Kogo reprezentuje osoba

Wolski Brodziński Paweł Wojciech

w KRS

Paweł Wojciech Wolski Brodziński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Wojciech
Nazwisko:Wolski Brodziński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1970 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Pabianice (Łódzkie), Rzeszów (Podkarpackie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:500 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Januszko Andrzej Eligiusz, Niewieczerzał Piotr, Schmidtke Elżbieta, Scholl Władysław, Skierski Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gawron Marcin, Motyl Tomasz Edward, Parzniewski Roman Paweł, Rudziński Maciej Igor, Skałoń Piotr, Tomkiewicz Sławomir, Włodarczyk Mariola Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łataś Witosław Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bański Robert, Bartnik Krzysztof, Błażejczyk Wojciech, Czuk Dariusz Franciszek, Drozd Jacek Julian, Hejnar Jerzy, Kodym Grzegorz, Martyniuk Agnieszka, Micał Stanisław Zbigniew, Nowicka Hanna, Pietrasiak Janusz Kazimierz, Prządka Paweł Jacek, Pyziak Barbara, Radziejewska Alicja Danuta, Sadek Edyta Agnieszka, Sas Barbara, Skowronek Mariusz, Skrzydłowska Marlena, Smoleń Paweł Stefan, Sołek Robert Mirosław, Szczukiewicz Agnieszka, Taszka Wiktor Jerzy, Trzyna Irena Bogusława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoś Kamiński Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Komorowski Maciej Eligiusz, Włodarczyk Anna, Włodarczyk Piotr Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Marek Włodzimierz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frątczak Piotr, Kamiński Sławomir, Kałowski Adam, Loska Piotr Paweł, Radzikowski Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Adam

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Arys Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000386526
  2. Betania Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395939
  3. Bg3 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000650555
  4. Biometriq Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000597410
  5. Biznesprojekt Mężyńska Sp. J., Warszawa − KRS 0000319694
  6. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  7. Dzian Druk Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000219335
  8. Enesta Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000022699
  9. Epore Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000112935
  10. Esmg Sp. Z O.O., Raszyn − KRS 0000426515
  11. Fabryka Kabli Elpar Sp. Z O.O., Parczew − KRS 0000320919
  12. Firma Handlowo-produkcyjna Mak-i Marcin Gawron Sp. J., Tarnów − KRS 0000083863
  13. Forum Energii, Warszawa − KRS 0000625996
  14. Fundacja Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego W Krakowie, Kraków − KRS 0000521304
  15. Fundacja Wspierania Alpinizmu Polskiego Im. Jerzego Kukuczki, Warszawa − KRS 0000084062
  16. Inc Wierzytelności S.A., Poznań − KRS 0000568184
  17. Integreen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000566286
  18. Jsw Innowacje S.A., Katowice − KRS 0000116114
  19. Kg Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000564787
  20. Kg Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000574360
  21. Klub Inicjatyw Gospodarczych, Pabianice − KRS 0000173194
  22. Klub Wysokogórski Warszawa, Warszawa − KRS 0000122453
  23. Koneser Group Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000265297
  24. Koneser Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000374720
  25. Małopolski Instytut Gospodarczy, Rzeszów − KRS 0000005265
  26. Managers Group Ma Sp. Z O.O., Jazgarzewszczyzna − KRS 0000408067
  27. Markom Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000155221
  28. Mazowieckie Towarzystwo Budownictwa i Transportu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047994
  29. Międzyuczelniany Związek Zawodowy Pracowników Nauki, Kraków − KRS 0000523372
  30. Obelia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000564641
  31. P.a. Nova S.A., Gliwice − KRS 0000272669
  32. Panteon Narodowy, Kraków − KRS 0000359772
  33. Partner Energy S.A., Warszawa − KRS 0000703558
  34. Pawo - Men Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000620383
  35. Pawo - Men Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Pabianice − KRS 0000654322
  36. Pawotex Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000615244
  37. Pge Dystrybucja S.A., Lublin − KRS 0000343124
  38. Pge Ej 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347416
  39. Pge Obrót S.A., Rzeszów − KRS 0000030499
  40. Polska Szkoła Żeglarstwa, Sportów Motorowodnych i Nurkowania, Piękna Góra − KRS 0000085968
  41. Professio Law Kancelaria Prawnicza Kamiński Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000195648
  42. Projprzem Makrum S.A., Bydgoszcz − KRS 0000024679
  43. Przedsiębiorstwo Budowlano-handlowe Budrex Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000219980
  44. Ramb Sp. Z O.O., Piaski − KRS 0000520849
  45. Ramp Container Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000669489
  46. Remedis S.A., Poznań − KRS 0000270485
  47. Saturn Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnch S.A., Warszawa − KRS 0000305034
  48. Skarpanova Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000647762
  49. Skryba Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000349822
  50. Skyline Interim Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304537

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Access Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051978
  2. Acp System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000114868
  3. American Efird (polska) Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000043436
  4. Asseco Resovia S.A., Rzeszów − KRS 0000221810
  5. Atende S.A., Warszawa − KRS 0000320991
  6. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  7. Auto Stop Bary i Hotele Polskie Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000007040
  8. Autostrada Wielkopolska S.A., Poznań − KRS 0000001970
  9. Bałtycka Baza Masowa Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000118856
  10. Becomo S.A., Kraków − KRS 0000039518
  11. Bph Pbk Zarządzanie Funduszami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000185789
  12. Capital Towers Mgroup Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576513
  13. Carson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234797
  14. Centrum Diagnostyki Rurociągów i Aparatury Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048176
  15. Centrum Finansowe S.A., Warszawa − KRS 0000366338
  16. Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego Cen-rat Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000165379
  17. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  18. Consultant Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000150146
  19. Deloitte Audyt Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000446833
  20. Delta Frozen Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000163863
  21. Dst Outlet Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000339768
  22. Elbis Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000041526
  23. Elementy Budowlane Radymno Sp. Z O.O., Radymno − KRS 0000129483
  24. Energetyk Spa Sp. Z O.O., Iwonicz Zdrój − KRS 0000289880
  25. Energomontaż-południe S.A. Likwidacyjnej, Katowice − KRS 0000080906
  26. Enion S.A., Kraków − KRS 0000012216
  27. Erbud Industry Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000042078
  28. Erbud S.A., Warszawa − KRS 0000268667
  29. Euro-zoo Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Marki − KRS 0000057955
  30. Final S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000062921
  31. Firma Usługowo-handlowa Eko-top Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000050621
  32. First Data Polska S.A., Warszawa − KRS 0000061293
  33. Forbuild S.A., Końskie − KRS 0000342237
  34. Fundacja Betania Ewangelicka, Warszawa − KRS 0000173346
  35. Fundacja Im. Św.cecylii, Kraków − KRS 0000168125
  36. Gdn Airport Services Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000047341
  37. Geberit Ozorków Sp. Z O.O., Ozorków − KRS 0000038952
  38. Geberit Produkcja Sp. Z O.O., Koło − KRS 0000193222
  39. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  40. Graf Sp. Z O.O., Węgrzce − KRS 0000157484
  41. Gremi Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134482
  42. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Puławy S.A., Puławy − KRS 0000011737
  43. Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030763
  44. Hortpress Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028152
  45. Hotele Ewsa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000086411
  46. Hydrat Trzuskawica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038172
  47. Impexmetal S.A., Warszawa − KRS 0000003679
  48. Interbud - Lublin S.A., Lublin − KRS 0000296176
  49. Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska, Warszawa − KRS 0000091912
  50. Kancelaria Prawna Tkz B. Kapuściński, M. Zaręba i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000399012

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe.
    Zamawiający: Gmina Jeżowe, Jeżowe
    Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe, na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesjach. 1) Zamawiający oczekuje kompleksowej usługi polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji. Oczekujemy, że od wybranej w drodze przetargu firmy otrzymamy rachunek za sprzedaż energii i rachunek za dystrybucję. 2) Zużycie energii: Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy wynosi około : 653 491 kWh, w tym dla potrzeb: oświetlenia ulicznego - 316 685 kWh, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe - 321 274 kWh, Gminne Centrum Kultury w Jeżowem - 15 532 kWh. ilość układów pomiarowych 114 szt. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jeżowem wynosi : 518 297 kWh w tym dla taryf: taryfa C11 - 359 571 kWh taryfa C12A - 158 726 kWh Ilość układów pomiarowych - 55 szt. 3) Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia oraz zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej..
  2. Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Wola Uhruska i innych jednostek
    Zamawiający: Gmina Wola Uhruska, Wola Uhruska
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 1409,240 MWh dla Gminy Wola Uhruska, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Przedsiębiorstwa Usługowo Wytwórczego Sp. z o.o. i Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym EDUKATOR. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych, dla punktów poboru, dla których nie posiada umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. W Załączniku nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, spowodowanej odpowiednio zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku numer 1 do niniejszej umowy lub zmianą liczby punktów poboru. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy.
  3. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
    Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże, Dobrzyniewo Duże
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
    Zakres zamówienia obejmuje:
    Zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże. Zamówienie dotyczy 132 punktów poboru energii - budynków, lokali administracyjnych, urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
    Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
    Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (31 miesięcy) wynosi 2.335.200 kWh, w tym:

    - energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 1.675.297
    - energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 36.423
    - energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 5.874
    - energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 48.778
    - energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 44.079
    - energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 347.941
    - energia rozliczana całodobowo w grupie B21: 196.808

    Razem: 2.335.200 kWh


    Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 1327 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania.
    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1, jednak ilość tych punktów nie wzrośnie o ilość większą, niż 10% wielkości początkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tej samej stawki rozliczeniowej, która została zaoferowana w przetargu, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w przetargu.
    Dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej i wszystkich punktów poboru energii jest to kolejna zmiana dostawcy (wyjątek dotyczy taryfy B21 w chwili obecnej energia dostarczana jest tu kompleksowo).
    Wszystkie jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania.
  4. Zakup Energii Elektrycznej.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku, Łask
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 1 601 845 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalona będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo- rozliczeniowych obiektów.
  5. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KAMIEŃSK I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Kamieńsk, Kamieńsk
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Kamieńsk oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KAMIEŃSK I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku umów kompleksowych również świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 4.2). Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Im. Dr. M. Kotarbińskiego Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kamieńsku Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gorzędowie Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 927 260,00 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 452 906,10 ZŁ. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 4.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
  6. Sprzedaż energii elektrycznej do budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny.
    Zamawiający: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w okresie 36 miesięcy w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1059) do budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny mieszczących się przy ul. Chocimskiej 24 oraz przy ul. Dolnej 40 zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ. CPV: 09310000-5 - elektryczność; 09300000-5 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
  7. 1. usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia Umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki
    Zamawiający: Gmina Boguty-Pianki, Boguty-Pianki
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest: usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy
    Boguty-Pianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. Szczegółowe dane dotyczące układów zasilania oraz prognozowanego zużycia energii czynnej w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. zawarte są w załączniku nr 2 do
    SIWZ. Wybrany Wykonawca w pierwszej kolejności rozwiąże w imieniu Zamawiającego odpowiednio dotychczasowe umowy sprzedaży i dystrybucji. Po zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy, Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy, jednak nie wcześniej niż 01.07.2016r.
    2. Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji na rzecz Gminy Boguty-Pianki odbywać
    się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz.U. Nr 93, poz. 623 z późń. zm).
    3. Określenie przewidywanego poboru energii na czas realizacji zamówienia, ustalone zostało na podstawie przewidywalnego zużycia, w oparciu o zużycie za okres bezpośrednio poprzedzający wszczęcie niniejszego postępowania - stanowiąc podstawę określenia przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w ściśle podanych ilościach.
    4. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
    5. Rozliczenia zużytej energii będą dokonywane co miesiąc na podstawie ilości wynikającej z odczytu wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego w zakresie:
    opłat za dystrybucję - na podstawie cen i stawek opłat zgodnie z taryfą dla usług dystrybucji energii elektrycznej zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
    opłat za energię elektryczną - na podstawie cen energii elektrycznej i stawek opłat za obsługę handlową zgodnie z jednostkowymi cenami podanymi w ofercie Wykonawcy.
    6.Szczegółowy opis zamówienia- punkty poboru i prognozowane zużycie energii elektrycznej określa, załącznik Nr 2 do SIWZ.
  8. Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
    Zamawiający: Burmistrz Kobylina, Kobylin
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie około 1 423 630 kWh.
    2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 2 do ogłoszenia. Załączniki nr 1 i 2 publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.kobylin.pl/
    3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059, z 2013 r. poz. 984, 1238, z 2014 r. poz. 457, 490, 900, 942, 1101, 1662, z 2015 r. poz. 151, 478, 942, 1618, 1893, 1960, 2365, z 2016 r. poz. 266.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1692).
    4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. ENEA Operator Sp. z o.o.
    5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
    Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
    5.1 powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej, oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej.
    5.2 złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w załączniku nr 1 do umowy.
    5.3 w przypadku zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej - do upoważnienia wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Mocodawcy umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej na warunkach określonych we wzorze umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonym na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego na wypadek zaprzestania dostarczania tej energii przez sprzedawcę wybranego przez Mocodawcę (przy czym poprzez zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji rozumieć należy także złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego) na warunkach wynikających z:
    a) wzoru umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonego na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego;
    b) obowiązującej taryfy wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego;
    c) dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji, w zakresie warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego - o ile postanowienia dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji w tym zakresie nie są sprzeczne z postanowienia taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wzorem umowy, o którym mowa w pkt a) powyżej; z możliwością zmiany grupy taryfowej lub mocy umownej.
    Wskazany Operator Systemu Dystrybucyjnego będzie wówczas upoważniony do udzielania dalszego upoważnienia w tym zakresie swoim pracownikom i innym osobom, które łączy z nim stosunek prawny.
    5.4 uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej.
    5.5 reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem przez Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, w szczególności ustalić treść i przedłożyć Odbiorcy końcowemu do akceptacji i parafowania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zmianę Sprzedawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego Zamawiającemu
    5.6 reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Klienta wniosku o zawarcie Umowy Dystrybucyjnej
    5.7 reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Klienta wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci.
    5.8 wystąpienia do OSD z wnioskiem o zmianę płatnika, danych adresowych ppe, grupy taryfowej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 1 do umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego.
    5.9 reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w załączniku nr 1 do umowy.
    6. W załączniku nr 1 do ogłoszenia informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
    7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym poprzez niego zakresie.
    Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
    Zamawiający dopuszcza podpisanie umów drogą korespondencyjną.
  9. Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym
    Zamawiający: Urząd Gminy Zakroczym, Zakroczym
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Gminy Zakroczym zgodnie z przepisami ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r (Dz. U z 2012 r poz. 1059 z późn. zm.) Wykaz punktów poboru energii stanowi załącznik Nr. 2.3 Charakterystyka energetyczna. 2.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. 583000 kWh. 3.Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 2.2 do niniejszego SIWZ
  10. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych oraz zakup energii elektrycznej dla obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg
    Zamawiający: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Brzeg
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby:
    a)obiektów Gminy Brzeg i jednostek organizacyjnych. Planowana łączna wysokość zużycia energii elektrycznej szacowana jest w wysokości 1721,60 MWh.
    b)obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg.
    Planowana łączna wysokość zużycia energii elektrycznej szacowana jest w wysokości 1512,70 MWh. Rozpoczęcie dostaw energii musi nastąpić dla wszystkich punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do wzoru umowy - z dniem 01.01.2017r
  11. Dostawa energii elektrycznej dla Dynowskiej Grupy Zakupowej.
    Zamawiający: Gmina Dynów, Dynów
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 3870,130 MWh. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych, dla punktów poboru, dla których nie posiada umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. W Załączniku nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, spowodowanej odpowiednio zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku numer 1 do umowy lub zmianą liczby punktów poboru. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy.
  12. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Puchaczów, Puchaczów
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe
    zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 3 011 866,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla większości punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkt z pierwszą zmianą sprzedawcy posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 692 729,18 zł netto. Gmina Puchaczów oraz jednostki wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących
    jednostek organizacyjnych: Gminnego Ośrodka Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puchaczowie, Ośrodka Pomocy Społecznej, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Armii Krajowej w Ostrówku, Szkoły Podstawowej w Nadrybiu, Zespołu Szkół w Puchaczowie, Zakładu Gospodarki Komunalnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej i wariantowej. Cena 1 kWh netto jest wynikiem ilorazu zaoferowanej ceny łącznej i szacowanego zapotrzebowanie energii elektrycznej, pomniejszony o podatek VAT. Cena netto za energię elektryczną czynną całodobową w zł/kWh będzie obliczona z dokładnością do czterech miejsc po przecinku (tj. w formacie 0,0000 zł)
  13. KOMPLEKSOWA DOSTAWA OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCYJNEJ DLA KMP W SIEDLCACH.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb KMP w Siedlcach ul. Starowiejska 66. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Lp. Obrót + OSD (sprzedaż/ dystrybucja) Grupa taryfowa - B21 Moc umowna [kW] - 145 Planowane miesięczne zużycie [kWh]- 38234, dla KMP Siedlce, ul. Starowiejska 66 Informacje dotyczące obecnej umowy: Umowa nr C1/1/2015/68809001 z dnia 01.09.2015 r. zawarta z PGE Obrót. S.A. Grupa taryfowa B21 Grupa przyłaczeniowa: III Moc przyłaczeniowa: 1150 kW Moc umowna: 145 kW Identyfikator klienta: 68809001 Nr PPE: brak Układ pomiarowy niedostosowany do zasad TPA - układ pomiarowy Arona..
  14. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Urząd Gminy w Kamionce, Kamionka
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 421 102,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla większości punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkt z pierwszą zmianą sprzedawcy posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 333 958,97 zł netto Gmina Kamionka oraz jednostki wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: Przedszkole Samorządowe w Kamionce, Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Armii
    Ludowej w Samoklęskach, Zespół Szkół w Kamionce im. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej i wariantowej. Cena 1 kWh netto jest wynikiem ilorazu zaoferowanej ceny łącznej i szacowanego zapotrzebowanie energii elektrycznej, pomniejszony o podatek VAT. Cena netto za energię elektryczną czynną całodobową w zł/kWh będzie obliczona z dokładnością do czterech miejsc po przecinku (tj. w formacie 0,0000 zł)
  15. Dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Gminy Nowa Sucha w okresie od 01.04.2016 roku do 31.03.2018 roku
    Zamawiający: Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha
    1. Przedmiot zamówienia.
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży energii do budynków i
    obiektów Zamawiającego w okresie od 01.04.2016 roku do 31.03.2018 roku w niżej wymienionych ilościach: 1.1.
    Oświetlenie uliczne: a. strefa całodobowa - 316 424 kWh. 1.2. Budynki Urzędu Gminy w Nowej Suchej, remizy
    OSP, budynki szkolne, SUW-y, przepompownie: a. strefa całodobowa - 853 539 kWh. 1.3. Budynek Ośrodka
    Zdrowia w Nowej Suchej: a. taryfa pozaszczytowa: 26 670 kWh b. taryfa szczytowa: 11 862 kWh 2. Szczegółowy
    opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ, który jest integralną częścią niniejszej siwz..
  16. przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Błędowie, Błędów
    Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów na potrzeby własne i jednostek organizacyjnych. Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii, przez cały czas obowiązywania umowy, tj od 01.07.2016 roku do 31.08.2017 roku w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru wskazanych przez zamawiającego jednocześnie z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 623 ze zm.) Zamawiający udzieli Zamówienia na kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r. poz. 984 i poz. 1238 oraz z 2014 r. poz. 457, poz. 490, poz. 900,poz. 942 i poz. 1101) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ a) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2016 r. do 31.08.2017 r. wynosi kWh 1.760276 poniżej 209.000,00 euro. b) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 3.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający w wyniku postępowania zamierza zawrzeć skonsolidowane 2 lub 3 umowy kompleksowe na oświetlenie oraz dla pozostałych obiektów. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
  17. Dostawa energii elektrycznej dla 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
    Zamawiający: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Wałcz
    Dostawa energii elektrycznej.
  18. KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKU ADMINISTROWANEGO PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 19A, 35-105 RZESZÓW
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
    Zamówienie obejmuje:
    Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ stanowiącym Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

    Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z SIWZ w szczególności:
    a) Kalkulacją Cenową (Rozdział III)
    b) Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Rozdział IV)
    c) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V)
  19. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Rzeszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla niżej wymienionych obiektów wchodzących w skład następujących części: - Część I: Obiekty administracyjne (pomieszczenia biurowe, garaże, oświetlenie)- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 1 (poz. 1-poz. 12) zał. nr 3 do siwz Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii. - Część II: Przepompownie wody- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 2 (poz. 1-poz. 5) zał. nr 3 do siwz Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii. - Część III: Przepompownia wody Wierzchowiny- obiekt wyszczególniony w Tabeli nr 3 (poz. 1) zał. nr 3 do siwz Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii. Uwaga: 1) Każda z wymienionych części (Część I-III) stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część, dwie części lub całość przedmiotu zamówienia obejmującą Części od I do III. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie poprzez udzielenie Wykonawcy zamówienia na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą- Prawo energetyczne wraz z aktami wykonawczymi, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej. 4. Szacunkowe zużycie przez Zamawiającego energii elektrycznej (kWh) w okresie 1 miesiąca wyniesie 46 632 (kWh), w tym: - grupa taryfowa C-11 - 7 146 kWh - grupa taryfowa G-11 - 3 kWh - grupa taryfowa B-21 - 5 460 kWh - grupa taryfowa B-23 - 2 468 kWh - grupa taryfowa C-21 - 31 555 kWh 5. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych obiektów Zamawiającego (z podziałem na punkty poboru występujące w ramach danego obiektu) określa zał. nr 3 do siwz Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii. 6. Z uwagi na charakter zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Ilości podane w ppkt. 4, są szacunkowe (prognozowane) i posiadają wyłącznie zastosowanie kalkulacyjne, służące wyborowi najkorzystniejszej oferty, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rzeczywista ilość zakupionej energii w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7.Wskazane w ppkt. 4 wielkości nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej lub większej ilości energii elektrycznej niż prognozowana, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi za faktycznie zużytą ilość energii wg odpowiednich cen i stawek opłat podanych w ofercie Wykonawcy. 8. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których ma być dostarczana energia elektryczna. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje pkt. IV i V s.i.w.z
  20. Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne.
    Zamawiający: Gmina Hyżne, Hyżne
    świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne, na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesjach. Zużycie energii: Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie wykonywania przedmiotu umowy wynosi około 301 238 kWh, w tym dla potrzeb: Energia rozliczana: a) całodobowo w grupie taryfowej C11 - 148480 kWh, b) całodobowo w grupie taryfowej C110 - 181370 kWh, c) całodobowo w grupie taryfowej C12 A - 1350 kWh d) całodobowo w grupie taryfowej C12 B - 2980 kWh e) całodobowo w grupie taryfowej G11 - 3661 kWh, Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia oraz zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) i Kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne, na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesjach. Zużycie energii: Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie wykonywania przedmiotu umowy wynosi około 301 238 kWh, w tym dla potrzeb: Energia rozliczana: a) całodobowo w grupie taryfowej C11 - 148480 kWh, b) całodobowo w grupie taryfowej C110 - 181370 kWh, c) całodobowo w grupie taryfowej C12 A - 1350 kWh d) całodobowo w grupie taryfowej C12 B - 2980 kWh e) całodobowo w grupie taryfowej G11 - 3661 kWh, Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia oraz zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) i Kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie..świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Hyżne oraz jednostek organizacyjnych Gminy Hyżne, na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesjach. Zużycie energii: Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie wykonywania przedmiotu umowy wynosi około 301 238 kWh, w tym dla potrzeb: Energia rozliczana: a) całodobowo w grupie taryfowej C11 - 148480 kWh, b) całodobowo w grupie taryfowej C110 - 181370 kWh, c) całodobowo w grupie taryfowej C12 A - 1350 kWh d) całodobowo w grupie taryfowej C12 B - 2980 kWh e) całodobowo w grupie taryfowej G11 - 3661 kWh, Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia oraz zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) i Kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
  21. Zakup energii elektrycznej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Wieluń
  22. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg na terenie Gminy Brzesko
    Zamawiający: Burmistrz Brzeska, Brzesko
  23. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przasnysz
  24. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Toruńskiego, Toruń
  25. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Janów i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Janów, Janów
  26. 13/2016
    Zamawiający: Szpital św. Anny w Miechowie, Miechów
  27. Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych.
    Zamawiający: Powiat Lubelski, Lublin
  28. Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).
    Zamawiający: Powiat Ostrowiecki, Ostrowiec Świętokrzyski
  29. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PWSIiP w Łomży
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Łomża
  30. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POKLINIKĄ SPZOZ W KRAKOWIE
    Zamawiający: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, Kraków
  31. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Ośno Lubuskie, Ośno Lubuskie
  32. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Tomaszów Mazowiecki, Tomaszów Mazowiecki
  33. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Urząd Gminy Zamość, Zamość
  34. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, Łódź
  35. Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu Statystycznego w Łodzi oraz Oddziału Urzędu Statystycznego w Brzezinach
    Zamawiający: Urząd Statystyczny w Łodzi, Łódź
  36. Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego.
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
  37. Dostawa Energii Elektrycznej dla budynków użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  38. KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ZAPEWNIENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI.
    Zamawiający: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Łódź
  39. Dostawa energii elektrycznej do kompleksu nieruchomości służbowej BiOSG w Przemyślu oraz obiektów Placówek SG
    Zamawiający: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, Przemyśl
  40. Sprzedaż energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, Łódź
  41. Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Wartkowice
    Zamawiający: Gmina Wartkowice, Wartkowice
  42. DOSTAWA (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ WARSZAWA WOLA - ŚRÓDMIEŚCIE.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Warszawa
  43. Zakup energii elektrycznej do obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, Katowice
  44. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej dla Gminy Szadek i jednostek podległych
    Zamawiający: Gmina i Miasto Szadek, Szadek
  45. Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS 2016-2018.
    Zamawiający: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, Warszawa
  46. Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez spółkę Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    Zamawiający: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Głubczyce
  47. Zakup energii elektrycznej dla oddziałów terenowych 4 hoteli Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. w okresie 01.04.2016 - 31.03.2018r.
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  48. Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Mokrsko oraz jej jednostek podległych
    Zamawiający: Gmina Mokrsko, Mokrsko
  49. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Firlej, Firlej
  50. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Ostrów Lubelski, Ostrów Lubelski
  51. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ryckiego
    Zamawiający: Powiat Rycki, Ryki
  52. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Miasta Opola, Ochotniczych Straży Pożarnych: Bierkowice, Grudzice, Szczepanowice i Gosławice, podległych Wydziałowi Zarządzania Kryzysowego oraz fontann i przepompowni wód deszczowych podległych Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej a także do budynku siedziby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu.
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
  53. dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., Radom
  54. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dostarczanej do obiektów Miasta i Gminy Kańczuga.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Kańczuga, Kańczuga
  55. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów jednostek budżetowych Miasta i Gminy Kańczuga
    Zamawiający: Miasto i Gmina Kańczuga, Kańczuga
  56. Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kocierzew Południowy w okresie od 01.04.2016 r. do 31.12.2017 r.
    Zamawiający: Gmina Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy
  57. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o.o.
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Nowa Sarzyna
  58. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 1/ichpw/2016.
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
  59. Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej, polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji do nieruchomości (szpital), zlokalizowanej w Pabianicach przy ul. Jana Pawła II nr 68 (dwa przyłącza)
    Zamawiający: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o., Pabianice
  60. Dostawa energii elektrycznej do budynków na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
    Zamawiający: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu, Wrocław
  61. Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej dla Powiatu Nakielskiego
    Zamawiający: Powiat Nakielski, Nakło nad Notecią
  62. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów i budynków zarządzanych przez Gminę Głogów Małopolski oraz jednostki organizacyjne Gminy.
    Zamawiający: Gmina Głogów Małopolski, Głogów Małopolski
  63. Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Wartkowice.
    Zamawiający: Gmina Wartkowice, Wartkowice
  64. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Muzeum Sztuki w Łodzi w roku 2016 (II)
    Zamawiający: Muzeum Sztuki w Łodzi, Łódź
  65. Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o. na potrzeby eksploatacji budynków, zasilania urządzeń technicznych i oświetlenia terenu.
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., Pruszków
  66. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Lubycza Królewska
    Zamawiający: Gmina Lubycza Królewska, Lubycza Królewska
  67. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
    Zamawiający: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Częstochowa
  68. dostawa energii elektrycznej dla potrzeb IMIM PAN W Krakowie, znak sprawy: PN-02-2016
    Zamawiający: Instytut Metalurgii i Inżynierii Materiałowej im. A.Krupkowskiego PAN w Krakowie, Kraków
  69. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca świadczenie dystrybucji energii elektrycznej oraz jej sprzedaż dla jednostek Gminy Kazimierz Dolny [ZP.271.4.2015]
    Zamawiający: Gmina Kazimierz Dolny, Kazimierz Dolny
  70. Kompleksowy zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej
    Zamawiający: Stare Miasto-Park Sp. z o. o., Leżajsk
  71. Kompleksowa dostawa i sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych w Gminie Biała Podlaska w 2016 roku
    Zamawiający: Gmina Biała Podlaska, Biała Podlaska
  72. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb boiska sportowego przy ul. Hutniczej w Stalowej Woli, stanowiącego zamówienie uzupełniające do zadania pn.:Zakup energii elektrycznej dla Gminy Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego.
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  73. Dostawę energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej dla budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Rzeszów
  74. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Wieluń
  75. Zakup energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44, 25-211 Kielce
    Zamawiający: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Kielce
  76. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Borek Wlkp., Borek Wielkopolski
  77. sprawa nr 26/PN/2015
    Zamawiający: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza. Koszarowskiego w Opolu, Opole
  78. USŁUGA DOSTAWY ORAZ PRZESYŁU ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 6 BIUR POWIATOWYCH W ŚWIĘTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, Kielce
  79. Przedmiotem zamówienia ZM 1/230/2016 jest ZAKUP i przesył energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 roku , nr 81 , poz. 615 z późniejszymi zmianami dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach..
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Puławy
  80. Zakup energii elektrycznej dla obiektów gminnych na terenie gminy Nieporęt
    Zamawiający: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Nieporęt
  81. Zakup usług dystrybucji energii elektrycznej wraz z zakupem energii elektrycznej do obiektów będących własnością Gminy Staszów na okres od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
    Zamawiający: Gmina Staszów, Staszów
  82. Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do zasilania węzłów Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej w województwie podlaskim
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Białystok
  83. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla KPGK Sp. z o.o. oraz podległych obiektów i infrastruktury.
    Zamawiający: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Koluszki
  84. Dostawa energii elektrycznej. <br>Nr sprawy ZP/PN-1/16
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, Białystok
  85. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków Izby Celnej, Urzędu i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej
    Zamawiający: Izba Celna w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  86. Dostawa energii elektrycznej do obiektów Samorządowego Zakładu Budżetowego w Żychlinie.
    Zamawiający: Samorządowy Zakład Budżetowy, Żychlin
  87. KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PODKARPACKIEGO ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE I JEDNOSTEK TERENOWYCH w 2016 r. - 32 ZADANIA
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
  88. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Przeworsku
    Zamawiający: Przeworska Gospodarka Komunalna Spółka zo.o.w Przeworsku, Przeworsk
  89. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Tuszyn, oraz obiektów gminnych w roku 2016.
    Zamawiający: Gmina Tuszyn, Tuszyn
  90. Zakup energii elektrycznej do punktu poboru Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz, Warszawa
  91. Dostawa i przesył energii elektrycznej do nieruchomości Gminy Płoniawy Bramura.
    Zamawiający: Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura
  92. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., Przemyśl
  93. Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2016.
    Zamawiający: Wójt Gminy Ujazd, Ujazd
  94. Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych oraz do zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r
    Zamawiający: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), Lubaczów
  95. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Miasta Brzeziny oraz podległych obiektów i infrastruktury
    Zamawiający: Miasto Brzeziny, Brzeziny
  96. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Ostrówek oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Ostrówek, Ostrówek
  97. Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Radzyń Podlaski
    Zamawiający: Gmina Radzyń Podlaski, Radzyń Podlaski
  98. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Lubycza Królewska
    Zamawiający: Gmina Lubycza Królewska, Lubycza Królewska
  99. Kompleksowa dostawa i sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych dla obiektów Gminy Włodawa
    Zamawiający: Gmina Włodawa, Włodawa
  100. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
    Zamawiający: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., Kleszczów
  101. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lututów oraz podległych obiektów i infrastruktury
    Zamawiający: Gmina Lututów, Lututów

Inne osoby dla Wolski Brodziński Paweł Wojciech (39 osób):