Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Marek Tomasz

w KRS

Marek Tomasz Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marek
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Wschowa (Lubuskie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajon Marek, Bień Beata, Bilmon Irena, Boks Agnieszka, Borkowska Katarzyna, Borkowska Maria Julia, Bożko Elżbieta Maria, Brzechwa Władysław Grzegorz, Bzyl Karolina Maria, Błachuta Anna Sylwia, Błaszkiewicz Jacek, Chorążykiewicz Artur, Chłodnicka Alicja Agnieszka, Cielon Krzysztof, Ciesielska Kamila Bogumiła, Cugier Wioleta Elżbieta, Czołhan Damian Piotr, Dmochowska Krystyna, Dokurno Witold, Drankiewicz Wiesława, Dziuńko Edyta, Frąk Bogumiła Ewa, Furtok Monika Sylwia, Gadzicki Czesław Józef, Gracz Jacek Piotr, Grech Alina, Grundkowska Edyta, Grzelczak Małgorzata, Grzyb Fabian Ignacy, Grzyb Marzena Katarzyna, Grzybalski Robert Krzysztof, Guz Małgorzata Ewa, Głośny Justyna, Hajtko Elżbieta Ewa, Haspert Karolina Karina, Hołowiak Edyta Aneta, Janczak Dariusz Stanisław, Janiszewska Paulina Maria, Jankowiak Michał, Jankowski Ireneusz Marian, Jaworska Renata Agnieszka, Juszczak Mirosław Ryszard, Kapłan Dawid, Kasper Jolanta Małgorzata, Kazubek Jarosław, Kałużny Andrzej, Kiemska Vechirko Elżbieta, Kiryluk Anna Małgorzata, Klimpel Stefania, Komarnicki Roman, Korczyńska Jadwiga Zofia, Korzan Arleta, Kosinski Marek Franciszek, Kowalska Eliza Edyta, Kowalska Karolina Joanna, Kołodziej Andrzejewska Zofia Renata, Kramarz Barbara, Krauze Barbara Danuta, Krawiec Arkadiusz Marian, Krawiec Marian Kazimierz, Kurpisz Wanda Barbara, Kuśmierek Małgorzata, Kuta Zuzanna Helena, Lebioda Czesława, Lech Iwona, Lis Renata, Maćkowiak Hanna, Mączyński Przemysław Wojciech, Majewska Aneta Agnieszka, Majewska Bożena Jolanta, Maksymczuk Anita Ewelina, Mania Justyna Anna, Masłowska Justyna, Matuszewska Renata, Mazur Marcin Dezyderiusz, Medyk Jadwiga, Miedziński Michał, Mikołajczak Grażyna Marlena, Mikuła Ewa Józefa, Miller Beata Elżbieta, Moroch Iwona Grażyna, Niemiec Zuzanna, Nietyksza Sebastian Daniel, Nowacka Magdalena, Nowak Elżbieta Beata, Nowicka Joanna, Nowosielska Przybysz Maria, Ogińska Jolanta Agnieszka, Olszewska Elżbieta Maria, Pabich Maria, Pabierowski Jan, Pacyna Renata Gabriela, Pazdur Grażyna Bogumiła, Pieprzyk Aniela Teresa, Pieprzyk Joanna, Pisarska Danuta, Polański Tymoteusz, Poniży Piotr Andrzej, Przyjemski Michał Bartosz, Ptasznik Dorota Waleria, Rabiega Beata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukawska Marta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4 Production Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000671543
  2. 4 Production Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Leszno − KRS 0000673672
  3. Bank Spółdzielczy W Siedlcu, Siedlec − KRS 0000131603
  4. Bank Spółdzielczy We Wschowie, Wschowa − KRS 0000091132
  5. Centrum Diagnostyczno - Terapeutyczne Medicus Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000116707
  6. Głogowska Fundacja Akademicka, Głogów − KRS 0000250000
  7. Głogowskie Towarzystwo Naukowe, Głogów − KRS 0000233938
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Łękanowie, Łękanów − KRS 0000184991
  9. Gpk-suez Głogów Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Głogów − KRS 0000026618
  10. Grupa Producentów Rolnych Ja-rol Sp. Z O.O., Krzepielów − KRS 0000399276
  11. Grupa Producentów Trzody Chlewnej Dzl Sp. Z O.O., Kowalew − KRS 0000469289
  12. Grupa Producentów Trzody Chlewnej Osłonin Sp. Z O.O., Kowalew − KRS 0000489324
  13. Hodowla Zwierząt Zarodowych Osowa Sień Sp. Z O.O., Przyczyna Górna − KRS 0000051416
  14. Kółko Rolnicze W Wijewie, Wijewo − KRS 0000592496
  15. Lubuskie Centrum Rozwoju Rolnictwa i Turystyki Country Sp. Z O.O., Wilkanowo − KRS 0000128642
  16. Miejskie Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Chrobry, Głogów − KRS 0000623509
  17. Obywatelskie Porozumienie Samorządowe - Głogów, Głogów − KRS 0000308905
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Błotnicy, Błotnica − KRS 0000054257
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Kaszczorze, Koszczor − KRS 0000060566
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Konradowie, Konradowo − KRS 0000081338
  21. Ochotnicza Straż Pożarna We Wronowie, Wronów − KRS 0000610016
  22. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kopa Sportowego, Wschowa − KRS 0000423813
  23. Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. Z O.O., Środa Śląska − KRS 0000296386
  24. Polan Grupa Producentów Sp. Z O.O., Szreniawa − KRS 0000312549
  25. Polska Technika Podłogowa Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000048613
  26. Promarol - Plus Sp. Z O.O., Ciepielówek − KRS 0000152170
  27. Przedsiębiorstwo Rolno-spożywcze Promarol Sp. Z O.O., Ciepielówek − KRS 0000154865
  28. Sgb Leasing Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000030473
  29. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  30. Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Promyk, Grębocice − KRS 0000163393
  31. Spółdzielnia Producentów Trzody Chlewnej Pig-rol, Wschowa − KRS 0000423139
  32. Stowarzyszenie Absolwentów Gimnazjum i Liceum We Wschowie, Wschowa − KRS 0000063515
  33. Stowarzyszenie Absolwentów i Liceum Ogólnokształcącego Im. M. Kopernika W Lubinie Absolwent, Lubin − KRS 0000119769
  34. Stowarzyszenie Aktywnych Kobiet (sak) W Gminie Sława, Sława − KRS 0000405603
  35. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Wrzosowa Kraina, Chocianów − KRS 0000314560
  36. Stowarzyszenie Nasz Niechlów, Niechlów − KRS 0000386533
  37. Stowarzyszenie Odnowy Wsi Oraz Zachowanie i Ochrona Dziedzictwa Kulturowego, Krzepielów − KRS 0000237346
  38. Stowarzyszenie Samorządowe Piast, Legnica − KRS 0000053739
  39. Wielkopolska Spółka Drobiarska Drob S.A., Tulce − KRS 0000182780

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agrochamp Sp. Z O.O. Grupa Producentów Likwidacyjnej, Suwałki − KRS 0000291738
  2. Agromas Sp. Z O.O., Wschowa − KRS 0000126890
  3. Agronomik Polska Sp. Z O.O., Borów Wielki − KRS 0000176161
  4. Bank Spółdzielczy W Lubinie, Lubin − KRS 0000124080
  5. Danpol Sp. Z O.O., Wschowa − KRS 0000376909
  6. Dominet Bank S.A., Lubin − KRS 0000033013
  7. Eko-glob Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000182536
  8. Ekoenergetyka - Polska Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000452958
  9. Elektrobud S.A., Wschowa − KRS 0000006709
  10. Federacja Konsumentów, Warszawa − KRS 0000075284
  11. Krzeczrol Sp. Z O.O., Krzeczyn Wielki − KRS 0000155632
  12. Lirpol Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161775
  13. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Wschowa − KRS 0000119163
  14. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Jata Sp. Z O.O., Przyczyna Górna − KRS 0000059529
  15. Remix S.A., Świebodzin − KRS 0000202328
  16. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa Miedziowy Grosz, Polkowice − KRS 0000117461
  17. Spółdzielnia Dobrosława Likwidacyjnej, Sława − KRS 0000105825
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa We Wschowie, Wschowa − KRS 0000131458
  19. Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, Wschowa − KRS 0000177197
  20. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Inwestor S.A., Góra − KRS 0000020527
  21. Warszawska Fabryka Platerów Hefra S.A., Legnica − KRS 0000040919
  22. Zakład Budowlano-montażowy Budomex Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000062881
  23. Zakład Masarniczy Rolmas Sp. Z O.O., Wschowa − KRS 0000026706

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Obsługa kasowa Jednostek Administracji Podatkowej województwa lubuskiego
    Zamawiający: Izba Skarbowa, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi kasowej 13 Jednostek Administracji Podatkowej województwa lubuskiego.
  2. Udzielenie w 2015 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Kotla, Kotla
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2015 r. Gminie Kotla kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Wykorzystanie kredytu następować będzie w jednej transzy 3. Termin wykorzystania kredytu określa się do dnia 20 czerwca 2015 r. 4. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie 30-tego dnia miesiąca każdego kwartału, począwszy od 30 marca 2017 r. do 30 grudnia 2024 r. 5. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznego zadłużenia, począwszy od dnia płatne 30-tego dnia miesiąca każdego kwartału. 6. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej składającej się z sumy : - stałej w okresie kredytowania marży banku , - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla trzymiesięcznych depozytów bankowych WIBOR 3M - notowanej na ostatni dzień roboczy kwartału poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego. 7. Za uruchomienie kredytu bank nie będzie pobierał prowizji. 8. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji. 9. Formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. 12. Przy naliczaniu odsetek ustala się, że rok obliczeniowy liczy 365 dni i składa się z faktycznej ilości dni występujących w poszczególnych miesiącach. 13. Do oceny zdolności kredytowej Gminy Kotla przedkłada się niżej wymienione dokumenty: - uchwała Nr II/5/14 Rady Gminy Kotla z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kotla. - uchwała Nr II/6/14 Rady Gminy Kotla z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie budżetu gminy Kotla na rok 2015. - uchwała Nr VI/21/15 Rady Gminy Kotla z dnia 20 marca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr II/5/14 z dnia 19 grudnia 2014r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kotla - uchwała Nr VI/22/15 Rady Gminy Kotla z dnia 20 marca 2015r. w sprawie zmiany uchwały Nr II/6/14 z dnia 19 grudnia 2014r. w sprawie budżetu gminy Kotla na rok 2015. - uchwała Nr II/170/2015 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 02 czerwca 2015 w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Kotla przedstawionego w uchwale Nr VII/34/15 Rady Gminy Kotla z dnia 14 maja 2015r..w sprawie zmiany uchwały Nr II/6/14 Rady Gminy Kotla z dnia 19 grudnia 2014r. w sprawie budżetu Gminy Kotla na rok 2015 - uchwała Nr II/17/2015 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Kotla przedstawionej w uchwale Nr II/5/14 Rady Gminy Kotla z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kotla i uchwale Nr II/6/14 Rady Gminy Kotla z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie budżetu gminy Kotla na rok 2015. - sprawozdanie Rb- NDS o nadwyżce/deficycie za 2014 rok oraz I kwartał 2015 r. - sprawozdanie Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za 2014 r oraz I kwartał 2015 r. - roczne sprawozdanie Rb- ST o stanie środków na rachunkach bankowych - sprawozdanie Rb- N o stanie należności za 2014 r. oraz I kwartał 2015r. - zbiorcze sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb - 27 S za 2014 r. oraz I kwartał 2015 r. - zbiorcze sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb - 28 S za 2014 r. oraz I kwartał 2015 r. - Zarządzenie Nr 0050.17.15 Wójta Gminy Kotla z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zaciągnięciu kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. - Uchwała Nr II/168//2015 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 01.06.2015r. w sprawie możliwości spłaty przez Gminę Kotla kredytu długoterminowego w wysokości 600.000,00 zł. przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Dodatkowo na stronie BIP Kotla www.bip.kotla.pl umieszczona jest uchwała RG ws. budżetu Gminy na rok 2015 wraz z załącznikami oraz dokonanymi zmianami. Na stronie zamieszczone są także sprawozdania z wykonania budżetu gminy Kotla za 2014r. oraz lata poprzednie
  3. Obsługa rachunków bankowych budżetu Powiatu Wschowskiego
    Zamawiający: Powiat Wschowski, Wschowa
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa rachunków budżetu Powiatu Wschowskiego, obejmująca: 1. Otwarcie i prowadzenie 36 rachunków podstawowych oraz 22 rachunków pomocniczych Starostwa i pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu Wschowskiego, przez okres 3 lat, tj. od dnia 15 maja 2015 do 14 maja 2018 roku. Umowa na bankową obsługę budżetu Powiatu Wschowskiego zawierana będzie z Zarządem Powiatu Wschowskiego. Umowy na prowadzenie rachunków bankowych jednostek będą zawierane z kierownikami poszczególnych jednostek. 2. Realizacja poleceń przelewu - szacunkowa ilość przelewów w roku wynosi: - przelewy elektroniczne w tym samym banku: 6 942 szt. - przelewy elektroniczne na rachunki w innych bankach: 20 747 szt.. 3. Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych. 4. Prowadzenie rachunku walutowego Starostwa. 5. Obsługa systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych Powiatu Wschowskiego - 14 jednostek. 6. Uruchomienie i prowadzenie punktu kasowego obsługi budżetu w pomieszczeniu o powierzchni 3 m2 należącym do Starostwa Powiatowego (pomieszczenie wyposażone w energię elektryczną, dostęp do internetu). Punkt zapewni pełną obsługę bankową od dnia 15 maja 2015 r. Bank na własny koszt dostosuje pomieszczenie do użytku. Wydzierżawienie punktu odbędzie się na podstawie odrębnej umowy. 7. Zagospodarowanie i przyjmowanie czasowo wolnych środków finansowych na lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe i miesięczne. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych w stosunku rocznym, ustalone według średniej z poprzedniego miesiąca zmiennej stawki bazowej WIBID 1M skorygowanej o współczynnik zaoferowany przez Bank. Zmieniona stawka bazowa ma zastosowanie od 1 dnia miesiąca następnego. 8. Świadczenie usług kredytowych w rachunku bieżącym, Wykonawca powinien na wniosek zamawiającego uruchomić kredyt w rachunku bieżącym powiatu z limitem określonym w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. Kredyt będzie uruchomiony na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia przesłania wniosku. Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel in blanco. 9.Monitorowanie rachunku, poprzez udostępnienie szybkich informacji o stanie sald i wykazie dokonanych i przeprowadzonych operacji. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od: 1) od wpłat na rachunki podmiotów z wykazu jednostek Powiatu Wschowskiego, 2) dokonywania wszystkich przelewów w ramach banku, 3) za druki czeków i opłat za zaświadczenia i opinie bankowe. 11. Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez oferenta jednostce organizacyjnej na terenie miasta Wschowa. Wykonawca - Bank musi posiadać we Wschowie oddział
  4. Bankowa obsługa budżetu Gminy Niechlów oraz jednostek organizacyjnych w latach 2015- 2018
    Zamawiający: Gmina Niechlów, Niechlów
    Przedmiot zamówienia dotyczy obsługi budżetu Gminy Niechlów oraz jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne gminy Niechlów: 1. Urząd Gminy Niechlów w Niechlowie 2. Zespół Szkół w Niechlowie 3. Zespół Szkół w Sicinach 4. Gimnazjum w Naratowie 5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niechlowie 6. Zakład Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie 7. Gminna Biblioteka Publiczna w Niechlowie 8. Gminny Ośrodek Kultury w Niechlowie obejmująca następujące czynności: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych ze źródeł zewnętrznych np. funduszy Unii Europejskich, wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy. Jednostki organizacyjne Gminy podpisują indywidualnie umowy z bankiem, ale na zasadach i warunkach wyłonionych w drodze postępowania przetargowego, b) możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb, c) otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych, d) możliwość zamknięcia rachunków bankowych na wniosek zamawiającego, nie później niż następnego dnia roboczego od złożenia wniosku na piśmie, e) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych w formie pisemnej za co Bank nie będzie pobierał prowizji, f) zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Niechlów, co jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub punkt kasowy w miejscowości Niechlów po rozstrzygnięciu przetargu. g) zapewnienie obsługi pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, h) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, i) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty jak i bilon. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji ani opłat, j) lokowanie wolnych środków na rachunku bieżącym, na lokatach typu 3- dniowe w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym (lokata 3-dniowa). Dotyczy zarówno kont gminy jak i jednostek organizacyjnych. Uruchamianie takiej opcji będzie wymagało odrębnej dyspozycji Zamawiającego. Szczegóły wymienionej usługi określi umowa. Wysokość oprocentowania będzie ustalana według zmiennej stopy procentowej zmienianej w okresach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych w innych bankach. - oprocentowanie lokat 3 dniowych określone w oparciu o stawkę WIBID 1M z pierwszego dnia roboczego miesiąca ,,plus,, ,,minus,, marża banku określona w złożonej ofercie (stała w okresie umownym z zastrzeżeniem zmian opisanych w SIWZ), k) obsługa w zakresie inkasa czeków w obrocie zagranicznym, l) udzielenie Gminie Niechlów na jej wniosek kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem, będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową W roku 2015 limit kredytu w rachunku bankowym ustalono na 800.000,00 złotych. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w dniach, za które naliczane są odsetki i równy jest WIBOR 1M powiększony o marżę w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w bieżącym miesiącu liczone jest jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań WIBOR 1M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek powiększoną o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy. Bank nie będzie pobierał opłat za gotowość środków (Bank nie będzie pobierał opłat od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym). Termin postawienia kredytu do dyspozycji zostanie określony przez Zamawiającego. Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i pobierane ostatniego dnia każdego miesiąca z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. m) realizacja przelewów złożonych w formie elektronicznej na zewnątrz w tym samym dniu, jeśli zostaną złożone przed ostatnią sesją wychodzącą ELIXIR w Banku, natomiast przelewów złożonych w formie elektronicznej wewnętrznych w tym samym dniu. W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej z winy banku, umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat czy prowizji przez Zamawiającego. Takie sytuacje mogą mieć jedynie charakter wyjątkowy i Wykonawca winien wcześniej zawiadomić Zamawiającego o takim przypadku. n) realizacja wyłącznie dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione przez posiadacza rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, - przygotowanie karty wzorów podpisów, - przygotowanie zmiany karty wzorów podpisów, o) wdrożenie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy na 8 stanowiskach jak również przeszkolenie pracowników, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. Czas reakcji od zgłoszenia problemu telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną: niezwłocznie. System ten winien w szczególności umożliwić: - uzyskiwanie czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego, - dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów ZUS I US ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, - tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, - uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, - informowanie o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o przyczynie, - generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, - podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, adresu, rodzaju płatności, kwoty, tytułu prawnego operacji, dacie dokonania płatności gotówkowej przez dłużnika, - generowanie (wydruk) potwierdzenia zrealizowanego przelewu, - możliwość wykonania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach jednostki przez jednego bądź kilku użytkowników systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, p) za dostarczenie w formie elektronicznej, papierowej wyciągu do każdego rachunku Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji czy opłat. q) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, r) oprocentowanie środków na rachunkach. Wysokość stopy procentowej od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach Zamawiającego będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1M plus minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie - do ustalenia oprocentowania rachunków bankowych w bieżącym miesiącu przyjmuje się średnią arytmetyczną wszystkich notowań WIBID 1M z miesiąca poprzedniego miesiąc naliczenia odsetek. Marża jest stała w całym okresie trwania umowy z zastrzeżeniem opisu dopuszczonych zmian umowy. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach Zamawiającego będzie się odbywać w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału s) obsługa masowych płatności Usługa obejmować będzie prowadzenie przez bank, na rzecz Zamawiającego obsługi płatności masowych, kierowanych na rachunek rozliczeniowych Zamawiającego, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie) wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat, oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu (pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat (następnego dnia po dokonaniu wpłat). Wpłaty na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na rachunek Zamawiającego, nie są oprocentowane. Zamawiający korzysta z systemów finansowo-księgowych firmy RADIX. Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie usług bankowych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności Systemów: banku i Zamawiającego, jeżeli wystąpi taka okoliczność. Zamawiający zamierza realizować tę usługę w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i podatków. Płatności masowe dotyczą ok 1.376 podmiotów - w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Płatności masowe dotyczą ok. 1.650 podmiotów - w zakresie podatków. t) zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (Zamawiający określi konta, dla których ta usługa winna być wykonywana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy. Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał prowizji i opłat, u) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów wskazany przez Zamawiającego, v) umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych, w) wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wykonania wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego. Bank nie będzie pobierał Gminy Niechlów i jej jednostek organizacyjnych innych niż zaproponowane w ofercie, opłat i prowizji za wykonywanie czynności wymienionych w zamówieniu, w szczególności nie będzie pobierał: - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, - prowizji ani opłat od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, - opłat i prowizji za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym oraz za gotowość środków w ramach wysokości określonej odrębną umową. - prowizji ani opłat z tytułu obsługi lokat terminowych, - prowizji i opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach bankowych, wydawania historii prowadzonych rachunków, - opłat za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, - opłat i prowizji za wydawanie zaświadczeń, aneksów i opinii bankowych, - opłat i prowizji z tytułu wypłat gotówkowych. - prowizji i opłat za wymianę gotówki na nominały o mniejszej wartości, tj. na banknoty jak i bilon, - za instalację i udostępnienie usług systemu bankowości elektronicznej, w tym urządzeń do obsługi systemu (czytników kart itp.), za przeszkolenie niezbędnej ilości osób z zakresu obsługi systemu oraz za bieżące doradztwo, pomoc i aktualizację systemu, - za abonament bankowości elektronicznej, - za serwisowanie systemu bankowości elektronicznej, - prowizji ani opłat za otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych, - opłaty aktywacyjnej za obsługę płatności masowych Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub zostaną przekazane gminie inne jednostki organizacyjne, zostaną one włączone do tej usługi bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana stanu rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem gminy nie spowoduje zmiany opłaty zaproponowanej w ofercie. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości rachunków podstawowych i pomocniczych wynikających ze zmian w strukturze organizacyjnej gminy lub zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych.
  5. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Wijewo, Wijewo
    1. Zamówienie obejmuje
    1) Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 452.000,00zł z
    przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu
    terytorialnego roku 2014 do kwoty 452.000,00zł.
    2) Będzie istniała możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat -
    odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu.
    3) Uruchomienie kredytu do dnia 31 października 2014 roku w kwocie 452.000,00zł.
    4) Środki uruchomione będą w formie polecenia przelewu.
    5) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalone na podstawie stawki bazowej Wibor dla
    depozytów 3M notowanej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem każdego kolejnego okresu
    trzymiesięcznego spłaty raty kapitałowo odsetkowej. Spłata następować będzie na podstawie
    zawiadomienia przekazanego przez bank kredytobiorcy. Oprocentowanie będzie stałe w
    wyżej wskazanych okresach trzymiesięcznych odpowiadających okresowi przyjętej stawki
    bazowej.
    6) Wykonawca jest obowiązanych do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch
    stawek w następujący sposób:
    1/ Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej Wibor 3M według stawki na
    dzień 30 września 2014 roku. Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do
    oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną
    stawkę procentową zwaną bazową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie
    kredytowania,
    2/ Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu. Przez prowizję należy
    rozmieć wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu,
    3/ Do obliczenia należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, tj. 365 dni.
    2. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco, kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy
    wraz z deklaracją wekslową.
    3. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania niniejszej kwoty kredytu lub całkowitej
    rezygnacji z niego lub wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów.
    W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego
    wykorzystania.
    4. Kredytobiorca nie będzie liczył odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.
    5. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniającej wyżej
    wymienione warunki udzielenia zamówienia.
    6. W celu przedstawienia oferentowi zdolności kredytowej zamawiający do SIWZ dołącza
    następujące dokumenty:
    1) Uchwała Nr XL/296/2014 Rady Gminy Wijewo z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie
    zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
    2) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o możliwości spłaty przez Gminę
    Wijewo kredytu długoterminowego.
    3) Sprawozdanie Rb-NDS za 2013 rok i I półrocze 2014 roku.
    4) Sprawozdanie Rb-Z za 2013 rok i I półrocze 2014 roku.
    5) Sprawozdanie Rb-N za 2013 rok i I półrocze 2014 roku.
  6. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kolsko
    Zamawiający: Gmina Kolsko, Kolsko
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kolsko. W zakres zamówienia wchodzą: 1. Bieżąca obsługa bankowa polegająca na: 1.1. Otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego Gminy Kolsko oraz rachunków pomocniczych, 1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych na wszystkie rachunki Zamawiającego. 1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych ze wszystkich rachunków Zamawiającego, 1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych na wszystkich rachunkach Zamawiającego. 1.5. Sporządzaniu wyciągów bankowych w formie papierowej lub w formie pliku elektronicznego. 1.6. Wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, 1.7. Zastrzeganiu czeków zgubionych lub skradzionych. 1.8. Prowadzeniu depozytu. 1.9. Instalacji i serwisie elektronicznego systemu obsługi bankowej home-banking (dwustanowiskowej) w Urzędzie Gminy Kolsko oraz na jednym komputerze w Gminnym Domu Kultury w Kolsku wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi programu. Instalacja powinna umożliwiać w szczególności realizację poleceń przelewów i uzyskiwanie informacji o historii operacji oraz o stanie środków na rachunkach bankowych (bieżących i pomocniczych). 1.10. Możliwości otwierania w trakcie umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy. 2. Lokata OVERNIGHT: Automatyczne przyjmowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunkach (powyżej 50.000,00 zł) na lokaty jednodniowe i weekendowe. Oprocentowanie lokat O/N ustalone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1 M skorygowaną o wskaźnik banku stały w całym okresie trwania umowy. Wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty - średnia z okresu od 01.04.2014 r. do 30.04.2014 r. (2,42). 3. Kredyt w rachunku bieżącym: Możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości określonej upoważnieniem w projekcie uchwały budżetowej (na 2014 rok kwota 250.000,00 zł), na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu na podstawie odrębnie złożonego wniosku do banku (dodatkowa coroczna umowa). Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu. Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty. Wysokość stopy w ofercie WIBOR 1M - średnia stawka WIBOR 1M z okresu od 01.04.2014 r. do 30.04.2014 r. (2,62) plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy. WYKAZ JEDNOSTEK OBJĘTYCH PRZETARGIEM: 1. Urząd Gminy Kolsko. 2. Gminny Dom Kultury w Kolsku. 3. Kasa Zapomogowo Pożyczkowa przy Urzędzie Gminy Kolsko.
  7. Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów 412.000 PLN.
    Zamawiający: Gmina Niechlów, Niechlów
    Przedmiotem zamówienia będzie koszt udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 412.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. a)Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy w wysokości 412.000,00 PLN b)Okres kredytowania 9 lat od daty podpisania umowy kredytu. c)Spłata kapitału kwartalna, płatna 25-go dnia każdego kwartału w latach 2015 - 2022: w latach 2015 - 2018 - 16 rat po 10.000,00 PLN, w latach 2019 2021 - 12 rat po 15.000 PLN, w 2022 roku - 4 raty po 18.000 zł. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi 25 marca 2015 r., ostateczny termin spłaty kredytu 25.12.2022 r. d)Spłata odsetek miesięczna, płatna 25-go dnia każdego miesiąca. Pierwsza spłata odsetek nastąpi 25 stycznia 2014 r. e)Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć kalendarz 360/30. f)Jeżeli termin spłaty rat kapitału i odsetek przypada w dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta) uważa się że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 2. Prowizje i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu - 0 PLN. 3. Podstawą określenia stopy oprocentowania będzie stawka WIBOR 1M powiększona o stałą marżę banku. Marża banku w całym okresie nie może ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmiana stawki WIBOR 1M. Oprocentowanie kredytu liczone jest jako średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1M obowiązującej w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy plus marża banku. 4.W celu przygotowania oferty należy posłużyć się stałą wartością WIBOR 1M wynoszącą 2,60 %. 5.Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Deklaracja wekslowa i weksel będą kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy. 7.Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 8.Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 9.Pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę Niechlów kredytu długoterminowego w wysokości 412.000,00 PLN zostanie przekazana niezwłocznie po jej otrzymaniu, przed podpisaniem umowy kredytowej. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: 10.Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: w terminie 2 dni od daty podpisania umowy. Zakładany terminu uruchomienia kredytu: 27.12.2013 r. 11.Kredyt uruchamiany będzie w formie przelewu z rachunku kredytowego na rachunek podstawowy budżetu gminy.
  8. Bankowa obsługa budżetu Gminy Wschowa
    Zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, Wschowa
    Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków podstawowych, pomocniczych oraz rachunków walutowych ( EURO), w tym: 1)możliwość otwierania dodatkowych rachunków w trakcie związania zamówieniem na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 2)potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 3)oprocentowanie środków na rachunkach oparte wg zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. 4)obsługa elektroniczna rachunków podstawowych i pomocniczych. 5)generowanie i przekazywanie w formie papierowej wyciągów bankowych, jako zestawień operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych (wyciągi łącznie z załącznikami dotyczącymi wpływów). Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności. Przekazane przez Wykonawcę wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w Systemie. Wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, informację na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. 6)lokowanie środków (saldo na koniec dnia) na lokatach krótkoterminowych automatycznych (overnight). bez prowizji i opłat, przy czym lokata typu overnight będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR ON (ustalony o godz. 11 w dniu założenia lokaty + - wskaźnik korekty) i współczynnik określony w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. 2. Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: 1)dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, na podstawie czeków gotówkowych według określonych nominałów - poza kolejnością, 2)przyjmowanie od osób upoważnionych, działających w imieniu posiadaczy rachunków wpłat gotówkowych - poza kolejnością, 3)dokonywanie wypłat gotówki osobom trzecim z rachunków wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie przekazanych do Banku wykazów/list - dotyczy wypłaty dodatków mieszkaniowych, stypendiów i zasiłków dla uczniów, 4)przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej. 3.Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: 1)przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, 2)przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, 3)możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych 4.Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, nadawanie użytkownikom uprawnień niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej), przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej, w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania - bez jakichkolwiek opłat i prowizji w tym: 1)zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, 2)przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, 3)serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, 4)w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem: przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, 5)przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, szkolenia pracowników jednostek muszą odbywać się w siedzibach, gdzie zostanie wdrożony system bankowości elektronicznej. Bank zapewni bezpłatną pomoc techniczną w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. 5.System bankowości elektronicznej winien zapewniać, co najmniej: 1)internetowy dostęp do systemu bankowości elektronicznej, dostęp do środków pieniężnych, 2)dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, 3)dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, 4)uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach 5)możliwość dokonywania przelewów bankowych, w tym przelewów na lokaty terminowe, 6)generowanie (wydruk) wyciągów bankowych i potwierdzeń transakcji obciążeniowych i uznaniowych, 7)pełną informację o dacie operacji, 8)przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 9)umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 10)wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 11)system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, 12)przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji 13)import danych z systemów księgowych do systemu bankowości elektronicznej, 14)równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu, 15)funkcjonowanie od dnia 01.01.2014r. 6.Realizacja przelewów przekazywanych w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji: 1)sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. 2)dokonywanie przelewów na rachunki wskazane przez Zamawiającego na podstawie przedkładanych przez Zamawiającego wykazów/list -zbiorczych poleceń przelewu. 7.Wydawanie i wznawianie świadczeniowych kart przedpłaconych w celu dokonywania wypłat przez podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie, w szczególności świadczeń rodzinnych, zasiłków. 8.Wydawanie: - blankietów czekowych, - karty płatniczej do rachunku bież - czytnika kart - zaświadczeń i opinii na wniosek posiadacza rachunku. 9.Przeksięgowanie salda rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego oraz przeksięgowywanie odsetek z rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami. 10.Możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu odnawialnego, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miejską w uchwale budżetowej. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: 1)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco 2)każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 3)uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat poza jego oprocentowaniem, 4)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, 5)kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 2 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, 6)Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, 7)kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększony o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, 8)odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 9)zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, 10)w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. 11.Możliwość dokonywania przelewów zagranicznych. 12.Zapewnienie prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów, programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące w/w środki

Inne osoby dla Woźniak Marek Tomasz (175 osób):