Kogo reprezentuje osoba

Wójcik Aleksander Jacek

w KRS

Aleksander Jacek Wójcik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Aleksander
Drugie imię:Jacek
Nazwisko:Wójcik
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1978 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Głogów Małopolski (Podkarpackie), Kraków (Małopolskie), Rybnik (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Łaziska Górne (Śląskie)
Przetargi:8 w aktualnych firmach, 2 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecka Renata Marzena, Cichecki Andrzej, Koczar Andrzej Tadeusz, Kolarczyk Tomasz Władysław, Lewandowska Lidia Urszula, Mościcka Anna, Stachowska Monika, Wilczyńska Pamela Karolina, Woźnica Dagmara, Zaraś Olgierd

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wroński Lucjan Edward
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam, Kurek Maciej, Morawska Aleksandra, Stępień Edyta Ewa
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej, Pułjanowska Agnieszka, Słomka Barbara Elżbieta
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecki Andrzej, Zaraś Olgierd Jerzy
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej, Kurek Maciej
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępień Edyta Ewa, Wiszowaty Agnieszka Anna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecka Renata, Cichecki Andrzej, Kościółek Adam, Raźniewski Piotr, Stachowska Monika, Stępień Edyta, Zaraś Olgierd, Ziomka Konr Ad
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecka Oksana Zofia, Lubowiecki Mieczysław, Lubowiecki Tomasz, Mazur Monika
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koczar Andrzej, Kościółek Adam, Zaraś Olgierd
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam, Ziomka Konr Ad
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badura Mariusz, Woźnowski Zbigniew
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bałaziński Tomasz, Lasota Jacek, Obarzanowski Michał, Ster Maciej
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fotygo Franciszek, Malik Dawid, Morawska Aleksandra, Stępień Edyta Ewa
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępień Edyta
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Długosz Ireneusz Rafał, Maciaś Bogusław, Nowak Łukasz Aleksander
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fotygo Franciszek, Morawska Aleksandra, Stępień Edyta
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  25. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  26. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  27. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dusiło Jarosław Piotr, Kasprzak Edward Czesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szlachetko Reiter Dorota Beata
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dyląg Joanna Agata, Hoffmann Jacyna Doris Friederike, Hoffmann Jacyna Doris Friederike, Jacyna Bartosz Łukasz, Jaworski Michał Krzysztof, Musialski Łukasz Miriam, Mytnik Krzysztof, Szymański Tomasz, Wicher Musialska Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Surakka Mika Tapani
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Deptuch Irena Maria, Kępa Dawid Paweł, Kościółek Adam Andrzej, Kowalczyk Andrzej Piotr, Raźniewska Iwona Maria, Raźniewski Piotr, Stępień Edyta Ewa, Sudnika Antonina, Słomka Barbara Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szymczak Aleksander
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wisła Kos Izabella Jolanta
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gregorczuk Cezary, Guz Adam Jan, Kordek Magdalena, Nadolski Piotr Jerzy, Reszka Monika Weronika, Sądecki Marek, Stalmach Andrzej, Stalmach Daniel Sebastian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sasin Adam Józef
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdak Jerzy Mariusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamek Krzysztof, Banasik Marcin Tadeusz, Barycza Mateusz, Chudzik Grzegorz, Kamiński Bartosz, Kurek Maciej Mieczysław, Kurek Swat Katarzyna, Kuza Mieczysław, Kuza Tarkowska Agnieszka Marzena, Pasternak Hanna, Rączka Jolanta, Sakiewicz Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walus Andrzej Henryk
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał, Białowąs Marcin, Brzoska Rafał Piotr, Hadjiev Rossen, Izydorek Brzoska Anna, Kołpa Krzysztof Leszek, Popielski Zbigniew, Setkowicz Krzysztof, Łatała Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtaszek Jakub
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej, Raźniewski Piotr, Łapiński Tomasz Witold
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kot Józef Baltazar

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Doboszyńska Urszula Jolanta
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głodek Radosław Karol, Obarzanowski Michał Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Michał Krzysztof
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaliciak Paweł, Kościółek Adam Andrzej, Lepiarczyk Hubert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosek Ewa Małgorzata
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sosin Grzegorz Bartosz
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stawarz Andrzej Tomasz
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Poradzisz Krzysztof
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gross Michał Jerzy
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Adam Antoni
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janeczek Katarzyna
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mcnamee Gerard Francis
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Obrębowski Piotr Sebastian
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lesiak Sławomir
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Niemczyk Ilona
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Vincenzi Guido
  25. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lepiarz Przemysław Andrzej
  26. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Olchawski Grzegorz
  27. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gawron Piotr Stanisław
  28. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badura Mariusz, Woźnowski Zbigniew
  29. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nazaruk Yuriy
  30. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Mieczysław Marian
  31. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kwiatkowska Beata
  32. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głodek Radosław Karol, Kurek Maciej Mieczysław
  33. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sondej Miłosz
  34. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecki Tomasz, Mazur Monika
  35. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajączkowski Sebastian Władysław
  36. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźnowski Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łagodzic Michał
  37. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Roś Marcin Maciej
  38. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nowaczyk Marcin
  39. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lubowiecki Tomasz
  40. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sułowski Janusz Tadeusz
  41. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sułowski Zygmunt Marian
  42. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  43. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciaś Bogusław, Zagrabski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrabska Aldona
  44. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burda Piotr, Kurek Maciej Mieczysław, Lubowiecki Tomasz Jan, Matysik Barbara, Mazur Monika, Podolak Joanna Katarzyna, Winnicki Błażej Stanisław
  45. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyszczek Bartosz Tomasz
  46. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czajkowski Jerzy
  47. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sitarz Łukasz
  48. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciaś Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tarchalska Katarzyna
  49. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzoń Grabek Katarzyna
  50. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sułowski Zygmunt Marian
  51. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam
  52. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryniarski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  53. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościółek Adam, Słomka Barbara Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajor Bartosz
  54. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Padlewski Witold
  55. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecki Tomasz, Mazur Monika
  56. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryniarski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  57. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryniarski Marcin Władysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  58. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bargieł Ireneusz
  59. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecki Tomasz Jan
  60. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecki Tomasz
  61. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mazur Monika
  62. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stańdo Stanisław
  63. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciaś Bogusław
  64. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryniarski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  65. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrabski Grzegorz
  66. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryniarski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szatan Damian
  67. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lubowiecki Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zeman Karel
  68. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Meller Michał
  69. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gretkowski Ryszard, Lubowiecki Tomasz, Mazur Monika
  70. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lubowiecki Tomasz
  71. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Maciej, Morawska Aleksandra, Stępień Edyta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skrzypkowski Janusz Maciej
  72. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Długosz Ireneusz Rafał, Maciaś Bogusław, Nowak Łukasz Aleksander
  73. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciaś Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tarchalska Katarzyna
  74. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrabski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrabski Mariusz
  75. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewska Skup Anna Agata
  76. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewska Skup Anna Agata
  77. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kasprzyk Michał Andrzej, Maciaś Bogusław Ireneusz, Zakrzewska Skup Anna Agata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Odrobina Dariusz Paweł
  78. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewska Skup Anna Agata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 B Estates Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000272940
  2. 4m Technology Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000481480
  3. 4pl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351897
  4. 7 R Logistic Modlnica Sp. Z O.O., Krakowie − KRS 0000403117
  5. 7r Logistic Brzesko Nieruchomości Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000577628
  6. 7r Logistic Czechowice Dziedzice Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000646517
  7. 7r Logistic Gdańsk 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000477468
  8. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 4 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000591188
  9. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 5 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000591511
  10. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 6 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000589150
  11. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 7 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000589334
  12. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 8 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000615371
  13. 7r Logistic Kraków Kokotów Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000325022
  14. 7r Logistic Małopole Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000397943
  15. 7r Logistic Silesia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000503997
  16. 7r Łódź Widzew Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000702136
  17. 7r Oze Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000414922
  18. 7r S.A., Kraków − KRS 0000379632
  19. 7r Siemianowice Śląskie Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000614480
  20. 7r Słupsk Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000710683
  21. 7r Solution Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000357359
  22. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  23. Abk Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000465770
  24. Ad S.A., Warszawa − KRS 0000453108
  25. Ade Line S.A. Likwidacyjnej, Prusice − KRS 0000236981
  26. Adherent 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478666
  27. Adherent 2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000550039
  28. Adherent 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478457
  29. Agm Euro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376795
  30. Agtes S.A., Warszawa − KRS 0000430838
  31. Ak Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000702294
  32. Algoteque International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000663424
  33. Algoteque Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000377923
  34. Alwis Secura Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000128406
  35. Ami Group Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000494807
  36. Amp Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000612736
  37. Andromeda 22 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478635
  38. Ap 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000584541
  39. Ap 37 Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632811
  40. Ap 37 Holding Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000636410
  41. Ap Holding S.A., Kraków − KRS 0000413041
  42. Ap Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000308964
  43. Ap2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000586343
  44. Apartamenty Promienistych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000480615
  45. Apartamenty Wilanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248949
  46. Apteka Gazaris Ryszard Maciaś i Wspólnicy Sp. J., Bochnia − KRS 0000152128
  47. Apv Invest S.A., Kraków − KRS 0000684700
  48. Aq-tech Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000407763
  49. Aquapark Stodoły Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000342859
  50. Ar Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000563489

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3d+go Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000376069
  2. 7r Logistic Gdańsk Kowale Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000321489
  3. 7r Logistic Gdańsk Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000342456
  4. A 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000216390
  5. A 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490328
  6. A2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000230119
  7. Aab Goldberg Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000297607
  8. Ab Invest Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000351068
  9. Abexim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000144161
  10. Abm Asset Management Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000345269
  11. Acorda Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000527040
  12. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  13. Advanti Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000322519
  14. Agencja Reklamowa Fibra - Hallo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000177373
  15. Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Żory − KRS 0000076553
  16. Agropest Przedsiębiorstwo Zwalczania Szkodników Żywności S.A., Łódź − KRS 0000175565
  17. Ak Asset Management Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000333241
  18. Alltrade Central Europe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000251392
  19. Alpol Rozwiązania It Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000375256
  20. Alumast S.A., Wodzisław Śląski − KRS 0000031909
  21. Aon Polska Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052652
  22. Apartment Dramolton Limited Spółka Komandytowo-akcyjna, Kraków − KRS 0000332367
  23. Applied Medical Sciences S.A., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000349485
  24. April Polska Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061980
  25. Aqurate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194121
  26. Areszt Piotrków Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Piotrków Trybunalski − KRS 0000345209
  27. Arlind - Bartosz Kamiński Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000111525
  28. Artemida 12 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388244
  29. Artemida 20 Sp. Z O.O., Sandomierz − KRS 0000396594
  30. Artemida 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000358202
  31. Artemida 38 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000445006
  32. Artemida 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361735
  33. Artis Loft Hotel Dittricha Sp. Z O.O., Lesznowola − KRS 0000374091
  34. Artman S.A., Kraków − KRS 0000180735
  35. Aspekt Labels Division Sp. Z O.O., Radzionków − KRS 0000250955
  36. Aspem S.A., Kraków − KRS 0000290854
  37. Assg S.A., Warszawa − KRS 0000405550
  38. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  39. Auto-agro-complex Sp. Z O.O., Wielogłowy − KRS 0000397186
  40. Autoguard S.A., Warszawa − KRS 0000287629
  41. Autonika Holding S.A., Rzeszów − KRS 0000024980
  42. Avalon Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000415831
  43. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  44. Bajor, Kościółek Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000528561
  45. Balaton Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000628680
  46. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  47. Banasik i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000357562
  48. Bankier.pl S.A., Warszawa − KRS 0000007720
  49. Bas Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000315689
  50. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gierałtowicach
    Zamawiający: Gmina Gierałtowice, Gierałtowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa istniejącego segmentu „N2” oraz adaptacja istniejących pomieszczeń do nowych funkcji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Gierałtowicach. Przedmiot zamówienia polega na: a. nadbudowie o dwie kondygnacje istniejącego segmentu „N2” w konstrukcji drewnianej (ściany, strop, dach). Powierzchnia użytkowa nadbudowy: około 200 m2, Kubatura: około 772m3, b. przebudowie pomieszczeń przyziemia na pomieszczenie sklepiku szkolnego oraz na pomieszczenie toalety, c. przebudowie pomieszczeń w istniejącym segmencie nauczania początkowego na: pomieszczenie sali lekcyjnej, pomieszczenia komunikacji oraz pomieszczenie toalety. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących robót: 1) roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, 2) konstrukcja stalowa podtrzymująca strop drewniany nad parterem, 3) konstrukcja drewniana paneli ściennych, stropu i dachu, 4) pokrycie dachu wraz z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem, 5) podłoża i posadzki, 6) izolacje termiczne ścian, stropu i dachu, 7) roboty murowe, ściany działowe (w tym ściany REI 120), 8) montaż nadproży stalowych, 9) tynki, gładzie gipsowe, 10) okładziny ścian, 11) sufity podwieszane, 12) malowanie ścian i sufitów, 13) dylatacje i obróbki blacharskie, 14) elewacje i roboty wykończeniowe zewnętrzne, 15) montaż stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej, 16) elementy stałego wyposażenia toalet (lustra, dozowniki mydła, pojemniki na papier toaletowy i ręczniki papierowe, blaty pod umywalkowe), 17) instalacja kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej na działce, 18) wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne, 19) wewnętrzna instalacja gazu w pomieszczeniu kuchni, 20) instalacja centralnego ogrzewania (wraz z odcinkiem zasilającym od kotłowni w segmencie „N1” do projektowanej nadbudowy segmentu „N2”), 21) instalacja wentylacji mechanicznej, 22) wewnętrzne instalacje elektryczne wraz z dostawą pieca konwekcyjno-parowego, 23) instalacja odgromowa i uziemiająca. Zakres zamówienia nie obejmuje rozbudowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego o segment „N1” (wykonany w 2014r.) oraz wyposażenia segmentu „N2” w meble. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnej placówce oświatowej (Zespół Szkolno-Przedszkolny). Zamawiający wymaga aby harmonogram prac prowadzonych w obiekcie był bezwzględnie ustalony z Zamawiającym oraz z Użytkownikiem obiektu (Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gierałtowicach) w celu maksymalnego zminimalizowania niedogodności związanych z prowadzeniem robót budowlanych na obiekcie oraz zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom oraz pracownikom szkoły i przedszkola. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze a także przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
  2. <BR>Numer postępowania ZP/22/MGW/2016 <BR> Montaż furtki dwuskrzydłowej - szerokość 2,00m; wysokość 2,10m wraz z demontażem istniejącego panelu ogrodzeniowego oraz przeróbką
    Zamawiający: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Zabrze
    <BR> Przedmiotem zamówienia jest montaż furtki dwuskrzydłowej - szerokość 2,00m, wysokość 2,10m wraz z demontażem istniejącego panelu ogrodzeniowego oraz przeróbką
  3. Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ w ramach zadania KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIE CENTRUM AKTYWNOŚCI.
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Kędzierzyn-Koźle
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie pełno branżowej dokumentacji budowlanej (etapowanej) i wykonawczej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o pozwolenie na budowę / rozbiórkę lub zgłoszeń robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych według ww. dokumentacji i pozwoleniami.
    Inwestycja swoim zakresem obejmuje:
    A. przebudowę istniejącego budynku socjalno-hotelowego i istniejącego budynku pompowni, zmianę sposobu użytkowania tych budynków na funkcje zaplecza szatniowo-sanitarnego basenów krytych, kompleksu saunowego, punktu gastronomicznego, pomieszczeń technicznych, pomieszczeń socjalnych dla pracowników, pomieszczeń administracyjnych, pomieszczenia dydaktycznego oraz rozbiórkę istniejących instalacji wewnętrznych z budową nowych, dostosowanie przebudowywanego obiektu do wszystkich obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz rozbudowę o podpiwniczoną halę basenów krytych z basenem pływackim, basenem rekreacyjnym, basenem wypływowym, brodzikiem dla dzieci, wannami spa, zjeżdżalnią wodną z basenem lądowiskowym, wraz z budową niezbędnych instalacji wewnętrznych,
    B. przebudowę zespołu letnich basenów otwartych z basenem rekreacyjnym, brodzikiem dla dzieci, wodnym placem zabaw, zjeżdżalnią wielotorową z basenem lądowiskowym wraz z budową niezbędnych instalacji wewnętrznych,
    C. budowę budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego dla obsługi letnich basenów otwartych wraz z instalacjami,
    D. budowa przyłącza: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowego, elektroenergetycznego, teletechnicznego, wraz z zabezpieczeniem ewentualnych kolizji sieci,
    E. budowa stacji transformatorowej,
    F. Budowa kotłowni gazowej
    G. Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii
    H. wyposażenie wykonywanych obiektów w oprzyrządowanie, sprzęt, narzędzia, aparatury, armaturę, uzbrojenie i inne akcesoria wyposażenia umożliwiające korzystanie z obiektu przez wszystkich pracowników i klientów
    I. roboty związane z zagospodarowanie terenu w zakresie:
    a. niezbędne rozbiórki murów oporowych, małej architektury, istniejących placów zabaw, boisk oraz innych elementów kolidujących z przedmiotową inwestycją,
    b. budowy wydzielonych i oświetlonych trzech boisk do siatkówki plażowej oraz placu zabaw dla dzieci,
    c. budowy instalacji oświetlenia terenu,
    d. budowy studni dla potrzeb zraszania wraz z instalacją automatycznego systemu nawadniania trawników,
    e. budowy ogrodzeń i piłkochwytów na terenie inwestycji,
    f. budowy pomieszczenia na gromadzenie odpadów stałych,
    g. budowy nowych oraz przebudowę istniejących dojazdów, dojść, placu technicznego, placu gospodarczego i miejsc postojowych dla rowerów,
    h. przebudowy istniejącego parkingu,
    i. nasadzeń trawy, zieleni ozdobnej, wysokiej i izolacyjnej,
    j. wyposażenie terenu w małą architekturę - ławki, kosze na odpadki drobne z popielniczką, słupki ochronne, stojaki dla rowerów,
    k. oraz innych prac niewymienionych, a wymaganych ze względu na specyfikę zadania.

    Działka pod inwestycję znajduje się w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Mostowej 1, nr ewidencyjny 46/3 obręb: Azoty, będąca w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    1) wykonanie opracowań przedprojektowych w tym wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej dla otwartego i krytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu i zapleczem sanitarno-szatniowym;
    2) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnej z przepisami, jakie będą obowiązywały w dniu uzyskania przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie, otwartego i krytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu i zapleczem sanitarno-szatniowym w oparciu o Program funkcjonalno- użytkowy, wg zatwierdzonej koncepcji; uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń na budowę/ rozbiórkę ewentualnie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia;
    3) wykonanie/ wybudowanie otwartego i krytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu i zapleczem sanitarno-szatniowym dla etapu pierwszego oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla tego etapu;
    4) dokonanie rozruchu całego obiektu (wszystkich zabudowanych urządzeń) wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników Użytkownika;
    5) Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie zewnętrznych i wewnętrznych, takich jak: monitoring, oświetlenie, szafki oświetleniowe, centrale wentylacyjne, instalacje technologii basenowej, urządzenia rekreacji basenowej itp. oraz wykona czynności konserwujące tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach obowiązujących w przypadku gwarancji przez Wykonawcę udzielonej. Wykonawca, w okresie udzielonej gwarancji, dokona wymaganych przeglądów gwarancyjnych i pielęgnacji zieleni (nasadzonej, zasianej itp.) warunkującej utrzymanie gwarancji na zasadach obowiązujących w przypadku gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej.

    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa załączona w wersji elektronicznej na stronie internetowej poniższa dokumentacja, będąca integralną częścią SIWZ:
    1. Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami
    2. Uszczegółowienie, uzupełnienie danych do PFU (dodatkowe wymagania do PFU)
    3. Poglądowa koncepcja zagospodarowania terenu wraz z opisem
    4. Plansza z ogrodzeniem wymaganego zakresu ogrodzenia wraz z określeniem min ilości brodzików z prysznicami między strefami basenów otwartych.
    5. Dokumentacja badań podłoża gruntowego z 2015r.
    6. Mapa do celów projektowych z 2015r.
    7. Inwentaryzacja budowlano- instalacyjna z 2006r.

    Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego obligatoryjnego oraz zakresu z prawem opcji.
    Zakres podstawowy obligatoryjny obejmuje:
    Wykonanie opracowań przedprojektowych
    Wykonanie dokumentacji projektowej i STWIOR
    Budowa krytego i otwartego basenu o powierzchni niecki zewnętrznej 592m2 wraz z zagospodarowaniem terenu i zapleczem sanitarno-szatniowym w zakresie opisanym w PFU wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu podstawowego w przypadku nie realizacji zakresu z prawem opcji. Wykonanie wyżej opisanych robót budowlanych należy wykonać w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego. Z zakresu rzeczowego (kosztów) realizacji robót budowlanych należy wyłączyć zakres robót wykończeniowych etapu II i III (strefa gastronomiczna w budynku krytej pływalni i basenu otwartego), oraz robót rozbiórkowych etapu IV (płyty lodowiska i nasypów ziemnych widowni). W/w etapy będą wyodrębnione z dokumentacji projektowo - technicznej. Zakres opisany w PFU rozdział II CZĘŚC OPISOWA pkt. 2 Opis wymagań zamawiającego w stosunku do podmiotu zamówienia - ppkt. 2.1. lit. m Wymagania zamawiającego do dokumentacji projektowej

    Zakres z prawem opcji obejmuje:
    Wykonanie dodatkowych 128m2 niecki basenu zewnętrznego ze stali nierdzewnej wraz z niezbędną infrastrukturą, technologią, przy jednoczesnym założeniu, że Zamawiający w przypadku udzielenia tego zakresu zamówienia wymaga, aby Wykonawca zrealizował nieckę zewnętrzną nie o zakładanej powierzchni 592m2, a większej o 128m2. W tej cenie należy uwzględnić koszty związane z: wykonaniem opracowań projektowych, uzyskaniem stosownych decyzji pozwalających na realizację przedsięwzięcia, wykonanie niecki basenu zewnętrznego ze stali nierdzewnej o powierzchni do 128m2 większej, (czyli całkowita powierzchnia lustra wody tej niecki będzie wynosić do 720m2). Zamawiający zastrzega sobie, że cena zaprojektowania i wykonania zakresu z prawem opcji nie może przekroczyć 9% ceny całkowitej wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia.

    Zakres podstawowy zamówienia jest obligatoryjny do realizacji. Natomiast zakres z prawem opcji wprowadzony zostanie do realizacji pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych pozwalających realizację tego zakresu. Oświadczenie woli Zamawiającego dotyczącego realizacji zakresu z prawem opcji nastąpi na etapie rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.

    Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
    a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną opisaną w punkcie poniżej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic, parkingów i terenu- o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej.
    b) Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 4 egzemplarzach, w tym 2 dwa egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (na nośnikach elektronicznych), przy czym jeden egzemplarz wszystkie dokumenty w formacie PDF i jeden egzemplarz w formatach edytowalnych, np.: DWG lub DXF, WORD itp.
    c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
    d) Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie u właściwego organu zatwierdzenia tego projektu oraz poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu, w odpowiednim terminie.
    e) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
    f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.
    g) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, Inwestora i Użytkownika obiektu.
    h) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK.
    i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni ulic i chodników oraz terenów przyległych do terenu budowy, a naruszonych, zniszczonych w trakcie prowadzonych robót.
    j) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
    k) Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie zewnętrznych i wewnętrznych, takich jak: monitoring, oświetlenie, szafki oświetleniowe, centrale wentylacyjne, instalacje technologii basenowej, urządzenia rekreacji basenowej itp. oraz wykona czynności konserwujące tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach obowiązujących w przypadku gwarancji przez Wykonawcę udzielonej. Wykonawca, w okresie udzielonej gwarancji, dokona wymaganych przeglądów gwarancyjnych i pielęgnacji zieleni (nasadzonej, zasianej itp.) warunkującej utrzymanie gwarancji na zasadach obowiązujących w przypadku gwarancji przez Wykonawcę udzielonej.
    l) Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: istniejące urządzenia zabawowe, ławki, kosze na śmieci, płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku, z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy.
    m) Wykonanie wycinki drzew, które należy pociąć na odcinki o dł.120cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z Zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzi-Koźla z dnia 6.03.2013 jak dla - drewna opałowego (40 zł/ mp.)
    n) Posadzenie drzew szczepionych na pniu o wysokości 2,50m oraz sporządzenie mapy nasadzeń z wykazem zastosowanych sadzonek. W ofercie ująć należy pielęgnację wykonanych nasadzeń (podlewanie, nawożenie 1 - raz w tygodniu) - w okresie 12 miesięcy po zakończeniu inwestycji. Doliczyć do oferty po 3 paliki o wys. nasadzanego drzewa na każde posadzone drzewo. Oferta musi zawierać koszty związane z utrzymaniem wykonanej zieleni (podlewanie i nawożenie) w okresie całego roku.
    o) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
    p) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
  4. Budowa wodnego placu zabaw w dzielnicy Kamień pod nazwą: PLUSKADEŁKO - WODNY PLAC ZABAW W KAMIENIU; zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach budżetu obywatelskiego 2016 - projekt ogólnomiejski
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Dane ogólne:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wodnego placu zabaw na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku-Kamieniu.
    Zamówienie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
    Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie koncepcji i projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, wybudowanie obiektu oraz jego obsługa i eksploatacja przez pierwszy sezon, a następnie przekazanie obiektu użytkownikowi.
    Udostępnienie obiektu do użytkowania musi nastąpić do 31 maja 2016 r. z uwagi na jego planowane otwarcie 1 czerwca 2016 roku (Dzień Dziecka).

    Zakres przedmiotu zamówienia, obejmujący zaprojektowanie oraz wybudowanie:
    - wodnego placu zabaw
    - układu technologicznego wodnego placu zabaw, w tym komory technologicznej
    - przyłącza i instalacji wod-kan dla obiektu
    - zasilania i instalacji energetycznych dla obiektu
    - instalacji systemu nadzoru wizyjnego obiektu (CCTV)
    - zagospodarowania terenu i elementów małej architektury
    Szczegółowe rozwiązania techniczne i architektoniczne opisano w programie funkcjonalno-użytkowym.

    Podstawowe dane obiektu:
    - wymiary zewnętrzne: 23 m x 13 m - kształt nieregularny, zbliżony do kształtu ryby
    - zapotrzebowanie na wodę - 9 m3/dobę
    - obieg wody: zamknięty
    - zapotrzebowanie mocy energii elektrycznej dla technologii placu zabaw - do 30 kW
    - zapotrzebowanie mocy energii elektrycznej dla oświetlenia terenu - wg projektu
    - nawierzchnia wodnego palcu zabaw: poliuretan
    - Pozostałe informacje zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym.


    Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ, program funkcjonalno-użytkowy, opinia geotechniczna, rysunki poglądowe. Do SIWZ załączono również druki PINB
  5. Budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres zamówienia: 1) Przygotowanie terenu budowy, w tym: - ogrodzenie i oznakowanie placu budowy z zapewnieniem bezkolizyjnego dojścia do szkoły, - zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, - zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, - stanowiska produkcji pomocniczej, - wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. 2) Roboty rozbiórkowe i demontażowe zbędnych elementów zagospodarowania, w tym: - rozbiórka nawierzchni, - karczowanie samosiejek, - rozbiórka murków i schodów terenowych, - demontaż słupów oświetleniowych wraz z okablowaniem, - demontaż ogrodzenia i elementów małej architektury. 3) Przebudowa kolidujących sieci i budowa nowych przyłączy, w tym: - przebudowa kanalizacji sanitarnej, - przebudowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa sieci ciepłowniczej, - budowa przyłącza wodociągowego, - budowa przyłącza kanalizacja sanitarnej i deszczowej, - budowa przyłącza ciepłowniczego, - budowa przyłącza gazu, - budowa przyłącza elektrycznego, - budowa przyłącza miejskiej sieci szerokopasmowej. 4) Budowa przedszkola, w tym: - roboty ziemne i fundamentowe, - roboty w zakresie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, - roboty konstrukcyjne w zakresie wznoszenia ścian i stropów wraz z wykonaniem nadproży oraz wieńców, rdzeni i podciągów żelbetowych, - roboty dekarskie, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, - instalacja piorunochronna, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, - roboty w zakresie stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, - roboty elewacyjne. 5) Dostawa i montaż wyposażenia, w tym: - wyposażenie strefy wejściowej, - wyposażenie bloku kuchennego, - wyposażenie sal zajęć, - oznakowanie i wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. 6) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych mogących korzystać z obiektu, a wykraczających poza minimalne wymagania wynikające z warunków technicznych, w tym: - obniżenie krawężników przy wejściach na ciągi piesze z drogi dojazdowej i zastosowanie bruku betonowego w strefie tych wejść z grzybkami ostrzegawczymi, - zabudowanie wybranych urządzeń placu zabaw, przystosowanych do zabaw integracyjnych, - uzupełnienie informacji wizualnej tekstem napisanym w Braille, - zastosowanie pochylni terenowych w ciągach komunikacyjnych pomiędzy budynkiem, tarasem a placem zabaw, - zastosowanie nakładek antypoślizgowych na schodach terenowych, - zastosowanie naklejanych na przeszkleniach drzwi w ciągach komunikacyjnych intensywnie kolorowych aplikacji. 7) Zagospodarowanie terenu, w tym: - droga dojazdowa i plac manewrowy, - stanowiska parkingowe, - ciągi ruchu pieszego, - schody i pochylnie terenowe, - murki oporowe, - tarasy z desek kompozytowych, - plac zabaw wraz z wyposażeniem, - trawniki, - ogrodzenie. 8) Zakres robót uzupełniających, w tym: - zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót, - zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, - zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń ciśnieniowych przez UDT, - wykonanie prób szczelności instalacji hydraulicznych wraz z przygotowaniem protokołów, - sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, - wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, - przeprowadzenie inspekcji TV kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, - sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, - odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, - naprawa drogi wewnętrznej, w przypadku jej uszkodzenia w wyniku prowadzenia zintensyfikowanego transportu związanego z realizacją budowy, - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu.
  6. Numer postępowania: ZP/86/MGW/2015<BR> Wykonanie remontu i adaptacji na cele ruchu turystycznego budynku nadszybia szybu Wyzwolenie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Zabrze
    <BR>Przedmiotem zamówienia jest remont dachu przybudówki usytuowanej po stronie zachodniej budynku nadszybia. <BR>Zakres robót obejmuje: <BR>
    - demontaż istniejącego pokrycia dachowego, <BR>
    - rozebranie istniejących rynien oraz rur spustowych, <BR>
    - krycie dachu papą termozgrzewalną, <BR>
    - montaż rynien i rur spustowych z PCW.<BR>
    Wymagany okres gwarancji wynosi min. 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
    Okres rękojmi wynosi 5 lat od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego zadania.
  7. Budowa sali gimnastycznej przy SP - 14 przy ul. Głównej 40 w Rudzie Śląskiej
    Zamawiający: Miasto Ruda Śląska, Ruda Śląska
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 14 przy ulicy Głównej 40 w Rudzie Śląskiej. Zakres prac obejmuje: - wykonanie robót ogólnobudowlanych (żelbetowe, murarskie, dekarsko-ciesielskie), - zabudowa stolarki okiennej i drzwiowej, - wybudowanie łącznika nowej sali gimnastycznej z budynkiem szkoły, - wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (wod-kan, grzewczej i wentylacji), - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie posadzki sportowej systemowej, - wykonanie przyłącza wod-kan i cieplnego, - wykonanie robót wykończeniowych (tynkowanie, malowanie, kładzenia glazury, montaż białego osprzętu), - wykonanie zagospodarowania terenu (dojścia, chodniki, trawniki), - zakup i montaż wyposażenia sali gimnastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  8. Dostawa i montaż dodatkowych kamer do telewizji przemysłowej CCTV na terenie Parku 12C zlokalizowanego przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu.
    Zamawiający: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Zabrze
    Ze względu na duży obszar jaki zajmuje Park 12 C , wyniknęła konieczność zakupu i montażu dodatkowych 7 kamer telewizji przemysłowej CCTV. Należy stworzyć infrastrukturę podłączeniową i wpiąć dodatkowe kamery do
    rejestratora znajdującego się w budynku Stacji Wentylatorów. Ponadto w celu poprawnego działania należy skonfigurować kamery z istniejącym rejestratorem i dołożyć w rejestratorze dodatkowy dysk o pojemności 4TB.
  9. Kolportaż druku bezadresowego o nazwie Kurier Ratuszowy na terenie miasta Bydgoszczy
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Kolportaż druku bezadresowego o nazwie Kurier Ratuszowy na terenie miasta Bydgoszczy
  10. Kolportaż druków bezadresowych o nazwie Kurier Ratuszowy na terenie Miasta Bydgoszczy
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Kolportaż druków bezadresowych o nazwie Kurier Ratuszowy na terenie Miasta Bydgoszczy

Inne osoby dla Wójcik Aleksander Jacek (77 osób):