Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Jan Bolesław

w KRS

Jan Bolesław Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Drugie imię:Bolesław
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Koszalin (Zachodniopomorskie), Słupsk (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Złotów (Wielkopolskie)
Przetargi:43 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dardenne Frederic, Dardenne Frederic Pierre, Evrard Pierre Marcelin, Geodertier Paul Oscar, Goedertier Paul Oscar, Horion Patrick, Jacolin Etienne, Laurent Philippe, Oleffe Etienne, Petrie Wilfrid, Schabaillie Dominique, Sinechal Xavier, Stab Eric, Strycek Peter

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Opałko Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bengisson Erik Anders, Betlińska Małgorzata Barbara, Bielawska Cieśla Grażyna Maria, Cybulski Jacek Piotr, Frankiewicz Łukasz, Furykiewicz Katarzyna, Gil Marek Paweł, Mania Robert Andrzej, Przybylak Paweł, Sakowicz Kajetan Aleksander, Smoła Waldemar Piotr, Stopera Małgorzata Krystyna, Szejpun Jolanta Anna, Wyszomirski Adam Mariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Von Haken Thomas Alexander
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chryc Przemysław Rafał, Górski Grzegorz, Kopański Maciej Seweryn, Stanek Krystian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Verbiest Patrick
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chełmowska Jolanta, Chołodowska Małgorzata, Cybulski Jacek, Dardenne Frederic, Drąg Piotr, Jeziorska Agnieszka, Kaliszewska-polak Magdalena Zofia, Kraszewski Adam, Majkut Mariusz, Moderacki Piotr, Strycek Peter, Świątek Bogusław, Wełniak Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łajs Lech
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cybulski Jacek, Dardenne Frederic, Kraszewski Adam, Majkut Mariusz, Moderacki Piotr, Sakowicz Kajetan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilczak Tomasz Józef
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anhut Stanisław, Bączkiewicz Marek, Banach Krzysztof Edward, Cybulski Jacek Piotr, Dardenne Frederic, Gliński Jan Jerzy, Gurgun Jan, Janukowicz Andrzej Zenon, Jędruszko Bogusława, Jeziorska Agnieszka, Kraszewski Adam, Kurdej Violetta, Ling Carl Henrik, Marecki Piotr Andrzej, Matysik Danuta, Moderacki Piotr, Polańczuk Ireneusz Jacek, Rakuć Jacek Bogdan, Rogóż Piotr Michał, Schabaillie Dominique, Schabaillie Domonique, Śmigiel Roman Zenon, Stab Eric, Strycek Peter, Twardowski Andrzej Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilczak Tomasz Józef
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dardenne Frederic, Demaille Frank, Dziekan Andrzej, Hanson Michael, Janas Piotr Rajmund, Kraszewski Adam, Stab Eric, Starczyk Józef Antoni, Strycek Peter, Wilfrid John

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Jan
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janas Piotr Rajmund

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miklaszewski Jan
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączkiewicz Marek, Cybulski Jacek, Dardenne Frederic, Drzał Izabela, Sakowicz Kajetan Aleksander

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hamilton Gustaf
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Karwowski Zbigniew, Leonard Gilles, Perdzyński Krzysztof Jan, Stark Piotr, Topolewska Małgorzata Nina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Suarez Lorca Carlos
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopański Maciej Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Prokurat Leszek, Różycki Andrzej Stanisław, Różycki Tomasz Stanisław, Schabaillie Dominique, Staszelis Tomasz, Zatorska Teresa Beata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Różycka Marta Stanisława

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dardenne Frederic, Dardenne Frederic Pierre, Evrard Pierre Marcelin, Geodertier Paul Oscar, Goedertier Paul Oscar, Horion Patrick, Jacolin Etienne, Laurent Philippe, Oleffe Etienne, Petrie Wilfrid, Schabaillie Dominique, Sinechal Xavier, Stab Eric, Strycek Peter

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Opałko Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączkiewicz Marek, Banaszak Jan, Bolach Mariusz, Cegielny Roman Marian, Cichy Marek Włodzimierz, Cybulski Jacek, Czaja Roman, Dardenne Frederic, Grzesiek Andrzej, Grześkowiak Jan, Hagstrom Hakan, Haile Tadesse, Horodyski Piotr, Jeziorska Agnieszka, Kazienko Marian, Kraszewski Adam, Kupijaj Marian, Ling Carl-henrik, Madeyski Leonard, Majkut Mariusz, Misiak Dorota, Moderacki Piotr, Musialski Zenon, Nasiadek Jace, Piątyszek Zenon, Piros Julian, Rosen Per, Sakowicz Kajetan, Serafin Joanna Helena, Sjostrand Pia, Skup Michał, Sójka Kazimierz, Stagraczyński Krzysztof Marian, Staszewski Tadeusz Sławomir, Szóstak Mirosława, Szpakowski Wiesław, Szpunar Andrzej, Sztandera Dawid, Tomaszewska Alina Maria, Trochowska Elżbieta, Walendowski Paweł Tomasz, Waliński Jerzy, Wróblewicz Tomasz, Zawidzki Jan, Ziółkowski Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Napierała Adrian Melchior
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Almirante Paulo, Bensasson Bruno, Bloeyaert Olivier, Bobrowski Arkadiusz, Boon Gerrit, Brimont Stephane, Broos Wim, Chryc Przemysław Rafał, Dethy Jean Marc, Górski Grzegorz, Grela Igor, Jabłoński Mirosław, Jacolin Etienne, Kak Jerzy Jan, Kaleta Jean Michel, Kobylarz Mieczysław, Kruzel Remigiusz, Rogóż Piotr, Ryński Marek, Stab Eric, Stanek Krystian Hubert, Świtek Alfreda Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyczyński Przemysław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dardenne Frederic, Demaille Frank, Dziekan Andrzej, Hanson Michael, Janas Piotr Rajmund, Kraszewski Adam, Stab Eric, Starczyk Józef Antoni, Strycek Peter, Wilfrid John

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Jan
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jabłoński Bogumił, Janeczek Dorota Marzanna, Kak Jerzy Jan, Kobylarz Mieczysław Stanisław, Kruzel Remigiusz, Misztur Andrzej Janusz, Obcowski Józef Andrzej, Wojtycha Zdzisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zwiefka Krzysztof Wiesław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jabłoński Bogumił, Obcowski Józef Andrzej, Ryński Marek, Salij Antoni, Świtek Alfreda Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słowiński Włodzimierz Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Amarela Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000685880
  2. Amedeo Enterprise Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000580775
  3. Andawa Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000087482
  4. Ars Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225746
  5. Audytor Kancelaria Biegłych Rewidentów Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000187674
  6. Barbades Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000651961
  7. Celsium Sp. Z O.O., Skarżysko-kamienna − KRS 0000044466
  8. Centrum Rozwoju Komunalnego S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000013874
  9. Cognor Holding S.A., Poraj − KRS 0000071799
  10. Con-energy Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000688087
  11. Crk Energia Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000733054
  12. D.górski Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000367927
  13. Data Serwis Com Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228865
  14. E.on Edis Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000198264
  15. Eew Energy From Waste Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000322023
  16. Ekoprzedsiębiorstwo Sp. Z O.O., Mielno − KRS 0000291460
  17. Electrabel Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000058780
  18. Elpobud Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144286
  19. Elpolab Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144298
  20. Elporem i Elpoautomatyka Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144290
  21. Enea Elektrownia Połaniec S.A., Zawada − KRS 0000053769
  22. Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., Opole − KRS 0000014339
  23. Energopiec Kogeneracja Sp. Z O.O., Środa Wielkopolska − KRS 0000471808
  24. Engie Ec Serwis Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000346744
  25. Engie Ec Słupsk Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000094197
  26. Engie Elektromontaż Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000135258
  27. Engie Gliwice Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000184233
  28. Engie Grids Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000644438
  29. Engie Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018908
  30. Engie Technika Instalacyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200970
  31. Engie Term Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000070528
  32. Engie Zielona Energia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000058191
  33. Engie Złotów Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000064214
  34. Ferrum S.A., Katowice − KRS 0000063239
  35. Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
  36. Fundacja Edukacji i Nauki, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000229199
  37. Fundacja Naszyjnik Północy, Debrzno − KRS 0000186792
  38. Fundacja Oświadczeń Inicjatyw Gospodarczych Business Enterprise, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000355886
  39. Fundacja Pracownia Demokracji, Gdańsk − KRS 0000693223
  40. Fundacja Suez Jesteśmy Z Tobą, Warszawa − KRS 0000472938
  41. Fundacja Wspomagania Oświaty W Połańcu, Połaniec − KRS 0000124610
  42. Fundusz Areał S.A., Warszawa − KRS 0000253885
  43. Fundusz Pomerania Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000126048
  44. Garbi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000680382
  45. Gdańska Fundacja Akademicka, Gdańsk − KRS 0000218089
  46. Good Point 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000316311
  47. Good Point 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000444940
  48. Good Point Sbu 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551725
  49. Gwardia Koszalin - Grajmy Razem, Koszalin − KRS 0000374436
  50. Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie, Warszawa − KRS 0000082670

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 07 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000527688
  2. 3 Wings S.A., Gdańsk − KRS 0000492528
  3. Alfa Spółka Z Ograniczoną Odpwoiedzialnością, Katowice − KRS 0000058421
  4. Altiplano S.A., Gdańsk − KRS 0000508979
  5. Anco Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000024614
  6. Ardagh Glass S.A., Gostyń − KRS 0000060236
  7. Bels Investment Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000217615
  8. Biam Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000412465
  9. Biliki Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356140
  10. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  11. Bns Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000166920
  12. C And M S.A., Poznań − KRS 0000294632
  13. Centrum Ratownictwa i Ochrony Straż Pożarna Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144412
  14. Cognor S.A., Poraj − KRS 0000211496
  15. Copernicus D3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426983
  16. Copernicus Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426807
  17. Copernicus Roads Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426794
  18. Corrida S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000051517
  19. Crk Zieleń i Rekreacja Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000047779
  20. Dago Centrum Apartments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000579647
  21. Dicentra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373117
  22. Dnb Assets Holdco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000000743
  23. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  24. Dnb Investment Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008234
  25. Eco Dzierzgoń Sp. Z O.O., Dzierzgoń − KRS 0000033858
  26. Eco-wind Construction S.A., Warszawa − KRS 0000300426
  27. Ecoren Dke Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000075327
  28. Eldach Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000364210
  29. Elin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037990
  30. Elpoautomatyka Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144295
  31. Elpoeko Sp. Z O.O. - Grupa Franspol, Zawada − KRS 0000067914
  32. Elpoinformatyka Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000154318
  33. Elpologistyka Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144293
  34. Elpoterm Sp. Z O.O., Połaniec − KRS 0000144543
  35. Enea Bioenergia Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000376459
  36. Energa-operator Eksploatacja Kalisz Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000405220
  37. Ep Apartments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404442
  38. Ep Office 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426844
  39. Ep Office 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426792
  40. Ep Retail Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426843
  41. Epw 1 Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000369798
  42. Epw 2 Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000380086
  43. Epw 3 Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000370004
  44. Epw Parsówek Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000401389
  45. Eurosnack S.A., Warszawa − KRS 0000314024
  46. Fabryka Aparatury Elektrycznej Ema-elfa Sp. Z O.O., Ostrzeszów − KRS 0000176789
  47. Fabryka Silników Elektrycznych Besel S.A., Brzeg − KRS 0000015549
  48. Farma Wiatrowa Barzowice Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000285489
  49. Farma Wiatrowa Łebcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219903
  50. Fortum Częstochowa S.A., Częstochowa − KRS 0000056782

Powiązane przetargi (43 szt.):
  1. DOSTAWA I PRZESYŁ CIEPŁA W GORĄCEJ WODZIE NA POTRZEBY GRZEWCZE BUDYNKÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO PRZY ULICY RACŁAWICKIEJ 13 W KOSZALINIE W OKRESIE OD 01.09.2017r. DO 31.08.2021r.
    Zamawiający: Powiat Koszaliński, Koszalin
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i przesył ciepła w gorącej wodzie na potrzeby grzewcze budynków Powiatu Koszalińskiego przy ulicy Racławickiej 13 w Koszalinie.

    Charakterystyka obiektów, do których ma być dostarczone ciepło:
    Adres: Koszalin, ul. Racławicka 13;
    Przeznaczenie użytkowe: lokale niemieszkalne;
    Kubatura: 19 647,90 m3;
    Powierzchnia ogrzewana: 4 816,49 m2.

    Miejsce dostawy energii cieplnej (granica własności) – w węźle cieplnym /zlokalizowanym w obiekcie przy ul. Racławickiej 13 w Koszalinie/ ostatnie zawory odcinające przed rozdzielaczami instalacji odbiorczej od strony sieci cieplnej Wykonawcy łącznie z tymi zaworami.

    Miejsce zamontowania układu pomiarowo-rozliczeniowego – w węźle cieplnym /lokalizacja j.w./ (strona sieciowa).

  2. Świadczenie usług serwisowych urządzeń i instalacji wod-kan oraz usuwanie awarii w budynkach nr : 01,02,03,04, oraz Humanitarium Wrocławskiego Centrum Badań EIT+.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisowaniu urządzeń i instalacji wod-kan oraz usuwaniu awarii w budynkach nr: 01,02,03,04, oraz Humanitarium Wrocławskiego Centrum Badań EIT+, zlokalizowanych przy ul. Stabłowickiej 147, 54-066 Wrocław.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań (części):
    Zadanie nr 1 : Serwisy urządzeń firmy Wilo - serwis autoryzowany
    Zadanie nr 2 : Serwisy urządzeń firmy Grundfos- serwis autoryzowany
    Zadanie nr 3 : Serwisy stacji uzdatniania firmy Epuro – serwis autoryzowany
    Zadanie nr 4 : Serwisy stacji neutralizacji firmy Navotech - serwis autoryzowany
    Zadanie nr 5 : Serwisy automatyki firmy MA Automatyka (sterowanie stacją neutralizacji) - serwis autoryzowany
    Zadanie nr 6 : Serwisy przepompowni ścieków deszczowych Ecol Unicon - serwis autoryzowany
    Zadanie nr 7 : Serwisy przepompowni Wilo – nie wymagają autoryzowanego serwisu
    Zadanie nr 8 : Serwisy stacji hydroforowej Instal Compact – nie wymagają autoryzowanego serwisu
    Zadanie nr 9 : Serwisy przepompowni ścieków Borysowski, Grundfos - nie wymagają autoryzowanego serwisu
    Zadnie nr 10 : Serwisy przepompowni ścieków sanitarnych Meprozet - nie wymagają autoryzowanego serwisu
    Zadanie nr 11 : Czyszczenie kanalizacji (separatory, osadniki, studnie przepompowni)- nie wymaga autoryzowanego serwisu
    Zadanie nr 12 : Usuwanie awarii , wykonywanie napraw niegwarancyjnych w zakresie urządzeń wod-kan w bud. 01, 02, 03, 04, Humanitarium WCBEIT+ - nie wymaga autoryzowanego serwisu.
  3. Przeglądy i konserwację instalacji wentylacji w budynkach WCB EIT+ w 2017 roku
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przeglądy i konserwację instalacji wentylacji w budynkach WCB EIT+ w 2017 roku, w podziale na 9 części: Część 1:Przeglądy central KLIMOR w budynkach 02 (1 raz w roku), 04 (2 razy w roku) i 04 cz. BSL (4 razy w roku) - serwis autoryzowany; Część 2: Przeglądy central CLIMAGOLD w budynkach 03 (2 razy w roku) - serwis autoryzowany; Część 3:Przeglądy nawilżaczy NORDMANN z wymianą cylindrów w budynku 01 (1 raz w roku) - serwis autoryzowany; Część 4: Przeglądy nawilżaczy VAPAC w budynkach 02 (1 raz w roku) i 04 (2 razy w roku) z opcjonalną wymiana cylindrów (1 raz w roku) - serwis autoryzowany; Część 5: Przeglądy nawilżaczy CAREL w budynku (4 razy w roku) z opcjonalną wymianą cylindrów (1 raz w roku) - serwis autoryzowany; Część 6: Przeglądy wentylatorów VENTURE INDUSTRIES w budynkach 02,03 i 04 (1 raz w roku) oraz 04 cz. BSL (4 razy w roku) – serwis autoryzowany; Część 7: Przeglądy urządzeń wentylacyjnych w budynkach 01, 02, 03 i 04 i Humanitarium nie wymagające serwisów autoryzowanych; Część 8: Usuwanie awarii w
    obszarze urządzeń wentylacyjnych w budynkach 01, 02, 03, 04 i Humanitarium; Część 9: Przeglądy automatyki central wentylacyjnych w budynki 01, 02, 03, 04 i Humanitarium wraz z usuwaniem awarii w obszarze automatyki urządzeń wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1.1-1.9 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załączniki nr 4.1,4.2,4.3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji pod względem zarówno podmiotowym jak i przedmiotowym. 4. Przedmiot zamówienia, opisany został w Załączniku nr 1.1-1.9 do SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno – technicznych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie przez siebie wybraną liczbę części. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
    ofert wariantowych. 8. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 11. Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia, że Wykonawca posiada status autoryzowanego przedstawiciela firmy wskazanej w OPZ (w zależności, na którą cześć Wykonawca składa ofertę załącznik nr 1.1-1.9) pozwalającego na przeprowadzenie wymaganych przeglądów technicznych wraz z konserwacją. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy
    na warunkach określonych w ofercie. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację lub w przypadku dostarczenia ww. autoryzacji wystawionej na inny podmiot (w tym również podwykonawcę wskazanego w ofercie) niż Wykonawca/y składający ofertę, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania przynajmniej jedną osobą posiadającą następujące uprawnienia: - elektryczne zakresie eksploatacji instalacji, sieci i urządzeń energetycznych z grupy I (E1/D1), - energetyczne w zakresie eksploatacji instalacji, sieci i urządzeń energetycznych z grupy II (E2/D2) Wykonawca
    zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy listy osób wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby niezbędnych świadectw kwalifikacyjnych oraz certyfikatów. 13. Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w w/w usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na w/w usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi (art. 22d ust. 3 ustawy PZP). 15. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  4. Dostawa gorącej wody.
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gorącej wody.
  5. Obsługa serwisowa wraz z bieżącymi naprawami i usuwaniem awarii urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 3 WCB EIT+ Sp. z o.o.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu przeglądu urządzeń chłodniczych wraz z bieżącymi naprawami oraz usuwaniem awarii w budynku 03 WCB EIT+ Sp. z o.o
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
    4. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji pod względem zarówno podmiotowym jak i przedmiotowym
  6. Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica
    Zamawiający: Gmina Opalenica, Opalenica
    Określenie przedmiotu zamówienia z ogłoszenia o zamówieniu - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie termomodernizacji wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica, a także zarządzanie gospodarką cieplną i energetyczną w tych obiektach przez cały okres trwania umowy partnerstwa, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach będących przedmiotem przedsięwzięcia. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2015 r.poz.696j.t.). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie modernizacji energetycznej i cieplnej w następujących obiektach: 1. Urząd Miejski w Opalenicy (stara i nowa część budynku), 2. Szkoła Podstawowa im. A i Wł. Niegolewskich w Opalenicy wraz z salą gimnastyczną, 3. Gimnazjum im. Gen. K. Sosnowskiego w Opalenicy, 4. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Opalenicy, 5. Przedszkole Nr 1 w Opalenicy, 6. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wojnowicach, 7. Szkoła Podstawowa w Dakowach Mokrych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona wszelką dokumentację niezbędną dla realizacji zamówienia, w tym dokumentację projektowo-architektoniczną, a następnie sfinansuje i wykona prace termomodernizacyjne oraz inne niezbędne działania w celu osiągnięcia zakładanego efektu oszczędnościowego, tj. m. in.: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian i stropów dachów, wymiana instalacji grzewczej i elektrycznej, przebudowa systemów wentylacji, dywersyfikacja źródeł energii elektrycznej i cieplnej, wymiana oświetlenia na energooszczędne, instalacja systemu monitorowania i zarządzania energią. Po wykonaniu termomodernizacji Partner Prywatny będzie odpowiedzialny za bieżące monitorowanie poziomu zużycia energii w obiektach, sterowanie oraz programowanie urządzeń grzewczych oraz elektrycznych poprzez wdrożenie systemu zarządzania gospodarką elektryczną i cieplną; dokonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów, a także usuwania usterek, wymiany uszkodzonych bądź zużytych elementów, mających na celu osiągnięcie odpowiedniego efektu energetycznego i oszczędnościowego; przeszkolenie zarządców poszczególnych budynków użyteczności publicznej oraz wybranych przedstawicieli Urzędu z zakresu zarządzania energią w obiektach użyteczności publicznej oraz użytkowania zainstalowanych urządzeń, a także zarządzanie gospodarką energetyczną i cieplną w zakresie przeprowadzonej modernizacji, której efektem będzie osiąganie przez cały okres trwania umowy partnerstwa określonego efektu energetycznego i oszczędnościowego. Szacuje się, iż okres obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego będzie wynosić ok. 15 lat. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego stanowiła będzie cykliczna płatność Partnera Publicznego, dokonywana w trakcie trwania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego. Podmiot Publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie Partnera Prywatnego będą pochodzić w całości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej termomodernizacji. Podmiot Publiczny zakłada pozyskanie dofinansowania na realizację przedsięwzięcia ze środków pomocowych Unii Europejskiej (pozyskane dofinansowanie będzie stanowiło wkład własny Podmiotu Publicznego). Zamawiający, w trakcie trwania dialogu, zapewni Wykonawcom możliwość wizytacji budynków, wglądu do dokumentacji architektonicznej obiektów oraz wglądu do faktur za energię elektryczną i cieplną. Szczegółowy opis niezbędnych prac termomodernizacyjnych oraz warunki finansowe, a także podział zadań i ryzyk między Partnerami zostanie wypracowany w trakcie dialogu, a następnie opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), do której zostanie dołączony Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu zamówienia po przeprowadzonym dialogu
  7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń instalacji budynkowych znajdujących w budynku Centrum Nowych Technologii UW CENT I w Warszawie przy ul. Banacha 2C
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń instalacji budynkowych znajdujących się w budynku Centrum Nowych Technologii UW CENT I w Warszawie przy ul. Banacha 2C. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego
  8. ZZ-271-173-U-PN/2015 - Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne oraz comiesięczne wizyty kontrolne urządzeń i instalacji wod-kan budynków WCB EIT+, usuwanie awarii, wykonywanie napraw.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa
    polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów techniczno-konserwacyjnych wraz z comiesięcznymi
    wizytami kontrolnymi urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych budynków Wrocławskiego Centrum Badań
    EIT+
  9. Dostawa ciepła na potrzeby co, cw w postaci ciepłej wody do obiektu Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie, Koszalin
    Dostawy.
  10. ZZ-271-171-U-PN/2015 - Zakup usług serwisowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.
  11. Dostawa ciepła zawartego w gorącej wodzie
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciepła zawartego w gorącej wodzie
  12. Dostawa ciepła na potrzeby c.o; c.c.w; wentylacji w postaci ciepłej wody do obiektów Szkoły Podstawowej nr 17 w Koszalinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 17 im. Orła Białego, Koszalin
    Dostawa ciepła na potrzeby c.o; c.c.w; wentylacji w postaci ciepłej wody do obiektów Szkoły Podstawowej nr 17 w Koszalinie
  13. DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ W WODZIE GORĄCEJ DO BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 4A W SŁUPSKU
    Zamawiający: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych, Słupsk
    DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ W WODZIE GORĄCEJ DO BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 4A W SŁUPSKU
  14. ZZ-271-171-U-PN/2015 - Zakup usług serwisowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+.
    2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych
    i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
    4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
    5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego.
    6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
    7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP
  15. ZZ-271-95-U-PN/2015 - Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne oraz comiesięczne wizyty kontrolne urządzeń i instalacji wod-kan budynku 9A WCB EIT+, usuwanie awarii, wykonywanie napraw
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów techniczno-konserwacyjnych wraz z comiesięcznymi wizytami kontrolnymi urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych budynku 9A Wrocławskiego Centrum Badań EIT+
  16. Usługa dot. konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica
    Zamawiający: Gmina Kobylnica, Kobylnica
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1) Konserwację i bieżące utrzymanie instalacji c.o. i c.w.u., w tym w szczególności:
    a) zapewnienie stałej sprawności technicznej i technologicznej instalacji c.o. i c.w.u.,
    b) sprawdzenie szczelności instalacji c.o. i c.wu. - 2-krotne: przed i po sezonie grzewczym oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
    c) wykonanie regulacji instalacji c.o. i c.w.u. w tym: nastaw i zaworów termostatów,
    d) odpowietrzenie instalacji c.o. i c.w.u. według potrzeb.
    2) Konserwację i bieżące utrzymanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u., w tym w szczególności:
    a) zapewnienie stałej sprawności technicznej i technologicznej urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u.,
    b) przygotowanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. do sezonu grzewczego,
    c) regulację obiegów c.o. i c.w.u.,
    d) czyszczenie kotłów, odmulaczy i filtrów zgodnie z potrzebami i instrukcjami obsługi,
    e) zabezpieczenie urządzeń kotłowni po sezonie grzewczym.
    3) Usuwanie awarii w urządzeniach kotłowni c.o. i c.w.u. oraz w instalacjach c.o. i c.w.u.:
    a) niezwłoczne i skuteczne usuwanie awarii w urządzeniach kotłowni c.o. i c.w.u. oraz instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą uszkodzonych elementów.
    UWAGA:
    Koszt zakupu uszkodzonych elementów ponosi Zamawiający.
    b) powiadamianie użytkowników urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. (osobiście lub przez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń) oraz Zamawiającego (faxem) o braku dostawy ciepła lub ciepłej wody użytkowej z powodu awarii urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. lub instalacji c.o.
    i c.w.u.
    c) prowadzenie ewidencji usuwanych awarii dla udokumentowania konieczności ich usuwania.
    4) Przekazywanie Zamawiającemu do dnia 30 kwietnia każdego roku informacji: dotyczącej funkcjonowania urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. oraz
    o ewentualnych potrzebach remontowych i modernizacyjnych.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usługi w 19 budynkach użyteczności publicznej zawarto w SIWZ.
  17. Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne oraz comiesięczne wizyty kontrolne urządzeń i instalacji wod-kan budynku 9 WCB EIT+, usuwanie awarii, wykonywanie napraw
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne oraz comiesięczne wizyty kontrolne urządzeń i instalacji wod-kan budynku 9 WCB EIT+, usuwanie awarii, wykonywanie napraw
  18. Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne oraz comiesięczne wizyty kontrolne urządzeń i instalacji wod-kan budynku 7 WCB EIT+, usuwanie awarii, wykonywanie napraw
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów techniczno-konserwacyjnych wraz z comiesięcznymi wizytami kontrolnymi urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych budynku 7 Wrocławskiego Centrum Badań EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 50700000-2 90480000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych. - Usługi gospodarki ściekowej
  19. 122/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa
    serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych w budynkach Wrocławskiego Centrum Badań EIT+. 2.
    Wykonawca musi posiadać autoryzacje na serwisowanie następujących producentów: VTS, Nordmann, Venture
    Industries. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada autoryzacje
    (podpisując zał. nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopie dokumentów
    potwierdzających autoryzacje przed podpisaniem umowy. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób
    jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności
    mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej
    konkurencji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe
    warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do
    SIWZ
  20. Dostawa ciepła na potrzeby c.o i c.c.w oraz wentylacji w postaci ciepłej wody do obiektów Szkoły Podstawowej nr 17 w Koszalinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 17 im. Orła Białego, Koszalin
    Dostawa ciepła na potrzeby c.o i c.c.w oraz wentylacji w postaci ciepłej wody do obiektów Szkoły Podstawowej nr 17 w Koszalinie
  21. Dostawa ciepła zawartego w gorącej wodzie.
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego, Koszalin
  22. Usługi obsługi technicznej budynku Wydziału Fizyki CENT II wraz z instalacjami
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  23. serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
  24. Obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
  25. Serwis konserwacyjny infrastruktury technicznej (instalacji chłodniczej oraz gazów specjalnych)
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
  26. Usługi obsługi technicznej budynku Centrum Nowych Technologii - CENT I wraz z instalacjami.
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  27. Dostawa energii cieplnej, dla celów grzewczych do budynku hali judo na Stadionie 650-lecia przy ul. Madalińskiego w Słupsku
    Zamawiający: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, Słupsk
  28. Dostawa energii cieplnej dla potrzeb budynku mieszkalnego przy ul. Marty Aluchny Emelianow 4 w Słupsku
    Zamawiający: Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Spółka z o.o., Warszawa
  29. Obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
  30. Dostawy energii cieplnej na potrzeby ogrzewania oraz wytwarzania ciepłej wody użytkowej dla Aresztu Śledczego w Słupsku.
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Słupsk
  31. Wykonanie usługi konserwacji budynku Wydziału Fizyki CENT II oraz Centrum Nowych Technologii CENT I wraz z instalacjami
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  32. Usługi konserwacji budynku Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych (CENT III) wraz z instalacjami
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  33. Wykonanie przeglądów okresowych węzłów cieplnych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, agregatów wody lodowej oraz systemu BMS w obiektach Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk w Koszęcinie.
    Zamawiający: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, Koszęcin
  34. Serwis kotłowni oraz instalacji i urządzeń wodnokanalizacyjnych z podziałem na części: Część nr 1: Serwis Kotłowni Gazowej Budynku nr 1 z oceną efektywności energetycznej; Część nr 2: Serwis instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych Budynku 1 BC.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
  35. Usługa konserwacji i serwisu systemów klimatyzacyjno- wentylacyjnych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia w budynkach Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-72/2013)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  36. Wykonanie przeglądów okresowych węzłów cieplnych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, agregatów wody lodowej oraz systemu BMS w obiektach Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk w Koszęcinie
    Zamawiający: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, Koszęcin
  37. Usługa konserwacji budynku Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych (CENT III) wraz z instalacjami
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  38. Wymiana filtrów i przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych central wentylacyjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/100/AS/12
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  39. Obsługa serwisowa oraz przeglądy techniczne instalacji wentylacji, klimatyzacji, stacji hydroforowej, przepompowni ścieków, kanalizacji i przepompowni wód deszczowych, kurtyn powietrznych, automatycznej bramy skrzydłowej i szlabanu zainstalowanych w obiektach Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ we Wrocławiu
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
  40. serwisowanie urządzeń chłodniczych zainstalowanych w obiektach Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwicach
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
  41. Konserwacja i serwis systemów klimatyzacyjno- wentylacyjnych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia w budynkach Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-66/2011)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  42. obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
    Zamawiający: Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa
  43. Wykonanie przeglądów okresowych węzłów cieplnych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, agregatów wody lodowej oraz systemu BMS w obiektach Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk w Koszęcinie
    Zamawiający: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, Koszęcin

Inne osoby dla Woźniak Jan Bolesław (104 osoby):