Kogo reprezentuje osoba

Wójtowicz Grzegorz

w KRS

Grzegorz Wójtowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grzegorz
Nazwisko:Wójtowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1979 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Żelechów (Mazowieckie)
Przetargi:10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakalarz Erwin Zdzisław, Jakociuk Radosław, Jędrzejewski Artur Piotr, Malik Ilona, Matusiak Maciej Włodzimierz, Mazgaj Jerzy, Mierzejewski Michał, Panek Mirosław, Pilch Grzegorz Karol, Sobierajewicz Aldona Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczyński Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dunicz Andrzej Jerzy, Kapacki Lech Kazimierz, Nowocin Jolanta Danuta, Pietkiewicz Antoni Kazimierz, Pyrzyński Zbigniew Wacław, Suder Jolanta Aleksandra

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żuławnik Włodzimierz Tadeusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chabowski Artur, Drożdż Kazimierz, Fiorini Rhodri, Frydel Jerzy Marian, Gieorgijewska Joanna Teresa, Indulski Grzegorz Wojciech, Klahr Joseph Michel, Kompa Andrzej, Kuhnke Marcin Wilhelm, Maicki Miron, Stefańska Agnieszka Klaudia, Świerczewska Dominika Patrycja, Tabaczyńska Arleta Anna, Tabaczyński Andrzej Ryszard, Tabaczyński Ryszard Ignacy, Widawski Leszek Tadeusz, Zduńczyk Adam, Zduńczyk Urszula

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Staniewski Jerzy
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dubicki Łukasz Piotr, Orzechowski Karol Maciej, Pietrzyk Sebastian Stanisław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szarmach Jakub Tomasz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dubicki Łukasz Piotr, Lewandowska Monika, Pietrzyk Sebastian Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Krysztofowicz Emilia Marta
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Karczewski Paweł, Karczewski Wiesław Henryk, Lamprecht Patryk Robert, Nędzewicz Piotr Łukasz, Przygocki Wojciech Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Partyga Piotr Józef
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dubicki Łukasz Piotr, Pietrzyk Sebastian Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Krysztofowicz Emilia Marta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Acadia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358745
  2. Acadia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000598123
  3. Anglo - American Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000169433
  4. Arlen S.A., Warszawa − KRS 0000125086
  5. Arlen-tec Spółka Zograniczoną Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000604372
  6. Artemis Investment Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000254301
  7. Artificial Intelligence S.A., Warszawa − KRS 0000363839
  8. Atende S.A., Warszawa − KRS 0000320991
  9. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  10. Carlson Investments S.A., Warszawa − KRS 0000148769
  11. Carson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234797
  12. Centuria Investment Corporate Advisory S.A., Warszawa − KRS 0000518035
  13. Cliffsidebrokers S.A., Kraków − KRS 0000548390
  14. Concept Liberty Group S.A., Warszawa − KRS 0000291246
  15. Dcg S.A., Warszawa − KRS 0000285675
  16. Dolina Spokoju S.A., Warszawa − KRS 0000520004
  17. Drop S.A., Warszawa − KRS 0000284461
  18. Dubicki i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000721564
  19. Econ Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271306
  20. Ekopaliwa Chełm Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000380777
  21. Emilii Plater 9/11 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000614308
  22. Evergood Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000412291
  23. Finartex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383859
  24. Fundacja Cambridgepython, Warszawa − KRS 0000337330
  25. Fundacja Instytut Przemian Globalnych, Warszawa − KRS 0000300185
  26. Fundacja Kulturalne Dzieci Waw Pl, Warszawa − KRS 0000622912
  27. Fundacja Niezależnego Przedsiębiorstwa Targi Warszawskie, Warszawa − KRS 0000110289
  28. Fundacja Ośrodka Karta, Warszawa − KRS 0000119146
  29. Fundacja St.joseph Foundation Warsaw, Warszawa − KRS 0000681231
  30. Gaudi Management S.A., Warszawa − KRS 0000296454
  31. Gw Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502260
  32. High Profile Strategic Advisors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000340790
  33. Instal Kraków S.A., Kraków − KRS 0000042496
  34. Interbud - Lublin S.A., Lublin − KRS 0000296176
  35. Invest Med Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000528571
  36. Invest S.A., Warszawa − KRS 0000004309
  37. Invis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514625
  38. Inwest-optex Sp. Z O.O., Opoczno − KRS 0000173593
  39. Kaczmarczyk Orzechowski Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000638327
  40. Key Opinion Leaders Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000637974
  41. Kompa Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000210391
  42. Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego, Warszawa − KRS 0000041275
  43. Krakchemia S.A., Kraków − KRS 0000217348
  44. Libet S.A., Wrocław − KRS 0000373276
  45. Lipid Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000395576
  46. Medif Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137025
  47. Międzynarodowe Stowarzyszenie Przyszłość Mediów, Warszawa − KRS 0000007848
  48. Mlp Group S.A., Pruszków − KRS 0000053299
  49. Nanosynhap Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000503164
  50. Optex S.A., Opoczno − KRS 0000042854

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acadia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000308238
  2. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  3. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  4. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  5. Agencja Rozwoju Roztocza Sp. Z O.O., Tomaszów Lubelski − KRS 0000299753
  6. Alma Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000246915
  7. Alma Market S.A., Kraków − KRS 0000019474
  8. Alseva Innowacje S.A., Kraków − KRS 0000559121
  9. Am1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000326005
  10. Am2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000324980
  11. Amer - Glass Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000174861
  12. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  13. Ark Royal S.A., Warszawa − KRS 0000113924
  14. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  15. Astor S.A., Poniatowa − KRS 0000382324
  16. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  17. Attis Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154334
  18. Bio-energia Esp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048653
  19. Biuro Rachunkowe Econom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378268
  20. Biuro Studiów i Doradztwa Gospodarczego Promasz, Warszawa − KRS 0000065651
  21. Carlson Capital Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025669
  22. Carson Holding S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290453
  23. Carson Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023190
  24. Centrum Podróży Travel Hit Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000018101
  25. Clothing Sort Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000331311
  26. Copernicus Securities S.A., Warszawa − KRS 0000249524
  27. Cukrownia Wożuczyn S.A., Wożuczyn-cukrownia 1 − KRS 0000020954
  28. Eduindex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336934
  29. Electric Cars Pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344328
  30. Era 200 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116365
  31. Fabryka Kotłów Sefako S.A., Sędziszów − KRS 0000029367
  32. Fabryka Maszyn i Urządzeń Tagor S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000019280
  33. Firma Handlowo-usługowo-produkcyjna Namur Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000188256
  34. Flor Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000357165
  35. Foc Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268130
  36. Forkido Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000624028
  37. Fpa Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000106990
  38. Fundacja Świat Idei, Warszawa − KRS 0000446910
  39. Galeria Centrum Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000007624
  40. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  41. Green Energy S.A., Warszawa − KRS 0000376737
  42. Gremi Inwestycje S.A., Kraków − KRS 0000038155
  43. Grodziskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000044909
  44. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Kędzierzyn - Koźle − KRS 0000008993
  45. Grupa Efi S.A., Kraków − KRS 0000035229
  46. Grupa Kęty S.A., Kęty − KRS 0000121845
  47. H.d.m. Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000317680
  48. Hetan Technologies S.A., Warszawa − KRS 0000526241
  49. Ic Pen Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000598833
  50. Ic Solutions Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000514504

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Dostawa koszul koloru białego z długimi rękawami w ilości 400 sztuk, koszul koloru białego z krótkimi rękawami w ilości 1370 sztuk oraz koszul polowych z krótkimi rękawami w ilości 880 sztuk
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:

    - koszul koloru białego z długimi rękawami w ilości 400 szt. (część 1 zamówienia),
    - koszul koloru białego z krótkimi rękawami w ilości 1370 szt. (część 2 zamówienia),
    - koszul polowych z krótkimi rękawami w ilości 880 szt. (część 3 zamówienia)
  2. Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
    Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
  3. Dostawa koszul koloru białego z długimi rękawami w ilości 630 szt., koszul koloru khaki z długimi rękawami i naramiennikami w ilości 1770 szt., koszul koloru khaki z krótkimi rękawami i naramiennikami w ilości 2300 szt. oraz koszul polowych z krótkimi rękawami w ilości 1600 szt.
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
    - koszul koloru białego z długimi rękawami w ilości 630 szt. (część I zamówienia),
    - koszul koloru khaki z długimi rękawami i naramiennikami w ilości 1770 szt. (część II zamówienia),
    - koszul koloru khaki z krótkimi rękawami i naramiennikami w ilości 2300 szt. (część III zamówienia),
    - koszul polowych z krótkimi rękawami w ilości 1600 szt. (część IV zamówienia).
  4. I część sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, II część sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego, III część sukcesywna dostawa kurtek i butów terenowych dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Część I

    1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0
    Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I.
    2.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
    3.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
    4.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
    5.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
    6.Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w pkt. 8 w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    7.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
    8.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów : p. Barbara Rogatka.
    9.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
    10.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
    11.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
    12.Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
    13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
    14.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
    15.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.

    Część II

    1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5.
    2.Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa koszul damskich: 74 szt. krótki rękaw, 74 szt. długi rękaw oraz koszul męskich: 160 szt. krótki rękaw i 160 szt. długi rękaw, zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ, część II, rozmiarami zgodnymi z opisem w załączniku nr 8 (część II) i wzorcami w postaci załączonych rysunków, załącznik nr 9 (część II) zwanych w dalszej części artykułami
    3.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w opisie załącznika nr 2, 8 i 9 do SIWZ (część II)
    4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
    5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
    6.Zamówienia realizowane będą partiami (maksymalnie 4-5 zamówień w czasie trwania umowy)
    7.Dostawa artykułów ( do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 ) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty złożenia zamówienia (częściowego) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00.
    8.Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w pkt. 10 w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    9.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z opisanym w SIWZ przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
    10.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów: p. Barbara Rogatka.
    11.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarami zgodnymi z wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 8 do SIWZ (część II).
    12.Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób pozwalający jednoznacznie przyporządkować partie artykułów wyspecyfikowane w tabeli zapotrzebowania z indywidualnymi wymiarami.
    13.W przypadku niezgodności wymiarów dostarczonych artykułów z tabelą (załącznik 8 do SIWZ część II) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany partii artykułów w terminie 14 dni.
    14.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
    15.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
    16.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
    17.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.

    Część III

    1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
    2.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ.
    3.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część III.
    4.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
    5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
    6.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
    7.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów: p. Barbara Rogatka
    8.Wykonawca skontaktuje się z pracownikiem w/w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    9.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
    10. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
    1)kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
    2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji i rozmiarem.
    11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
    12.Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część III - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
    13. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
    14.Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
    15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część III.
    16.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
    17.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
  5. Dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji
    Zamawiający: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji, zwanego w dalszej części umundurowaniem.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do zadania nr 1-6), stanowią załączniki nr 2A - 2F do SIWZ.
    3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone umundurowanie było fabrycznie nowe, wolne od wad, umieszczone w opakowaniu zewnętrznym, zabezpieczającym przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i/lub składowania, przed zawilgoceniem, zabrudzeniem. Umundurowanie, (odpowiednio do zadania), ma być zapakowane osobno oraz oznaczone rozmiarem. Pojedyncze opakowanie, pakowane w kartony. Na kartonie musi być zamieszczona informacja dotycząca ilości oraz rozmiarów umundurowania, odpowiednio do zadania.
    4. Umundurowanie musi być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2A - 2F do SIWZ.
    5. Dostarczone umundurowanie musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2A - 2F do SIWZ. Rozmiar zamawianego umundurowania nie będzie miał wpływu na cenę. Ilości umundurowania w poszczególnych rozmiarach (dotyczy zadania 1, 4-6) zostaną podane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca na własny koszt pobierze miarę w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy (dotyczy zadania 2 i 3). Koszt związany z dojazdem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
    6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie umundurowania do sylwetki.
  6. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: mundurów polowych, kombinezonów, kurtek pirotechnika, kurtek i spodni ochronnych i koszulo-bluz.
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
    Część I zamówienia: bluza polowa letnia w ilości 100 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, spodnie polowe letnie w ilości 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, bluza polowa zimowa w ilości 100 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno- technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, spodnie polowe zimowe w ilości 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno- technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, bluza kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych zimowa w ilości 100 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego
    w kolorach kamuflażowych zimowe w ilości 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną
    o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, bluza kombinezonu 2-częściowego
    w kolorach kamuflażowych letnia w ilości 100 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną
    o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego
    w kolorach kamuflażowych letnie w ilości 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną
    o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ;
    Część II zamówienia: kombinezon pirotechnika z tkaniny trudnopalnej w ilości 50 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno - technologiczną o numerze ewidencyjnym 94/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1e do SIWZ; kombinezon z tkaniny trudnopalnej w ilości 70 szt. wykonany zgodnie z podstawowymi wymaganiami techniczno-użytkowymi o numerze ewidencyjnym 73/BOR/2010, stanowiącymi załącznik nr 1f do SIWZ;
    Część III zamówienia: kurtka ochronna pirotechnika w ilości 50 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 95/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, podpinka pod kurtkę ochronną pirotechnika w ilości 50 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 95/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ;
    Część IV zamówienia: kurtka ochronna w ilości 100 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ, spodnie ochronne
    w ilości 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ, ocieplacz kurtki ochronnej w ilości 100 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ, ocieplacz spodni ochronnych w ilości 100 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ;
    Część V zamówienia: koszulo-bluza polowa w ilości 200 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 50/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1i do SIWZ.
  7. Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część I: Mundury wyjściowe i służbowe część II: Krawaty część III: Rękawiczki letnie i zimowe część IV: Sznury galowe oficera część V: Koszule część VI: Półbuty wyjściowe męskie część VII: Półbuty służbowe męskie część VIII: Paski do spodni część IX: Berety część X: Swetry część XI: Kurtki ¾ z podpinką część XII: Dystynkcje i emblematy część XIII: Czapki zimowe służbowe część XIV: Skarpety letnie i skarpety zimowe część XV: Pokrowce na mundur
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część I: Mundury wyjściowe i służbowe część II: Krawaty część III: Rękawiczki letnie i zimowe część IV: Sznury galowe oficera część V: Koszule część VI: Półbuty wyjściowe męskie część VII: Półbuty służbowe męskie część VIII:Paski do spodni część IX: Berety część X: Swetry część XI: Kurtki ¾ z podpinką część XII: Dystynkcje i emblematy część XIII: Czapki zimowe służbowe część XIV: Skarpety letnie i skarpety zimowe część XV: Pokrowce na mundur.
  8. Dostawa odzieży roboczej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej z materiałów będących własnością Wykonawcy, wg rodzaju, kroju i w ilości wymienionej w opisie przedmiotu zamowienia oraz w rozmiarach zgodnych z podawanymi w poszczególnych zamówieniach. Dostarczona odzież musi być I jakości, przy czym wymóg ten dotyczy zarówno materiałów podstawowych jak i wykończeniowych oraz dodatków i standardu wykonania.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia jednorazowo połowy z każdego asortymentu. Zamawiający przewiduje możliwość, uwarunkowanych rotacją pracowników, zmian ilościowych do 10% w ramach podanych asortymentów, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto oraz wartości brutto umowy
  9. Dostawa koszul białych i niebeskich pod mundur, koszul letnich, koszul polo czarnych, spodenek gimnastycznych, skarpetek letnich i zimowych, pasków skórzanych
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
    Dostawa koszul białych i niebeskich pod mundur, koszul letnich, koszul polo czarnych, spodenek gimnastycznych, skarpetek letnich i zimowych, pasków skórzanych
  10. Dostawy męskich środków ochrony indywidualnej
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
    Dostawy męskich środków ochrony indywidualnej