Kogo reprezentuje osoba

Wojtowicz Wojciech

w KRS

Wojciech Wojtowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Nazwisko:Wojtowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babuśka Bartłomiej, Bendo Marek Piotr, Bisztyga Stanisław, Bogdali Bogdan, Bolek Krzysztof Jan, Bury Wiesław, Dulian Marcin Józef, Gaberle Witold Antoni, Gacek Barbara, Hodorowicz Stanisław Andrzej, Ingielewicz Zdzisław, Jabłoński Jerzy Franciszek, Kośmider Bogusław Andrzej, Krzysztofiak Krzysztof Maciej, Kwaśniak Czesław Alfred, Kwiatkowski Tadeusz, Latocha Tomasz Jan, Latusek Witold, Nowak Edward Edmund, Pamuła Jan Tadeusz, Ptak Bogusław Andrzej, Romanowski Robert Paweł, Skrzypczyk Rafał Jan, Śmiałek Witold Janusz, Świtalski Michał Kazimierz, Szczepanik Wojciech Robert, Szumański Andrzej Paweł, Wyżga Jolanta Sylwia, Zając Tadeusz Józef, Załubski Jan Wojciech, Zieliński Jacek Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdebski Andrzej Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszak Robert, Biś Grzegorz, Bisztyga Stanisław, Blazy Rafał, Bloch Przemysław, Cichoń Wilk Anna, Dominik Piotr, Ganczew Stojanow Andrzej, Generowicz Olgierd, Hareńczyk Marek, Jarosz Jan, Kowalczyk Rafał, Kruszewska Monika, Kwiecień Kamińska Eulalia, Martyna Barbara, Pilch Józef, Spolitakiewicz Jerzy, Stępak Przemysław, Trojan Mieczysław, Umińska Elżbieta, Witkowska Katarzyna, Wojtaszek Joanna, Zając Tadeusz, Zięba Witold, Żurowski Wiesław, Łyczak Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Robert
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czaja Dariusz, Górecki Marek, Jaglarz Ewa, Janczyk Monika, Kardasiński Zbigniew, Kotwica Jerzy, Nabagło Jerzy, Pomarańska Magdalena, Szczepańczyk Jacek, Wojdyła Łukasz, Wojtowicz Agnieszka, Wojtowicz Barbara
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głuszek Małgorzata Zofia, Kolbiarz Grzegorz Ryszard, Kruszewski Witold Krzysztof, Pamuła Jan Tadeusz, Przechera Grzegorz Marian, Śnieżek Zbigniew Tadeusz, Stożek Łukasz Bernard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kołodziejczyk Aretha

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 5 Wojskowy Szpital Kliniczny Z Polikliniką-samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Krakowie, Kraków − KRS 0000032272
  2. All Muses Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000471411
  3. Apartamenty Śliczna 36 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000708741
  4. Aplitt S.A., Gdańsk − KRS 0000213059
  5. Auguri S.A., Warszawa − KRS 0000180634
  6. Biomantis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000476288
  7. Brestia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000493495
  8. Camp - Centrum Aktywizacji Młodego Pokolenia, Kraków − KRS 0000076205
  9. Centrum Podróży Aura Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113345
  10. Chemica Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000251426
  11. Concordia 1833 Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000378481
  12. Consulting Team Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000332770
  13. Finube Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000503768
  14. Floor4u Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514761
  15. Forum Rozwoju Akcjonariatu Pracowniczego i Kapitału Krajowego, Warszawa − KRS 0000650564
  16. Fundacja Bielecki Art, Kraków − KRS 0000340956
  17. Fundacja Bridge24.pl, Warszawa − KRS 0000473788
  18. Fundacja Centrum Edukacji Olimpijskiej, Warszawa − KRS 0000140197
  19. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  20. Fundacja Dla Utworzenia Pomnika Dzieła Piotra Michałowskiego W Krakowie, Kraków − KRS 0000470974
  21. Fundacja Im. Oskara Schindlera, Kraków − KRS 0000193850
  22. Fundacja Klaster Lifescience Kraków, Kraków − KRS 0000458418
  23. Fundacja Młodzież-edukacja-przyszłość, Nowy Sącz − KRS 0000238898
  24. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Urologii, Kraków − KRS 0000168138
  25. Fundacja Polska Rada Stanowa Rycerzy Kolumba/knights Of Columbus, Warszawa − KRS 0000384663
  26. Fundacja Pro Allis, Kraków − KRS 0000573633
  27. Fundacja Zdrowia Publicznego, Kraków − KRS 0000064306
  28. Fundusz Zalążkowy Kpt Alternatywna Spółka Inwestycyjna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000326895
  29. Galicyjska Izba Budownictwa, Kraków − KRS 0000394536
  30. Galinvest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388125
  31. Grandis Sp. Z O.O., Bibice − KRS 0000349118
  32. Granica Kudelska Sp. J., Szyce − KRS 0000436169
  33. Hotel Swing Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000114858
  34. Hrbo Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000528601
  35. Id Biuro Projektów Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000296565
  36. Id Biuro Projektów Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000303595
  37. Industchem Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632695
  38. Instytut Rozwoju Swobód Obywatelskich Im. Ronalda Reagana, Kraków − KRS 0000130498
  39. Intelliseq Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000524323
  40. International Lottery, Betting And Gaming Consultants Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502378
  41. International Truck Trailer Company Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000070194
  42. Intexin Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000215785
  43. Ip Management Polska, Warszawa − KRS 0000333846
  44. Kamienny Stok Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000182498
  45. Kanapa Ltd Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000608937
  46. Klub Sportowy Baszta, Kraków − KRS 0000007409
  47. Klub Sportowy Jedność, Nowy Sącz − KRS 0000032625
  48. Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A., Krynica-zdrój − KRS 0000032667
  49. Korporacja Gospodarcza Efekt S.A., Kraków − KRS 0000115403
  50. Korporacja Przedsiębiorców Budowlanych Uni-bud, Warszawa − KRS 0000009103

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1-szy Europejski Bank Technologii S.A., Warszawa − KRS 0000196609
  2. Agena Development S.A., Warszawa − KRS 0000261543
  3. Agena Inwestycje 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000606208
  4. Agena Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000569977
  5. Agencja Rozwoju Miasta S.A., Kraków − KRS 0000146404
  6. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  7. Airport Village Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215940
  8. Amw Hotele Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219989
  9. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  10. Arriva Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000027984
  11. Atut Focus S.A., Kraków − KRS 0000247804
  12. Bcs Gwarant Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000383614
  13. Bebepe Assets Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319384
  14. Bh Travel Retail Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257678
  15. Biedecki Biedecki i Partnerzy Radcowie Prawni, Warszawa − KRS 0000233274
  16. Bps Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000368784
  17. Bushbud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000439711
  18. Bytom S.A., Kraków − KRS 0000049296
  19. Caritas Archidiecezji Krakowskiej, Kraków − KRS 0000207658
  20. Centermed Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000038268
  21. Centrum Kongresowo-targowe Politechnika Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000106653
  22. Centrum Naukowo-produkcyjne Elektroniki Profesjonalnej Radwar S.A., Warszawa − KRS 0000058864
  23. Centrum Obsługi Operacyjnej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374969
  24. Centrum Usług Wspólnych Baltona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374945
  25. Cukrownia Jawor S.A., Pszenno − KRS 0000064997
  26. Delicious App Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348970
  27. Dg Marwel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355232
  28. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  29. Drukarnia Wydawnicza Im W.l. Anczyca S.A., Kraków − KRS 0000009895
  30. Dyskam-ekotrade Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000161329
  31. Earthworks Inwestycje Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000283890
  32. Eba Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000287996
  33. Efekt-hotele S.A., Kraków − KRS 0000291697
  34. Efekt-hotele Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000127656
  35. Electro Opole Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348858
  36. Electro Rzeszów Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000348312
  37. Elektra - Europe S.A., Łódź − KRS 0000416443
  38. Empik Media Fashion S.A., Warszawa − KRS 0000043034
  39. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  40. Eska Rock S.A., Warszawa − KRS 0000128273
  41. Euro-eko Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000069701
  42. Europejskie Centrum Windykacji Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000423791
  43. Extreme Software Solutions Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348604
  44. F.r.b. Inter-bud Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108202
  45. Fabios S.A., Białka − KRS 0000277728
  46. Fischer Pub Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000130207
  47. Frapol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000035090
  48. Fundacja Innowacyjna Mobilność Intelektualna, Nowy Sącz − KRS 0000466575
  49. Fundacja Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego Patronus Animalium, Kraków − KRS 0000376820
  50. Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000094358

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Roboty remontowe w Oddziale Onkologii i Hematologii w budynku A Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Kraków
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Oddziale Onkologii i Hematologii w budynku A Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
    CPV:
    45.00.00.00-7 Roboty budowlane
    45.21.51.40-0 Obiekty szpitalne
    45.26.24.10-8 Wznoszenie konstrukcji budynków
    45.44.21.20-4 Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
    45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz wymagania dotyczące okablowania strukturalnego stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
    3.2. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni.
    3.3. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem prowadzenia robót, które są przedmiotem niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
    3.4 Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej Wykonawcom wraz ze specyfikacją, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca winien uzyskać akceptację jednostki projektowej i Zamawiającego.
    3.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót.
    3.6. Okres obowiązywania gwarancji na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami i urządzeniami wynosi minimum 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i rękojmi określono we wzorze umowy.
    3.7. Dokument gwarancyjny, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w dacie odbioru końcowego, jako załącznik do protokołu odbioru końcowego
    3.8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
    3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    3.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 (zamówienie dodatkowe).
    3.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców.
    3.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
    a. pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
    b. pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
    Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części 3.12 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy.
    3.13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    3.14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
    3.15. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej.
    3.16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  2. Budowa hali sportowej z zapleczem szatniowym i przebudową wewnętrznego układu drogowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego przy ul. Grochowskiej 20 w Krakowie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
    Budowa hali sportowej z zapleczem szatniowym i przebudową wewnętrznego układu drogowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego przy ul. Grochowskiej 20 w Krakowie - zamówienie uzupełniające
  3. Kompleksowa modernizacja oddziałów łóżkowych celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących standardów w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu - kondygnacja X
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn:
    Kompleksowa modernizacja oddziałów łóżkowych celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących standardów w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu - kondygnacja X.

    Gwarancje i rękojmie dla wykonanych robót budowlanych wynosić będą min.5 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

    Warunkiem realizacji inwestycji przez cały okres jej trwania jest nieprzerwana praca szpitala przy zapewnieniu istniejącej struktury Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary i zapewnieniu kontynuowania niezmiennego zakresu świadczeń medycznych
  4. Budowa hali sportowej w dobudowie do istniejącego budynku szkoły, VII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Skarbińskiego 5 w Krakowie wraz z dostosowaniem, przebudową pomieszczeń w budynku szkoły oraz z zagospodarowaniem terenu m. in. w infrastrukturę techniczną w tym przebudowy i przekładki sieci i przyłączy, układ komunikacyjny, parking, zieleń, małą architekturę, dojścia. Sprawa numer: NZ.273.188.2015.RZA.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w dobudowie do istniejącego budynku szkoły, VII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Skarbińskiego 5 w Krakowie wraz z dostosowaniem, przebudową pomieszczeń w budynku szkoły oraz z zagospodarowaniem terenu m. in. w infrastrukturę techniczną w tym przebudowy i przekładki sieci i przyłączy, układ komunikacyjny, parking, zieleń, małą architekturę, dojścia. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami, przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.22.25-9 Roboty budowlane związane z halami sportowymi 4) Okres gwarancji. Na wykonane roboty (materiały, sprzęt i robociznę) Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5) W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ nazwy producenta - produkty można zastąpić równoważnymi
  5. Budowa budynku obsługi basenowej kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109, realizowanego w ramach zadania pn. Modernizacja - przebudowa i budowa kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Knurów
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku obsługi kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109. Zamówiony przez zamawiającego projekt podzielony jest na IV etapy. Etapy I - III obejmują budowę stacji filtrów, przebudowę niecek basenowych, wykonanie ciągów pieszych oraz jezdnych, wykonanie wszelkich przyłączy oraz wykonanie parkingów i ogrodzenia terenu. Etap IV przewiduje budowę budynku socjalnego. Niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie etapu IV. Wszelkie dane oraz wyliczenia należy traktować w odniesieniu do realizacji etapu IV. 2. Dane liczbowe charakteryzujące obiekt: 1) Kąpielisko Leśne Zacisze, 44-190 Knurów ul. Niepodległości 109, działka nr ew. 1691/11 (nowy nr działki 1725/11 - obowiązujący od dnia 03.04.2015r.) i 51/2, obr. Krywałd 003. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) budowę budynku obsługi kąpieliska, obiektu działającego sezonowo. Budynek składa się z dwóch prostokątnych oddzielnych części ustawionych względem siebie pod kątem prostym, połączonych dachem w formie wiaty zadaszającym wejście główne na kąpielisko; 2) wykonanie wewnętrznych instalacji budynku obsługi basenowej, tj. elektrycznej (WLZ) wodnej, kanalizacyjnej oraz instalacji niskonapięciowej; 3) wykonanie instalacji solarnej do podgrzewania wody w prysznicach budynku; 4) zagospodarowanie całego otoczenia budynku, tarasów, zadaszenia, przebieralni; 5) dostawę i montaż ESOK dla całego obiektu obejmującego 4 szt. kołowrotów dostępowych typu tripod, 2 szt. stanowisk kasjerskich oraz 1 szt. kasę samoobsługową oraz szkolenie personelu przewidzianego do obsługi ESOK; 6) rozbudowę istniejącego boiska na boisko do Beach Soccera (w tym dwa boiska do siatkówki plażowej); 7) budowę placu zabaw dla dzieci o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem; 8) wyburzenie istniejącego parterowego budynku o kubaturze około 300 m3 wykonanego z cegły i jednospadowym dachu o konstrukcji drewnianej, wywiezienie powstałego gruzu i odpadów budowlanych, zahumusowanie terenu rozbiórki oraz obsianie trawą - na podstawie własnej kalkulacji wykonawcy; 9) wykonanie, a po akceptacji Zamawiającego dostarczenie Zamawiającemu projektu nasadzeń zastępczych 207 szt. drzew usuniętych w etapach I-III na działce objętej inwestycją; 10) wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z w/w projektem oraz opieka nad tymi drzewami przez okres 3 lat od zakończenia inwestycji; 11) dostawę wyposażenia kąpieliska niewymienionego w przedmiarach a obejmującego: a) dostawę traktora do koszenia trawy o mocy silnika min. 10,4 kW i szerokości koszenia min. 102 cm, wyposażonego w pojemnik na trawę o pojemności min. 300 l, umożliwiającego zarówno koszenie jak również mulczowanie trawy, z zakresem koszenia w min. 7 pozycjach w granicach 30-90 mm oraz posiadającego przekładnię hydrostatyczną; b) wykonanie oraz dostarczenie Zamawiającemu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla całego obiektu Kąpieliska wykonanej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; c) dostawę regulaminów korzystania z obiektu kąpieliska, (regulamin kąpieliska 3 szt. regulamin korzystania z boisk 2 szt., regulamin korzystania z placu zabaw 2 szt.); d) dostawę radiotelefonów dla ratowników w ilości min. 6 szt. spełniających klasę odporności IP67, w wykonaniu o podwyższonej wytrzymałości np. z aluminiową obudową, posiadających akumulatory Li-lon. o pojemności min. 1600 mAh oraz dopuszczonych w Polsce do swobodnego używania bez żadnych opłat i dodatkowych licencji; e) dostawę i montaż zestawu do monitoringu wizyjnego kąpieliska składającego się z 1 szt. rejestratora 8 kanałowego o pojemności dysku twardego min 2TB, 8 szt. kamer zewnętrznych o rozdzielczości min. 1200 TVL i zasięgu podczerwieni min 40 m, 1 szt. monitora min. 19 cali. 12) dostawę wyposażenia kąpieliska (zgodnie z przedmiarami); 13) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do dnia 17.06.2016r. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Decyzja Nr 388/14 Starosty Gliwickiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia Gminie Knurów - MOSiR w Knurowie na przebudowę i budowę kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.00195.2014 dot. zezwolenia na usunięcie 129 szt. pni drzew, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.00005.2015 dot. zezwolenia na usunięcie 70 szt. pni drzew, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.000078.2015 dot. zezwolenia na usunięcie 8 szt. pni drzew oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej wystąpił lub został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie materiałów i wyrobów niezbędnych do wykonania zamówienia, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. Równoważność oznacza możliwość uzyskania efektu oczekiwanego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać przedstawienia przez Wykonawcę niezbędnych obliczeń technicznych dotyczących zastosowanych materiałów i wyrobów równoważnych, w celu uzyskania potwierdzenia, że zastosowane materiały i wyroby posiadają parametry techniczno - eksploatacyjne i użytkowe założone w dokumentacji projektowej. 7. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane przepisami aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty potwierdzające ich jakość oraz dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w obiektach publicznych (jest to warunek odbioru). 8. Wymagany termin gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały i robociznę) - zgodnie z deklaracją wybranego Wykonawcy w ofercie, jednak nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 9. Ze względu na charakter prac Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu musi ściśle współpracować z Wykonawcą zadania dla etapów I-III, których realizacja trwać będzie do dnia 16.05.2016r. Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do przeprowadzenia oględzin obiektu celem zapoznania się jego stanem technicznym, funkcjonalnym i użytkowym panującym na budowie oraz do ustalenia zasad współpracy w trakcie realizacji zadania z Wykonawcą realizowanych etapów I-III oraz Zamawiającym, w tym do ustalenia harmonogramu prac, wejścia na czynny plac budowy, oraz ewentualne korzystanie z przyłącza elektrycznego oraz wodnego oraz udostępnienia terenu pod tymczasowe zaplecze budowy. 10. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych przejmuje pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za uszkodzenia istniejącej (zastanej) infrastruktury, w szczególności Wykonawca odpowiada w pełnym zakresie za uszkodzenie: - instalacji i urządzeń wprowadzonych do ziemi (podczas prac w etapach I-III), w tym za ewentualną utratę przez Zamawiającego uprawnień przysługujących Zamawiającemu wobec Wykonawcy zadania pn. Modernizacja - przebudowa i budowa Kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109 z tytułu gwarancji/rękojmi udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawcę etapów I-III. 11. Zamawiającego nie obciążają koszty związane z tymczasowym zapleczem budowy Wykonawcy i składowiskiem materiałów. 12. Zamawiający wyznaczy osobę na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 13. Dodatkowe kody CPV: 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 77310000-6, 77314100-5.
  6. Utworzenie Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego - Rewitalizacja i adaptacja zachowanych części Fortu 52A ŁAPIANKA w Krakowie - I etap.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków
    Utworzenie Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego - Rewitalizacja i adaptacja zachowanych części Fortu 52A ŁAPIANKA w Krakowie - I etap.
  7. Odbudowa infrastruktury mostowej uszkodzonej w 2014 r w wyniku intensywnych opadów deszczu
    Zamawiający: Gmina Stary Sącz, Stary Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z odbudową i remontem obiektów mostowych będących w zarządzie gminy Stary Sącz uszkodzonych wskutek wysokich stanów wód spowodowanych intensywnymi opadami deszczu.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub dwa z wymienionych poniżej zadań:
    Zadanie 1: Odbudowa mostu na potoku Jaworzynka w ciągu drogi gminnej Na Zapasiecze w Skrudzinie w km 0+417.
    Zakres robót obejmuje:
    1. Rozbiórkę zniszczonych elementów betonowych starego mostu.
    2. Wykonanie nowego obiektu mostowego jednoprzęsłowego wolnopodpartego o konstrukcji nośnej zespolonej stalowo-betonowej o następujących parametrach:
    a) długość całkowita ustroju nośnego - 12.00 m;
    b) rozpiętość teoretyczna - 11,35 m;
    c) kąt skrzyżowania osi podłużnej mostu z osią potoku - 90,00°;
    d) całkowita szerokość obiektu - 5,70 m;
    e) światło poziome mostu - 10,50;
    f) światło pionowe mostu - ~2,35 m;
    g) szerokość jezdni na obiekcie - 3,50 m;
    h) bezpieczniki 2 x 0,50 m;
    i) barieroporęcze mostowe 2 x 0,60 m.
    3. Wykonanie dojazdów do obiektu o następującej konstrukcji nawierzchni
    a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS/11: 4,00 cm;
    b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AW/16: 5,00 cm;
    c) podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie: 20,00 cm;
    d) warstwa wzmacniająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie: 30,00 cm.
    4. Ubezpieczenie brzegów i dna potoku w obrębie obiektu poprzez wykonanie narzutu kamiennego i gurtów betonowych.
    Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.

    Zadanie 2: Odbudowa mostu na potoku Jaworzynka w ciągu drogi gminnej Za Szkołą - Na Zaporę w Skrudzinie w km 0+226 wraz z odcinkiem drogi w km 0+170-0+220.
    Zakres robót obejmuje:
    1. Rozbiórkę zniszczonych elementów betonowych starego mostu.
    2. Wykonanie nowego obiektu mostowego jednoprzęsłowego o konstrukcji ramowej, monolitycznej żelbetowej o następujących parametrach:
    a) długość całkowita ustroju nośnego - 9,95 m;
    b) rozpiętość teoretyczna - 9,00 m;
    c) kąt skrzyżowania osi podłużnej mostu z osią potoku - 55,1°;
    d) całkowita szerokość obiektu - 5,20 m;
    e) światło poziome mostu - 8,00 m;
    f) światło pionowe mostu - ~2,80 m;
    g) szerokość jezdni na obiekcie - 3,00 m;
    h) bezpieczniki 2 x 0,50 m;
    i) barieroporęcze mostowe 2 x 0,60 m.
    3. Wykonanie odbudowy drogi oraz dojazdów do obiektu o następującej konstrukcji nawierzchni:
    a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS/11: 4,00 cm;
    b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AW/16: 5,00 cm;
    c) podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie: 20,00 cm;
    d) warstwa wzmacniająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie: 30,00 cm.
    4. Ubezpieczenie brzegów i dna potoku w obrębie obiektu oraz odbudowywanej drogi poprzez wykonanie narzutu kamiennego, koszy siatkowo kamiennych (gabionów) oraz gurtów betonowych.
    Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.
    Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
    a) organizacja placu budowy,
    b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
    c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
    d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
    e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
    f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej,
    g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
    h) zapewnienie ciągłości komunikacyjnej poprzez wykonanie tymczasowych przejazdów lub kładek dla pieszych,
    i) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.
    Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  8. Wykonanie robót dodatkowych przy budowie budynku Muzeum T. Kantora i nowej siedziby Cricoteki na podstawie potokołu konieczności nr 7a
    Zamawiający: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora "Cricoteka", Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest: dostosowanie rozwiązań budowlano-instalacyjnych do planowanej zmiany standardów zabezpieczenia zbiorów i zmiany przepisów prawnych oraz do zmian na rynku dostępnych technologii i materiałów
  9. Wykonanie robót dodatkowych przy budowie budynku Muzeum T. Kantora i nowej siedziby Cricoteki na podstawie potokołu konieczności nr 7a.
    Zamawiający: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora "Cricoteka", Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Wykonanie dodatkowych elementów więźby dachowej i nadproża z klatki schodowej do przyległego pomieszczenia na 1. piętrze budynku rewitalizowanego,
    Wymiana stropu nad parterem budynku rewitalizowanego pod pomieszczeniem projektowanego archiwum,
    Wymiana stropu nad klatką schodową budynku rewitalizowanego,
    Wykonanie robót konserwatorskich w zakresie renowacji stolarki drzwiowej drewnianej historycznej,
    Renowacja historycznej ślusarki okiennej,
    Wykonanie dodatkowego odwodnienia w rejonie ściany skośnej budynku rewitalizowanego na styku z murem bulwarowym,
    Wykonanie wymiany elementów drewnianych więźb wraz ze zmianą klasy drewna na C24 i C27,
    Wykonanie uzupełnienia komory pod posadzką parteru budynku rewitalizowanego odkrytej podczas prac rozbiórkowych,
    Odbudowa przybudówki historycznej komina,
    Wzmocnienie konstrukcyjne zabytkowego komina dawnej elektrowni i prace w jego wnętrzu,
    Nadbudowa zabytkowego komina dawnej elektrowni,
    Zabezpieczenie i konserwacja napisu na elewacji południowej dawnej elektrowni,
    Wykonanie nadproży okiennych w ścianie południowej, poziom parteru w budynku rewitalizowanym
  10. Wykonanie instalacji suchego gaszenia w budowanym budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39
    Zamawiający: Archiwum Państwowe w Katowicach, Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie systemu instalacji suchego gaszenia w obiekcie budowanego budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku Białej wraz z instalacjami wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną w zakresie związanym z instalacją suchego gaszenia niezbędną dla jej funkcjonowania.
    Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735 z późn. zm.), wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. Wykonanie instalacji suchego gaszenia w budowanym budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39, Bielsko-Biała (działka nr 910).

Inne osoby dla Wojtowicz (222 osoby):