Kogo reprezentuje osoba

Wójtowicz Zbigniew

w KRS

Zbigniew Wójtowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Nazwisko:Wójtowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Bojszowy Nowe (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedulski Arkadiusz Maciej, Cader Michał Wiktor, Dobrowolski Paweł, Dziadek Piotr Grzegorz, Jatczak Jarosław, Kaczorowski Andrzej Leszek, Kielian Sergiusz, Mardoń Arnold, Mielcarek Grzegorz Krzysztof, Napiórkowski Wojciech, Napiórkowski Wojciech Tomasz, Prill Jacek, Puławski Mieczysław, Sax Beata, Syska Rafał, Słysz Michał, Wasilewski Sławomir Cezary, Winarska Dorota, Wiśniewski Maciej, Zięba Franciszek, Łukawski Wojciech Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyszczak Marek Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartkiewicz Jakub Wiktor, Biedulski Arkadiusz Maciej, Cader Michał Wiktor, Dziadek Piotr Grzegorz, Jatczak Jarosław, Kaczorowski Andrzej Leszek, Kielian Sergiusz, Mardoń Arnold, Meller Michał Wiktor, Mielcarek Grzegorz Krzysztof, Prill Jacek, Puławski Mieczysław, Sax Beata, Słysz Michał, Wasilewski Sławomir Cezary, Wiśniewski Maciej, Zięba Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Morawska Staszak Katarzyna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antonik Jerzy, Chrobok Gerhard Józef, Dziadek Piotr Grzegorz, Kuczwalski Karol, Palka Zuzanna Anna, Sax Beata, Staszek Roksana, Strojek Daniel Arkadiusz, Syska Rafał, Załubka Maciej Bronisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rypuła Jacek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Behrenwaldt Udo, Gerhardt Thomas, Knoop Sven-erik, Koevenig Tim, Kohlenbach Markus, Linke Piotr Tadeusz, Mardoń Arnold, Mieczkowski Jan, Mielcarek Grzegorz Krzysztof, Owczarewicz Maciej Jarosław, Sax Beata, Sokołowski Tomasz, Sworowska Joanna Maria, Winarska Dorota, Wiśniewski Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczurek Stan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciesielczuk Adam, Ćmiech Marcin Łukasz, Michalewicz Adam, Mielcarek Grzegorz, Mielcarek Maciej, Ogibowska Magdalena, Syska Rafał, Wantuła Zbigniew Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kluska Waldemar
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćmiech Marcin Łukasz, Mielcarek Grzegorz, Mielcarek Maciej, Syska Rafał
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćmiech Marcin Łukasz, Mielcarek Grzegorz, Mielcarek Maciej, Syska Rafał, Wantuła Zbigniew Karol
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dziadek Piotr Grzegorz, Sax Beata, Syska Rafał, Szymański Tomasz Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adiuvo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000430513
  2. Advisory Group S.A., Warszawa − KRS 0000598267
  3. Agencja Rozwoju Regionalnego W Starachowicach, Starachowice − KRS 0000057993
  4. Agenda Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000293983
  5. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  6. Ambasada Przedsiębiorczości Kobiet, Opole − KRS 0000377482
  7. Amiwa Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000429544
  8. Analitica Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000308317
  9. Arbor Ventures S.A., Warszawa − KRS 0000561494
  10. Assw Wasilewski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000280315
  11. Bm Capital Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000612909
  12. Boombit S.A., Gdańsk − KRS 0000740933
  13. Bramble Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000484948
  14. Brand 24 S.A., Wrocław − KRS 0000395367
  15. Busola247 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000692142
  16. Care Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000283114
  17. Cb S.A., Chrząstowice − KRS 0000320862
  18. Colos Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000001824
  19. Corum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000493362
  20. D-energia Sp. Z O.O., Wymysłowice − KRS 0000463262
  21. Deco Investment S.A., Katowice − KRS 0000730881
  22. Delta 1 Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000672631
  23. Delta 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000671947
  24. Destylarnia Braci Borówka S.A., Warszawa − KRS 0000501781
  25. Drugie Dno Browar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000725928
  26. Drugie Dno Browar Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Działdowo − KRS 0000731115
  27. E-cloudpark Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000488931
  28. Eafp Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000209940
  29. Elemental Holding S.A., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000375737
  30. Elm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000435105
  31. Es Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000639607
  32. European Medical Enterprise Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000321947
  33. Europejska Federacja Doradców Finansowych - Effp Polska, Warszawa − KRS 0000288000
  34. Fas Polska S.A., Kraków − KRS 0000692621
  35. Fedrecht Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000636107
  36. Ferro S.A., Skawina − KRS 0000289768
  37. Floor4u Patent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610652
  38. Floor4u Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514761
  39. Floor4u Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000611918
  40. Fm Bank S.A., Warszawa − KRS 0000339740
  41. Fundacja Absolwentów Uniwersytetu Harvard W Polsce, Warszawa − KRS 0000144800
  42. Fundacja Dwaplusdwa, Warszawa − KRS 0000341327
  43. Fundacja Księżego Młyna, Łódź − KRS 0000025883
  44. Fundacja Liceum Im. Tadeusza Czackiego, Warszawa − KRS 0000092618
  45. Fundacja Pgnig S.A. Im. Ignacego Łukasiewicza, Warszawa − KRS 0000210832
  46. Fundacja Świat Pieniądza, Jasło − KRS 0000488868
  47. G-drilling S.A., Warszawa − KRS 0000441101
  48. G-term Energy Sp. Z O.O., Wymysłowice − KRS 0000381187
  49. Gch Inwestycje Sp. Z O.O., Bojszowy Nowe − KRS 0000393393
  50. Gdg Acoustic Sp. Z O.O., Bojszowy Nowe − KRS 0000747025

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 01cyberaton S.A., Warszawa − KRS 0000293918
  2. 3lp S.A., Siechnice − KRS 0000616228
  3. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  4. Abris Capital Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039857
  5. Acciona Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024958
  6. Ad-vice Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274607
  7. Aduma Distribution Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000492456
  8. Aduma S.A. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000390102
  9. Aduma Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000348843
  10. Aduma Studio Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000492957
  11. Agrypa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068753
  12. Alphabet Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000280708
  13. Alter Fm Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365496
  14. Alter Fm Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141043
  15. American Bistro Poland Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000214364
  16. Aplikacje Krytyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000636771
  17. Armada Business Park Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000046127
  18. Asf Autoryzowany Salon Firmowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083310
  19. Astra Sp. Z O.O., Sulechów − KRS 0000163092
  20. Atos Polska S.A., Warszawa − KRS 0000013369
  21. Axtone Sp. Z O.O., Kańczuga − KRS 0000240217
  22. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  23. Baltic Medical S.A., Gdynia − KRS 0000303663
  24. Baltic Medical Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000233789
  25. Bankier.pl S.A., Warszawa − KRS 0000007720
  26. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  27. Bekuplast S.A., Łaziska Górne − KRS 0000360333
  28. Beskid Express Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000307959
  29. Bio Stream Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395035
  30. Bridgepoint Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000278537
  31. Business Process Institute Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037924
  32. Bytom S.A., Kraków − KRS 0000049296
  33. Cam Media Creative Works Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475345
  34. Cam Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194451
  35. Care Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000278902
  36. Casinos Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016809
  37. Cb Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000011628
  38. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  39. Central European Aggregates S.A., Kraków − KRS 0000295267
  40. Ceramika Gres S.A., Końskie − KRS 0000069010
  41. Chynów Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242140
  42. Clic Car Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000086948
  43. Copernicus Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000206615
  44. Copernicus Trustee Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000206402
  45. Cosmetics Sp. Z O.O., Łomża − KRS 0000302565
  46. Crc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415955
  47. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  48. Ctl Logistics Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000289679
  49. Ctl Maczki-bór S.A., Sosnowiec − KRS 0000361438
  50. Ctl Maczki-bór Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000107691

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - etap II (V postępowanie)
    Zamawiający: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy we Wschowie, Wschowa
    Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp. 2.
    Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - etap II (V postępowanie)
  2. Wspólna kampania promocyjna projektu pn. FortFan - markowa turystyka kulturowa na terenie województwa opolskiego. Rozwój wspólnych produktów turystycznych miast Nysa i Kędzierzyn-Koźle współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu województwa opolskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość
    Zamawiający: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Nysa
    Wspólna kampania promocyjna projektu pn. FortFan - markowa turystyka kulturowa na terenie województwa opolskiego. Rozwój wspólnych produktów turystycznych miast Nysa i Kędzierzyn-Koźle współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu województwa opolskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość
  3. Doposażenie sali zabaw dla dzieci w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Tucholi
    Zamawiający: Powiat Tucholski, Tuchola
    I. 1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1) wykonanie sali zabaw w budynku położonym w Tucholi, przy ul. Świeckiej 89a (Zadanie 1).
    2) dostawa i montaż sprzętu interaktywnego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi (Zadanie 2),
    2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu Zakład Aktywności Zawodowej w Tucholi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, zwane dalej zadaniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
    1) Zadanie 1 pn. Wykonanie sali zabaw w budynku położonym w Tucholi, przy ul. Świeckiej 89a,
    2) Zadanie 2 pn. Dostawa i montaż sprzętu interaktywnego.
    4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybrane zadanie, o którym mowa w ust. 3.
    II. Opis części zamówienia
    1. Zadanie 1 pn. Wykonanie sali zabaw w budynku położonym w Tucholi, przy ul. Świeckiej 89a
    1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    a) wydzielenie pomieszczenia w sali zabaw o wymiarach: dł. 6,50 m / szer. 4,20 m / wys. 3,00 m,
    b) wykonanie stałych ścianek działowych z podwójną ognioodporną płytą kartonowo - gipsową - 3 szt., wypełnionych wewnątrz materiałem dźwiękochłonnym, ognioodpornym,
    c) dostawę oraz montaż okien PCV - 2 szt.,
    d) wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego ognioodpornego, wykonanie powierzchni poziomej nad sufitem z płyty laminowanej położonej na konstrukcji drewnianej,
    e) dostawa i montaż oświetlenia LED - 8 szt. wraz z instalacją elektryczną (o rozdzielonych obwodach) poprowadzoną w istniejącej instalacji,
    f) dostawa i montaż drzwi do wydzielonego pomieszczenia wraz z ościeżnicami i ich obróbką - 2 komplety,,
    g) malowanie wydzielonego pomieszczenia wewnątrz i na zewnątrz farbami zmywalnymi i odpornymi na ścieranie wraz z przygotowaniem podłoża do malowania,
    h) dostawa oraz montaż listw przypodłogowych PCV,
    i) położenie wykładziny PCV.
    2) Szczegółowy zakres robót został ujęty w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia.
    3) Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do oszacowania wartości robót.
    4) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się
    w szczególności do:
    a) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz specyfikacją techniczną, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż określone w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej,
    b) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem,
    c) przystosowania terenu budowy i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia,
    d) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie,
    e) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,
    f) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    g) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych.
    h) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego,
    i) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych,
    j) uzyskania akceptacji Zamawiającego kolorystyki materiałów użytych do wykonania zamówienia.
    5) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    45421152-4 - instalowanie ścianek działowych
    45442100-8 - roboty malarskie
    45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
    2. Zadanie 2 pn. Dostawa i montaż sprzętu interaktywnego
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do interaktywnej sali edukacyjno-rozrywkowej, w skład którego wchodzą:
    a) zestaw sprzętu interaktywnego obejmujący: komputer sterujący, kamerę z napromiennikiem podczerwieni, projektor+obiektyw, oprogramowanie, głośniki, obudowę do projektora,
    b) tablica interaktywna.
    2) Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 6b do SIWZ.
    3) Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
    4) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyposażenia określonego w Załączniku Nr 6b, do SIWZ .
    5) Wyposażenie dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do siedziby Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
    6) Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych do siedziby jednostki, o której mowa w pkt 5, a także do montażu i uruchomienia wyposażenia, przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego wyposażenia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
    7) W cenie oferty należy uwzględnić montaż, uruchomienie wyposażenia, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
    8) Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
    9) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    32322000-6 - urządzenia multimedialne
  4. Wykonanie aplikacji interaktywnych do kiosków multimedialnych
    Zamawiający: Muzeum Miejskie Wrocławia, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie dziesięciu interaktywnych aplikacji multimedialnych o charakterze historycznym na podstawie przygotowanej przez Zamawiającego koncepcji scenariuszowej i w oparciu o materiały ikonograficzne i filmowe dostarczone przez Zamawiającego. Wykonane przez Wykonawcę aplikacje zostaną zainstalowane w kioskach interaktywnych z ekranem dotykowym będących na wyposażeniu zamawiającego.
    Użyte w koncepcji scenariuszowej treści mają charakter roboczy i zamawiający zastrzega sobie możliwość ich modyfikacji. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może zaproponować wprowadzenie nowych elementów w celu wzbogacenia i uatrakcyjnienia aplikacji.
  5. Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz multimediów na potrzeby Projektu pod nazwą: Fascynujący świat nauki i technologii.
    Zamawiający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją nowego niewadliwego sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz dostawa multimediów na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r. szczegółowo określonych w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym - dla części I załącznik nr 2a do SIWZ, dla części II załącznik nr 2b do SIWZ, dla części III załącznik nr 2c do SIWZ i dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ
  6. Cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów Cz. II Prace instalacyjne-instalacja systemu audio-wideo w Podziemnej Trasie Turystycznej, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko.
    Zamawiający: Gmina Miejska Kłodzko, Kłodzko
    cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do dostawy i montażu nowoczesnego, interaktywnego systemu oprowadzania turystów wykorzystujący najnowsze technologie, a także przygotowania treści multimedialnych (filmy, grafika, animacje, dźwięk) zgodnie ze Scenariuszem ekspozycji oraz koncepcją aranżacji plastycznej Podziemnej Trasy Turystycznej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Kłodzku będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji).
  7. Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego
    Zamawiający: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (komputery, monitory LCD, serwer, laptopy, drukarki laserowe, oprogramowanie, urządzenie klasy UTM, sprzęt sieciowy, projektory. Całość zamówienia jest podzielone na 8 osobnych części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ
  8. Aranżacja pomieszczeń wystawienniczych w budynku Parku Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich.
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż (rozmieszczenie lub instalacje dostarczonych rzeczy lub innego dobra) i uruchomienie systemów multimedialnych oraz dostawa, montaż (rozmieszczenie lub instalacje dostarczonych rzeczy lub innego dobra) elementów stałych i ruchomych wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji ekspozycji muzealnej w budynku Parku Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich.

    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    2.1 Dostawę, montaż, uruchomienie, konfiguracje, integracje, konieczne oprogramowanie i przeszkolenie użytkowników w zakresie kompletnej obsługi systemów multimedialnych oraz wykonanie okablowania i przygotowanie aplikacji interaktywnych, reagujących na ruch lub dotyk dla wszystkich urządzeń interaktywnych. Dedykowane oprogramowania n/w systemów interaktywnych powinny zapewniać możliwość wprowadzenia przez Zamawiającego we własnym zakresie modyfikacji wybranych elementów w poszczególnych aplikacjach na bazie dostępnych schematów (m.in. takich jak dodanie czy zamianę własnych zdjęć, filmów czy elementów brandingu).

    2.1.1 System wirtualnego manekina, który będzie spełniał rolę wirtualnej postaci górnika witającego zwiedzających, wyświetlanej na wyciętym w kształcie górnika poliwęglanie, pokrytym folią vikuiti, stanowiącym ekran projekcyjny. Wirtualny manekin stanowi zintegrowany system multimedialny, w skład którego wchodzi komputer sterujący, kamera z napromiennikiem podczerwieni, projektor, głośniki, forma stanowiąca ekran projekcyjny, okablowanie oraz oprogramowanie.
    Minimalne wymagania - parametry techniczne urządzeń, charakterystyka elementów wchodzących w skład systemu wirtualnego manekina, wytyczne dotyczące oprogramowania oraz wytyczne dotyczące aplikacji zostały określone w pkt. 1.6 ppkt A specyfikacji materiałowej do projektu aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącej dodatek nr 9 do SIWZ i w projekcie aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ.

    2.1.2 System ściany interaktywnej, której działanie opiera się na zintegrowanym systemie projekcji multimedialnej, reagującym na ruch człowieka i wywołującym zmianę wyświetlanego obrazu.
    W skład systemu wchodzi komputer z zainstalowanym oprogramowaniem sterująco - zarządczym, kamera z napromiennikiem podczerwieni, projektor wraz z obiektywem, czujnik ruchu, elektryczny ekran projekcyjny o wielkości min. 300 x 227,5 cm oraz okablowanie. System powinien zapewniać prezentację multimedialną bez zakłóceń obrazu spowodowanych przez osoby, przebywające w strefie pomiędzy projektorem a ekranem.
    Minimalne wymagania - parametry techniczne urządzeń, charakterystyka elementów wchodzących w skład systemu ściany interaktywnej, wytyczne dotyczące oprogramowania oraz wytyczne dotyczące aplikacji zostały określone w pkt. 1.6 ppkt B specyfikacji materiałowej do projektu aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącej dodatek nr 9 do SIWZ i w projekcie aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ.

    2.1.3 Kiosk Multi-Touch, stanowiący kompleksowy system prezentacji treści i multimediów dotyczących tematyki górnictwa i hutnictwa. W skład systemu wchodzi ekran LCD 32 cale, w technologii Multi-Touch (min. 2 dotyki), komputer sterujący, okablowanie, oprogramowanie, oraz obudowa infokiosku wykonana z czarnej blachy malowanej proszkowo Wymiary maksymalne obudowy bez podstawy: wys. 2000 mm., szer. 1000 mm., gr. 350 mm
    Minimalne wymagania - parametry techniczne urządzeń, charakterystyka elementów wchodzących w skład systemu infokiosku, wytyczne dotyczące oprogramowania oraz wytyczne dotyczące aplikacji zostały określone w pkt. 2.6 specyfikacji materiałowej do projektu aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącej dodatek nr 9 do SIWZ i w projekcie aranżacji ekspozycji muzealnej, stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ

    2.1.4 Wykonanie instalacji elektrycznej tj punktów oświetleniowych, podświetlających eksponaty i scenografię (źródło światła halogenowe 50 W 230 V), instalacja zasilania dla wszystkich systemów interaktywnych oraz instalacja sytemu nagłośnienia, odtwarzającego odgłosy pracy kopalni, składającego się z 8 szt. głośników, wzmacniacza, miksera i odtwarzacza muzycznego.
    2.2. Elementy stałe wyposażenia w tym:
    -ściana murowana oklejona płytami gipsowo kartonowymi wraz z dwoma przeszkleniami EI30 wraz z nadrukiem UV,
    - formy imitujące ścianę z węgla, wykonane z pianki i żywicy montowane na profilach aluminiowych do ścian istniejących,
    - fragment tunelu górniczego,
    - model pieca hutniczego w skali, wykonany z cegieł klinkierowych i elementów drewnianych stylizowanych na elementy stalowe,
    -montaż folii podłogowej z nadrukiem mapy Siemianowic Śląskich wraz z przygotowaniem podłoża.

    2.3 Elementy ruchome wyposażenia w tym:
    2.3.1 Zabudowa meblowa dla kiosku z pamiątkami i szatni wraz z wykonaniem frontu z nadrukiem na folii polimerowej.
    2.3.2 Dostawa stojaków chromowanych typu stender.
    2.3.3 Dostawa gablot przeszklonych z nadrukiem UV dla ekspozycji zabytkowych lampek górniczych.
    2.3.4 Dostawa manekinów oraz wykonanie strojów dla postaci Skarbnika, hutnika i górnika.
    2.3.5 Wykonanie przeszklenia wraz z elementami mocującymi: dla ekspozycji czekanów, aparatu górniczego i hełmu oraz przeszklenia zabezpieczającego obraz Św. Barbary.
    2.3.6 wykonanie przeszklenia z nadrukiem UV wraz z elementami mocującymi dla prezentacji legendy o Św. Barbarze i Skarbniku oraz prezentacji mapy Siemianowic Śląskich.
    2.3.7 Wykonanie ołtarza Św. Barbary ze szkła w formie kostki o wymiarach 66 cm x 120 cm wypełnionej węglem.
    2.3.8 Dostawa słupków odgradzających malowanych proszkowo w kolorze czarnym z taśmą dla zabezpieczenia eksponatów.

    Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie aranżacji ekspozycji muzealnej załączonym do SIWZ jako dodatek nr 8, specyfikacji materiałowej załączonej do SIWZ jako dodatek nr 9, przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako dodatek nr 7 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ jako dodatek nr 10

    3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla materiałów lub urządzeń opisanych w SIWZ, wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Rozwiązania równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ.
    4. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi:
    - złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego.
    6. Niezależnie od faktu, czy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego w SIWZ, czy przedmiot zamówienia równoważny, jest zobowiązany załączyć do oferty wypełniony odpowiednio Wykaz oferowanych urządzeń (Dodatek nr 5 do SIWZ), który będzie stanowił załącznik nr 6 do składanej oferty.
    7. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem materiałów i urządzeń równoważnych lub nieprawidłowe działanie równoważnych rozwiązań systemowych.
    8. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
    9. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany co najmniej raz na rok (bez dodatkowych opłat) dokonać przeglądu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń i wyrobów budowlanych. Termin planowanego przeglądu gwarancyjnego będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. Z ramienia Zamawiającego zostaną wyznaczone osoby, które będą uczestniczyć w przeglądzie gwarancyjnym.
    10. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego, 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 18:00.
    11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady lub usterki urządzeń będących przedmiotem umowy w czasie 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego lub dostarczenia w tym czasie urządzeń zastępczych, o parametrach nie gorszych niż urządzenia, uszkodzone lub obarczone wadą.
    12. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad, nie obciążone prawami osób trzecich oraz spełniać normy jakości.
    13. Wykonawca przeszkoli 5 osób (użytkowników systemu) w zakresie eksploatacji, obsługi i funkcjonowania systemów interaktywnych