Kogo reprezentuje osoba

Wójtowicz Andrzej Feliks

w KRS

Andrzej Feliks Wójtowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Feliks
Nazwisko:Wójtowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1939 r., wiek 80 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), M. Kraków (Małopolskie)
Przetargi:33 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grądziel Karol, Hajduk Julian, Konopka Marian, Świdzińska Maria, Zimny Urszula Józefa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimny Stanisław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drożdżak Tadeusz Rudolf, Krystyńska Irena Anna, Szymański Artur, Zawadzki Leszek Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chabasiewicz Wojciech Wit
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grądziel Karol, Hajduk Julian, Konopka Marian, Świdzińska Maria, Zimny Urszula Józefa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimny Stanisław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bińczycka Elżbieta, Hanzelka Małgorzata, Iwanciw Jerzy, Kofin Krystyna Monika, Kouba Bartosz Radosław, Magiera Marek Waldemar, Marcinkowska Anna Małgorzata, Moskwa Kazimierz Gerard, Piórkowska Elżbieta Barbara, Pogódź Adam, Sękowska Anna Justyna, Sotoła Pilarz Zofia Ewa, Szewczyk Sit Ewa Agnieszka, Tomaszczyk Barbara Teresa, Wielgosz Roman Olgierd, Winiarska Małgorzata Barbara, Zajączkowska Anna Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witkowski Tadeusz Zdzisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Apteka Pod Białym Orłem Tomasz Stworzewicz, Jerzy Stworzewicz, Mateusz Stworzewicz, Łukasz Stworzewicz Sp. J., Andrychów − KRS 0000008900
  2. Art A La Carte - Fundacja Agnieszki Wielgosz, Warszawa − KRS 0000469151
  3. Avans 2015 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000557581
  4. Biuro Techniczne Emmark Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000154467
  5. Chabasiewicz i Kowalska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000371045
  6. Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy Radcowie Prawni, Kraków − KRS 0000365944
  7. Fundacja Motosfera Classic, Kraków − KRS 0000698227
  8. Fundacja Po Zdrowie, Katowice − KRS 0000539608
  9. Gliwickie Biuro Projektów Budownictwa Przemysłowego Projprzem S.A., Gliwice − KRS 0000104090
  10. Jes-energia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000449361
  11. Kdi Raba Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000202204
  12. Leman System 2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000679510
  13. Leman System Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000583695
  14. Mozart Optyk Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000244398
  15. Nimue Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000769835
  16. Opc Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000354058
  17. Panaceum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000645377
  18. Selvita Cro S.A., Kraków − KRS 0000779822
  19. Selvita S.A., Kraków − KRS 0000367359
  20. Spółdzielnia Mieszkaniowa Grottger, M. Kraków − KRS 0000268020
  21. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich Oddział W Krakowie, Kraków − KRS 0000123419
  22. Stowarzyszenie Ogrodu Działkowego Fiskus, Balice − KRS 0000459866
  23. Wójtowska - Lekarze Rodzinni Anna Zajączkowska i Partnerzy, Kraków − KRS 0000422909

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3 City Pharm Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000487361
  2. Cementownia Nowa Huta S.A., Kraków − KRS 0000169321
  3. Centrum Medycyny Profilaktycznej Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000114899
  4. Cito Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000555417
  5. Ec Grupa Sp. Z O.O. W Krakowie, Kraków − KRS 0000101561
  6. Fundacja Ecosolar, Okleśna − KRS 0000591021
  7. Fundacja Na Rzecz Inicjatyw Pracowniczych Kpis - Cracovia, Kraków − KRS 0000036268
  8. Hochtief Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004311
  9. J.t.b. Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000225521
  10. Kpb Cracovia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000194206
  11. Kpis-instalacje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032910
  12. Krakowskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000035435
  13. Krakowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083872
  14. Krakprojekt Sit i Sit Sp. J., Kraków − KRS 0000240691
  15. Mercury S.A., Warszawa − KRS 0000028197
  16. Olson S.A., Katowice − KRS 0000300337
  17. Partnerzy Inwestycyjni Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257564
  18. Poldim Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000269827
  19. Polskie Ciepło Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000153365
  20. Projekty Inwestycyjne Forley Sp. Z O.O., Boleszkowice − KRS 0000259739
  21. Przedsiębiorstwo Usługowo-produkcyjne Spin S.A., Poznań − KRS 0000113476
  22. Przedsiębiorstwo Zmechanizowanych Robót Inżynieryjnych S.A., Kraków − KRS 0000013286
  23. Spółdzielnia Mieszkaniowa Piaski Nowe W Krakowie, Kraków − KRS 0000115486
  24. Spółdzielnia Mieszkaniowa Załogi Krakowskiego Przedsiębiorstwa Instalacji Sanitarnych, Kraków − KRS 0000192289
  25. Tkt Engineering Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000183945
  26. Tomasik, Pakosiewicz i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000216968
  27. Uhy Eca S.A., Kraków − KRS 0000142734
  28. Zakłady Usług Elektrycznych Kapre Spółka Z O.o., Kraków − KRS 0000030785

Powiązane przetargi (33 szt.):
  1. „Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. „Obwodnica Miechowa” – z podziałem na zadania: ZADANIE I: Nadzór w zakresie robót drogowych wraz z koordynacją inwestycji; ZADANIE II: Nadzór w zakresie robót branżowych”
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „OBWODNICA MIECHOWA”, innymi pozyskanymi decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z Wykonawcą robót.
    Zamówienie to podzielone jest na następujące części:

    1) Zadanie I obejmujące pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych wraz z pełnieniem obowiązków koordynatora inwestycji;

    2) Zadanie II obejmujące pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót branżowych w następującym zakresie:
    • pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa,
    • pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa,
    • pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, a także załatwianie spraw formalnych związanych z podpisaniem Porozumienia z zarządcą sieci w sprawie usunięcia kolizji z siecią gazową stanowiącą składnik majątku zarządcy sieci
    • pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa.
  2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa
    Zamawiający: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej, Tarnów
    1. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej drogowej (inspektor koordynujący), b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, d) część zamówienia nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, e) część zamówienia nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej mostowej, f) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, g) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej kolejowej.2. Roboty budowlane, w ramach których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 6 realizowane będzie przez konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica - lider konsorcjum; KOP-TRANS Wydobycie, Sprzedaż i Transport Kruszywa Piotr Jarosz Parkosz 7b, 39-220 Pilzno - członek konsorcjum, Usługi Budowlano-Transportowe ANKO Stanisław Onak, Barbara Stanaszek s.j., ul. Tuchowska 25a, 33-100 Tarnów - członek konsorcjum, zaś w części zamówienia nr 5 i 7 realizowane będzie przez Wykonawcę wyłonionego na podstawie przetargu nieograniczonego, zwani dalej Wykonawcą kontraktu lub Wykonawcą robót, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez: Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków.3. Zakres robót budowlanych w ramach, których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Zakres sług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)., a w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniami na budowę oraz zgłoszeniami robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, e) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 3) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 4) dojazd i pobyt na placu budowy nie mniej niż dwa razy w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. 5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 10) W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przyczyny uniemożliwiającej osobiste wykonywanie czynności przez osobę, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, Wykonawca wyznaczy inną osobę, która w jego imieniu pełniła będzie nadzór inwestorski. Zmiana taka wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy. Osoba ta musi spełniać, wymagania wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, celem podjęcia decyzji co do ich ewentualnego zlecenia. 2) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy kontraktu polecenia wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub innych zmieniających zakres robót Kontraktu. 3) Jeżeli zajdzie nagła, ze względu na bezpieczeństwo ludzi bądź mienia, konieczność wykonania robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia polecenia Wykonawcy kontraktu ich wykonania wpisem w dzienniku budowy i sporządzenia protokołu, a także powiadomienia o tym Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty konieczności. 6. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. 7. Zakres robót budowlanych/usług (który ma wykonać Wykonawca robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne opisany został w załączniku nr 7 (dokumentacja projektowa) i obejmuje: 9.1 w specjalności inżynieryjnej drogowej (część zamówienia nr 1):a) budowa układu drogowego - droga jednojezdniowa wraz ze zjazdami oraz ciągami pieszo-rowerowymi, w tym zabezpieczenie drogi w wykopie metodą wanny bentonitowej, b) rozbiórka i przebudowa elementów kolidujących (m.in. ogrodzenia, nawierzchnie), c) czasowa oraz stała organizacja ruchu drogowego.9.2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2):a) przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych: b) budowa sieci oświetlenia ulicznego, c) zasilanie przepompowni kanalizacji deszczowej wraz z instalacją wewnętrzną przepompowni.9.3 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych (część zamówienia nr 3): a) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wzdłuż dróg wraz z przyłączami, b) przebudowa kolidującej sieci wodociągowej. 9.4 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych (część zamówienia nr 4): a) przebudowa kolidującej sieci kanalizacji sanitarnej i opadowej, b) budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej.9.5 w specjalności inżynieryjnej mostowej (część zamówienia nr 5): a) budowa wiaduktu kolejowego o konstrukcji stalowej. 9.6 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych (część zamówienia nr 6): a)przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, 9.7 w specjalności inżynieryjnej kolejowej (część zamówienia nr 7): a) przebudowa bocznicy kolejowej jednotorowej niezelektryfikowanej
  3. Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - Etap I od km 0+000 do km 1+020 z podziałem na zadania: Zad. I Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zad. II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Zamówienie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - Etap I od km 0+000 do km 1+020 z podziałem na zadania:
    Zad. I Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. przebudowy sieci elektroenergetycznych WN 110 kV, przebudowy sieci elektroenergetycznych SN, budowy oświetlenia ulicznego i zasilania tablicy informacyjnej, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - Etap I od km 0+000 do km 1+020 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej
    Zakres obowiązków:
    1. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekt jednol. Dz. U.
    z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi
    2. nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania przebudowanej sieci Tauron S.A.
    3. uczestniczenie w odbiorach przebudowanej sieci i przyłączy oświetleniowych przez Tauron S.A.
    4. nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Chełmek

    Zad. II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego ZR-01 wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - Etap I od km 0+000 do km 1+020 na podstawie decyzji ZRID i dokumentacji projektowej, w tym:
    sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem
    rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi
  4. Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. II
    Zamawiający: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, Kraków
    wykonanie czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji budowlanych 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w podziale na 6 pakietów.
    1) Pakiet 1 - Modernizacja bloku operacyjnego Klinicznego Oddziału Otolaryngologicznego, bud. Nr 7 (zadanie nr 91430)
    2) Pakiet 2 - Przebudowa części budynków kompleksu szpitalnego K-3344 w zakresie doprowadzenia budynków do zgodności z wymogami bezpieczeństwa pożarowego (zadanie nr 91452) - dot. budynków: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 45, 66,
    3) Pakiet 3 - Przebudowa pokrycia dachu na budynkach nr 10 i 32 (zadanie nr 91453)
    4) Pakiet 4 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 2 i 7 (zadanie nr 91454)
    5) Pakiet 5 - Przebudowa sanitariatów w budynkach nr 2 i 4 wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (zadanie nr 91455)
    6) Pakiet 6 - Przebudowa budynku nr 2, 7 i 8 - wymiana stolarki okiennej (zadanie nr 91456)
    Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w załączniku nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - oddzielnie dla każdego pakietu.
    kod CPV 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
    kod CPV 71244000-0 - kalkulacja kosztów, monitoring kosztów,
    kod CPV 71241000-9 - studia wykonalności, usługi doradcze, analizy,
    kod CPV 71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,
    kod CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego,
    kod CPV 71541000-2 - usługi zarządzania projektem budowlanym,
    kod CPV 71540000-5 - usługi zarządzania budową.
  5. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn: Rozbudowa układu drogowego w m. Bukowina Tatrzańska z podziałem na zadania: Zadanie 1: Przebudowa ronda na skrzyżowaniu DW 961 z DW 960 wraz z przebudową wlotów (ul. Słoneczna, ul. Kościuszki, ul. Wierch Olczański, ul. Tatrzańska); Zadanie 2: Przebudowa wlotu DW 960 (ul. Tatrzańska) na odcinku ref. 020 km 0+110,00 - 0+290,00 wraz z budową chodnika i zatoki autobusowej - z podziałem na zadania
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Zamówienie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa układu drogowego w m. Bukowina Tatrzańska z podziałem na zadania: Zadanie 1: Przebudowa ronda na skrzyżowaniu DW 961 z DW 960 wraz z przebudową wlotów (ul. Słoneczna, ul. Kościuszki, ul. Wierch Olczański, ul. Tatrzańska); Zadanie 2: Przebudowa wlotu DW 960 (ul. Tatrzańska) na odcinku ref. 020 km 0+110,00 - 0+290,00 wraz z budową chodnika i zatoki autobusowej w ramach następujących zadań:
    Zadanie nr I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych
    i oświetleniowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie
    i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;

    Zadanie nr II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz
    z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;

    Zadanie nr III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi wraz z załącznikami - zał. nr 1 SIWZ
  6. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Przebudowa DW 964 na odcinku ul. Asnyka w Wieliczce wraz z budową rond - z podziałem na zadania
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Zamówienie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Przebudowa DW 964 na odcinku ul. Asnyka w Wieliczce wraz z budowa rond w ramach następujących zadań:
    Zadanie nr I - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych i oświetleniowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr II - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr III - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi wraz z załącznikami - zał. nr 1 SIWZ
  7. Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Pułaskiego w Tarnowie w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa sieci parkingów na terenie miasta Tarnowa
    Zamawiający: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji, Tarnów
    1. Przedmiotem zamówienia będzie: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Pułaskiego w Tarnowie w ramach realizacji zadania, pn. Modernizacja i rozbudowa sieci parkingów na terenie miasta Tarnowa w zakresie następujących robót budowlanych:
    1.1. Budowa parkingu/miejsc parkingowych dla samochodów osobowych przy
    ul. Pułaskiego wraz z jezdniami manewrowymi, ciągami pieszymi, miejscem postoju dla autobusów z peronem
    1.2. Przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia,
    1.3. Budowa odcinka kanalizacji opadowej wraz z wykonaniem studni kanalizacyjnych, wpustów
    i przykanalików,
    1.4. Zabezpieczenie i przebudowa sieci teletechnicznej,
    1.5. Zabezpieczenie i przebudowa sieci elektroenergetycznej,
    1.6. Przebudowa przyłącza sieci wodociągowej do budynku stacji benzynowej
    1.7. Zagospodarowanie terenów zielonych w zakresie wycinki drzew, nasadzeń drzew
    i zakładania trawników

    2. Szczegółowy zakres robót w ramach usług, których pełniona będzie funkcja inspektorów nadzoru inwestorskiego, określono w ust.. 7. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej, opracowanej przez VIA PROJEKT Marcin Bera, ul. Boya Żeleńskiego 4, 33-100 Tarnów stanowi załącznik
    nr 7 do SIWZ do ogłoszonego przetargu na roboty budowlane (dokumentacja dostępna na stronie: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/ - Zamówienia publiczne/bieżące postępowania).

    3. Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
    a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej (inspektor koordynujący),
    b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
    i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    c) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych,
    d) część zamówienia nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowej,
    e) część zamówienia nr 5 - obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnej,
    f) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
    g) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej w zakresie nadzoru dendrologicznego (zagospodarowania zielenią).

    4. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy, w szczególności:

    1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia
    7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj:
    a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
    b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
    a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
    c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
    d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
    e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
    f) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
    2) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót,
    3) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych
    4) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy,
    5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin)
    o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach.
    6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót.
    7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz
    o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
    8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
    9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora.

    5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
    5.1. bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji.
    5.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
    5.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej.
    5.4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad, o których mowa w ust. 4 pkt 4) i 6).

    6. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania.

    7. Zakres robót budowlanych/usług (który ma wykonać Wykonawca robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne:
    7.1 w specjalności drogowej (część zamówienia nr 1):
    a) Budowa parkingu/miejsc parkingowych dla samochodów osobowych przy
    ul. Pułaskiego wraz z jezdniami manewrowymi, ciągami pieszymi, miejscem postoju dla autobusów z peronem
    b) Czasowa organizacja ruchu
    c) Docelowa organizacja ruchu
    7.2 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
    i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2):
    Zabezpieczenie i przebudowa sieci elektroenergetycznej,

    7.3 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej (część zamówienia nr 3):
    Przebudowa przyłącza sieci wodociągowej do budynku stacji benzynowej

    Uwaga: Roboty związane z przebudową sieci wodociągowej oraz przebudową przyłącza sieci wodociągowej na dz. 213/13, 140/1, 142/1, 153/11 obr. 250 będą realizowane łącznie z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przez Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o. własnym staraniem i kosztem.

    7.4 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowej (część zamówienia nr 4):
    Przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia,

    7.5 w specjalności telekomunikacyjnej (część zamówienia nr 5):
    Zabezpieczenie i przebudowa sieci teletechnicznej,

    7.6 w specjalności kanalizacyjnej (część zamówienia nr 6):
    Budowa odcinka kanalizacji opadowej wraz z wykonaniem studni kanalizacyjnych, wpustów
    i przykanalików,

    7.7 w zakresie dendrologii (zagospodarowania zielenią) (część zamówienia nr 7):
    Zagospodarowanie terenów zielonych w zakresie wycinki drzew, nasadzeń drzew
    i zakładania trawników
  8. Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. I.
    Zamawiający: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, Kraków
    Obowiązki inwestora zastępczego: 1.
    całościowe (kompleksowe) zarządzanie kontraktem polegające na zapoznaniu się z dokumentacją projektową,
    nadzór nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczeń (kontrola finansowa, ilościowa i jakościowa), w tym
    zastępowanie i doradzanie Zamawiającemu w całym procesie inwestycyjnym, między innymi 1.1. opracowanie i
    wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji 1.2. ustanowienie
    inspektorów nadzoru we wszystkich branżach budowlanych występujących na inwestycji ze wskazaniem głównego
    inspektora nadzoru - koordynatora, 1.3. sprawdzenie i przedstawienie do zatwierdzenia zamawiającemu
    harmonogramu rzeczowo-finansowego 1.4. egzekwowanie, weryfikacja i zatwierdzenie Projektu Organizacji
    Budowy, Projektu Organizacji Robót, Planu BIOZ i innych 1.5. koordynacja procesu inwestycyjnego, kontroli
    zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, z wymaganiami zamawiającego i założeniami
    funkcjonalno technicznymi. 2. nadzór nad bieżącymi pracami, a w szczególności: 2.1. weryfikacja i bieżąca
    kontrola harmonogramu wykonania robót, kontrola właściwej koordynacji prac, zaangażowania odpowiedniej
    fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia
    wykonywania poszczególnych prac i całego zadania, 2.2. zawiadomienie właściwego organu oraz projektanta
    sprawującego nadzór o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z wymogami art. 41 ustawy Prawo budowlane, 2.3. uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy terenu inwestycji oraz terenu pod
    zaplecze inwestycji, 2.4. przekazanie, w imieniu Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych wszelkiej
    dokumentacji niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych, 2.5. wyegzekwowanie od Wykonawcy
    zapewniania ochrony i ubezpieczenia inwestycji oraz mienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym, 2.6.
    wyegzekwowanie od Wykonawcy bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległej powierzchni,
    w szczególności takiego prowadzenia prac, aby nie zakłócały one funkcjonowania obiektu oraz sąsiednich
    nieruchomości, 2.7. wyegzekwowanie od Wykonawcy prawidłowej obsługi geodezyjnej i geologicznej, 2.8. nadzór
    nad prawidłowym obiegiem dokumentacji inwestycji, 2.9. organizowanie, prowadzenie i protokołowanie
    regularnych spotkań co najmniej raz na trzy tygodnie z wykonawcą robót budowlanych, podwykonawcami i
    projektantem (w razie zaistnienia potrzeby) oraz innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i
    ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia problemów projektowych, postępu czynności i prac, ich jakości,
    harmonogramów wykonawców i podwykonawców prac, zaangażowanego potencjału siły roboczej,
    bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, normami, zasadami sztuki
    budowlanej, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów, 2.10. w razie potrzeby wzywanie projektanta na
    budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych i
    dokonywanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień, 2.11. wydawanie głównemu projektantowi, kierownikowi
    budowy lub kierownikom robót poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub
    badań, a także odkrywek, wstrzymanie prac w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź
    spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami, projektem lub pozwoleniem na budowę.
    2.12. prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych czynności (w tym nadzorów projektowych) i robót
    budowlano - montażowych, wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu
    rozwiązań i wyrobów wadliwych, sprzecznych z przepisami prawa i nie dopuszczonych do stosowania w
    budownictwie, 2.13. dokumentowanie robót budowlano-montażowych przez cały okres procesu inwestycyjnego w
    tym w szczególności dokonywanie w dzienniku budowy wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające
    znaczenie dla oceny właściwego wykonania i wyceny robót, 2.14. weryfikacja zmian dokumentacji projektowej
    wprowadzonych przez projektant w ramach nadzoru autorskiego oraz ewentualnej dokumentacji zamiennej wraz z
    zatwierdzeniem do realizacji, 2.15. przedstawianie Zamawiającemu opinii do zmian wprowadzonych nadzorami
    autorskimi pod kątem zgodności z obowiązującymi aktami prawnymi dotyczącymi obiektu i wydanymi decyzjami (w
    tym: pozwoleniem na budowę, przepisami p.poż. i wytycznymi konserwatora zabytków), zawierających
    merytoryczne uzasadnienie kwalifikacji zlecenia wykonania robót w trybach szczególnych wynikających z
    przepisów Pzp, 2.16. ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych i/lub dodatkowych, opracowanie
    protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji ze
    strony Zamawiającego oraz sprawdzenie wycen dodatkowych/różnicowych, 2.17. opiniowanie projektów
    ewentualnych aneksów lub umów na roboty dodatkowe, 2.18. przedstawianie zamawiającemu propozycji
    rozstrzygania zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, a
    mających wpływ na zmiany kosztów robót i termin realizacji, 2.19. wyprzedzające informowanie Zamawiającego o
    ewentualnych przeszkodach zagrażających terminom przyjętym w umowie z wykonawcą robót budowlanych oraz
    harmonogramie rzeczowo - finansowym, 2.20. przygotowanie wszelkich dokumentów koniecznych do udzielenia zamówień uzupełniających i/lub dodatkowych dla wykonawcy robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji
    do przeprowadzenia postępowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Pzp (jeżeli wystąpi
    taka konieczność) oraz czynny udział w tych postępowaniach, 2.21. przygotowywanie wszelkich materiałów
    niezbędnych do zmiany umowy w tym w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, przebiegu tras mediów, technologii
    oraz uzyskanie zgody na powyższe zmiany od autorów projektów technicznych i przedstawienie Zamawiającemu
    wniosków wraz z przedmiarami robót, kosztorysami do akceptacji, 2.22. prowadzenie dokumentacji dotyczącej
    podwykonawców, tj. zgłoszenia podwykonawców przez Wykonawcę robót budowlanych, badanie kompletności
    zgłoszeń, analiza zgodności zgłoszeń i umów z podwykonawcami z umową z wykonawcą, wyrażanie zgody (lub
    sprzeciwu) na zatrudnienie podwykonawcy po konsultacji i akceptacji decyzji w tym zakresie przez
    Zamawiającego, archiwizacja kopii umów z podwykonawcami, kontrola i kompletacja dokumentów
    potwierdzających uregulowanie przez wykonawcę robót budowlanych należności podwykonawcom w sposób
    umożliwiający Zamawiającemu realizację jego uprawnień wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego i Pzp.
    2.23. opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonywanych czynności i prac z uwzględnieniem przekazania
    dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno-instalacyjnych, dostarczenia
    Zamawiającemu kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbiorowych.
    Kontrola podlegających montażowi urządzeń i ruchomego wyposażenia dostarczanych przez Wykonawcę w
    zakresie zgodności ze standardem określonym w dokumentacji, 2.24. weryfikacji jakościowej źródeł zakupów,
    parametrów i zgodności z projektem materiałów i urządzeń montowanych i instalowanych przez wykonawcę robót
    budowlanych, 2.25. przeprowadzanie odbioru czynności i prac zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów
    częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i
    sieci, 2.26. zorganizowanie i nadzorowanie przeglądów przedodbiorowych oraz ewentualny nadzór nad usunięciem
    wad wykrytych w trakcie przeglądów; 2.27. nadzór nad rozruchem poszczególnych urządzeń w celu sprawdzenia
    zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną, 2.28. egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych
    wszystkich warunków realizacji umowy na roboty budowlane, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie
    realizacji i na dzień odbioru 2.29. naliczaniu kar umownych dla wykonawcy robót budowlanych i przekazywanie
    Zamawiającemu danych w celu ich egzekwowania, 2.30. przedstawienie Zamawiającemu stanowiska w sprawie
    wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego robót budowlanych z podziałem na: wady do usunięcia,
    wady trwałe. 2.31. podejmowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji w kwestii wadliwego wykonania robót
    budowlanych i z tego tytułu sporządzenie wniosku o ewentualne obniżenia wynagrodzenia wykonawcy robót
    budowlanych; 2.32. ustalaniu podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót budowlanych, np. z
    tytułu obniżenia jakości robót, 2.33. przygotowanie dokumentów koniecznych do dokonania odbioru końcowego
    wykonanych prac, 2.34. skompletowanie instrukcji p.poż, sieci i urządzeń, skompletowanie dokumentów
    zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje, kopie umów zawartych przez
    Wykonawcę robót budowlanych z dostawcami urządzeń w zakresie bieżącej konserwacji i eksploatacji oraz
    ewentualnych napraw gwarancyjnych itp.), dokumentacji powykonawczej, 2.35. powołanie komisji odbioru
    końcowego, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i
    przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu, 2.36. koordynowanie odbiorów
    specjalistycznych - inspekcja sanitarna, straż pożarna, dozór techniczny i innych wymaganych przepisami, 2.37. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień i wystąpienie do
    właściwego urzędu celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie(ewentualnie dokonanie zgłoszenia
    zakończenia robót do właściwego urzędu); 2.38. przekazanie Zamawiającemu kompletu niezbędnych dokumentów
    umożliwiających rozpoczęcie użytkowania obiektu; 2.39. kontrola prawidłowości wystawianych faktur oraz
    przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty, na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót
    budowlanych, 2.40. wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych
    i/lub podwykonawcami robót budowlanych, uzyskanie oświadczeń wykonawcy i podwykonawców o braku
    roszczeń z tytułu realizacji inwestycji 2.41. rozliczeniu końcowym wykonanych zadań inwestycyjnych, w tym
    sporządzenie karty środków trwałych, 2.42. przygotowanie dokumentacji rozliczenia dotacji inwestycyjne według
    wymogów umowy dotacyjnej i przepisów MON, 2.43. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami
    administracji w sprawach wynikających z realizacji zamówienia, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 2.44.
    sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu za potwierdzeniem odbioru harmonogramu przeglądów wynikających
    z gwarancji i rękojmi określonych w umowach i przepisach prawa; 2.45. przeprowadzanie przeglądów
    gwarancyjnych wynikających z podpisanej umowy z wykonawcę robót budowlanych, w terminach i na warunkach
    w niej określonych, 2.46. bieżąca realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, w
    szczególności prowadzenie i nadzorowanie oraz dokumentowanie usuwania wad i usterek, 2.47. wykonywanie
    innych obowiązków mogących wyniknąć z umowy na wykonanie robót budowlanych i z umowy na wykonanie
    dokumentacji projektowej. W skład zespołu Wykonawcy muszą wchodzić osoby, które spełniają, co najmniej
    następujące warunki: Koordynator nadzoru inwestycyjnego z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności konstrukcyjno budowlanej i minimum 5 letnim doświadczeniem w pełnieniu samodzielnych funkcji w
    budownictwie oraz posiadającym, co najmniej 5 doświadczenie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
    przy zabytkach nieruchomych. Inspektorzy nadzoru w poszczególnych branżach, z co najmniej pięcioletnim
    doświadczeniem, jako inspektor danej branży, z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót budowlanych
    w branżach: o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
    wodociągowych i kanalizacyjnych o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
    elektroenergetycznych. W skład zespołu muzą wchodzić również inspektorzy nadzoru w innych branżach niż w/w ,
    jeżeli potrzeba ich powołania wynikać będzie z dokumentacji inwestycji. OPIS INWESTYCJI BUDOWLANEJ Dane
    ogólne realizowanych obiektów: Szyb windowy przy budynku nr 1. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość:
    13,26 m pow. zabudowy: 11,00 m2 kubatura: 153,04 m3 Szyb windowy przy budynku nr 6. długość: 4,33 m
    szerokość: 2,95 m wysokość: 9,55 m pow. zabudowy: 12,77 m2 kubatura: 131,84 m3 Szyb windowy przy
    budynku nr 7. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość: 9,55 m pow. zabudowy: 11,00 m2 kubatura: 113,55
    m3 Szyb windowy przy budynku nr 8. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość: 9,48 m pow. zabudowy:
    11,00 m2 kubatura: 112,95 m3 Szyb windowy przy budynku nr 12. długość: 4,43 m szerokość: 3,55 m wysokość:
    13,80 m pow. zabudowy: 15,09 m2 kubatura: 222,81 m3 Konstrukcja szybów windowych: Płyta fundamentowa
    żelbetowa o gr. 50 cm (głębokości posadowienia ok. 2,0 m od poz. istn. terenu), z wodoszczelnego betonu B30
    W8, na warstwie chudego betony (B15) gr. 10 cm. Ściany szybów windowych o gr. 20 cm (poza ścianą frontową
    szybu przy budynku nr 12 - gr. 30 cm) zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne z betonu b30. Płyty
    wspornikowe o gr. 15 cm, stanowiące połączenie projektowanych szybów z poszczególnymi poziomami budynków istniejących, zaprojektowano jako żelbetowe, monolityczne z betonu B30. Płyta stropowe żelbetowe o gr. 20 cm.
    Ponadto w przypadku budynków nr 6, 7 i 8 wystąpi lokalne obniżenie poziomu posadowienia projektowanych
    szybów w związku z czym konieczne jest wykonanie wzmocnienia istniejących fundamentów poprzez ich
    podminowanie. Izolacje: przeciwwilgociowe: płyta fundamentowa, ściany fundamentowe, częściowe ściany piwnic
    istniejących budynków; termiczna: ściany fundamentowe styrodur gr. 10 cm; cokół wełna mineralna gr. 20 cm;
    ściany szybów windowych wełna mineralna gr. 15 cm; dach wełna mineralna gr. 20 cm; pokrycie dachu 2 x papa
    termozgrzewalna Szyby windowe stanowią samodzielne strefy pożarowe i będą oddzielone od istniejących
    budynku przegrodami w klasie REI120 z drzwiami szybów w klasie EI60 na każdej kondygnacji. Dźwigi o napędzie
    elektrycznym ( z maszynownią w nadszybiu), kabiny wind o wymiarach 140x240 cm, światło przejścia drzwi
    wynosi 120x200 cm. Kabina przelotowa umożliwiająca wejście z zewnątrz z poziomy terenu. Demontaż okien w
    miejscu wejścia do kabin, zmiana wielkości otworu (wykucie istniejącego muru lub domurowanie nowego
    fragmentu ściany), co wiąże się z koniecznością wykonania nowych stalowych nadproży. Nadto prace
    umożliwiające poprawne funkcjonowanie i komunikację w budynkach: branża budowlana budynek nr 1: demontaż
    zlewozmywaka i umywalki, wyburzenie ścianki działowej i witryn na parterze, montaż nawiewników w ścianie
    zewnętrznej, demontaż drzwi, ościeżnicy i progu, otynkowanie ościeża, częściowy demontaż istniejących warstw
    wykończeniowych posadzki i ścian , wykonanie nowych warstw wykończeniowych, montaż odbojników na
    ścianach i narożnikach, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót
    budowlanych, poszerzenie otworu w ścianie działowej na I piętrze budynek nr 6: demontaż odbojników na
    ścianach i narożnikach na czas wykonania prac budowlanych i ponowny montaż po zakończeniu prac, montaż
    nawiewników w ścianie zewnętrznej, częściowy demontaż istniejących warstw wykończeniowych posadzki i ścian,
    naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót budowlanych budynek nr 7 i 8:
    demontaż. odbojników na ścianach i narożnikach na czas wykonania prac budowlanych i ponowny montaż po
    zakończeniu prac, częściowy demontaż warstw wykończeniowych posadzki i ścian, wykonanie nowych warstw
    wykończeniowych, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót
    budowlanych budynek nr 12: demontaż drzwi, ościeżnicy i progu, otynkowanie ościeża, montaż nawiewników w
    ścianie zewnętrznej, częściowy demontaż warstw wykończeniowych posadzki i ścian, wykonanie nowych warstw
    wykończeniowych, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót
    budowlanych, montaż odbojników na ścianach i narożnikach, demontaż boazerii na ścianie wschodniej,
    poszerzenie otworu w ścianie działowej na parterze branża sanitarna: przebudowa zewnętrznej instalacji
    wodociągowej i gazowej, kolidującej z szybem windowym, zlokalizowanym przy budynku nr 6, modernizacja
    instalacji c.o. polegającej na przeniesieniu istniejących grzejników zlokalizowanych pod oknami, gdzie będą
    znajdowały się wejścia do projektowanych wind, modernizacja wentylacji grawitacyjnej - montaż nawietrzaków
    ściennych typu ZLA w zewnętrznych ścianach (doty. budynku nr 1, 6, 12) branża elektryczna: przebudowa
    istniejących linii kablowych kolidujących z projektowanymi szybami dźwigów, szafki zasilające dźwigi wraz z liniami
    zasilającymi do tablic sterowych TS, instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych szybów, instalacja ogrzewania
    elektrycznego szybów, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych budynku nr 6, instalacja
    domofonowa i kontroli dostępu dźwigów w budynku nr 6 i 8, miejscowe połączenia wyrównawcze, instalacja
    ochrony przeciwporażeniowej, instalacja ochrony przeciwprzepięciowej, instalacja odgromowa branża zagospodarowanie terenu, drogowa: utwardzenie terenu w postaci chodników, dojazdów lub ciągów pieszojezdnych
    łączących szyby z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodniki i
    opaski wokół szybów) i 8 cm (dojazdy oraz ciągi pieszo-jezdne), regulacja istniejących ciągów komunikacyjnych w
    celu zniesienia barier dla osób niepełnosprawnych. Umowa z wykonawcą zostanie podpisana w dniu 30 maja
    2014r.
  9. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji Upłynnienie i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na trasie Wierch Poroniec - Morskie Oko z podziałem na zadania, zadanie nr 1 - Przebudowa skrzyżowania DW960 z DP1648K wraz z budową stacji zasilającej Wierch Poroniec- nadzorowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót z podziałem na zadania .
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robot budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego
    Zadanie nr I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
    Zadania nr II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych i kanalizacyjnych
    Zadanie nr III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża telekomunikacyjna w zakresie linii instalacji i urządzeń liniowych
  10. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Kwiatkowskiego i Witosa w Tarnowie
    Zamawiający: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji, Tarnów
    Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Kwiatkowskiego i Witosa w Tarnowie.
    Zamówienie zostało podzielone na 8 części:
    a) a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności drogowej (inspektor koordynujący),
    b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
    i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    c) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych,
    d) część zamówienia nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
    e) część zamówienia nr 5 - obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych,
    f) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności telekomunikacyjnej.
    g) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (konstrukcja obiektu),
    h) część zamówienia nr 8 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru, w ramach zadania jak określono wyżej w zakresie nadzoru dendrologicznego (zagospodarowania zielenią).
  11. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Znak sprawy 26/IX/2013
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na części. Część A: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej wraz z koordynacją wszystkich robót branżowych: zakres części A obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej oraz koordynacji wszystkich robót branżowych. Część B: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny: zakres części B obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny. Część C: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej: zakres części C obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej. Część D: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia, oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych: zakres części D obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży sieci elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych. Część E: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych: zakres części E obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych. b) Szczegółowe warunki wykonania zadania określają załączniki do SWZ. c) W przypadku wystąpienia nazwy producenta w jakimkolwiek załączniku do SIWZ - produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia inwestycji, jednakże nie dłużej niż do dnia 15.12.2015 r. Część A- cały okres realizacji budowy (tj. od dnia podpisania umowy do podpisania protokołu odbioru ostatecznego), Część B, C, D oraz E - w okresie trwania robót danej branży (od dnia podpisania umowy)
  12. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: Obwodnica Olkusza - Etap II z podziałem na zadania
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Zadanie nr II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
    Zadanie nr III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża telekomunikacyjna w zakresie linii instalacji i urządzeń liniowych.
    Zadanie nr IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych.
  13. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa skrzyżowań w ciągu DW nr 774 na skrzyżowania typu rondo - zadanie nr 1: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 780 z drogą wojewódzką nr 774 w Kryspinowie.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa skrzyżowań w ciągu DW nr 774 na skrzyżowania typu rondo - zadanie nr 1: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 780 z drogą wojewódzką nr 774 w Kryspinowie.
    Zadanie nr I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
    Zadanie nr IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego.
  14. Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego w ramach zadania pn. Rozbudowa ul. Spokojnej na odcinku od ul. Nowodąbrowskiej do ul. Krzyskiej
    Zamawiający: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta, Tarnów
    1. Zamówienie zostało podzielone na 8 części:
    1) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności drogowej (inspektor koordynujący),
    2) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    3) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności telekomunikacyjnej,
    4) część zamówienia nr 4 - obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych,
    5) część zamówienia nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
    6) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych,
    7) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (konstrukcja obiektu),
    8) część nr 8 zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
    w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (melioracja).

    2. Szczegółowy zakres robót w ramach, których pełnione będą funkcje w danej części zamówienia:

    2.1. w specjalności drogowej (część zamówienia nr 1):
    a) przebudowa i rozbudowa ul. Spokojnej na ulicę dwujezdniową o szerokości 7m (2x3,5 m) każda jezdnia, z psem dzielącym, wraz z: ciągami pieszo-rowerowymi, chodnikami, ścieżkami rowerowymi, przykanalikami krat wodościekowych,
    b) przebudowa skrzyżowania ul. Spokojnej z ul. Krzyską i ul. Nowodąbrowską,
    c) budowa drogi serwisowej, placu manewrowego ul. Kmiecika,
    d) wycinka drzew,
    e) czasowa organizacji ruchu drogowego,
    f) stała organizacja ruchu drogowego.
    2.2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2):
    a) budowa oświetlenia ulicznego,
    b) przebudowa i zabezpieczenia istniejących linii kablowych SN i NN, linii napowietrznych SN i NN, kolidujących urządzeń,

    2.3. w specjalności telekomunikacyjnej (część zamówienia nr 3):
    a) przebudowa i zabezpieczenia istniejących sieci i urządzeń teletechnicznych

    2.4. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej (część zamówienia nr 4):
    a) przebudowa istniejącej magistrali wodociągowej fi 800,

    2.5. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej (część zamówienia nr 5):
    a) budowa sieci kanalizacji opadowej w ul. Spokojnej,
    b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej,

    2.6. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowej (część zamówienia nr 6):
    a) przebudowa i zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej,

    2.7. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (część zamówienia nr 7):
    a) wyburzenie trzech budynków mieszkalnych i pięciu obiektów budowlanych,
    b) budowa muru oporowego,
    c) budowa schodów żelbetowych,
    a) budowa komór na magistrali wodociągowej fi 800,

    4.8. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (część zamówienia nr 8):
    a) umocnienie wylotu do rowu Bagienko,
    b) renowacja rowu Bagienko do przepustu w ul. Krzyskiej.

    3. Nadzór inwestorski w specjalnościach (częściach zamówienia) wskazanych wyżej polegać będzie na:
    3.1. pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),
    3.2. reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
    3.3. sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
    a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
    3.4. sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
    i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
    3.5. potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
    3.6. wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
    3.7. żądaniu od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
    3.8. kontroli ilości i terminowości wykonywania robót,
    3.9. wymaga się obecności inspektora nadzoru na terenie budowy nie mniej niż 3 dni w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy,
    3.10. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin)
    o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach.
    3.11. koordynacji robót poszczególnych branż - dotyczy inspektora w specjalności drogowej.
    3.12. przygotowywanie comiesięcznych raportów zaawansowania rzeczowego i finansowego robót przez inspektora w specjalności drogowej we współpracy z inspektorami pozostałych specjalności,
    3.13. udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót.
    4. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe Wykonawca realizuje własnymi siłami.
  15. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania : Rozbudowa pompowni nr 4 w Zarzeczu - zbiornik wodny Tresna na rzece Sole, powiat Żywiec, woj. śląskie
    Zamawiający: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, Kraków
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania : Rozbudowa pompowni nr 4 w Zarzeczu - zbiornik wodny Tresna na rzece Sole, powiat Żywiec, woj. śląskie
  16. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 Kraków - Proszowice - Ostrów - część I: Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 od km 14+060 do km 18+336 - dokończenie robót. - z podziałem na zadania.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 Kraków - Proszowice - Ostrów - część I :
    Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 od km 14+060 do km 18+336 - dokończenie robót. - z podziałem na zadania.
    Zadanie I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
    Zadania II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych
    Zadanie III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża telekomunikacyjna w zakresie linii instalacji i urządzeń liniowych
    Zadanie IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych
  17. Nadzór Inwestorski przy budowie Obwodnicy Gdowa - Etap I - z podziałem na zadania.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
    Nadzór Inwestorski przy budowie Obwodnicy Gdowa - Etap I - z podziałem na zadania.

    Zadanie nr I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;
    Zadanie nr II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;
    Zadanie nr III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;
    Zadanie nr IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego;
  18. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci cieplnej przesyłowej na odcinku od Ośrodka Pomocy Społecznej w kierunku kotłowni przy ul. Metalowców w Andrychowie
    Zamawiający: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Andrychów
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: Budowa sieci cieplnej przesyłowej na odcinku od Ośrodka Pomocy Społecznej w kierunku kotłowni przy ul. Metalowców w Andrychowie 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy zawartej z Wykonawcą. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych, b) robót ziemnych, c) robót wiertniczych, d) montażu i spawania rurociągów, e) kontroli radiologicznej spoin, f) robót wykończeniowych, g) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - wytyczenie geodezyjne, - zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu
  19. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem drogi krajowej nr 4 od km 482+703 do km 485+119 oraz remontem skrzyżowania drogi krajowej nr 4 z drogą powiatową 1435K (ul. Leśna) i ul. Kościuszki w Brzesku
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad remontem drogi krajowej nr 4 od km 482+703 do km 485+119 oraz remontem skrzyżowania drogi krajowej nr 4 z drogą powiatową 1435K
    (ul. Leśna) i ul. Kościuszki w Brzesku.
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad realizacją robót wykonywanych na podstawie dwóch umów:
    a)umowa na Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinka drogi krajowej nr 4 od km 482+703 do km 485+119, zawarta w dniu 24.10.2011r
    b)umowa na wykonanie remontu skrzyżowania DK 4 z droga powiatową 1435K (ul. Leśna) i ul. Kościuszki, która zostanie zawarta w styczniu 2011r.
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch Etapach:
    -sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji zgodnej z projektem, specyfikacjami technicznymi i warunkami zamówienia (Etap I), -sprawowanie nadzoru inwestorskiego w pierwszym roku okresu gwarancji i rękojmi (Etap II). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
  20. PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: PRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW. Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
    Zamawiający: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Kocmyrzów
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie stałego, ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prusy, Dojazdów, Krzysztoforzyce, Zastów. Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Wykonawca wybrany przez Zamawiającego w drodze przetargu do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad w/w inwestycją zobowiązany będzie do: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
    2)sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
    3)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazaniu inwestycji do użytkowania,
    4)potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowania rozliczeń budowy.
    Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie:

    1)nadzór w zakresie realizacji postanowień umowy poprzetargowej;
    2)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych;
    3)czynnego udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót;
    4)udział w konsultacjach z projektantem w ramach nadzoru autorskiego;
    5)kompleksowa współpraca z Zamawiającym w zakresie rozliczania inwestycji /prowadzenie, kontrola, weryfikacja rozliczeń/;
    6)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót;
    7)kompleksowa współpraca ze służbami technicznymi Zamawiającego, komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowania i weryfikacji technicznego i ekonomicznego uzasadnienia do ewentualnego zlecenia przez Inwestora robót dodatkowych lub uzupełniających, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych /w tym również weryfikacja kosztorysów na roboty dodatkowe, uzupełniające/;
    8)informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją projektu,
    9)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów mających znaczenie dla procesu budowlanego,
    10)informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem o wszelkich możliwych opóźnieniach w realizacji inwestycji /możliwa niezgodność z harmonogramem/,
    11)składanie przynajmniej raz na dwa tygodnie raportu z zaawansowania prac budowlanych, w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
    12)chronienie interesów Zamawiającego.
  21. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1322K Dąbrowa Tarnowska - Radgoszcz etap II w km 1+507,25 - 3+703,00.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu, Dąbrowa Tarnowska
  22. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1313K Dąbrowa Tarnowska - Żelichów na odcinku Dąbrowa Tarnowska - Żelichów - etap II
    Zamawiający: Zarząd Powiatu, Dąbrowa Tarnowska
  23. Nadzory inżynierskie w branży sanitarnej, przy realizacji robot budowlanych objętych projektem pn: Poprawa bezpieczenstwa ludności poprzez dostosowanie infrastruktury ratownictwa medycznego SMS im. G. Narutowicza w Krakowie do wymogów prawa
    Zamawiający: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, Kraków
  24. Inżynier Kontraktu -Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.: Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Nowy Sącz
  25. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z ( węzłem Krzyż) autostrady A 4 realizowanego w ramach projektu pn. Budowa połączenia autostrady A 4 (węzeł Krzyż) z drogą wojewódzką Nr 977
    Zamawiający: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie, Tarnów
  26. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Rewitalizacja przestrzeni publicznej wadowickiego rynku i ulic sąsiednich wraz z infrastrukturą komunalną i drogową w ramach projektu nr MRPO.06.01.01-12-156/09 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Urząd Miejski Wadowice, Wadowice
  27. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji Przebudowa drogi powiatowej nr 1313K Dąbrowa Tarnowska - Żelichów na odcinku Dąbrowa Tarnowska - Żeliichów
    Zamawiający: Zarząd Powiatu, Dąbrowa Tarnowska
  28. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych realizowanych w związku z budową Obwodnicy Szczurowej
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Kraków
  29. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji Remont drogi powiatowej nr 1322K Dąbrowa Tarnowska - Radgoszcz - etap I
    Zamawiający: Zarząd Powiatu, Dąbrowa Tarnowska
  30. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania p.n.: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 Gdansk - Warszawa - Chyżne na odcinku Kraków - Libertów
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, Kraków
  31. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Limanowa
  32. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, Kraków
  33. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sali sportowej z przebudową boisk oraz stołówki przy Zespole Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach w branżach : konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej
    Zamawiający: Urząd Miejski Wadowice, Wadowice

Inne osoby dla Wójtowicz Andrzej Feliks (45 osób):