Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Marian Edward

w KRS

Marian Edward Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marian
Drugie imię:Edward
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Cyców (Lubelskie), Kijany (Lubelskie), Ludwin (Lubelskie)
Przetargi:14 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzyska Maria Janina, Budzyński Marian Roman, Czubacki Zbigniew, Drabik Leszek, Gołębiowski Mirosław, Guz Piotr Paweł, Kot Roman Adam, Kozieł Sławomir, Krawczyk Tadeusz, Nawrocka Bożena Barbara, Pierepienko Roman, Piskorska Krystyna, Piskorski Zenon, Sadura Ewa, Siedlecka Lucyna, Siegieda Franciszek, Skruszeniec Genowefa Danuta, Szymański Wojciech Zygmunt, Warszawski Marian Zdzisław, Witkowski Jerzy, Wójcik Anna, Wójcik Stanisław Franciszek, Łuczeńczyk Helena Wiesława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żak Piotr Eugeniusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adasik Elżbieta, Aftyka Jerzy, Bronisz Elżbieta Teresa, Brożek Zofia Maria, Brzozowiec Władysława, Błaziak Ewa, Cegłowska Lucyna, Czekalska Beata, Dobosz Anna, Dziubińska Agnieszka, Gędek Waldemar Krzysztof, Guz Piotr, Huk Marzena Renata, Kęsik Marianna, Kobyłka Anna Janina, Kończal Grażyna Maria, Kondrat Małgorzata, Kopciewicz Kamila Maria, Kopeć Jadwiga Elżbieta, Kopeć Jan, Kowalczyk Jarosław, Kozłowska Ewa Elżbieta, Lewandowski Jan, Marzec Cezary, Mazurkiewicz Jadwiga, Mazurkiewicz Marcin, Okoń Krystyna, Ostańska Marta Izabela, Perchuć Grzegorz, Podebry Mirosław Artur, Pruchniak Tomasz, Radzio Lucjan, Rejmak Piotr, Rotkiewicz Urszula Jolanta, Rycak Grażyna Irena, Sączek Agnieszka, Sapuła Teresa, Siekalska Bożena Halina, Sikora Jadwiga Teresa, Skałecki Henryk, Socha Jolanta, Szwargolińska Krystyna Genowefa, Szych Urszula, Szymański Wojciech Zygmunt, Tyszczuk Anna Monika, Wach Marta, Wiśniewski Stanisław Adam, Zygmuntowicz Jerzy, Łabęcka Justyna Janina, Łabęcka Justyna Janina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zygiert Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Cycowie, Cyców − KRS 0000119471
  2. Fundacja Lokalna Grupa Działania Liderzy Polesia, Cyców − KRS 0000254348
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Żyrzyn − KRS 0000128996
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Jastkowie, Panieńszczyzna − KRS 0000187769
  5. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Ludwinie, Ludwin − KRS 0000117909
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Rejowcu Osadzie, Rejowiec Osada − KRS 0000172463
  7. Gminny Ludowy Klub Sportowy Z Siedzibą W Michowie, Michów − KRS 0000056058
  8. Kółko Rolnicze, Zezulin Niższy − KRS 0000378165
  9. Kółko Rolnicze W Kaniwoli, Kaniwola − KRS 0000385820
  10. Lubelski Regionalny Związek Rewizyjny Spółdzielni Samopomoc Chłopska W Lublinie, Lublin − KRS 0000230662
  11. Lubelskie Zrzeszenie Plantatorów Chmielu W Lublinie, Lublin − KRS 0000041180
  12. Ochotnicza Straż Pożarna, Bałtów − KRS 0000039128
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Kaniwoli, Kaniwola − KRS 0000064642
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Tomaszowicach, Tomaszowice − KRS 0000034658
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Urszulinie, Urszulin − KRS 0000022378
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Wesołówce, Wesołówka − KRS 0000447351
  17. Polski Związek Owczarski, Warszawa − KRS 0000176268
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum W Cycowie, Cyców − KRS 0000162499
  19. Stowarzyszenie Agro-kulturalne Zezulanie W Zezulinie, Zezulin Niższy − KRS 0000035086
  20. Stowarzyszenie Kultury Regionalnej W Starym Brusie, Stary Brus − KRS 0000257265
  21. Stowarzyszenie Osób Poszkodowanych Działalnością Geologiczną, Górniczą i Przemysłową, Puchaczów − KRS 0000422463
  22. Towarzystwo Odnowy Obiektów Sakralnych i Kulturowych Dziedzictwo Wesslów W Żyrzynie, Żyrzyn − KRS 0000493494

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Baiga Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000155665
  2. Credomed Sp. Z O.O., Błonie − KRS 0000346529
  3. Diahem Diagnostic Products Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000075557
  4. Edukator Rękas, Mękal Sp. J., Sokolniki − KRS 0000300540
  5. Ekaplast Sp. Z O.O., Klaudyn − KRS 0000250425
  6. Ferro-tech Ltd. Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000347991
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Urszulinie, Urszulin − KRS 0000122516
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska We Frampolu, Frampol − KRS 0000073691
  9. Grupa Producentów Owoców i Warzyw Eko-frukt Sp. Zoo, Wólka Cycowska − KRS 0000304245
  10. Isa - Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226244
  11. Kujawska Spółdzielnia Mleczarska, Włocławek − KRS 0000052606
  12. Lubelskie Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych W Lublinie, Lublin − KRS 0000087664
  13. Manager Auto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000166500
  14. Miejski Klub Sportowy Stal Sanok, Sanok − KRS 0000140523
  15. Mir-max Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000236703
  16. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Lublin − KRS 0000126390
  17. Pmi Poland Chapter (pmi Oddział Polski), Warszawa − KRS 0000167986
  18. Powszechne Towarzystwo Leasingowe S.A., Warszawa − KRS 0000047620
  19. Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lublin − KRS 0000098995
  20. Prasowe Zakłady Graficzne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000051337
  21. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. Z O.O., Łęczna − KRS 0000077946
  22. Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa Im. Józefa Grzecznarowskiego, Radom − KRS 0000085072
  23. Regionalny Związek Hodowców Owiec i Kóz W Lublinie, Lublin − KRS 0000190298
  24. Reinhold Polska Project 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269860
  25. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Dmosinie, Dmosin − KRS 0000186725
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowa Cegiełka, Ostrołęka − KRS 0000190181
  27. Spółdzielnia Mieszkaniowa Elektrociepłownik, Wrocław − KRS 0000117544
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Księże Małe, Wrocław − KRS 0000187471
  29. Spółdzielnia Mieszkaniowa Ujeścisko, Gdańsk − KRS 0000092051
  30. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Filipowie, Filipów − KRS 0000175227
  31. Spółdzielnia Mieszkaniowasiław Nowym Sączu, Nowy Sącz − KRS 0000038272
  32. Spółdzielnia Mleczarska Bieluch W Chełmie, Chełm − KRS 0000077990
  33. Spółdzielnia Usług Rolniczych W Urszulinie, Urszulin − KRS 0000026292
  34. Towarzystwo Przyjaciół 9 Pułku Strzelców Konnych W Grajewie, Grajewo − KRS 0000098288
  35. Wars S.A., Warszawa − KRS 0000029621
  36. Wielkopolska Kogeneracja Sp. Z O.O., Murowana Goślina − KRS 0000483092
  37. Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. Z O.O. W Trzciance, Trzcianka − KRS 0000057944
  38. Zambrowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Zambrów − KRS 0000125693
  39. Zbh Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Siemianowice Śląskie − KRS 0000455672
  40. Zrzeszenie Producentów Owoców i Warzyw W Łęcznej, Łęczna − KRS 0000118126
  41. Zrzeszenie Producentów Warzyw Ogród Poleski, Cyców − KRS 0000197457

Powiązane przetargi (14 szt.):
  1. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 285.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej pod nazwą Modernizacja budynku remizy z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Zezulinie Pierwszym
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 285.000,00,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacja zadania z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej pod nazwą Modernizacja budynku remizy z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Zezulinie Pierwszym.
    2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu, 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania, 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. listopad 2014 r. plus marża bankowa).
    3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu: 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, 2) płatność I raty wraz z odsetkami -30 października 2018 r., 3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy.
    Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank.
    Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł
    30 października 2018 64.034,00
    30 stycznia 2019 55.241,00
    30 kwietnia 2019 55.241,00
    30 lipca 2019 55.242,00
    30 października 2019 55.242,00
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych.
    5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty.
    6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert.
    7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych
  2. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 726.010,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 726.010,00,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki.
    2. Wykonawca przygotowując ofertę musi:
    1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu
    2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania
    3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. kwiecień 2014 r. plus marża bankowa.)
    3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu
    1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych,
    2) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2018 r.
    3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy.
    Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank.
    Terminy spłaty rat kredytu
    Kwota spłaty kapitału w zł
    30 stycznia 2018 88.777,00
    30 kwietnia 2018 88.777,00
    30 lipca 2018 88.777,00
    30 października 2018 88.777,00
    30 stycznia 2019 92.726,00
    30 kwietnia 2019 92.726,00
    30 lipca 2019 92.725,00
    30 października 2019 92.725,00
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych.
    5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty.
    6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert.
    7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych
  3. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. maj 2013 r.. plus marża bankowa). 3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, 2) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2017 r. 3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2017 92.500,00 30 kwietnia 2017 92.500,00 30 lipca 2017 92.500,00 30 października 2017 92.500,00 30 stycznia 2018 32.500,00 30 kwietnia 2018 32.500,00 30 lipca 2018 32.500,00 30 października 2018 32.500,00 30 stycznia 2019 325.000,00 30 kwietnia 2019 325.000,00 30 lipca 2019 325.000,00 30 października 2019 325.000,00 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych
  4. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
    Zamawiający: Gmina Michów, Michów
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. Zamawiający informuje, iż budżet Gminy jest prowadzony przy pomocy 23 rachunków. Zamawiający informuje, iż ilość rachunków w trakcie obowiązywania umowy może się zmieniać. Może to dotyczyć rachunków inwestycji, oraz innych rachunków, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie obowiązywania umowy. Rachunki te będą prowadzone na warunkach złożonej oferty.Zamówienie obejmuje:Otwarcie 23 rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych (punkt 1 formularza oferty). Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. Prowadzenie 7 rachunków bieżących, wraz z wydawaniem wyciągów z załącznikami (punkt 2 formularza oferty). Prowadzenie 16 rachunków pomocniczych, wraz z wydawaniem wyciągów z załącznikami (punkt 3 formularza oferty).Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 3 jednostkach organizacyjnych Gminy (punkt 4 formularza oferty).Przyjmowanie wpłat gotówkowych każdego rodzaju, realizowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne, a także sołtysów, na rzecz Gminy (punkt 5 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być średnio 15 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 14.500,00zł. Realizacja wypłat gotówkowych (punkt 6 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może być to 30 sztuk wypłat i jest to kwota wypłat w wysokości (średnio) 250.000,00 zł. Sprzedaż blankietów czekowych (punkt 7 formularza oferty).Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2012 roku, że średnio w miesiącu Gmina i jej jednostki organizacyjne zrealizowały 30 czeków. Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej (punkt 8 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na co najmniej 3 stanowiskach i że zostaną przeszkolone 3 osoby. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej (punkt 9 formularza oferty). Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej na 3 stanowiskach. W przypadku konieczności zainstalowania systemu bankowości elektronicznej na większej ilości stanowisk będą ponoszone koszty takie jak w złożonej ofercie. Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej (punkt 10 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 100 sztuk przelewów. Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (punkt 11 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 520 sztuk przelewów. Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załączniki do wyciągów (punkt 12 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk dokumentów. Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych (punkt 13 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk przelewów. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu (punkt 14 formularza oferty). Zamawiający informuje, że Rada Gminy upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego 2013, przejściowego deficytu budżetu Gminy, do wysokości 2.500.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż wysokość kredytu może być inna, gdyż wynika to z ewentualnego zapotrzebowania na kredyt w rachunku bieżącym do konkretnego budżetu. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić, zarówno wysokości kredytu w każdym roku, okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu - dla porównania ofert należy obliczyć odsetki kredytu 2.500.000,00 zł za 90 dni. Do obliczenia wysokości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawkę WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w czerwcu, to jest to średnia arytmetyczna stawki W3M z miesiąca maja). Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca: cyt: Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni i stałej marży banku wynoszącej ............. % na następny miesiąc Formuła obliczenia odsetek od w/w kredytu, w celu porównania ofert, jest następująca: 2.500.000,00zł x oprocentowanie (średnia arytmetyczna stawka WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni i stała marża banku) x 90 dni / 365 Prowizja od kwoty udzielonego kredytu, obliczona w złotych - (punkt 15 formularza oferty). Dla porównania ofert należy przyjąć wysokość kredytu 2.500.000,00zł. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę, z kontrasygnatą Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu przejściowego deficytu budżetu Gminy (punkt 20 formularza oferty). W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku, do dnia zawarcia umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca może być zobowiązany do udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w związku z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, Art. 6491 i dalsze, (punkt 16 formularza oferty).Dla porównania ofert przyjęto gwarancję w wysokości 1.000.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż wysokość gwarancji może być inna, gdyż może to wynikać z konkretnej wartości realizowanej inwestycji. Nie można też stwierdzić ilu wykonawców robót budowlanych może zażądać gwarancji, a także okresów obowiązywania tych gwarancji. Dla porównania ofert wykonawca powinien obliczyć i wstawić do Formularza oferty wynagrodzenie w złotych, od kwoty gwarancji, za rozpoczęty 10-dniowy okres. W koszcie tym wykonawca powinien uwzględnić wszystkie prowizje i opłaty związane z gwarancją. W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku korzystania Gminy z gwarancji w terminie 15 dni, należy rozumieć, że są to dwa okresy podlegające opłacie za korzystanie z gwarancji. Termin w dniach, na udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane (punkt 21 formularza oferty). W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w gwarancji. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku o gwarancję do dnia zawarcia umowy. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, przy wymaganej miesięcznej kapitalizacji odsetek (punkt 22 formularza oferty). Zamawiający wymaga od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie w trakcie obowiązywania umowy będzie obliczane w sposób następujący: średnia arytmetyczna stawka WIBID 1 M za miesiąc poprzedni x (razy) stały wskaźnik korygujący, zaoferowany przez wykonawcę = oprocentowanie na następny miesiąc Wymaga się, aby powyższa formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie. Dla porównania ofert, do obliczenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawkę WIBID 1 M za miesiąc poprzedni, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w czerwcu, to jest to średnia arytmetyczna stawki WIBID 1 M z miesiąca maja). W Formularzu oferty wykonawca powinien wstawić oferowany wskaźnik w kolumnie D 22 oraz obliczyć oprocentowanie w kolumnie E 22 (oznaczenia formularza Oferty a nie arkusza Excel
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Cyców, Cyców
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych.
    W zakres kompleksowej obsługi wchodzi:
    1. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej.
    2. Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego - przelewy wewnętrzne.
    3. Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki w innych bankach - przelewy zewnętrzne.
    4. Przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych od interesantów Gminy Cyców dokonywanych na rachunki bankowe gminy, jak i jej jednostek organizacyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.
    5. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych (kasowa obsługa budżetu) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.00.
    6. Wydawanie na życzenie zamawiającego codziennie wyciągów bankowych w formie papierowej wraz z dokumentami źródłowymi potwierdzającymi stan salda i dokonane operacje finansowe.
    7. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji.
    8. Wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej, tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej, tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowi danymi.
    9. Elektroniczna obsługa rachunków (HOME BANKING).
    10. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych OVERNIGHT.
    11. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej w każdym roku kalendarzowym postawionego do dyspozycji od 01.01. każdego roku.
    12. Uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach.
    13. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
    Jednostki organizacyjne Gminy Cyców objęte obsługą bankową:
    1) Urząd Gminy Cyców,
    2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cycowie,
    3) Zespół Szkół w Cycowie (Szkoła Podstawowa w Cycowie, Gimnazjum Publiczne w Cycowie),
    4) Szkoła Podstawowa w Garbatówce,
    5) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Głębokiem,
    6) Szkoła Podstawowa w Malinówce,
    7) Szkoła Podstawowa w Stawku,
    8) Przedszkole Samorządowe w Cycowie,
    9) Gminna Biblioteka Publiczna w Cycowie,
    10) Gminny Dom Kultury w Cycowie.
  6. Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Urszulin, Urszulin
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    1. Kwota kredytu 750.000,- zł;
    2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
    3. Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w jednej transzy od m/ca września
    2012 r. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjmować uruchomienie kredytu 01
    września 2012 roku.
    4. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała we wskazanych miesiącach
    do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31.12.2012 r.
    włącznie.
    Spłata pierwszej raty w styczniu 2013 r., a ostatniej raty w grudniu 2020 r., z możliwością
    wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat
    przez bank.

    Harmonogram spłaty rat kapitałowych
    31.01.2013r. -8 000,00 zł. 31.08.2016r. - 12 000,00 zł.
    28.02.2013r. - 8 000,00 zł. 31.10.2016r. - 12 000,00 zł.
    31.03.2013r. - 8 000,00 zł. 31.12.2016r. - 12 000,00 zł.
    30.04.2013r. - 8 000,00 zł. 31.01.2017r. - 12 000,00 zł.
    31.05.2013r. - 8 000,00 zł. 28.02.2017r. - 12 000,00 zł.
    30.06.2013r. - 8 000,00 zł. 30.04.2017r. - 12 000,00 zł.
    31.07.2013r. - 8 000,00 zł. 31.05.2017r. - 12 000,00 zł.
    31.08.2013r. - 8 000,00 zł. 31.07.2017r. - 12 000,00 zł.
    30.09.2013r. - 8 000,00 zł. 31.08.2017r. - 12 000,00 zł.
    31.10.2013r. - 8 000,00 zł. 31.10.2017r. - 12 000,00 zł.
    30.11.2013r. - 10 000,00 zł. 31.12.2017r. - 12 000,00 zł.
    31.12.2013r. - 10 000,00 zł. 31.01.2018r. - 12 000,00 zł.
    31.01.2014r. - 10 000,00 zł. 28.02.2018r. - 12.000,00 zł.
    28.02.2014r. - 5 000,00 zł. 30.04.2018r. - 12 000,00 zł.
    31.03.2014r. - 5 000,00 zł. 31.05.2018r. - 12.000,00 zł.
    30.04.2014r. - 25 000,00 zł. 31.07.2018r. - 12 000,00 zł.
    31.05.2014r. - 5 000,00 zł. 31.08.2018r. - 12 000,00 zł.
    30.06.2014r. - 5 000,00 zł. 31.10.2018r. - 12 000,00 zł.
    31.07.2014r. - 5 000,00 zł. 31.12.2018r. - 12 000,00 zł.
    31.08.2014r. - 5 000,00 zł. 28.02.2019r. - 6 000,00 zł.
    30.09.2014r. - 5 000,00 zł. 31.05.2019r. - 8 000,00 zł.
    31.10.2014r. - 5 000,00 zł. 31.07.2019r. - 8 000,00 zł.
    30.11.2014r. - 20 000,00 zł. 31.08.2019r. - 8 000,00 zł.
    31.12.2014r. - 25 000,00 zł. 31.10.2019r. - 8 000,00 zł.
    31.01.2015r. - 10 000,00 zł. 31.12.2019r. - 8 000,00 zł.
    30.04.2015r. - 10 000,00 zł. 31.01.2020r. - 17 000,00 zł.
    30.09.2015r.- 10 000,00 zł. 28.02,2020r.- 17 000,00 zł.
    30,11.2015r. - 10 000,00 zł. 30.04.2020r. - 17 000,00 zł.
    31,12,2015r. - 10 000,00 zł. 31.05.2020r. - 17 000,00 zł.
    31.01.2016r. - 12 000,00 zł. 30.06.2020r.- 10 000,00 zł.
    28.02.2016r, - 12 000,00 zł. 31.07.2020r. - 17 000,00zł.
    30.04.2016r. - 12 000,00 zł. 31.08.2020r. - 17 000,00 zł.
    31.05.2016r. - 12000,00 zł. 31.10.2020r.- 17 000,00zł.
    31.07.2016r. - 12 000,00 zł. 31.12.2020r. - 17 000,00 zł.


    5. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca
    każdego miesiąca za miesiąc poprzedni bez okresu karencji z wyjątkiem odsetek płatnych za
    grudzień 2020 które będą płatne wraz z ratą kredytu,.
    6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający
    ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie
    spłaty.
    7. Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą
    stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 4,91 % (z dnia
    10.07.2012), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach
    procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy,
    zamawiający nie dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu ,
    prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą
    będą odrzucone.
    8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce
    WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z
    dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą
    liczbę dni występującą w danym roku.
    10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania
    kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego.
    11.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić : oprocentowanie kredytu : zmienne,
    obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny
    wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach
    procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
    12.Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w
    2012 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku
    wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą
    przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone.
    13. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2012 r. na podstawie pisemnej dyspozycji
    Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach.
    14. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie
    wykorzystanego kredytu.
    15. Zamawiający posiada opinię w sprawie możliwości spłaty kredytu będącego
    przedmiotem zamówienia, którą opublikowaną na stronie bip:
    www.ugurszulin.bip.mbnet.pl;
    16. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją
    wekslową.
  7. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki.
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki. 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. marzec 2012r.) plus marża bankowa. 3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, 2) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2017 r. 3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2017 250.000,00 30 kwietnia 2017 250.000,00 30 lipca 2017 250.000,00 30 października 2017 250.000,00 30 stycznia 2018 250.000,00 30 kwietnia 2018 250.000,00 30 lipca 2018 250.000,00 30 października 2018 250.000,00 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych..
  8. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Cyców.
    Zamawiający: Gmina Cyców, Cyców
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 4 800 000,00 zł (słownie: cztery miliony osiemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Cyców. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach na rachunek podstawowy gminy: 1) I transza w wysokości 3 500 000,00 zł wypłacona w dniu 22 grudnia 2011 r. 2) II transza w wysokości 500 000,00 zł wypłacona w dniu 27 grudnia 2011 r. 3) III transza w wysokości 800 000,00 zł wypłacona w dniu 30 grudnia 2011 r. 3. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M obowiązującej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek na rynku międzybankowym i marży banku stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w procentach. 4. Spłata kredytu będzie przebiegała następująco: 1) Spłata kapitału kwartalnie do ostatniego dnia trzeciego miesiąca kwartału w równych ratach, w latach 2013 - 2017 - łącznie 960 000,00 zł rocznie, płatność pierwszej raty do 31 marca 2013 roku, 2) Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 5. Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem bankowym. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji. 8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy. 10. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej stanowią załączniki do SIWZ dostępne na stronie www.ugcycow.pl..
  9. Usługa udzielenia kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Rejowiec, Rejowiec
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 300.000 zł
  10. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    Świadczenie usługi prowadzenia obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat. w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do 1. otwarcia rachunku, a. ilość rachunków na dzień opracowania siwz to 28. 2. prowadzenie rachunku bieżącego a. ilość rachunków bieżących 10. 3. prowadzenie rachunku pomocniczego a. ilość rachunków pomocniczych 18. Obsługi kasowej budżetu gminy w tym jednostek organizacyjnych ( przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych w godzinach od 7.30 do 15.00). bank zobowiązuje sie do obsługi pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych po za kolejnością, głównie dotyczy to wpłat i wypłat dokonywanych w kasie banku. 4. przyjmowanie wpłat gotówkowych Wpłaty gotówkowe. do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011 roku, że miesięczna kwota wpłat to 130000,00zł. W tym punkcie oferty Wykonawca powinien podać w zł kwotę prowizji od wpłat gotówkowych za jeden miesiąc. zapis w umowie będzie jako procent od konkretnej wartości. 5. realizacja wpłat gotówkowych. Wpłaty gotówkowe. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to kwota wypłat w wysokości 110000,00zł. w tym punkcie Wykonawca powinien podać w złotych kwotę prowizji od wypłat gotówkowych za jeden miesiąc. Zapis w umowie będzie jako procent od konkretnej wartości przy czym zapis w umowie dotyczący OPS będzie jako 0,5 procenta od konkretnej wartości ( miesięcznie jest to kwota 60000,00zł). 6. realizacji przelewów wewnątrz banku pomiędzy rachunkami gminy i rachunkami gminna a inny klient. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011 roku że miesięcznie jest to 500szt. przelewów. 7. realizacji przelewów od innych banków. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to 600 szt. przelewów. 8. Sporządzenie dokumentu stanowiących załączniki do wyciągów. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to 100szt. dokumentów. W ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie również do świadczenia bankowości elektronicznej. 9. Abonament miesięczny za 3 jednostki organizacyjne gminy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do udzielania kredytu w rachunku bieżącym. dla porównania ofert przyjęto kredyt w wysokości 200000,00zł. Zamawiający zastrzega iż wysokość kredytu może być inna, gdyż wynika to z ewentualnego zapotrzebowania na kredyt w rachunku bieżącym do konkretnego budżetu w związku z tym iż zamawiający nie jest w stanie okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu, do oceny oferty należy obliczyć koszt odsetek za 31 dni, przy oprocentowaniu o poniższych parametrach. Do obliczenia wartości zamówienia w parametrze kredytu w rachunku bieżącym przyjęto średnio arytmetyczną stawkę WIBOR 3M za miesiąc lipiec. Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca cyt. kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej stawiki WIBOR3M za miesiąc poprzedni i stałej marży wynoszącej..... procent na następny miesiąc. Wzór na obliczenie odsetek za 31 dni powinien być następujący kapitał kredytu 200000,00zł x oprocentowanie ......... procent plus stała marża ....... procent razy 31 podzielić na 365 dni. 11 prowizje i opłaty wyrażane w złotych od kwoty udzielonego kredytu. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do oprocentowanie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych przy wymaganej kwartalnej kapitalizacji odsetek. wymaga się od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmiennej stopy. oprocentowanie będzie obliczane według średniej arytmetycznej stawki WIBOR1M za miesiąc poprzedni oraz stałej marży banku wynoszącej procent na następny miesiąc. Dla porównania ofert, należy przyjąć średnia arytmetyczną stawkę WIBOR 1M za miesiąc lipiec. Wymaga się, aby taka formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie, tworzenie lokat OVERNIGHT na koniec każdego dnia w wysokości nadwyżki środków powyżej 5000,00zł na rachunku bankowym ( min. 50 000,00zł) oprocentowanie lokat overnight według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie będzie obliczane według średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedni oraz stałej marży banku wynoszącej....... procent na następny miesiąc. dla porównania ofert, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR1M za miesiąc lipiec. Wymaga się przecinek aby tak formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie.
  11. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. wrzesień 2011) plus marża bankowa. 3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, 2) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2014 r. 3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2014 32.500,00 30 kwietnia 2014 32.500,00 30 lipca 2014 32.500,00 30 października 2014 32.500,00 30 stycznia 2016 167.500,00 30 kwietnia 2016 167.500,00 30 lipca 2016 167.500,00 30 października 2016 167.500,00 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał 30.01, 30.04., 30.07., 30.10., a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych..
  12. Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego, w kwocie 1.310.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r
    Zamawiający: Gmina Michów, Michów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego, w kwocie1.310.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r. Zamówienie obejmuje usługę bankową, w której wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia. Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową wg stawki WIBOR 3M za miesiąc sierpień 2011 r. plus ewentualna stała marża bankowa. Karencja w spłacie kapitału i rozpoczęcie spłat kredytu będzie w miesiącu marcu 2012 roku przy czym ostateczna data zaciągnięcia będzie zależała od terminu zakończenia procedury przetargowej i daty podpisania umowy. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach kwartalnych w terminie do ostatniego dnia miesiąca kończącego dany kwartał. Spłata odsetek, które naliczane będą w miesięcznych ratach w całym okresie kredytowania (spłata) winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za przedterminową spłatę kredytu. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco
  13. Świadczenie usług żywienia osób przebywających w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych KPP/KMP woj. lubelskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia osób przebywających w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych KPP/KMP woj. lubelskiego
  14. Sprzedaż paliwa do samochodów należących do Urzędu Gminy w Ludwinie oraz OSP znajdujących się na terenie w Gminy Ludwin
    Zamawiający: Gmina Ludwin, Ludwin
    Przedmiot zamówienia jest
    Bezgotówkowa sprzedaż paliwa do samochodów służbowych będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Ludwin oraz OSP w Ludwinie w tym:

    I) olej napędowy w ilości 19 000 litrów rocznie (wartość szacunkowa) musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2005 oraz maksymalną zawartość siarki 50 mg/kg (zależnie od pory roku - zimowy, letni)

    II) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości 1000 litrów rocznie (wartość szacunkowa) musi spełniać wymagania normy PN-EN 228:2005

    Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie karty tankowania lub zbiorczego dokumentu wydania. Wykonawca określi stały rabat liczony od ceny jednego litra paliwa.
    Zamawiający przewiduje, że z zakupów paliw będą korzystały samochody należące do Urzędu Gminy Ludwin oraz wszystkie samochody należące do Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach.
    W Zbiorczym dokumencie wydania wykonawca będzie rejestrował transakcje sprzedaży. Każda transakcja zakupu paliwa winna być potwierdzona dokumentem sprzedaży ( dokument zakupu). Na podstawie zebranych informacji ze stacji paliwowych wykonawca obciąży zamawiającego zbiorczą fakturą VAT. Wystawianie faktur odbywać się będzie 1 raz w m-cu ostatniego dnia każdego miesiąca.
    Wykonawca określi stały rabat liczony od ceny jednego litra paliwa.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza możliwość zakupu paliwa na innych stacjach w przypadku podróży służbowych

Inne osoby dla Woźniak Marian Edward (60 osób):