Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Janusz

w KRS

Janusz Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Grodzisk Mazowiecki (Mazowieckie), Wyszków (Mazowieckie)
Przetargi:17 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramczyk Tadeusz Walenty, Ampulska Hanna, Augustynik Mirosław Piotr, Balcer Magdalena, Bardyszewska Sylwia, Bartkiewicz Andrzej, Bartkiewicz Barbara Danuta, Baryła Monika Anna, Bernat Barbara, Bobrowska Wioletta Ewa, Bogacki Rafał Piotr, Borejko Elżbieta Krystyna, Brzuszkiewicz Wojciech, Burghardt Bożena Barbara, Chibowski Piotr, Chmielak Sławomir Józef, Ćwik Jerzy, Dembińska Ewa, Dubniak Teresa Maria, Dubniak Łukasz, Dudzińska Krystyna Lucyna, Dzierzba Katarzyna, Frankowska Ilona Justyna, Gadaj Świerżewska Monika, Gadżanow Joanna, Gąsior Marzena, Gąska Bożena, Gawryś Barbara Jolanta, Gałązka Anna, Gradek Choba Elżbieta Maria, Jakubczak Beata Elżbieta, Jakubczak Robert Jan, Jarosińska Iwona Monika, Jarosławska Bożena, Kajma Halina Jadwiga, Kalisz Marek, Kamiński Tadeusz Józef, Kania Grażyna, Karp Iwona, Karzełek Wiesława, Klimkiewicz Jan, Kosna Beata Ewa, Koszyk Małgorzata Dorota, Kozon Pelagia, Krauze Wultańska Małgorzata, Kucharski Roman Jerzy, Kuchta Joanna, Kuchta Mariusz, Kuchta Zofia, Kwiatkowska Monika, Laskowska Joanna Małgorzata, Lewandowicz Stanisław Edward, Michalak Marzanna, Mioduszewska Barbara, Modzelewska Lucyna, Montrymowicz Barbara Wanda, Nasiłowska Agnieszka, Olczak Kamila Monika, Olszewski Wojciech, Ostrowska Bożena, Pachniak Tomasz Artur, Pawlak Beata Monika, Pawlina Małgorzata Justyna, Pochmara Łukasz, Rodziewicz Danuta, Romanowicz Dorota Barbara, Ruta Urszula Jadwiga, Rzepliński Feliks Wacław, Sadowska Ewa, Sawko Dariusz Piotr, Sienkiewicz Grzegorz Marcin, Sikorski Jan Kazimierz, Sokołowska Barbara Teresa, Solmińska Halina Barbara, Sosnowik Bęza Renata Aldona, Stolarek Regina Prakseda, Świderek Maria Alina, Szczecińska Paulina Marianna, Szlaga Ewelina, Szymańska Patrycja Aniela, Taperek Barbara, Truszkowska Małgorzata, Ulejczyk Barbara Maria, Wasilewska Małgorzata, Więcek Zorysława, Wilczyńska Halina Marianna, Witkowska Hanna, Wójciuk Anna Maria, Wojnach Julita, Wróblewska Elżbieta Bogumiła, Wróblewska Renata, Włodarczyk Krystyna Halina, Zacharski Ryszard Stanisław, Zając Bogusława, Zarzycka Aneta Renata, Zdziarstek Beata Wiesława, Zielińska Agnieszka Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wróbel Kazimierz Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikliński Stanisław, Dudzińska Krystyna Lucyna, Dzierzba Katarzyna, Gąsior Marzena, Getter Elżbieta Urszula, Klimkiewicz Jan, Lubański Jan Witold, Polaszek Kazimierz Adam, Przepiórkiewicz Jan Zachariasz, Sobczak Ryszard Piotr, Szymański Wacław Antoni, Tarwacki Andrzej, Tuszyński Henryk Eugeniusz, Zielińska Agnieszka Halina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Amm Studio-agencja Reklamowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290035
  2. Ar-stan Kowalski, Ćwikliński Sp. J., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000007892
  3. Education And Ecology Sp. Z O.O., Kozłowo − KRS 0000575711
  4. Forum Gospodarcze Pruszkowa, Pruszków − KRS 0000081777
  5. Fundacja Nowy Start, Warszawa − KRS 0000281582
  6. Fundacja Ochrony Prawnej - Inicjatyw Społecznych Opis, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000392986
  7. Futura - G.m. Sp. Z O.O., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000250422
  8. Grodziska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000152578
  9. Kaliber Gm Sp. Z O.O., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000451346
  10. Obywatelskie Towarzystwo Edukacyjne, Pruszków − KRS 0000073597
  11. Polski Bank Spółdzielczy W Wyszkowie, Wyszków − KRS 0000156687
  12. Przedsiębiorstwo Handlowe Stanbol-gum Lewandowicz Stanisław, Bożenna Sp. J., Piastów − KRS 0000045563
  13. Rejonowy Cech Rzemiosł Różnych, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000038840
  14. Słoń Sp. Z O.O., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000292274
  15. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000053422
  16. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Grodzisk Mazowiecki Z Siedzibą W Izdebnie Kościelnym, Izdebno Kościelne − KRS 0000172627
  17. Stowarzyszenie Euro-nadzieja, Wyszków − KRS 0000097018
  18. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Części Powiatu Grodziskiego, Izdebno Kościelne − KRS 0000559160
  19. Stowarzyszenie Obywatelskie Salwator, Warszawa − KRS 0000171097
  20. Stowarzyszenie Ruch Ludzi Pracy, Warszawa − KRS 0000437226

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Białej Rawskiej, Biała Rawska − KRS 0000072736
  2. Bank Spółdzielczy W Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000165555
  3. Bank Spółdzielczy W Mińsku Mazowieckim, Mińsk Mazowiecki − KRS 0000100007
  4. Bank Spółdzielczy W Pruszkowie, Pruszków − KRS 0000117321
  5. Delta Postaremczak-szymaniak, Ćwikliński, Kowalski Sp. J., Milanówek − KRS 0000094850
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Trojanach ., Trojany − KRS 0000240431
  7. Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000113064
  8. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000051667
  9. Powiatowy Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Wyszków − KRS 0000144455
  10. Rejonowa Spółdzielnia Rolniczo-handlowa Samopomoc Chłopska W Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000136386
  11. Solar - Energy S.A., Warszawa − KRS 0000387831
  12. Spółdzielnia Ogrodniczo-handlowa W Henrykowie, Chrzanów Mały − KRS 0000077640
  13. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp, Warszawa − KRS 0000128241
  14. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp W Warszawie, Warszawa − KRS 0000063938

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, Wyszków
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę bankową Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego ( z wyjątkiem kredytów i pożyczek udzielanych w drodze odrębnych postępowań), w szczególności:
    1) otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych (bieżących i pomocniczych), sporządzanie wyciągów bankowych wraz z kopiami zaksięgowanych dokumentów,
    2) realizację rozliczeń – dyspozycji bezgotówkowych i gotówkowych (wpłaty i wypłaty) środków z rachunków, w tym obsługę dyspozycji „wypłat na listę” (zamawiający przedstawia listę osób, którym mają być wypłacone środki i podpisuje ją zgodnie z kartą wzoru podpisów),
    3) dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym i możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego systemu. Bank umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego. W przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej Zamawiający musi posiadać dostęp do:
    a) pełnej informacji o wszystkich rachunkach i ich obrotach,
    b) przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach,
    c) rejestru operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunku w oddziale banku lub w innych bankach),
    d) bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek.
    4) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) – zabezpieczonego wekslem własnym in blanco. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu, ani innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych – powiększonych o marżę podaną w ofercie (stałą w okresie obowiązywania umowy). Kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego ( art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych). Kredyt ten zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową.
    5) pełna obsługa operacji gotówkowych Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, w budynku Starostwa w pomieszczeniu „ KASA” w dni robocze w godzinach 815 – 1500 ,
    wraz z terminalem POS (płatności bezgotówkowe).
    6) obsługa operacji gotówkowych Powiatowego Urzędu Pracy obejmująca w szczególności obsługę wszystkich wypłat dla osób bezrobotnych (zasiłki, stypendia, środki na działalność gospodarczą itp.). W/w obsługa powinna być przeprowadzona w granicach administracyjnych miasta Wyszków, jednak poza budynkiem Starostwa Powiatowego w Wyszkowie i Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie. Punkt powinien być czynny w dni robocze wynikające z grafiku wypłat ustalonego przez PUP Wyszków. Wypłata odbywać się będzie m.in. na podstawie list opisanych w pkt 2.
    7) lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy).
    Jednostkami organizacyjnymi powiatu są w szczególności:
    1) Starostwo Powiatowe w Wyszkowie,
    2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie,
    3) Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie,
    4) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Wyszkowie,
    5) I Liceum Ogólnokształcące w Wyszkowie,
    6) Zespół Szkół Nr 1 w Wyszkowie,
    7) Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie,
    8) Zespół Szkół w Długosiodle,
    9) Zespół Szkół w Brańszczyku,
    10) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Wyszkowie,
    11) Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku,
    12) Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza, Dom dla Dzieci Nr 1 w Wyszkowie,
    13) Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza, Dom dla Dzieci Nr 2 w Wyszkowie.
    Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania.
    2. Bank obsługujący w/w podmioty będzie prowadził następujące rachunki:
    1) rachunki bieżące,
    2) rachunki pomocnicze(subkonta),
    • sum depozytowych (wadiów);
    • Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    • inne
    3. Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich.
    4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest utworzenie, wyposażenie i prowadzenie przez wybrany bank i na koszt banku stanowiska kasowego do bieżącej obsługi działalności Starostwa Powiatowego w zakresie:
     wyposażenie i zabezpieczenie kasy w stosowne urządzenia, w tym terminal POS (płatności bezgotówkowe),
     obsługa personalna kasy i koszt związany z zatrudnieniem pracownika,
     transport gotówki i zasilenia kasy.
    Zamawiający zapewni wybranemu bankowi nieodpłatnie lokal oznaczony Nr 1 znajdujący się na parterze budynku – w siedzibie Starostwa Powiatowego przy Alei Róż 2 w Wyszkowie.
    Otwarcie kasy powinno nastąpić w dniu 1 lipca 2017 r.
    5. Wybrany bank zainstaluje bankowość elektroniczną na wniosek Starostwa lub jednostki organizacyjnej.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach oraz zmianę ilości jednostek organizacyjnych.
    7. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające siedzibę / oddział w Wyszkowie lub które otworzą oddział w Wyszkowie do dnia podpisania umowy na obsługę bankową.
    8. Do dokonania oceny oferenci mogą skorzystać z materiałów znajdujących się na stronie Zamawiającego www.bip.powiat-wyszkowski.pl w zakładce mienie Powiatu i Budżet Powiatu, gdzie znajdują się niżej wymienione materiały:
    a) uchwała Rady Powiatu w Wyszkowie w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej Powiatu Wyszkowskiego na 2017 r.
    b) sprawozdanie i informacje z wykonania budżetu za 2016 r. i I kwartał 2017 r.
    oraz inne informacje związane z budżetem dostępne na stronie Zamawiającego.
    9. Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem, za wyjątkiem wniosku o otwarcie rachunku. Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzenie przez Banki własnych analiz.
    10. Informacje o osobach reprezentujących Powiat Wyszkowski są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Powiat będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego.
  2. Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Pułtusk, Pułtusk
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu. Spłata kredytu nastąpi zgodnie z przepływami pieniężnymi stanowiącymi załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Pułtusk nr 242/2017 z dnia 02.01.2017 r. – stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2.2 Spłata kredytu następować będzie w następujących okresach w czterech równych ratach, tj. do 10 sierpnia 2017 r. – kwota 500.000,00 zł, do 10 września 2017 r. – kwota 500.000,00 zł, do 10 października 2017 r. – kwota 500.000,00 zł, do 10 listopada 2017 r. – kwota 500.000,00 zł. Całkowita spłata kredytu nastąpi do 10 listopada 2017 r. 2.3 Odsetki płatne będą w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału. 2.4 Wykorzystanie kredytu ma nastąpić w dwóch transzach, tj.: I transza - do 10 lutego 2017 r. II transza – do 10 marca 2017 r. 2.5 Wykonawcy podają cenę kredytu ogółem wyrażoną w złotych w skład której wchodzą: 1) prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych o wartości zapisanej w ofercie, płatna w ciągu 3 dni od zawarcia umowy, 2) odsetki od wykorzystanego kredytu, naliczane miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej, opartej o WIBOR 3-miesięczny na dzień 04.01.2017 r., 3) marżę banku wyrażoną w procentach. 2.6 Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco z deklaracją wekslową. 2.7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 prawa bankowego.
  3. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Dąbrówka, Dąbrówka
    1. Kwota kredytu: 2 000 000,00zł. 2. Okres kredytowania: do dnia 31 grudnia 2022 roku. 3. Termin wykorzystania kredytu: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2016 r. 4. Spłata kapitału w następujących ratach i terminach: - 12 ratach półrocznych do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego półrocze kalendarzowe, z tego: 2 raty po 500,00zł w 2017 roku, w 2 raty po 2 500,00 złotych w roku 2018, 2 raty po 150 000,00 złotych w roku 2019, 2 raty po 200 000,00 złotych w roku 2020, 2 raty po 250 000,00 złotych w roku 2021, 2 raty po 397 500,00 złotych w roku 2022. Spłata odsetek półroczna, na ostatni dzień miesiąca kończącego półrocze, począwszy od I półrocza 2017 roku. 5. Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 28 listopada 2016 r. Oprocentowanie stanowić będzie sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia kończącego każde półrocze roku kalendarzowego. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu i bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu, - zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o Zamawiającym dostępne są na stronie internetowej www.dabrowka.net.pl Dokumentacja księgowa udostępniana w siedzibie Zamawiającego z możliwością wykonania kopii - za pośrednictwem Skarbnika - Agnieszka Adam, tel. 29 642 82 67
  4. Obsługa bankowa Urzędu Miejskiego i Jednostek Organizacyjnych Gminy Wyszków
    Zamawiający: Gmina Wyszków, Wyszków
    Obsługa bankowa Urzędu Miejskiego i Jednostek Organizacyjnych Gminy Wyszków
  5. Długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 3000000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w 2016 roku z terminem spłaty w latach 2017 - 2022.
    Zamawiający: Powiat Warszawski Zachodni, Ożarów Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest: Długoterminowy kredyt w kwocie 3000000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie deficytu budżetu w 2016 roku z terminem spłaty w latach 2017-2022 oparty o stopę WIBOR 1M z dnia 31 października 2016 r. i współczynnik jego zmniejszenia / zwiększenia proponowany przez bank, przy następującym harmonogramie spłat kredytu: - w roku 2017 - 500.000,00 PLN, w roku 2018 - 500.000,00 PLN,w roku 2019 - 500.000,00 PLN,w roku 2020 - 500.000,00 PLN, w roku 2021 - 500.000,00 PLN, w roku 2022 - 500.000,00 PLN
  6. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2016 r. do 31.10.2019 r.
    Zamawiający: Gmina Dąbrówka, Dąbrówka
    Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka, w tym: 1. - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku bieżącego Gminy Dąbrówka (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Dąbrówka). - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bieżących jednostek organizacyjnych oraz nadzorowanych: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrówce, b) Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce, c) Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola Samorządowego w Dąbrówce, d) Zespół Szkół w Józefowie, e) Publiczne Gimnazjum im T. Kościuszki w Dąbrówce, f) Publiczna Szkoła Podstawowa im. C.K. Norwida w Dąbrówce, g) Publiczna Szkoła Podstawowa w Guzowatce im. Jana Pawła II, h) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszeborach im. Adeli Goszczyńskiej, i) Przedszkole Samorządowe pod "Wesołym Ekoludkiem" w Dręszewie, j) Gminna Biblioteka Publiczna w Dąbrówce, k) Gminne Centrum Kultury w Dąbrówce. - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków pomocniczych, sum depozytowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych otwieranych w trakcie obowiązywania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka. 2. Prowadzenie obsługi kasowej w tym: - dokonywania wypłat gotówkowych, - przyjmowania wpłat gotówkowych, - realizacji poleceń przelewu, - przechowywania depozytów, - generowania i przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami. 3. Objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych jednostek. System ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją zgodną z wymaganiami Zamawiającego, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, - obsługę systemu na platformie internetowej, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, 4. Udostępnienie usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych na rachunkach wskazanych przez Gminę lub jednostki organizacyjne bądź nadzorowane, w tym: - utworzenie do rachunku rozliczeniowego numerów rachunków wirtualnych, - obsługa rachunków wirtualnych tj. przyjmowanie wpłat na rachunki wirtualne i księgowanie na dobro rachunku rozliczeniowego wyodrębnionego w związku usługą automatycznej identyfikacji płatności masowych, - przekazywanie raportów, zawierających informacje o dokonanych transakcjach na rachunkach wirtualnych, - wykorzystanie systemu bankowości internetowej do świadczenia usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych. 5. Umożliwienie dokonywania płatności przez petentów na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali kart płatniczych. 6. Instalacja bankomatu na terenie Gminy Dąbrówka. 7. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 8. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 11:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 11:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 7. Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego. 8. Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy) dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. 9. Udzielenie Gminie Dąbrówka, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Dąbrówka. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków jednostek organizacyjnych. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka. 11. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. Przeksięgowanie w dniach 31 marca; 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych na rachunek bieżący Gminy. 12. "Zerowanie" rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka, zgodnie dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki bez opłat i prowizji. 13. Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego. 14. Inne typowo bankowe czynności, obejmujące bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka, które zaistnieją w trakcie wykonywania zamówienia.
  7. udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Błonie, Błonie
    1. Opis przedmiotu zamówienia:<br>
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 10.700.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 2.190.160,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 8.509.840,00 zł.<br>
    2. Warunki kredytu:<br>
    2.1. Waluta kredytu: PLN (złoty polski).<br>
    2.2. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.<br>
    2.3. Gotowość udzielenia kredytu - od dnia podpisania umowy.<br>
    2.4. Wykorzystanie kredytu - do dnia 25 grudnia 2016 r.<br>
    2.5. Karencja w spłacie kredytu - do dnia 24.01.2017 r.<br>
    2.6. Oprocentowanie oblizane w oparciu o WIBOR 3M - według średniej z notowań za okres z 10 dni poprzedzający okres obrachunkowy.<br>
    2.7. Środki pieniężne przekazywane będą na rachunek bieżący Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy).<br>
    2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu - bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu.<br>
    2.9. W przypadku niewykorzystania kwoty kredytu w całości - odsetki naliczone będą wyłącznie od kwoty faktycznie wykorzystanej, płatne do dnia 25 stycznia 2017 r.<br>
    2.10. Wysokość prowizji winna zostać określona w % od kwoty kredytu jako wyodrębniona stawka.<br>
    2.11. Spłata kredytu w 60 miesięcznych równych ratach kapitałowych, powiększonych o należne odsetki, określone każdorazowo przez Wykonawcę notą odsetkową. Raty płatne do 25 dnia każdego m-ca. Pierwsza rata spłaty określona na 25 stycznia 2017 r., ostatnia na 25 grudnia 2021 r.<br>
    2.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe przekazywanie środków na rachunek Zamawiającego.<br>
    2.13. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.<br>
    2.14. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie od końca umowy
  8. Udzielenie kredytu na częściowe sfinansowanie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową w Wieliszewie przy ul. Aleja Solidarności
    Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Wieliszew" Sp. z o.o., Wieliszew
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego w wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) na częściowe sfinansowanie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową przy ul. Alej Solidarności w Wieliszewie. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres do 24 miesięcy.
  9. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 500 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych ZP.271.17.2016
    Zamawiający: Gmina Grodzisk Mazowiecki, Grodzisk Mazowiecki
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 500 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych. Kredyt długoterminowy w kwocie 4.500.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w tym: Cel kredytu, pożyczki Podmiot udzielający Roczne spłaty w 2016 Kwota spłaty z kredytu Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Gospodarka wodno-ściekow w Grodzisku Maz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie 1 879 640,00 1.000.000,00 Zakup samochodu ratunkowo-gaśniczego dla OSP Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie 100 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych PKO BP SA 480 000,00 0,00 Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Gospodarka wodno-ściekow w Grodzisku Maz.PKO BP SA 940 000,00 500.000,00 Budowa dróg w Grodzisku Mazowieckim i obiektów kultury Bank Spółdzielczy w Sochaczewie 290 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych ING Bank Śląski 750 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych BRE Bank 625 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Pekao S.A. 400 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych PKO BP SA 400 000,00 0,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych ING Bank Śląski 1 300 000,00 900.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Bank Spółdzielczy w Grodzisku Mazowieckim 600 000,00 300.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych, budowa dróg Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 1 000 000,00 750.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych, budowa dróg ING Bank Śląski 1 000 000,00 750.000,00 Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy A2 ING Bank Śląski 750 000,00 300.000,00 10.514.640,00 4.500.000,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i Załączniki..
  10. Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2015 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, Wyszków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych) na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2015 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Opis przedmiotu zamówienia
    Dane wyjściowe:
    - wysokość kredytu - 1.400.000,00 zł,
    - okres karencji w spłacie kapitału 12 miesięcy od dnia uruchomienia środków z kredytu (karencja obejmuje spłatę rat kapitałowych),
    - okres kredytowania obejmuje lata 2015 - 2021 łącznie z okresem karencji, okres spłaty kapitału przypada na lata 2016 - 2021,
    - spłata odsetek od wykorzystanej raty kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca (sposób obliczania odsetek wg kalendarza naturalnego), począwszy od miesiąca w którym uruchomiono I transzę kredytu,
    - spłata kapitału w 60 ratach miesięcznych, z tego:
    2 raty po 100.000 zł w 2016 r., 12 rat po 10.000 zł w 2017 r., 12 rat po 21.500 zł w 2018 r., 12 rat po 21.500 zł w 2019 r., 12 rat po 21.500 zł w 2020 r., 10 rat po 30.600 zł w 2021 r.
    - zabezpieczenie (wyłącznie) w formie weksla in blanco z deklaracją wekslową
    i oświadczenie o poddaniu się egzekucji wystawionym przez dwóch członków zarządu
    z kontrasygnatą skarbnika.
    3. Przykład ( dla porównania ofert )
    Przewidywana data uruchomienia kredytu - 20 listopada 2015 r.
    - spłata pierwszej raty kapitałowej - 30 listopada 2016 r.
    - spłata ostatniej raty kapitałowej - 31 października 2021 r.
    - pierwsza spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu - 30 listopada 2015 r. (11 dni)
    - ostatnia spłata odsetek od kwoty kredytu - 31 października 2021 r.
    - wysokość miesięcznych rat kapitałowych :2 raty po 100.000 zł, 12 kolejnych rat po 10.000 zł, 36 rat po 21.500 zł, 10 rat po 30.600 zł. 4. Ogólne zasady określania ceny oferty. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę, obejmującą całkowity koszt zaciągnięcia kredytu:
    - odsetki liczone w oparciu o stawkę oprocentowania WIBOR 3M obowiązującego na dzień 2.10.2015 r. plus marża banku tj. 1,73 + marża banku = oprocentowanie w stosunku rocznym.
    Do oferty należy dołączyć harmonogram spłaty kredytu w formie tabelarycznej (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ).
  11. UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
    Zamawiający: Gmina Izabelin, Izabelin
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł), przeznaczonego na sfinansowanie wydatków majątkowych.
    2. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy, przelewem, w terminie 2 dni od daty podpisania umowy.
    3. Karencja w spłacie pobranego kredytu: od dnia przyznania do dnia 31.03.2015 r. 4. Oprocentowanie kredytu powinno być zmienne w okresach kwartalnych.
    5. Przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć liczbę dni w roku 365.
    6. Kredyt spłacany będzie po upływie karencji w latach 2015-2023 w kwartalnych ratach, wg harmonogramu.
    7. Dopuszcza się pobranie tylko jednej prowizji za udzielenie kredytu, płatnej jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat.
    8. Zamawiający wyklucza założenie rachunku bieżącego lub pomocniczego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy.
    9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych prowizji lub opłat. Rezygnacja z części zaciągniętego kredytu nie może nieść ze sobą pobierania przez Wykonawcę opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. Z wszelkich dodatkowych opłat zwolniona też będzie zmiana warunków spłaty kredytu.
    10. Zabezpieczenie będzie w formie weksla In blanco na kwotę zaciągniętego kredytu
  12. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych.
    Zamawiający: Gmina Grodzisk Mazowiecki, Grodzisk Mazowiecki
    1.Kredyt długoterminowy w kwocie 3.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na: spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w tym: Cel kredytu, pożyczki Podmiot udzielający Kwota kredytu pożyczki Płatne z kredytu Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Gospodarka wodno-ściekow w Grodzisku Maz. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie 22 555 700,00 900.000,00 Budowa dróg w Grodzisku Mazowieckim i obiektów kultury Bank Spółdzielczy w Sochaczewie 6 000 000,00 300 000,00 Budowa dróg w Grodzisku Mazowieckim i budynków mieszkalnych Bank Spółdzielczy w Sochaczewie 4 789 120,00 400.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej 4 210 880,00 400.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych PKO BP SA 7 201 605,00 200.000,00 Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Gospodarka wodno-ściekow w Grodzisku Maz. PKO BP SA 14 000 000,00 400.000,00 Spłata kredytów i pożyczek z lat ubiegłych ING Bank Śląski 13 000 000,00 400. 000,00 Razem 3.000.000 2.Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na spłaty rat kredytów i pożyczek do pełnej kwoty kredytu. 3.Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2018.r 4.Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 30 marca 2014r. 5.Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 3.000 000,00PLN, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów(opłat, prowizji itp.). 6.Zabezpieczenie : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7.Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 20 ratach po 150.000,00 na ostatni roboczy dzień każdego kwartału poczynając od 31.03.2014r. 8.Odsetki od kredytu naliczone są w kwartalnych okresach obrachunkowych i płatne w terminie na ostatni roboczy dzień każdego kwartału poczynając od 31.03.2014r 9.Kredyt będzie wykorzystywany do 31 grudnia 2013 roku (na żądania). 10.Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 11.Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M z notowań na dzień 06.11.2013 r. na potrzeby badania ofert. 12.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 13.Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 14.Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy. 15.Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe. 16.Wykonawca, będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 17.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 18.Dokumenty finansowe i opinie RIO - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl w zakładce Budżet Folder Sprawozdania. 19.Uchwały Rady Miejskiej - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl w zakładce Uchwały Rady Miejskiej.
  13. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.100.000,00
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żyrardów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1.100.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów z następującymi warunkami: - okres kredytowania ustala się na lata 2011 - 2021, - spłata kapitału następować będzie w okresach ustalonych w harmonogramie, począwszy od dnia 31.12.2012 r.; datę wymagalności rat kapitałowych ustala się na ostatni dzień miesiąca, którego rata dotyczy. Harmonogram spłat jest zawarty jako załącznik do niniejszej Specyfikacji. - spłata odsetek od kredytu następować będzie w okresach miesięcznych począwszy od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona pierwsza transza kredytu; data wymagalności rat odsetkowych - pierwszy dzień miesiąca następującego po miesiącu którego rata dotyczy, - oprocentowanie zmienne kredytu oparte według stawki WIBOR 1M plus marża banku, - Zamawiający dopuszcza, aby oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania wyliczane było na podstawie stawki WIBOR 1M określonej według przepisów wewnętrznych, obowiązujących w danym banku, - zabezpieczenie kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, - uruchomienie kredytu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy w terminach i transzach wskazanych w pisemnym wniosku Zamawiającego z ostatecznym wykorzystaniem do 31 grudnia 2011 r., - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat
  14. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000 PLN
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł (osiemset tysięcy złotych) przeznaczonego w kwocie 435 902 zł na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz 364 098 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.

    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

    1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy,

    2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach,

    3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, począwszy od IV kwartału 2011 roku,

    4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    6) karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2013 roku,

    7) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2011 roku.

    8) Koszty obsługi kredytu stanowią:

    - oprocentowanie kredytu - zmienne.
    Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania.

    - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 800 000 zł.
    Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu.

    9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    11) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa.

    W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 8.

    Do oceny zdolności kredytowej Miasta Milanówka przedkłada się niżej wymienione materiały:

    Uchwała Nr 12/VI/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 25 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2011 rok - załącznik nr 5
    Znajduje się na stronie internetowej BIP-u Zamawiającego www.milanowek.pl

    Uchwała Nr 99/XII/11 Rady Miasta Milanówka w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2021 (uchwała zawiera objaśnienia aktualnej sytuacji finansowej miasta oraz aktualną prognozę długu wraz ze wskaźnikami z art. 243 nowej ustawy o finansach publicznych oraz z art. 169 i 170 starej ustawy o finansach publicznych) - załącznik nr 6

    Uchwała Nr 101/XII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego - załącznik nr7

    Uchwała Nr 83/W/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 marca 2011 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Milanówka - załącznik nr 8


    Uchwała Składu Orzekającego RIO w Warszawie w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty przez Miasto Milanówek kredytu długoterminowego - załącznik nr 9 (uchwała RIO zostanie niezwłocznie dołączona po otrzymaniu opinii w sprawie zaciągnięcia kredytu w wysokości 800 000 zł).

    Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że:

    - nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed zawarciem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ.
    - informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl.
    Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed zawarciem umowy na zaciągnięcie kredytu.
  15. Usługa bankowa polegająca na udzieleniu Miastu Piastów kredytu bankowego do kwoty 2 880.000 złotych na sfinansowanie zadań inwestycyjnych: remont dachu budynku Gimnazjum Nr 2 im. Bohaterów Powstania Warszawskiego przy Al. Tysiąclecia w Piastowie - 1 450.000 złotych, zakup gruntów - 500.000 złotych , przebudowa nawierzchni w ul. Błońskiej i ul. Wrzosowej - 720.000 złotych, nakładki asfaltowe w ul. B. Prusa i Al. Krakowskiej - 210.000 złotych.
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Piastowa, Piastów
    Usługa bankowa polegająca na udzieleniu Miastu Piastów kredytu bankowego do kwoty 2 880.000 złotych na sfinansowanie zadań inwestycyjnych:
    remont dachu budynku Gimnazjum Nr 2 im. Bohaterów Powstania Warszawskiego przy Al. Tysiąclecia w Piastowie - 1 450.000 złotych,
    zakup gruntów - 500.000 złotych ,
    przebudowa nawierzchni w ul. Błońskiej i ul. Wrzosowej - 720.000 złotych,
    nakładki asfaltowe w ul. B. Prusa i Al. Krakowskiej - 210.000 złotych.
  16. UDZIELENIE I OBSŁUGA LINII KREDYTOWEJ ZŁOTOWEJ W WYSOKOŚCI 2.520.892 ZŁ NA SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK I NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ BRWINÓW W ROKU 2011
    Zamawiający: Gmina Brwinów, Brwinów
    1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia
    1) Środki z linii kredytowej będą uruchamiane od dnia zawarcia umowy do dnia 22.12.2011 r.
    Za datę uruchomienia kredytu proszę przyjąć datę 08.08.2011 r.
    Środki finansowe z linii kredytowej będą uruchamiane transzami każdorazowo na podstawie złożonego wniosku zamawiającego, w terminie 3 dni kalendarzowych licząc od dnia jego złożenia w banku, i w wysokości podanej przez zamawiającego. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub rezygnacji z dwóch ostatnich transz. W w/w sytuacji linia kredytowa zostanie zamknięta z dniem 23.12.2011 r.

    2) Spłata środków z linii kredytowej następować będzie 4 razy w roku w ostatni dzień spłaty każdej raty kredytu począwszy od dnia 29.02.2012 r. do dnia 30.11.2016 r. (Prognozę wyceny i spłat kredytu) sporządza bank według wzoru formularza - załącznik nr 1 a do oferty.
    Pierwsze odsetki od kredytu będą spłacone w terminie płatności ewentualnej prowizji bankowej tj. do dn. 31.12.2011 r., a kolejne odsetki od kredytu będą spłacane w terminie płatności kapitału począwszy od dn. 29.02.2012 r.
    Spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia właściwego miesiąca.
    3) Oprocentowanie środków z linii kredytowej: wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną jako średnia arytmetyczna z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane (bez kapitalizacji odsetek) + stała marża banku w okresie obowiązywania umowy kredytowej, podana w ofercie.
    4) Podana wielkość marży będzie wielkością stałą i nie będzie mogła podlegać negocjacji.
    Marża może być dodatnia lub wynosić 0 %.

    5) Ewentualna jednorazowa prowizja bankowa będzie wyliczona od kwoty kredytu i zapłacona w terminie do ostatniego dnia grudnia 2011 r.

    6) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową.

    7) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.

    8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej.

    9) Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w niniejszej SIWZ i ofercie.

    2. Informacje dodatkowe:
    a) na dzień 09.06.2011 r. Gmina nie udzielała gwarancji i poręczeń (zobowiązania pozabilansowe),
    b) na dzień 09.06.2011 r. Gmina nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu emisji obligacji,
    c) struktura finansowania przedsięwzięcia: środki własne + kredyt bankowy,
    d) odsetki od kredytu będą spłacane w terminie płatności kapitału od dn. 29.02.2012, z wyjątkiem pierwszej raty odsetek, którą płacono by osobno do dn. 31.12.2011 r.
    e) spłata kapitału będzie następowała od 2012 roku.

    3. Charakterystyka jednostki samorządu terytorialnego.
    a) powierzchnia - 69km²
    b) liczba mieszkańców - 22499 osób,
    c) stopa bezrobocia - ok. 7%,
    d) liczba zarejestrowanych podmiotów gospodarczych - ok. 3500,
    e) liczba gospodarstw rolnych - ok. 800, średnia powierzchnia gospodarstwa - 4 ha,
    f) wartość mienia komunalnego - 121.607.188,37 zł.
  17. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.982.000,00.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żyrardów
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.982.000,00.

Inne osoby dla Woźniak Janusz (49 osób):