Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Marian Adam

w KRS

Marian Adam Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marian
Drugie imię:Adam
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1949 r., wiek 68 lat
Miejscowości:Gdynia (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawłowski Zbigniew Antoni, Zacharski Paweł Michał, Zasada Sobiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Próchnicki Zdzisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Altmann Anna Maria, Buczek Bartłomiej Michał, Chacuk Marek Wojciech, Ciechowicz Piotr Mateusz, Ciopiński Andrzej Piotr, Ćwikliński Henryk Antoni, Dziedzic Jakub Michał, Góra Jerzy Stanisław, Kawecki Arkadiusz Krzysztof, Kiepura Jarosław Mieczysław, Kozłowska Plewa Grażyna Anna, Laska Ewa, Lignowski Maciej, Machnikowski Marek Adam, Mocarski Grzegorz, Modrzejewski Arnold Wacław, Pajączek Krzysztof Tadeusz, Pipke Sławomir Jarosław, Postuła Marta Monika, Rudziński Krzysztof Marek, Szczepański Janusz Antoni, Słowiński Andrzej Wincenty, Wojtkiewicz Paweł Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasiak Marian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Galas Igor Szymon, Kunka Waldemar Ryszard, Mazurek Mariusz Andrzej, Szeler Tomasz Konrad
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawluk Patrycja
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jonas Andrzej, Jonas Janina Hanna, Kowalik Marcin, Kłosowski Juliusz Witold, Mazurek Marian, Sobkiewicz Jan, Sobkiewicz Wanda Marcjanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sobkiewicz Leszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk − KRS 0000004441
  2. Alpha Technology Sp. Z O.O., Niepołomice − KRS 0000188093
  3. Alpha Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000536195
  4. Apteka Polonez Dla Ciebie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276934
  5. Argentum Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000555466
  6. Argentum Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000668747
  7. Art City Eko-park S.A. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000692356
  8. Auto Special Sp. Z O.O., Modlniczka − KRS 0000141130
  9. Bgg Inczew Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269454
  10. Browar Poleczki Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478227
  11. Bw Hotel Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000010915
  12. Cisv Polska Oddział W Warszawie, Warszawa − KRS 0000416170
  13. Dalia House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000644166
  14. Ecoinwest Sp. Z O.O., Sobótka − KRS 0000144614
  15. Eko - Inwestor S.A., Warszawa − KRS 0000201824
  16. Eko-park S.A., Kraków − KRS 0000034853
  17. Eko-park S.A. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000330971
  18. Elcamp Hsk Auto Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000330575
  19. Elcamp Traveller Hsk Auto Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000412430
  20. Electro - System Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000322739
  21. Erabud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000076201
  22. Firma Techniczno-handlowa Es-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141207
  23. Frott Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000450678
  24. Fundacja Akademii Teatralnej Im. Aleksandra Zelwerowicza, Warszawa − KRS 0000081690
  25. Fundacja Dziedzictwa Narodowego, Warszawa − KRS 0000278170
  26. Fundacja Laetitia, Warszawa − KRS 0000127318
  27. Fundacja Przyjaciele Szpitala Dziecięcego Przy Litewskiej, Warszawa − KRS 0000093204
  28. Fundacja United Way Polska, Warszawa − KRS 0000071715
  29. Fundacja Warsaw Destination Alliance, Warszawa − KRS 0000152365
  30. Fundacja Zjednoczeni Dla Transplantacji, Warszawa − KRS 0000219623
  31. Gemini-area Investors Group 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052752
  32. Grójeckie Centrum Logistyczne Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000366320
  33. Grupa Zarządzająca Pomerania S.A., Gdańsk − KRS 0000005759
  34. Hsk Auto Sp. Z O.O., M. Kraków − KRS 0000258136
  35. Hsk Ledy Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000471387
  36. Hsk-data Ltd Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000024253
  37. Innobaltica Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000311943
  38. Instytut Pomocy Prawnej i Psychologicznej, Gdańsk − KRS 0000559659
  39. Invexim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055015
  40. Inwestycje Rodzinne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379029
  41. Izba Przemysłowo - Handlowa Inwestorów W Polsce, Warszawa − KRS 0000122883
  42. Kowalik i Wspólnicy Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000411912
  43. Kr-invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000236090
  44. Krajowa Izba Gospodarcza Efektywności Energetycznej, Warszawa − KRS 0000386420
  45. Kurkowe Bractwo Strzeleckie W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000060178
  46. Leden Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467799
  47. M.mazurek i Partnerzy Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000679186
  48. Megavision Technology Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000391253
  49. Mgm Facere Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000381190
  50. Miren Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000193454

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3a Agencja Artystyczna Akademii Sztuk Pięknych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000108092
  2. Acar Developer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000242604
  3. Acar S.A., Szczecinek − KRS 0000044267
  4. Acari Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000133368
  5. Acg S.A., Warszawa − KRS 0000417372
  6. Agencja Zarządu Nieruchomości i Rozwoju Regionalnego Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000162013
  7. Alpha Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000366596
  8. Asc - Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000113831
  9. Ascord Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000074992
  10. Autosan S.A. Likwidacyjnej, Sanok − KRS 0000067912
  11. Bacówka A. Chwist Sp. J., Rajbrot − KRS 0000213777
  12. Browar Lubicz Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000497691
  13. C.d.k. Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032458
  14. California Computer S.A., Warszawa − KRS 0000047530
  15. Canesco S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000373883
  16. Centrum Targowe Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000104020
  17. Chmielna Residence Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000246469
  18. Cybernet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020853
  19. Decoma Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000244565
  20. Dim Hotel Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007526
  21. Doren Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147504
  22. Eficom-sinersio S.A., Warszawa − KRS 0000280815
  23. Eko-punkt Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Warszawa − KRS 0000038856
  24. Elite Finance Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229926
  25. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  26. Erabud - Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000227794
  27. Erabud Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000429362
  28. Esterel Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336303
  29. Esterel Ii Sp. Z O.O. i Spółka Ii, Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000285442
  30. Fabudex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271691
  31. Fabudex Sp. Z O.O. i Spółka, Spółka Komandytowa Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000285071
  32. Fr Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414759
  33. Fundacja Bezpieczni W Ruchu Drogowym, Gdańsk − KRS 0000044012
  34. Fundacja Instytut Sobieskiego, Warszawa − KRS 0000227107
  35. Fundacja Katarzyny Frank-niemczyckiej Gwiazdy Dla Dzieci, Warszawa − KRS 0000093826
  36. Fundacja Liberałów, Gdańsk − KRS 0000069806
  37. Fundacja Miejsce Kreatywne, Warszawa − KRS 0000490568
  38. Fundacja Ronalda Mcdonalda, Warszawa − KRS 0000105450
  39. Galeria Wisła Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000253214
  40. Gdańska Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego, Gdańsk − KRS 0000010214
  41. Gdańskie Usługi Komunalne Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000315357
  42. Generator Oze S.A., Warszawa − KRS 0000388613
  43. Grójeckie Centrum Logistyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365993
  44. I.d. Marketing S.A., Warszawa − KRS 0000302348
  45. Ideal Europe Sp. Z O.O., Kutno − KRS 0000124748
  46. Izba Przemysłowo-handlowa Inwestorów Zagranicznych W Polsce i Wspólnicy Centrum Obsługi Przedsiębiorców Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000214779
  47. Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Głuchowski Siemiątkowski Zwara i Partnerzy, Sopot − KRS 0000082917
  48. Karcher Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000113551
  49. Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy Sp. Z O.O. W Ciechocinku, Ciechocinek − KRS 0000074422
  50. Korsa Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000034017

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Szkolenie kandydatów na maszynistów ubiegających się o licencję maszynisty oraz świadectwo maszynisty w zakresie stażu stanowiskowego i szkolenia praktycznego przy naprawie i utrzymaniu taboru kolejowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie, Wejherowo
    Przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Szkolenie kandydatów na maszynistów ubiegających się o licencję maszynisty oraz świadectwo maszynisty w zakresie stażu stanowiskowego i szkolenia praktycznego przy naprawie i utrzymaniu taboru kolejowego” dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie, finansowanego ze środków Programu Regionalnego – Region Gospodarka Praca
  2. świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: Gdynia, Dworzec Podmiejski -Gdynia Główna - 2 terminale, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: 6.00-21.00, sobota: 7.00-18.00, niedziela: 7.00-18.00 Klient, podczas obsługi, musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem). b) Wymagane godziny otwarcia (wskazane w pkt. 1) oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej. c) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktu sprzedaży wskazanego w ofercie Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań lokalizacyjnych określonych przez Zamawiającego w pkt.1. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży. a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży [łącznie do 7 (słownie: siedmiu) wyklejek w formacie A-4]. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie 1 (słownie: jednego) dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających : dni i godziny otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego [w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian] powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie-w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). b) TSB (zwany w dalszej treści SIWZ także: zestawem TSB, zestawem) składać się będzie z następujących elementów: terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. TSB powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka, stole, w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do TSB. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia TSB w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Zamawiający podaje informacyjnie koszt materiałów eksploatacyjnych (obciążający Wykonawcę) dotyczących wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym - ok. 0,95 zł netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60g/m2 +/-4 %, użytkowa długość papieru ok.. 30 metrów, do drukarki INNOVA PROFIT). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo). d) Naprawy TSB Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie/awaria będzie wynikała z winy użytkownika. W przypadku uszkodzenia/awarii któregokolwiek z elementów TSB, Zamawiający na czas naprawy uszkodzenia/awarii zapewni urządzenie zastępcze. W sytuacji, gdy przerwa w sprzedaży biletów spowodowana będzie brakiem dostarczenia przez Zamawiającego zestawu zastępczego - za czas nieprowadzenia sprzedaży nie zostaną naliczone Wykonawcy kary umowne. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o uszkodzeniu/awarii TSB. e) W terminie do 7 (słownie: siedmiu) od daty podpisania umowy, przed przekazaniem TSB Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - ubezpieczenia zestawu TSB na kwotę nie niższą od 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB i ustanowienia cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, lub - do wniesienia kaucji w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego. Uwaga: Ubezpieczenie i ustanowienie cesji musi być ważne przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. f) Ubezpieczenie TSB musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości TSB lub poszczególnych jego elementów. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia poszczególnych elementów TSB, ponieważ brak któregokolwiek z elementów TSB uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych. g) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdy zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) lub element TSB zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony. h) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy- Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę. i) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany terminali TSB wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej na nowsze o niegorszych parametrach techniczno - użytkowych od zestawu dotychczasowego. Wymiary nowych zestawów TSB nie będą przekraczały wymiarów wskazanych w lit.b), a zasada ich działania nie będzie odbiegać w sposób istotny dla ich obsługi od zasady działania dotychczasowych zestawów TSB. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB. b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania. c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy. d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi TSB i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych. Szkolenie będzie trwać dwa dni x dwie godziny dziennie [łącznie 4 (słownie: cztery) godziny]. Szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedem) dni od daty podpisania umowy. f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do TSB. W celu otrzymania karty dostępu do TSB wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do TSB. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych, będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB. g) Powyższe szkolenia lit. f) nie dotyczą osób wskazanych przez Wykonawcę, które już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych. a) Niezależnie od dystrybucji biletów elektronicznych, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni. Zamawiający może odstąpić od powyższego wymogu wobec Wykonawcy. Bilety jednorazowe ZKM w Gdyni Wykonawca będzie nabywał w siedzibie Zamawiającego pełnymi bloczkami po 100 (słownie: sto) sztuk, za gotówkę lub kartą płatniczą, z marżą 6,5 % (słownie: sześć procent, 50/100) od ich wartości netto. Wynagrodzenie (marża) z tytułu sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni nie jest wliczane do wartości niniejszego zamówienia i nie podlega ograniczeniom kwotowym. b) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych. c) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana będzie kaucja w wysokości 10 zł (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę, otrzyma zwrot kaucji. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Wielkość zamówienia (szacunkowa): Wielkość zamówienia (szacunkowa): 3 703 704 zł (słownie: trzy miliony siedemset trzy tysiące siedemset cztery złote) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 24 (słownie: dwudziestu czterech) miesięcy poprzedzających wszczęcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga : Zamawiający nie gwarantuje wskazanego powyżej średniego przychodu netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, gdyż zależy on tylko i wyłącznie od popytu na bilety w punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający podaje w/w wielkość zamówienia - informacyjnie (szacunkowo), jedynie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 10. Wielkość zamówienia wskazana w pkt. 9 została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości wskazanej w pkt.9 - w zależności od ilości i wartości sprzedanych biletów. Szacunkowa wartość bez VAT: 111 111 PLN
  3. BONY TOWAROWE
    Zamawiający: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o., Gdynia
    dostawa bonów towarowych - 7 598 (słownie: siedem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem) sztuk bonów towarowych o nominale 50,00 zł (słownie: pięćdziesięciu złotych) i 6 826 (słownie: sześć tysięcy osiemset dwadzieścia sześć) sztuk bonów towarowych o nominale 10,00 zł (słownie: dziesięciu złotych) każdy na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników Zamawiającego z możliwością ich realizacji w placówkach zlokalizowanych na terenie woj. Pomorskiego - termin realizacji bonów do 30 czerwca 2016 r
  4. Wykonanie obsług 3-go poziomu utrzymania czterech zespołów trakcyjnych typu 19WE
    Zamawiający: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., Warszawa
    1.Wykonanie czterech obsług technicznych 3 poziomu utrzymania pojazdów typu 19WE o numerach fabrycznych 01, 02, 03 i 04 według zatwierdzonej dnia 24.04.2012 roku przez Prezesa UTK Dokumentacji Systemu Utrzymania EZT 19WE. Informację techniczną o pojazdach stanowiących przedmiot zamówienia można uzyskać w Dokumentacji Techniczno Ruchowej. 2.Zamawiający zorganizuje na koszt Wykonawcy przejazd pojazdu ze stacji postojowej Warszawa Szczęśliwice do miejsca wykonywania obsługi i z powrotem oraz wszystkie jazdy próbne zamówione przez Wykonawcę. W przypadku jazdy próbnej, która została zamówiona, lecz nie odbyła się z winy Wykonawcy, Wykonawca również poniesie koszty jej organizacji. 3.Przekazanie pojazdu do obsługi odbędzie się na terenie Wykonawcy niezwłocznie po dostarczeniu pojazdu. W dniu przekazania zostanie sporządzony protokół przekazania pojazdu do obsługi. W przypadku stwierdzenia braków uzupełni je Zamawiający. 4.Podczas każdorazowego odbioru lub kontroli prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni przedstawicielom Zamawiającego na swój koszt zakwaterowanie w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym na czas niezbędny do wykonania czynności odbiorczych lub kontrolnych. Zamawiający każdorazowo deleguje nie więcej niż dwóch pracowników.

Inne osoby dla Woźniak Marian Adam (86 osób):