r. po godzinie 15:00 do 26.12.2016 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2016 r. po godzinie 16:00 do godziny 24:00.
    e) Boisko Sportowe w dni powszednie w miesiącach:
    - styczeń, luty, grudzień po godzinie 15:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego,
    - marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad po godzinie 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego.
    - Przez cały rok w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy oraz w dniach 24.12.2016 r. i 31.12.2016 r. - przez całą dobę.
    f) Stadion Miejski w dni powszednie w miesiącach:
    - styczeń, luty, grudzień po godzinie 15:00 do godziny 22:00,
    - cały rok po godzinie 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego.
    - cały rok w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy oraz w dniach 24.12.2016 r. i 31.12.2016 r. - przez całą dobę.
    g) Kąpielisko Miejskie Słoneczko:
    - 01.01.2016 r. po godzinie 00:00 do 25.06.2016 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - przez całą dobę,
    - 25.06.2016 r. do 31.08.2016 r. po godzinie 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy,
    - od 31.08.2016 r. po godzinie 10:00 do 31.12.2016 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy - przez całą dobę.
    13) wyposażenia swoich pracowników w niezbędne, jednolite uniformy firmowe oraz identyfikatory osobiste.
    5. W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów.

    6. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków, sprzętu, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7 i 8.

    7. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, w przypadku złożenia takiego oświadczenia w formularzu oferty.

    8. W przypadku naruszenia postanowień pkt 7 Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.

    9. Osoba wykonująca nadzór nad niekwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej - to kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

    10. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia i sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia przez Wykonawcę usługi.
  6. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
    Ochrona mienia
    będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie Przedmiot zamówienia - Świadczenie usług ochrony fizycznej, ochrony mienia będącego w dyspozycji Zamawiającego tj.: obiektów i ruchomości znajdujących się na terenie: Obwodu Drogowego nr 1 w Kalisku i Obwodu Drogowego nr 2 w Szczercowie, oraz usług w zakresie dbania o ład i porządek na ww. obiektach w
    szczególności: utrzymywania w czystości ciągów pieszych i parkingów, utrzymania w czystości i podlewania trawników i żywopłotu, a w okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem terenu, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i sprzętu poruszających się po ciągach pieszych i parkingach oraz palenia w piecu c.o. w okresie grzewczym.
  7. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 10/ichpw/2015
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zamawiającego wraz z przyległymi do nich terenami, zlokalizowanych w Zabrzu przy ul. Zamkowej, polegająca na: 1.1.zabezpieczeniu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zamawiającego, 1.2.ochronie mienia oraz pracowników Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób trzecich zakłócających porządek, 1.3.ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją, 1.4.kierowaniu ruchem osób i pojazdów w warunkach normalnych, 1.5.kierowaniu ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej, 1.6.zapewnieniu ochrony obiektów Zamawiającego w związku z wprowadzeniem stanów kryzysowego i wojennego na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP (teks jednolity Dz. U. z 2015.144) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 2.Ochrona terenu Zamawiającego ma być wspomagana przez system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego zapewnionego przez Zamawiającego. 3.Wykonawca musi posiadać własne centrum monitoringu w celu podpięcia monitoringu Zamawiającego. 4.Zamawiający nie wymaga stałej obserwacji obrazu przez dodatkowego pracownika stacji monitoringu Wykonawcy. 5.Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jako załącznik do umowy schemat rozmieszczenia istniejącego systemu monitoringu. 6.System monitoringu, który stanowi własność Zamawiającego zostanie protokolarnie przekazany do użytkowania Wykonawcy z obowiązkiem jego prawidłowej eksploatacji. 7.Zamawiający przekaże Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, sprawny system monitoringu. 8.Ewentualne koszty naprawy systemu monitoringu ponosi Zamawiający, chyba że rodzaj usterki będzie wskazywał na uszkodzenie spowodowane nieprawidłową eksploatacją systemu przez Wykonawcę. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania wszelkich potrzebnych nadajników do podłączenia systemu monitoringu Zamawiającego do swoich systemów. 10.Zamawiający posiada trzy rejestratory IP do kamer: dwa firmy Nowus, jeden firmy Trekstor oraz dwie centrale alarmowe: jedną firmy Esser i jedną firmy Satel. 11.Czas funkcjonowania pomieszczeń biurowych Zamawiającego - przyjmuje się 5 dni w tygodniu od pn.- pt. w godzinach od 6:00 - 18:00, pomieszczeń technicznych 7 dni w tygodniu 24 h. 12.Zamawiający zapewni na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia portiernię oraz wartownię niezbędną dla pracowników ochrony dokonujących bezpośrednio całodobowej ochrony. 13.Do szczegółowych zadań pracowników ochrony terenu, należy: 13.1.otwieranie i zamykanie furtek i bram wjazdowych (szlabanu), 13.2.kierowanie ruchem osób i pojazdów (w tym kierowanie podczas sytuacji kryzysowych), 13.3.kontrola pojazdów i osób przybywających na teren oraz opuszczających teren Instytutu, 13.4.reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zamawiającego, 13.5.kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, 13.6.protokolarne przejmowanie i przekazywanie stanu zamknięć i zabezpieczeń obiektów, magazynów i pomieszczeń od uprawnionych użytkowników w godzinach ich zamknięcia i otwarcia (ustalonych z użytkownikami) - o ile nastąpi taka konieczność, 13.7.przyjmowanie oraz wydawanie, za potwierdzeniem, kluczy z pomieszczeń biurowych oraz ich właściwe przechowywanie i zabezpieczenie, 13.8.dozorowanie terenu i obiektów, bram, furtek, zamknięć i plomb, przyłączy i instalacji wodnych i elektrycznych (w pomieszczeniach dostępnych), 13.9.nocna kontrola (tj. kontrola prowadzona w godzinach od 22:00 do 6:00), 13.10.patrolowanie terenu i obiektów Zamawiającego oraz jego ogrodzenia, 13.11.zgłaszanie Zamawiającemu i odnotowywanie faktu nieczynnych urządzeń świetlnych, 13.12.doraźna ochrona pracowników i mienia kasy (nie obejmuje konwojowania gotówki), 13.13.nadzorowanie prawidłowego utrzymania w czystości pomieszczenia budynku portierni, innych zajmowanych pomieszczeń oraz terenu przyległego, 13.14.informowanie Zamawiającego o liczbie osób, przebywających na terenie Zamawiającego i uprawnionych do wstępu bez uprzedniego uzyskania przepustek jednorazowych, w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia człowieka, albo mienia oraz konieczności rozpoczęcia natychmiastowego działania. Osobami tymi mogą być funkcjonariusze Policji, Straży Pożarnej, formacji Obrony Cywilnej, pracownicy Pogotowia Ratunkowego, pracownicy Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, pracownicy służb ochrony radiologicznej (promieniotwórczej, chemicznej, biologicznej). 14.Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 14.1.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu usługi. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 14.2.Zamawiający nie wymaga, aby usługi były realizowane wyłącznie przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 14.3.Wiek pracowników ochrony wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (ochrony fizycznej) nie może przekraczać ustawowego wieku emerytalnego, a pracownicy muszą posiadać pełną sprawność fizyczną umożliwiającą im należyte wypełnianie obowiązków ochrony. 14.4.Warunkiem koniecznym jest zatrudnianie: 14.4.1.w dni robocze na I -szej zmianie - nie mniej niż 2 pracowników ochrony, 14.4.2.w dni robocze na II -giej zmianie - nie mniej niż 4 pracowników ochrony, 14.4.3.w dni robocze na III -ciej zmianie - nie mniej niż 3 pracowników ochrony, 14.4.4.w dni wolne i święta na wszystkich zmianach - nie mniej niż 3 pracowników ochrony, 14.4.5.w dniach 01.08.2015 r.-17.08.2015 r. oraz w analogicznym okresie roku 2016 na wszystkich zmianach - nie mniej niż 4 pracowników ochrony (wskazany okres w roku 2016 może ulec przesunięciu). 14.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości pracowników ochrony jednak nie więcej niż o dwóch. Wykonawca powinien uwzględnić powyższe w składanej ofercie. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy za zwiększenie ilości pracowników ochrony ponad ilości opisane w pkt. 5.14.4. SIWZ. Zamawiający szacuje że średnia miesięczna ilość godzin dodatkowej ochrony przy uwzględnieniu 2 pracowników wyniesie 50 roboczogodzin/m-c. 14.6.Wykonawca zobowiązany będzie w wykazie osób, który będzie stanowił załącznik do umowy, wskazać pracowników, którzy będą świadczyć usługi ochrony u Zamawiającego, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać wskaźnik % zatrudnionych pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę co najmniej na poziomie złożonego w ofercie oświadczenia dotyczącego kryterium oceny ofert o którym mowa w pkt. 25.2.3. SIWZ. 14.7.Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł. Kopia polisy ubezpieczeniowej będzie stanowiła załącznik do umowy. 14.8.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń, oraz wyposażenia. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w urządzenia łączności radiowej (krótkofalówki), szperacze halogenowe oraz identyfikatory i jednolite (wyróżniające) ubiory firmowe. 14.9.Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy realizujący zamówienie byli wyposażeni w piloty antynapadowe. 14.10.Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa na realizację usługi ochrony musi posiadać skuteczną łączność radiową pomiędzy pracownikami pełniącymi służbę na obiekcie oraz łączność radiową pomiędzy pracownikami ochrony a grupą interwencyjną. Wykonawca musi posiadać łączność umożliwiającą natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego i Gazowego. 14.11.Wykonawca przekaże Zamawiającemu dwa urządzenia (krótkofalówki) zapewniające łączność radiową z pracownikami ochrony. 14.12.Wykonawca powinien w ofercie przedstawić, w jakie urządzenia radiowe będą wyposażeni pracownicy ochrony pełniący służbę na obiekcie Zamawiającego. 14.13.Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania w budynkach Zamawiającego, co najmniej 14 punktów kontroli obchodu służb dozorujących. 15.W przypadkach poważnego zakłócenia porządku lub innych wydarzeń tego wymagających Wykonawca zobowiązany jest udzielić pomocy personelowi Zamawiającego poprzez wysłanie grupy interwencyjnej natychmiast po otrzymaniu sygnału o alarmie. 16.Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do Zamawiającego to 10 minut. 17.Czas dojazdu będzie liczony od chwili powiadomienia dyżurnego pracownika Wykonawcy przez system alarmujący Zamawiającego lub od telefonicznego zgłoszenia konieczności przyjazdu grupy interwencyjnej przez Zamawiającego lub pracowników ochrony. 18.Zamawiający w przeciągu każdego roku obowiązywania umowy dokona do sześciu (6) testowych alarmów w celu sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca ochranianego lub monitorowanego. 19.Plan sytuacyjny terenu Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 20.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu proponowany tzw. plan ochrony dotyczący sposobu i zakresu ochrony zgodnego z SIWZ
  8. Ochrona budynków O/ZUS Tomaszów Maz., I/ZUS Piotrków Tryb. oraz I/ZUS Bełchatów w okresie od 01.05.2015 roku do 31.05.2015 roku.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Tomaszów Mazowiecki
    Ochrona budynków O/ZUS Tomaszów Maz., I/ZUS Piotrków Tryb. oraz I/ZUS Bełchatów w okresie od 01.05.2015 roku do 31.05.2015 roku.
  9. OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2015 R. DO 31.12.2015 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
    Ochrona obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku.

    1) Ochrona prowadzona będzie na następujących obiektach:

    a) przez jednego niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108/110 oraz dodatkowo obowiązkiem pracownika będzie wizualne kontrolowanie obiektu Skate Parku przy ul. Belzackiej 104/106 poprzez zainstalowany monitoring,
    - Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B,
    - Lodowisko/Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22,
    - Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18,
    b) przez dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6,
    c) przez jednego niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 01.01.2015 r. od godziny 00:00 do 27.06.2015 r. do godziny 10:00 i w dniach od 01.09.2015 r. od godziny 10:00 do 31.12.2015 r. do godziny 24:00,
    d) przez dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 27.06.2015 r. od godziny 18:00 do 01.09.2015 r. do godziny 10:00,
    2) Instalacja pilota napadowego, a w razie użycia pilota przez pracownika Zamawiającego i wszczęcia alarmu przyjazd grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych:
    - Kryta Pływalnia przy ul. Próchnika 8/12

    2. Dni i czas wykonywania usługi:
    a) Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108/110
    w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w tym samym czasie monitorowanie Skate Parku przy ul. Belzackiej 104/106 .
    b) Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy.
    c) Lodowisko / Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego
    przy ul. Żeromskiego 22
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dniach:
    - 01.01.2015 r. od godziny 00:00 do godziny 14:00,
    - 04.04.2015 r. system całodobowy,
    - 05.04.2015 r. system całodobowy,
    - 06.04.2015 r. system całodobowy,
    - 04.06.2015 r. system całodobowy,
    - 15.08.2015 r. system całodobowy,
    - 01.11.2015 r. system całodobowy,
    - 11.11.2015 r. system całodobowy,
    - 24.12.2015 r. od godziny 15:00 do 26.12.2015 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2015 r. od godziny 16:00 do godziny 24:00.
    d) Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18
    w dni powszednie od godziny 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w dniach:
    - 24.12.2015 r. system całodobowy,
    - 31.12.2015 r. system całodobowy.
    e) Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6
    w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w dniach:
    - 24.12.2015 r. system całodobowy,
    - 31.12.2015 r. system całodobowy.
    f) Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj
    - od 01.01.2015 r. od godziny 00:00 do 27.06.2015 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy, (jeden niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej),
    - od 27.06.2015 r. do 01.09.2015 r. w godzinach od 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy, (dwóch niekwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej),
    - od 01.09.2015 r. od godziny 10:00 do 31.12.2015 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy, (jeden niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej).
    g) Kryta Pływalnia przy ul. Próchnika 8/12
    (działanie grupy szybkiego reagowania na wezwanie Zamawiającego) w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji.
    Zmiana dokonywana będzie przez Zamawiającego pismem, przekazanym faxem lub e-mailem z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania pisma w ciągu 1 godziny od otrzymania. Zmiana w tym zakresie nie będzie traktowana jako zmiana umowy.

    4. Ponadto zamówieniem objęte jest;
    1) wykonywanie ciągłej lustracji strzeżonych obiektów,
    2) ochrona obiektów przed działaniami osób trzecich zagrażającymi ich bezpieczeństwu, (dotyczy również Skate Parku),
    3) zabezpieczenie mienia znajdującego się na obiektach przed kradzieżą i zniszczeniem,
    4) współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, (dotyczy również Skate Parku),
    5) współdziałanie z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia, (dotyczy również Skate Parku),
    6) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego, właściwej terytorialnie jednostki Policji albo prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektów oraz do podejmowania niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca przestępstwa do czasu przybycia organów ścigania, (dotyczy również Skate Parku),
    7) patrolowanie wyznaczonego terenu,
    8) prowadzenie książki pełnienia służby,
    9) instalacja pilota napadowego lub innego środka łączności na obiektach:
    - Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne,
    - Hala RELAX,
    - Lodowisko/Korty Tenisowe,
    - Stadion Miejski,
    - Boisko Sportowe,
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko,
    - Kryta Pływalnia ul. Próchnika 8/12
    Wykonawca ponosi koszty łączy oraz koszty ich instalacji i eksploatacji,
    10) wspomaganie niekwalifikowanego/ych pracownika/pracowników ochrony fizycznej w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo, składającą się z kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego (powiadomienie dotyczy obiektu Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego oraz Skate Parku), Hali RELAX, Lodowiska/Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego, Boiska Sportowego, Kąpieliska Miejskiego Słoneczko, Krytej Pływalni przy ul. Próchnika 8/12 oraz przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych,
    11) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. pracownik ochrony fizycznej zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w/w obiektów Zamawiającego, między innymi: odśnieżania, usuwania nieczystości, skuwania lodu, posypywania piaskiem oblodzeń.
    12) prowadzenie -książki wejść i wyjść- wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka w następujących godzinach:
    a) Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    b) Hala RELAX - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    c) Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
    d) Lodowisko / Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a dniach:
    - 01.01.2015 r. po godzinie 00:00 do godziny 14:00,
    - 04.04.2015 r. system całodobowy,
    - 05.04.2015 r. system całodobowy,
    - 06.04.2015 r. system całodobowy,
    - 04.06.2015 r. system całodobowy,
    - 15.08.2015 r. system całodobowy,
    - 01.11.2015 r. system całodobowy,
    - 11.11.2015 r. system całodobowy,
    - 24.12.2015 r. po godzinie 15:00 do 26.12.2015 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2015 r. po godzinie 16:00 do godziny 24:00.
    e) Boisko Sportowe w dni powszednie po godzinie 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach:
    - 24.12.2015 r. całą dobę,
    - 31.12.2015 r. całą dobę.
    f) Stadion Miejski w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach:
    - 24.12.2015 r. całą dobę,
    - 31.12.2015 r. całą dobę.
    g) Kąpielisko Miejskie Słoneczko:
    - 01.01.2015 r. po godzinie 00:00 do 27.06.2015 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    - 27.06.2015 r. do 01.09.2015 r. po godzinie 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy,
    - od 01.09.2015 r. po godzinie 10:00 do 31.12.2015 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
    13) wyposażenia swoich pracowników w niezbędne, jednolite uniformy firmowe oraz identyfikatory osobiste.
    5. W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów.

    6. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków, sprzętu, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7 i 8.

    7. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, w przypadku złożenia takiego oświadczenia w formularzu oferty.

    8. W przypadku naruszenia postanowień pkt 7 Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.

    9. Osoba wykonująca nadzór nad niekwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej - to kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

    10. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia i sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy.
  10. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
    Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Przedmiot zamówienia - Świadczenie usług ochrony fizycznej, ochrony mienia będącego w dyspozycji Zamawiającego tj.: obiektów i ruchomości znajdujących się na terenie: Obwodu Drogowego nr 1 w Kalisku i Obwodu Drogowego nr 2 w Szczercowie, oraz usług w zakresie dbania o ład i porządek na ww. obiektach w szczególności: utrzymywania w czystości ciągów pieszych i parkingów, utrzymania w czystości i podlewania trawników i żywopłotu, a w okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem terenu, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i sprzętu poruszających się po ciągach pieszych i parkingach oraz palenia w piecu c.o. w okresie grzewczym.
  11. ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, Chrzanów
    ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA
    SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
  12. Usługi sprzatania pomieszczeń w budynkach będących własnością GDDKiA Oddział w Łodzi , znajdujących się na Obwodach Drogowych w Brzeźniu, Dobroniu i Poddębicach oraz budynku siedziby biura Rejonu w Sieradzu.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach będących własnością GDDKiA Oddział w Łodzi, znajdujących się na Obwodach Drogowych w Brzeźniu, Dobroniu, Poddębicach oraz budynku siedziby biura Rejonu w Sieradzu.
  13. Ochrona Piotrków
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, Łódź
    Ochrona fizyczna mienia, prace gospodarcze i sprzątanie pomieszczeń delegatury WIOŚ w Piotrkowie Trybunalskim
  14. MOPR.III.23-231/1/2014
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Piotrków Trybunalski
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia poprzez konwojowanie gotówki, ochronę fizyczną kasy oraz elektroniczne monitorowanie obiektów wraz z konserwacją zainstalowanego sprzętu do monitorowania
  15. OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2014 R. DO 31.12.2014 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
    Ochrona obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku.
    Ochrona prowadzona będzie na następujących obiektach:
    a) przez jednego nielicencjonowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108/110 oraz dodatkowo obowiązkiem pracownika będzie wizualne kontrolowanie obiektu Skate Parku przy ul. Belzackiej 104/106 poprzez zainstalowany monitoring,
    - Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B,
    - Lodowisko/Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22,
    - Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18,
    b) przez dwóch nielicencjonowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6,
    c) przez jednego nielicencjonowanego pracownika ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 01.01.2014 r. od godziny 00:00 do 02.06.2014 r. do godziny 10:00 i w dniach od 08.09.2014 r. od godziny 10:00 do 31.12.2014 r. do godziny 24:00,
    d) przez dwóch nielicencjonowanych pracowników ochrony fizycznej:
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj - w dniach od 02.06.2014 r. od godziny 18:00 do 08.09.2014 r. do godziny 10:00.

    2. Dni i czas wykonywania usługi:
    a) Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108/110
    w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w tym samym czasie monitorowanie Skate Parku przy ul. Belzackiej 104/106 .
    b) Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy.
    c) Lodowisko / Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy
    ul. Żeromskiego 22
    w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dniach:
    - 01.01.2014 r. od godziny 00:00 do godziny 14:00,
    - 19.04.2014 r. system całodobowy,
    - 20.04.2014 r. system całodobowy,
    - 21.04.2014 r. system całodobowy,
    - 19.06.2014 r. system całodobowy,
    - 15.08.2014 r. system całodobowy,
    - 01.11.2014 r. system całodobowy,
    - 11.11.2014 r. system całodobowy,
    - 24.12.2014 r. od godziny 15:00 do 26.12.2014 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2014 r. od godziny 16:00 do godziny 24:00.
    d) Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18
    w dni powszednie od godziny 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w dniach:
    - 24.12.2014 r. system całodobowy,
    - 31.12.2014 r. system całodobowy.
    e) Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6
    w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy oraz w dniach:
    - 24.12.2014 r. system całodobowy,
    - 31.12.2014 r. system całodobowy.
    f) Kąpielisko Miejskie Słoneczko znajdujące się nad zbiornikiem wodnym Bugaj
    - od 01.01.2014 r. od godziny 00:00 do 02.06.2014 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy, (jeden nielicencjonowany pracownik ochrony fizycznej),
    - od 02.06.2014 r. do 08.09.2014 r. w godzinach od 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy, a w dniu - 19.06.2014 r. system całodobowy (dwóch nielicencjonowanych pracowników ochrony fizycznej),
    - od 08.09.2014 r. od godziny 10:00 do 31.12.2014 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy, (jeden nielicencjonowany pracownik ochrony fizycznej).
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji. Zmiana dokonywana będzie przez Zamawiającego pismem, przekazanym faxem lub e-mailem z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania pisma w ciągu 1 godziny od otrzymania. Zmiana w tym zakresie nie będzie traktowana jako zmiana umowy.
    4. Ponadto zamówieniem objęte jest;
    1) wykonywanie ciągłej lustracji strzeżonych obiektów,
    2) ochrona obiektów przed działaniami osób trzecich zagrażającymi ich bezpieczeństwu, (dotyczy również Skate Parku),
    3) zabezpieczenie mienia znajdującego się na obiektach przed kradzieżą i zniszczeniem,
    4) współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, (dotyczy również Skate Parku),
    5) współdziałanie z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia, (dotyczy również Skate Parku),
    6) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego, właściwej terytorialnie jednostki Policji albo prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektów oraz do podejmowania niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca przestępstwa do czasu przybycia organów ścigania, (dotyczy również Skate Parku),
    7) patrolowanie wyznaczonego terenu,
    8) prowadzenie książki pełnienia służby,
    9) instalacja pilota napadowego lub innego środka łączności na obiektach:
    - Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne,
    - Hala RELAX,
    - Lodowisko/Korty Tenisowe,
    - Stadion Miejski,
    - Boisko Sportowe,
    - Kąpielisko Miejskie Słoneczko.
    Wykonawca ponosi koszty łączy oraz koszty ich instalacji i eksploatacji,
    10) wspomaganie nielicencjonowanego/ych pracownika/pracowników ochrony fizycznej w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo, składającą się z pracowników ochrony fizycznej posiadających licencje II- stopnia - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego (powiadomienie dotyczy obiektu Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego oraz Skate Parku), Hali RELAX, Lodowiska/Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego, Boiska Sportowego, Kąpieliska Miejskiego Słoneczko oraz przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych,
    11) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. pracownik ochrony fizycznej zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w/w obiektów Zamawiającego, między innymi: odśnieżania, usuwania nieczystości, skuwania lodu, posypywania piaskiem oblodzeń.
    12) prowadzenie -książki wejść i wyjść- wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka w następujących godzinach:
    a) Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    b) Hala RELAX - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    c) Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 7:30 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
    d) Lodowisko / Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a dniach:
    - 01.01.2014 r. po godzinie 00:00 do godziny 14:00,
    - 19.04.2014 r. system całodobowy,
    - 20.04.2014 r. system całodobowy,
    - 21.04.2014 r. system całodobowy,
    - 19.06.2014 r. system całodobowy,
    - 15.08.2014 r. system całodobowy,
    - 01.11.2014 r. system całodobowy,
    - 11.11.2014 r. system całodobowy,
    - 24.12.2014 r. po godzinie 15:00 do 26.12.2014 r. do godziny 14:00,
    - 31.12.2014 r. po godzinie 16:00.
    e) Boisko Sportowe w dni powszednie po godzinie 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach:
    - 24.12.2014 r. całą dobę,
    - 31.12.2014 r. całą dobę.
    f) Stadion Miejski w dni powszednie po godzinie 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach:
    - 24.12.2014 r. całą dobę,
    - 31.12.2014 r. całą dobę.
    g) Kąpielisko Miejskie Słoneczko:
    - 01.01.2014 r. po godzinie 00:00 do 02.06.2014 r. do godziny 10:00 w dni powszednie, dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
    - 02.06.2014 r. do 08.09.2014 r. po godzinie 18:00 do 10:00 rano dnia następnego w dni powszednie, dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy, a w dniu 19.06.2014 r. całą dobę,
    - od 08.09.2014 r. po godzinie 10:00 do 31.12.2014 r. do godziny 24:00 w dni powszednie, dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
    5. W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów.
    6. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków, sprzętu, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7 i 8.
    7. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, w przypadku złożenia takiego oświadczenia w formularzu oferty.
    8. W przypadku naruszenia postanowień pkt 7 Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.
    9. Osoba wykonująca nadzór nad pracownikami ochrony fizycznej musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I - stopnia.
    10. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia i sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy.
  16. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektów, inkasa wartości pieniężnych oraz sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
    Zamawiający: Powiat Piotrkowski, Piotrków Trybunalski
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektów, inkasa wartości pieniężnych oraz sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
    2.Usługi będą wykonywane w nieruchomościach administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim, zlokalizowanych przy ul. Dąbrowskiego 7, Sienkiewicza 16A oraz Al. 3 Maja 33.
    3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  17. Usługa ochronna nieruchomości zabudowanej, położonej w Pławnie przy ulicy Radomszczańskiej, stanowiącej własność Powiatu Radomszczańskiego.
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochronna nieruchomości zabudowanej, (wyłączonej z użytkowania) wraz z zabytkowym parkiem/ wpisanej do rejestru zabytków położonej w Pławnie przy ulicy Radomszczańskiej w gminie Gidle na działce 2629 o pow. 6,59ha, stanowiącej własność Powiatu Radomszczańskiego.
    Nieruchomość stanowi zespół parkowo-dworski w skład którego wchodzą:
    a) budynek dworku - pow. użytkowa 591,76m2
    b) budynek byłego Szpitala Zakaźnego - pow. użytkowa 336,43 m2
    c) budynek byłej pracowni RTG - pow. użytkowa 288,60 m2
    d) budynek byłej przychodni - pow. użytkowa 100,70m2
    Pozostałe istniejące naniesienia budowlane na nieruchomości to:
    a) budynek nieczynnej oczyszczalni - pow. zabudowy 22,50 m2
    b) budynek nieczynnego prosektorium - pow. zabudowy 35,50 m2
    c) budynek nieczynnej oczyszczalni - pow. zabudowy 20 m2
    d) ogrodzenie działki wykonane z betonowych prefabrykowanych elementów
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową bezpośrednią , fizyczną ochronę wyżej opisanego obiektu w celu uniemożliwienia dokonania kradzieży, kradzieży z włamaniem dewastacji lub zniszczenia budynków i ich wyposażenia, zabytkowego parku znajdującego się na nieruchomości oraz teren zewnętrzny tj.: drogi dojazdy, parking, chodniki, powierzchnie dojść , oraz tereny zielone, na warunkach określonych w umowie.
    Całość obiektu zlokalizowana jest na działce nr. 2629 o powierzchni 6,59 ha.
  18. Usługa monitoringu obiektów Agencji Rezerw Materiałowych oraz napraw i konserwacji instalacji włamania i telewizji przemysłowej - postępowanie nr BPzp-262-48/13
    Zamawiający: Agencja Rezerw Materiałowych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz świadczenie usług napraw i konserwacji tych urządzeń, dla obiektów Agencji Rezerw Materiałowych
  19. Ochrona Piotrków
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, Łódź
    Ochrona fizyczna mienia, prace gospodarcze i sprzątanie pomieszczeń delegatury W.I.O.Ś w Piotrkowie Trybunalskim.
  20. Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. oraz Inspektoratach ZUS w Bełchatowie i Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Tomaszów Mazowiecki
    Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. oraz Inspektoratach ZUS w Bełchatowie i Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r
  21. Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz prace gospodarcze połączone z obsługą pojazdów służbowych dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  22. Usługa ochrony osób i mienia, usługa ochrony i transportu wartości pieniężnych oraz osoby transportującej dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  23. Całodobowa fizyczna ochrona nieruchomości po byłym Domu Pomocy Społecznej w Białaczowie wraz z obsługą kotłowni c.o. w okresie grzewczym.
    Zamawiający: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno, Opoczno
  24. Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Ładzice
  25. Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Wieluniu, obsługa centrali telefonicznej oraz utrzymanie porządku i czystości na posesji urzędu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Wieluniu, Wieluń
  26. STRZEŻENIE OBIEKTÓW URZĘDU MIASTA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY: UL. DĄBROWSKIEGO 7 I W BUDYNKU POŁOŻONYM NA NIERUCHOMOŚCI W USZCZYNIE - STACJA UJĘCIA WODY W USZCZYNIE
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  27. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
  28. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
    Zamawiający: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., Piotrków Trybunalski
  29. OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2013 R. DO 31.12.2013 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
  30. OCHRONA OBIEKTÓW PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
    Zamawiający: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., Piotrków Trybunalski
  31. Ochrona Piotrków
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, Łódź
  32. Usługa ochrony osób i mienia, usługa ochrony transportu wartości pieniężnych oraz osoby transportującej dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  33. Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz prace gospodarcze połączone z obsługą pojazdów służbowych dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  34. MOPR.III.23-231/1/2012
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Piotrków Trybunalski
  35. STRZEŻENIE OBIEKTÓW URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY: UL. DĄBROWSKIEGO 7 I W BUDYNKU POŁOŻONYM NA NIERUCHOMOŚCI W USZCZYNIE - STACJA UJĘCIA WODY W USZCZYNIE
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  36. Strzeżenie budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu Rudowskiego 10, Szkolnej 28 od 01.01.2012 r., do 31.12.2013 r.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  37. OCHRONA OBIEKTÓW PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
    Zamawiający: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., Piotrków Trybunalski
  38. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
  39. OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2012 R. DO 31.12.2012 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
  40. Ochrona osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu
    Zamawiający: Gmina Miasto Sieradz, Sieradz
  41. PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Piotrków Trybunalski
  42. Ochrona Piotrków
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, Łódź
  43. ZP/W8/U/1/2011
    Zamawiający: Politechnika Łódzka, Zamiejscowy Ośrodek Dydaktyczny w Sieradzu, Sieradz
  44. PZOZ.DZP.PN.280.3-37/2011 OCHRONA MIENIA
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski
  45. Usługa ochrony osób i mienia dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie w okresie od 01.04.2011r. do 31.03.2012r.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  46. Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Bełchatowie oraz prace gospodarcze połączone z obsługą pojazdów służbowych Urzędu w okresie od 01.04.2011r. do 31.03.2012r.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  47. STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2011 R. DO 31.12.2011 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
  48. PN-53/10 SPRZĄTANIE 1
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski
  49. Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, Bełchatów
  50. OCHRONA MIENIA OBIEKTÓW PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
    Zamawiający: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., Piotrków Trybunalski
  51. Dozór Piotrków
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, Łódź
  52. PN-20/10 OCHRONA
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski
  53. Usługa ochrony osób i mienia dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie w okresie od 01.04.2010 r. do 31.03.2011 r.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  54. MOPR.III.216/1/2010
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Piotrków Trybunalski
  55. Ochrona obiektów: Inspektorat ZUS w Opocznie, Inspektorat ZUS w Skierniewicach, Biuro Terenowe ZUS w Rawie Maz.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Tomaszów Mazowiecki
  56. Ochrona osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu
    Zamawiający: Gmina Miasto Sieradz, Sieradz
  57. STRZEŻENIE BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO PRZY PASAŻU KAROLA RUDOWSKIEGO 10, SZKOLNEJ 28 OD 01.01.2010R. DO 31.12.2011R.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  58. PN - 47/09 SPRZĄTANIE 1
    Zamawiający: Szpital Rejonowy, Piotrków Trybunalski
  59. STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2010 R. DO 31.12.2010 R.
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Piotrków Trybunalski
  60. PN-16/09 OCHRONA
    Zamawiający: Szpital Rejonowy, Piotrków Trybunalski
  61. Usługi w zakresie ochrony mienia i obiektów oraz utrzymania porządku wokół chronionego obiektu.
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, Wieluń
  62. Ochrona osób i mienia dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  63. Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz prace gospodarcze połączone z obsługą pojazdów służbowych dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Bełchatowie, Bełchatów
  64. PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTU
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Piotrków Trybunalski

Inne osoby dla Wojciechowski Zbigniew (54 osoby):