Kogo reprezentuje osoba

Wolski Krzysztof Jan

w KRS

Krzysztof Jan Wolski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Wolski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Koźminek (Wielkopolskie), Szadek (Łódzkie)
Przetargi:7 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakacz Michał, Bęben Sylwia Marta, Bielawska Grażyna Maria, Biernacki Tomasz, Buchnajzer Maria, Cegła Jadwiga Aleksandra, Cicha Grażyna, Cieślak Zdzisława, Cygan Ewa Zofia, Cłapka Sławomir Jan, Dobrzański Julian, Dymna Henryka, Frakowska Magdalena Iwona, Galuba Katarzyna Teresa, Glinkowska Grażyna Barbara, Gnerowicz Lech, Głydziak Kamila Joanna, Ignaszak Jan, Jabłońska Barbara Maria, Jakubowska Agnieszka, Jankowski Damian Marcin, Jankowski Stanisław Franciszek, Jaroma-stasiak Karolina Agnieszka, Kamińska Katarzyna, Karwacka Dominika Marianna, Kasperska Krystyna Maria, Kibiuk Eliza, Klamecka Jadwiga Hanna, Korkosz Danuta, Kosierb Bożena, Kotała Stanisława Ewa, Kowalska Agnieszka, Krawczyk Grażyna Stefania, Kubiak Magdalena, Kubiś Simona Joanna, Kudaś Renata, Kurcbach Katarzyna Maria, Kłysz Jarosław, Maciejewski Wojciech, Maciołek Damian, Marszał Ewelina Maria, Matczak Radosław, Mikołajewska Grażyna, Muszyński Piotr Marcin, Nawrocki Krzysztof Marcin, Nieborak Beata Anna, Nowak Wiktor, Owczarek Anna Jolanta, Owczarek Jerzy, Owsiany Leszek Bolesław, Pietura Anna, Pilarczyk Sylwia Maria, Pilarska Sylwia Zofia, Pilarski Adam, Poniatowski Grzegorz Henryk, Późniak Aleksandra Monika, Pracowita Maria Zyta, Puchała Marek, Roszczyk Elżbieta Danuta, Roszczyk Mariusz, Sikorski Marcin, Skibińska Anna Maria, Skotowska Agnieszka, Snaglewska Irena, Szcześniewska Magdalena Jadwiga, Szczot Paulina Magdalena, Szczygiecka Renata, Szymańska Maria Jolanta, Tomalak Maria Grażyna, Trzciński Roman, Trzeciak Marzenna Urszula, Walas Małgorzata Zofia, Wawrzyniak Jan, Wielgusiak Tomasz Zbigniew, Wietrzyk Maria Jolanta, Witczak Zofia Władysława, Wywijas Karolina Dominika, Włosik Olga, Zdyb Izabela Anna, Zmyślona Grażyna Maria, Łuczak Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdunek Amanda Agnieszka
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrysiak Krystyna, Andrzejewski Krzysztof, Antczak Dorota Anna, Beśka Andrzej Jan, Bośka Janina, Bośka Tadeusz, Chmielewski Stanisław, Chojecki Jam, Dąbrowski Damian Sylwester, Figińska Teresa, Frank Lucyna, Frątczak Barbara, Gondzio Marzanna, Górczak Aneta, Jabczyńska Małgorzata, Jagieła Teresa, Kokorzycka Bożena Leokadia, Kowalczyk Agnieszka, Krawczyński Paweł, Krysiak Waldemar, Kubuś Alicja, Lipińska Danuta, Majda Mirosława, Maryniaczyk Józef, Mistrzak Krzysztof Józef, Musilak Józef, Olszacka Marzena, Orzoł Zdzisław Leszek, Owczarek Andrzej, Pawlicka Alicja Maria, Pietras Jerzy, Polewska Henryka, Pośpieszyńska Barbara, Romek Dorota, Rowski Jerzy, Skonieczny Jerzy Józef, Skowron Sylwia, Sowińska Anna, Stamirowska Aleksandra, Stamirowska Eugenia, Stamirowski Tomasz, Szczepańska Marianna, Telega Lech, Tomaszewski Stanisław, Wardęga Mirosława, Wojtczak Walerian, Wroński Kazimierz, Zakrzewska Wiesława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomasik Magdalena Ewa

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 10it Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000737781
  2. Bank Spółdzielczy W Szadku, Szadek − KRS 0000131266
  3. Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej, Koźminek − KRS 0000084015
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Szczytniki Z Siedzibą W Radliczycach, Radliczyce − KRS 0000031512
  5. Gminny Związek Kółek i Organizacji Rolniczych W Opatówku, Opatówek − KRS 0000061754
  6. Kółko Rolnicze W Kuczewoli, Kuczewola − KRS 0000077580
  7. Ochotnicza Straż Pożarna Cienia Ii, Cienia Ii − KRS 0000018480
  8. Ochotnicza Straż Pożarna Dębsko, Dębsko − KRS 0000002988
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Chodybkach, Chodybki − KRS 0000027783
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Gawłowicach, Gawłowice − KRS 0000204055
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Goszczanowie, Goszczanów − KRS 0000189048
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Prusinowicach, Prusinowice − KRS 0000234406
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Starym Karolewie, Stary Karolew − KRS 0000007298
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Szadku, Szadek − KRS 0000221207
  15. Prusinowickie Stowarzyszenie Narodowego Czynu Pomocy Szkole Komitet Rozbudowy Szkoły Podstawowej W Prusinowicach, Prusinowice − KRS 0000178548
  16. Regionalny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Kaliszu, Kalisz − KRS 0000058613
  17. Skoring Bs Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000619414
  18. Społeczne Stowarzyszenie Oświatowe W Prusinowicach, Prusinowice − KRS 0000175837
  19. Spółdzielczy System Ochrony Sgb, Poznań − KRS 0000600238
  20. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Szczytniki, Szczytniki − KRS 0000149913
  21. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Koźminku, Koźminek − KRS 0000175966
  22. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Szadku, Starostwo Szadek − KRS 0000196990
  23. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Żelazkowie, Żelazków − KRS 0000174380
  24. Stowarzyszenie Długosz Królewski, Brzeziny − KRS 0000325712
  25. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Kaszew Rogatka, Kaszew − KRS 0000545009
  26. Stowarzyszenie Razem Dla Środowiska, Prusinowice Parcela − KRS 0000443206
  27. Szadkowskie Stowarzyszenie Oświatowe, Szadek − KRS 0000155367
  28. Towarzystwo Przyjaciół Szkół Rolniczych W Wojsławicach, Wojsławice − KRS 0000366440
  29. Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. Z O.O., Brzeziny − KRS 0000136341
  30. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych W Poznaniu, Poznań − KRS 0000090292

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Błaszkach, Błaszki − KRS 0000119464
  2. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Goszczanów − KRS 0000203844
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Szadek − KRS 0000135656
  4. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Łasku, Łask − KRS 0000172540
  5. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Regent St. Jakubowski, Z. Jakubowski Sp. J., Koźminek − KRS 0000082523
  6. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eurodrew Sp. Z O.O., Szulec − KRS 0000097645
  7. Stowarzyszenie Producentów Trzody Chlewnej Lider, Koźminek − KRS 0000009199

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. kredytu inwestycyjno pomostowego
    Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta, Warta
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjno pomostowego długoterminowego w wysokości 900.000,00 brutto zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego
    Przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmiana obudowy studni głębinowej w miejscowości Cielce, gmina Warta.
  2. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 379 535,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina i Miasto Szadek, Szadek
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2014 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów Gminy i Miasta Szadek. Uruchomienie kredytu będzie następowało według potrzeb i dyspozycji Zamawiającego do maksymalnej kwoty 379 535,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż może zaciągnąć kredyt w mniejszej kwocie niż 379 535,00 zł., według dyspozycji i zapotrzebowania Zamawiającego i w kilku transzach. Wtedy odpowiedniej zmianie procentowej (zmniejszeniu) ulegnie wysokość kwot spłacanych rat kredytu i harmonogram spłat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  3. Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu dla Gminy Wodzierady w wysokości 579.000,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy Wodzierady, Wodzierady
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy dla Gminy Wodzierady o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu do 579.000,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy zł) 2. Cel: kredyt przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu budżetu. 3. Okres kredytowania: 03.11.2014 - 31.12.2024, 4. Karencja spłaty kapitału kredytu do stycznia 2015 r. Spłata kapitału w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca stycznia 2015 roku: - 2015r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2016r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2017r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2018r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2019r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2020r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2021r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2022r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2023r - 12 rat po 4.825,00 zł, - 2024r - 12 rat po 4.825,00 zł, 579.000,00 zł..
  4. Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu dla Gminy Wodzierady w wysokości 304.968,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy Wodzierady, Wodzierady
    Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu dla Gminy Wodzierady w wysokości 304.968,00 zł..
  5. Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Łasku, Łask
    1. Przyjmowanie - bez pobierania prowizji i opłat - wpłat gotówkowych z tytułu:
    a. podatku dochodowego od osób fizycznych,
    b. podatku od czynności cywilno prawnych,
    c. podatku od spadków i darowizn,
    d. podatku od towarów i usług,
    e. mandatów karnych kredytowanych, grzywien w związku z dobrowolnym poddaniem się karze oraz kosztów postępowania orzeczonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łasku,
    f. należności wpłaconych przez poborców skarbowych na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łasku jako organu podatkowego i egzekucyjnego,
    g. wpłaty własne dot. np. zwrotu kosztów za telefony służbowe i zwrot części kosztów za usługi świadczone z ZFŚS.
    2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wpłat gotówkowych, w stosunku do których podatnicy zobowiązani są na mocy ustawy do dokonywania zapłaty podatku na rachunek Urzędu Skarbowego w Łasku w formie polecenia przelewu,
    3. Dokonywanie wypłat gotówkowych - bez pobierania opłat i prowizji z tytułu:
    a. nadpłat i zwrotów podatku dla podatników, którzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego nie są zobowiązani do posiadania rachunku bankowego dla celów prowadzonej działalności gospodarczej,
    b. zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym w związku ze zmianą stawki VAT na materiały budowlane,
    c. innych wypłat na podstawie dyspozycji Zamawiającego (np. zwrotu mylnie pobranej opłaty skarbowej bądź błędnie wpłaconej kwoty podatku itp.) ,
    4. Przekazanie na wskazany rachunek Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, środków nie podjętych przez osoby uprawnione do ich otrzymania, po upływie 60 dni od dnia przekazania tych środków przez zamawiającego.
    5. Prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie zamawiającego, w dni robocze (poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godz. 8:00-15:00, we wtorek w godz. 8:00-17:00) oraz w dodatkowych terminach na wniosek Zamawiającego. Obsługa kasowa prowadzona będzie w wydzielonym, przeszklonym boksie , usytuowanym na parterze o pow. 8,4 m2.
    6. Przekazywanie wpłat, przyjętych w punkcie obsługi kasowej, na odpowiedni rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP, następnego dnia roboczego,
    7. Stosowanie przy realizacji wszelkich wpłat podatkowych reguł, wzorów i norm prawnych zawartych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. Nr 236, póz. 1636).
  6. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Szadek w 2010 roku w wysokości 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy) - II postępowanie.
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, Szadek
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Szadek w 2010 roku w wysokości 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy) - II postępowanie.
    2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy:
    a) Planowane uruchomienie kredytu: październik lub listopad 2010 r. (możliwość w pierwszym dniu po zawarciu umowy kredytowej) po pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
    3. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu oraz prowizji.
    4. Prowizja pobrana będzie przez Wykonawcę od uruchomionego kredytu.
    5. Okres spłaty - 10 lat, przewiduje się karencję w spłacie kapitału, spłata I raty kredytu w kwocie 10.000,00zł do 30.06.2011.
    6. Kredyt spłacany będzie w latach 2011-2020 na podstawie harmonogramu spłaty rat kapitałowych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, płatnych w datach określonych w w/w harmonogramie, począwszy od dnia 30.06.2011 r. do dnia 30.06.2020 r.
    7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu).
    8. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366.
    9. Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę innych prowizji i opłat, poza prowizją wskazaną w pkt 4.
    10. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową .
    11. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom.
    12. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 6 - Wzór Umowy §7.

    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
    Kod CPV: 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
    Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  7. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000 zł.
    Zamawiający: Gmina Goszczanów, Goszczanów
    Przedmiot zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł. 2. KOD CPV - 66130000-0 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.11. 2015 roku. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. I transza - najpóźniej 10.08.2009 roku. Wysokość i terminy przekazania pozostałych transz będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą. Przekazanie nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni przed uruchomieniem transzy. 5. Karencja w spłacie kapitału i odsetek do 28 lutego 2010 roku 6. Spłata kapitału i odsetek w 24 ratach, 4 razy w roku, w latach od 2010 - 2015, w następujących terminach : 28 luty, 31 maja, 31 sierpnia i 30 listopada. Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o stawkę - WIBOR 1 M dla depozytów jednomiesięcznych powiększony lub pomniejszony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy), 8. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się że rok liczy 365 dni. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów 10. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Prowizję za uruchomienie kredytu należy obliczyć od całej kwoty kredytu, tak aby obejmowała wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z udzieleniem i obsługą kredytu 12. Prowizja zostanie uregulowana w ciągu 30 dni po podpisaniu umowy i przekazaniu kredytu na konto Gminy 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 14. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowania. Uwaga! Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego, do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: - Uchwałę Nr XXIV/90/08 Rady Gminy Goszczanów z dnia 18 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na rok 2008 wraz z załącznikiem Nr 6 i 12 - Uchwałę Nr XXX/104/09 Rady Gminy Goszczanów z dnia 30 czerwca 2009 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2009 wraz z załącznikiem Nr 5 i 6 - Uchwałę Nr XXX/105/09 Rady Gminy Goszczanów z dnia 30 czerwca 2009 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2009. - Uchwała Nr IV/135/2008 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi z dnia 28 listopada 2008 roku w sprawie opinii odnośnie możliwości sfinansowania deficytu oraz prognozy kwoty długu przedstawionej przez Gminę Goszczanów - Sprawozdanie finansowe Rb - NDS za 2008 rok, - Sprawozdanie finansowe Rb - Z za 2008 rok, - Sprawozdanie finansowe Rb - N za 2008 rok, - Sprawozdanie finansowe Rb - 27S za rok 2008, - Sprawozdanie Finansowe Rb - 28S za rok 2008. - Uchwała Nr IV/18/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi z dnia 2 kwietnia 2009 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Goszczanów sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2008 rok, - Uchwała Nr XXVIII/102/09 Rady Gminy Goszczanów z dnia 29 kwietnia 2009 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2008 i udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Goszczanów . W przypadku gdy w/w dokumenty zdaniem Wykonawcy są niewystarczające do określenia zdolności kredytowej zamawiającego Wykonawca zgodnie z Art 38 Prawa zamówień publicznych powinien zwrócić się do Zamawiającego o Wyjaśnienie treści SIWZ w tym zakresie.

Inne osoby dla Wolski Krzysztof Jan (58 osób):